شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024

یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در معتبرترین دانشگاه های جهان، تحصیل در کشور رویایی آمریکا است در این محتوا با شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 بطور کامل آشنا می شوید.

امکان ندارد که شما به دنبال بهترین مقصد برای آینده خود باشید و عنوان تحصیل در آمریکا را نشنیده باشید، زیرا کیفیت دانشگاه ها و اعتبار مدرک تحصیلی این مکان بسیار شهرت داشته و به عنوان مقصد اول دانشجویان بین المللی به شمار می رود.

تعداد زیادی از بهترین دانشگاه های شناخته شده در جهان متعلق به آمریکا بوده که هر کدام از آن ها در بخشی خاص نقطه قوت داشته و بهترین پروژه های تحقیقاتی را به دانشجویان خود نشان می دهند. فراگیران پس از اتمام تحصیل خود و دریافت مدرک خود فرصت های شغلی بسیاری را در اقتصادی نوین و قدرتمند پیدا می کنند و به همین علت است که بزرگترین بخش از شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 را تضمین آینده زندگی خود می دانند.

برای شروع، بسیاری از کالج و دانشگاه ها فرصت هایی را برای متقاضیانی که به مشتاق به کار سخت و یادگیری هستند ارائه می دهد. در این مقاله با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) همراه شده تا با شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 آشنا شده و بتوانید به جامعه یک میلیونی دانشجویی ملحق شوید. پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به آمریکا را برای بررسی تمامی راه ها مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024

مختصری درباره سیستم آموزشی آمریکا

قبل از این که برای تحصیل در امریکا اقدام کنید باید با سیستم آموزشی آن آشنا باشید تا متوجه شوید که برای شما مناسب است یا خیر. برای ارائه مختصری درباره سیستم آموزشی آمریکا باید بگوییم که آموزش به سه بخش خصوصی و دولتی و خانگی تقسیم می شود که تمامی آن ها از سوی هیئت رئیسه، کالج های ایالی و دانشگاه ها نظارت می شوند تا از آمادگی درست دانش آموزان برای مقاطع عالی اطمینان یابند.

تمامی مراکز خصوصی آزادند تا برنامه و سیاست های آموزشی خود را تعیین کنند، اما باید تمامی آن ها با سیستم آموزشی ایالت خود همخوانی داشته باشند. طبق قوانین ایالتی، تحصیل در یک محدوده سنی برای تمامی افراد اجباری بوده که از بین پنج تا شش سالگی شروع شده و تا شانزده الی هجده سالگی به پایان می رسد. این بازه اجباری آموزشی به سه بخش ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تقسیم می شود.

مسئولیت آموزش بعد از اتمام دوره اجباری به عهده کالج و دانشگاه ها بوده که شامل دسته های مختلفی مانند دانشگاه‌های تحقیقاتی دولتی، کالج‌های خصوصی هنرهای لیبرال، کالج‌ها و دانشگاه‌های سیاهپوست تاریخی، کالج‌های محلی، کالج‌های انتفاعی، و بسیاری دیگر از انواع و ترکیبی از موسسات می شوند. با ورود به این دوره می توان به اولین مدک تحصیلی عالی و سپس مقاطع تکمیلی دست پیدا کرد که قرار است به شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 در این مقاطع بپردازیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سخت در اشتباهید اگر از تحصیل در آمریکا ناامید هستید ؛ مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ساختار تحصیلات تکمیلی در آمریکا

بیش از 1000 دانشگاه در آمریکا وجود دارند که تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند، بهترین زمان برای این که بتوانید موسسه  مناسب را برای تحصیل در آمریکا بیابید 12 الی 18 قبل از شروع دوره تحصیلات تکمیلی است، یعنی زمانی که دانش آموز در حال طی کردن دوره های اجباری تحصیلی می باشد بهترین زمان برای انتخاب مقصد و رشته تحصیلی آینده خود می باشد.

ساختار تحصیلات تکمیلی در آمریکا در هر رشته با دیگری تفاوت داشته اما همه آن ها در تمامی مقاطع یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 شامل موارد زیادی مانند شرط معدل، مدرک زبان، شهریه، رویه پذیرش و بسیاری موارد دیگر می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آن ها برای شما پرداخته ایم.

مدرک زبان مورد نیاز پذیرش از آمریکا

با وجود این که کشور آمریکا دارای زبان رسمی نیست اما شما در هر صورت باید مهارت زبان خود را به دانشگاه برای تحصیل در امریکا برای رشته مورد نظر ارائه نمایید. زبان انگلیسی به عنوان زبان غالب در دانشگاه استفاده می شود و به همین دلیل تعداد متقاضیان بین المللی برای آن بیشتر بوده و تعداد رشته های بیشتری به این زبان ارائه می شود.

داشتن تسلط کامل زبان انگلیسی اصلی ترین بخش از شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 بوده و دو راه برای اثبات آن به دانشگاه ها وجود دارد. متداول ترین راه این است که در آزمون های مورد تایید شرکت کرده و بتوانید حداقل نمره تعیین شده را به دست آورید. الزامات دقیق بین هر دانشگاه و هر دوره با یکدیگر متفاوت است، اما نمرات مورد نیاز به طور کلی و میانگین عبارت اند از:

  • آیلتس: حداقل 7.5
  • تافل: معمولا نمره 100 یا بیشتر
  • PTE Academic: حداقل نمره 68
  • Itep: امتیاز 4.5 و یا بیشتر
مدرک زبان مورد نیاز پذیرش از آمریکا

روش دیگری وجود دارد که دیگر نیاز به ارائه نمرات آزمون زبان انگلیسی نبوده و مربوط به دریافت پذیرش در مقاطع تکمیلی می شود. اکثر دانشگاه ها در صورتی که فرد متقاضی تحصیلا گذشته خود را به زبان انگلیسی گذرانده باشد، ارائه مدرک زبان مورد نیاز پذیرش از آمریکا ضروری نبوده و سطح زبان آن ها پذیرفته شده است.

تحصیل در آمریکا از دوران مدرسه

تحصیل در آمریکا از دوران مدرسه اولویت خانواده هایی است که قصد دارند تا فرزندان خود را به مکانی بفرستند که از کیفیت و برتری آن اطمینان داشته و ورود وی به دانشگاه ها و کسب تخصص را قطعی بدانند. همان طور که اشاره کردیم تحصیل در مدارس این کشور برای تمامی افراد ضروری بوده و به همین دلیل مدارس بسیاری با سیستم آموزشی مختلف در آن قرار دارند.

دانش آموزان بین المللی باید حتما در مدارس شبانه روزی ثبت نام نمایند تا بتوانند مجوز ورود خود را دریافت نمایند و نمی توان برای مدارس دولتی درخواست ارسال کرد. شرایط هر مدرسه با دیگری متفاوت بوده و به دلیل این که این مقاطع در سن های بسیار حساس هستند قوانین بسیار سخت گیرانه ای برای آن ها تعیین شده است.

این شرایط در هر پایه و مرکز آموزشی با دیگری متفاوت است و نمی توان شرایط دقیقی را برای تمامی آن ها مشخص کرده ولی به طور کلی شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 در این بازه بسیار سخت و دشوار می باشد، برای این که بتوانید این مسیر را برای خود هموار کنید از کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی کمک بگیرید.

مزایای تحصیل در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا مقصدی محبوب میان دانشجویان بین المللی بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر برای تحصیل در امریکا درخواست می دهند که مقدار آن از تمامی کشورهای جهان بیشتر است. احتمالا اکنون این سوال برای شما ایجاد شده که شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 چیست که توانسته است مورد علاقه تمامی افراد باشد.

مزایای تحصیل در ایالات متحده آمریکا

به شما قول می دهیم در صورتی که مزایای تحصیل در ایالات متحده آمریکا را که در لیست زیر بخوانید شما نیز علاقه مند به تحصیل در آمریکا خواهید شد.

  • آمریکا ابر قدرت آموزش در جهان بوده که دانشگاه های آن حدود نصف لیست 10 دانشگاه برتر را اشغال کرده اند.
  • بیش از 4300 دانشگا و کالج برای انتخاب وجود داشته و با هر شرایطی می توانید اقدام نمایید.
  • اگر قصد تجربه تنوع را دارید هیچ فرصتی بهتر از تحصیل در آمریکا نیست.
  • این کشور از نظر آکادمیک بسیار نوآورانه است.
  • دانشگاه و کالج های آمریکا تعداد بی شماری از دوره ها و برنامه را برای انتخاب ارائه می دهند.
  • در مقطع لیسانس شما این اختیار را دارید که دروس مختلف را با توجه به علاقه خود دنبال کنید و بتوانید بدون عجله رشته درسی خود را انتخاب نمایید.
  • دفتر دانشجویی بین المللی به دانشجویان کمک می کند تا به نوع جدیدی از سبک زندگی عادت نمایند

معایب تحصیل در آمریکا

مانند همه کشورهای جهان، تحصیل در امریکا نیز با معایبی همراه بوده که باید حتما از آن مطلع بود تا بتوان تصمیم گیری مطمئن تری را داشت. خوشبختانه معایب این کشور به قدری کم بوده که به چشم نیامده و همچنان شهرت این کشور بر جای مانده است و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان در نظر گرفت.

برخی از معایب تحصیل در آمریکا عبارت اند از:

  • هزینه زندگی کمی بالا است.
  • با وجود این که روش های مختلفی برای کاهش هزینه ها وجود دارد اما به طور کلی قیمت آموزش می تواند بالا باشد.
  • سازگاری با فرهنگ آمریکایی ممکن است دشوار باشد.
  • حجم کار بسیار بالا است.

شرط معدل برای تحصیل در آمریکا

از آن جایی که سطح تحصیلات در آمریکا نسبت به سایر کشورها بسیار بالا است طبیعی است که دانشگاه ها برای اعطای پذیرش خود به متقاضیان شرایط به خصوصی را قرار دهند تا به وسیله آن بتوانند از صلاحیت فرد اطمینان یابند. این شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024، شرط معدل نام دارد که می توان آن را در تمامی دانشگاه ها مشاهده کرد.

شرط معدل برای تحصیل در آمریکا در حقیقت برای این امر تعیین شده است که متقاضیان خود را به مقدار مشخص شده ای در درس هایی برسانند که به عنوان پیش زمینه ای برای دروس تخصصی دانشگاه به شمار می روند. هدف اصلی اعمال حداقل معدل برای تحصیل در آمریکا این است که دانشگاه ها بتوانند بهترین گینه را برای دوره های درسی خود بیابند، همین امر موجب شده که رقابت بسیار سر سختی میان داوطلبان شکل بگیرد.

حداقل معدل دانشگاه های آمریکا برای دانشجویان بین المللی با توجه به مکان و برنامه تحصیلی مورد نظر تفاوت دارد، حتی نوع بورسیه درخواستی شما می تواند بر شرایط درخواست تاثیر مستقیم بگذارد. بسیاری از دانشگاه ها حداقل معدل دیپلم 16 را مورد قبول می دانند، اما با این حال تحقیق و بررسی الزامات دانشگاه مطمئن ترین راه برای اطلاع از آن است زیرا معدل ثابتی برای تحصیل در امریکا در همه موسسات وجود ندارد.

شرط معدل برای تحصیل در آمریکا

امکان تحصیل رایگان در آمریکا

بسیاری از متقاضیان بین المللی با توجه به شرایطی که دارند در تلاش هستند تا کم هزینه ترین روش را برای دست یابی به تحصیل در آمریکا پیدا کرده و به تابعیت این کشور دست یابند، به همین دلیل زمان زیادی را صرف پیدا کردن روشی می کنند که نه تنها هزینه ها کاهش یافته، بلکه به تحصیل به صورت رایگان بپردازند.

در ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم که منظور از کم هزینه و یا رایگان بودن هزینه های تحصیل، مقدار شهریه موسسات آموزشی می باشد و سایر هزینه ها همیشه بر جای خود باقی هستند و نمی توان در آن ها تغییری را ایجاد کرد. امکان تحصیل رایگان در آمریکا برای دانشجویان بین المللی وجود نداشته و باید در تمامی مقاطع و مراکز هزینه شهریه را پرداخت کرد.

شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 در هر دانشگاه با دیگری متفاوت بوده که در ادامه به مقدار آن ها برای آشنایی شما پرداخته ایم. پرداخت این شهریه ها ممکن است که برای برخی از دانشجویان بسیار سخت و دشوار باشد، دانشگاه ها برای این که بتوانند این سختی را کاهش دهند فرصت هایی را در اختیار آن ها قرار داده اند تا به آن وسیله بتوانند این هزینه ها را پوشش دهند، این دو راه شامل بورسیه و کار در حین تحصیل می شوند که کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.

با برخی رشته های محبوب برای تحصیل در آمریکا آشنا شوید.

شهریه دانشگاه ها و هزینه های تحصیل در آمریکا

یکی از عوامل مهم در انتخاب مکانی مناسب برای تحصیل و نقل مکان، این است که بررسی کنید می توانید از پس هزینه های پیش روی خود برآیید یا خیر. شهریه دانشگاه ها و هزینه های تحصیل در آمریکا مانند سیستم آموزشی این کشور بسیار متنوع بوده و تفاوت های بسیار زیادی در آن مشاهده می شود. به همین سبب قبل از تصمیم گیری باید تمامی آن ها را بررسی کرد.

هزینه های تحصیل در آمریکا به زیر شاخه های بسیاری تقسیم شده که بخش اعظمی از آن را شهریه در بر می گیرد، پرداخت شهریه برای تمامی افراد ضروری است اما می توان با انتخابی درست به صرفه ترین آن را برای خود پیدا کرد. موسسات دولتی که هزینه های خود را از طریق بودجه عمومی تامین می کنند به شکل قابل توجهی کم هزینه هستند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا در مراکز خصوصی بسیار گران هستند زیرا بخش اصلی بودجه آن ها از طریق این شهریه های دریافتی تامین می شوند. 

هزینه تحصیل کارشناسی در آمریکا

اکنون می خواهیم به توضیح شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 در پر متقاضی ترین مقطع یعنی کارشناسی بپردازیم. اگر شما نیز قصد شرکت در دوره های لیسانس را دارید باید بدانید که دانشجویان تا 30000 دلار در سال هزینه می کنند و همین امر یافتن شهریه متوسط و به صرفه در این مکان پهناور را دشوار کرده است.

هزینه تحصیل کارشناسی در آمریکا می تواند با توجه به این که موسسه مورد نظ شما در چه قسمتی ار ایالت قرار گرفته تغییر نماید و یافتن مقدار متوسط شهریه بسیار دشوار است. با فرض این که شما نیز یک دانشجوی بین المللی هستید مقدار هزینه های تحصیل در برخی از ایالت ها برای تحصیل در آمریکا توسط کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی جمع آوری و قرار داده شده است:

نام شهر شهریه سالانه کالج های دولتی شهریه سالانه کالج های خصوصی
ماساچوست 15.100 دلار 30.950 دلار
نیویورک 14.250 دلار 21.750 دلار
پنسیلوانیا 18.150 دلار 24.900 دلار
کارولینا 10.850 دلار 21.700 دلار
تگزاس 12.450 دلار 17.750 دلار

هزینه تحصیل ارشد در آمریکا

افرادی که به تحصیل در امریکا در مقاطع تکمیلی مانند کارشناسی ارشد می پردازند از مزایای فراوان و عالی برخوردار خواهند شد، اما همان طور که تا الان توانستید حدس بزنید، نمی توان به صورت رایگان به این مزیت های دست یافته و باید تمامی هزینه آن را پرداخت کرد.

برتری شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 نسبت به سایر کشورهای خارجی این است که خدمات ارائه شده کاملا متناسب با مقدار هزینه دریافتی هستند و تمامی افراد می توانند بابت مقدار هزینه ای که پرداخت می کنند اطمینان داشته باشند که متحمل هیچ گونه ضرر نخواهند شده و پشیمان نخواهند شد.

هزینه تحصیل ارشد در آمریکا بسته به عوامل متعددی مانند رشته، مدت تحصیل، دانشگاه، محل قرار گیری و غیره متفاوت بوده که ما برخی از آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم:

نام دانشگاه مقدار متوسط شهریه سالانه
دانشگاه کالیفرنیا 19900 الی 26545 دلار
دانشگاه سانفرانسیسکو 14210 تا 53280 دلار
دانشگاه درکسل 0 الی 60975 دلار
دانشگاه نورث ایسترن 19700 الی 64975
دانشگاه هاروارد 5500 الی 33000 دلار

هزینه تحصیل دکترا در آمریکا

دکترا، بالاترین سطح تحصیلات بوده و افرادی که موفق می شوند مدرک آن را دریافت نمایند، آینده خود را نه تنها در این کشور، بلکه در سراسر جهان تضمین کرده و بیشترین مقدار فرصت و بالاترین درجه کاری را برای خود محیا می کنند. به همین دلیل تحصیل در امریکا در این مقطع دارای شرایطی به خصوص بوده که هزینه نیز بخشی از آن می باشد.

به طور کلی برای جذب بیشتر دانشجویان برای ورود به این مقطع، بورسیه زیادی برای آن ها قرار داده شده است. اما در صورتی که موفق به دریافت آن نشدید نگران نباشید، زیرا هزینه تحصیل دکترا در آمریکا نسبت به سایر مقاطع بسیار به صرفه تر بوده و شهریه متوسط آن بین 28000 الی 55000 دلار در سال بوده و مانند سایر مقاطع تحصیلی می تواند تغییرات زیادی داشته باشد. برای اطلاع از مقدار دقیق آن می توانید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایید.

ارزان‌ترین دانشگاه‌های آمریکا برای تحصیل

آیا به دلیل این که تحصیل در آمریکا به صورت رایگان ممکن نیست یعنی این کشور مقصدی بسیار گران و غیر قابل دست یابی است؟ یقینا خیر، زیرا تعداد زیادی از شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 وجود دارشته که قیمت بسیار به صرفه ای را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند که هر سال به تعداد آن ها نیز افزوده می شود.

در لیست زیر ما برخی از ارزان ترین دانشگاه های آمریکا را برای تحصیل کارشناسی برای شما نام برده ایم:

نام دانشگاه شهریه متوسط سالانه
دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی شروع از 351 دلار
دانشگاه شهر نیویورک شروع از 620 دلار
دانشگاه مرکزی فلوریدا شروع از 749 دلار
دانشگاه مردم، کالیفرنیا شروع از 1215 دلار
کالج مرسی نیویورک شروع از 1600 دلار

دوره های ارزان مقطع فوق لیسانس نیز به شرح زیر می باشد:

نام دانشگاه محل قرار گیری شهریه متوسط سالانه
دانشگاه سیاتل اقیانوس آرام واشنگتن شروع از 712 دلار
دانشگاه دی پاول ایلینوی شروع از 735 دلار
دانشگاه کلرادو مسا کلرادو شروع از 750 دلار
دانشگاه هاملاین مینه سوتا شروع از 795 دلار
دانشگاه ایالتی موری کنتاکی شروع از 800 دلار
موسسات اعزام دانشجو به آمریکا

موسسات اعزام دانشجو به آمریکا

از آن جایی که پذیرش برای تحصیل در آمریکا امری بسیار حساس است، داوطلبان به دنبال راهنما هستند تا بتواند به آن ها در این مسیر کمک کرده و با کمک دانش خود آن ها را به نتیجه مورد نظر برسانند. احتمالا شما نیز تا کنون به فکر دریافت این کمک از موسسات اعزام دانشجو به آمریکا بوده اید و آن را به عنوان راه حلی برای تحصیل در امریکا یافته اید.

این تصورات در اثر تبلیغات این مراکز برای تمامی متقاضیان ایجاد شده و حتی برخی از آن ها در دام این موسسات افتاده و دچار ضررهای بسیاری می شوند. این موسسات با دریافت مبالغ بسیار زیاد برای سود خود، مشاوره های نادرست به فرد داده و با پایین آوردن رزومه، وی را از خواسته خود منحرف کرده و به سمت گزینه های محدود خود برای اقدام راهنمایی می کنند.

شما با مراجعه به شرکت های مهاجرتی می توانید تمامی زیان ها را کنار زده و با خیالی آسوده از پس تمامی شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 برآیید. این موسسات بدون داشتن هیچ گونه محدودیتی می توانند شما را با هزینه ای مناسب به مقصد خود برسانند و شما آینده خود را به شکل دلخواه خود بسازید. شرکت مهاجرتی رجبی یکی از بهترین این مراکز بوده که با کارنامه درخشان خود شما را به شکل تخصصی راهنمایی و هدایت می کند.

همیشه سعی کرده ایم بهترین گزینه را با شرایط افراد به آن ها پیشنهاد دهیم، مشاوران و کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا بهترین مقاصد مهاجرتی را با توجه به اهداف و شرایط خاص خودتان انتخاب کنید.

شما می توانید با تکمیل فرم درخواست مشاوره و درج نام و شماره تماس در لیست دریافت یک جلسه مشاوره مهاجرتی تلفنی قرار بگیرید ، مشاور ما با شما تماس میگیرد و شما می تواند سوالات و ابهامات مهاجرتی خود را بپرسید.

این فرصت را از دست ندهید!

نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره های به روز و تخصصی با درج نام و شماره تماس در همین بخش!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت کاری پس از تحصیل در آمریکا

معمولا افرادی که به تحصیل در آمریکا مشغول می شوند بسیار مجذوب زندگی در آن شده و قصد دارند تا اقامت خود را پس از اتمام تحصیل خود نیز ادامه دهند، اما ویزای دریافت فقط مختص به طول دوران تحصیل بوده و در صورتی که دوره تحصیلی شما به پایان رسیده و دیگر قصد ادامه دادن آن را نداشته باشید دیگر قابل تمدید نبوده و باید حتما نوع ویزای خود را تغییر دهید.

بهترین راه برای تثبیت جایگاه خود، اقامت کاری پس از تحصیل در آمریکا می باشد، خوشبختانه بازار کار این مکان بسیار مناسب بوده و افرادی که دارای تحصیلات باشند می توانند بهترین موقعیت های شغلی را برای خود بیابند، اما این تنها بخش مسیر نبوده شما باید مسیری مشابه با شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 را طی کنید تا موفق به دریافت اقامت این کشور شوید.

اولین قدم این است که در شرکت و یا توسط یک کافرمای آمریکایی استخدام شده و بتوانید قرارداد کاری خود را به سفارت ارائه دهید و ویزای کاری متناسب با شرایط خود را دریافت نمایید. پس از این که موفق به تمدید ویزای خود به مقدار زمان لازم شدید به شما اقامت دائم اعطا می شود و پس از 5 سال شما می توانید برای دریافت تابعیت آمریکا درخواست دهید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری در آمریکا

برای این که بتوانید به ویزای کاری این کشور دست یابید باید مدارکی را که سفارت از شما درخواست می کند را ارائه دهید، توجه داشته باشید که این امر مهم ترین بخش بوده و می تواند پذیرش و یا رد شدن درخواست شما را رقم بزند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم دقت زیادی داشته باشید.  مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری در آمریکا به شرح زیر می باشند:

  • پاسپورت معتبر
  • قرارداد کاری با کارفرمای آمریکایی
  • اثبات داشتن پشتوانه مالی
  • مدارک هویتی
  • مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم درخواست
  • آزمایشات پزشکی
  • سوابق کیفری

سوالات پر تکرار شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024

شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 یکی از بهترین ها در جهان بوده و نظیر اعتبار مدرک دریافتی را نمی توان در سایر کشورها مشاهده کرد.

 در صورتی که بتوانید مدرک زبان معادل با آن را ارائه داده و یا تحصیلات قبلی خود را به زبان انلگیسی طی کرده باشید می توانید پذیرش خود را دریافت نمایید.

 خیر، شما باید تمامی شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 را برآورده کرده و شهریه دوره خود را پرداخت نمایید.

تنوع هزینه ها برای هر فرد بسیار زیاد بوده و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که باید آن ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد تا بتوان به مقدار مخارج پیش روی خود رسید.

 بله، در صورتی که بتوانید به موقعیت شغلی مناسب دست یابید می توانید ویزای کاری را دریافت کرده و به ادامه اقامت در این کشور بپردازید.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح کامل شرایط و هزینه های تحصیل در آمریکا 2024 برای شما پرداخته اند. در صورتی نیاز به اطلاعات دقیق تر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید تا مشاوره ای تخصصی را برای رسیدن به هدف خود دریافت نمایید. اگر می خواهید بعد از اتمام تحصیل، در کشور آمریکا بمانید و کار کنید باید مشاغل پردرآمد و حرفه های مورد نیاز این کشور را حتی قبل از شروع تحصیل بدانید بنابراین مقاله کار در آمریکا را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه