بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل

بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل کدامند؟ کشور دانمارک دارای شهرهای جذاب و دیدنی زیادی است ، این شهرها که غرق در فرهنگ و تاریخ هستند ؛ برخی از برترین دانشگاههای کشور دانمارک که در رنکینگ QS قرار گرفته اند را نیز در خود جای داده اند.

از جمله بهترین شهرهای دانشجویی دانمارک ، شهر کپنهاگ است همچنین از بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل می توان به شهرهای آلبورگ ، آرهوس و اودنسه اشاره نمود ؛ اگر قصد مهاجرت به این کشور زیبا را دارید ، مقاله مهاجرت به دانمارک می تواند راهنمای شما باشد ؛ همچنین ، راهنمایی های مفید کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) می تواند مسیر روشنی را به شما نشان دهد.

در انتخاب بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل باید به عواملی مختلفی چون مطابقت داشتن با اهداف ، نیازها و سبک زندگی دقت نمود ؛ بر طبق نظرسنجی که در بین دانشجویانی که در دانشگاههای دانمارک مشغول به تحصیل بوده‌اند ، مشخص شد که دانشجویان پیش از انتخاب شهر مناسب برای تحصیل ، مواردی چون فرصتهای شغلی ، کیفیت تدریس ، ایمنی ، مسکن مقرون بصرفه ، مشاغل دانشجویی ، شهرت شهر ، ورزش و اوقات فراغت و زندگی شبانه را اولویت‌بندی کردند.

لذا ، بر طبق همین اولویت بندی ها ، شهرهایی چون کپنهاگ ، آرهوس ، آلبورگ ، هرنینگ ، ساندربرگ ، اسکیو ، ویبورگ ، سیلکبورگ ، کولدینگ و راسکیلد از جمله بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل می باشند.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل

کپنهاگ پایتخت و بزرگ ترین شهر دانمارک

کپنهاگ به دلایل مختلف به عنوان بهترین مکان برای مهاجرین شناخته می شود ؛ در این شهر مکان های زیادی از جمله کاخ کریستینزبورگ ، گالری ملی دانمارک ، دن بلا پلنت (Den Bla Planet) ، برج گرد و قلعه آمالی‌نبورگ برای بازدید وجود دارد.

علاوه بر مکان هایی برای بازدید ، در این شهر کالج ها و دانشگاه هایی نظیر دانشگاه کپنهاگ ، آکادمی کسب و کار کپنهاگ ، دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ و آکادمی سلطنتی هنرهای زیبای دانمارک نیز وجود دارد ؛ لذا کپنهاگ یکی از بهترین شهرها برای تحصیل در کشور دانمارک می باشد.

دانشگاه کپنهاگ در رنکینگ برترین دانشگاه های جهان جای گرفته و آکادمی سلطنتی هنرهای زیبای دانمارک دارای پیشینه تاریخی بسیار غنی است ؛ دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ ، به پرورش متخصصان فناوری اطلاعات خود می بالد ؛ لذا ، جای تعجبی ندارد که این شهر در لیست بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل قرار بگیرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین شهرها برای تحصیل در دانشگاه های خارج با راهنمایی مشاوران آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک

آرهوس به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل ، مملو از رویدادهای تاریخی و جاذبه های فرهنگی است ؛ در آرهوس مکانهای زیادی جهت بازدید وجود دارد که از جمله آنها ، موزه دن گامل بای (Den Gamle By) ، موزه ARoS Aarhus Kunstmuseum ، کلیسای جامع آرهوس ، باغ های گیاه شناسی آرهوس و باغ های تیوولی می باشند.

همچنین ، موسسات آموزشی برجسته در این شهر شامل دانشگاه آرهوس ، دانشگاه معماری آرهوس ، آکادمی سلطنتی موسیقی آرهوس ، آکادمی هنر جوتلند و کالج فنی آرموس می باشند ، دانشگاه آرهوس از جمله بزرگترین و قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالی در دانمارک بوده و یکی از برترین دانشگاهها در دانمارک و همچنین سطح اروپا و سراسر جهان است و دارای دانشکده های بهداشت ، هنر ، علوم طبیعی ، علوم فنی و BSS آرهوس می باشد.

دانشگاه آرهوس دارای تعداد زیادی پارک و فضای سبز است که شامل باغ های گیاه شناسی مرکزی و موزه فضای باز دن گاملا که یک شهر قدیمی دانمارکی را در حدود سال 1927 به تصویر می کشد ، پارکMemorial  و پارک Marienlyst  که عنوان بزرگترین پارک آرهوس را به خود اختصاص داده ، می باشد ، آرهوس بعنوان بندر اصلی دانمارک ، مکانی عالی برای یافتن غذاهای دریایی تازه است ؛ همچنین این شهر غذاهای سنتی ، غذاهای جدید شمال اروپا و نیز غذاهای مدیترانه ای و آسیایی را ارائه می دهد.

آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک

شهر آلبورگ با مناظر شگفت انگیز

یکی دیگر از بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل شهر آلبورگ است که به خاطر معماری ها و مناظر شگفت انگیزش از جمله مرکز اوتزون ، خانه موسیقی ، موزه هنر مدرن کانستن ، نوردکرافت و برج آلبورگ به شهرت رسیده است.

آلبورگ مکانی عالی برای تحصیل می باشد و وقتی صحبت از مراکز آموزشی می شود ، بدون شک از دانشگاه آلبورگ (AAU) به عنوان معتبرترین دانشگاه در مرکز شهر نیز نام برده خواهد شد ؛ در حال حاضر این مرکز آموزشی به عنوان یک موسسه در سطح جهانی شناخته شده و رتبه 305 را در بین دانشگاه های جهان کسب کرده است.

شهر آلبورک یک مرکز پرهیاهو برای فرهنگ ، دانش و تحقیق است و دارای مجموعه ای از تئاترها ، مکان های اجرا و موزه هایی نظیر موزه تاریخی آلبورگ و نیز موزه هنر مدرن آلبورگ می باشد.

همچنین ، این شهر به خاطر کارناوال آلبورگ که در ماه می برگزار می شود و سالانه 100 هزار گردشگر را به خود جذب می کند ، شناخته شده است.

اودنسه سومین شهر بزرگ دانمارک

اودنسه سومین شهر بزرگ دانمارک

اودنسه در لیست بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل قرار می گیرد ؛ این شهر به دلیل جاذبه های تاریخی اش نظیر قلعه اگسکوف ، دهکده روباز فونن ، باغ وحش اودنسه ، موزه راه آهن دانمارک و کلیسای جامع سنت کنود شناخته شده است.

علاوه بر این ، اودنسه به دلیل این که زادگاه نویسنده مشهور کریستین اندرسن ، نویسنده صدها افسانه مشهور جهانی ، نیز به محبوبیت رسیده است ؛ دانشگاه جنوب دانمارک (SDU) گزینه ای مناسب برای تحصیل دانشجویان بین المللی است و این دانشگاه دارای دانشکده های بازرگانی و علوم اجتماعی ، فنی ، علوم بهداشت ، علوم انسانی و دانشکده علوم می باشد ؛ این دانشگاه در حدود 27 هزار دانشجو دارد.

اودنسه زمانی یکی از مراکز صنعتی دانمارک بوده و در حال حاضر ، یک مرکز تجاری مهم در جزیره فونن ، در جنوب غربی دانمارک است ؛ این شهر ، بر روی صنایع بزرگ ، عمدتا در حوزه رباتیک حساب می کند و فرصت های کارآموزی و شغلی عالی را برای دانشجویان فراهم می آورد.

اگر قصد تحصیل در دانمارک یا سایر کشورهای خارجی را دارید ، مقالات زیر می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

راسکیلد پایتخت قدیمی دانمارک

راسکیلد یکی دیگر از بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل دانشجویان بین المللی است ؛ راسکیلد تا قرن چهاردهم به عنوان پایتخت دانمارک شناخته می شده و در حال حاضر به خاطر جشنواره موسیقی به نام راسکیلد شناخته شده است.

از جمله مکان های دیدنی در راسکیلد ، موزه کشتی وایکینگ ها ، کلیسای جامع راسکیلد و کاخ لدربورگ می باشد ؛ همچنین ، در این منطقه دانشگاه راسکلید که موسسه ای شناخته شده برای آموزش عالی است ، وجود دارد ؛ این دانشگاه دولتی در حال حاضر در بین دانشگاه های جهان دارای رتبه ای برتر است و حتی در میان رنکینگ دانشگاه های جوان آموزش عالی تایمز جای گرفته است ؛ لذا ، راسکیلد از جمله بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل می باشد.

شهر دانشجویی هرنینگ

شهر دانشجویی هرنینگ

هرنینگ یکی دیگر از بهترین شهرهای دانشجویی دانمارک می باشد ؛ در هرنینگ صدها دانشجوی بین المللی مشغول تحصیل اند ؛ لذا اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید ، هرنینگ می تواند مقصد مناسبی باشد و در این شهر با دانشجویانی از کشورهای مختلف روبرو خواهید شد.

از آن جا که آموزش عالی کشور دانمارک بر آموزشی باکیفیت و در سطح بالا متمرکز است ، لذا وقتی که برای تحصیل ، هرنینگ را انتخاب می کنید ، هم با تحصیلات با کیفیت بالا و هم یک محیط مطالعاتی توسعه یافته با بسیاری از فعالیت های اجتماعی روبه رو خواهید شد ؛ همچنین ، موسسات آموزشی در هرنینگ با شرکت های این منطقه از نزدیک همکاری دارند ، علاوه بر این ، هرنینگ شامل اقامتگاه های زیادی برای دانشجویان می باشد و هزینه های زندگی در این شهر در مقایسه با سایر شهرهای دانشجویی دانمارک ارزان تر است.

شهر دانشجویی ساندربرگ

در ساندربرگ و نواحی اطراف آن ، فرصت های بسیاری برای تحصیل ، مسکن دانشجویی ، فعالیت ها ، مکان ملاقات های غیر رسمی و محیط های دانشجویی بین المللی فعال وجود دارد ؛ در ساندربرگ به راحتی می توانید دوستان جدیدی بیابید و این شهر فرصت های غنی برای تجربه رویداددهای موسیقی ، تجربیات تئاتر ، فعالیت های خارج از منزل و شهر و نیز زندگی ساحلی را در اختیار دانشجویان بین المللی و سایرین قرار می دهد.

در ساندربرگ اقامتگاه های مختلفی وجود دارد و دانشجویان با هر بودجه ای ، در این شهر مکانی برای اقامت خواهند یافت ؛ همچنین ، باشگاه های ورزشی مختلفی در ساندربرگ وجود دارد و این باشگاه ها مکان هایی عالی برای آشنایی با دوستان جدید هستند.

ویژگی خاص دانشگاه ساندربرگ (SDU Sønderborg) ، همکاری نزدیک با دانشگاه اروپایی فلنسبورگ است که این همکاری منجر به ایجاد یک محیط مطالعاتی بین المللی شده است ؛ با وجود محققان و دانشجویان بین المللی بیش از 50 کشور جهان ، ساندربرگ توانسته یک محیط بین المللی واقعا منحصر به فرد را ارائه دهد.

آیا برای انتخاب بهترین شهرهای دانشجویی دانمارک مردد هستید؟ پیشنهاد می کنیم با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید.

اسکیو دارای بنادر شلوغ (Skive)

اسکیو دارای بنادر شلوغ (Skive)

اسکیو (Skive) از جمله شلوغ ترین بندرهای لیمفیوردن را داراست و صنایع آن شامل ریخته گری آهن ، ماشین آلات ، بسته بندی گوشت ، کارخانه های تنباکو و ماهیگیری می باشد ؛ از جمله مکان های دیدنی در این منطقه می توان به کلیسای قدیمی Gamle Kirke ، عمارت قرن شانزدهمی کرابشولم (Krabbesholm) ، پارک ملی و یک موزه فضای باز در Hjerlhede اشاره نمود.

همچنین ، اسپوتتروپ (Spøttrup) ، قلعه اسقف های ویبورگ که متعلق به قرن پانزدهم است ، در 18 کیلومتری شمال غربی شهر قرار دارد ؛ شهر اسکیو محل دانشسراها ، داشکده های فنی و بازرگانی است.

دانشگاه اسکیو طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را ارائه می دهد و بر حرفه ای بودن ، خلاقیت ، نوآوری و بین المللی شدن تاکید دارد.

همچنین ، دانشجویان بین المللی می توانند خوابگاه های ارزان قیمت و اتاق های خصوصی امنی را در مرکز اسکیو ، نزدیک به مدارس شبانه روزی ، دبیرستان ها ، کالج ها و دانشگاه ها بیایند.

ویبورگ

ویبورگ یک مرکز تجاری است که تولید کننده آبجو ، منسوجات و ماشین آلات می باشد ؛ ویبورگ شهری در مرکز یوتلند دانمارک ، مقر دادگاه عالی غرب ، دادگاه عالی شبه جزیره یوتلند ، مقر شهرداری وایبورگ و منطقه میدتیلاند است.

ویبورگ محل تعدادی از موسسات آموزشی نظیر Katedralskole ویبورگ (مدرسه کلیسای جامع) می باشد ؛ همچنین ، ویبورگ خانه The Animation Workshop که یک مدرسه هنری مستقر در یک پادگان سابق ارتش در حومه شهر است ، می باشد.

ویبورگ به دلیل کلیسای ویبورگ شناخته شده است و کلیسای جامع به خاطر نقاشی های متعددی که توسط نقاش دانمارکی یواکیم اسکووگارد که داستان های کتاب مقدس را به تصویر کشیده ، به شهرت رسده است ؛ علاوه بر کلیسای جامع ، موزه اسکووگارد نیز از مکان های دیدنی این شهر می باشد.

اگر در مورد تحصیل و یا انتخاب بهترین شهرهای دانشجویی دانمارک سوالی دارید ، می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

شاید بزرگترین چالش و دغدغه شما برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور یادگیری زبان و اخذ مدارک معتبر جهانی در این زمینه باشد ، در وبینار ارائه شده توسط هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی می توانید با تمامی شیوه های تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های خارج از کشور آشنا شوید.

مدت زمان این وبینار حدود دو ساعت است بنابراین هر زمان که وقت آزاد دارید این وبینار را ببینید و بشنوید و از مطالب مفید و جذاب ارائه شده در آن بهره ببرید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان با درج نام و شماره تماس در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سیلکبورگ

سیلکبورگ شهری در مرکز دانمارک است و مکان های اطراف سیلکبورگ اغلب از زیباترین مکان های دانمارک می باشد که شامل دریاچه های بزرگ ، رودخانه ها ، جنگل ها و برخی از مرتفع ترین نقاط دانمارک از جمله Himmelbjerget  (کوه بهشت – Heaven Mountain) هستند.

در منطقه سیلبورگ فعالیت های بیرونی زیادی وجود دارد ؛ در پایان ماه ژوئن هر سال ، این شهر میزبان جشنواره Riverboat Jazz است ؛ سیلکبورگ دارای یک پیست اسکی است که می توان در تمام طول سال از این منطقه لذت برد.

پردیس سیلکبورگ ، پردیسی کوچک در فاصله ای چند قدمی از شهر واقع شده و شامل فضاهای باز و بزرگی جهت مطالعه گروهی و همچنین معاشرت می باشد.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل

کپنهاگ ،  کالج ها و دانشگاه هایی نظیر دانشگاه کپنهاگ ، آکادمی کسب و کار کپنهاگ ، دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ و آکادمی سلطنتی هنرهای زیبای دانمارک نیز وجود دارد ؛ لذا کپنهاگ یکی از بهترین شهرها برای تحصیل در کشور دانمارک می باشد.

زیرا موسسات آموزشی برجسته در این شهر شامل دانشگاه آرهوس ، دانشگاه معماری آرهوس ، آکادمی سلطنتی موسیقی آرهوس ، آکادمی هنر جوتلند و کالج فنی آرموس می باشند.

دانشگاه آرهوس از جمله بزرگترین و قدیمی ترین موسسات تحصیلات عالی در دانمارک بوده و یکی از برترین دانشگاهها در دانمارک و همچنین سطح اروپا و سراسر جهان است.

آلبورگ مکانی عالی برای تحصیل می باشد و وقتی صحبت از مراکز آموزشی می شود ، بدون شک از دانشگاه آلبورگ (AAU) به عنوان معتبرترین دانشگاه در مرکز شهر نیز نام برده خواهد شد ؛ در حال حاضر این مرکز آموزشی به عنوان یک موسسه در سطح جهانی شناخته شده و رتبه 305 را در بین دانشگاه های جهان کسب کرده است.

اودنسه زمانی یکی از مراکز صنعتی دانمارک بوده و در حال حاضر ، یک مرکز تجاری مهم در جزیره فونن ، در جنوب غربی دانمارک است ؛ این شهر ، بر روی صنایع بزرگ ، عمدتا در حوزه رباتیک حساب می کند و فرصت های کارآموزی و شغلی عالی را برای دانشجویان فراهم می آورد ، دانشگاه جنوب دانمارک (SDU) گزینه ای مناسب برای تحصیل دانشجویان بین المللی است و این دانشگاه دارای دانشکده های بازرگانی و علوم اجتماعی ، فنی ، علوم بهداشت ، علوم انسانی و دانشکده علوم می باشد ؛ این دانشگاه در حدود 27 هزار دانشجو دارد.

بله ، از آن جا که آموزش عالی کشور دانمارک بر آموزشی باکیفیت و در سطح بالا متمرکز است ، لذا وقتی که برای تحصیل ، هرنینگ را انتخاب می کنید ، هم با تحصیلات با کیفیت بالا و هم یک محیط مطالعاتی توسعه یافته با بسیاری از فعالیت های اجتماعی روبه رو خواهید شد ؛ همچنین ، موسسات آموزشی در هرنینگ با شرکت های این منطقه از نزدیک همکاری دارند ، علاوه بر این ، هرنینگ شامل اقامتگاه های زیادی برای دانشجویان می باشد و هزینه های زندگی در این شهر در مقایسه با سایر شهرهای دانشجویی دانمارک ارزان تر است.

از آن جا که سیستم آموزش عالی دانمارک برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در سطح عالی هستند ، ایده آل است و برنامه های دانشگاهی در دانمارک بر ارتقای نوآوری ، تحلیل و ابتکار و همچنین تفکر انتقادی متمرکز است ، لذا ، انتخاب بهترین شهرهای دانمارک برای تحصیل که مطابق با اهداف و خواسته های شخص باشد ، مهم است ؛ مسائل مربوط به تحصیل را می توانید از طریق مقاله تحصیل در دانمارک دنبال نمایید ؛ همچنین کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز می توانند پاسخگوی سوالاتتان در خصوص مسائل مهاجرتی باشند.

با بهترین شهرهای برخی کشورها برای تحصیل از طریق مطالعه مقالات زیر آشنا شوید ، سایر کشور ها رابا جستجو در سایت خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه