چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟

یکی از راه های مهاجرت به خارج از ایران ازدواج با شهروندان دیگر کشورهای جهان است که طبق شرایط مشخص می تواند اقامت و تابعیت کشور مقصد را برای شخص متقاضی به همراه داشته باشد. گرچه مهاجرت و اقامت از طریق ازدواج می تواند یک روش سریع و آسان برای رسیدن به اقامت کشورهای خارجی باشد، اما باید توجه داشته باشید که تنها اقدام به صورت قانونی و صحیح شما را به هدف تان خواهد رساند.

چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟

مشاور مهاجرتی

این افراد معمولا دید مادی نسبت به قضیه دارند و معمولا مبالغ هنگفتی را از شما طلب خواهند کرد که بخشی را باید بصورت پیش پرداخت به آنها بپردازید.

دولت های کشورهای بزرگ به این موضوع بسیار حساس هستند و شما را جریمه و کیس ازدواج برای مهاجرت را مجرم اعلام می کنند.

یکی از مهم ترین عوامل مدنظر و مهم در دستیابی به مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج برای مهاجرت، اثبات واقعی بودن و عدم صوری بودن ازدواج طرفین است. تمامی کشورهای جهان بر روی واقعی بودن ازدواج طرفین بسیار حساس بوده و سخت گیری های خاصی را به عمل می آورند تا تنها زوجینی که به دنبال تشکیل زندگی مشترک با یکدیگر هستند، به ویزا و در نهایت اقامت برسند.

فهرست مطالب

به همین خاطر ازدواج با فردی که به دنبال زندگی مشترک با او نیستید و صرفا می خواهید بدین شیوه به ویزا و اقامت در کشور موردنظرتان برسید، کاملا نادرست بوده و این اطمینان را به شما بدهیم که در طول درخواست و بررسی پرونده و یا مراحل اخذ تابعیت قصد اصلی تان مشخص شده و با شکست مواجه می شوید.

توجه کنید که اگر چنین موضوعی فاش و برای دولت کشور مقصد مشخص شود، علاوه بر رد درخواست مهاجرت، می تواند با توجه به قوانین آن کشور جریمه های مختلف و شدیدی را نیز برای هر دو طرف به همراه داشته باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای شناخت تمام شیوه های مهاجرت قانونی با ما در موسسه رجبی در ارتباط باشید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی کیس ازدواج برای مهاجرت

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های جستجوی کیس های ازدواج برای مهاجرت

توصیه ما اقدام با صداقت کامل و از طریق ازدواج واقعی با هدف داشتن زندگی مشترک است، چون ازدواج صوری مشکلات متعدد و حتی غیر قابل پیش بینی برای شما بوجود خواهد آورد. اما چنان بتوانید صوری بودن ازدواج خود را از دید مراجع دولتی مربوطه پنهان کنید می توانید اقدام به مهاجرت از این طریق داشته باشد ؛ اما اگر واقعا قصد ازدواج با کیس ازدواج خارجی را دارید، روش های زیر می تواند شما را با افراد مختلفی آشنا سازد.

مراجعه به آژانس ها و دفاتر مهاجرتی

آژانس ها و دفاتر مهاجرتی معمولا با افراد و گروه های گوناگونی در کشورهای مختلف آشنایی و ارتباط دارند و خواهند توانست به عنوان یک واسطه برای آشنایی و معرفی این افراد در کشور مربوطه به شما کمک های مناسب و درخور توجهی نمایند و در یافتن کیس ازدواج برای مهاجرت راهنمای خوبی باشند.

استفاده از سایت های همسریابی و سایت

جستجو از طریق دوستان و آشنایان

یکی از مرسوم ترین روش های جستجوی کیس ازدواج همواره معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت از طریق دوستان و آشنایان و همچنین سپردن به آنان جهت یافتن کیسی مناسب است. حال اگر دوستان و آشنایان شما در خارج از کشور و در کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، ساکن هستند؛ قطعا نتایج بسیار بهتر و مناسب تری به دست خواهید آورد.

استفاده از سایت های همسریابی و سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

در دنیای امروز مسئله ای وجود ندارد که نتوان از طریق اینترنت برای آن راه حلی مناسب و در دسترس یافت. اگر قصد یافتن کیس ازدواج برای مهاجرت را دارید، سایت های متعددی در کشورهای مختلف و اقصی نقاط جهان در حال فعالیت هستند که افراد می توانند در آن سایت کیس ازدواج برای مهاجرت را بیابند.

این سایت ها اطلاعات مختلفی از جمله سن، تحصیلات، شغل، درآمد و محل زندگی کیس های ازدواج را ارائه می‌دهند. شما با مراجعه به این سایت ها می توانید افراد مختلف را مشاهده و با بررسی ویژگی های آنان نسبت به برقراری ارتباط اقدام کنید.

در انتخاب کیس ازدواج به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

ازدواج اگر فقط به قصد مهاجرت صورت پذیرد، بیش از اینکه یک امر عاطفی و احساسی باشد، به عنوان یک راه و روش برای رسیدن به هدفی دیگر تلقی می شود که برای متقاضی دستیابی به اقامت کشور مقصد و برای کیس ازدواج معمولا اهداف مالی را به دنبال دارد.

باتوجه به همین امر کسب اطمینان نسبی در انتخاب کیس ازدواج برای مهاجرت مربوطه دارای اهمیت بسیاری خواهد بود.

شرایط سنی کیس ازدواج برای مهاجرت

باتوجه به اینکه سن قانونی و سن ازدواج در کشورهای مختلف جهان بایکدیگر دارای تفاوت است، حتما بررسی کنید که کیس ازدواج مدنظرتان به حداقل سن قانونی ازدواج در کشور مقصدتان ( در اکثر کشورهای جهان 18 سال ) رسیده باشد تا هم از لحاظ قانونی با مشکلی مواجه نشوید و هم بتوانید برای مهاجرت اقدام کنید.

در رابطه با حداکثر سن قانونی نیز محدودیتی وجود داشته و افراد حتی در سن بالای 50 سال نیز می توانند برای بردن کیس اردواج خود از طریق مهاجرت اقدام نمایند.

سوابق ازدواج فرد

حتما بررسی کنید که در زمان ازدواج با کیس خود برای مهاجرت با شخص مدنظر وی حتما مجرد بوده باشد و در صورت داشتن ازدواج پیشین، حتما نسبت به جدایی از همسر پیشین خود اقدام کرده و در حال حاضر به صورت قانونی مجرد باشد.

در انتخاب کیس ازدواج به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

سوابق پزشکی فرد

یکی از مهم ترین مواردی که معمولا افراد به آن توجه چندانی نمی کنند، بررسی سوابق پزشکی و بیماری فردی است که قصد ازدواج با او را دارند. 

ممکن است که شخص دارای بیماری های خاص یا حادی بوده و از متقاضی ازدواج پنهان نموده و پس از انجام ازدواج به صورت رسمی باعث به وجود آمدن مسئولیت های سنگین و یا مشکلاتی برای شما شود.  

پس حتما از طریق مراکز پزشکی تمامی سوابق درمانی شخص را استعلام کرده و حتی الامکان چکاپی کامل از وی به عمل آورده و از سلامت جسمی و روحی کیس ازدواج برای مهاجرت اطمینان خاطر را کسب کنید.

شرایط خانوادگی و شخصیتی فرد

این که هر فردی در چه محیط و خانواده ای بزرگ و تربیت شده باشد، تاثیر بسیار زیادی بر شخصیت و رفتار او دارد. حتما پیش از اقدام برای ازدواج بررسی کنید که کیس ازدواج مدنظرتان در چه محیط فرهنگی و چه نوع خانواده ای بزرگ و تربیت شده است.

عدم سوءسابقه فرد

حتما اگر به قصد مهاجرت کیس ازدواج خود را انتخاب کرده و با وی به توافق می رسید، سوءسابقه شخص را بررسی نمایید که وی دارای سوابق جنایی و یا هرگونه سوابق مجرمانه و کلاهبرداری نباشد تا در بررسی سفارت مشخص و ایجاد مشکل ننماید.

معایب مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج

معایب مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج

آن چه در تصور عموم مردم شکل گرفته است، این که اقدام به مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج می تواند روشی بسیار سریع و ارزان بوده و در مقایسه با سایر روش های مهاجرت آنان را بسیار راحت تر به کشور انتخابی شان برساند. اما این امر کاملا برخلاف آن چیزی است که در عمل و واقعیت وجود داشته و اتفاق خواهد افتاد.

البته لازم به ذکر است که اگر ازدواج به صورت کاملا واقعی صورت گرفته باشد و اولین قصد طرفین ازدواج و زندگی در کنار یکدیگر بوده باشد، بسیاری از مشکلات و معضلات از سر راه برداشته خواهد شد و مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج می تواند یکی از بهترین روش های پیش روی طرفین باشد.

ولی اگر برای رسیدن به هدف مهاجرتی این اقدام صورت گرفته باشد، معایب مهم و بزرگی پیش روی متقاضی قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها باید به موارد زیر اشاره کرد.

صوری یا واقعی بودن ازدواج شدیدا بررسی می شود

از آن جا که طی سالیان گذشته افراد بسیاری نسبت به انجام مهاجرت از طریق ازدواج های صوری اقدام کرده اند، این موضوع شدیدا توسط دولت و مراجع قانونی مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد. این امر در کشورهای برتر جهان نظیر کانادا، آمریکا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئد، سوئیس و غیره بسیار محکم تر و قاطعانه تر بررسی می شود.

زمان بر بودن مهاجرت از طریق ازدواج

توجه داشته باشید که در اکثر کشورهای جهان به خصوص کشورهای رده بالا و برتر، فورا و به محض ازدواج با شهروند آنان اقامت و تابعیت به شخص اعطا نمی شود، بلکه نیاز است که حداقل مدت زمانی از ازدواج طرفین گذشته و در طی این مدت آنان درکنار یکدیگر زندگی کنند.

این مدت زمان در اروپا و آمریکا از 2 تا 5 سال نیز می رسد. حال باتوجه به بررسی های مکرر و دقیق دولت ها و همچنین عدم اطمینان کاملی که به کیس ازدواج وجود دارد، هیچ گونه تضمینی جهت رسیدن به موفقیت از این طریق را نمی توان متصور شد. بلکه سایر روش های قانونی بدون هیچ گونه ریسک یا خطری می تواند اقامت و تابعیت را برای شما به ارمغان آورد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

در تمام زمینه های مهاجرت کارشناسان خبره رجبی پاسخگوی شما هستند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت از طریق ازدواج

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه بر بودن مهاجرت از طریق کیس ازدواج

هزینه بر بودن مهاجرت از طریق کیس ازدواج

 باید دقت داشته باشید که فردی که به دنبال ازدواج با او جهت مهاجرت هستید، به دنبال دریافت مبالغ قابل توجهی پول از سمت شما بوده و در همان ابتدا نیز از شما درخواست می کند تا بخشی از آن را به حساب او واریز کنید.

این مبلغ باتوجه به کشور و همچنین شرایط طرفین متفاوت است و هیچگونه قیمت دقیقی ندارد. اما مبلغ آن برای کشورهای مناسب قطعا بالای چند ده هزار دلار خواهد بود. همچنین متقاضی جهت واقعی نشان دادن ازدواج باید بسیاری از مسئولیت ها و مخارج مشترک را نیز علاوه بر این مبلغ ابتدایی متقبل شود، حتی اگر کیس ازدواج این درخواست را نداشته باشد که معمولا آنان نیز تقاضای پوشش هزینه های زندگی شان را خواهند داشت.

اما چنانچه ادواج شما کاملا واقعی و با هدف تشکیل زندگی مشترک در کشور مقصد صورت پذیرد، نهایتا تا 2000 دلار هزینه به همراه دارد که کاملا منطقی بوده و در مراحل مختلف باید پرداخت شود.

در نهایت با کنار هم قرار دادن این مبالغ متوجه خواهید شد که ازدواج صوری می تواند از بسیاری روش های دیگر گران تر تمام شود. بنابراین تنها در صورتی اقدام به مهاجرت از طریق یافتن کیس ازدواج نمایید که کاملا واقعی بوده و به دنبال زندگی با شریک خود در کشور مقصد باشید و نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت و ریسک کردن نداشته باشید.

دعوت می کنیم مقاله ویزای ازدواج و نامزدی در آمریکا را در همین سایت بخوانید و با نمونه ای از مهاجرت از طریق ازدواج و هزینه های آن آشنا شوید.

سوالات پر تکرار کیس ازدواج برای مهاجرت

از طریق سایت های همسریابی ، دوستان و آشنایایی که در خارج از کشور دارید و برخی آژانس های مهاجرتی

اعتماد به این افراد معمولا دشوار است اما می توانید با تحقیق در خصوص سلامت ، خانواده و اهداف کیس ازدواجتان تا حدودی به شناخت برسید.

خیر، برخلاف تصوری که وجود دارد شما پس از ازدواج به صورت رسمی باید مراحل مشخصی را پشت سر بگذارید تا به تابعیت برسید.

  • بالای 18 سال باشد.
  • سوء سابقه ای برای او ثبت نشده باشد.
  • از لحاظ جسمی و روحی در سلامتی کامل باشد.
  • توانایی مالی کافی جهت اسپانسری شما را داشته باشد.

در این شیوه چنانچه هدف شما تنها مهاجرت و رسیدن به کشور مقصد باشد، صوری بودن ازدواج کاملا مشخص شده و درخواست تان ریجکت می شود . علاوه بر این پروسه می تواند زمان بر و با هزینه های هنگفتی از طریف فرد مقابل همراه شود.

خیر در این روش هیچ گونه سقف سنی وجود نداشته و افراد بالای 18 سال می توانند اقدام به بردن شریک زندگی خود به این کشور نمایند.

این روش چنانچه به صورت واقعی و با تشکیل یک هدف عاطفی صورت پذیرد نهایتا تا 2000 دلار برایتان هزینه به همراه دارد ، اکا در صورتی که هدف از ازدواج صرفا رسیدن به اقامت باشد، هزینه مشخصی نداشته و به فرد مقابل بسیار وابسته است.

علاقه مندان مهاجرت ، مقالات زیر را برای مطالعه انتخاب کرده اند.

2 دیدگاه در “چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟

  1. چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟ قربان علی نظری گفت:

    چطورمیتوانیم ازطریق ازدواج به شورکانادامهاجرت کرد

    1. چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟ مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      ا سلام و درود
      در صورت داشتن کیس ازدواج باید با ارائه مدارک لازم از طریق سفارت اقدام کنید .
      در صورت نداشتن کیس ازدواج از طریق سایت های همسریابی میتوانید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (2 امتیاز)
منو
خانه