سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

آیا به دنبال سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشوری با امکانات مناسب هستید ؟ آیا می خواهید به کشوری ایده آل در قاره آسیا سفر کنید و از سرمایه گذاری خود مطمئن باشید ؟ در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تلاش کرده اند تا ضمن بررسی شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی بهترین کشور های این قاره را به شما معرفی نمایند و آماده پاسخگویی به شما در تمام زمینه های مربوط به مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در تمام کشورها خواهند بود .

شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی

در چند دهه اخیر کشور های آسیایی با پیشرفت و توسعه های قابل توجه ای که داشته اند توانسته اند مانع از خروج سرمایه های کلان از قاره آسیا به کشورهای اروپایی و یا کانادا و آمریکا شوند . وجود کشور های اقتصادی مانند چین ، کره جنوبی و یا گردشگری مانند ترکیه باعث شده است تا بسیاری از کشور های اروپایی جذب سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی نیز بشوند .

البته این نکته نیز قابل تامل است که بسیاری از کشورهای آسیایی با وجود اعلام استقلال و خروج از استعمار برخی از کشور ها نتوانسته اند به اهداف خود در اقتصاد و پیشرفت دست یابند و حتی برخی از آنها با شکست مواجه شده اند و در حال حاضر اقتصادی بسیار وابسته به برخی از کشورها دارند . در ادامه به چند کشور برتر در حوزه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی اشاره می کنیم تا شما عزیزان هر چه بهتر با این پروسه آشنا شوید .

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در چین

این کشور یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در جهان است . چین با داشتن شهر های مهمی مانند پکن و هنگ کنگ توانسته محل سرمایه گذاری کشور ها و شرکت های بزرگ آسیایی و اروپایی باشد .

این کشور در زمان اصلاحات خود توانست یکی از سریع ترین رشد های اقتصادی در جهان را تجربه کند و اکنون بزرگترین صادر کننده کالا در جهان است . تولید بالا ، نیروی کار ارزان و فراوان و زیرساخت های مناسب از عواملی است که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در چین را جذاب کرده است . سرمایه گذاری و ثبت شرکت به شیوه های مختلف در این کشور امکان پذیر است . شما می توانید به عنوان یک شرکت کاملا خارجی ، یک شعبه ، دفتر نمایندگی فعالیت خود را در این کشور آغاز کنید . کارشناسان ما می توانند در این زمینه شما را به طور کامل راهنمایی کنند .

سرمایه گذاری در سنگاپور

این کشور را می توان به عنوان یکی از بهترین و آسان ترین مکان ها برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی و رسیدن به سود معرفی کرد . دولت سنگاپور تلاش می کند تا با کاهش میزان مالیات و حمایت از پروژه ها و ایده های جدید سرمایه های خارجی را به این کشور جذب کند . این کشور از تمام طرح هایی که در جهت توسعه سلامت عمومی ، تکنولوژی ، تحصیلات ، خدمات و غیره انجام شود حمایت کرده و قوانین ایده آلی را نیز وضع کرده است . شما می توانید برای ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور در زمینه های مستقل اقدام کنید و از رسیدن به هدف خود مطمئن باشید .

سرمایه گذاری در مالزی

می توان گفت که بیش از نیمی از مردم تحصیل کرده و با سواد این کشور با اینترنت آشنا هستند و وقت زیادی را در آن صرف می کنند . کارخانجات انگلیسی زبان زیادی در مالزی فعالیت دارند که باعث شده اقتصاد این کشور بتواند با بازارهای بزرگ دنیا به تجارت بپردازد . سنگاپور یکی از باثبات ترین اقتصاد های جهان را دارد و تمام اتباع خارجی می توانند به سرمایه گذاری و ثبت شرکت مشغول شوند .

قوانین فعالیت شما به ماهیت و تجارتی که قصد راه اندازی آن را دارید بسیار بستگی دارد . شما با داشتن حداقل سرمایه ای که توسط دولت این کشور تعیین شده است می توانید با تاسیس یک شرکت فعالیت خود را آغاز کنید . سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالزی دامنه مشخصی از فعالیت ها را شامل می شود که با مراجعه به کارشناسان ما می توانید به صورت دقیق از آنها مطلع شوید .

سرمایه گذاری در ژاپن

ژاپن با سیاست های جدید مانند افزایش میزان وام و تسهیلات بانکی و قوانین مالیاتی که اتخاذ کرده است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور های آسیایی باشد . در ده سال اخیر میزان تقاضا برای سرمایه گذاری در این کشور 4 برابر شده است و توانسته رتبه اول در تعداد محققان و مخترعان در دنیا را به دست آورد که از جمله دلایل مهم جذب سرمایه گذاران است .

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور راه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آنها سرمایه گذاری در پروژه های دولتی است که در زمان کوتاه شما را به سود می رساند . ثبت شرکت نیز به دو صورت مسئولیت محدود و کار آفرینی می باشد که هر کدام جزئیات و شرایط مشخص را شامل می شود .

سرمایه گذاری در اندونزی

وجود مواد اولیه زیاد و میزان دستمزد مناسب در اندونزی باعث شده تا بتواند به یکی از کشور های محبوب سرمایه گذاران تبدیل شود . جمعیت جوان و ثبات موجود در اقتصاد و سیاست باعث رشد بی وقفه اقتصادی این کشور شده است و توانسته در یک دهه بیشتر از 6% رشد را تجربه کند .

در حالی که کشور اندونزی به عنوان یک کشور موفق در تولید محصولات شناخته می شود در تلاش برای ایجاد بازار تجارت آزاد توسط قشر تحصیل کرده خود است . این کشور در سال های اخیر بسیار مورد توجه سرمایه گذاران ایرانی در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل ، داروسازی ، صنایع فلزات و غیره قرار گرفته است .

سرمایه گذاری در دیگر کشور های آسیایی مانند هند ، فیلیپین ، تایلند و یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در امارات نیز مناسب هستند و شما باید متناسب با تجارتی که قصد راه اندازی آن را دارید به بررسی تمام کشورهای آسیایی بپردازید و مناسب ترین آن را انتخاب کنید .

دقت داشته باشید که سرمایه گذاری در هر کشور خارجی نیازمند بررسی دقیق است و کوچک ترین اشتباه می تواند باعث هدر رفتن تمام سرمایه و وقت شما شود . قبل از هرگونه اقدام ابتدا با کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی تماس حاصل فرموده و از راهنمایی و مشاوره آنها در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای آسیایی برخوردار شوید . این موسسه همچنین در زمینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا نیز دارای تحصص می باشد .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه