انواع روش های انتقال پول به کانادا بدون ریسک

انتقال پول به کانادا یکی از مهم ترین بخش های مهاجرت به این کشور است که مهاجران باید از شرایط و روش های موجود برای این امر مطلع باشند، تا بتوانند بهترین روش را با توجه به نیاز خود مورد استفاده قرار دهند. البته این امر فقط مختص به مهاجران نبوده و به دلایل مختلفی ممکن است که افراد نیازمند انتقال پول به کانادا باشند.

انواع روش های انتقال پول به کانادا بدون ریسک

مشاور مهاجرتی

 مرسوم ترین روش انتقال پول از کشورمان به کانادا انتقال از طریق صرافی ها است.

معمولا خیر، زیرا در این روش کارمزد بسیار بالا بوده و ارز را باید به بالاترین نرخ موجود خریداری کرد.

 برای انتقال پول در مبالغ بالا به کشور کانادا بهترین روش استفاده از سوئیفت است.

مقدار کارمزد انتقال پول به کانادا از طریق صرافی ها بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما معمولا نرخ آن از 2 تا 5  درصد وجه منتقل شده می باشد.

 انتقال پول به کانادا از طریق وب مانی معمولا از چند ساعت تا حداکثر 1 روز به طول خواهد انجامید.

نظام بانکی کشور کانادا بسیار بزرگ و مدرن است و از تمامی امکانات روز برخوردار بوده و خدمات مختلفی را به افراد ارائه می دهند. البته در کشورمان به دلیل وجود برخی تحریم ها مبادله به صورت مستقیم و از طریق بانک ها شاید غیر ممکن بوده و یا با کمی پیچیدگی و مشکل مواجه باشد، به همین خاطر نیاز است که از دیگر روش های موجود استفاده کرده و شرایط آن ها را بدانید.

شما باید بتوانید به روشی امن و با کم ترین کارمزد ممکن پول خود را به مبلغ مورد نیاز به این کشور منتقل نمایید. به همین خاطر اطلاع از شرایط و جزئیات روش های موجود بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی همراه شوید تا بهترین روش های انتقال پول به کانادا را بشناسید.

ضمنا پیشنهاد می کنیم عنوان 10 شرکت و بانک مهم کانادا را نیز مطالعه کرده تا با نظام بانکی و برترین بانک های این کشور آشنا شوید.

بهترین روش های موجود جهت انتقال پول به کانادا

در دنیای امروز برای انتقال پول و سرمایه می توان به دو صورت کلی اقدام کرد، یک روش سنتی و دوم روش مدرن و الکترونیک. انتخاب هریک از این موارد می تواند به نوع نیاز متقاضی، امنیت آن و یا علاقه افراد بستگی داشته باشد. با این که روز به روز انتقال وجه به صورت الکترونیک با سرعت بالایی در حال فراگیر شدن است.

در ادامه این بخش روش های جابه جایی پول به کانادا به روش های سنتی و یا مرسوم در کشورمان را معرفی خواهیم نمود.

انتقال پول به روش  نقد

همان طور که از نام این روش مشخص است، شما می توانید پول خود را به صورت نقد همراه داشته و به کشور کانادا ببرید و سپس در آن جا با افتتاح حساب آن را واریز به حساب خود نمایید. این روش قدیمی ترین و سنتی ترین روش جابه جایی پول است که می تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد.

معمولا به خاطر وجود محدودیت در ورود مقدار پول نقد به کانادا و همچنین احتمال سرقت و گم کردن پول، این روش را توصیه نمی کنیم و کمتر افرادی از این طریق پول خود را به کانادا انتقال می دهند. در ادامه شرایط این روش را می بینید:

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

کنترل کامل بر پول نقد، بدون نیاز به واسطه، خطرناک، غیرقانونی بودن حمل مبالغ بالا،

ندارد

فوری

محدودیت در مقدار پول قابل حمل (محدودیت 5 هزار یورو برای خروج از فرودگاه ایران)

انتقال پول به روش نقد

انتقال پول از طریق صرافی ها

صرافی های بسیاری در کشورمان در حال فعالیت هستند که شما می توانید پول خود را از طریق آن ها به کشور کانادا منتقل نمایید. انتقال پول از طریق صرافی ها، از روش های بسیار رایج است که اکثر افراد از این طریق با ارائه حواله، پول خود را منتقل می کنند. شما ابتدا در صرافی پول خود را به دلار کانادا تبدیل می کنید و سپس آن را به حساب مدنظرتان در کانادا انتقال می دهید.

این روش روش امن و مناسبی است اما برای انجام آن باید کارمزد مربوطه را پرداخت کنید که باتوجه به مبلغ پول، شهر مقصد و چندین عامل دیگر مقدار کارمزد متفاوت بوده و از 2 تا 5 درصد از پول را شامل می شود. همچنین انتقال پول از این طریق با محدودیت مواجه است که مبلغ آن روزانه 100 میلیون است. پس اگر قصد انتقال وجه بیش تری دارید باید از دیگر روش ها استفاده کنید.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

سریع، قابل اعتماد، در دسترس،  کارمزد بالا،

2 تا 5 درصد

1 تا 2 روز

محدودیت در مقدار پول قابل انتقال در روز

انتقال پول از طریق صرافی ها

انتقال پول از طریق دستگاه پوز صرافی

انتقال پول از طریق دستگاه پوز صرافی یک روش آنی و فوری برای انتقال وجه به کشور کانادا است. شما می توانید با استفاده از هر کارت بانکی عضور شتاب در صرافی های ایرانی در کانادا، پول خود را به دلار کانادا تبدیل کرده و آن را دریافت کنید. البته این روش چندان متداول نیست و فقط در مواقع ضروری استفاده می شود.

زیرا کارمزد این روش بسیار بالا است و همچنین در این روش انتقال پول، نرخ تبدیل پول به بالاترین نرخ صورت می پذیرد. به همین خاطر کمتر دیده می شود که افراد از این طریق نسبت به انتقال پول خود به کانادا اقدام نمایند.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

فورا پول خود را تبدیل شده اخذ می کنید، باید دلار را به بالاترین نرخ موجود بخرید

بالا

فوری

محدودیت در استفاده از کارت بانکی و وجه قابل انتقال در روز

انتقال پول از طریق دستگاه پوز صرافی

روش های مدرن و الکترونیکی انتقال پول به کانادا

در روش های مدرن و الکترونیکی انتقال پول به کانادا شما پول خود را به نوعی ژتون، کوپن، پول دیجیتال و یا هرچیز دیگری تبدیل می نمایید و سپس بعد از انتقال آن به مقصد موجود در کشور کانادا، آن را به دلار کانادا مبدل ساخته و آن را دریافت و یا به حساب بانکی خود واریز خواهید نمود.

این روش ها به دلیل وجود تحریم ها می تواند بسیار کار آمد باشد و حتی در برخی موارد می تواند بدون رهگیری و انتقال پول انجام پذیرد. البته باید توجه کنید که در این روش ها نیز نرخ تبدیل وجه وجود دارد و کارمزد و کمسیون نیز از افراد اخذ می شود. در ادامه روش های مناسب را خواهیم شناخت.

انتقال پول به وسیله ارز دیجیتال

انتقال پول به وسیله ارز دیجیتال را نمی توان یک روش مرسوم و مطمئن دانست، زیرا در وحله اول نرخ کارمزد در این روش بالا است و دوم این که امکان ضرر زیاد وجود دارد. شما باید ابتدا باید به وسیله پول خود برای خرید یک ارز دیجیتال نظیر بیت کوین یا تتر و غیره اقدام کنید و سپس ارز دیجیتال خریداری شده را به دلار تبدیل کرده و آن را دریافت یا واریز به حساب نمایید.

در این جا شما باید 2  بار پول خود را تبدیل یا چنج کنید و چون قیمت ارزهای دیجیتال نیز همواره در حال تغییر است، ممکن است که شما در این حین با ضرر مواجه شوید. همچنین اگر در رابطه با خرید و فروش ارزهای دیجیتال تجربه و دانش کافی را نداشته باشید، به راحتی می تواند کلاهبرداری صورت پذیرد.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

سریع، در دسترس، کارمزد بالا، نوسانات بسیار در بازار رمز ارز

طبق وجه پول متغیر اما بالا است

فوری

نیاز به دانش درباره ارز دیجیتال

انتقال پول به وسیله ارز دیجیتال

انتقال پول از طریق وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد، پول را به صورت آنلاین به سراسر جهان ارسال و دریافت کنید. انتقال پول از طریق وب مانی مانند یک صرافی الکترونیکی بوده و از طریق یک واسطه انجام می پذیرد، به همین خاطر باید کارمزد انتقال پول را پرداخت کنید.

شما باید یک حساب کاربری با اطلاعات فردی خود در وب مانی بسازید و سپس با پول خود ووچر یا کوپن وب مانی را خریداری نمایید. سپس می توانید این کوپن و یا ووچر خریداری شده را به کیف پول شخص مورد نظر در کانادا انتقال داده و وی با تبدیل آن به دلار کانادا آن را دریافت نمایند.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

سریع و آسان، کارمزد نسبتاً پایین، در دسترس در سراسر جهان، امکان انتقال به حساب های بانکی و کیف پول های الکترونیکی دیگر، ممکن است در برخی کشورها محدودیت هایی وجود داشته باشد.

نسبت به وجه متغیر است

حداکثر 1 روز

نیاز به داشتن کیف پول وب مانی از سوی طرفین

انتقال پول از طریق وب مانی

انتقال پول از طریق پرفکت مانی

انتقال پول از طریق پرفکت مانی به مانند وب مانی بوده و شما می توانید از طریق این وب سایت و سازمان پول خود را گیرنده در کانادا برسانید. قطعا در این جا نیز باید کارمزد لازم را پرداخت کرده و مقدار آن با توجه به وجه منتقل شده متفاوت می باشد.

البته دقت داشته باشید که در این روش نیز شما باید ووچر پرفکت مانی را خریداری کرده و سپس آن را به کیف پول شخص مورد نظر در پرفکت مانی منتقل کنید. پرفکت مانی همچنین امکان دریافت وام 4 درصد را نیز طبق شرایط مشخصی برای کاربران خود فراهم آورده که باعث محبوبیت بسیار آن شده است.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

سریع و آسان، در دسترس در سراسر جهان، امکان دریافت وام، امکان انتقال به حساب های بانکی

نسبت به وجه متغیر است

حداکثر 1 روز

نیاز به داشتن کیف پول پرفکت مانی از سوی طرفین

انتقال پول از طریق پرفکت مانی

انتقال پول به وسیله سوئیفت

سوئیفت برای انتقال پول بین حساب های بانکی در سراسر جهان استفاده می شود و باید بانک مبدا و بانک مقصد به این شبکه دسترسی داشته باشند. در کشورمان خوشبختانه بیش از 15 بانک و چندین موسسه و صرافی به این سیستم دسترسی داشته و می توانند وجه شما را منتقل نمایند.

انتقال پول به وسیله سوئیفت برای انتقال وجه به مبالغ بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و سریع ترین و کم هزینه ترین روش برای انتقال وجه های بزرگ به طور مستقیم به حساب بانکی در کشور کانادا شناخته می شود. شاید انتقال پول از این طریق زمان بر باشد، اما دیگر شما با خیال راحت و بسیار مطمئن می توانید پول خود را منتق نمایید.

مزایا و معایب

کارمزد

مدت زمان

محدودیت ها

امن و قابل اعتماد، بین‌المللی، مناسب برای انتقال مبالغ بالا، کارمزد نسبتا بالا، زمان بر بودن

مناسب و نه چندان بالا

3 تا 5 روز

برای مبالغ بالا مناسب است و بانک مقصد باید حساب سوئیفت داشته باشد.

انتقال پول به وسیله سوئیفت

پرداخت مالیات وجه منتقل شده به کانادا

مالیات یکی از مهم ترین ارکان اقتصادی در کشور کانادا است و افراد برای فعالیت های مالی بسیاری باید مالیات لازم را پرداخت کنند. اما شرایط پرداخت مالیات وجه منتقل شده به کانادا به چه صورت خواهد بود؟! آیا لازم است بابت پولی که به این کشور انتقال می دهید هم مالیات پرداخت کنید؟!

خیر، باید بدانید که هرگونه درآمدی که پیش از ورود به کانادا و در خارج از این کشور به دست آورده اید، مشمول قوانین مالیاتی این کشور نخواهد شد و در صورت انتقال آن به این کشور نیازی به پرداخت مالیات برای آن وجود ندارد. اما در صورتی که از آن درآمدی به دست آورید یا با آن کالایی خریداری کرده و یا سرمایه گذاری نمایید، باید مالیات آن را باتوجه به قوانین پرداخت نمایید.

در این رابطه پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله ما درباره نرخ مالیات در کانادا را مطالعه کرده و قوانین مالیاتی این کشور را دقیق بشناسید. زیرا زندگی در کشور کانادا همواره درگیر با قوانین مالیاتی است و اگر آن را دقیق نشناخته باشید، شاید مجبور به پرداخت مالیات زیاد و غیر لازم شوید.

پرداخت مالیات وجه منتقل شده به کانادا

همچنین تیم مشاورین موسسه رجبی در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای دریافت وقت مشاوره رایگان خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. دعوت می کنیم مقاله اقتصاد کشور کانادا را نیز بخوانید تا جایگاه اقتصادی کانادا در جهان را نیز بشناسید.

با چهره اقتصادی کانادا بیشتر آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه