سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل یکی از روش های جذاب مهاجرت است ، اقتصاد برزیل در شرایط مطلوبی به سر می برد و در شرایط کنونی نیز به رشد خود ادامه می دهد.

بسیاری از کشور های جهان این روزها با وضعیت تورم بالای غیر منتظره و همچنین تغییر در فضای سیاسی پس از همه گیری روبرو هستند ، حتی به دلیل جنگ بین اوکراین و روسیه اما در همین برهه زمانی برزیل به یک محیط اقتصادی جذاب تبدیل شده و در موقعیت مطلوبی برای حفظ مسیر رشد خود و جذب سرمایه گذاری خارجی قرار گرفته است.

افزایش صادرات ، افزایش سرمایه گذاری خارجی ، کاهش نرخ بیکاری و بازگشت نرخ رشد اقتصادی در حال فراتر رفتن از انتظارات قبلی اقتصاددانان است ، از این رو ، بر اساس آخرین پیش بینی های بانک مرکزی برزیل ، قرار است این کشور در سال های آینده به مسیر رشد بازگردد ، انتظار می‌رود که نرخ تورم در ۲ سال آینده عادی شود و به ۴ درصد بازگردد و به دنبال آن نرخ بهره نیز کاهش یابد.

دولت برزیل برای جذب سرمایه گذاران خارجی پروژه های حمایتی مختلفی را طراحی و حمایت می کند ؛ با وجود نرخ‌ های بهره  متعادل ، بازده قابل توجه و نرخ ارز مطلوب به نظر می‌رسد سال 2022 سال سرمایه گذاری در املاک برزیل باشد ، برای آشنایی با شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل مقاله حاضر را مطالعه کرده و با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم برای آشنایی کامل راه های قانونی مهاجرت به برزیل  مقاله لینک شده را  بخوانید.

فهرست مطالب
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل
انواع سرمایه گذاری در برزیل​

Types of investment / Brazil

انواع سرمایه گذاری در برزیل

بازار بزرگ و متنوع سرمایه‌گذاری خارجی برزیل به ‌طور منحصربه‌فردی برای رشد بلند مدت و ثبات در برابر هجوم‌ های بازار جهانی شده مناسب است و با بخش‌های فراوانی که دارد شما  می‌توانید سرمایه‌گذاری را انجام دهید که به بهترین شکل نیاز ها و اهداف شما را منعکس کند.

 

انواع سرمایه گذاری در بزریل شامل سرمایه گذاری در اوراق قرضه ، سرمایه گذاری در بورس ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، خرید تجارت در زمینه های زیر ساختی ، نفت و گاز و یا کشاورزی و همچنین خرید نمایندگی از  برند های معروف مانند مک دونالد می باشد ، هر یک از این روش های سرمایه گذاری به سرمایه خاصی نیاز دارد.

انواع ثبت شرکت در برزیل

برای کسانی که قصد ورود به بازار برزیل را دارند و در نظر دارند که چگونه کسب و کار خود را تشکیل دهند ، انواع مختلفی از شرکت ها در برزیل وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند ، انواع ثبت شرکت در برزیل شامل شرکت با مسئولیت محدود (sociedade limitada / SRL) ، شرکت با مسئولیت محدود (sociedade anonima / SA) ، کنسرسیوم ، شعبه یک شرکت خارجی است ، هریک از این شرکت ها شرایط خاص خود را دارا هستند و به سرمایه خاصی برای ثبت و راه اندازی نیاز دارند که مشاوران موسسه  می توانند اطلاعات به روز در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با راهنمایی های رایگان شرکت مهاجرتی به بهترین سود از سرمایه خود برسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه های ثبت شرکت در برزیل

هزینه های مختلفی برای ثبت و راه اندازی یک شرکت در برزیل وجود دارد ، لازم به ذکر است که موقعیت مکانی بر این هزینه ها تاثیر گذار است ، با بالاترین پیشرفت های نمایی در بخش جنوب شرقی کشور و از ریودوژانیرو تا پورتو آلگره هزینه بیشتر است ،  هزینه های مالیاتی می تواند بین 2000-2500 رئال در باهیا ، رورایما باشد ؛ در حالی که ممکن است هزینه راه اندازی کسب و کار حدود 3000-3500  رئال  در سانتا کاتارینا ، میناس گرایس و سرگیپ  می باشد.

هزینه ثبت شرکت در برزیل 4875 دلار می باشد که شامل هزینه تهیه اسناد قانونی ، ثبت شرکت ، پرداخت کلیه مالیات ها و هزینه ها در زمان ثبت نام و آدرس قانونی شرکت می باشد.

نوع شرکت متوسط هزینه مشارکت
شرکت با محدودیت محدود LLC 42.180 دلار
شرکت سهامی عام 24.930 دلار
شعبه 29.330 دلار
نمایندگی 26.930 دلار

علاوه بر این بسیاری از خدمات نیاز به ارتقاء سالانه دارند ، خدماتی مانند ارائه دفتر ثبت شده و نماینده ثبت شده در برزیل ، رعایت هزینه های محصولات محلی ، نگهداری از ثبت مدیر ، هزینه های دولتی ، هزینه های مشاوره و بسیاری از این هزینه ها به عنوان هزینه ثبت شرکت در برزیل در نظر گرفته می شود ممکن است حدود 4000 پوند برای شما هزینه داشته باشد.

اخذ اقامت برزیل با ثبت شرکت

ثبت شرکت در برزیل یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به کشور برزیل است ، این روش ورود به حوزه شنگن را برای شما و خانواده شما امکان پذیر می کند ، برای بهره مندی از این روش بایستی با مشاوران موسسه رجبی تماس گرفته و بر اساس میزان توانایی مالی خود شرکت مناسب را انتخاب کرده و برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید ، چرا که شرکت های  متعددی در این کشور وجود دارد و الزامات ثبت هر یک از آن ها متفاوت است و به میزان سرمایه خاص خود نیاز دارند  ؛ پس از ثبت شرکت در برزیل  می توانید همراه با همسر و فرزندان خود به برزیل مهاجرت نمایید ، همراهان شما فرصت تحصیل و کار در این کشور را دارند.

لازم به ذکر است که پس از گذشت 4 سال از مجوز اقامت موقت می توانید برای دریافت مجوز اقامت دائم و پس از آن اخذ شهروندی اقدام نمایید.

شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای مختلف را از طریق مطالعه مقالات زیر بخوانید.

بهترین شهر های برزیل برای سرمایه گذاری

برزیل یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در هر زمان است ، از سواحل درجه یک جهانی گرفته تا محله های شهری بسیار جذاب ، برزیل به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای خرید املاک و مستغلات شناخته می شود ، بهترین شهر های برزیل برای سرمایه گذاری شامل موارد زیر است:

بهترین شهر های برزیل برای سرمایه گذاری
  • سائو برناردو دو کامپو شهری عالی برای خرید ملک و سرمایه گذاری است ، این شهر یک منطقه اقتصادی عالی است که به صنعت خودرو متکی است و شرکت های خارجی بسیاری در این زمینه در این شهر سرمایه گذاری کرده اند.
  • کامپو گرانده پایتخت و بزرگترین شهر ایالت ماتو گروسو دو سول برزیل در منطقه مرکز-غرب این کشور است ، این شهر علاوه بر این که مکانی عالی برای خرید ملک و سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات است فرصت عالی برای سرمایه گذاری در زمینه محصولات کشاورزی و پرورش دام است.
  • ناتال یک مقصد توریستی مهم و مرکز صادرات سخت پوستان، موم کارناوبا و میوه‌ ها ، عمدتا خربزه ، سیب شیرین ، بادام هندی و پاپایا است ، همه این موارد بستری مناسب برای سرمایه گذاری خارجی فراهم می کند
  • اوزاسکو یک شهر صنعتی است که در زمینه صنایع خرده فروشی و خدماتی فعالیت می کند و فرصت های متعددی برای سرمایه گذرای  سرمایه گذاران خارجی در این زمینه ها فراهم می کند ، علاوه بر این از آن جا که  اوساسکو نهمین شهر ثروتمند این کشور است مکانی مناسب برای خرید ملک به شمار می آید.

مزایای سرمایه گذاری در برزیل

برزیل مجموعه ای از فرصت های تجاری جذاب را به سرمایه گذاران ارائه می دهد ، هنگامی که با مزایای کلیدی کسب و کار در برزیل ترکیب می شود ، فرصت ها واضح و قابل دسترس می شوند ، مانند بسیاری از بازار های نوظهور ، سرمایه‌گذاری در برزیل مستلزم مبادله بین ریسک و پاداش است ، زیرا بی‌ثباتی سیاسی و وابستگی به کالا، آن را از بازار های توسعه‌یافته خطرناک ‌تر می‌کند ؛  سرمایه گذاران بین المللی برزیل را به خاطر منابع طبیعی غنی آن بهتر می شناسند ، در ادامه با تعدادی از مزایای سرمایه گذاری در برزیل آشنا می شویم.

  • فرصت تجاری عالی و بازار مصرف کننده بزرگ در برزیل
  • تجارت بین المللی عالی و دسترسی به آمریکای لاتین و عضو  بازار مشترک جنوبی MERCOSUR
  • شرایط جغرافیایی مطلوب برای کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی متنوع
  • باز بودن سرمایه گذاری خارجی و ارائه حمایت های عالی برای سرمایه گذاران خارجی
  • زیر ساخت عالی برای کسب و کار
  • هزینه زندگی و نگهداری پایین در مقایسه با کشور های اروپایی
  • بازار داخلی قوی در برزیل
  • وجود انرژی های تجدید پذیر پاک و فراوان
  • وجود صنعت بسیار پیشرفته
  • بازار املاک و مستغلات آن یکی از داغ ترین و پویاترین بازار ها در میان اقتصادهای در حال توسعه است.
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

امن ترین شیوه های سرمایه گذاری در برزیل با راهنمایی کارشناسان و متخصصان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین انواع سرمایه گذاری در برزیل

بهترین انواع سرمایه گذاری در برزیل چیست؟ اگر به دنبال سرمایه گذاری با جریان درآمد قابل پیش بینی هستید پیشنهاد ما به شما این است که سرمایه گذاری در اوراق قرضه برزیل را انتخاب کنید ،  به بیان ساده  اوراق قرضه وامی است که شما به دولت یا یک شرکت می دهید ، مؤسسه یا شرکت دولتی از وام برای تأمین مالی عملیات خود استفاده می کند و در ازای آن ، سود وام را به شما ( سرمایه گذار ) می پردازد ، سود معمولا دو بار در سال پرداخت می شود ؛ برزیل انواع مختلفی از اوراق قرضه را از موسسات دولتی و شرکت ها صادر می کند که شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی می توانید انتخاب کنید.

اگر به دنبال راهی هیجان انگیزتر از اوراق قرضه با درآمد ثابت برای سرمایه گذاری هستید می توانید سرمایه گذاری در بازار سهام برزیل  را انتخاب کنید ، برزیل دارای یکی از قوی ترین و متنوع ترین بازار های سهام در آمریکای لاتین است و با چند IPO بزرگ اخیرا وارد بازار شده است ، همیشه قوی تر و متنوع تر می شود.

گزینه دیگری که برای شما وجود دارد این است که وارد بازار داغ خرید املاک و مستغلات شوید ، همانطور که گفته شد ، بازار برزیل طیف گسترده ای از فرصت های باورنکردنی مانند بازار خانه دوم و توسعه مسکن در مقیاس بزرگ  و مشوق هایی  از جمله نرخ ارز مطلوب و نرخ بهره تاریخی پایین را برای سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات ارائه می دهد.

اخذ اقامت برزیل از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت برزیل از طریق سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟ بر اساس قانون کشور برزیل اتباع خارجی که اثبات تمکن مالی و قصد سرمایه گذاری مستقیم در برزیل را دارند ، می توانند ویزای دائمی (VIPER) دریافت کنند ، پس از سرمایه گذاری در این کشور به شهروندان ویزا موقت اعطا می شود ، اما پس از سه سال از صدور مجوز اقامت قابل باز نگری است و در صورتی که فرد سرمایه خود را از برزیل خارج کرده و یا شرایط زیر را بر آورده نکند مجوز اقامت لغو می شود.

ویزای سرمایه گذاری مستلزم سرمایه گذاری به میزان تعیین شده توسط وزارت کار است ،  این مبلغ معمولا حدود 500,000 دلار برای یک سرمایه گذار شخصی یا حدود 600,000 دلار برای یک نهاد حقوقی ، سرمایه‌گذاری 150000 دلاری در حوزه‌ های فناوری یا تحقیقاتی یا استخدام 10 کارمند برزیلی است.

پس از 4 سال داشتن ویزای دائم برزیل، یک مقیم می تواند برای  دریافت مجوز شهروندی اقدام کند ، در صورتی تابعیت اعطا می شود که فرد به طور مداوم در کشور اقامت داشته باشد و روابط خود را با کشور نشان داده باشد ، مهارت های پرتغالی قابل قبولی داشته باشد و از فرهنگ و تاریخ آن کشور آگاهی داشته باشد ؛ اگر ساکن با یک شهروند برزیلی ازدواج کرده باشد ، زمان ممکن است کوتاه شود.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

انواع سرمایه گذاری در بزریل شامل سرمایه گذاری در اوراق قرضه ، سرمایه گذاری در بورس ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، خرید تجارت در زمینه های زیر ساختی ، نفت و گاز و یا کشاورزی و همچنین خرید نمایندگی از  برند های معروف مانند مک دونالد می باشد ، هر یک از این روش های سرمایه گذاری به سرمایه خاصی نیاز دارد.

انواع شرکت های موجود در این کشور شامل شرکت با مسئولیت محدود (sociedade limitada / SRL) ، شرکت با مسئولیت محدود (sociedade anonima / SA) ، کنسرسیوم ، شعبه یک شرکت خارجی است.

هزینه ثبت یک شرکت در برزیل 4875 دلار می باشد که شامل هزینه تهیه اسناد قانونی ، ثبت شرکت ، پرداخت کلیه مالیات ها و هزینه ها در زمان ثبت نام و آدرس قانونی شرکت می باشد.

سائو برناردو دو کامپو شهری عالی برای خرید ملک و سرمایه گذاری است ، این شهر یک منطقه اقتصادی عالی است که به صنعت خودرو متکی است و شرکت های خارجی بسیاری در این زمینه در این شهر سرمایه گذاری کرده اند.

پیشنهاد ما به شما این است که سرمایه گذاری در اوراق قرضه برزیل را انتخاب کنید.

 در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با تکیه بر تجربیات خود در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل را بررسی کرده و نکات ضروری را بیان کردند ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دفاتر موسسه رجبی در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همجنین توصیه می کنیم مقاله  بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را در همین سایت بخوانید.

2 دیدگاه در “سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل

  1. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل Saeed گفت:

    سلام. آيا براي ثبت شركت در برزيل ميتونيم اول بريم برزيل بررسي كنيم و همونجا اقدام بخ ثبت شركت كنيم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه