بیمه دانشجویی در کرواسی

بیمه دانشجویی در کرواسی یکی از مزیت های بزرگ و قابل توجه برای دانشجویانی است که قصد دارند در دانشگاه های این کشور به تحصیل و کسب دانش بپردازند.

داشتن بیمه به افراد کمک می کند تا برای پرداخت هزینه های درمانی خود دغدغه کمتری داشته باشند ، به دلیل اینکه بیمه بخشی از هزینه های درمان را متقبل می شود و لازم نیست فرد کل هزینه را خودش پرداخت کند.

بیمه دانشجویی در کرواسی نیز به همین شکل است و این امکان را برای دانشجویان فراهم می آورد که با تحصیل در کشوری غیر از کشور خودشان ، نگرانی بابت هزینه های درمان خود نداشته باشند و در صورت بروز حادثه یا بیمار شدن با داشتن بیمه ، میزان کمتری بابت درمان خود پرداخت کنند که این خود کمک بزرگی به دانشجویان است و موجب می شود راحت تر بتوانند روی درسشان متمرکز باشند و به موفقیت های علمی دست پیدا کنند.

ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، این مقاله را به بیمه دانشجویی در کرواسی اختصاص داده ایم تا شما عزیزانی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارید ، در جریان بیمه دانشجویی قرار بگیرید و نگرانی تان از این بابت کمتر باشد.

ضمن اینکه شما را به خواندن مقاله تحصیل در کرواسی که توسط کارشناسان این مجموعه تهیه شده است دعوت می کنیم ، در این مقاله به صورت جامع و کاملا کاربردی به شرایط تحصیل در این کشور پرداخته شده است که شما کمک می کند در این مسیر راحت تر گام بردارید.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی در کرواسی

انواع بیمه دانشجویی در کرواسی

برای بررسی بیمه دانشجویی ؛ در ابتدا انواع بیمه دانشجویی در کرواسی را به شما معرفی می کنیم ، اما قبل از آن لازم است بدانید که داشتن بیمه دانشجویی در کرواسی الزامی است و دانشجویان باید در زمان تحصیل خود حتما بیمه شوند ، در غیر اینصورت باید تمام هزینه های درمانی را خودشان پرداخت کنند و بار مالی زیادی برایشان خواهد داشت ، برای بهره مندی از خدمات بیمه دانشجویی در کرواسی ، دانشجو باید سالانه مبلغی را به شرکت بیمه پرداخت کند.

انواع بیمه دانشجویی در کرواسی ، با توجه به مقطع تحصیلی ، دانشگاه و شهری که دانشجو در آن اقامت دارد ارائه می شود و شامل کارت بیمه سلامت (EHIC) ، بیمه درمانی عمومی و بیمه های درمانی خصوصی است ، کارت بیمه سلامت مختص دانشجویان اتحادیه اروپا و شهروندان اروپایی است و بخشی از هزینه های درمان بیماری های خاص و یا حوادث هایی مانند تصادفات را پوشش می دهد و آن را پرداخت می کند ، صدور این کارت به صورت رایگان انجام می شود.

بیمه درمانی عمومی که برای دانشجویان بین الملل غیر اتحادیه اروپا ارائه می شود ، هزینه های بیماری های خاص و درمان های جدی را پوشش نمی دهد و برای چنین مواردی دانشجو می تواند از خدمات بیمه که به صورت مجزا توسط شرکت های بیمه در کرواسی ارائه می شود ، بهره ببرد و در این صورت هزینه درمان های خاص نیز توسط بیمه تحت پوشش قرار می گیرد و بنابراین دانشجو مجبور به پرداخت هزینه های سنگین درمانش نیست.

شاید بخواهید بدانید در کنار هزینه های تحصیل و بیمه های درمان چه هزینه های دیگری هنگام تحصیل خواهید داشت ؛ یکی از مهمترین این هزینه ها ، هزینه مسکن است ؛ مقاله قیمت خانه برای زندگی در کرواسی را بخوانید و با این هزینه ها آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب اطلاعات مهاجرت تحصیلی با توجه به علایق و اهداف شما از مشاوران و متخصصان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بیمه EHIC

در ادامه مقاله بیمه دانشجویی در کرواسی ، لازم به ذکر است که بیمه EHIC ، به عنوان جایگزینی برای بیمه مسافرتی محسوب نمی شود و شامل خدماتی مانند بازگشت به کشور خود ، جستجو و نجات ، حفاظت مسافرتی ، درمان های اضطراری دندانپزشکی نمی باشد ؛ به همین دلیل دانشجویان اتحادیه اروپا نیز که از این بیمه بهره مند هستند ، بهتر است در کنار بیمه EHIC ، از خدمات بیمه های خصوصی نیز استفاده نمایند که راحت تر بتوانند هزینه های مواردی که تحت پوشش بیمه آن ها نیست را متقبل شوند.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی کرواسی

لازم است در بررسی بیمه دانشجویی در کرواسی ، به تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی کرواسی نیز بپردازیم تا این قضیه به طور کامل برایتان روشن شود ، بیمه مسافرتی مواردی مانند پرداخت خسارت ها و عواقب های حوادث و بیماری هایی که یک دانشجو در  زمان سفر از کشور خود به سمت کشور مقصد برایش پیش می آید هست و هیچ گونه خدماتی پس از رسیدن دانشجو به مقصد ارائه نمی دهد.

بیمه مسافرتی خدمات درمانی مانند هزینه های دندانپزشکی و پزشکی در حین سفر ، هزینه هایی مانند موارد پیش آمده در اثر تاخیر در حرکت و هزینه های داروهای ضروری دانشجو را صرفا در حین سفر پوشش می دهد ، اما بیمه دانشجویی در کرواسی ، خدمات درمانی در تمام دوران تحصیل و اقامت او در این کشور را ارائه می دهد و بخشی از هزینه های آن را متقبل می شود.

با توجه به این تفاوت ها ، نمی توان یکی را جایگزین دیگری کرد و هر کدام از بیمه مسافرتی و بیمه دانشجویی در جایگاه و شرایط خود حائز اهمیت هستند و توصیه ما به دانشجویان این است که از خدمات هر دو بیمه بهره مند شوند و از آن چشم پوشی نکنند تا با اطمینان خاطر بیش تری بتوانند به کشور کرواسی وارد شوند و به تحصیل بپردازند.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی کرواسی

نام شرکت های بیمه در کرواسی

از طریق شرکت های بیمه می توان برای بهره مند شدن از خدمات بیمه خصوصی در کرواسی استفاده کرد ، بیمه خصوصی خدمات گسترده تری در مقایسه با بیمه عمومی اجباری ارائه می دهد و از این طریق دانشجویان هزینه مالی کمتری را در صورت بروز بیماری های خاص متحمل می شوند و علاوه بر این ، برخی از خدماتی که در بیمه های عمومی و همچنین بیمه EHIC ارائه نمی شوند را می توان از طریق بیمه های خصوصی تامین کرد.

در این صورت خلا های بیمه های دیگر در ارائه خدمات ، پوشش داده می شود و دانشجویان راحت تر می توانند در حین تحصیل و اقامت در این کشور ، در صورت بروز حادثه یا ابتلا به بیماری ، به درمان خود بپردازند ، البته لازم است هزینه بیمه خصوصی را به صورت ماهیانه نیز پرداخت کنند.

برای اطلاع از انواع بیمه دانشجویی در کرواسی ، لازم است شرکت های ارائه دهنده بیمه را نیز خدمت شما معرفی کنیم ، نام شرکت های بیمه در کرواسی که دارای اعتبار زیادی هستند و همچنین متقاضیان زیادی از رده دانشجویان دارند عبارتند از:

  • Allianz
  • Euroherc
  • Wiener
  • Generali
  • Bupa International
  • AP Companies Russia
  • Van Breda International
  • Henner (GMC Services)
  • Croatia osiguranje
نام شرکت بیمه حق بیمه
Allianz 146
Euroherc 137
Wiener 122
Generali 106

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در کرواسی

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در کرواسی در خدمات ارائه شده آن است و به طور کلی سایر بیمه ها شامل خدماتی مانند پرداخت حقوق ماهیانه بازنشستگی هستند یا به عنوان مثال بیمه کار ، برای زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فرد شاغل به دلایل غیر ارادی و خارج از کنترل خود ، کار خود را از دست دهد ، در این صورت بیمه در دوران بیکاری فرد ، مبلغی را به عنوان بیمه بیکاری به او پرداخت می کند.

لازم به ذکر است که بیمه کار ، شامل هزینه های درمانی فرد نمی شود در حالی که بیمه دانشجویی ، بخشی از هزینه های درمان را پوشش می دهد و جزء سوابق بیمه فرد محسوب نمی شود بلکه بیمه دانشجویی در کرواسی ، خدمات درمان عمومی را ارائه می دهد.

خوب است بدانید یکی از روش های مهاجرتی از طریق کار است ، بنابراین اگر از رزومه شغلی خوبی برخوردار هستید مقاله کار در کرواسی که توسط کارشناسان مجموعه رجبی تدوین شده است ، بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود و شما را در این مسیر به خوبی هدایت می کند.

بیمه دانشجویی در کرواسی را با خدمات بیمه ارائه شده در سایر کشورهای اروپایی مقایسه کرده و اطلاعات خود را بیشتر کنید.

مزیت بیمه دانشجویی در کرواسی

بیمه دانشجویی در کرواسی بسیار کمک کننده و نجات دهنده است ، بنابراین اگر تصمیم دارید در این کشور به تحصیل بپردازید ، حتما این را در اولویت قرار دهید و در اولین فرصت به فکر فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از خدمات بیمه در این کشور باشید ، چرا که در بسیاری از موقعیت ها به کمک شما می آید خصوصا در کشوری غریب که از خانوداه خود دور هستید و ممکن است شرایط اورژانسی برایتان پیش آید و احتیاج به کمک داشته باشید ، از مزیت بیمه دانشجویی در کرواسی به موارد زیر می توان اشاره داشت:

مزیت بیمه دانشجویی در کرواسی
  1. برای اخذ ویزای سفر به کرواسی معتبر است.
  2. هزینه فوریت های پزشکی در کرواسی و سراسر جهان به جز کانادا و ایالت متحده امریکا را پوشش می دهد.
  3. موارد اورژانسی شامل بیماری و تصادف را پوشش می دهد.
  4. شامل خدمات آمبولانس هوایی ، زمینی و دریایی می شود.
  5. ارائه خدمات جستجو و نجات
  6. فوت و از کار افتادگی
  7. بازگشت به کشور خود
  8. بیمه شخص ثالث

وبینار تحصیل بدون مدرک زبان 

اگر دغدغه اصلی شما برای مهاجرت تحصیلی یادگیری زبان های سخت خارجی است و مدت هاست بخاطر عدم کسب موفقیت در آزمون های بین المللی مانند ایلتس ، تافل و غیره تصمیم تان برای مهاجرت را به تعویق انداخته اید ، این وبینار مخصوص شماست!
در این وبینار دو ساعته زهرا اشتیاقی یکی از مجرب ترین کارشناسان ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تمامی شیوه های مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را به شما می گوید ؛ این ویدئو را ببیندو بشنوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا می دانستید سنجش اولیه شرایط شما برای تحصیل در خارج توسط مشاوران ما رایگان است؟!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در کرواسی

  1. برای اخذ ویزای سفر به کرواسی معتبر است.
  2. هزینه فوریت های پزشکی در کرواسی و سراسر جهان به جز کانادا و ایالت متحده امریکا را پوشش می دهد.
  3. موارد اورژانسی شامل بیماری و تصادف را پوشش می دهد.
  4. شامل خدمات آمبولانس هوایی ، زمینی و دریایی می شود.
  5. ارائه خدمات جستجو و نجات
  6. فوت و از کار افتادگی
  7. بازگشت به کشور خود
  8. بیمه شخص ثالث

بیمه کار ، شامل هزینه های درمانی فرد نمی شود در حالی که بیمه دانشجویی ، بخشی از هزینه های درمان را پوشش می دهد و جزء سوابق بیمه فرد محسوب نمی شود بلکه بیمه دانشجویی در کرواسی ، خدمات درمان عمومی را ارائه می دهد.

بیمه مسافرتی مواردی مانند پرداخت خسارت ها و عواقب های حوادث و بیماری هایی که یک دانشجو در زمان سفر از کشور خود به سمت کشور مقصد برایش پیش می آید هست و هیچ گونه خدماتی پس از رسیدن دانشجو به مقصد ارائه نمی دهد.
بیمه مسافرتی خدمات درمانی مانند هزینه های دندانپزشکی و پزشکی در حین سفر ، هزینه هایی مانند موارد پیش آمده در اثر تاخیر در حرکت و هزینه های داروهای ضروری دانشجو را صرفا در حین سفر پوشش می دهد ، اما بیمه دانشجویی در کرواسی ، خدمات درمانی در تمام دوران تحصیل و اقامت او در این کشور را ارائه می دهد و بخشی از هزینه های آن را متقبل می شود.

بیمه درمانی عمومی که برای دانشجویان بین الملل غیر اتحادیه اروپا ارائه می شود ، هزینه های بیماری های خاص و درمان های جدی را پوشش نمی دهد و برای چنین مواردی دانشجو می تواند از خدمات بیمه که به صورت مجزا توسط شرکت های بیمه در کرواسی ارائه می شود ، بهره ببرد اما هزینه های درمانی عمومی و سرپایی و موارد اورژانس را شامل می شود.

در این مقاله بیمه دانشجویی در کرواسی را مورد بررسی قرار دادیم و انواع آن و همچنین خدماتی که هر یک ارائه می دهند را به شما همراهان همیشگی معرفی کردیم ، اگر علاقه مند به مهاجرت به این کشور هستید ما در سایت موسسه مهاجرتی رجبی ، مقاله ای تحت عنوان مهاجرت به کرواسی را ارائه داده ایم که  مطالعه آن به شما کمک می کند با دید بازتری بتوانید مسیر مهاجرتی خود را پشتانتخاب کنید و با موفقیت در این مسیر گام بردارید ، کارشناسان ما نیز در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به شما هستند.

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه های کرواسی چه رشته هایی را انتخاب می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه