دوره زبان در اتریش

دوره زبان در اتریش می تواند بسیار موثرتر و بسیار موفقیت آمیزتر از گذراندن دوره های زبان آلمانی در کشورمان باشد.

همانطور که  می دانید یادگیری یک دوره یک ماهه زبان آلمانی در کشوری مانند اتریش که زبان رسمی آنها آلمانی است ، بسیار موثرتر از یکسال کلاس رفتن در ایران و یا یک کشور دیگر غیر از آلمان و اتریش است، در گذشته بسیاری می گفتند که آموزش زبان آلمانی دشوار است اما امروزه مدارس زبان معتبر در اتریش و آلمان با شیوه های آموزشی مدرن و قرار دادن زبان آموزان در اجتماع های آموزشی و تفریحی در کنار دانش آموزان اتریشی ، این مشکل را حل کرده اند.

دوره های بلند مدت سه ماه تا شش ماه ممکن است به طول بیانجامد و هر ترم شهریه ای در حدود 4100 یورو از دانشجو دریافت می کند ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا دوره زبان در اتریش را دقیق تر بشناسید ، همچنین برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص اخذ ویزای تحصیلی اتریش ، مقاله تحصیل در اتریش را در کنار این محتوا بخوانید.

فهرست مطالب
دوره زبان در اتریش

ویدئو و فایل پادکست ارائه شده توسط روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی را در این بخش ملاحظه می فرمایید ، این ویدئو و پادکست خلاصه ای از آنچه در کل مقاله ارائه شده است را در اختیار شما قرار میدهد ، امکان دانلود فایل پادکست وجود دارد تا در زمان های دیگر هم بتوایند از آن بهره ببرید.

پادکست دوره زبان در اتریش​

نمایش ویدیو درباره دوره زبان در اتریش

تفاوت زبان آلمانی در آلمان و اتریش

تفاوت زبان آلمانی در آلمان و اتریش در چیست؟ برخی افراد فکر می کنند که اگر زبان آلمانی را در اتریش فرا بگیرند ، نمی توانند در کشور آلمان آن را به کار گیرند ! ما به اطلاع عزیزان علاقه مند به یادگیری زبان آلمانی می رسانیم که گویش زبان آلمانی در اتریش و آلمان مقداری با هم متفاوت می باشد اما به حدی نیست که نتوانید در آلمان از آن استفاده کنید !

زبان رسمی اتریش همان زبان آلمانی است اما اندکی اختلاف در گویش پیدا کرده است در حقیقت می توان گفت که تفاوت ها از اختلاف زبان انگلیسی بریتانیا و زبان انگلیسی آمریکا هم کمتر به چشم می آید.

بنابراین افرادی که مایل به اخذ ویزای دوره زبان در اتریش هستند می توانند با آرامش خاطر آن را دریافت و حتی برای تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان هم به کار گیرند ، البته شاید در برخی شهرها و مکان های مختلف نیاز به تمرین برای درک برخی از گویش ها و لهجه های متفاوت باشد اما یقین داشته باشید که این امر بسیار ساده می باشد.

این یک مزیت بسیار بزرگ برای متقاضیان تحصیل در هر دو کشور است که به راحتی می توانند با یادگیری یک زبان ، به این دو کشور برتر اروپا و جهان برای تحصیل دسترسی پیدا کرده و در صورت عدم پذیرش در هریک و یا برای ادمه تحصیل در مقطع بالاتر ، کشور دیگر را انتخاب نمایند.

تفاوت زبان آلمانی در آلمان و اتریش
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آسان ترین راه یادگیری زبان آلمانی و برداشتن اولین گام های مهاجرت با راهنمایی مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ ویزای دوره زبان اتریش

دوره های زبان آلمانی در اتریش ، ترکیبی از یادگیری های زبانی و فرهنگی می باشد به همین دلیل هم در تقویت مهارت های زبانی افراد تاثیر بسزایی دارد.

آکادمی های زبان آلمانی در اتریش ، از سطوح مبتدی ( A ) تا متوسط ( B ) و پیشرفته ( C ) را در دوره های اتریش کوتاه مدت تا بلند مدت آموزش می دهند ، دوره های کوتاه مدت فشرده تر و به مدت چند هفته می باشد که هزینه ای در حدود 1000 یورو دارد.

دانشگاه های اتریش هنگام پذیرش دانشجو درباره مدرک زبان خیلی سخت گیری نمی کنند و اخذ ویزای دوره زبان اتریش چندان دشوار نیست ، از شرایط پذیرش برخی از دانشگاه های اتریش این است که دوره زبان آلمانی را در اتریش گذرانده و مدرک آن به دانشگاه تحویل داده شود ، به همین دلیل افراد زیادی خواهان اخذ ویزای دوره زبان در اتریش هستند.

در اتریش مدارس زیادی با بیش از ده سال تجربه کاری برای آموزش زبان آلمانی آماده ارائه خدمات به دانشجویان بین المللی هستند کهتمامی آن ها از سوابق درخشانی در تدریس و آموزش زبان آلمانی به دانشجویان برخوردار بوده و از جدیدترین و پر بازده ترین متدهای روز برای آموزش دوره زبان در اتریش استفاده می نمایند.

این مدارس و موسسه های موجود در کشور اتریش نه تنها طیف گسترده ای از دوره های زبان آلمانی را ارائه می دهند ، بلکه می توانند در گرفتن ویزا به شما کمک کنند که خود یک امتیاز بسیار بزرگ برای آنان محسوب می شود.

مدرسه زبان Aktiv Vienna ویزای دوره های آلمانی در اتریش برای مبتدیان و دانش آموزان پیشرفته را ارائه می دهد ، ویزای دوره زبان آلمانی در اتریش به شما اجازه می دهد تا برای یادگیری زبان آلمانی یک اقامت کوتاه مدت در وین داشته و ممکن است به یک ویزای شنگن نیاز داشته باشید.

شرایط ویزای زبان در اتریش

شرایط ویزای زبان در اتریش

شما می توانید با مشاوره گرفتن از یک موسسه حقوقی معتبر ، در کوتاه ترین زمان ممکن ویزا را دریافت نمایید شرایط ویزای زبان در اتریش به گونه ای است که زبان آموز پس از اتمام ویزا باید به کشور خودش بازگردد و نمی تواند در آن جا برای کار در اتریش ، ثبت شرکت در اتریش و یا حتی تحصیل در اتریش اقدام نماید.

باید توجه داشته باشید که اگر قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های اتریش را دارید باید ابتدا پذیرش یکی از دانشگاه های اتریش را کسب کنید و سپس برای ویزای دوره زبان در اتریش درخواست دهید.

متقاضیان اخذ ویزای دوره زبان در اتریش اگر تحت هیچ یک از موارد فوق قرار نگیرند ، به یک ویزای شنگن نیاز خواهند داشت ، اسنادی که باید ارائه شوند همانند ویزاهای شنگن گروه C می باشد ، ویزای توریستی C به شما امکان می دهد تا حداکثر 90 روز اقامت داشته باشید ، مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل و امضا شده
  • گذرنامه ای که بیش از 10 سال از آن نگذشته باشد و برای مدت سه ماه ویزا معتبر باشد ، علاوه بر این ، مهم است که حداقل دو صفحه سفید داشته باشید.
  • مدارک بیمه بهداشتی ، مسافرت و تصادف ( با مبلغ پوشش دهنده حداقل 30،000 یورو )
  • دعوت نامه از مدرسه زبان مورد نظر
  • اثبات مدارکی دال بر رزرو مسکن
  • اثبات منابع مالی کافی برای پوشش هزینه اقامت
  • عکس گذرنامه با توجه به معیارهای ( OCAP ) باید رنگی و در اندازه 35 تا 45 میلیمتر باشد.
  • هزینه ویزا 100 یورو

در ادامه برخی از مقالات مورد نیاز متقاضیان تحصیل در اتریش ارائه شده است که اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما می دهد.

افرادی که نیاز به دریافت ویزای زبان اتریش ندارند

  • دانش آموزان و دانشجویان از کشور اتحادیه اروپا یا ERW نیازی به ویزا ندارند زیرا آن ها بخشی از منطقه شنگن هستند ، کشورهای ایسلند ، لیختن اشتاین ، نروژ و سوئیس از اتحادیه اروپا نیستند ولی آنان هم به ویزا نیاز ندارند.
  • علاوه بر این ، برای برخی از کشورها تا زمانی که اقامت بیش از سه ماه نداشته باشد ، اجازه ورود بدون ویزا وجود دارد.
  • همچنین مسافران ژاپنی و شهروندان آمریکایی از این موضوع معاف هستند ، آن ها می توانند در اتریش تا شش ماه به عنوان گردشگران ، مسافران تجاری یا بازدید کنندگان بمانند.

Prices Austrian language Classes

شرایط و قیمت کلاس های زبان اتریشی

کلاس های دوره زبان در اتریش معمولا از یک تا 48 هفته دوره برگزاری داشته و دانشجویان از روزهای شنبه تا جمعه از 9 تا 12 ظهر را سرکلاس خواهند بود.

شرایط و قیمت کلاس های زبان اتریشی​ با توجه به تعداد هفته آموزشی متفاوت است به عنوان مثال دوره یک هفته ای 199 یورو ، 2 هفته 299 یورو ، 3 هفته 349 یورو ، 4 هفته 399 یورو هزینه به همراه دارد.

البته این هزینه ها طبق مدرسه زبان Aktiv Vienna اعلام شده و سایر مدارس زبان ممکن است زمان و قیمت های متفاوت داشته باشند.

شرایط و قیمت کلاس های زبان اتریشی​

درخواست ویزای دوره زبان در اتریش

برای درخواست ویزای دوره زبان در اتریش می توانید از طریق سایت اختصاصی درخواست ویزا در اتریش وارد عمل شوید اما جهت اطمینان خاطر بیشتر از صحت عمل خود پیشنهاد می شود با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس گرفته و با یاری آن ها اقدام به تکمیل درخواست نمایید.

به طور کلی ، هنگام درخواست ویزای دوره زبان در اتریش باید به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • شما همیشه باید برای ویزا از کشور خود درخواست کنید.
  • تمدید ویزا در اتریش امکان پذیر نیست.

اگر شما ویزا ندارید ، نمی توانید برای اجازه اقامت در اتریش درخواست بدهید ، روند درخواست ویزای دوره زبان حداقل 6 تا 8 هفته طول می کشد و در مورد مجوز اقامت ، توصیه می شود درخواست را دو یا سه ماه قبل از تاریخ برنامه ریزی شده ارسال کنید.

با شرایط دریافت ویزای دوره های زبان در اقصی نقاط جهان آشنا شوید.

سوالات پر تکرار دوره زبان در اتریش

آکادمی های زبان آلمانی در اتریش ، از سطوح مبتدی ( A ) تا متوسط ( B ) و پیشرفته ( C ) را در دوره های اتریش کوتاه مدت تا بلند مدت ارائه داده است ، دوره های کوتاه مدت فشرده تر و به مدت چند هفته می باشد که هزینه ای در حدود 1000 یورو خواهد داشت.

زبان رسمی اتریش زبان آلمانی است اما اندکی اختلاف در گویش با خود کشور آلمان دارد که این اختلاف بسیار کمتر از اختلاف زبان بریتانیایی و آمریکایی است!

مدرسه زبان Aktiv Vienna ویزای دوره های آلمانی در اتریش برای مبتدیان و دانش آموزان پیشرفته را ارائه می دهد.

متقاضیان اخذ ویزای دوره زبان در اتریش اگر پذیرش از دانشگاه ها نداشته باشند، به یک ویزای شنگن نیاز خواهند داشت ، اسنادی که باید ارائه شوند همانند ویزاهای شنگن گروه C می باشد ، ویزای توریستی C به شما امکان می دهد تا حداکثر 90 روز اقامت داشته باشید و در دوره های زبان کوتاه مدت شرکت کنید.

قیمت این دوره ها با توجه به تعداد هفته آموزشی متفاوت است به عنوان مثال دوره یک هفته ای 199 یورو ، 2 هفته 299 یورو ، 3 هفته 349 یورو ، 4 هفته 399 یورو هزینه به همراه دارد.

توجه داشته باشید که اطلاعات ویزای دوره زبان در اتریش ، بسیار حساس است و مقررات ویزا می تواند بدون اطلاع قبلی تغییر کند ، جهت کسب اطلاعات کامل تر و یا رفع ابهام و سوالات خود با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی از طریق دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اتریش را نیز بخوانید اگر مقصد نهایی شما اتریش است و به دنبال روش های امن و آسان مهاجرت هستید ، مقاله لینک شده کمک خوبی برای شما خواهد بود.

خوب است بدانید سفارت ، ویزای دوره زبان آلمانی در اتریش را بدون داشتن پذیرش از دانشگاه های این کشور صادر نمی کند ، بنابراین بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی در خارج از کشور ، اخذ ویزای دوره های زبان در کشور مجارستان است که هم به لحاظ هزینه و هم از نظر زمانی بسیار راحت تر است ، در زیر ، برخی از کلاینت های موسسه رجبی را میبینید که موفق به اخذ ویزای دوره زبان در مجارستان در کوتاه ترین زمان ممکن شده اند ، شما هم این شیوه را بررسی کنید.

نمایش ویدیو درباره مهدی سلیمانی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره نازنین خرمی کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره محمد امرایی کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه