بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان

بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان هر ساله پذیرای تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی هستند ، با ما در گروه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا معتبرترین دانشگاه های لهستان را بشناسید.

توصیه می کنیم حتما مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لهستان را بخوانید و با روند تحصیل رشته های علوم پزشکی ، بورسیه ها و هزینه های آن هم آشنا شوید.

برای بسیاری از دانشجویان جوان که قصد دارند پزشک شوند ، لهستان به یک مقصد محبوب تبدیل شده است ، در پنج سال گذشته بیش از 8000 دانشجو برای پذیرش در کشور درخواست داده اند ، دانشکده های پزشکی در لهستان از معتبرترین دانشکده های پزشکی در جهان هستند.

مدارک پزشکی از دانشگاه های لهستان در سطح بین المللی شناخته شده است و دانشجویان می توانند NMC را بگذرانند.

بیش از 10 دانشگاه در لهستان رشته های پزشکی و مدارک مرتبط به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند ، اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی در لهستان چندان دشوار نیست ، مشروط بر اینکه متقاضی شرایط اولیه ورود را داشته باشد.

نکته : برای آشنایی هر چه بیشتر با هر یک از دانشگاه های لهستان بر روی لینک آن در بخش فهرست مطالب کلیک کنید ؛ همچنین می توانید سوالات و یا نظرات خود را در پایان مقاله در بخش دیدگاه ها درج کرده و پاسخ کارشناسان ما را دریافت کنید.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان

در ادامه این مقاله برخی از بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان را بررسی می کنیم پس  با ما همراه باشید.

کالج پزشکی دانشگاه یاگیلونیا Jagiellonian

اولین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان ،  کالج پزشکی دانشگاه Jagiellonian اولین و قدیمی ترین دانشکده پزشکی لهستان است ، همچنین یکی از قدیمی ترین در اروپای مرکزی است ، این دانشگاه که در سال 1364 توسط پادشاه کازیمیر سوم بزرگ تأسیس شد ، این دانشگاه دارای یک دانشکده پزشکی ویژه به زبان انگلیسی است که در سال 1994 تاسیس شد ، این دانشگاه 2 نوع مدرک پزشکی را ارائه می دهد ، یکی دوره لیسانس ورودی است ، در حالی که دیگری یک برنامه تحصیلات تکمیلی برای کسانی است که مدرک لیسانس خود را گرفته اند.

اولی یک برنامه درسی 4 ساله برای فارغ التحصیلان دانشگاه پیش پزشکی در ایالات متحده و کانادا است، در حالی که دومی یک برنامه 6 ساله برای فارغ التحصیلان دبیرستان است.

این دانشگاه که جزو بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان است متشکل از اساتید محلی و همچنین اساتید مدعو از ایالات متحده ، آلمان و کانادا است ، برنامه درسی مطابق با مشخصات اتحادیه اروپا و همچنین هیئت پزشکی کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا است.

پس از اتمام تحصیلات نظری خود در Jagiellonian دانشجویان خارجی ممکن است دروس انتخابی بالینی خود را در موسسات آمریکایی ، از جمله  UC San Diego،  UCLA، دانشگاه روچستر ، و دانشگاه Case Western Reserve انتخاب کنند.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 15536 دلار
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل مقرون به صرفه در بهترین دانشگاه های اروپا با پیشنهادات منحصر بفرد کارشناسان هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه پزشکی بیالیستوک

دانشگاه پزشکی بیالیستوک در سال 1950 در یک ساختمان تاریخی متعلق به قرن هجدهم به نام کاخ برانیکی تاسیس شد ، این یک دانشگاه دولتی مدرن و به سرعت در حال رشد است که هدف آن ارائه بهترین آموزش ممکن برای کادر پزشکی حرفه ای ، مسئول و پیشرو است همچنین انجام تحقیقات علمی در پیشرفته ترین سطح در سراسر جهان ؛ اجرای راهکارهای نوآورانه با همکاری ارائه دهندگان خدمات پزشکی و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی.

سال اول تحصیل در این دانشگاه که جزو بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان است شامل موضوعاتی در بیوفیزیک ، شیمی ، آناتومی و کمک های اولیه است ، سال دوم به رشته‌ های جامع ‌تر پاتوفیزیولوژی ، میکروبیولوژی و انگل ‌شناسی پیشرفت می‌ کند ، در مورد سال سوم ، دانش آموزان می توانند در اصول جراحی ، اخلاق پزشکی و پزشکی داخلی شرکت کنند.

برای سال های 4 تا 6 ، سخنرانی ها و چرخش ها بر رشته های بالینی پزشکی خانواده ، اطفال ، زنان و زایمان ، در میان بسیاری از دروس انتخابی دیگر تمرکز دارند.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 12900 دلار

کارکنان شاغل در دانشگاه پزشکی بیالیستوک متخصص در زمینه های علمی مربوطه ، اعضای کمیته های علمی و سردبیران مجلات هستند و بسیاری از آنها سمت مشاوران ملی و منطقه ای را دارند ، کارکنان پویا و خلاق مدرسه همچنین دارایی بزرگی برای به دست آوردن بودجه خارجی از منابع علمی و اتحادیه اروپا و تجاری سازی تحقیقات هستند.

در مقالات زیر با تحصیل در دانشگاه های لهستان از جنبه های مختلف آشنا می شوید ، تمامی اطلاعات ، به روز هستند.

دانشگاه پزشکی گدانسک

دومین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان ، دانشگاه پزشکی گدانسک در 8 اکتبر 1945 تأسیس شد ، این دانشگاه سابقه طولانی در طبابت و تدریس دروس پزشکی و علوم طبیعی زیر نظر متخصصان شناخته شده در رشته خود دارد ، این دانشگاه در بین ده دانشگاه برتر دولتی لهستان قرار دارد.

دانشگاه پزشکی گدانسک بزرگترین موسسه پزشکی در شمال لهستان است ، در حال حاضر ، 6000 دانشجو در دانشگاه پزشکی گدانسک تحصیل می کنند ، از جمله Ph.D. دانشجویان، دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی.

دانشکده گدانسک که جزو بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان می باشد یک برنامه کارشناسی ارشد 6 ساله را ارائه می دهد که از سال 2002 به زبان انگلیسی تدریس می شود ،

 با توجه به ماهیت رقابتی پذیرش ، هر سال تنها 171 دانشجو پذیرفته می شوند ؛ آموزش عملی در مرکز بالینی دانشگاه برگزار می‌ شود ، که اخیراً با یک مرکز پزشکی آزمایشگاهی و مراکز پزشکی ارتقا یافته است ، برخی از چرخش ها در سایر بیمارستان های گدانسک نیز انجام می شود.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 10521 دلار

دانشگاه وارمیا و مازوری

پس از ادغام سه دنشگاه آموزش عالی ، آکادمی کشاورزی و فناوری ، دانشگاه عالی آموزش و پرورش و مؤسسه الهیات وارمیا ، گزینه بعدی در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان دانشگاه وارمیا و مازوری در سپتامبر 1999 تأسیس شد.

دانشگاه وارمیا و مازوری دارای 17 دانشکده و 65 برنامه دانشگاهی است ، هر ساله حدود 25000 دانشجو برای تحصیل در دانشگاه وارمیا و مازوری تحصیل می کنند.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 10740 دلار

در سال های 2004 و 2008 برای دومین بار از بین 70 دانشگاه به عنوان دانشگاه دوستدار دانشجو معرفی شد ، در 16 دانشکده و 24 رشته ، دانشگاه وارمیا و مازوری صلاحیت اعطای مدرک دکترا را دارد ، برای دانشجویان بین المللی ، زبان انگلیسی زبان آموزش است ، علاوه بر این ، دانش آموزان می توانند با هزینه کم یاد بگیرند.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ارائه برترین شیوه های مهاجرتی و پیشنهاد بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی پس از آگاهی از شرایط شما و اهدافتان ، شما را در مسیر صحیح مهاجرت قرار خواهد داد تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بتوانید در معتبرترین دانشگاه های جهان تحصیل کنید ، گواه این ادعا رضایت مراجعین ماست که می توانید در بخش ما تا حالا چیکار کردیم مشاهده نمایید.

همچنین تصاویر ارائه شده در ویدئو که مربوط به بازه کوتاهی از زمان است گویای موفقیت تیم تخصصی رجبی در اخذ ویزای تحصیلی از دانشگاه های کشورهای مختلف جهان است.

کافیست شماره تماس خود را در باکس زیر درج کرده و این مسیر را با دریافت مشاوره رایگان آغاز کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی رایگان شرایط شما برای مهاجرت تحصیلی توسط کارشناسان مجرب رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه پزشکی ورشو

دانشگاه پزشکی ورشو یکی از قدیمی ترین دانشکده های پزشکی لهستان است ، نزدیک به 200 سال است که دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های پزشکی و داروسازی ارائه کرده است ، برنامه های دانشگاه بر اساس اصول عالی پزشکی و دارویی است و معیار آموزش در سطح دانشگاه را برآورده می کند.

دانشکده پزشکی دوم در سال 1993 برای پذیرایی از دانشجویان داخلی و خارجی درهای خود را افتتاح کرد ، این یک مدرک 6 ساله در مقطع کارشناسی پزشکی ارائه می دهد که با مطالعات پیش پزشکی شروع می شود ؛ دروس توسط اساتید محترم از طریق روش های مختلف مانند سخنرانی ، کلاس های عملی و سمینارها تدریس می شود ، سپس ارزشیابی یادگیری از طریق امتحانات شفاهی و کتبی انجام می شود.

این فصل سپس با آموزش بالینی دنبال می شود که در چندین بیمارستان وابسته و مراکز آموزشی برگزار می شود ، اعضای هیئت علمی دانشگاه پزشکی ورشو به دلیل دستاوردهای تحقیقاتی و عملی پزشکی خود ، شهرت ملی و جهانی را به دست آورده اند ، بسیاری از آنها مشاوران ملی پزشکی هستند.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 14389 دلار

همانطور که می بینید هزینه تحصیل در این دانشگاه کم بالا است ، شما می توانید برای دادن بخشی از هزینه ها در حین تحصیل کار کنید ، ما تمامی اطلاعات لازم در این مورد را در مقاله کار در لهستان قرار دادیم پس همین حالا این مقاله را مطالعه کنید.

دانشگاه پزشکی لودز

ششمین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان دانشگاه پزشکی لودز یکی از برجسته ترین دانشکده های پزشکی لهستان است و تاریخچه ای طولانی دارد که به دهه 1940 باز می گردد ، در علوم پزشکی و موضوعات مرتبط ، پزشکان و متخصصان آینده را آموزش می دهد.

برنامه 6 ساله پزشکی دانشگاه که از اکتبر تا ژوئن اجرا می شود ، به ویژه برای فارغ التحصیلان دبیرستان طراحی شده است ، 6 ترم اول آموزش پیش بالینی شامل مبانی زیست شناسی ، شیمی پزشکی ، آناتومی ، بیوفیزیک ، بافت شناسی و زیست شناسی سلولی می شود.

3 سال گذشته به آموزش بالینی با تاکید بر رشته های داخلی، جراحی ، زنان و زایمان ، اطفال و پزشکی خانواده و بسیاری دیگر اختصاص یافته است ؛ این دانشگاه که جزو بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان است همچنین مدرک پیشرفته پزشکی را ارائه می دهد که برای دانشجویانی که قبلاً دارای مدرک لیسانس هستند ایجاد شده است ، این دوره فقط به مدت 4 سال ادامه دارد.

نام برنامه پزشکی عمومی
مدت زمان 6 سال
شهریه سالانه 12216 دلار

در حال حاضر ، نزدیک به 900 دانشجوی بین المللی از بسیاری از کشورها در برنامه های پزشکی و دندانپزشکی که عمدتاً به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، ثبت نام می کنند ، مرکز آموزش دندانپزشکی و مرکز شبیه سازی پزشکی که اخیراً افتتاح شده است ، از استانداردهای آموزشی بین المللی پیروی می کند و نشان دهنده اوج نوآوری در آموزش پزشکی است.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان یک دانشگاه پزشکی معروف لهستان در شهر پوزنا در غرب لهستان است ، قدمت آن به سال 1919 ، زمانی که دانشگاه پوزنا تأسیس شد ، برمی‌گردد و به عنوان یک موسسه متمایز در سال 1950 تأسیس شد.

دانشگاه پزشکی در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان با همکاری شش موسسه بالینی ، تحقیقات و آموزش بالینی را ادامه می دهد ، در مجموع 8000 دانشجو از جمله 1000 دانشجوی بین المللی در برنامه پزشکی دانشگاه ثبت نام می کنند. این مؤسسه از طریق برنامه‌های تبادل دانشجو و اساتید در زمینه تحقیق و مشارکت در برنامه‌های بین‌المللی ، ابتکارات تحقیقاتی و کنفرانس‌های علمی همکاری می‌کند.

این مدرسه 2 رشته پزشکی ارائه می دهد: مسیر ورودی 6 ساله کارشناسی و برنامه 4 ساله فارغ التحصیلی ، دوره پزشکی 6 ساله دارای یک برنامه درسی است که با علوم پایه برای سال 1 و فیزیولوژی ، میکروبیولوژی و علوم رفتاری برای سال 2 شروع می شود ، آموزش CPR نیز قبل از رفتن به درس های سال 3 بیماری و فارماکولوژی گنجانده شده است.

هر دو برنامه شامل چرخش بالینی است که به مدت 3 سال ادامه دارد ، اینها شامل گزینه های انتخابی برای سال گذشته است ، به ویژه برای کسانی که مایل به کار در ایالات متحده یا کانادا هستند.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان

دانشگاه پزشکی سیلسیا

هشتمین دانشگاه در فهرست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان دانشگاه پزشکی سیلسیا یک دانشگاه لهستانی است که دفتر مرکزی آن در کاتوویتس است ، این موسسه در مجموع دارای 10218 دانشجو و 1201 عضو هیئت علمی از جمله 295 استاد است ، پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، بهداشت عمومی و علوم بهداشتی پنج دانشکده هستند ؛ این دانشگاه دارای آزمایشگاه‌ های مجهز و برنامه ‌های تحقیقاتی عالی و همچنین تعهد قوی به پیشرفت آموزشی و علمی است.

هر سال تحصیلی ، این موسسه همچنین 70 برنامه و 240 تخصص را برای کمک به دانش آموزان برای مقابله با چالش های جامعه و بازار کار ارائه می دهد ، هر ساله ، این موسسه یک محیط آموزشی پر جنب و جوش را برای کمک به دانش آموزان در رسیدن به اهداف تحصیلی خود فراهم می کند. آخرین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان دانشگاه پزشکی سیلزیا است در سال 1948 تاسیس شد و یک موسسه آموزشی دولتی مستقر در کاتوویتس لهستان می باشد ، پس از دریافت مجوز وزارت آموزش ایالات متحده در سال 1996 ، این دانشگاه برنامه های آموزش زبان انگلیسی خود را برای دانشجویان بین المللی راه اندازی کرد.

این دانشکده پزشکی در لهستان 2 نوع برنامه پزشکی ارائه می دهد : دوره های پزشکی بین المللی و اروپایی دو برنامه به مدت 6 سال اجرا می شوند و هر ترم 15 هفته به طول می انجامد.

دانشگاه پزشکی لوبلین در لهستان​

دانشگاه پزشکی لوبلین در لهستان

در حالی که دانشگاه پزشکی لوبلین در لهستان قبلاً در سال 1944 وجود داشت ، تا سال 1950 بود که به آن خودمختاری اعطا شد ، این دانشکده 6 نوع برنامه درسی پزشکی، یعنی آمریکایی ، آسیایی ، اروپایی ، خاورمیانه ، بین المللی ، و مدرک دوگانه را ارائه می دهد.

همه این دانشگاه ها از برنامه پزشکی 6 ساله پیروی می کنند که به زبان انگلیسی تدریس می شود ، این توسط وزارت آموزش ایالت نیویورک ، هیئت پزشکی کالیفرنیا و کمیته ملی آموزش پزشکی خارجی و اعتباربخشی ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است ، همچنین توسط شوراهای پزشکی هند و تایلند تایید شده است ، به همین دلیل ، فارغ التحصیلان پزشکی آن حق دارند در مقصد مورد نظر خود تمرین کنند.

دانشگاه پزشکی روکلا Wroclaw

دانشگاه پزشکی روکلا  Wrocław یک موسسه آموزشی دولتی که در سال 1950 تأسیس شد ، این دانشگاه در Wrocław واقع شده است ، که به لطف سنت غنی پزشکی ، مقر آموزش مراقبت های بهداشتی کشور است.

دانشکده پزشکی یکی از اولین بخش های این دانشگاه است که 5 سال قبل از تاسیس آن می باشد ، این برنامه یک برنامه پزشکی انگلیسی را ارائه می دهد که می تواند تمام وقت یا پاره وقت گرفته شود ، مورد دوم کاملاً یک ویژگی فوق العاده است ، زیرا توسط سایر دانشگاه ها ارائه نمی شود.

مشابه اکثر برنامه های درسی لهستان، دوره پزشکی به چرخه های پیش بالینی و بالینی تقسیم می شود ، 3 سال اول بر روی نظریه های پایه متمرکز است که از طریق سخنرانی ها ، سمینارها و کلاس های آزمایشگاهی تدریس می شود ، سال 4 و 5 به آموزش بالینی با قرار گرفتن در معرض موارد مشتری اختصاص دارد ، در سال گذشته دانشجویان در بیمارستان ها به عنوان منشی پزشکی جذب می شوند ؛ برنامه تمام وقت 273 متقاضی را می پذیرد ، در حالی که دوره پاره وقت فقط 105 دانشجو را پذیرش می کند.

اگر تحصیل رشته های علوم پزشکی هدف اصلی شماست ، مطالعه مقالات زیر می تواند برای انتخاب مقصد ، کمک بزرگی باشد!

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در لهستان

وزارت بهداشت ایران دارای کارشناسان مختلفی است که هر سال دانشگاه های مختلف جهان را مورد بررسی قرار می دهند ، این افراد با استفاده از معیار های مختلف و استفاده از نظام های رتبه بندی بین المللی و معتبر برخی از بهترین دانشگاه های هر کشور را تایید می کند و در لیستی قرار می دهد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در لهستان

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در لهستان شامل چندین مورد می شود که در ادامه آنها را نام می بریم.

  • دانشگاه پزشکی Jagiellonian
  • دانشگاه پزشکی سیلسیا
  • Wroclaw Medical University
  • دانشگاه پزشکی ورشو
  • دانشگاه پزشکی لودز

با تحصیل در این دانشگاه ها می توانید پس از پایان تحصیلات به ایران بازگردید و یا می توانید با تحصیل در آنها شامل معافیت سربازی شوید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان

  • دانشگاه پزشکی Jagiellonian
  • دانشگاه پزشکی سیلسیا
  • Wroclaw Medical University
  • دانشگاه پزشکی ورشو
  • دانشگاه پزشکی لودز

کالج پزشکی دانشگاه یاگیلونیا Jagiellonian ، شهریه سالانه 15536 دلار

دانشگاه وارمیا و مازوری دارای 17 دانشکده و 65 برنامه دانشگاهی است ، هر ساله حدود 25000 دانشجو برای تحصیل در دانشگاه وارمیا و مازوری تحصیل می کنند ، در سال های 2004 و 2008 برای دومین بار از بین 70 دانشگاه به عنوان دانشگاه دوستدار دانشجو معرفی شد ، در 16 دانشکده و 24 رشته ، دانشگاه وارمیا و مازوری صلاحیت اعطای مدرک دکترا را دارد.

دروس توسط اساتید محترم از طریق روش های مختلف مانند سخنرانی ، کلاس های عملی و سمینارها تدریس می شود ، سپس ارزشیابی یادگیری از طریق امتحانات شفاهی و کتبی انجام می شود ، این فصل سپس با آموزش بالینی دنبال می شود که در چندین بیمارستان وابسته و مراکز آموزشی برگزار می شود.

ما در این مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان را مورد بررسی قرار دادیم ، اگر قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارید می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، مشاورین ما همچنین می توانند به شما برای کسب اقامت این کشور مشاوره دهند ، اگر می خواهید تمامی اطلاعات در مورد تحصیل در رشته های مختلف را کسب کنید مقاله تحصیل در لهستان را مطالعه کنید. 

در انتها تجربه مراجعینی که برای تحصیل در دانشگاه های لهستان اقدام کرده اند را با شما به اشتراک می گذاریم.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه