دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه در میان موسسات متعددی که به نام بنیانگذار ترکیه مدرن نامگذاری شده است ، می تواند ادعای ارتباط مستقیم تری با نام آتاتورک نسبت به اکثر دانشگاه ها داشته باشد زیرا ایده تاسیس دانشگاه دولتی در آناتولی شرقی در سخنرانی مصطفی کمال آتاتورک در سال ۱۹۳۷ مطرح شد و ۲۰ سال بعد ، پس از انتخاب شهر ارزروم به عنوان مقر آن ، به بار نشست.

از زمان تأسیس ، با پیشرفتهای اولیه از جمله تاسیس دانشکده پزشکی در سال ۱۹۶۲ گسترش یافت و دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه به عنوان یک دانشگاه واحد با امکاناتی شامل خوابگاه برای ۲۶۰۰۰ دانشجو ، مدارس ابتدایی و متوسطه و یک بیمارستان برای خدمت به منطقه که در ترکیه نیز بزرگترین مرکز آموزشی می باشد موقعیت خود را حفظ کرده است ، در ادامه مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در این دانشگاه را بیان کرده اند.

برای آگاهی کلی در خصوص تحصیل در کشور ترکیه توصیه می کنیم حتما مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید.

دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

دانشکده علوم پزشکی یکی از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه آتاتورک است ، این دانشکده در سال ۱۹۶۲ تاسیس شد و اولین دانشجویان این دانشکده برای آموزش علوم پایه پزشکی در سال ۱۹۶۴ به دانشگاه حاجت تپه اعزام شدند ، سهمیه دانشجویی این دانشگاه سالانه ۲۱۱ نفر است.

دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

از 26 اکتبر 1970 بیش از 4500 پزشک از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده اند و از سال تحصیلی 2003 -2004 ، 93 دانشجو از دانشکده پزشکی دانشگاه کافکاس و 101 دانشجو از دانشکده پزشکی دانشگاه ارزینجان در این دانشکده آموزش می بینند ، در سال تحصیلی 2014 – 2015 ، در مجموع 1453 دانشجو ، از جمله 1149 دانشجوی کارشناسی و 307 دانشجوی رشته پزشکی ، در این دانشکده تحصیل کرده اند.

شاخه های اصلی دانشکده از سه بخش علوم پایه ، علوم داخلی و جراحی تشکیل شده است و دوره تحصیل پزشکی در دپارتمان ترکی 6 سال و در دپارتمان انگلیسی 7 سال است ( 3 سال پیش از کلینیک ، 2 سال بالینی و 1 سال کارآموزی ).

دانشگاه علوم پزشکی ترکیه از 7 دانشکده به شرح زیر تشکیل شده است :

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده دامپزشکی

اگر به رشته های علوم پزشکی علاقه خاص دارید می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه اطلاعات بسیار مفیدی در این باره بدست آورید.

اگر به رشته های علوم پزشکی علاقه خاص دارید می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه اطلاعات بسیار مفیدی در این باره بدست آورید.Smart ContainerTitle Element

زبان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

زبان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه در بسیاری از رشته ها به زبان ترکی است و فقط تحصیل در رشته پزشکی و پرستاری به زبان انگلیسی در دانشگاه آتاتورک ترکیه امکان دارد.

زبان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

در صورت لزوم یا درخواست ، سایر بخش ها نیز می توانند کلاسهای آموزش انگلیسی را باز کنند و اگر دانشجو در یک برنامه آموزش به زبان ترکی ثبت نام کند ، باید زبان ترکی را یاد بگیرد ، البته ترکیه راحت ترین کشور برای دانشجویان بین المللی است که تحصیلات خود را به زبان انگلیسی انجام می دهند و می خواهند ترکی را بیاموزند ، و دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در ترکیه و یادگیری زبان ترکی هستند ، می توانند این زبان را طریق مراکز زیر فرا بگیرند :

  • مراکز زبان در دانشگاه های مرتبط ( مانند DİLMER در دانشگاه آتاتورک )
  • مرکز آموزش ترکی ( TOMER )
  • مرکز فرهنگی ترکیه یونس امر
  • دوره های خصوصی زبان
  • باشگاه های دانشجویی

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک به دانشجویانی که طبق نتایج آزمون ورودی دانشگاه در بین 100 رتبه برتر دانشگاه قرار دارند ، بورسیه تحصیلی داده می شود.

تحصیل دکترا در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

متقاضیان برای تحصیل دکترا در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه باید در نتایج آزمون زبان خارجی ( YSD ) حداقل ۵۵ نمره را کسب کنند که توسط کمیته بین دانشگاه تایید شود.

تحصیل دکترا در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

برای پذیرش برنامه های دکترا ، ۷۰٪ میانگین تحصیلات تکمیلی و ۳۰٪ نمرات زبان ترکی در نظر گرفته می شود و با توجه به امتیازات نامزدها ، دانشجویان مطابق بالاترین امتیازات پذیرفته می شوند.

برای ارزیابی زبان ترکی دانشجویان بین المللی DMLMER یا هیئت داوران متشکل از سه نفره منتخب ، کمیته اجرایی انستیتو آزمون زبان ترکی را برگزار می کنند ، برای موفقیت و شروع دوره ها ، دانشجو باید حداقل ۷۰ از ۱۰۰ را بدست آورد.

دانشجویانی که در این آزمون موفق نشوند ، می توانند دوره هایی را در DİLMER بگذرانند یا به مدت یک سال به آنها اجازه داده می شود تا با تلاش خود زبان ترکی را یاد بگیرند.

طبق معیارهای زبانهای مشترک اروپا ، دانشجویانی که قبلا دارای سطح B2 یا بالاتر هستند از آزمون زبان ترکی معاف هستند.

اگر مدارک تحصیلی قبلی دانشجو دکترا معادل سازی نشده باشد یا توسط YÖK پذیرفته نشود ، ثبت نام موقت آنها تکمیل نمی شود و بعد از اینکه معادل سازی آنها توسط YÖK به ثبت رسید ، ثبت نام می شوند و در غیر این صورت پذیرفته نمی شوند.

شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه پزشکی آتاتورک

برای تحصیل پزشکی در دانشگاه پزشکی آتاتورک ، کلیه دانشجویان خارجی باید در آزمون دانشگاه شرکت کنند.

شرایط تحصیل پزشکی در دانشگاه پزشکی آتاتورک

ATAYÖS آزمون ورودی دانشگاه آتاتورک برای دانشجویان بین المللی است که هر سال یک بار توسط دانشگاه برگزار می شود و مدت اعتبار آزمون یک سال تحصیلی است.

دانشجویان در این آزمون با ۱۰۰ امتیاز ارزیابی می شوند و زبان دفترچه سوالات هم به زبان ترکی و هم به زبانی که داوطلب انتخاب کرده آماده خواهد شد.

این آزمون در کل دارای ۸۰ سوال است که ۴۰ سوال از آن مربوط به IQ و ۴۰ سوال مربوط به درس ریاضی است و زمان پاسخگویی به سوالات نیز ۱۵۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.Smart ContainerTitle Element

دوره های پریمدیکال در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه دوره های پریمدیکال برای دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در رشته پزشکی دارند ، برگزار می شود و در پایان این دوره چنانچه دانشجو نمره کافی ( ۷۰ ) کسب کند ، می توانند مستقیما برنامه پزشکی را شروع کند و علاوه بر این ، دانشجویان برنامه پزشکی باید در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنند.

مراکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

منطقه 1 (200 لیر ، 25 دلار )

  • گینه استوایی – مالابو
  • نیجر – نیامی
  • جمهوری دموکراتیک کنگو-کینشاسا
  • جیبوتی-جیبوتی
  • فلسطین – نابلس
  • سودان – خارطوم

منطقه 2 (300 لیر ، 45 دلار)

  • آذربایجان باکو
  • کوزوو-پریشتینا
  • بوسنی و هرزگوین – سارایوو
  • صربستان – بلگراد
  • مقدونیه – اسکوپیه
  • ازبکستان-تاشکند
  • مراکش-کازابلانکا
  • قزاقستان-آلماتی
  • قرقیزستان – بیشکک
  • اندونزی – جاکارتا
  • مالزی-کوالالامپور
  • اوکراین – کیف
  • روسیه مسکو
  • مصر – قاهره
  • تونس- تونس

منطقه 3 ( 400 لیر ، 65 دلار )

  • بلژیک – بروکسل
  • آلمان برلین
  • پاکستان- لاهور
  • ایران-تهران
  • ترکیه- آنکارا ، آنتالیا ، بورسا ، ارزروم ، گازیانتپ ، هاتای ، استانبول ( آناتولی )
  • استانبول ( اروپا ) ، ازمیر ، قونیه ، مرسین ، سامسون ، سانلیورفا ، وان

توجه : با توجه به بیماری همه گیر کویید – 19 ، مراکز آزمون خارج از کشور ممکن است به روز شوند و اگر تعداد سهمیه مراکز آزمون بیش از 15 نفر نباشد ، مرکز آزمون لغو می شود و متقاضیان به سایر مراکز آزمون هدایت می شوند یا هزینه آزمون پس داده می شود.

هزینه امتحان دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

هزینه آزمون را می توان بصورت آنلاین از طریق سیستم پرداخت کرد.

برای این امر ، داوطلبان باید کارت اعتباری یا کارت نقدی ( ویزا یا مستر ) داشته باشند که می تواند بصورت آنلاین پرداخت کرد و در پرداخت آنلاین ، در صورت دریافت پرداخت ، برنامه به طور خودکار تأیید می شود و پیام تأیید به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام به سیستم وارد شده ارسال می شود.

هزینه امتحان را می توان به صورت EFT / Money Order / SWIFT پرداخت کرد.

داوطلبانی که از خارج و در داخل کشور برای شرکت در این آزمون اقدام خواهند کرد ، می توانند هزینه آزمون را از طریق بانکهایی که معاملات بین المللی انجام می دهند ، پرداخت کنند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پزشکی آتاتورک

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آتاتورک دانشجویانی را که دارای مدرک دیپلم دبیرستان هستند و در نتیجه آزمونهای YGS و LYS که توسط مرکز انتخاب و استقرار دانشجو ( ÖSYM ) برگزار می شود ، نمره لازم عددی ( MF-3 ) را کسب می کنند ، پذیرش می کند.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آتاتورک در ۱۱ فوریه ۱۹۷۱ به عنوان چهارمین دانشکده دندانپزشکی در ترکیه افتتاح شد و خدمات خود را در ۸ بخش ارائه می دهد.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

تحصیل رشته پرستاری در دانگاه آتاتورک به دو زبان انگلیسی و ترکی امکان دارد و برای پذیرش دانشجویان باید در آزمون های مرکز انتخاب و استقرار دانشجویان ( ÖSYM ) نمره قبولی را کسب کنند ، برای دانشجویان بین المللی سهمیه خاصی در نظر گرفته شده است و آنها با رتبه بندی در بین دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه انتخاب می شوند.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

برای تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک داشتن دیپلم دبیرستان و موفقیت در آزمون های انجام شده توسط مرکز انتخاب و استقرار دانشجویان ( ÖSYM ) لازم است ، برای دانشجویان بین المللی سهمیه خاصی در نظر گرفته شده است و آنها با رتبه بندی در بین دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه انتخاب می شوند.

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک در مقطع دکترا در رشته هایی همچون بینایی سنجی ، فیزیوتراپی ، کار درمانی ، بیهوشی اتاق عمل میسر می باشد.

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه ، با ارائه خدمات تحت اداره کل وام ها و خوابگاه های وزارت جوانان و ورزش ، نیازهای عمومی دانشجویان را که در این دانشگاه تحصیل می کنند ، تأمین می کنند.

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

اتاق های خوابگاه ها که بصورت خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی ارائه می شوند و دارای تختخواب ، کمد لباس ، میز مطالعه ، کتابخانه و جا کفشی متعلق به هر دانشجو است.

در خوابگاه های دانشگاه ، غذاخوری ، تلویزیون ، شبکه اینترنت و خدمات خشکشویی رایگان وجود دارد و همچنین ورودی و خروجی ها با سیستم اسکن امنیتی اثر انگشت کارت عبور سریع انجام می شود.

در خوابگاه های دانشگاه آتاتورک فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی نیز ترتیب داده می شود و مسابقات در شاخه های مختلف بین استان ها و خوابگاه ها برگزار می شود .

علاوه بر این ، خدمات بهداشت روان پیشگیرانه توسط خدمات پشتیبانی روانشناختی دانشگاه به دانشجویان تازه ثبت نام شده ارائه می شود و برخی از برنامه های سازگاری توسط ریاست خوابگاه ها سازماندهی می شود.

دانشجویان ” بورس تحصیلی ترکیه ” در سهمیه های اختصاص یافته تا زمان اخذ بورس تحصیلی در خوابگاه های آموزش عالی اقامت دارند ، و با کلیه دانشجویان بین المللی در خوابگاه های موسسه اعتبارات و خوابگاه های آموزش عالی به طور یکسان رفتار می شود.

موقعیت مکانی دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

دانشگاه آتاتورک ترکیه در قسمت غربی شهر ارزروم مرکز استان آناتولی شرقی به نشانی آناتولی شرقی ، استان ارزروم ، شهر ارزروم ، میدان ALO، خیابان دانشگاه آتاتورک قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک و بیمارستان آن در یک پردیس هستند و ساختمان های آزمایشگاه و سالن سخنرانی ، جایی که آموزش علوم پزشکی اولیه ارائه می شوند در فاصله ۳ – ۵ دقیقه پیاده روی تا بیمارستان دانشکده قرار دارند.

گروه های علوم بالینی در بیمارستان دانشکده و گروه های علوم پزشکی پایه در ساختمان مورفولوژی واقع شده اند که شامل ۳ بلوک است.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

در زیر گزینه های دسترسی با انواع وسایل حمل و نقل به دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک شرح داده شده است.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

گزینه اتوبوس بین شهری : اتوبوس های بین شهری وجود دارد که تقریبا از هر شهر ترکیه مستقیما به ارزروم می روند و دانشجویان که به ترمینال اتوبوسرانی بین شهری EBB می رسند می توانند با اتوبوس شهری ، مینی بوس و تاکسی به تمام نقاط دانشگاه برسند.

دسترسی به قطار : قطار اکسپرس شرقی ، که از ایستگاه آنکارا حرکت می کند ، مسیر کایسری ، سیواس ، ارزینجان ، ارزروم را دنبال می کند و به ایستگاه قطار ارزروم می رسد و دانشجویان می توانند از ایستگاه های اتوبوس ، مینی بوس یا تاکسی در ایستگاه مرکزی به راحتی به هر قسمت از شهر و دانشگاه برسند.

دسترسی فرودگاه : پروازهای مستقیم و متصل کننده به ارزروم از بسیاری از شهرها مانند استانبول ، آنکارا ، بورسا ، آنتالیا و ازمیر انجام می شود و فرودگاه ارزروم ، واقع در شمال شرقی مرکز شهر ارزروم ، ۱۲ کیلومتر با پردیس دانشگاه آتاتورک فاصله دارد و دانشجویان می توانند با اتوبوس های عمومی و تاکسی بین دانشگاه – مرکز شهر و دانشگاه – فرودگاه خدمات حمل و نقل دریافت می کنند.

خدمات اتوبوسرانی و مینی بوس : اتوبوس ها ، اتوبوس های عمومی و مینی بوس های شهرداری متروپولیتن از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ حمل و نقل عمومی بین مرکز شهر ارزروم تا دانشگاه را فراهم می کنند.Smart ContainerTitle Element

شهریه رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

شهریه رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه به شرح زیر می باشد :

  • دانشکده دندانپزشکی : ۷۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده داروسازی : ۶۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده پرستاری : ۳۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده پرستاری ( انگلیسی ) : ۳۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده بهداشت : ۳۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده پزشکی : ۷۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده پزشکی ( انگلیسی ) : ۷۵۰۰۰۰ لیر در سال
  • دانشکده دامپزشکی : ۶۰۰۰۰۰ لیر در سال

سوالات پر تکرار دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) این مقاله را به شما عزیزانی که علاقه مند به تحصیل در کشور ترکیه هستید تقدیم کرد ، مشاوران ما آماده راهنمایی شما هستند ، یکی از راه های ارتباطی بخش دیدگاه در پایان همین مقاله است ، به ما بگویید رشته مورد علاقه تان چیست تا بهترین و ارزان ترین دانشگاه های دنیا را به شما معرفی کنیم.

تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه به چه زبانی است؟

زبان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه در بسیاری از رشته ها به زبان ترکی است و فقط تحصیل در رشته پزشکی و پرستاری به زبان انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه امکان دارد.

دوره های پریمدیکال در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک برای چه کسانی ارائه می شود؟

دوره های پریمدیکال در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورکدر دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه دوره های پریمدیکال برای دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در رشته پزشکی دارند ، برگزار می شود و در پایان این دوره چنانچه دانشجو نمره کافی ( 70 ) کسب کند ، می توانند مستقیما برنامه پزشکی را شروع کند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک به دانشجویانی که طبق نتایج آزمون ورودی دانشگاه در بین 100 رتبه برتر دانشگاه قرار دارند ، بورسیه تحصیلی داده می شود.

آزمون زبان ترکی چیست و چه کسانی از آزمون زبان ترکی معاف می شوند؟

برای ارزیابی زبان ترکی دانشجویان بین المللی DMLMER یا هیئت داوران متشکل از سه نفره منتخب ، کمیته اجرایی انستیتو آزمون زبان ترکی را برگزار می کنند برای موفقیت و شروع دوره ها ، دانشجو باید حداقل 70 از 100 را بدست آورد. طبق معیارهای زبانهای مشترک اروپا ، دانشجویانی که قبلا دارای سطح B2 یا بالاتر هستند از آزمون زبان ترکی معاف هستند.

تحصیل دکترا در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه چگونه است؟

متقاضیان برای تحصیل دکترا در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه باید در نتایج آزمون زبان خارجی ( YSD ) حداقل 55 نمره را کسب کنند که توسط کمیته بین دانشگاه تایید شود. برای پذیرش برنامه های دکترا ، 70٪ میانگین تحصیلات تکمیلی و 30٪ نمرات زبان ترکی در نظر گرفته می شود و با توجه به امتیازات نامزدها ، دانشجویان مطابق بالاترین امتیازات پذیرفته می شوند.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه چقدر است؟

دانشکده دندانپزشکی : 750000 لیر در سال دانشکده داروسازی : 650000 لیر در سال دانشکده پرستاری : 350000 لیر در سال دانشکده پرستاری ( انگلیسی ) : 350000 لیر در سال دانشکده بهداشت : 350000 لیر در سال دانشکده پزشکی : 750000 لیر در سال دانشکده پزشکی ( انگلیسی ) : 750000 لیر در سال دانشکده دامپزشکی : 600000 لیر در سال

با شرایط و هزینه های تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه آشنا شدید برای سنجیدن شرایط خود ، می توانید با موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کار در ترکیه را نیز بخوانید تا آگاهانه تر و با توجه به مشاغل مورد نیاز در این کشور ، رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایید.

Rate this post

4 دیدگاه در “دانشگاه علوم پزشکی آتاتورک ترکیه

  1. َArman گفت:

    سلام
    در این دانشگاه با SAT میشود پذیرش دندان پزشکی گرفت؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر دانشگاه آتاتورک صرفا آزمون یوس می‌پذیرد.

      با تشکر از سوال شما

  2. حمیدرضا امین خاکی گفت:

    سلام آیا در دانشگاه آتاتورک رشته پزشکی به زبان انگلیسی تدریس میشود.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه