تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک ، به دلیل ارائه خدمات درمانی و آموزش رایگان به شهروندان خود و همچنین ارائه آموزش های با کیفیت بالا ، به ویژه در زمینه های پزشکی و سایر مطالعات مربوط به سلامت برای همه شهروندان و حتی سایر افراد خارجی در جهان شهره است.

یکی از گزینه های جذاب برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور دانمارک است ، در ادامه با شرایط و ویژگی های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک آشنا خواهیم شد ، همچنین شما می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس گرفته و از ویژگی های تحصیل در این کشور و شرایط مهاجرت به آن مطلع شوید.

برای آگاهی از نحوه پذیرش دانشگاه های دانمارک و شرایط تحصیل در آن ها مقاله تحصیل در دانمارک را مرور کنید.

اگر قصد کار و کمک رسانی به مردم را دارید و اراده قوی برای تحصیل و یادگیری مطالب سخت و پیچیده را دارید ، پزشکی برای شما مناسب است ، برنامه مطالعه پزشکی دانش بیولوژیکی را با بیماری ها پیوند می دهد و در طول برنامه طیف وسیعی از موضوعات مانند سیستم اسکلتی عضلانی ، ژنتیک ، پزشکی مولکولی ، مغز ، تغذیه و سیستم گردش خون ارائه می شود.

بسیاری از دانشجویان مشتاق از سراسر جهان برای دانشگاه های دانمارک درخواست می دهند ، گذشته از خدمات عمومی مطلوبی که دولت به شهروندان دانمارک ارائه می دهند ، دانشجویان بین المللی برای تحصیل و حتی پس از اخذ مدرک مورد حمایت شرکت های دولتی و خصوصی این کشور قرار خواهند گرفت.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک

بررسی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک

دانمارک یک برنامه پزشکی به عنوان MD ارائه می دهد ، این یک فرصت طلایی برای دانشجویان است تا دوره پزشکی را در دانمارک با قیمت های مناسب مطالعه کنند ، دانشگاه های دانمارک همیشه از دانشجویان ملیت های مختلف استقبال می کنند و به آنها فرصت یادگیری و کار به نفع بشر را می دهند ، همه داوطلبان غیر اتحادیه اروپا / EEA باید شرایط لازم را برای پذیرش در دوره های کارشناسی در دانشگاههای دانمارک را داشته باشند.

برنامه های تحصیل پزشکی در دانمارک بیشتر شبیه سایر برنامه های درسی پزشکی سایر کشور ها است ، این برنامه شامل حداقل شش سال مطالعات شامل معرفی و نظریه های اولیه پزشکی در سالهای اول است و سال های آخر تحصیل شامل دوره های بالینی و کارآموزی در بیمارستان ها می باشد.

برنامه تحصیل دندانپزشکی در دانمارک شامل یک برنامه کارشناسی و یک برنامه کارشناسی ارشد است ، اتمام هر دو برنامه منجر به حرفه دندانپزشکی می شود ، دوره کارشناسی دندانپزشکی معمولا 4 سال طول می کشد و دروس تئوری و عملی با هم ارائه می شوند که مهارت های لازم را برای تمرین دندانپزشکی در اختیار دانشجویان قرار می دهد ، دوره های نظری شامل سخنرانی یا جلسات گروهی و دوره های بالینی شامل درمان بیماران تحت نظارت مربیان بالینی است ، پس از پایان این دوره فارغ التحصیلان می توانند دو راه را پیش بگیرند یا در دوره ی ارشد ثبت نام کنند و یا در آزمون تخصصی شرکت نمایند که پس از قبولی اجازه کار به عنوان دندانپزشک را خواهند داشت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشورهای اروپایی ، مقرون به صرفه و بدون آزمون !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های پری مدیکال در دانمارک

برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک دانشجویان می توانند در دوره های پری مدیکال ارائه شده در دانشگاه های پزشکی این کشور شرکت کنند.

مدت زمان دوره های پری مدیکال در دانمارک 1 سال و یا دو ترم است که در طول این مدت دانشجویان برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی آماده می شوند ، این دوره شامل دروس زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، ریاضیات و زبان های انگلیسی و دانمارکی است ، چرا که برای تحصیل در رشته های پزشکی تسلط به دو زبان انگلیسی و دانمارکی ضروری است ، اگر چه دروس به زبان دانمارکی ارائه می شود اما برخی از منابع آموزشی به زبان انگلیسی می باشند.

این دوره به زبان دانمارکی ارائه می شود و پس از پایان دوره آزمونی از دانشجویان گرفته می شود که در صورت قبولی مجاز به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک هستند ، هزینه تحصیل در این دوره حدود 4000 دلار است.

دوره های پری مدیکال در دانمارک

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی دانمارک

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی دانمارک چگونه است؟ برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک هیچ گونه آزمون ورودی برگزار نمی شود و ملاک پذیرش نمرات دروس ریاضی ، زیست شناسی ، فیزیک ، شیمی و زبان خارجه است و تسلط به زبان دانمارکی نقش به سزایی برای پذیرش در دانشگاه های این کشور ایفا می کند.

برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در بنگلادش حتی نیاز به ارائه مدرک زبان هم نیست ، مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در بنگلادش را بخوانید.

شرایط تحصیل پزشکی در دانمارک

در این بخش از مقاله شرایط تحصیل پزشکی در دانمارک را بررسی می کنیم ، برای اخذ پذیرش در رشته های پزشکی از دانشگاه های دانمارک ابتدا باید در آزمون Danish as a foreign language شرکت کنید تا مهارت زبان دانمارکی خود را به اثبات برسانید ، اما خبر خوب برای افرادی که در زبان دانمارکی مهارت لازم را ندارند این است که این دسته از متقاضیان می توانند در دوره های رایگان آموزش زبان دانمارکی شرکت کنند و پس از فراگیری این زبان برای پذیرش در رشته پزشکی اقدام کنند ، البته باید توجه داشت که برای شرکت در این دوره ها بایستی به زبان انگلیسی مسلط بود.

علاوه بر این فرد علاقمند به تحصیل پزشکی در دانمارک بایستی دوره دبیرستان خود را به اتمام رسانده و از نمرات خوب در دروس زیست شناسی ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی و زبان انگلیسی در دوره دبیرستان خود برخوردار باشد ، پس از آن بایستی مدارک دبیرستان متقاضی با مدارک کشور دانمارک معادل سازی شود.

معادل سازی مدارک در دانمارک توسط وزارت آموزش عالی و علوم دانمارک یکی از شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی دانمارک می باشد ، گاهی اوقات ممکن است لازم است متقاضی ۱ یا ۲ سال تحصیلی را در دانشگاه بگذراند تا مدرکش در سطح مدرک دانمارکی معادل سازی شود .

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانمارک

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانمارک همانند رشته پزشکی است ، برای تحصیل دندانپزشکی در دانمارک ابتدا ، باید ثابت کنید که دوره های خاصی را در سطوح معینی معادل سطوح دوره دانمارکی مطالعه کرده اید: A (سطح پیشرفته)، B (سطح متوسط) و C (سطح ابتدایی) است ؛ شما باید این سطوح را در تحصیلات متوسطه (دبیرستان) یا در طول تحصیلات بیشتر در کالج ، دانشگاه یا دوره های تکمیلی کسب کرده باشید.

مهارت های زبانی نقش ویژه ای در پذیرش دانشجویان در رشته دندانپزشکی دارد ، برای انجام این کار لازم است در آزمون های زبان دانمارکی شرکت کرده و دانش زبانی خود را اثبات کنید.

علاوه بر این الزامات دیگری برای پذیرش در رشته زبان انگلیسی وجود دارد که عبارتند از انگلیسی B ، ریاضی A یا B ، شیمی و فیزیک B ؛ بنابراین ، شما باید اطلاعات و ریز نمرات سطوح به دست آمده در موضوعات مربوطه را ارائه دهید ، همچنین ممکن است لازم باشد تعداد سال های تحصیل در دبیرستان یا کالج / دانشگاه و در برخی موارد تعداد ساعات تدریس در این درس را به دانشگاه مورد نظر برای تحصیل خود ارائه دهید.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانمارک

بهترین دانشگاه های پزشکی دانمارک

دانمارک یکی از شاد ترین کشور ها در جهان است و اگر این ملاک برای انتخاب محل تحصیل کافی نیست ، قیمت مناسب شهریه و هزینه زندگی همراه با کیفیت تحصیل می تواند دلیل انتخاب شما برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باشد ، این کشور دارای دانشگاه های معتبر در سطح جهان است که در زمینه های تحصیلی مختلف در رتبه بندی های مختلف قرار گرفته اند ، در ادامه با بهترین دانشگاه های پزشکی دانمارک آشنا خواهیم شد.

لیست بهترین دانشگاه های پزشکی دانمارک
دانشگاه کپنهاگ
دانشگاه آرهوس دانمارک
دانشگاه آلبورگ دانمارک
دانشگاه جنوب دانمارک

رشته های پزشکی در دانشگاه کپنهاگ

دانشگاه کپنهاگ (KU) قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی در دانمارک است که در سال 1479 تأسیس شد و در حال حاضر دومین موسسه آموزشی قدیمی در اسکاندیناوی است ، با نیم هزاره تدریس تحت حمایت خود ، KU توسط بسیاری از رتبه بندی ها به عنوان بهترین دانشگاه اسکاندیناوی در نظر گرفته می شود ؛ دانشگاه کپنهاگ یکی از بهترین مدارس پزشکی دانمارک را دارد.

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در پزشکی – که به زبان دانمارکی تدریس می شود – تحت دانشکده بهداشت و علوم پزشکی قرار دارد ، این دانشکده در سال 1992 تأسیس شد ، نتیجه ادغام بین دانشکده پزشکی و دانشکده دندانپزشکی کپنهاگ است.

برنامه لیسانس آن در پزشکی ، که اولین قدم در مسیر پزشک شدن است ، علوم پایه آناتومی ، زیست شناسی انسان ، ژنتیک و آسیب شناسی عمومی را پوشش می دهد ، پس از آن کارشناسی ارشد در پزشکی دنبال می شود که دانش آموز را قادر می سازد در زمینه انتخابی خود تخصص پیدا کند.

دانشگاه کپنهاگ با وجود گذراندن بیشتر دوره های خود به زبان دانمارکی ، 4 برنامه تخصصی زبان انگلیسی را نیز ارائه می دهد ؛ آنها شامل زیست شناسی انسان ، علم نانو ، زیست پزشکی مولکولی و ایمونولوژی و التهاب می شوند ، این دانشگاه دارای شش دانشکده است که شامل بهداشت و علوم پزشکی ، علوم انسانی ، حقوق ، علوم ، علوم اجتماعی و الهیات می باشد.

پزشکی دانشگاه جنوب دانمارک

آخرین مدرسه در لیست مدارس برتر پزشکی ما در دانمارک ، دانشگاه جنوبی دانمارک (SDU) است ، یک دانشگاه دولتی جوان که در سال 1998 تأسیس شد ، این دانشگاه دارای شش پردیس در منطقه جنوبی از جمله زلاند است ، علیرغم اینکه یکی از جدیدترین مدارس کشور است ، این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های زیر 50 سال شناخته شده است.

پزشکان متقاضی تحت دانشکده علوم بهداشت پذیرفته می شوند ، که مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد را در رشته پزشکی ارائه می دهد ، برنامه کارشناسی SDU واقعا منحصر به فرد است زیرا دانش آموزان در اوایل تحصیل با بیماران ارتباط برقرار می کنند ؛ همین امر را می توان در مورد کارشناسی ارشد پزشکی خود نیز بیان کرد.

جایی که دانش آموزان آموزش دیده اند تا دید بالینی را برای بیماری ها و سایر آسیب ها ایجاد کنند ، این مدرک کارشناسی ارشد همچنین می تواند راه را برای یک برنامه دکتری 3 ساله هموار کند ، مدرکی که به شدت بر تحقیقات پزشکی متمرکز است ؛ برنامه های پزشکی SDU فقط به زبان دانمارکی آموزش داده می شود.

به عنوان یک نهاد ملی ، دانشگاه جنوب دانمارک (SDU) شامل پنج دانشکده – علوم انسانی ، علوم ، مهندسی ، علوم اجتماعی و علوم بهداشتی است که شامل 32 گروه ، 11 مرکز تحقیقاتی و یک کتابخانه می باشد.

اگر به فکر تحصیل در دانشگاه های دانمارک هستید، مقالات زیر پاسخ بسیاری از سوالات شماست.

رشته های علوم پزشکی دانشگاه آرهوس دانمارک

دانشگاه آرهوس که در سال 1928 تأسیس شد ، به عنوان دومین موسسه آموزشی قدیمی در دانمارک عمل می کند ، بر اساس سواحل شرقی این دانشگاه به عنوان یکی از 100 دانشگاه برتر جهان شناخته می شود ؛ آرهوس دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته پزشکی است که هر دو به زبان دانمارکی ارائه می شوند.

در مورد مقطع کارشناسی ارشد ، موضوعات یادگیری بالینی و بیماری ، روانپزشکی ، زنان و زایمان ، داروسازی و پزشکی قانونی و بسیاری دیگر از موارد انتخابی را پوشش می دهد ، مانند اکثر دانشکده های پزشکی دانمارک ، پذیرش در برنامه پزشکی آرهوس می تواند کاملا رقابتی باشد ، متقاضیان باید در امتحان واجد شرایط – علاوه بر داشتن نمرات خوب – موفق شوند ، دانشگاه آرهوس دارای دانشکده های علوم انسانی ، علوم بهداشت ، علوم اجتماعی و الهیات می باشد.

تحصیل پزشکی در دانشگاه آلبورگ دانمارک

دانشگاه آلبورگ در سال 1974 تاسیس شد و دانشکده پزشکی در سال 2010 تأسیس شد ، این دانشکده یک دانشکده پزشکی “جوان” در دانمارک است ، اما آنها از این به نفع خود استفاده می کنند و شیوه زندگی و آموزش جدید و مدرن را ترویج می کنند ؛ این دانشگاه میزبان بیش از 2700 دانشجوی بین المللی است ، آنها آموزش پزشکی را با تخصص صنعتی ارائه می دهند که شامل پزشکی ، داروسازی ، علم و فناوری است.

این دانشگاه در مقاطع مختلف لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا در رشته های مختلف علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، فناوری اطلاعات ، طراحی ، مهندسی ، علوم دقیق و پزشکی اعطا می کند ؛ دانشگاه آلبورگ دارای پنج دانشکده با تعدادی گروه است که شامل دانشکده علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، فناوری اطلاعات و طراحی ، مهندسی و علوم و پزشکی است.

نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف

ویدئو ارائه شده در این بخش پذیرش کشورهای مختلف توسط تیم بزرگ هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی را نشان می دهد.

در بخش ما تا حالا چیکار کردیم هم می توانید با صحبت های مراجعین ما و تجارب آن ها آشنا شوید.

تیم ما با صداقت و مسئولیت پذیری بالا پرونده مهاجرتی شما را قطعا به نتیجه دلخواه می رساند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر کارشناس ما شرایط مهاجرتی شما رابه رایگان بررسی و اعلام خواهد کرد.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه تحصیل پزشکی دانمارک

تحصیلات عالی در دانمارک برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که از منطقه اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس آمده اند و همچنین برای دانشجویانی که در یک برنامه تبادل شرکت می کنند رایگان است ، هزینه تحصیل پزشکی در دانمارک بسته به ملیت دانشجو متفاوت است و برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا بین 8000 تا 17000دلار برای هر سال تحصیلی است.

به عنوان یک برآورد تقریبی ، دانشجویان بین المللی برای زندگی در دانمارک بین 800 تا 1200 یورو در ماه نیاز دارند ، این هزینه ها می تواند بر اساس عادات شما افزایش یا کاهش یابد ، همچنین با تحصیل در کپنهاگ هزینه زندگی افزایش می یابد.

مسکن تقریبا یک سوم هزینه های ماهانه زندگی دانشجویان در دانمارک را شامل می شود ، دانشجو باید انتظار داشته باشد بین 400 تا 670 یورو در اکثر شهر ها و حدود 800 تا 900 یورو در کپنهاگ به عنوان هزینه خوابگاه پرداخت کند.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر مقاله بسیار مفید و به روز هزینه های زندگی در دانمارک را بخوانید.

بورسیه رشته های پزشکی در دانمارک

بورسیه های تحصیلی زیادی در دانمارک وجود دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید ، دانمارک به عنوان یکی از مقاصد اصلی دانشجویان خارج از کشور مطرح شده است ، تمام موقعیت های موجود در دانمارک با ارائه پشتیبانی مالی عالی به دانشجویان دانمارکی و بین المللی کمک می کند تا تحصیلات خود را در دانمارک و همچنین در هر نقطه از جهان ادامه دهند ، در ادامه با تعدادی از بورسیه رشته های پزشکی در دانمارک آشنا خواهیم شد.

بورسیه رشته های پزشکی در دانمارک

بورسیه های دولتی دانمارک برای دانشجویان برتر غیر اتحادیه اروپا / EEA

دانشگاه های دانمارک هر سال تعداد محدودی از بورسیه های دولتی را برای تأمین بودجه دانشجویان برتر از کشور های غیر اتحادیه اروپا/EEA و سوئیس ارائه می کنند.

برای واجد شرایط بودن برای بورسیه تحصیلی ، باید شهروند کشوری خارج از اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس ، در یک برنامه آموزش عالی کامل ثبت نام کرده و به دلیل تحصیل ، مجوز اقامت محدود در دانمارک را دریافت کرده باشد.

بورسیه دولتی شامل دو بخش است و می تواند به عنوان معافیت کامل یا جزئی از شهریه و یا کمک هزینه برای تامین هزینه های زندگی شما ارائه شود.

بورسیه دانشگاه جنوب دانمارک

بورسیه دانشگاه جنوب دانمارک که توسط وزارت آموزش عالی و علوم پشتیبانی می شود به متقاضیان خاصی ارائه می شود که سرمایه گذاری مهم دانشجویان خارج از کشور را به رسمیت می شناسد ، این بورسیه تحصیلی شامل دو بخش است که یک معافیت کامل از شهریه و یک کمک هزینه برای کمک به تامین هزینه های زندگی 3000 کرون دانمارک در ماه قبل از مالیات است.

بورسیه های تحصیلی به بهترین افراد واجد شرایط متقاضیان واجد شرایط اعطا می شود ، همه متقاضیان واجد شرایط که محل تحصیل به آنها پیشنهاد می شود بطور خودکار برای بورسیه تحصیلی در نظر گرفته می شوند و هیچ برنامه جداگانه ای مورد نیاز نیست.

دانشگاه آرهوس

دانشگاه آرهوس تعداد محدودی بورسیه تحصیلی به با استعداد ترین متقاضیان خارج از اروپا ارائه می دهد ، بورسیه تحصیلی فقط به متقاضیانی تعلق می گیرد که موظف به پرداخت شهریه هستند.

دانشگاه آرهوس صندوق های بورسیه خود را ندارد اما فقط برای این منظور از بودجه دولت دانمارک استفاده می کند.

محتوای بورسیه تحصیلی متفاوت است ، در برخی موارد ، بورسیه تحصیلی معافیت کامل یا بخشی از شهریه است ، در موارد دیگر معافیت از شهریه شامل کمک هزینه ماهانه برای هزینه های زندگی است.

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در دانمارک

به عنوان یک دانشجوی بین المللی که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک را انتخاب کرده ، می توانید یک روش تدریس نوآورانه و همه جانبه را تجربه کنید ، علاوه بر این ، شما تمام مهارت های لازم را برای موفقیت در آینده به دست خواهید آورد ، دانشگاه های دانمارک به دانشجویان به عنوان مرکز توجه و بخشی جدایی ناپذیر از فرایند تدریس نگاه می کنند ، دانشگاه های دانمارک دارای تخصص های مختلف هستند.

بنابراین شما همیشه گزینه های متنوعی برای انتخاب دارید ، البته تحصیل در این کشور به دور از مشکلات نیست ولی مزایای تحصیل در این کشور بسیار بیشتر از معایب آن است.

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در دانمارک

مزایای تحصیل پزشکی در دانمارک

  • دانشگاه های پزشکی دانمارک در بین برترین دانشگاه های پزشکی جهان قرار دارد.
  • بورسیه های تحصیلی مختلفی از سوی دولت و دانشگاه به دانشجویان برتر اعطا می شود.
  • برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی دانمارک آزمون ورودی برگزار نمی شود.
  • هزینه تحصیل در رشته پزشکی در دانمارک در مقایسه با سایر کشور های اروپایی مقرون به صرفه است.
  • مراحل پذیرش در رشته پزشکی در دانمارک آسان است.
  • دانشگاه های پزشکی دانمارک مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.

معایب تحصیل پزشکی در دانمارک

  • برای تحصیل پزشکی در دانمارک تسلط به زبان دانمارکی مورد نیاز است و فراگیری این زبان دشوار و وقت گیر است.
  • هزینه زندگی در این کشور بالا است.

تحصیل پزشکی در دانمارک به زبان انگلیسی

آیا تحصیل پزشکی در دانمارک به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟ از آن جا که زبان رسمی کشور دانمارک زبان دانمارکی است دروس در دانشگاه های این کشور به زبان دانمارکی ارائه می شود ، البته در برخی از دانشگاه ها امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع تحصیلات تکمیلی وجود دارد ولی رشته پزشکی در این کشور تنها به زبان دانمارکی ارائه می شود و تسلط به این زبان برای تحصیل پزشکی الزامی است ، در صورت عدم تسلط به این زبان می توان در دوره های زبان دانمارکی شرکت کرد و دانش زبانی خود را گسترش داد.

مقایسه، یکی از بهترین شیوه های کسب اطلاعات است ، مقالات زیر را مرور و مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک

برنامه تحصیلی برای رشته دندانپزشکی در دانمارک شامل یک برنامه کارشناسی و یک برنامه کارشناسی ارشد است ، اتمام هر دو برنامه منجر به حرفه دندانپزشکی می شود

این دوره شامل دروس زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، ریاضیات و زبان های انگلیسی و دانمارکی است ، چرا که برای تحصیل در رشته های پزشکی تسلط به دو زبان انگلیسی و دانمارکی ضروری استهزینه تحصیل در این دوره حدود 4000 دلار است.

برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های دانمارک هیچ گونه آزمون ورودی برگزار نمی شود و ملاک پذیرش نمرات دروس ریاضی ، زیست شناسی ، فیزیک ، شیمی و زبان خارجه است و تسلط به زبان دانمارکی نقش به سزایی برای پذیرش در دانشگاه های این کشور ایفا می کند.

دانشگاه کپنهاگ (KU) قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی در دانمارک

تحصیل پزشکی در دانشگاه های دانمارک بسته به ملیت دانشجو متفاوت است و برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا بین 8000 تا 17000دلار برای هر سال تحصیلی است.

مسکن تقریبا یک سوم هزینه های ماهانه زندگی دانشجویان در دانمارک را شامل می شود ، دانشجو باید انتظار داشته باشد بین 400 تا 670 یورو در اکثر شهر ها و حدود 800 تا 900 یورو در کپنهاگ به عنوان هزینه خوابگاه پرداخت کند.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در این مقاله با توجه به محبوبیت دانمارک در بین علاقمندان مهاجرت شرایط و ویژگی های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک را بررسی و بیان کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی تهران و یا دفتر غرب تهران در تماس باشید همچنین دفتر شیراز هم فعال بوده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، برای آشنایی بهتر با شرایط تحصیل در رشته های پزشکی مقالات دیگر سایت را نیز بخوانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه را نیز بخوانید تا دلایل انتخاب روسیه از سوی دانشجویان ایرانی را در یک دهه اخیر را بدانید.

اگر به دنبال تحصیل رشته های پزشکی هستید شاید بخواهید تجارب برخی از مراجعین ما را بشنوید.

پخش ویدیو
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانمارک
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه