بهترین دانشگاه های کرواسی

بهترین دانشگاه های کرواسی با توجه به موقعیت عالی این کشور و سطح علمی بالای دانشگاه های آن ، مورد توجه افراد زیادی از جمله ایرانیان قرار گرفته است، اطلاع از بهترین دانشگاه های این کشور از این نظر که می تواند در داشتن انتخاب بهتری به شما کمک نموده و زمینه موفقیت شغلی را برایتان فراهم سازد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  به معرفی بهترین دانشگاه های کرواسی می پردازیم.

به هدف اینکه راهنمای مناسبی برای شما علاقه مندان به تحصیل در این کشور باشد و با دید بازتری بتوانید در این مسیر گام بردارید ، این دانشگاه ها دارای رتبه های عالی در سطح ملی و بین المللی هستند و زمینه ساز موفقیت های شغلی زیادی برای شما می توانند باشند.

همچنین شما را به خواندن مقاله تحصیل در کرواسی که توسط کارشناسان ما تهیه شده است دعوت می کنیم زیرا با خواندن این مقاله نکات مفید و کاربردی زیادی در اختیارتان قرار می گیرد که موجب از بین رفتن سردرگمی و برنامه ریزی آسانتر برای مهاجرت تان می گردد.

جالب است بدانید که 98 درصد مردم کرواسی با سواد هستند و در این کشور 67 مرکز آموزشی و دانشگاه وجود دارد که خود نمایانگر اهمیت به سواد و تحصیلات دانشگاهی در این کشور است.

نکته : بر روی نام هر دانشگاه که کلیک کنید توضیحات همان دانشگاه برایتان نمایش داده خواهد شد ، سوالات و نظرات خود را هم در پایان مقاله در بخش دیدگاه ثبت نمایید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های کرواسی

دانشگاه زاگرب رتبه یک دانشگاه های کرواسی

یکی از قدیمی ترین و بهترین دانشگاه های کرواسی ، دانشگاه زاگرب است، این دانشگاه که از رتبه علمی بسیار خوبی برخوردار است، برای پذیرش در آن باید در آزمون ورودی شرکت کرد و در صورت قبول شدن، از طرف دانشگاه پذیرش خواهید شد، اما دانشجویانی که دوره پیش دانشگاهی را پشت سر گذاشته اند و در آزمون بین المللی MCAT موفق به کسب حداقل نمره 9 شده باشند، از آزمون ورودی معاف هستند؛ نکته قابل توجه این است که مدرک این دانشگاه از نظر کشور ایران دارای اعتبار است.

دانشگاه زاگرب رتبه یک دانشگاه های کرواسی است و یک دانشگاه دولتی محسوب می شود ، این دانشگاه برای دانشجویان بسیار محبوب هست و با توجه به کیفیت آموزش و تحصیل در آن، همچنین اعتبار مدرک آن در سراسر اروپا، افراد پس از فارغ التحصیل شدن به راحتی می توانند جذب بازار کار شوند و درآمد کسب کنند ، این دانشگاه در رشته هایی مانند دامپزشکی ، اقتصاد ، تجارت ، پزشکی و دندانپزشکی از شهرت زیادی برخوردار است.

این دانشگاه می تواند به عنوان یک مقصد قوی پذیرای شما در رشته های علوم پزشکی باشد از این رو به شما توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کرواسی به جزئیات بیشتر در این زمینه برسید. 

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بهترین راه برای کسب اطلاعات به روز مهاجرتی تماس با مشاوران آگاه رجبی است.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه اسپلیت دومین دانشگاه برتر کرواسی

یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه های کرواسی ، دانشگاه اسپلیت است که در زمینه مهندسی بسیار پیشرفته و معتبر است و در آغاز نیز فعالیت خود را در زمینه مهندسی آغاز نمود ، این دانشگاه انتخابی بسیار عالی برای رشته های مهندسی است ، چرا که در این زمینه از سطح علمی و تحقیقاتی بالایی برخوردار است و مدرک آن در اکثر کشورهای اروپایی دارای اعتبار می باشد.

این دانشگاه رشته هایی مانند فیزیک هسته ای ، علوم سیاسی ، ریاضی ، آمار ، ایمونووژی ، هوش مصنوعی ، انکولوژی و سرطان شناسی را ارائه می دهد.

یکی از مزیت های دانشگاه اسپلیت دومین دانشگاه برتر کرواسی که موجب شده در لیست بهترین دانشگاه های کرواسی قرار بگیرد ، این است که مدرم این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران است و برای دانشجویانی که قصد بازگشت به ایران را دارند چه فرصتی بهتر از این؟ 

در دانشگاهی با امکانات علمی بالا به تحصیل پرداخته و سپس با بازگشت به ایران می توانند به راحتی در بازار کار مشغول شوند یا کسب و کار شخصی خویش را راه بندازند.

دانشگاه اسپلیت دومین دانشگاه برتر کرواسی

دانشگاه رجیکا سومین دانشگاه معتبر

دانشگاه رجیکا سومین دانشگاه معتبر و یکی دیگر از بهترین دانشگاه های کرواسی است که در رشته های مهندسی ، اقتصاد ، مهمانداری ، پزشکی ، حقوق ، گردشگری و تربیت معلم شهرت زیادی دارد ، این دانشگاه با توجه به رتبه و جایگاهی که در سطح ملی و بین المللی دارد ، مقاضیان زیادی دارد و دانشجویان ترجیح می دهند در یکی از رشته های این دانشگاه به تحصیل مشغول شوند و از امکانات و امتیازات علمی دانشگاه بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که مدرم این دانشگاه مورد تایید کشور ایران است که خود مزیت بزرگی محسوب می شود و در صورتی که فرد تمایل داشته باشد پس از فارغ التحصیلی به کشور ایران باز گردد از نظر مدرک تحصیلی مشکلی ندارد.

دانشگاه زادار مرکز علوم ورزشی

دانشگاه زادار مرکز علوم ورزشی

در ادامه معرفی بهترین دانشگاه های کرواسی ، نوبت به دانشگاه زادار مرکز علوم ورزشی کرواسی است و در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک مرکز کوچک علمی آغاز کرد اما پس از گذشت چند سال ، به یکی از دانشگاه های مدرن و بزرگ دولتی در کرواسی تبدیل شد و در رشته هایی مانند جامعه شناسی ، هنر ، تاریخ ، ادبیات ، جغرافیا ، کشاورزی ، شیمی ، اقتصاد ، بهداشت ، تاریخ هنر ، بازاریابی ، نویسندگس خلاق و علوم ورزشی دانشجو می پذیرد ، دانشگاه زادار در زمینه علوم ورزشی از پیشرفت بسیار زیادی برخوردار بوده و در این زمینه به صورت تخصصی تر فعالیت دارد ، بنابراین اگر علاقه مند به تحصیل در رشته های ورزشی هستید ، این دانشگاه انتخابی بسیار عالی برای شما هست و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ، به تحصیل در این رشته بپردازید.

دانشگاه دوبرونیک مرکز علوم دریایی

در لیست بهترین دانشگاه های کرواسی ، دانشگاه دوبرونیک مرکز علوم دریایی نیز قرار دارد ، این دانشگاه در رشته هایی مانند دریانوردی ، مهندسی برق ، اقتصاد و مدیریت ، ریاضی ، داروسازی ، هنر و مهندسی ارتباطات فعالیت زیادی دارد و دانشجو می پذیرد ، اگر به چنین رشته هایی علاقه دارید ، یکی از بهترین انتخاب ها برایتان دانشگاه دوبرونیک است ، جالب است بدانید که علوم دریایی نقطه قوت این دانشگاه است که به صورت سنتی باقی مانده است ، این دانشگاه از جمله دانشگاه هایی است که در مورد نرخ پذیرش خود اطلاعاتی را ارائه نمی دهد ، شاید به این دلیل است که متقاضی باید شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشد و مبنای پذیرش آن رقابتی نمی باشد.

دانشگاه پولا متحول کننده آموزش عالی

تاسیس دانشگاه پولا در آغاز قرن 21 میلادی ، به عنوان تحولی در بازسازی سیستم آموزش عالی کرواسی به شمار می آید ، بنیاد این دانشگاه ، بر اساس پیش فرض های تاریخی ، سنتی و آموزشی و سایر مفروضات توسعه فرهنگی صورت گرفته است ، بنابراین جای تعجبی ندارد که نام این دانشگاه را در لیست بهترین دانشگاه های کرواسی بگنجانیم.

ضمن اینکه از نظر بار علمی و سطح دانش در کشور کرواسی و همچنین در سطح بین المللی ، جایگاه بسیار مناسبی دارد ، بنابراین طبیعی است که دانشجویان زیادی متقاضی پذیرش در این دانشگاه باشند ، قطعا مدرک تحصیلی این دانشگاه از اعتبار زیادی برخوردار است و فارغ التحصیلان می توانند بدون نگرانی از بیکار ماندن پس از تحصیل ، به کسب علم و مهارت در دانشگاه پولا متحول کننده آموزش عالی در کرواسی بپردازند.

این دانشگاه در رشته ای زیادی دانشجو می پذیرد از : هنر ، روانشناسی ، اقتصاد ، کسب و کار ، علوم سیاسی ، ریاضی ، بیولوژی ، داروسازی ، جامعه شناسی ، مهندسی ، تاریخ ، رسانه ، ادبیات ، روانشناسی کودک ، حسابداری ، علوم داده ، شیمی و محیط زیست.

دانشگاه پولا متحول کننده آموزش عالی

دانشگاه نورث پذیرشی غیر رقابتی

دانشگاه نورث پذیرش غیر رقابتی دارد و کافی است متقاضی ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را ارائه دهد ، این دانشگاه از نظر تعداد دانشجو و سطح علمی ، در ردیف یازدهمین دانشگاه کرواسی محسوب می شود ؛ به همین دلیل شایسته است آن را در لیست بهترین دانشگاه های کرواسی قرار دهیم ، لازم به ذکر است که این دانشگاه ، تنها دانشگاه دولتی در قسمت شمالی کرواسی است و در نزدیکی با دانشگاه زاگرب قرار دارد ، این دانشگاه دولتی با ادغام دانشگاه علوم کاربردی و دانشگاه رسانه پدید آمد و از نظر سطح علمی و پژوهشی جایگاه خوبی دارد ، این دانشگاه در مقطع لیسانس ، رشته هایی مانند آی تی ، مهندسی ، ریاضی ، علوم اجتماعی ، علوم سیاسی و کسب و کار را ارائه می دهد.

با بهترین دانشگاه های برخی از کشور های اروپایی از طریق مطالعه مقالات زیر آشنا شوید.

دانشگاه اوسیجک رتبه 4 ام در کرواسی

دانشگاه اوسیجک که در فهرست بهترین دانشگاه های کرواسی قرار دارد ، مورد علاقه دانشجویان در رشته های هنر و ادبیات و زبان است زیرا در این رشته ها از سطح بسیار خوبی برخوردار است و پیشرفت های زیادی داشته است.

علاوه بر این رشته ها ، در رشته های دیگری مانند فیزیک ، علوم کامپیوتر ، شیمی ، روانشناسی ، اقتصاد ، هوش مصنوعی ، حقوق و نجوم دانشجو می پذیرد.

دانشگاه اوسیجک رتبه 4 ام در کرواسی ، یک دانشگاه دولتی به شمار می آید و همچنین در رده قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های کرواسی می باشد.

اگر شیفته زبان و ادبیات و همچنین هنر هستید ، پیشنهاد ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، این است که این فرصت را از دست ندهید و از امکانات و پیشرفت های علمی این دانشگاه در رشته های ذکر شده بهره مند شوید ، مبنای پذیرش این دانشگاه نیز به صورت رقابتی نمی باشد و متقاضی لازم است شرایط مورد نیاز برای ثبت نام را فراهم آورد.

دانشگاه اوسیجک رتبه 4 ام در کرواسی

دانشگاه پلی تکنیک زاگرب

دانشگاه پلی تکنیک زاگرب در میان 10 دانشگاه برتر کرواسی قرار دارد ، این دانشگاه از نظر تکنیک های عملی بسیار قوی است و در زمینه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی نیز دستاوردهای زیادی داشته است ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های کرواسی خدمت شما خوبان معرفی کنیم ، پذیرش این دانشگاه مبنای رقابتی ندارد و بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد و کافی است مدارک مورد نیاز دانشگاه را فراهم آورید.

تحصیل در این دانشگاه ، با توجه به معتبر بودن مدرک آن و همچنین سطح علمی بالایی که دارد ، در کنار آموزش های عملی فرصتی مناسب برای فارغ التحصیلان ایجاد می کند که بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و موفقیت شغلی و اجتماعی کسب کنند ، اگر نمیدانید چه رشته ها و مشاغلی مورد نیاز جامعه کرواسی است سری به مقاله کار در کرواسی بزنید و با تمام مسایل مربوط به کار در این کشور آشنا شوید.

در تلاشیم از راه های قانونی و امن و البته کم هزینه و سریع شما را به اهداف مهاجرتی تان برسانیم.

در ویدئو ارائه شده پذیرش کشورهای مختلف را که توسط کارشناسان و مدیران مجموعه بزرگ رجبی اخذ شده است را میبینید برای اینکه با مراجعین ما بیشتر آشنا شوید و از تجارب آن ها بهره ببرید به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم” بروید و ویدئو های ارائه شده را ببینید.

با درج شماره تماس در باکس زیر هم می توانید در لیست دریافت مشاوره رایگان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی قرار بگیرید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا می دانستید سنجش اولیه شرایط شما برای تحصیل در خارج توسط مشاوران ما رایگان است؟!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشکده علم و اقتصاد زاگرب

و اما برویم سراغ دهمین دانشگاه کرواسی که جا دارد به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های کرواسی به آن بپردازیم ، دانشکده علم و اقتصاد زاگرب به ارائه رشته هایی مانند امور مالی ، بازرایابی ، حسابداری ، مدیریت و اقتصاد می پردازد و پنج سال متوالی به عنوان بهترین دانشکده در حوزه کسب و کار ، شناسایی شده است و اولین دانشکده ی تجاری است که موفق به دریافت اعتبار AACSB شده است.

این دانشکده ، بزرگترین مرکز آموزشی خصوصی است و چنانچه علاقه مند به تحصیل در رشته های اقتصاد و کسب و کار هستید ، جای هیچ گونه تعللی نمی ماند ، ، دانشکده علم و اقتصاد زاگرب بهترین گزینه است و به نوعی تضمیم کننده آینده شغلی و اجتماعی شما خواهد بود.

رتبه بهترین دانشگاه های کرواسی

در جدول زیر رتبه بهترین دانشگاه های کرواسی در داخل این کشور و در سطح جهانی گردآوری شده است.

نام دانشگاه رتبه داخلی رتبه جهانی
دانشگاه زاگرب 1 345
دانشگاه اسپلیت 2 1142
دانشگاه رجیکا 3 1323
دانشگاه اسیجک 4 1688
دانشگاه زادار 5 2947
دانشگاه دوبرونیک 6 4003
دانشگاه پولا 7 4479
دانشگاه پلی تکنیک زاگرب 9 5723
دانشکده علم و اقتصاد زاگرب 10 6032
دانشگاه نورث 11 6325

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های کرواسی

  • دانشگاه زاگرب
  • دانشگاه اسپلیت
  • دانشگاه رجیکا

برای پذیرش در آن باید در آزمون ورودی شرکت کرد و در صورت قبول شدن ، از طرف دانشگاه پذیرش خواهید شد ، اما دانشجویانی که دوره پیش دانشگاهی را پشت سر گذاشته اند و در آزمون بین المللی MCAT موفق به کسب حداقل نمره 9 شده باشند ، از آزمون ورودی معاف هستند.

این دانشگاه انتخابی بسیار عالی برای رشته های مهندسی است ، چرا که در این زمینه از سطح علمی و تحقیقاتی بالایی برخوردار است و مدرک آن در اکثر کشورهای اروپایی دارای اعتبار می باشد.

در رشته های مهندسی ، اقتصاد ، مهمانداری ، پزشکی ، حقوق ، گردشگری و تربیت معلم می توان این دانشگاه را انتخاب کرد.

دانشگاه نورث پذیرش غیر رقابتی دارد و کافی است متقاضی ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بهترین دانشگاه های کرواسی پرداخته شد ، اگر تمایل دارید به این کشور مناسب تحصیل سفر کنید ، ما در شرکت مهاجرتی رجبی ، مقاله مهاجرت به کرواسی را برای شما خوبان تهیه کرده ایم ، با مطالعه این مقاله به بسیاری از سوال های شما در زمینه وارد شدن به خاک این کشور ، پاسخ داده می شود و شما را از سردرگمی نجات می دهد ، ضمن اینکه می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر در زمینه روش های مهاجرتی با دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در این دفاتر آماده پاسخگویی به شما هستند.

اگر هنوز در حال بررسی مقاصد مناسب تحصیلی هستید ، قطعاً مقالات زیر برای شما راهگشا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه