بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل

بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل دارای شهرت جهانی بوده و سالانه دانشجویان زیادی از اقصی نقاط جهان برای سکونت در آنها به این کشور مهاجرت می کنند ، انتخاب هر یک از شهرهای این کشور تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان خواهد ساخت.

امروزه در هر شهر یک کشور ویزگی های منحصر بفردی وجود دارد که آن شهر را مناسب زندگی ، کار و یا تحصیل می نماید ، برخی از شهر ها فضای صنعتی دارند در حالی که برخی دیگر دارای فضای فرهنگی می باشند ، در اسپانیا نیز چندین شهر وجود دارند که مکانی ایده آل برای تحصیل هستند ، این شهرها که به شهرهای دانشجویی معروف می باشند و علاوه بر آنکه میزبانی دانشگاه های مهم را بر عهده دارند ، هزینه زندگی خوبی داشته و  انواع کار دانشجوی در آنها دسترس است.

همانطور که می دانید اسپانیا نیز یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل می باشد که برخی از انها بهترین میزبان های اروپایی در زمینه تحصیل هستند ، شما عزیزان می توانید از مادرید گرفته تا گرانادا تحصیل کنید و زندگی متفاوتی را تجربه کنید.

اگر علاقمند به تحصیل در اسپانیا هستید ، حتما سری به مقاله ما در این زمینه بزنید و در ادامه نیز با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل را بشناسید ، در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس حاصل نمایید ، درنظر داشته باشید که فاکتورهای زیادی وجود دارند که یک شهر را مناسب اقامت دانشجویان می نمایند ،  عواملی مهمی مانند هزینه های زندگی ، بازار کار و غیره.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل

بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل​ کدامند؟ در این بخش از مقاله ببینید و بشنوید ویدئو و پادکست ارائه شده از روناک همکار ما در هلدنیگ حقوقی مهاجرتی رجبی که مهم ترین مطالب این مقاله را در کمتر از دو دقیقه برای شما بازگو کرده تا اگر وقت ندارید تمام مقاله را بخوانید ، مهم ترین مطالب را از دست ندهید!

پادکست بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل​

نمایش ویدیو درباره بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل

شهر محبوب مادرید

قطعا مادرید به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد ، شایسته است که در فهرست ما از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل قرار گیرد ، محبوبیت مادرید طیف وسیعی از فرهنگ‌ها و مردم را به خود جذب می‌کند ، این شهر به دلایل مختلفی از جمله دانشگاه های خود معروف است و به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی در اسپانیا مطمئناً می ‌توانید طعم فرهنگ اسپانیایی را در آن بچشید و زبان اسپانیایی خود را تمرین کنید ، در حالی که یکی از بهترین آموزش های عالی را دریافت کرده و با مردم سراسر جهان ملاقات کنید.

مادرید به دانش‌آموزان سیستم مترویی با قابلیت پیمایش آسان ، غذا در تمام ساعات شبانه روز و حمل ‌و نقل راحت برای سفر به نقاط دیگر کشور ارائه می‌دهد ، اگرچه برخی از دانش‌آموزان به ندرت می ‌خواهند بلوارهای شیک ، پارک ‌های آراسته و زیبای مادرید را ترک کنند و به شهر دیگری بروند ،

شهر محبوب مادرید همچنین به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش و سیستم های حمل و نقل عمومی عالی اش معروف است! اگر بخواهیم یک عیب را برای این شهر ذکر کنیم تنها باید بگوییم که مادرید در مقایسه با دیگر شهرهای اسپانیا بسیار گران است و به دلیل هجوم گردشگران ، مردم محلی به طرز تاسف باری شاهد کاهش سنت های اسپانیایی هستند.

شهر محبوب مادرید

شهر ساحلی گرانادا 

اگر به این فکر می کنید که در کدام شهر کشور اسپانیا تحصیل کنید ، توصیه می کنیم گرانادا را به فهرست بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل اضافه کنید ، هنگام تحصیل در شهر گرانادا بهترین‌های اروپا را خواهید داشت ، زیرا این شهر در نزدیکی کوه ‌های سیرا نوادا قرار گرفته و با یک سفر سریع به ساحل می رسید ! تنوع چشم انداز در شهر گراندا برای عاشقان ماجراجویی در فضای باز مناسب است.

شهر ساحلی گرانادا دارای ترکیبی جالب از تأثیرات مسلمانان و مسیحیان آفریقای شمالی بر فرهنگ شهر است و تاریخ مورها را در تمامی نقاط این شهر مشهود می باشد ، با زندگی در گراندا علاوه بر آنکه می توانید در برخی از بهترین دانشگاه های اسپانیا تحصیل کنید ، هزینه های زندگی مناسبی خواهید داشت و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

شهر تاریخی آلیکانته

Alicante City

شهر تاریخی آلیکانته

آلیکانته دارای مناظر ساحلی بی نظیری در جنوب شرقی کاستا بلانکا اسپانیا است ، این شهر به ‌خاطر بندر تاریخی ، خیابان ‌های پوشیده از درختان نخل و محله‌های رنگارنگش معروف است و آب و هوای مدیترانه و املاک و مستغلات اقیانوسی عالی آن را به مکانی رویایی و جزو بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل قرار داده است.

با قدم زدن در خیابان های قدیمی شهر تاریخی آلیکانته می توانید از کنار دریا به تاریخ قدم بگذارید ، در دانشگاه آلیکانته که در منطقه ای مناسب برای عابر پیاده قرار دارد ، فرصت های آموزشی درجه یک به دانشجویان ارائه می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت جزئیات زندگی در شهرهای دانشجویی اسپانیا با کارشناسان مهاجرتی رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر میراث جهانی سالامانکا

سالامانکا یک شهر بسیار خاص است زیرا کل شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو به حساب می آید و همچنین دانشگاه این شهر قدیمی‌ترین دانشگاه اسپانیا ( و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا ) به شمار می رود.

با تحصیل در شهر میراث جهانی سالامانکا روز شما با موسیقی ، هنر ، تاریخ و جشنواره ها خواهد گذشت ! چنانچه به مرکز شهر بروید ، می‌توانید رستوران ‌ها و بارهای زیادی را انتخاب کنید که به بهبود مهارت‌ های اسپانیایی شما نیز کمک می نماید ، زیرا سالامانکا به داشتن « ناب‌ترین » گویش اسپانیایی در بین شهرها و کلیه مناطق اسپانیا مشهور است.

این شهر به این دلیل در فهرست بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل قرار گرفته که دانشگاه این شهر در قرن 1100 تأسیس شده و حتی جزء جاذبه های گردشگری نیز به شمار می رود.

با مطالعه عنوان های زیر اطلاعات خود را در رابطه با تحصیل در کشور اسپانیا کامل کنید.

شهر سنتی سویل

شهر سنتی سویل

اگر به دنبال یک تجربه فرهنگی سنتی اسپانیایی با جنبه های مدرن هستید ، سویل یا سویا مکانی است که باید انتخاب کنید ، سویل به عنوان یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل برای کسانی است که می خواهند به لایه های فرهنگ اسپانیایی نفوذ کنند ، با تحصیل در این شهر می توانید شاهد اجرای رقص سنتی فلامنکو و همچنین قلعه آلکازار باشید.

همچنین این شهر مکان خوبی است تا از نظر مالی آسوده تر باشید ، زیرا به اندازه شهرهای بزرگتر گران نیست ، سویا مکانی مقرون به صرفه برای زندگی است و هزینه زندگی متوسط آن 1167 دلار در ماه می باشد ، در حین تحصیل در شهر سنتی سویل از زیبایی های معماری ، سنت ها و هوای آفتابی آن لذت خواهید برد.

سویا ، شهری در جنوب اسپانیا که دارای آب و هوایی گرم و خشک است که به دلیل همین نوع آب و هوا زندگی در این شهر در فصل تابستان کمی مشکل خواهد بود ، اما این موضوع موجب نشده که این شهر یکی از مکان های گردشگر پذیر و مورد علاقه دانشجویان نباشد ، ضمن اینکه سویا شاید برای سای کشورها آب وهوایی گرم داشته باشد اما دانشجویان کشور ما با آن چندان مشکلی نخواهند داشت.

 

 

شهر جهانی بارسلون 

بعد از مادرید ، شهر جهانی بارسلون پایتخت منطقه کاتالونیا می تواند از جمله گزینه های مطرح بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل باشد ، این شهر که به صحنه های هنری بی‌نظیر خود و مناطق پرجنب ‌و جوش شبانه مشهور است ، تابستان ‌های گرم و خشک و زمستان‌های خنک‌تر با دمایی در حدود 50 فارنهایت دارد.

به دلیل وجود گردشگران بی شمار بارسلون یک شهر بین المللی و چند فرهنگه است که شما به عنوان یک دانشجو می توانید ترکیب جالبی از فرهنگ ها را در این شهر بیابید ، اکثر مردم محلی این شهر به زبان کاتالانی صحبت می کنند که کاملاً با اسپانیایی کاستیلیا متفاوت است.

همچنین بارسلون یکی از شهر های دیجیتالی اسپانیا می باشد که به همین دلیل یکی از خلاق ترین شهر های اسپانیا لقب گرفته است ، با وجود برخی از بهترین دانشگاه های کشور اسپانیا در این شهر خوب است بدانید که هزینه زندگی در این شهر دانشجویی کمی بالا است اما امکان یافتن کار دانشجویی در بارسلون زیاد است.

سال ها است در تلاشیم تا نتیجه اعتماد شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشیم ، تصاویری که مشاهده می کنید ویزای تحصیلی کشورهای مختلفی است که کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در جواب اعتماد شما عزیزان موفق به اخذ آنها شده اند ، با ما می توانید به آنچه که روزها و سال ها است آرزوی رسیدن به آن را دارید برآورده کنید.

با درج شماره تماس خود در باکس پایین از مشاوره های رایگان تیم مهاجرتی ما بهره مند شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

جهت سکونت در یکی از بهترین شهرهای تحصیلی اسپانیا از کارشناسان رجبی مشاوره دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر مقرون به صرفه والنسیا

چنانچه در میان بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل به دنبال شهری مقرون به صرفه هستید ، والنسیا یکی از بهترین انتخاب ها است ، والنسیا همچنین به دلیل جشنواره سالانه مبارزه گوجه فرنگی یا La Tomatina که در ماه اوت برگزار می شود ، شناخته شده است ، چیزی که ما قطعاً می گوییم تجربه ای است که نمی توانید هنگام تحصیل در کشور اسپانیا از دست بدهید!

به علاوه از آنجایی که والنسیا به ساحل نزدیک است ، برخی از دانشگاه ها در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند و چه کسی دوست ندارد پس از یک روز طولانی کلاس فرصت استراحت در کنار ساحل را داشته باشد؟ همین فضای جذاب و دلچسب باعث جذب دانشجویان بسیاری سالانه به این شهر می شود که باعث شده برخی از مراکز آموزش بین المللی دیگری هم که در مرکز شهر قرار داشته اند نیز به چنین نواحی نقل مکان کرده و یا اینکه تصمیم به چنین کاری بگیرند.

علاوه بر دانشگاه های این شهر ، مدارس تجاری نیز انتخاب ایده آلی برای سکونت در شهر مقرون به صرفه والنسیا هستند که با اطلاع از روش های مهاجرتی می توانید موفق در ثبت نام در آنها شوید ، توصیه می کنیم تا روش های مهاجرت به اسپانیا را که کارشناسان ما در مقاله مربوطه برای شما تهیه و جمع آوری کرده اند را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شهر مقرون به صرفه والنسیا

کادیز شهر بندری اسپانیا

کادیز شهر بندری اسپانیا در جنوب غربی این کشور به عنوان یک مرکز استان در قرن شانزدهم شکوفا شد ، کادیز مملو از بقایای باستانی با قدمتی 3100 سال ، از قدیمی‌ ترین شهرهای اروپای غربی است ، کادیز یک شهر خارق ‌العاده برای دانشجویان است که به آنها فرصت می دهد تا ضمن آنکه از تاریخ اسپانیا لذت ببرند ، زبان را در دانشگاه این شهر نیز تمرین کنند.

علاوه بر این هزینه های زندگی در کادیز شهر بندری اسپانیا پایین می باشد و می توانید با کار در این شهر برخی از هزینه های زندگی خود را پرداخت کنید ، به همین دلیل حتما در فهرست بهترین شهرهای دانشجویی اسپانیا کادیز را نیز درنظر داشته باشید.

شهر مقدس سانتیاگو د کامپوستلا

شهر مقدس سانتیاگو د کامپوستلا

در حالی که بسیاری از شهرهای اسپانیا مملو از تاریخ هستند ، شهر مقدس سانتیاگو د کامپوستلا به دلیل مکان های مذهبی خود مشهور است ، سالانه بسیاری از مردم به دلایل مذهبی و برای دیدن  قطعه ای از تاریخ کهن از این شهر دیدن می کنند ، علاوه بر این دانشگاه مطرح این شهر با همین نام نیز پذیرای دانشجویان زیادی از اقصی نقاط جهان است که اغلب انها را در پردیس های خود اسکان می دهد.

این دانشگاه دولتی در دو پردیس و بیش از 50 دپارتمان ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های فعال دنیا به شمار رفته و توانسته رتبه کشور اسپانیا را در حوزه تحصیل ارتقا بخشد ، شاید برایتان جالب باشد بدانید که این شهر علاوه بر قرار گرفتن در میان بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل در سال 2000 به عنوان شهر فرهنگی اروپا نیز شناخته شد.

البته یکی از مزایای مهمی که این شهر را به گزینه ای مناسب برای دانشجویان به خصوص دانشجویان خارجی تبدیل می کند ؛ پایین بودن هزینه های زندگی و اقامتی در این شهر است که آن را نسبت به شهرهایی همچون مادرید و یا بارسلون بسیار مقرون به صرفه تر کرده است.

مالاگا شهر زادگاه پیکاسو

مالاگا شهر زادگاه پیکاسو که به دلیل آب و هوای زیبایش شناخته می شود ، قطعا یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل است که در سواحل جنوبی اسپانیا و در نزدیکی شمال آفریقا قرار گرفته است ، 
در این شهر معماری زیبایی را مشاهده خواهید کرد و همچنین می‌توانید از تئاتر محبوب رومی دیدن کنید ، اسپانیا دارای تاریخ ، فرهنگ ، غذاهای عالی و مردم مهمان نواز است بنابراین وقتی به دنبال بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل انتخاب بسیار سختی را در پیش رو دارید.

هر شهر فرهنگ و تجربیات منحصر به فرد خود را به شما ارائه می دهد اما شما همیشه این شانس را خواهید داشت که به شهرهای دیگر سفر کنید ، جایی که بهترین نتیجه را از تمام اسپانیا خواهید داشت.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل

بله ، یقینا مادرید یکی از مناسب ترین شهرهای اسپانیا و اروپا برای تحصیل می باشد که از تمامی شرایط ایده آل برای دانشجویان بین الملیی برخوردار است و همه ساله دانشجویان بسیاری نیز این شهر را به عنوان مقصد تحصیل خود انتخاب می کنند.

این شهر یکی از بهترین دانشگاه های کشور ، یعنی دانشگاه الیکانته را در خود جای داده است و علاوه بر آن از یک محیط شهری و تحصیلی بسیار مناسبی بهره می برد که هر دانشجویی را شیفته خود می کند.

شهر سالامانکا اسپانیا  قدیمی ترین دانشگاه این کشور را در خود جای داده که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا نیز شناخته می شود ، ضمن اینکه خود شهر نیز یک شهر باستانی و تاریخی می باشد که می تواند تمام مدت تحصیل در آن را برای شما یرگرم کننده و جذاب واقع شود.

باید بگوییم که بارسلون اسپانیا مامن چند دانشگاه برتر و مشهور اسپانیا و اروپا می باشد که مدرک دریافتی از آن ها بسیار معتبر و دارای ارزش است و در هر جای اروپا می تواند شما را به یک شغل مناسب برساند.

در جواب این سوال باید گفت که کلا کشور اسپانیا یک مقصد ارزان و مقرون به صرفه برای تحصیل در اروپا است ، اما در این کشور نیز شهرهای سانتیاگو د کامپوستلا ، کادیز ، مالاگا و والنسیا نیز از هزینه های مناسبی برخوردار می باشند.

در این مقاله بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل را بررسی کردیم ، اکنون که با شهر های اسپانیا بیشتر آشنا شده اید ، می توانید زندگی خود را در شهر های مختلف اسپانیا تصور کنید ، اگر می خواهید که این رویا به حقیقت بپیوندد ما در شرکت مهاجرتی رجبی می توانیم به شما عزیزان کمک کنیم که از طریق تحصیل و یا کار در اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید ، البته ما اطلاعات لازم در این زمینه را برای شما در مقاله مربوطه قرار دادیم که با یک کلیک می توانید به آن برسید و یا از طریق مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آیا از سایر کشورهای اروپایی مناسب برای تحصیل باخبر هستید ؟ مقالات زیر اطلاعات لازم در این زمینه را به شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه