مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک در بین بهترین گزینه ها برای مهاجرت قرار دارند ،  دانمارک در 30 سال گذشته شاهد افزایش پیوسته مهاجرت بوده است ، به طوری که اکثریت مهاجران جدید از کشورهای غیرغربی بوده اند.

اگر به دنبال مهاجرت هستید و به  دانمارک به عنوان مقصد کاری ، زندگی و یا تحصیلی خود فکر می کنید  قطعا سوالات زیر در ذهن شما به وجود می آید ، چگونه به دانمارک مهاجرت کنیم؟ آیا مهاجرت به دانمارک آسان است ؟  این موارد به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت که با تماس شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) می توانید به همه آن ها پاسخ دهید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را در کنار این محتوا بخوانید و اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید.

قبل از مهاجرت به دانمارک چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید ، به عنوان مثال ، ممکن است برای یافتن محل اقامت در شهرهای بزرگتر مانند کپنهاگ و آرهوس مشکل داشته باشید ،  همچنین باید انتظار کارمزدهای بالایی را برای تقریباً همه بانک های دانمارکی داشته باشید ، خوشبختانه مشاوران موسسه رجبی تمام تحقیقات را برای شما انجام داده‌ اند و به شما نشان می‌دهند که چگونه از رایج ‌ترین مشکلاتی که مهاجران ممکن است تجربه کنند ، اجتناب کنید.

مهاجرت به دانمارک یک فرآیند چند مرحله ای است و تعدادی از مسائل وجود دارد که باید فراتر از دریافت مجوز اقامت مناسب در نظر گرفته شود ، افتتاح حساب بانکی، دریافت شماره ثبت شخصی و همچنین ثبت نام کارت بیمه سلامت، همه مراحل اجباری پس از ورود به کشور برای همه کسانی است که مایل به مهاجرت به  دانمارک هستند.

فهرست مطالب
مهاجرت به دانمارک

روش های قانونی مهاجرت به دانمارک

شهروندان ایرانی مانند سایر شهروندان خارج از اتحادیه اروپا برای ورود به دانمارک به ویزا نیاز خواهند داشت ، انواع مختلفی از ویزا های این کشور وجود دارد که در طول این مقاله با آن ها  و شرایط دریافت این ویزا ها آشنا خواهیم شد ، به طور قطع مهاجرت قانونی روشی مطمئن برای ساختن آینده ای آرام و مطمئن است و هرگز  شیرینی مهاجرت قانونی قابل مقایسه  با دشواری ها و خطرات پناهندگی و مهاجرت غیر قانونی نیست.

اگر می خواهید به عنوان یک شهروند ایرانی به دانمارک مهاجرت کنید،  ساده ترین گزینه این است که با یک فرد محلی ازدواج کنید یا به عنوان دانشجو به این کشور بروید  ، دانشجویان فقط باید ویزای دانشجویی را  دریافت کنند که در صورت دریافت نامه پذیرش از دانشگاه دانمارک ساده است.

راه های قانونی مهاجرت به دانمارک
مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل
اخذ اقامت دانمارک از طریق کار
اخذ اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری
اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت
اخذ اقامت دانمارک با خرید ملک

علاوه بر ازدواج و تحصیل شما می توانید با یافتن کار دانمارک را به عنوان مکان زندگی خود انتخاب کنید ، مهاجرت به دانمارک با برنامه یافتن بهترین شغل ممکن است دشوار تر از روش های قبلی باشد ،   برای اشتغال بایستی شرکتی  در دانمارک را پیدا کنید که خواهان استخدام شما باشد.

توجه داشته باشید که دانمارک برنامه سرمایه گذاری برای اقامت ندارد  ، این کشور در پذیرش مهاجران تجاری نسبتاً گزینشی است ، فقط یک مسیر وجود دارد و به آن ویزای استارت آپ می گویند ، استارت‌ آپ دانمارک طرحی دیگر برای کارآفرینان خارجی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا اجازه اقامت دانمارکی را برای ایجاد و راه ‌اندازی یک شرکت رشد خلاقانه دریافت کنید.

مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید تا با بسیاری از شیوه های امن مهاجرت آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشورهای زیبا و امن اروپایی با دریافت مشاوره رایگان!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل

شهروندان ایرانی همانند دیگر شهروندان خارج از اتحادیه اروپا اگر قصد دارند بیش از سه ماه در دانمارک در تحصیل کنند ، باید حداکثر شش ماه قبل از ورود برای اقامت دانشجویی درخواست دهند ، رسیدگی به مجوز های اقامت حدود دو ماه طول می کشد و هزینه ای معادل 1900 کرون دانمارک (255 یورو) دریافت می شود ، مجوز اقامت برای مدت زمان برنامه شما معتبر است ، بنابراین لازم نیست نگران درخواست مجدد باشید.

ویزای دانشجویی دانمارک  به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا  اجازه می دهد تا حداکثر 20 ساعت در هفته به صورت نیمه وقت در دانمارک کار کنند ، شما باید از کنسولگری دانمارک بپرسید که چه مدارک خاصی مورد نیاز است، اما ممکن است موارد زیر از شما خواسته شود:

  • نامه پذیرش از دانشگاه شما
  • مدرک مهارت زبان (به زبان انگلیسی یا دانمارکی، بسته به اینکه در چه زبانی تحصیل می کنید)
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید از نظر مالی در طول مدت اقامت خود حمایت کنید
  • پاسپورت معتبر
  • پرداخت هزینه ویزا
مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل

پس از فارغ التحصیلی از یک موسسه آموزش عالی دانمارکی ، اجازه اقامت شما برای شش ماه دیگر معتبر خواهد بود و به شما امکان می دهد در دانمارک به دنبال کار باشید و پس از یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تغییر دهید و برای دریافت مجوز اقامت اقدام کنید ، برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل در دانمارک با دفاتر موسسه تماس بگیرید.

آیا خانواده شما می توانند با شما به دانمارک بیایند؟

اعضای درجه خانواده افرادی که خواهان مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل هستند می توانند به صورت جداگانه برای اجازه اقامت به عنوان همراه خانواده درخواست دهند، اما شما باید ثابت کنید که بودجه کافی برای حمایت از آنها دارید (6243 کرون دانمارک در ماه) ، این مجوزها معمولاً برای مدت زمانی مشابه مجوز دانشجویی شما معتبر هستند.

برای واجد شرایط بودن برای این مجوز، اعضای خانواده باید بتوانند رابطه خود را با گواهی ازدواج یا تولد به شما ثابت کنند ، آنها همچنین باید در همان آدرس شما اقامت داشته باشند.

برای اینکه به شما فرصت اقامت در دانمارک بدهد، اعضای خانواده همراه معمولاً اجازه ورود به کشور را یک ماه قبل از شروع تحصیل شما دریافت می کنند.

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار

بیایید با اخذ اقامت دانمارک از طریق کار آشنا شویم ، دانمارک طیف گسترده ای از مجوز های کار و اقامت را به اتباع خارجی که علاقه مند به زندگی در دانمارک هستند ارائه می دهد  ، درخواست ویزای کار در دانمارک در مقایسه با سایر کشور ها فرآیندی نسبتا سریع و آسان است ،  با این حال، متقاضیان هنوز باید لیست بلند بالایی از شرایط را داشته باشند و کارفرمایان باید تمام مراحل نحوه دریافت ویزای کار در دانمارک را بدانند.

هنگامی که ویزای کاری خود را دریافت کردید ، مهم است که بدانید اگر می خواهید یک کار تمام وقت در دانمارک داشته باشید،  باید دانمارکی صحبت کنید.

همه مشاغل دولتی نیاز به تسلط به زبان دانمارکی دارند و 40 درصد مشاغل در این کشور توسط دولت ارائه می شود ؛ تسلط به زبان انگلیسی تضمین نمی کند که شما فردی خاص دیده شوید ، زیرا بیشتر دانمارکی ها نیز مسلط هستند ، اگرچه شانس شما برای یافتن شغل انگلیسی زبان در شهرهای بزرگتر مانند کپنهاگ یا آرهوس بیشتر است .

بهترین راه برای یافتن شغل بدون صحبت کردن به زبان دانمارکی از طریق یک شغل مهندسی یا فنی است.

به طور معمول ، اولین گام  برای مهاجرت به دانمارک از طریق کار یافتن شغل خواهد بود ، زیرا اکثر انواع ویزای کار در دانمارک به یک قرارداد کاری نیاز دارند ، مجوز کار یک سال معتبر است و در صورت تمایل کارفرما و شما برای ادامه کار قابل تمدید می باشد و می تواند به دریافت اقامت دائم ختم شود.

اخذ اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری

دانمارک برنامه سرمایه گذاری برای اقامت ندارد ، این کشور در پذیرش مهاجران تجاری نسبتاً گزینشی  عمل می کند  ، فقط یک مسیر وجود دارد و به آن ویزای استارت آپ می گویند ؛ اجازه اقامت 2 ساله را برای متقاضیان فراهم می کند ،  اقامت دائم را می توان در 6 یا 4 سال در صورت رعایت برخی شرایط اضافی دریافت کرد ؛ تابعیت پس از 9 سال اقامت در دانمارک امکان پذیر است.

ویزای طلایی دانمارک گزینه دیگری برای کارآفرینانی است که خواهان مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری می باشد ، زمان پردازش این ویزای تجاری 1 ماه است و حداقل سرمایه گذاری 100000 یورو با بخش های مختلف دانمارکی برای سرمایه گذاری، از جمله املاک و ساخت و ساز، فناوری پاک، تحقیقات و فناوری و غیره است ،  دارندگان ویزای طلایی دانمارک پس از 5 سال واجد شرایط اقامت دائم هستند و پس از 9 سال زندگی بدون وقفه می توانند برای شهروندی دانمارک اقدام کنند.

به عنوان دارنده مجوز برنامه استارت آپ دانمارک ، می توانید در دانمارک زندگی کنید و به سایر کشورهای شینگن سفر کنید ، این به شما امکان می دهد تا شرکت خود را در یک اکوسیستم کارآفرینی شناخته شده رشد دهید که با ابتکارات عالی توسعه تجارت عمومی و دسترسی به بازار واحد اروپا تقویت شده است.

با سرمایه گذاری در دانمارک سرمایه گذاران خارجی و خانواده های آنها از مزایای زندگی در شاد ترین کشور جهان  بهره می برند.

در حال جمع آوری طلاعات درباره دانمارک هستید؟ مقالات زیر منابع اطلاعاتی بسیار مفید و به روزی برای شماست!

اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت

اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت چه ویژگی ها و پیش نیاز هایی دارد؟ دانمارک نوآوری و کارآفرینی را تشویق می کند  ، دانمارک به طور مداوم یکی از بهترین مکان های اروپا برای انجام تجارت است و ثبت شرکت در کپنهاگ تنها چند ساعت طول می کشد.

دانمارک یک قانون مالیاتی منحصر به فرد ارائه می دهد که طبق آن شعب خارجی یک شرکت دانمارکی معمولا مشمول پرداخت مالیات در دانمارک نیستند ،  در نتیجه، یک شرکت دانمارکی بستری ایده ‌آل برای گسترش کار در  اروپاست که از آن می‌توان شعبه‌ هایی را در کشور های دیگر راه‌ اندازی کرد.

علاوه بر این، ثبت شرکت در دانمارک ساده ‌تر ، سریع ‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر از تأسیس شعبه است ، ثبت یک شرکت آماده برای تجارت فقط چند ساعت طول می کشد، در حالی که ثبت شعبه معمولاً چندین هفته طول می کشد و پر هزینه تر است.

اگر به دنبال مهاجرت به دانمارک از طریق ثبت شرکت هستند ، باید شرکت خود را در آژانس تجارت و شرکت های دانمارک ثبت کنید ؛کسب و کار خود را به صورت آنلاین در virk.dk (به دانمارکی) ثبت کنید.

اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت

هنگامی که کسب و کار خود را ثبت کردید ، یک شماره ثبت تجاری مرکزی شماره (CVR) دریافت خواهید کرد  ، شماره CVR شماره شناسایی کسب و کار شما است که باید هنگام مکاتبه با مقامات دولتی و نهادهای خصوصی استفاده کنید.

هنگامی که کسب و کار خود را ثبت کردید، اطلاعات به طور خودکار به مقامات مالیاتی دانمارک (SKAT) ارسال می شود ، زیرا شرکت باید دارای مالیات بر ارزش افزوده باشد.

اخذ اقامت دانمارک با خرید ملک

اخذ اقامت دانمارک با خرید ملک چگونه است ؟برای خارجی هایی که قصد خرید ملک در دانمارک را دارند محدودیت هایی وجود دارد ، قانون دانمارک بیان می کند که برای خرید ملک باید از وزارت دادگستری دانمارک (Justitsministeriet) مجوز دریافت کنند ، مگر اینکه خارجی ها مقیم دائم دانمارک باشند و حداقل برای مدت پنج سال متوالی در این کشور زندگی کرده باشند ؛ برای اجاره و خرید ملک در دانمارک بایستی با قیمت اجاره بها و ملک در شهر های مختلف این کشور آشنا بود ، مقاله ارزان ترین شهر های دانمارک برای کار و زندگی را حتما مرورکنید تا اطلاعات مناسبی در این زمینه بدست آورید.

ساکنان کشور های اتحادیه اروپا یا شرکت‌ هایی که در یک کشور عضو مقیم هستند ، در برخی شرایط می‌توانند بدون کسب مجوز از وزارت دادگستری، ملک خریداری کنند : برای مثال، اگر قرار است از ملک به عنوان اقامت دائم استفاده شود ، البته باید بیان کرد که مهاجرت به دانمارک از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست.

وبینار ارائه شده در این بخش به توضیح و بررسی مهاجرت و چالش های پیش رو می پردازد. 

تمام دغدغه ها و ابهامات شما در خصوص مهاجرت را در این مقاله با ارائه راهکارهای عملی شرح داده ایم.

مدت زمان این وبینار دو ساعت است . محسن مهدوی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی مدرس این دوره کوتاه  است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین شیوه مهاجرتی متناسب با شرایط و اهداف شما با یاری مشاوران رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

وکیل مهاجرت به دانمارک

یک وکیل مهاجرت در زمینه فعالیت های مختلف مانند درخواست و تشکیل پرونده برای کارت OIC به مشتریان مشاوره می دهد ، او در مورد تبدیل وضعیت ویزا ، تمدید ویزا و ثبت نام در دفاتر ثبت خارجی به آنها مشاوره می دهد ؛ البته باید توجه داشت که هیچ شاخه ای در دانشگاه های حقوق به عنوان وکیل مهاجرت وجود ندارد و تنها در برخی از کشور های جهان اداره مهاجرت آن کشور به برخی از افراد این مجوز را اعطا می کند که کشور های اروپایی جز این کشور ها نیستند و وکیل مهاجرت به دانمارک وجود ندارد.

موسسه مهاجرتی به دانمارک

موسسه مهاجرتی به دانمارک

تا این بخش از مقاله با روش های قانونی مهاجرت به دانمارک آشنا شدیم ، اما علاوه بر آگاهی از انواع روش های مهاجرتی مشاوره با افراد زبده در این زمینه می تواند بستری مناسب برای مهاجرت شما فراهم کند و به شما کمک کرده بهترین گزینه را از بین راه های مهاجرت به دانمارک انتخاب کنید ، امروزه موسسه های مهاجرتی متعددی در ایران مشغول فعالیت هستند که انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی مسیر پر پیچ و خم مهاجرت را برای شما هموار می سازد.

شما می توانید با تماس با  دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در تهران و شیراز به عنوان یکی از پر توان ترین موسسه های مهاجرتی با سابقه درخشان در امر مهاجرت قانونی از مشاوره عالی بهره برده و راهی آسان و مطمئن برای مهاجرت خود انتخاب کنید ، اگر می خواهید با موسسه ما بیشتر آشنا شوید مقاله موسسه مهاجرتی در تهران را بخوانید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به دانمارک

دانمارک برنامه سرمایه گذاری برای اقامت ندارد  ، این کشور در پذیرش مهاجران تجاری نسبتاً گزینشی است ، فقط یک مسیر وجود دارد و به آن ویزای استارت آپ می گویند ، استارت‌ آپ دانمارک طرحی دیگر برای کارآفرینان خارجی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا اجازه اقامت دانمارکی را برای ایجاد و راه ‌اندازی یک شرکت رشد خلاقانه دریافت کنید.

  • نامه پذیرش از دانشگاه شما
  • مدرک مهارت زبان (به زبان انگلیسی یا دانمارکی، بسته به اینکه در چه زبانی تحصیل می کنید)
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید از نظر مالی در طول مدت اقامت خود حمایت کنید
  • پاسپورت معتبر
  • پرداخت هزینه ویزا

اعضای درجه خانواده افرادی که خواهان مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل هستند می توانند به صورت جداگانه برای اجازه اقامت به عنوان همراه خانواده درخواست دهند، اما شما باید ثابت کنید که بودجه کافی برای حمایت از آنها دارید (6243 کرون دانمارک در ماه) ، این مجوزها معمولاً برای مدت زمانی مشابه مجوز دانشجویی شما معتبر هستند.

زمان پردازش این ویزای تجاری 1 ماه است و حداقل سرمایه گذاری 100000 یورو با بخش های مختلف دانمارکی برای سرمایه گذاری، از جمله املاک و ساخت و ساز، فناوری پاک، تحقیقات و فناوری و غیره است ،  دارندگان ویزای طلایی دانمارک پس از 5 سال واجد شرایط اقامت دائم هستند و پس از 9 سال زندگی بدون وقفه می توانند برای شهروندی دانمارک اقدام کنند.

اگر به دنبال مهاجرت به دانمارک از طریق ثبت شرکت هستند ، باید شرکت خود را در آژانس تجارت و شرکت های دانمارک ثبت کنید ؛کسب و کار خود را به صورت آنلاین در virk.dk (به دانمارکی) ثبت کنید.

هنگامی که کسب و کار خود را ثبت کردید ، یک شماره ثبت تجاری مرکزی شماره (CVR) دریافت خواهید کرد  ، شماره CVR شماره شناسایی کسب و کار شما است که باید هنگام مکاتبه با مقامات دولتی و نهادهای خصوصی استفاده کنید.

هنگامی که کسب و کار خود را ثبت کردید، اطلاعات به طور خودکار به مقامات مالیاتی دانمارک (SKAT) ارسال می شود ، زیرا شرکت باید دارای مالیات بر ارزش افزوده باشد.

 مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی  با تمرکز بر تجربیات خویش در زمینه های مهاجرت قانونی  در این مقاله مهاجرت به دانمارک را بررسی و روش های مهاجرت به این کشور را بیان کردند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از روش های مهاجرت با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین می توانید مقاله تحصیل در اروپا را نیز بخوانید و با شیوه تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه های اروپایی آشنا شوید.

شیوه های مهاجرتی برخی از مطرح ترین کشورهای اروپایی را با هم مقایسه کنید.

12 دیدگاه در “مهاجرت به دانمارک

  1. مهاجرت به دانمارک tur گفت:

    مهاجرت به دانمارک معایب زیر رو داره:
    1- زبان دانمارکی باید بلد باشید و انگلیسی خیلی به دردت نمی خوره. با انگلیسی فقط کارهای جنرال و کارگری می تونید پیدا کنید.
    2- در دانمارک استخدام شدن خیلی سخته و بیشتر از خودشون استخدام می کنند و خارجی ها و مخصوصا ایرانی ها در اولویت آخرند.
    3- افتتاح حساب بانکی خیلی سخت و زمانبر هست و باید شغل داشته باشید . مثل ایران حساب بانکی باز نمی کنند.
    4- پول نقد ر و نمی تونید به حساب بانکی واریز کنید ممکنه کل پولتون رو بلوکه کنند. قوانین پولشویی خیلی سخت و دقیق هسش. حتی پول هم بیارید از شما مدرک می خوان که از کجا آوردید؟!
    5- مشاغل جنرال هم پیدا کردنش سخته و درآمد خوبی نداره و آینده ای هم نداره.
    6- پیدا کردن خونه جهت اجاره خیلی سخته چون حساب بانکی و فیش حقوقی و اینجور چیزها می خواد. و باز اولویت با دانمارکی ، بعد اروپایی ها و بعد آفریقایی ها و در نهایت ایرانی ها.
    7- وسایل حمل و نقل عمومی خیلی گران هستند . از این ور تا اونور کپنهاگ 80 کرون میشه و رفت و برگشت 160 کرون ، یعنی 1200000 تومان.
    8- مالیات خیلی زیاده.
    9- زیاد به حرف ایرانیان مهاجر به دانمارک گوش ندین خیلی ها شون دروغگو هستند و نمی تونن اعتراف کنن اشتباه کرده اند.

    1. مهاجرت به دانمارک مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      تشکر از نظر شما

  2. مهاجرت به دانمارک Ali گفت:

    با سلام و احترام
    آیا ویزای کار برای دانمارک برای رشته پرستاری آکی شده است

    1. مهاجرت به دانمارک Hamid گفت:

      با سلام

      با توجه به اینکه رشته شما جز مشاغل گروه درمان میباشد ویزای کاری برای شما از طریق پذیرش کالج های زبان در این کشور میسر میباشد. این کالج ها برای رشته های پرستاری کاملا رایگان میباشد و پس از اتمام کالج های زبان و ارائه سطح زبان مناسب اجازه کار پیدا میکنید و میتوانید وارد بازار کار شوید و برای اقامت اقدام نمائید .

      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به دانمارک روش مهاجرت گفت:

    با سلام
    بنده 24 و همسرم 23 ساله و پرستار هستیم. گواهی پایان طرح داریم و مدرک از دانشگاه دریافت شده.
    از چه طریق میتونیم به دانمارک مهاجرت کنیم؟

    1. مهاجرت به دانمارک Hamid گفت:

      با سلام

      شما میتوانید از طریق پذیرش کالج های زبان بصورت رایگان در این کشور اقدام نمائید .بعد از اتمام دوره زبان و ارائه سطح زبان مورد نظر اجازه کار پیدا میکنید و میتوانید وارد بازار کار شوید و برای اقامت دائم اقدام انجام دهید.

      با تشکر از سوال شما

      1. مهاجرت به دانمارک فواد غیابی گفت:

        سلام وقت بخیر،در ارتباط با مهاجرت کاری برای پرستار با ۱۷ سال سابقه کار در بخشهای ویژه آی سی یو دارای همسر و فرزند پسر ده ساله،پروسه شروع تا اخذ ویزا چقدر هزینه داره؟بعد از گذراندن و قبولی آزمون زبان دانمارکی شرایط حقوق چطوره؟قبل از آزمون برای خانواده و اجاره و هزینه های زندگی در حد رفاه و راحت بودن خانواده برای هر ماه تا قبل از شروع به کار ماهیانه چقدر هزینه باید در نظر گرفت؟سپاسگزارم

        1. مهاجرت به دانمارک مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          تا زمان دریافت ویزا هزینه زیادی ندارید و در صورتی که خودتان پروسه مهاجرت را انجام ندهید، اصلی ترین هزینه، مربوط به دستمزد فرد یا موسسه ای ایست که کار شما را پیش می برد. هزینه های جزیی مربوط به سفارت و ترجمه مدارک نیز باید در نظر گرفته شود.
          هزینه زندگی که شامل اسکان، خورد و خوراک، حمل و نقل و… می باشد ، برای یک خانواده ، هر نفر حدود 800 یورو در ماه است .

          با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به دانمارک آنا گفت:

    با سلام
    همسره بنده ارشد عمران از دانشگاه تهران و کارشناسی عمران از دانشگاه فردوسی دارد. مهرماه هم امتحان آیلتس میدهد. آیا می تواند برای تحصیل مجدد ارشد یا دکتری اقدام کند؟ بورسیه بهش میدن؟
    چقدر سرمایه باید داشته باشیم برای زندگی و تحصیل در دانمارک(برای زن و شوهر و یک بچه 1 ساله)؟
    اگر جواب را میل بزنید ممنون میشم.

  5. مهاجرت به دانمارک anis گفت:

    با سلام
    دانشجوی دکتری رشته شهرسازی هستم و رزومه پژوهشی و کاری قوی هم دارم…می خواستم در مورد دریافت اقامت کاری یا تحصیلی در دانمارک از چه طریقی اقدام کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه