بیمه دانشجویی در بلاروس

بیمه دانشجویی در بلاروس راهی خوب برای محافظت از خودتان در حین تحصیل در این کشور می باشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه دانشجویی در بلاروس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید.

توصیه می کنیم تمامی اطلاعات در مورد تحصیل در دانشگاه های بلاورس را در مقاله ای با عنوان تحصیل در بلاروس در همین سایت مطالعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید.

در هنگام تحصیل در کشور بلاروس یکی از مهم ترین موارد داشتن بیمه سلامت خوب و مناسب است ، همانطور که می دانید زندگی در یک کشور بدون داشتن بیمه ریسک بالایی است ، در شرایطی که ممکن است بیماری ، تصادف و دیگر اتفاقات ناگوار رخ دهد ، با توجه به بالا بودن هزینه های بهداشت و درمان در کشور بلاروس داشتن بیمه می تواند کمک بسیار زیادی باشد.

در هنگام تحصیل در کشور بلاروس یکی از مهم ترین موارد داشتن بیمه سلامت خوب و مناسب است ، همانطور که می دانید زندگی در یک کشور بدون داشتن بیمه ریسک بالایی است ، در شرایطی که ممکن است بیماری ، تصادف و دیگر اتفاقات ناگوار رخ دهد ، با توجه به بالا بودن هزینه های بهداشت و درمان در کشور بلاروس داشتن بیمه می تواند کمک بسیار زیادی باشد.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی در بلاروس

انواع بیمه دانشجویی در بلاروس

برنامه ‌های بیمه سلامت دانشجویی بلاروس جامع اما مقرون ‌به ‌صرفه هستند ، طبق قوانین جمهوری بلاروس ، شهروندان بین المللی که به طور موقت در قلمرو جمهوری بلاروس اقامت دارند یا زندگی می کنند ، باید یک قرارداد بیمه پزشکی داشته باشند.

دانشجویان خارجی مشمول بیمه پزشکی اجباری (به استثنای شهروندان ارمنستان ، بریتانیا ، قزاقستان ، قرقیزستان ، مولداوی ، ازبکستان ، اوکراین ، روسیه ، تاجیکستان و ترکمنستان) باید برای مدت تحصیل خود بیمه دانشجویی در بلاروس دریافت کنند ، این بیمه معمولا برای یک سال یا بیشتر است.

قبل از ثبت نام برای بیمه دانشجویی در بلاروس باید با انواع این بیمه ها و نوع عملکرد هر کدام آشنا باشید ، به صورت کلی در بلاروس شرکت های مختلف دوره های مختلف بیمه را ارائه می دهند ، دانشجویان بین ‌المللی می ‌توانند پس از بررسی انواع بیمه ‌های پیشنهادی ، یک طرح بیمه خاص را انتخاب کنند که مناسب آنها باشد:

در ادامه به برخی از مهم ترین انواع بیمه دانشجویی در بلاروس اشاره می کنیم.

  • بیمه عمومی

این بیمه هزینه ای ندارد و یا هزینه بسیار کمی دارد ، بیمه عمومی مزایای مانند تخلیه فوری پزشکی ، سلامت روان و آسیب های ورزشی را ارائه می دهد.

  • بیمه خصوصی

این نوع بین خدمات پزشکی را در مدت زمان کم تری و به صورت خصوصی ارائه می دهد ، هزینه بیمه خصوصی بالاتر است اما گزینه مطمئن تری می باشد.

  • بیمه پزشکی مسافرتی بین المللی:

این طرح معمولاً به مدت دو سال اعتبار دارد و می تواند به عنوان مکمل یک طرح بیمه درمانی که از قبل وجود دارد استفاده شود ، این طرح درمان فوری پزشکی را به عنوان یکی از مزایای کلیدی آن فراهم می کند.

  • بیمه درمانی عمده بین المللی

این یک برنامه بلند مدت برای افرادی است که حداقل یک سال در خارج از کشور زندگی می کنند و سالانه قابل تمدید است ،  این طرح شامل امکاناتی مانند گزینه های پوشش انعطاف پذیر ، پوشش طولانی مدت ، شرایط از قبل موجود یا پوشش صدمات و… است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اطلاع از انواع خدمات دانشجویی در کشور مقصد با دریافت مشاوره های مهاجرت تحصیلی از کارشناسان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی بلاروس

مهم ترین تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی بلاروس در مدت زمان است ، در حالی که بیمه مسافرتی دانشجویی فقط برای کوتاه مدت است ، بیمه دانشجویی ، دانشجویان بین المللی را برای مدت طولانی پوشش می دهد.

بیمه مسافرتی دانشجویی برای دانشجویانی که به یک سفر کوتاه به خارج از کشور می روند یا در یک برنامه تحصیلی موقت شرکت می کنند مناسب است ، اما بیمه دانشجویی برای دانشجویان بین المللی و مهاجران خارجی که برای مدت طولانی در خارج از کشور خواهند ماند ، ایده آل است.

دانشجویان باید قبل از سفر به کشور بلاروس ، بیمه مسافرتی دانشجویی دریافت کنند ، در حالی که می توانند قبل یا بعد از رسیدن به مقصد بیمه دانشجویی در بلاروس را دریافت کنند ، اولی شامل درمان فوری پزشکی ، قطع سفر ، تاخیر ، اختلال ، یا لغو ، تخلیه اضطراری و بازگرداندن به کشور و از دست دادن وسایل شخصی می شود.

اگر برای تعطیلات ، یک سفر کاری یا نوع دیگری از سفر کوتاه به خارج از کشور که کمتر از شش ماه طول می کشد ، بیمه مسافرتی دریافت کنید.

اگر به خاطر تحصیل به بلاروس سفر می کنید ، بیمه دانشجویی در بلاروس دریافت کنید بیمه درمانی بین المللی طولانی مدت است و اکثر صورتحساب های پزشکی شما را در خارج از کشور پوشش می دهد ، اما اختلالات سفر را پوشش نمی دهد.

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت بلاروس

بیمه سلامت برای اتباع خارجی به منظور دریافت ویزا و عبور از مرز دولتی جمهوری بلاروس لازم است ، یک شهروند خارجی باید گواهی بیمه یک کشور خارجی را داشته باشد که شرایط خاص مناسب را داشته باشد یا در ایست های بازرسی مرزی بیمه سلامت داشته باشد ،  اگر اتباع خارجی فاقد بیمه نامه (گواهی بیمه) با شرایط مناسب باشند و از بیمه درمانی اجباری در ایست های بازرسی مرزی جمهوری بلاروس واقع در فرودگاه های بین المللی خودداری کنند ، از ورود به جمهوری بلاروس منع می شود.

 طبق قوانین افرادی که در بلاروس هستند ملزم به داشتن یک بیمه نامه درمانی اجباری هستند ، شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت بلاروس به شرح زیر است.

شامل نام شرکت بیمه خارجی و محل آن ، شماره تلفن یا خدمات کمک بین المللی و همچنین نام و نام خانوادگی (در صورت وجود) شهروند خارجی باشد.

  1. برای مدت اقامت موقت یا اقامت موقت یک شهروند خارجی در جمهوری بلاروس معتبر باشد.
  2. مبلغ بیمه حداقل 10000 یورو باشد.
  3. در دسترس بودن بیمه دانشجویی در بلاروس را می توان با یک بیمه نامه ، کارت بیمه یا سند دیگری که حاوی اطلاعاتی در مورد بیمه سلامت است تأیید کرد.
شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت بلاروس
نام شرکت های بیمه در بلاروس​

insurance companies / Belarus

نام شرکت های بیمه در بلاروس

امروزه شرکت های مختلفی در شهر های بلاروس بیمه ارائه می دهند ، در ادامه نام شرکت های بیمه در بلاروس را برای شما می گوییم و چند مورد از این شرکت ها را معرفی می کنیم.

ضمناً شماره تماس و آدرس شرکت های بیمه را ارائه می دهیم تا بتوانید ارتباط بهتری با آن ها برقرار کنید.

شرکت بیمه Strahovka.vip

این دفتر بیمه نمایندگی بیمه خودرو در مینسک بلاروس است شما می تواند به صورت آنلاین از این شرکت وقت بگیری و یا اینکه به خود شرکت مراجعه کنید.

بیمه VIP یک شرکت بیمه است که خدماتی را برای انتخاب بیمه خودرو کاسکو و خودروی شما در شرکت های بیمه پیشرو بلاروس ارائه می دهد ، برای انتخاب صحیح ، فقط باید با یک متخصص تماس بگیرید یا یک برنامه در وب سایت رسمی شرکت ایجاد کنید.

این شرکت خدامتی مانند بیمه درمانی اجباری ، بیمه هزینه های پزشکی ، بیمه آپارتمان ، بیمه خودرو و دیگر بیمه ها را ارائه می دهد.

آدرس: مینسک ، خیابان Alibegova 18، دفتر 8

شماره تماس: +375 29 756 66 66    و    +375 29 175 66 66

شرکت بیمه پروم ترانس اینوست

Promtransinvest یک شرکت بیمه است که هدف آن حفاظت از منافع مشتریان و دارایی آنها است ، Promtransinvest به عنوان پیشرو در بازار بیمه ، خدمات با کیفیت را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد ، این شرکت برای یک رویکرد مدرن و قابلیت اطمینان ارزش قائل است و به مشتریان برنامه های بیمه ای شایسته ارائه می دهد.

وب سایت رسمی این شرکت فرصتی را برای ایجاد حساب شخصی خود ، خرید آنلاین بیمه ، محاسبه هزینه بیمه ، اطلاع از جزئیات برنامه های بیمه و پرسش آنلاین از مدیر فراهم می کند انواع خدمات این شرکت شامل بیمه خودرو ، بیمه مسئولیت ، بیمه سلامت ، بیمه اموال و… می باشد.

آدرس: مینسک ، خیابان کارلا مارکسا 26

تلفن ها:    +375 17 220 21 88       +375 33 665 39 75

شرکت بیمه Belgosstrakh

Belgosstrakh بزرگترین سازمان بیمه در بلاروس است ، امروزه او رهبر بازار بیمه است که به دلیل کیفیت بالای کار کارکنان و فراهم کردن شرایط مطلوب برای مشتریان است.

ماموریت این شرکت حفظ منافع مشتریان با استفاده از خدمات بیمه ای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه می باشد.

این شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی همکاری می کند و بیش از 100 گزینه خدمات بیمه ای را برای 86 نوع بیمه اختیاری و اجباری مانند بیمه دوچرخه ، بیمه املاک ، بیمه حمل و نقل ، بیمه حیوانات ، بیمه سلامت و… را به مشتریان ارائه می دهد و خدماتش مورد رضایت دانشجویان بوده است.

آدرس: مینسک ، خیابان لوبانکا 14 (ورودی 7)

تلفن ها:     +375 17 269 26 92       +375 17 352 09 02

بیمه دانشجویی در بلاروس شرایط بهتری دارد یا سایر کشورها ؟‌مطالعه مقالات زیر اطلاعات به روزی در همین زمینه به شما خواهد داد.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در بلاروس

همانطور که می دانید بیمه ها دارای انواع مختلفی  است ، اما مهم ترین تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در بلاروس چیست؟ باید گفت این بیمه ها دارای تفاوت های مختصری هستند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم ؛ همچنین اگر قصد دارید که آخرین اطلاعات در مورد مهاجرت به مدرن ترین کشور های دنیا با کم ترین هزینه را به دست آورید گروه مشاورین رجبی را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام همراهی کنید.

هدف

تفاوت اصلی بین بیمه دانشجویی و دیگر بیمه ها در اهداف مربوطه است ، همانطور که می دانید هر بیمه ای بخشی از هزینه ها را پرداخت می کند امروزه بیمه ها مختلفی مانند بیمه ملک ، بیمه سالمندان ، بیمه سلامت ، بیمه حمل و نقل و … وجود دارد.

بیمه دانشجویی در بلاروس از سوی دیگر به منظور ارائه پوشش مالی به دانشجو در صورت درمان پزشکی است. این شامل پرداخت هزینه های پزشکی است که دانشجو در نتیجه درمان به دلیل بیماری / جراحت فوری یا غیر فوری متحمل می شود

دوره پوشش

بیمه های مختلف مانند بیمه کاری و بیمه دانشجویی از نظر دوره های پوشش تفاوت زیادی دارند ، در حالی که دوره پوشش بیمه وام ممکن است در برخی موارد تا 10 سال افزایش یابد ، دوره پوشش بیمه درمانی دانشجویی عمدتاً یک سال یا حداکثر 4 سال است.

هزینه بیمه

برخی از انواع بیمه ها مبالغ بسیار بالایی را دریافت می کنند ، از سوی دیگر ، هزینه بیمه درمانی دانشجویی به مبلغ بیمه و پوشش بستگی دارد ، با این حال ، هزینه آنها بسیار کمتر از دیگر بیمه های معمول است.

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در بلاروس

شهروندان بین المللی که به طور موقت در قلمرو جمهوری بلاروس اقامت دارند یا زندگی می کنند ، باید یک قرارداد بیمه پزشکی داشته باشند.

  • بیمه عمومی
  • بیمه خصوصی
  • بیمه پزشکی مسافرتی بین المللی
  • بیمه درمانی عمده بین المللی

مهم ترین تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی بلاروس در مدت زمان است ، در حالی که بیمه مسافرتی دانشجویی فقط برای کوتاه مدت است ، بیمه دانشجویی ، دانشجویان بین المللی را برای مدت طولانی پوشش می دهد.

  • شرکت بیمه Strahovka.vip
  • شرکت بیمه پروم ترانس اینوست
  • شرکت بیمه Belgosstrakh

1. برای مدت اقامت موقت یا اقامت موقت یک شهروند خارجی در جمهوری بلاروس معتبر باشد.
2. مبلغ بیمه حداقل 10000 یورو باشد.
3. در دسترس بودن بیمه دانشجویی در بلاروس را می توان با یک بیمه نامه ، کارت بیمه یا سند دیگری که حاوی اطلاعاتی در مورد بیمه سلامت است تأیید کرد.

در این مقاله که توسط مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی گردآوری شده بود بیمه دانشجویی در بلاروس را بررسی کردیم ،  اگر شما نیز به زندگی و تحصیل در این کشور علاقه دارید همین حالا از طریق تلفن های تماس و یا دو شعبه معتبر تهران و شیراز با مشاورین با سابقه ما در تماس باشید ؛ شما همچنین می توانید تمامی راه ها مهاجرت به این کشور را از طریق مقاله مهاجرت تحصیلی به بلاروس مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه