سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

کشورهای مختلف اروپا همواره مقصد رویایی برای بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا بوده است . راه های متفاوتی برای اخذ اقامت کشورهای این قاره وجود دارد که امکان پاسپورت و زندگی راحت را برای افراد به ارمغان می آورد . سرمایه گذاری در اروپا میتواند گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرت باشد که روش های متفاوی داشته و مطابق با قوانین هر کشور متغیر است . در ادامه به بررسی شرایط سرمایه گذاری در این قاره می پردازیم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در موسسه حقوقی وکلای مهرآفرین رجبی تماس گرفته و از راهنمایی آنها در کلیه امور مهاجرتی به خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا مطلع شوید .

مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا

  1. امکان تجارت آزاد با دیگر کشورهای دنیا بدون محدودیت
  2. الزامی نبودن مدرک زبان
  3. در صورت تایید سرمایه گذاری دریافت وام بانکی در برخی کشورها
  4. الزامی نبودن اقامت دائم داشتن در آن کشور
  5. روند سریع دریافت اقامت با رعایت اصول

6 . امکان رفت و آمد آسان در کشورهای حوزه شینگن

  1. زندگی با سطح رفاه بالا و امکانات پیشرفته

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا

اگر شما از تمکن مالی خوبی برخوردار هستید میتوانید از طریق سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپا به اقامت برسید . اخذ ویزای یکی از کشورهای حوزه شینگن میتواند سفر و اقامت تمام کشورهای اروپا را برای شما به همراه داشته باشد . سرمایه گذاری در اروپا به چهار طریق انجام میشود :

  1. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  2. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  3. کارآفرینی
  4. سرمایه گذاری به صورت خرید سهام یا اوراق قرضه

 ثبت شرکت در اروپا

یکی از راه های اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا ثبت شرکت در یکی از کشورهای حوزه شینگن می باشد . ثبت شرکت در کشورهای متفاوت قوانین خاص خود را دارد . اما به طور کلی برای ثبت شرکت در هر کدام از کشورهای اروپایی داشتن یک حساب بانکی ضروری است . شما باید یک حساب بانکی با موجودی مشخص را در کشور موردنظر افتتاح کرده و یک نام مشخص برای شرکت خود انتخاب نمایید .

ثبت شرکت در اروپا

هدف از تاسیس این شرکت باید مشخص و به تایید کشور موردنظر برسد . چنانچه کار شما برای کشور مفید و سودآور باشد و بتواند افرادی را به کار مشغول نماید با ثبت شرکت موافقت خواهد شد . در اکثر کشورهای اروپایی حداقل سرمایه 10 هزار یورو برای به ثبت رساندن شرکت نیاز می باشد که باید به حساب شما در آن کشور منتقل شود .

برای اخذ اقامت باید طی چند دوره ثبت شرکت را تمدید نمایید و با پرداخت مالیات به موقع به اقامت برسید . شرط ثبت شرکت در برخی از کشورهای اروپایی به این صورت است که باید یک سال اول شرکت به نام یک فرد مقیم آن کشور باشد و سپس به نام فرد دیگری منتقل شود . تمام این شرایط میتواند متناسب با کشور موردنظر شما تغییر یابد .

سرمایه گذاری در اروپا از طریق خرید سهام

خرید بورس یکی دیگر از راه های اخذ اقامت اروپا می باشد که نسبت به دیگر کشورها مانند کانادا و آمریکا راحت تر به نتیجه میرسد . در این روش شما باید مبلغ مشخصی پول را با خرید سهام یک شرکت در اختیار دولت قرار دهید . با خرید بورس به شما اقامت یک ساله موقت داده میشود و پس از گذشت دست کم سه سال میتوانید تقاضای اقامت دائم بدهید .

این شرایط میتواند در هر کشور به شیوه متفاوتی باشد .  توجه داشته باشید که امکان مسدود شدن پول و یا گاها از بین رفتن آن میتواند از جمله ریسک های این سرمایه گذاری محسوب شود . وکلای ما میتوانند در این زمینه بهترین راهنما و کشاور شما باشند .

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

برای خرید ملک در یک کشور اروپایی باید حداقل مبلغ 250,000 یورو داشته باشید . لازم به ذکر است که با خرید هر ملکی نمیتوان به اقامت رسید . این ملک میتواند آپارتمان ، منزل مستقل و یا تجاری باشد . برای خرید ملک تجاری باید مشخص شود که آن مکان سودآور است و شما قصد دارید که در آن مشغول به کار شوید  و یا کارمند استخدام نمایید .

 سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

ویزای کارآفرینی جهت سرمایه گذاری در اروپا به شما این اجازه را میدهد که وارد کشور موردنظر خود شده و کارآفرینی را در این کشور آغاز کنید  این شیوه مخصوص کسانی می باشد که در کشور خود کارآفرین بوده اند و اکنون میخواهند همان شغل را در یک کشور اروپایی نیز ادامه بدهند .

سرمایه گذاری در اروپا

ا گر ویزای شما از این طریق تایید شود به مدت تقریبا یک سال فرصت خواهید داشت تا سرمایه خود را به کشور موردنظر انتقال داده و کارآفرینی خود را شروع نمایید . عوامل زیادی در تایید این کارآفرینی نقش دارند از جمله :

  1. معتبر بودن مدارکی که شخص ارائه کرده است .
  2. امکان اجرای طرح موردنظر
  3. تجربه و سابقه کاری فرد در این زمینه

و دیگر فاکتورها که متناسب با قوانین هر کشور درنظر گرفته میشود .

زمان رسیدن به اقامت کاملا به کشور موردنظر شما و روش سرمایه گذاری شما بستگی دارد . به عنوان مثال از طریق خرید ملک میتوان در برخی کشورها به راحتی به اقامت رسید در حالی که در برخی کشورها به فرد از این طریق اقامت داده نمیشود .

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا یکی از چند روش ورود به این کشورها می باشد . کارشناسان ما در موسسه مهرآفرین رجبی میتوانند در تمام زمینه های مهاجرتی سرمایه گذاری و ثبت شرکت به شما عزیزان کمک نموده و مانع از به هدر رفتن سرمایه و زمان شما شوند . بهتر است که قبل از هرگونه تصمیم گیری با مشاوران ما در موسسه تماس حاصل فرموده و از راهنمایی های انها استفاده نمایید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه