سرمایه گذاری و ثبت شرکت

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

همانطور که می دانید سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دیگر کشورها یکی از راه های اخذ اقامت به شمار می رود . سرمایه گذاری می تواند به شیوه های متفاوت مانند ایجاد اشتغال ، خرید ملک ، ثبت شرکت و غیره انجام بگیرد .

هر کشور دارای قوانین مخصوص به خود در این زمینه می باشد و ما در اینجا به بررسی شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا می پردازیم . ما در موسسه حقوقی وکلای مهرآفرین رجبی تلاش میکنیم که با فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز شما در این زمینه بتوانیم در امر مهاجرت و اقامت به شما یاری رسانیم .

شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت

همانطور که گفته شد قوانین مربوط به ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف متفاوت هست که این قوانین در حوزه حقوق تجارت می باشد . در حقوق تجارت بین الملل برای شما توضیح داده می شود که چگونه می توانید یک شرکت از انواع مختلف را ثبت نمائید و به واسطه آن اقامت کشور مورد نظر را اخذ نمائید .

حتی این امکان وجود دارد که بتوانید برای خانواده نیر اقامت را دریافت نماید و پروسه مهاجرتی خود از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت را تکمیل نمائید .

در برخی از کشورها روش های متفاوتی از سرمایه گذاری وجود دارد که شخص سرمایه گذار باید مبلغی پول را در اختیار دولت آن کشور قرار دهد و یا با مبلغی کار آفرینی کند . اما شاید بهترین گزینه ها در انواع ثبت شرکت اتفاق بیافتد .

سرمایه گذاری در اروپا

اروپا محبوب ترین منطقه برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت می باشد و بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا سرمایه خود را در کشورهای مختلف اروپا سرمایه گذاری می کنند . شما عزیزان میتوانید با ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا به اقامت برسید . هر کشور قوانین مخصوص به خود را در اعطای اقامت از این طریق دارد که باید به طور جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد .

شما برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هر کدام از کشورهای اروپا باید چند قانون کلی را رعایت کنید از جمله اینکه باید یک حساب با موجودی کافی را در کشور موردنظر افتتاح نموده و مبلغ مشخصی را به آن انتقال دهید .

میزان این مبلغ را نمی توان به طور دقیق بیان نمود زیرا در هر کشور متفاوت است . به عنوان مثال میتوان با مبلغ 200 هزار پوند سرمایه گذاری در انگلستان در مدت 6 ماه به اقامت رسید .

دریافت اقامت اروپا کاملا تابع کشور و میزان سرمایه شما می باشد . در ابتدا اقامت فرد به صورت موقتی صادر می شود و پس از کامل شدن تمام مراحل و انتقال تمام سرمایه به این کشور برای فرد و افراد خانواده وی اقامت دائم صادر میشود . شما باید بتوانید ثابت کنید که هزینه زندگی خود و خانوادتان برای بودن در این کشور تامین شده است .

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اروپا

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت نیز محدودیت های خاص خود را دارد و در برخی کشورها قانون به این صورت است که باید ابتدا شرکت توسط یکی از اتباع این کشور به ثبت برسد و پس از گذشت دست کم یک سال و پرداخت مالیات امکان انتقال شرکت به فرد و دریافت اقامت صورت میگیرد .

برخی از کشورها در تعداد شرکاء یک شرکت نیز محدودیت دارند . هدف شرکت و مبلغ سرمایه گذاری و موارد دیگر باید مشخص شده و به تایید کشور موردنظر برسد . بهترین گزینه در حال حاضر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان می باشد .

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا میتواند به روش های مختلف انجام گیرد . سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به این صورت می باشد که فرد با مشخص کردن نام شرکت و نوع فعالیت آن و سرمایه ای در حدود 70 تا 200 هزار دلار تقاضای ثبت شرکت می نماید .

در کانادا امکان ثبت شرکت به صورت تک مالکیتی وجود دارد و تنها باید به دولت ثایت شود که شرکت موردنظر برای این کشور سود آور می باشد .

از دیگر روش های سرمایه گداری در کانادا سرمایه گذاری در ایالت کبک می باشد که باید ضمن سرمایه گذاری مبلغ 800,000 دلار به مدت پنج سال نزد دولت در همین استان نیز اقامت داشته باشید .

اصل این پول پس از گذشت 5 سال بدون سود به شما بازگردانده میشود . در سرمایه گذاری به روش فدرال فرد باید سرمایه شخص و همسر وی در حدود یک میلیون و ششصد هزار دلار باشد .

این روش نیاز به تسلط به زبان و یا زندگی در استان خاصی ندارد و آسان ترین راه از طریق سرمایه گذاری برای رسیدن به اقامت است که البته به میزان قابل توجه ای سرمایه نیاز دارد . برای اطلاع از جزئیات بیشتر میتوانید به مقاله ما در همین مورد رجوع کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آمریکا

از جمله راه های مهاجرت به کشور آمریکا و اخذ اقامت این کشور سرمایه گذاری به مبلغ 500,000 دلار می باشد . دقت داشته باشید که در این مورد شما نمیتوانید پروژه موردنظر برای سرمایه گذاری را مشخص نمایید و باید این مبلغ را به طور کامل در اختیار دولت قرار دهید . پس از 5 سال این مبلغ به شما بازگردانده میشود .

در این روش فرد و همسر و فرزندان زیر 21 سال شخص گرین کارت کشور آمریکا را دریافت می نمایند و نیازی به تسلط به زبان انگلیسی و یا مدرک نحصیلی بالا نیست .

ثبت شرکت نیز در آمریکا متناسب با هر ایالت متفاوت است و هزینه موردنیاز برای ثبت شرکت متعیر می باشد . مدت زمان ثبت شرکت ممکن است از دو هفته تا دو ماه به طول انجامد .

در برخی ایالات به یک نفر و برخی به 3 نفر برای ثبت شرکت نیاز است . دربسیاری از موارد نیازی به حضور دائم رئیس شرکت در آمریکا نمی باشد .

سرمایه گذاری در کشورهای آسیایی

سرمایه گذاری در کشور های آسیایی از طریق ثبت شرکت ، خرید اوراق قرضه ، خرید ملک و یا سرمایه گذاری در پروژه های مختلف با مالیات کم امکان پذیر است .

مالیات بالا در اکثر کشورهای اروپایی سرمایه گذاران را به سوی کشورهای آسیایی سوق می دهد . ثبت شرکت یکی از بهترین و آسانترین راه رسیدن به اقامت یک کشور است .

شرایط ثبت شرکت در کشورهای مختلف متفاوت است . برای مثال با مبلغ 500,000 رینگت مالزی میتوان یک شرکت را در این کشور به ثبت رساند .

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آسیا

برخی از کشورها خدماتی مانند وام و یا معافیت گمرکی را برای جذب سرمایه گذاران ارائه میدهند . شرایط ثبت شرکت و اخذ اقامت در کشورهای آسیایی در مجموع بسیار آسانتر از کشورهای اروپایی می باشد و در مدت زمان کوتاه تری میتوان به نتیجه دلخواه رسید .

مهاجرت به دیگر کشورها از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت یکی از مناسب ترین راه های اخذ اقامت کشور موردنظر می باشد که در عین حال میتواند تصمیمی بزرگ و با ریسک بالا باشد .

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت نیاز به بررسی همه جانبه شرایط کشور دلخواه و موقعیت فرد دارد زیرا با کوچکترین اشتباه امکان به هدر رفتن سرمایه و زمان شخص وجود دارد .

متخصصان ما در موسسه مهرآفرین رجبی می توانند بهترین راهنما و همراه شما در این مسیر بوده و با طی کردن تمام مراحل به صورت قانونی شما را در کوتاهترین زمان ممکن به هدف دلخواهتان که اخذ اقامت می باشد برسانند . شما عزیزان می توانید جهت کسب هرگونه اطلاعات با مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نموده و اطلاعاتی در خصوص نرخ مالیات در اروپا و کشورهای مورد نظر بدست آورید .

Rate this post

6 دیدگاه در “سرمایه گذاری و ثبت شرکت

  1. آوا گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم که باتوجه به بازنکردن حساب بانکی برای ایرانیها در اروپا، چطور میشه از طریق ثبت شرکت ، کارمون رو در اروپا شروع کنیم؟ آیا راهی قانونی برای باز کردن حساب بانکی وجود داره یا نه؟
    قبلا از پاسخگوییتون سپاسگزارم.

  2. زانا عبداللعی گفت:

    سلام خسته نباشید , همونطور که گفتید کویت الان مئویزای کار برای ایرانی ها صادر نمیکنه میخواستم بدونم از طریق سرمایه گذاری میشه در کویت اقامت دائم یا موقت گرفت؟ اگر امکانش هست سرمایه باید چه مقدار باشه و لطفا اگه در کویت امکانش نیست در دیگر کشورهای عربی اقامت از طریق سرمایه گذاری چگونه است

  3. ضیایی گفت:

    سلام
    من با شماره شما از طريق اينترنت اشنا شدم
    من در حال حاضر در ايران داراي يك شيپ يارد ساخت كشتي هاي تا طول ٢٠ متر الومينيومي و فولادي هستم
    با توجه به مشكلات توليد در ايران خصوصا بخش تحريمهاي جديد تصميم به سرمايه گذاري و ايجاد يك كارخانه مشابه در كشورهاي همسايه نمودم كه ازمير انتخاب اوليه ما بود و شركتي هم در ان ثبت نموديم ولي به واسته محدوديتهايي كه در رابطه با ايرانيان در باز كردن حساب بانكي و انجام معاملات بود و از طرفي سطح ميزان سرمايه گذاري در تركيه به واسطه يك ميليون دلار براي ايجاد امنيت و حمايت دولت از سرمايه گذاري و دادن تابعيت قابل قبول براي معاملات من دارم روي گزينه هاي ديگرمثل باتومی ، وارنا ، بنادر کناری روسیه كه هم اروپايي است و هم كنار درياي سياه است و برابر بررسيهاي ما ميزان سرمايه گذاري مناسب و منطقی است دركنار گزينه هايي مثل قطر فكر ميكنم
    ميخواستم ببينم ايا ميتوانيد در اين انتخاب خصوصا در رابطه با باتومي از لحاظ مواردي چون :
    ميزان ونحوه سرمايه گذاري
    امنيت سرمايه گذاري براي ايرانيان
    تابعيت بنحوي كه در رابطه با معاملات غير ايراني به طور مستقيم با ساير كشورها مشكلي نداشته باشيم
    وضعيت نيروي انساني و ميزان حقوق انها
    وضعيت كار نيروهاي خارجي در انها
    تعداد ياردهاي كشتي سازي در باتومي
    نحوه حمايت دولت ازاشتغال زايي
    و اينكه ایا شرایط کار در انجا مافیایی است یا نهضیایی
    اطلاعاتي به ما بدهيد
    به اميد خدا شايد منجر به همكاري شد
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه