سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند یکی از روش هایی است که افراد می توانند به وسیله آن به این کشور نقل مکان کرده و در نهایت اقامت دائم را برای خود دریافت کنند. البته برای انجام سرمایه گذاری در نیوزلند نیاز به بودجه و سرمایه مالی بسیار زیادی می باشد که ممکن است برای همه افراد روشی مناسب باشد.

اقتصاد نیوزلند یک اقتصاد بسیار قوی و پیشرفته بوده که به همراه بازار کار قوی یک زمینه عالی و تضمین شده را برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است که هر فرد می تواند از داشتن سود در آن اطمینان داشته باشد.

شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند به علت اهمیت آن کمی پیچیده و سخت گیرانه بوده و نباید بدون اطلاعات کامل و یا متخصصان این زمینه اقدام کرد تا از وقوع هر گونه زیان های مالی جلوگیری کرد. در ادامه این مقاله با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) همراه شده تا با تمامی جزئیات این راه آشنا شوید.

سرمایه گذاری در نیوزلند از روش های مختلف و متنوعی ممکن بوده که هر کدام شرایط متفاوتی با دیگری دارند که باید به طور دقیق با آن ها آشنا بود تا بتوان راه درست را با توجه به بودجه و شرایط خود یافت.  برای شناخت تمامی آن ها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، مقاله کار در نیوزلند را نیز برای شناخت دقیق تر مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
سرمایه گذاری در نیوزلند

انواع سرمایه گذاری در نیوزلند

همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در نیوزلند به روش های مختلفی امکان پذیر است که هیچ شباهتی به یکدیگر نداشته و باید هر کدام را به طور جداگانه مورد بررسی قرار داد. انواع سرمایه گذاری در نیوزلند که در دسترس همه افراد قرار دارد شامل موارد زیر می شود:

  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه
  • سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری 100 هزار دلاری
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق خرید یک بیزنس
  • سرمایه گذاری از طریق تاسیس نمایندگی

توجه داشته باشید که شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند در هر یک از روش های گفته با دیگری متفاوت بوده و شما باید با توجه به مقدار بودجه، نظام اقتصادی آن کشور، قوانین تعیین شده و خواسته خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و سپس اقدام به سرمایه گذاری نمایید. مقاله اجاره و خرید ملک در نیوزلند را برای آشنایی دقیق با این راه از دست ندهید.

برای این که بتوانید بهترین راه سرمایه گذاری در نیوزلند را با توجه به شرایط خود پیدا کرده و بدون هیچ گونه احتمال خطا اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم که به مشاورین و کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی که دارای تجربه و کارنامه ای درخشان در این زمینه هستند مراجعه کرده و با اطمینان کامل سرمایه گذاری کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری در کشورهای خارجی با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان حرفه ای رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سرمایه گذاری از طریق خرید بیزنس در نیوزلند

سرمایه گذاری از طریق خرید بیزنس در نیوزلند یکی از روش های ذکر شده بوده که متقاضیان زیادتری را نسبت به سایر گزینه ها دارد. این روش شباهت زیادی با ثبت شرکت دارد اما از آن بسیار ساده تر بوده و درآمدزایی و سود دهی آن بسیار سریعتر می باشد.

هر کشور دارای بیزنس های موفق متفاوتی بوده که با خرید آن ها می توان حداکثر سود را به دست آورد. 

خوشبختانه گزینه های زیادی برای خرید و سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد که پر سودترین آن ها شامل تجارت های زیر می شود:

  • خرده فروشی
  • بازاریابی آنلاین
  • تجهیزات بهداشتی
  • کشاورزی
  • خدمات جا به جایی

سرمایه گذاری های دلاری در نیوزلند

دو نوع سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارند که فقط نیاز به داشتن مقدار بودجه مشخص شده و چند شرایط دیگر بوده که رعایت همه آن ها می توان به راحتی به اقامت دائم دست پیدا کرد. به این دو روش سرمایه گذاری های دلاری در نیوزلند می گویند. شرح کامل این دو راه در جدول زیر آورده شده است:

مقدار بودجه سایر شرایط
100 هزار دلار فرد باید بتواند یک تجارت موفق را با این سرمایه راه اندازی کند.
10میلیون دلار فرد باید در سه سال اول به مدت 44 روز در سال در کشور حضور داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند

مهم ترین بخش برای دریافت ویزا از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند، ارائه مدارک شما می باشد. مدارک مورد نیاز برای هر کدام از زمینه های رمایه گذاری با دیگری متفاوت است و هر سال قوانین آن تغییر می کند.

مطمئن شوید که شرایط روش مورد نظر را حتما دقیق بررسی کرده و یا از مشاورین این زمینه به روز ترین اطلاعات را دریافت نمایید.

مدارکی نیز وجود دارند که در تمامی انواع سرمایه گذاری در نیوزلند مشترک هستند و شما باید حتما آن ها را ارائه دهید. این مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند عبارت اند از:

  • پاسپورت معتبر
  • مدرک زبان
  • بیمه درمانی
  • نداشتن سوابق کیفری
  • آزمایش های پزشکی

مطالعه مقالات زیر می تواند برای شما جذاب و مفید باشد.

بهترین شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری

یکی از نکات مهم که می تواند در سرمایه گذاری در نیوزلند بسیار موثر باشد، انتخاب مقصد و شهر مناسب زمینه سرمایه گذاری است، زیرا هر بیزنس در یک منطقه می تواند نسبت به سایرین سود بیشتر و یا کمتری داشته باشد. این تفاوت فقط شامل سود نبوده بلکه موارد دیگری مانند زندگی شخصی، امنیت ، بازار کار و غیره نیز می تواند تاثیر بسیاری بر کسب و کار داشته باشند.

باید هر شهر را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد تا بتوان یک مقصد و هدف مناسب را برای سرمایه گذاری در نیوزلند یافت، طبیعی است که اولین گزینه برای معرفی پایتخت کشور یعنی ولنیگتون می باشد. این شهر روز به روز در حال افزایش اندازه خود بوده و این رشد بهترین زمان برای انجام سرمایه گذاری های مورد نظر است.

اما  ولینگتون تنها گزینه در بهترین شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری نبوده و سایر شهرها نیز دارای پتانسیل های زیادی هستند که شناخت آن ها خالی از سود نیست. این شهرها شامل تاورانگا، ماناواتو، کرایست چرچ و غیره می شوند که در ادامه به شرح دقیق شرایط هر یک از آن ها پرداخته ایم. اگر بتوانید مکان درست را برای سرمایه خود پیدا کنید به سریعا به سود رسیده و مقدار زیادی از آن را دریافت خواهی کرد.

بهترین شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری

بررسی شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری

همان طور که خواندید هرکدام از مناطق یک کشور زمینه ساز سرمایه گذاری های مختلف است که انتخاب درست بسیار اهمیت دارد. لیست زیر شامل بررسی شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری به صورت جامع می باشد، اما بهتر است که برای کسب اطلاعات کامل و دقیق با مشاورین این زمینه تماس بگیرید.

  • تاورانگا: جمعیت شهر تاورانگا در طی سال های اخیر به دلیل زندگی آرام آن در حال افزایش بوده در پی آن رشد مسکونی، تجاری، خرده فروشی و امکانات رفاهی نیز افزایش چشم گیری داشته است. مناطقی مانند پاپاموآ شاهد افزایش عظیم در سهام و قیمت مسکن بوده و تعداد شرکت ها در حال افزایش است.
  • روتوروا: این شهر به علت داشتن فرصت های شغلی فراوان محبوبیت خاصی میان مهاجران داشته و از جغرافیایی در یک مکان عالی برای خرید و ساخت مسکن قرار دارد.
  • کرایست چرچ: سالم ترین بازارها در نیوزلند متعلق به این شهر بوده و در مقایسه با سایر شهرها عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین کیفیت زندگی عالی و امکانات و فرصت های شغلی عالی بر تعداد مهاجران و فرصت های شغلی افزوده است. مناطق بسیاری در کرایست چرچ قرار دارند که در توسعه و برای سرمایه گذاری در نیوزلند بسیار مناسب هستند.
مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند

مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند دارای امتیازهایی بوده که نمی توان از طریق سایر روش های مهاجرتی آن ها را به دست آورد. زمینه های مهیا شده برای سرمایه گذاری در این کشور بسیار متنوع بوده و همین مورد باعث شده که افراد با بودجه های مختلف اقدام کرده و تعداد متقاضیان آن نسبت به سایر کشورها بسیار بیشتر باشد.

اقتصاد در کشور نیوزلند در حال حاضر بسیار توسعه یافته بوده و رتبه های چشمگیری را در زمینه های مختلف اقتصادی از آن خود کرده است. امکان سرمایه گذاری و دریافت سود نه تنها در یک منطقه بلکه در سراسر کشور ممکن بوده و دولت نیز از تمامی سرمایه گذاران خارجی که تایید شده باشند استقبالی گرم را به ارمغان آورده و حتی به آن ها کمک می کند.

از مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند می توان به بالا بودن پتانسیل سودهای بسیار اشاره کرد، آمارهای به دست آمده از مقدار تولیدات ناخالص نشان دهنده این امر هستند. از طرفی دیگر مقدار کم نرخ مالیات باعث شده که هر فردی که به دنبل سرمایه گذاری مناسب است این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نماید. وجود امکانات پیشرفته، بازار کار مناسب، رفاه و غیره نیز از مزایا سرمایه گذاری در نیوزلند هستند.

بهترین نوع های سرمایه گذاری در نیوزلند

اکنون با بیان جزئیات سرمایه گذاری در نیوزلند این سوال برای متقاضیان ایجاد می شود که بهترین نوع های سرمایه گذاری در نیوزلند کدام بوده و کدام یک سود بیشتری دارد؟ تمام انواع سرمایه گذاری در نیوزلند که بیان کردیم روش هایی مطمئن و آینده دار هستند و هیچ یک از آن ها دارای ریسک و هیچ گونه خطرهای مالی نخواهد بود.

در حقیقت بهترین راه سرمایه گذاری در نیوزلند با توجه به هر شخص متفاوت بوده و نمی توان یکی از آن ها را برای همه افراد به عنوان مناسب ترین گزینه در نظر داشت. در این صورت فرد باید به کمک مشاورین و با در نظر گرفتن بودجه در دسترس، حرفه، خواسته شخصی و بسیاری از موارد دیگر تمامی راه ها را مورد بررسی قرار داده و سپس گزینه مناسب را برای خود انتخاب نماید.

زمینه های بسیار دیگری هستند که می تواند با توجه به شرایط هر شخص ایجاد شده و مناسب باشند. به طور کلی روش هایی که دارای بیشترین متقاضی بوده و مناسب هستند شامل مواردی مانند سرمایه گذاری در املاک، تولیدات، بورس و غیره می شود. ثبت شرکت نیز یکی از راه های سرمایه گذاری در نیوزلند بوده که با مطالعه مقاله ثبت شرکت در نیوزلند می توانید به طور کامل با آن آشنا شوید. لینک مقاله در بخش بالایی همین نوشتار قرار داده شده.

از آنجا که به سرمایه گذاری در نیوزلند علاقه مندید ، مطالعه مقالات زیر را به شما توصیه می کنیم .

اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

اکنون نوبت مهم ترین بخش سرمایه گذاری در نیوزلند بوده و آن روش دریافت ویزا و همچنین اقامت دائم می باشد که هدف همه افراد سرمایه گذار است. خوشبختانه با بیشتر روش های گفته شده می توان مجوز اقامت را برای خود دریافت کرده و به این کشور نقل مکان و سرمایه خود را مدیریت کرد، برای اطلاع از این که کدام یک از روش ها امکان اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را دارند با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید.

در صورتی که سرمایه گذاری در نیوزلند مورد تایید واقع شود ویزای کاری موقت به مدت 3 سال داده می شود. در صورت این که تمام مدت سه سال را در داخل کشور اقامت کرده و مالیات ها را پرداخت کنید و بتوانید سرمایه گذاری خود را موفق و مفید نگه دارید ویزای شما تمدید شده و یا می توانید برای دریافت اقامت دائم خود درخواست داده و آن را دریافت نمایید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در نیوزلند

 کشاورزی، خرده فروشی، تجهیزات بهداشتی و جا به جایی بخشی از بیزنس های بزرگ و پر درآمد نیوزلند می باشد.

 شهرهایی مانند ولینگتون، همیلتون، تاورانگا و کرایست چرچ به عنوان بهترین شهرهای نیوزلند برای سرمایه گذاری شناخته می شوند.

 مناسب ترین نوع سرمایه گذاری برای هر فرد با توجه به شرایط آن ها متغیر بوده و نمی تون راه یکسانی را برای همه تعیین کرد.

 مدارک مورد نیاز برای هر کدام از انواع سرمایه گذاری متفاوت است و باید به طور دقیق و به کمک کارشناسان این زمینه بررسی شود.

 بله، در صوری که سرمایه گذاری شما مورد تایید واقع شود، پس از سه سال اقامت و موفق بودن سرمایه گذاری می توانید اقامت دائم را برای خود دریافت نمایید.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح جزئیات سرمایه گذاری در نیوزلند پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین مقاله مهاجرت به نیوزلند را برای اطلاع بیشتر از شرایط این کشور مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه