سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات شامل مراحل مشخصی است که باید هر فرد سرمایه گذار به خوبی از آنها مطلع شود و قبل از هرگونه تجارت تمام آنها را به طور کامل بررس کند . برای انجام سرمایه گذاری در کشور امارات شما باید مجوز این کار را به صورت قانونی داشته باشید که یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور امارات ثبت شرکت می باشد که در ادامه شرایط مورد نیاز آن را مورد بررسی قرار می دهیم .

در این مقاله به بررسی راه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات می پردازیم و تمام شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این کشور را بررسی می کنیم و چنانچه می خواهید از تمام جزئیات مربوط به این امر آگاه شوید با مشاوران ما در موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تماس حاصل فرمایید .

در برخی از مناطق امارات محدودیت هایی برای سرمایه گذاری وجود دارد اما در مناطق آزاد و بنادر به طور کاملا آزاد امکان پذیر است . کشور امارات یک پادشاهی مطلق در جنوب غربی آسیا و واقع در منطقه خاورمیانه می باشد . این کشور از هفت شیخ نشین کوچک تشکیل شده است . آب و هوا بیابانی بوده و تنها در حدود 20 % از مردم ملیت اماراتی دارند و بقیه جمعیت 5 میلیون نفری این کشور را مهاجرین دیگر کشورها تشکیل می دهند . زبان عربی به عنوان زبان رسمی و رایج در میان مردم پذیرفته شده می باشد و زبان انگلیسی ، فارسی و هندی نیز در میان گروه های مختلف دیده می شود . واحد پول درهم است و به دلیل ذخایر عظیم نفت چهارمین صادر کننده نفت در دنیا به شمار می رود .

شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات باید مجوز فعالیت را در حوزه مشخصی که قصد فعالیت در آن را دارید دریافت کنید . مجوز ثبت شرکت بر اساس ماهیت فعالیت شما می تواند تجاری ، صنعتی و یا حرفه ای باشد . بیشترین سرمایه گذاری و ثبت شرکت ها در دوبی انجام می شود و افراد با سرمایه های کلان و خرد به دلیل اقتصاد پرگردش این شهر تمایل به فعالیت در آن دارند . شما باید متناسب با شرکتی که قصد ثبت آن را دارید به سازمان مربوطه مراجعه کنید .

شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در کشور امارات به صورت مالکیت 100% و یا داشتن شریک محلی و یا خارجی امکان پذیراست . محدودیتی برای سرمایه وجود ندارد و با هر مبلغ می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد . هر شرکت به حداقل یک سرمایه گذار و مدیر نیاز دارد که می تواند هر دو یکی و از هر ملیتی باشد . تعداد سهامداران نیز می تواند از یک نفر تا هر تعدادی که بخواهید در نظر گرفته شود و شامل افراد حقیقی یا حقوقی باشد . در مرحله بعدی شما باید برای شرکت مورد نظر خود یک نام و آدرس مشخص کنید . نیازی نیست که نام شرکت حتما به زبان عربی و یا انگلیسی باشد و امکان ثبت نام به هر زبانی امکان پذیر است .

مدارک لازم برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات متحده عربی باید مدارک زیر را ارائه دهید :

  1. نام مورد نظر برای شرکت
  2. مشخضات کامل سهامداران ( نام کامل ، محل تولد ، آدرس ، ملیت )
  3. اسکن پاسپورت
  4. میزان سرمایه برای شروع فعالیت
  5. شرح از هدف و حوزه فعالیت شرکت
  6. ارائه پاسپورت
  7. ترجمه یک قبض رسمی برای تایید آدرس شما

با ثبت شرکت در کشور امارات این امکان به شما داده می شود تا بدون داشتن سرمایه اولیه زیاد شروع به فعالیت کنید و نیازی به انتشار و ارائه حساب های سالیانه نخواهید داشت . در انجام حواله های بانکی و یا محرمانه نگه داشتن مشخصات شرکت کاملا آزاد خواهید بود . با ثبت شرکت در کشور امارات شما می توانید به اقامت برسید و در این کشور خانه و ملک بخرید .

از دیگر مناطق محبوب برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات راس الخیمه می باشد که با دوبی فاصله چندانی ندارد و شرایط سرمایه گذاری در آن مناسب افراد خارجی می باشد . ثبت شرکت در این منطقه با یک نفر قابل انجام است و نیازی به هزینه زیاد ندارد . شرایط ثبت شرکت در این منطقه نیز مانند دوبی آسان است و در صورت تمایل برای سرمایه گذاری با سفر به این کشور می توانید در کوتاهترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت برسانید . کارشناسان و وکلای ما می توانند در این امر به شما یاری برسانند .

مزایای ثبت شرکت در امارات

امکان دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات وجود دارد که هزینه جداگانه ای را شامل می شود ، اما امکان پذیر است . با سرمایه گذاری در کشور امارات شما به یک نظام تجارت آزاد دسترسی خواهید داشت که امکان تجارت با تمام نقاط دنیا را برای شما فراهم می سازد . سیستم قانونی این کشور ثابت و بدون تغییر است و با خیال آسوده می توانید به سرمایه گذاری و تجارت بپردازید . کشور امارات و به خصوص مناطق مهم و توریستی آن مانند دبی از بهترین امکانات رفاهی برخوردار هستند و بازارهای آنها رونق جهانی دارد . سرمایه گذاری در امارات می تواند در مناطق اصلی مانند دوبی ، شارجه ، عجمان ، راس الخیمه و غیره صورت بگیرد .

ثبت شرکت در امارات

برای اطلاع از تمام جزئیات مربوط به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات کارشناسان ما در موسسه مهر آفرین رجبی می توانند بهترین راهنما و همراه شما در این مسیر باشند . کارشناسان ما با اطلاع از تمام شرایط و داشتن تجربه کافی در این زمینه به روش های قانونی و صحیح شما را به یک سرمایه گذاری موفق در این کشور برسانند . به دلیلی حساسیت امر سرمایه گذاری بهتر است که حتما از طریق یک راهنما و فرد آگاه به این امور اقدام کنید تا به بهترین شکل به هدف خود برسید .

Rate this post

2 دیدگاه در “سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات

  1. صفایی گفت:

    باسلام
    آیا در حال حاضر نیز امکان ثبت شرکت در امارات برای ایرانیان وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه