هزینه های زندگی در سنگاپور

هزینه های زندگی در سنگاپور به نحوی است که باید در این کشور دارای درآمد باشید و یا اینکه از بودجه مالی مناسب برخوردار باشید، زیرا سنگاپور به هیچ عنوان کشوری ارزان نیست و این یکی از دلایل مهمی است که باید حتما تمامی جوانب و زوایای هزینه های زندگی در این کشور را شناخته و بررسی نمایید. البته همواره می توان هزینه ها و مخارج را به نحوی به حداقل رساند، اما در عموم ماجرا میزان مخارج در این کشور بالا است.

البته باید بگوییم که کیفیت بالای زندگی و رفاه مناسبی که در این کشور برای شهروندان وجود دارد، کاملا انتظارر چنین موضوعی را در ذهن هر فردی فراهم می سازد. ولی باید مد نظر قرار دهید که میزان درآمدهای مشاغل مختلف در این کشور به نحوی است که نه تنها می تواند جوابگوی مخارج افراد و خانواده باشد، بلکه امکان یک زندگی با امکانات خوب و رفاه قابل قبولی را برای آنان به ارمغان آورده است.

در این مطلب کارشناسان تیم شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) شما عزیزان را با جزئیات مهمی که در رابطه با هزینه های زندگی در سنگاپور وجود دارد، آشنا خواهند ساخت و آخرین و جدیدترین مبالغی که برای دستیابی به آن ها باید هزینه نمایید را در اختیارتان خواهند گذاشت. 

ضمن اینکه مقاله مهاجرت به سنگاپور شما را روش های قانونی این امر و چگونگی نقل مکان به این کشور از طریق قانونی و اخذ ویزاهای مختلف آن آشنا خواهد ساخت.

فهرست مطالب
هزینه های زندگی در سنگاپور

شاخص های اصلی در هزینه زندگی در سنگاپور

هزینه های زندگی در سنگاپور برای تمامی افراد و خانواده های در بر گیرنده بخش های مختلفی است که که در مجموع تشکیل دهنده مخارج و هزینه ها هستند. 

حال باتوجه به شرایط و سبک زندگی متفاوت افراد، هریک از این بخش ها می توانند مقدار متفاوتی از کل مخارج و هزینه ها را در بر بگیرند. به همین خاطر نمی توان مبلغ یا رقمی دقیق را برای همه افراد یکسان در بر گرفت.

اما باید توجه داشته باشید که هزینه های زندگی در سنگاپور از بخش های مختلفی تشکیل می شود، که هرکدام به طور عمده تحت تاثیر عاملی خاص هستند. به طور مثال هزینه های مسکن با توجه به شهرهای مختلف تفاوت دارد و هزینه های پوشاک و خوراک بستگی به سبک زندگی و رژیم غذایی افراد دارد. به طور کل شاخص های اصلی در هزینه زندگی در سنگاپور شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه مسکن
  • هزینه خوراک
  • هزینه پوشاک
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه تفریحات
  • هزینه خدمات و قبوض

ضمنا با اینکه سنگاپور وسعت چندانی ندارد، اما ممکن است قیمت ها در مناطق و شهرهای مختلف کمی تفاوت داشته باشند، پس ممکن است قیمت هایی که در این مطلب توسط کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی جمع آوری شده اند دارای اندک تفاوتی با محل و یا شهر مد نظر شما در این کشور باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با دریافت مشاوره های به روز و حرفه ای وارد مسیر پر پیچ و خم مهاجرت شوید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه اجاره مسکن در سنگاپور

همانطور که می دانید کشور سنگاپور دارای وسعت بسیار کمی است و تنها کلان شهر این کشور شهر سنگاپور و پایتخت آن می باشد که معمولا به عنوان مقصد اصلی از سوی مهاجرین و دانشجویان خارجی انتخاب می شود. به همین خاطر معمولا آمار موثقی از سایر شهرهای آن که اکثریت کمتر از 100 هزار نفر جمعیت دارند وجود ندارد و البته به صورت بین المللی نیز دارای اهمیت زیادی نمی باشد.

شهر اجاره خانه 1 خوابه در مرکز شهر اجاره خانه 1 خوابه در اطراف شهر اجاره خانه 3 خوابه در مرکز شهر اجاره خانه 3 خوابه در اطراف شهر
سنگاپور 4,478.85 دلار سنگاپور 2,988.28 دلار سنگاپور 8,703.03 دلار سنگاپور 5,435.20 دلار سنگاپور

اما اگر شما برای تحصیل راهی این کشور می شوید، اولا حتما مقاله تحصیل در سنگاپور را در سایت ما مطالعه نمایید تا با چگونگی پذیرش در دانشگاه های این کشور آشنا شوید و هم اینکه برای کاهش هزینه مسکن خود در خوابگاه های آن ساکن شوید. هزینه اجاره مسکن در سنگاپور باتوجه به نوع مسکن و محله ای که برمی گزینید بازه های قیمتی متفاوتی خواهد داشت.

شناخت این جزئیات تاثیر زیادی در مجموع هزینه های زندگی در سنگاپور دارد. در ادامه متوسط نرخ اجاره در این کشور را مشاهده می کنید:

برای درک بهتر زندگی در سنگاپور مقالات زیر را هم مرور کنید.

هزینه خرید مسکن در سنگاپور

شاید مستحضر باشید که امکان خرید تمامی املاک در سنگاپور وجود ندارد، به نوعی شهروندان خارجی قادر به خرید املاکی هستند که توسط اداره توسعه مسکن سنگاپور ساخته نشده باشند. اما باید بگوییم که بخش بسیاری از املاک کشور جز این دسته خانه ها هستند و نزدیک به 80 درصد مردم در این خانه ها ساکن هستند.

اما املاکی که توسط بخش خصوصی ساخته شده اند را می توانید به راحتی خرید و فروش کنید. البته باید بدانید که سرمایه گذاری در بخش املاک این کشور با اینکه از امنیت بالایی برخوردار است، اما در مقایسه با کشورهای همسایه دارای قیمت های بالایی است و نیاز به بودجه بالاتری دارد. اما در هر صورت شما را از هزینه اجاره خلاص نموده و در دراز مدت بر روی هزینه های زندگی در سنگاپور بسیار تاثیر گذار است.

شهر قیمت ملک در مرکز شهر قیمت ملک در حومه شهر
سنگاپور 28,022.36 دلار سنگاپور 15,782.88 دلار سنگاپور

هزینه خوراک و مواد غذایی در سنگاپور

یکی از بخش های اصلی و مهم در هزینه های زندگی در سنگاپور را باید هزینه خوراک و مواد غذایی در نظر گرفت که پس از هزینه مسکن، بیش ترین مقدار از مخارج ماهانه افراد و خانواده ها را به خود اختصاص می دهد. 

باید توجه داشته باشید که این هزینه در سنگاپور کمی بالا است، اما در مقایسه با سایر مناطق همسایه و خوشبختانه درآمدها کاملا جوابگوی آن هستند.

شما می توانید مواد خوراکی خود را از فروشگاه های مختلفی تهیه کنید که شامل فروشگاه های بزرگ و همچنین مغازه های محلی و کوچک می شود. فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از قیمت های بالاتری برخوردار هستند، اما تنوع بسیار بالایی داشته و انواع تولیدات داخلی و خارجی را فراهم می کنند. اما فروشگاه های محلی تنوع پائین و محدودی دارند، ولی ممکن است اقلام را با قیمت های پائین تری نیز ارائه دهند.

در جددول زیر هزینه خوراک و مواد غذایی در سنگاپور در برخی اقلام اصلی را مشاهده می کنید:

هزینه خوراک و مواد غذایی در سنگاپور

هزینه حمل و نقل در سنگاپور

با توجه به وسعت جمعیتی بالایی که در مناطق مختلف این کشور و به خصوص شهر سنگاپور در حال جابه جایی می باشند؛ پس جای تعجبی نیست که بگوییم هزینه حمل و نقل در سنگاپور می تواند بخش قابل ملاحظه ای از درآمد هر شخص را به خود اختصاص می دهد. این هزینه نیز به شرایط استفاده از وسائل نقلیه و سایر شرایط زندگی افراد مانند فاصله از محل کار یا تحصیل و دیگر دلایل مورد نیاز به جابه جایی بستگی زیادی دارد.

در ادامه معرفی هزینه های زندگی در سنگاپور به طور متوسط به هزینه های حمل و نقل در جدول زیر اشاره خواهیم کرد، توجه داشته باشید که در مناطقی به غیر از شهر سنگاپور میزان استفاده از وسائل نقلیه بسیار محدودتر و کمتر است. ضمن اینکه در سایر شهرها تنوع وسائل نقلیه عموم نیز چندان زیاد نیست و آن ها به همان اتوبوس و تاکسی محدود می شوند.

وسیله نقلیه قیمت ( دلار سنگاپور )
بلیط یک طرفه 2.00
مجوز ماهانه (قیمت معمولی) 128.00
شروع تاکسی (تعرفه معمولی) 4.10
تاکسی 1 کیلومتر 1.00
تاکسی 1 ساعت انتظار 20.00
1 لیتر بنزین 2.88

هزینه پوشاک در سنگاپور

باید بگوییم باتوجه به رفاه مناسب که در سنگاپور وجود دارد، به خصوص در شهر سنگاپور، مردم اهمیت زیادی به پوشاک و استایل و ظاهر خود می دهند. به همین خاطر در این شهر تمامی برندهای معتبر جهان از برندهای ارزان و مناسب تا لاکچری ترین مارک های لباس را می توانید بیابید. ضمن اینکه با زندگی در چنین محیطی شما نیز خود به خود ممکن است طبق آن رفتار کرده و پیش بروید.

البته با اینکه هزینه پوشاک یکی از اصلی ترین گزینه های تشکیل دهنده هزینه های زندگی در سنگاپور است، اما قطعا باتوجه به بودجه، سبک و شرایط شخصی هر فرد می تواند مبلغی خاص را در بر بگیرد. هر فردی ممکن است سالانه تعداد دفعات متفاوتی را برای خرید پوشاک اقدام نماید. به همین خاطر برای آشنایی با هزینه پوشاک در سنگاپور قیمت برخی از بیش ترین اقلام مورد استفاده در بین مردم این کشور را به شما ارائه خواهیم کرد:

پیشنهاد داریم مقاله اقتصاد کشور سنگاپور را در سایت موسسه رجبی مطالعه نمایید تا دیگر وجه این کشور را شناخته و بهتر بتوانید زندگی در این کشور را بشناسید.

هزینه پوشاک در سنگاپور

هزینه تفریحات و سرگرمی در سنگاپور

یکی دیگر از پارامترهای مهم و تعیین کننده در هزینه های زندگی در سنگاپور را باید هزینه هایی در نظر گرفت که برای تفریح و آرامش و سرگرمی خود خرج خواهید نمود. دنیای امروز به نحوی است که حتی برای ساده ترین نوع تفریحات و سرگرمی ها نیز باید مبالغ کمی هم که شده صرف و هزینه کرد. البته مقدار این پارامتر نیز تاثیر بسیاری از شرایط و علایق فردی می گیرد.

البته باید مد نظر قرار دهید که سنگاپور یکی از مقاصد اصلی برای تفریح و گردش در جهان است و سالانه گردشگران بسیاری به آن به این هدف سفر می کنند. این تمامی گزینه های موجود را بر سر راه شما می گذارد، که ممکن است در مقایسه با دیگر کشورها کمی هزینه تان را در این بخش بالاتر ببرد. اما هزینه تفریحات و سرگرمی در سنگاپور به صورت بسیار عمومی و ساده شامل مقادیر زیر است:

نوع سرگرمی قیمت ( دلار سنگاپور )
شهریه باشگاه بدنسازی ، ماهانه برای 1 بزرگسال 152.63
مجوز ماهانه (قیمت معمولی) 128.00
اجاره زمین تنیس 1 ساعت در آخر هفته ها 17.67
بلیت سینما برای اکران های جهانی 15.00

هزینه خدمات و قبوض در سنگاپور

هزینه خدمات و قبوض در سنگاپور را می توان از جمله هزینه هایی دانست که شاید در نگاه اول مهم نباشند و مقدار آن نیز در مقابل سایر هزینه ها چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر کمی جستجو کنید خواهید دید که مجموع قبوض و هزینه هایی که هر فرد یا خانواده برای استفاده از خدمات و امکانات شهری باید به شهرداری یا سازمان های مربوطه پرداخت نماید می تواند بخش مهمی از درآمد شما را شامل شود.

به خصوص در کشوری مانند سنگاپور که تلاش در ارائه بی نقص و ایده آل همه خدمات دارد، توقع می رود که شهروندان نیز از این بابت قدردان بوده و هزینه های خود را دقیق بپردازند. البته باید بگوییم که به دلیل جمعیت پائین و میزان درآمد بالای کشور این بخش از هزینه های زندگی در سنگاپور چندان گران به پای مردم این کشور حساب نمی شود.

نوع خدمات مورد استفاده قیمت ( دلار سنگاپور )
هزینه قبوض برق ، گرمایش ، سرمایش ، آب و جمع آوری زباله 150 تا 350
طرح ماهانه تلفن همراه با تماس و 10 گیگابایت اینترنت همراه 12 تا 50
اینترنت ADSL منزل ( 60 مگابیت در ثانیه با حجم نامحدود ) 35 تا 60

ضمنا این یکی از پارامترهایی که بسیار متغیر بوده و برای هر فرد و خانواده دارای تفاوت های بسیاری باتوجه به میزان استفاده هرکدام از آن ها دارد. 

متوسط هزینه های زندگی در سنگاپور

قطعا میزان درآمد بر میزان مخارج بسیار تاثیر گذار است، هرچه بیش تر پول درآورید، بهتر و بیش تر خرج می کنید. به همین خاطر حتما مقاله کار در سنگاپور را مطالعه کنید تا با یافتن بهترین مشاغل در این کشور و چگونگی مهاجرت کاری و اخذ ویزای آن آشنا شوید و به شغلی پر درآمد در سنگاپور برسید.

اما به طور کل و طبق آخرین آمار و میانگین کسب شده از طبقه متوسط جامعه، متوسط هزینه های زندگی در سنگاپور برای یک شخص مجرد یا یک دانشجو بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره ماهانه 704.8 دلار سنگاپور خواهد شد که برای یک خانواده 4 نفره با دو فرزند ماهانه بدون اجاره منزل 2,479.0 دلار سنگاپور در نظر گرفته می شود.

البته این مقدار قطعا می تواند کمتر یا بیش تر شود. اما مهم این است که شما حتما پیش از هر اقدام و نقل مکان به این کشور، از میزان هزینه های زندگی در سنگاپور برای خود یا خانواده تان مطلع شوید، که این امر را می توانید به کارشناسان موسسه رجبی بسپارید تا باتوجه به بودجه، هدف و سایر شرایط شما بازه ای دقیق از میزان مخارج پیش رویتان به شما ارائه دهند.

هزینه های زندگی در سنگاپور با با چند کشور محبوب آسیایی دیگر مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار هزینه های زندگی در سنگاپور

 متوسط هزینه های زندگی در سنگاپور برای یک شخص مجرد بدون هزینه اجاره ماهانه 704.8 دلار سنگاپور و برای یک خانواده 4 نفره با دو فرزند ماهانه بدون اجاره منزل 2,479.0 دلار سنگاپور در نظر گرفته می شود.

باید بدانید که سنگاپور را در جهان در میان کشورهای گران قرار می دهند و به طور متوسط هزینه های زندگی در سنگاپور نیز بالا می باشد.

 این موضوع باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می شود اما به طور کلی مبلغ ماهانه آن از 35 تا 60 یورو را در بر می گیرد.

 بلهف شهروندان خارجی به غیر از مسکن های دولتی که توسط اداره توسعه مسکن سنگاپور ساخته شده اند می توانند هر نوع ملکی را خریداری کنند.

 اصلی ترین پارامترهای تشکیل دهنده هزینه های زندگی در سنگاپور شامل هزینه های اجره یا خرید ملک، هزینه خوراک، هزینه پوشاک، هزینه حمل و نقل، هزینه تفریحات و هزینه خدمات و قبوض می شوند.

در این مقاله تیم حرفه ای شرکت مهاجرتی رجبی، خیلی خلاصه هزینه های زندگی در سنگاپور را برایتان شرح دادند، برای مشاوره خصوصی و شناخت سایر شرایط مهاجرت با مشاورین ما مستقر در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. توصیه می کنیم مقاله ویزای کار در کشورهای آسیایی را مطالعه کنید تا با شرایط کار و نحوه اقدام رای دریافت ویزای کار درکشورهای آسیایی کاملا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه