بهترین شرکت های بیمه در آمریکا + شرایط و قیمت ها

بهترین شرکت های بیمه در آمریکا

 شرکت های بیمه ای برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، پراگرسیو کو (Progrwssive Corporation)، آل استیت (Allstate) و استیت فارم (State Farm) از کمپانی بیمه بسیار معتبر در آمریکا هستند.

بیمه هایی که برای آمریکایی ها بیش ترین اهمیت را دارند و مردم در این کشور با آن ها سر و کار دارند شامل بیمه عمر، بیمه درمانی، بیمه بازنشستگی و بیمه اتومبیل می شود.

عواملی چون محل زندگی، شرکت بیمه گذار، سن متقاضی، موارد تحت پوشش و دیگر عوامل بر میزان هزینه بیمه درمانی تاثیرگذار است.

 بیمه های بازنشستگی در آمریکا شامل: برنامه های بازنشستگی واجد شرایط (401(k))، حساب های بازنشستگی فردی IRA، برنامه های بازنشستگی سودی و برنامه تامین اجتماعی می شود.

 قیمت بیمه اتومبیل در آمریکا به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما شما می توانید از حداقل 120 دلار ماهانه ماشین خود را در این کشور بیمه نمایید.

بیمه در آمریکا نقش بسیار مهم و پر رنگی در زندگی ساکنین و شهروندان دارد و بسیاری از افراد با انتخاب درست و صحیح بیمه های مورد نیاز خود در این کشور، از هزینه های خود می کاهند و یا از خدمات مناسب و کارآمد آنان استفاده می کنند. شرکت های متعددی در این کشور در حوزه بیمه فعال هستند که هریک خدماتی متفاوت را ارائه می کنند.

شناخت یک شرکت بیمه مناسب و استفاده از خدمات لازم و مورد نیاز خود، در آمریکا نقش بسیار پر رنگی در زندگی شهروندان دارد. بیمه های عمر، بیمه درمانی، بیمه آتش سوزی، بیمه خودرو و غیره از جمله بیمه های بسیار پر مصرفی هستند که اغلب شهروندان آمریکایی از آن ها استفاده می نمایند.

باید دقت کنید که نرخ بیمه ها در مناطق مختلف این کشور و با توجه به شرکت های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند و انتخاب بهترین آن ها نیاز به یک بررسی گسترده و توجه به شرایط شخصی شما خواهد داشت. در این مطلب برخی از برترین و معتبرترین شرکت های بیمه در آمریکا را به شما معرفی خواهیم نمود.

دعوت می کنیم مقاله مهاجرت به آمریکا را نیز در کنار این محتوا مرور کنید تا با تمام روش های صحیح مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

لیست شرکت های بیمه بزرگ و مطرح در آمریکا

شرکت های بیمه در کشور آمریکا هرکدام در حوزه یا حوزه های خاصی فعالیت می کنند و هر شرکت در یک یا چند زمینه فعالیت خود، بسیار قوی تر و شناخته تر است. در همین راستا معمولا شرکت های بیمه در این کشور را به دو دسته عمده، شرکت های بیمه عمر و شرکت های بیمه ای غیر از بیمه عمر تقسیم بندی می کنند.

در ادامه اسامی بزرگ ترین و شناخته شده ترین شرکت های بیمه در آمریکا را مشاهده خواهید نمود:

بیمه های بزرگ در زمینه بیمه عمر

بیمه های بزرگ در زمینه های غیر از بیمه عمر

New York Life

State Fram

Northwestern Mut

Progressive

Metropolitan

Berkshire Hathaway

Prudential Of Amer

Allstate

Mass Mut Life

Liberty

Lincoln National

Travelers

Nationwide corporation

USAA

State Farm

Chubb Ltd

Aegon US Holding

Farmers

Minnesota Mut

Nationwide corporation

بهترین شرکت های بیمه در آمریکا

شرکت های بیمه از جمله کمپانی های بزرگ و بسیار مهم در اقتصاد آمریکا هستند که تاثیر بسیاری نیز بر زندگی شهروندان این کشور می گذارند. در میان انبوه شرکت های بیمه گذار مختلف که در این کشور فعالیت می کنند، برخی دارای اعتبار و افراد تحت پوشش بسیاری هستند که بد نیست، شما هم آن ها را به طور خلاصه بشناسید.

برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)

برکشایر هاتاوی شرکت هلدینگ آمریکایی مستقر در اوماها، نبراسکا است که توسط سرمایه گذار میلیاردر وارن بافت رهبری می شود. این شرکت که در بخش مالی و صنعت بیمه اتکایی طبقه بندی می شود، دارای ده ها شرکت در بخش ها و صنایع مختلف از جمله بیمه، آب و برق، انرژی، حمل و نقل، تولید و خرده فروشی است.

برکشایر همچنین سرمایه گذاری قابل توجهی در شرکت های پیشرو مانند اپل (AAPL)، بانک آمریکا (BAC) و کوکاکولا (KO) و غیره دارد. همچنین برندهای بیمه این شرکت شامل شرکت بیمه خودرو GEICO و شرکت بیمه اتکایی Gen Re نیز می شود.

بهترین شرکت های بیمه در آمریکا + شرایط و قیمت ها

استیت فارم (State Farm)

استیت فارم بزرگ ترین ارائه دهنده بیمه اموال و تلفات و بزرگ ترین ارائه دهنده بیمه خودرو در آمریکا است. استیت فارم در لیست سال فورچون 500 در سال 2022 رتبه 42 را به دست آورد که در میان غول های تجاری دنیا جایگاه بسیار خوبی است.

استیت فارم برای فروش بیمه به نمایندگان انحصاری خود متکی است و آنه ا به دلیل گزینه های پوشش گسترده، نرخ های رقابتی و خدمات خوب به مشتریان خود مشهور هستند. این کمپانی انواع بیمه های زیر را ارائه می کند:

  • بیمه خودرو: استیت فارم گزینه های مختلف پوشش بیمه خودرو، از جمله مسئولیت، تصادف، جامع، راننده بدون بیمه/بیمه نشده و کمک های کنار جاده ای را ارائه می دهد.
  • بیمه صاحبان خانه: خانه و وسایل شما را در برابر آسیب های ناشی از آتش سوزی، سرقت، خرابکاری و سایر رویدادهای تحت پوشش محافظت می کند.
  • بیمه اجاره کنندگان: وسایل شما را در ملک اجاره ای در صورت آتش سوزی، سرقت یا سایر خطرات تحت پوشش قرار می دهد.
  • بیمه عمر: استیت فارم انواع محصولات بیمه عمر، از جمله بیمه عمر مدت دار و بیمه عمر کامل را ارائه می دهد تا در صورت فوت شما، آینده مالی خانواده شما را تضمین کند.
  • بیمه سلامت: در حالی که تمرکز اصلی آن ها بر روی این نوع بیمه نیست، این شرکت همچنین در برخی ایالت ها طرح های بیمه درمانی را ارائه می دهد.
بهترین شرکت های بیمه در آمریکا + شرایط و قیمت ها

پراگرسیو کو (Progrwssive Corporation)

پراگرسیو کو یک شرکت بیمه آمریکایی است که در اواخر سال 2022، به بزرگ ترین شرکت بیمه موتور در ایالات متحده تبدیل شد. این شرکت در سال 1937 توسط جک گرین و جوزف ام. لوئیس تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در دهکده میفیلد، اوهایو قرار دارد.

این کمپانی وسایل نقلیه مسافربری، موتور سیکلت، تریلر، قایق هاو وسایل نقلیه تجاری را بیمه می کند. همچنین بیمه خانه، زندگی، حیوانات خانگی و سایر موارد را از طریق شرکت های منتخب خود ارائه می دهد. 

علاوه بر این، پراگرسیو بیمه خودرو را نیز در استرالیا ارائه می دهد. این شرکت در فهرست 500 فورچون در سال 2023 در رتبه 88 از برترین شرکت های آمریکایی قرار گرفت.

پراگرسیو کو

آل استیت (Allstate)

شرکت آل استیت یکی از بزرگ ترین شرکت های بیمه خطوط شخصی در ایالات متحده است که به طور گسترده ای با شعار «شما در دستان Allstate هستید» شناخته می شود.

 برای بیش از 80 سال، این کمپانی به مشتریان کمک کرده تا امیدها و رویاهای خود را تحقق ببخشند.

دفتر مرکزی آل استیت (Allstate) در گلنویو، ایلینوی است. که یک شرکت بزرگ و با درآمد 39.8 میلیارد دلاری در سال 2022 می باشد و در فهرست فورچون 500 در سال 2022 از نظر کل درآمد در رتبه 82 قرار گرفته است.

 آن ها انواع مختلفی از محصولات بیمه را برای افراد، خانواده ها و مشاغل ارائه می دهند که شهرت زیادی برای خدمات مشتری و گزینه های پوشش نوآورانه دارند.

آل استیت

بیمه عمر در آمریکا

بیمه عمر در آمریکا قراردادی بین شما (بیمه گذار) و یک شرکت بیمه است که در ازای پرداخت حق بیمه، شرکت بیمه متعهد می شود در صورت فوت شما، به ذینفعانتان(معمولاً اعضای خانواده) مبلغی پول (معروف به تعهد فوت) پرداخت کند. انواع مختلفی از بیمه عمر در آمریکا وجود دارد و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

بیمه عمر می تواند برای پرداخت هزینه های کفن و دفن، مهریه و سایر هزینه های نهایی استفاده شود. همچنین بیمه عمر می تواند به جبران از دست رفتن درآمد شما و کمک به خانواده تان برای پرداخت هزینه های زندگی در صورت فوت شما کمک کند.

دقت کنید که در پرداخت ماهانه حق بیمه عمر، عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که یکی از مهم ترین آن ها سن متقاضی است. شرکت های بسیاری در آمریکا این نوع از بیمه را ارائه می کنند که برخی از برترین آن ها بدین شرح هستند:

بیمه

مبلغ ماهانه در 20 سالگی

مبلغ ماهانه در 30 سالگی

Banner Life

18.41$

18.83$

Protective

18.42$

18.84$

Pacific Life

18.52$

18.94$

SBLI

19.53$

19.87$

Securian

21.93$

22.42$

United of Omaha

23.87$

23.88$

بهترین شرکت های بیمه در آمریکا + شرایط و قیمت ها

بیمه درمانی در آمریکا

سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا پیچیده و به طور قابل توجهی با سیستم های مراقبت های بهداشتی سایر کشورهای توسعه یافته متفاوت است. همچنین انواع مختلفی از بیمه های درمانی وجود دارد که هر کدام مزایا، معایب و هزینه های خاص خود را دارند. بیمه درمانی یا از سوی کارفرما ارائه می شود و یا شخص خود نسبت به خرید بیمه درمانی خاصی اقدام می کند.

دقت داشته باشید که شرکت های مختلف، انواع برنامه های بیمه درمانی را ارائه می کنند که هرکدام موارد خاصی را پوشش خواهند داد و هزینه های آن ها متفاوت است. مثلا اغلب کارفرمایان معمولا ارزان ترین نوع بیمه با کم ترین پوشش را برای کارگران خود تهیه می کنند. در ادامه برخی از پر طرفدارترین شرکت ها و قیمت های بیمه درمانی آنان را مشاهده می کنید:

بیمه

افراد مجرد 18 تا 60 سال

متاهلین 21 تا 60 سال بدون فرزند

Kaiser Permanente

306 تا 1011$

745 تا 2021$

Atena

373 تا 1013$

747 تا 2027$

United Healthcare

431 تا 1170$

862 تا 2340$

بیمه اتومبیل در آمریکا

بیمه اتومبیل در آمریکا اجباری است و هر راننده ای که می خواهد وسیله نقلیه خود را در جاده های این کشور به حرکت درآورد، باید بیمه داشته باشد. باید دقت داشته باشید که انواع مختلفی از پوشش بیمه خودرو در این کشور وجود دارد، از جمله: بیمه خسارات جانی و مالی، بیمه خسارات تصادف، بیمه کامل (شامل دو مورد قبل)، بیمه کمک رسانی در جاده و غیره.

علاوه بر این موضوع، قیمت های متفاوتی نیز برای انواع بیمه های خودرویی باتوجه به شرایط و عوامل تاثیرگذار در آن، در نظر گرفته می شود، عواملی همچون: محل بیمه گذاری، نوع وسیله نقلیه، مدل ساخت اتومبیل، میزان پوشش، سوابق راننده، شرکت بیمه گذار و دیگر موارد. در ادامه برخی از بیمه های اتومبیل معتبر در آمریکا و بازه قیمتی آن ها را مشاهده خواهید کرد:

شرکت بیمه

هزینه ماهانه با توجه به سوابق راننده و شرایط آن

Nationwide

120 تا 235$

Erie

185 تا 275$

Travelers

127 تا 225$

Geico

133 تا 322$

بیمه مستمری در آمریکا

بیمه بازنشستگی در آمریکا نوعی برنامه بیمه است که به شما کمک می کند تا برای دوران بازنشستگی پس انداز کنید و درآمد داشته باشید. این نوع بیمه را می توان از طریق کارفرمای شما، به طور مستقل یا از طریق یک برنامه دولتی مانند تامین اجتماعی ارائه داد. در حال حاضر انواع مختلفی از بیمه مستمری در آمریکا وجود دارد که بدین شرح هستند:

  • برنامه های بازنشستگی واجد شرایط (401(k)): این برنامه ها توسط کارفرمایان ارائه می شود و به شما امکان می دهد تا قبل از کسر مالیات از حقوق خود، پول را در یک حساب سرمایه گذاری کنید.
  • حساب های بازنشستگی فردی IRA: این ها حساب های بازنشستگی هستند که می توانید به طور مستقل آن ها را باز کنید. شما می توانید با پول پس انداز شده یا وجوه تبدیل شده از سایر حساب های بازنشستگی به IRA ها کمک کنید. سهم های IRA می توانند واجد شرایط کسر مالیات باشند و رشد سرمایه گذاری در IRA ها تا زمانی که از حساب برداشت نکنید، معاف از مالیات است.
  • برنامه های بازنشستگی سودی: این برنامه ها توسط کارفرمایان ارائه می شود و مزایای بازنشستگی مبتنی بر حقوق شما ارائه می دهد. مزایای بازنشستگی در برنامه های سودی در زمان بازنشستگی به شما پرداخت می شود و معمولاً بر اساس حقوق نهایی و سال های خدمت شما محاسبه می شود.
  • تامین اجتماعی: تامین اجتماعی یک برنامه دولتی است که مزایای بازنشستگی را به افراد واجد شرایط ارائه می دهد. مزایای تامین اجتماعی بر اساس سابقه درآمد شما محاسبه می شود.
بهترین شرکت های بیمه در آمریکا + شرایط و قیمت ها

دقت کنید که هزینه مربوط به بیمه های بازنشستگی در آمریکا با توجه به پارامترهای مختلف نظیر شغل، میزان درآمد، نوع شغل، محل زندگی، سن و غیره برای هر فرد متفاوت خواهد بود و مبلغ ثابت و مشخصی را در بر نمی گیرد. به همین خاطر برای انتخاب یک بیمه بازنشستگی مناسب، باید حتما با یک کارشناسی و مشاور مالی مشورت نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب دقیق و مناسب بهترین نوع بیمه در هر زمینه ای پیش از اقدام با مشاورین شرکت رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین بهترین شهرهای آمریکا برای کار نیز در مقاله مربوطه برای شما معرفی کرده ایم، مطالعه آن را از دست ندهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *