ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا به مدت زمان مشخص به شما اجازه می دهد تا در این کشور اقامت داشته و به تحصیل مشغول شوید.

ویزای تحصیلی کانادا می تواند شامل افراد همراه از جمله همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز شود و توصیه ما به شما این است که شش ماه قبل از شروع سال تحصیلی برای اخذ ویزا اقدام نمایید زیرا ابتدا باید روند پذیرش دانشگاه را پشت سر بگذارید و سپس برای اخذ ویزا اقدام نمایید ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) آماده راهنمایی شما در تمامی این مسیر هستند.

اگر در حال تحقیق در خصوص تحصیل در کانادا هستید ، مقاله لینک شده که پیشتر کارشناسان تخصصی هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به شما ارائه داده اند را نیز بخوانید تا با نحوه پذیرش ، تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا و مزایا و معایب تحصیل در کانادا بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب
ویزای تحصیلی کانادا

در این بخش ، روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در حدود سه دقیقه با شما در خصوص ویزای تحصیلی کانادا صحبت می کند ، مهم ترین موضوعات این مقاله را در فایل ویدئویی و پادکست ارائه شده دریافت خواهید کرد ، فایل پادکست قابلیت دانلود دارد تا در زمان بهتری بتوایند به آن دوباره گوش کنید.

پادکست ویزای تحصیلی کانادا​

نمایش ویدیو درباره ویزای تحصیلی کانادا

مدارک مور نیاز اخذ ویزای تحصیلی کانادا

متقاضیان در هنگام درخواست ویزا باید مدارک را به صورت ترجمه شده و کاملا صحیح ارائه داده و به تمامی سوالات پاسخ درست و دقیق بدهند.

در دریافت ویزا نظر فردی که با شما مصاحبه می کند بسیار مهم است از این رو با آمادگی کامل به مصاحبه بروید ، پرداخت هزینه سفارت بخش الزامی درخواست ویزا می باشد که غیر قابل برگشت است.

امکان بردن همراه در زمان گذراندن دوره های زبان وجود ندارد و تنها در صورتی که بتوانید ویزای خود را برای تحصیل بیشتر از شش ماه در این کشور تمدید کنید می توانید درخواست ویزای همراه دهید.

در جدول ارائه شده مدارک مور نیاز اخذ ویزای تحصیلی کانادا را به همراه توضیحات آن مشاهده می کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی کانادا توضیحات
نامه پذیرش از دانشگاه مقصد در کانادا
نامه عدم سوء سابقه برای تمامی متقاضیان
نامه تمکن مالی برای مبلغ حداقل ۱۰۰۰۰ دلار
تعهد نامه مبنی بر بازگشت به ایران پس از اتمام تحصیل
پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از شش ماه
شناسنامه به صورت ترجمه شده
ویزای دوره زبان کانادا

ویزای دوره زبان کانادا

ویزای تحصیل در کانادا سه نوع کلی را شامل می شود که هر فرد با توجه به هدف خود باید برای مناسب ترین آنها اقدام نماید ، اگر مدت زمان تحصیل شما مانند دوره های زبان کمتر از شش ماه می باشد نیازی به ویزای تحصیلی کانادا ندارید ، اما در صورتی که طول تحصیل شما بیش از شش ماه است باید برای اخذ ویزای اقدام نمایید.

مدت آموزش زبان در کانادا از سه ماه تا یکسال متغیر است که برای دوره های کوتاه مدت نیازی به اخذ ویزای نخواهید داشت و می توانید با ویزای توریستی هم این دوره را تکمیل کنید ، برای دوره های یکساله حتما باید ویزای دوره زبان دریافت کنید و باید بگوییم که در حال حاضر ، سفارت کانادا برای ایرانیان ویزای دوره زبان صادر نمی کند بنابراین سعی کنید نمرات آیلتس و یا تافل را به حدی برسانید که نیازی به پذیرش مشروط به ارائه نمره زبان از موسسات کانادایی نداشته باشید.

جهت اخذ ویزای دوره زبان کانادا باید حداقل از شش ماه قبل از شروع دوره اقدام نمود تا زمان کافی برای انجام کارهای مربوطه و فراهم نمودن مدارک لازم وجود داشته باشد ، مدارک لازم همانند دریافت ویزای تحصیلی بوده و باید در یکی از موسسات آموزش زبان به پذیرش رسیده باشید.

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید طلاعات به روز درباره جنبه های مختلف تحصیلی داشته باشید ، مقالات زیر به شما کمک می کنند.

ویزای مدارس کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می تواند برای سنین مختلفی اتفاق افتد که یکی از اصلی ترین آنها ویزای مدارس کانادا می باشد ،  برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا در مدارس باید فرزند شما حداقل چهار سال سن داشته و شما از لحاظ مالی توانایی کافی برای تامین مخارج او را داشته باشید ، چنانچه فرزند شما مقطع خاصی را در ایران گذارنده باشد باید تمام مدارک تحصیلی او به همراه توصیه نامه از مدرسه را نیز ارائه نمایید.

از اصلی ترین نیازهای درخواست این ویزا داشتن قیم در این کشور می باشد ، فرزند شما باید در این کشور یک نفر را به عنوان قیم داشته باشد ، چنانچه فامیل و یا آشنا در این کشور دارید بهتر است که از آنها درخواست کنید تا قیم فرزند شما باشند در غیر این صورت پدر و مادر می توانند با داشتن ویزای همراه به مدت شش ماه در سال فرزندان خود را در هنگام تحصیل یاری نمایند.

مدارس کشور کانادا به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند که هزینه تحصیل در مدارس خصوصی بسیار بیشتر از مدارس دولتی است ، اما امکانات مدارس خصوصی برای دانش آموزانی که والیدن شان در مدتی از سال همراهشان نیستند ، می تواند بسیار مناسب تر بوده و خیال والدین را از بابت اقامت آنها آسوده تر سازد . بر روی عنوان تحصیل در مدارس کانادا کلیک کنید تا به دقیق ترین اطلاعات در این رابطه برسید.

ویزای مدارس کانادا
اخذ ویزای کانادا برای متقاضیان ایرانی

اخذ ویزای کانادا برای متقاضیان ایرانی

اخذ ویزای کانادا برای متقاضیان ایرانی چگونه است؟ در حال حاضر سفارت کانادا در کشور خودمان فعال نیست و برای گرفتن ویزای تحصیلی باید به کشورهای دبی و یا ترکیه مراجعه کنید ، بسیاری موارد پیش می آید که متقاضی زحمت اخذ پذیرش را کشیده و نامه پذیرش را دریافت کرده ، اما به دلیل عدم اطلاع و آگاهی از نحوه اخذ ویزای تحصیلی کانادا ، موفق به اخذ ویزا نشده است.

پیشنهاد می شود که قبل از درخواست پذیرش از دانشگاه ، سعی کنید نوبت سفارت را معین کنید و مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا را به دقت بررسی و آماده نمایید ، روند اخذ پذیرش از دانشگاه خود پروسه ای زمان بر و نیازمند صرف انرژی و هزینه می باشد ، از این رو شایسته نیست که این مراحل را پشت سر گذاشته و به دلیل اطلاع نداشتن و یا آماده نبودن مدارک ، پذیرش خود را از دست دهید.

همچنین دریافت ویزا برای دوره های زبان و مقطع لیسانس به تازگی دشوراتر از قبل شده است و پیشنهاد می شود که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا همراه با داشتن مدرک زبان مورد نیاز اقدام کنید ، زیرا بسیاری از طریق دوره های زبان به این کشور وارد شده و سایر مسیرها مانند کار در کانادا و غیره را دنبال کرده اند.

وبینار تحصیل در مدارس کانادا

شاید برایتان جالب باشد بدانید شرایط تحصیل در مدارس کانادا چیست ؟ آیا می توانید همراه با دانش آموز به کانادا بروید؟ آیا اجازه کار دارید؟ و بسیاری سوالات دیگر .

در این وبینار که توسط هانیه عابدی ، کارشناس ارشد مهاجرت از هلدینگ مهاجرتی رجبی ارائه شده ، تمام سوالات شما در زمینه تحصیل در مدارس کانادا پاسخ داده خواهد شد ، مدت زمان وبینار حدوداً یک ساعت و بیست دقیقه است.

نکته : شماره تماس خود را در باکس زیر وارد نمایید تا مشاوران ما به شما ارتباط برقرار کرده و به تمام سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند ، به شنیده های خود از دیگران اکتفا نکنید چراکه هیچ دو کیس مهاجرتی شبیه هم نیست و شرایط از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل سریع و آسان در بهترین دانشگاه های کانادا ، دریافت مشاوره از کارشناسان رجبی با درج شماره تماس.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار ویزای تحصیلی کانادا

  • نامه پذیرش
  • نامه عدم سوء سابقه
  • نامه تمکن مالی
  • تعهد نامه
  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه

اگر مدت زمان دوره های زبان کمتر از شش ماه است نیازی به ویزای تحصیلی کانادا نخواهد بود ، اما برای دوره های بیش از 6 ماهه باید ویزای دوره زبان کانادا را اخذ نمایید.

خیر ، امکان بردن همراه در زمان گذراندن دوره های زبان وجود ندارد و تنها در صورتی که بتوانید ویزای خود را برای تحصیل بیشتر از شش ماه در این کشور تمدید کنید می توانید درخواست ویزای همراه دهید.

از اصلی ترین نیازهای درخواست ویزا برای مدارس کانادا داشتن قیم است ، فرزند شما باید در کانادا یک نفر را به عنوان قیم داشته باشد ، چنانچه فامیل و یا آشنا در این کشور دارید بهتر است که از آنها درخواست کنید تا قیم فرزند شما باشند در غیر این صورت پدر و مادر می توانند با داشتن ویزای همراه به مدت شش ماه در سال فرزندان خود را در هنگام تحصیل همراهی کنند.

خیر ، سفارت کانادا در کشور خودمان فعال نمی باشد و برای گرفتن ویزای تحصیلی باید به کشورهای دبی و یا ترکیه بروید.

با چگونگی دریافت ویزای تحصیلی کانادا آشنا شدید ، کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی آماده اند تا جزئیات لازم در زمینه روش های مهاجرت به کانادا اعم از سرمایه گذاری در کانادا و یا ثبت شرکت در کانادا را برای شما شرح داده و در زمانی کوتاه شما را به نتیجه دلخواهتان برسانند ، برای شناخت کامل تمامی راه و روش های صحیح و قانونی به کانادا مقاله مهاجرت به کانادا را بخوانید.

 

در این بخش صحبتهای دو نفر از کلاینت های موسسه رجبی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا را می شنوید.

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره کیوان کورش نیا کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به طور کلی هشتاد درصد حقوق پزشكان بین 85 تا 150 هزار یورو در سال است.

دستمزد سالانه آن ها به 50 هزار و 80 هزار یورو در شرکت های متوسط و حتی تا 700 هزار یورو و یا بیشتر در شرکت های بزرگ می رسد.

مهندسان به طور متوسط 64 هزار یورو در سال حقوق دریافت می کنند ، که این دستمزدها با توجه به تخصص ، تجربه و نوع فعالیت می تواند افزایش یابد ، برای مثال ، یک مدیر فنی در یک کارخانه بزرگ با مدرک فوق لیسانس می تواند سالانه 138 هزار یورو تا 168 هزار یورو درآمد کسب کند.

به طور کلی مدرک کارشناسی در زمینه های مرتبط با کسب و کار ، مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری ، مالی ، ریاضیات ، بازاریابی و آمار و همچنین تجربه قبلی به عنوان نماینده فروش می تواند بسیار بر درآمد و استخدام شما در آلمان تاثیر گذار باشد ، برای کسب اطلاعات بیش تر و جزئی در رابطه با 10 شغل برتر و پر درآمد در آلمان با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نموده و از اطلاعات آنان بهره مند گردید ، پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به آلمان را بخوانید و با تمام روش های کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری و سایر روش های امن و قانونی برای مهاجرت به این کشور آگاه شوید.

 
Rate this post
منو
خانه