بیمه دانشجویی در دانمارک

بیمه دانشجویی در دانمارک یکی از الزامات تحصیل در دانشگاه های این کشور است ، دانشجویان بین المللی که بیش از 3 ماه در دانمارک اقامت دارند، پس از ثبت نام CPR ( کارت زرد بیمه درمانی ) به طور خودکار توسط قانون امنیت سلامت دانمارک ثبت نام می کنند.

با استفاده از این قانون دانشجویان به امکانات پزشکی و درمان در دانمارک دسترسی دارند ، امنیت سلامت دانمارک هزینه هایی مانند تخلیه پزشکی یا بازگرداندن به کشور مبدا ، جستجو و نجات و مسئولیت شخص ثالث را بر عهده نخواهد گرفت ؛ برای آشنایی با جزئیات مهاجرت به دانمارک با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

بیمه دانشجویی یکی از جنبه های تحصیل در کشور دانمارک است برای آشنا شدن با بقیه جوانب مانند هزینه های تحصیل ، کاردانشجویی ، بورسیه ها و آزمون ها مقاله جامع تحصیل در دانمارک را بخوانید.

از  “فهرست مطالب” استفاده کنید تا راحت تر و سریع تر بتوانید عنوان مورد نظرتان را بخوانید.

فهرست مطالب
بیمه دانشجویی در دانمارک

انواع بیمه های دانشجویی در دانمارک

مراقبت های بهداشتی در دانمارک بسیار پیشرفته است و اگر دانشجوی خارجی در حال تحصیل در دانمارک هستید ، راه های مختلفی برای دریافت بیمه درمانی وجود دارد ، دانشجویان بین المللی که کمتر از 3 ماه در دانمارک اقامت دارند باید برای ویزای شینگن درخواست دهند و شرایط بیمه ویزای شینگن را برآورده کنند.

دانشجویان باید کارت بیمه سلامت اروپایی خود را برای اثبات پوشش از اولین روز ورود به دانمارک به همراه داشته باشند ، اگر قصد دارند بیش از 3 ماه در این کشور بمانند ، پس از ورود باید فوراً برای مراقبت های بهداشتی ملی دانمارک ثبت نام کنند.

همانگونه که پیش از این بیان کردیم برای تحصیل در دانشگاه های دانمارک دانشجویان ملزم به خریداری بیمه دانشجویی هستند ، انواع بیمه های دانشجویی در دانمارک شامل بیمه دولتی و خصوصی می باشد.

دانمارک خدمات بهداشتی عمومی رایگان برای شهروندان و ساکنان خود دارد و بیمه سلامت دولتی این کشور به طور رایگان برای همه شهروندان این کشور به کار می رود ، البته برای دانشجویان این بیمه بعد از گذشت 3 ماه از ورود دانشجویان به این کشور قابل استفاده است ، بنابراین دانشجویان بایستی برای این مدت 3 ماه بیمه خصوصی خریداری کنند.

انواع بیمه های دانشجویی در دانمارک

در مورد بیمه درمانی خصوصی سطوح مختلفی از پوشش وجود دارد ، اساسی ترین بیمه خصوصی در دانمارک به طور انحصاری توسط سازمان غیرانتفاعی Danmark Sygeforsikring ارائه می شود ، این پرداخت ‌های قانونی عمدتاً برای مراقبت‌های دارویی و دندانپزشکی و همچنین سایر تخصص‌هایی که تحت پوشش مراقبت‌های پزشکی دولتی نیستند ، مانند فیکولوژی یا فیزیوتراپی را پوشش می‌دهد ؛ حدود دو میلیون دانمارکی از این نوع بیمه درمانی خصوصی برخوردارند ، شما به عنوان دانشجوی محصل در دانشگاه های دانمارک می توانید این بیمه را خریداری کنید.

اخذ بیمه درمانی خصوصی درمان در کلینیک های خصوصی ، پزشکان ، متخصصان و بیمارستان های خصوصی را پوشش می دهد ؛ به خاطر داشته باشید که شرکت‌های بیمه معمولاً برای پوشش هزینه ‌های مشاوره ، معاینات و درمان در بیمارستان خصوصی به یک معرفی نامه از پزشک عمومی نیاز دارند.

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی دانمارک​

 Travel Insurance / Student Insurance

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی دانمارک

تفاوت بیمه مسافرتی با بیمه دانشجویی دانمارک در چیست؟ مسافران بین المللی که به ویزای دانمارک برای ورود به دانمارک نیاز دارند ، باید بیمه مسافرتی خریداری کنند که شرایط ویزای شینگن را برآورده می کند ، شرایط بیمه مسافرتی ویزای دانمارک حداقل 30000 یورو است و مواردی مانند هزینه های پزشکی ، کنسل شدن سفر یا سایر هزینه هایی که ممکن است در حین سفر رخ دهد را پوشش می دهد ، توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی دانمارک کوتاه مدت است و از لحظه خروج شما از کشور تا لحظه ورودتان به دانمارک را پوشش می دهد.

بسته به نیاز های خاص خود ، می‌توانید گزینه‌ های پوشش اضافی را نیز در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد در صورت سرقت مدارک هویتی یا نیاز به مراقبت از فرزندانتان غرامت دریافت کنید ، این بیمه برای طول سفر شما است و پس از ورود به دانمارک دانشجویان ملزم به دریافت بیمه دانشجویی هستند ، یک بیمه دانشجویی دانمارک بلند مدت است و تا زمان تحصیل شما در این کشور معتبر است ، این بیمه کل هزینه های درمان و پزشکی ، حمل بیمار ، پوشش دوره درمان دانشجو در حین تحصیل در دانمارک را پوشش می دهد ، البته توجه داشته باشید که بیمه دولتی دانمارک برگشت به کشور در صورت بروز مشکل ، کمک ، جستجو و نجات را پوشش نمی دهد و برای برخورداری از این موارد بایستی بیمه خصوصی خریداری کنید.

در مقالات زیر ، بیمه دانشجویی در چند کشور اروپایی را با هم مقایسه کرده و خدمات آن ها را بشناسید.

نام شرکت های بیمه در دانمارک

در یک کشور جدید ، انتخاب یک شرکت بیمه می تواند بسیار دشوار باشد ، شما می خواهید بدانید که این شرکت های چه کسانی هستند و چه چیزی را پوشش می دهند ، شاید حتی سابقه پرداخت آنها چگونه بوده است.

تعداد کل شرکت های بیمه در دانمارک 1895 شرکت می باشد ، کپنهاگ بزرگترین استان با 46 درصد سهم بازار در صنعت بیمه دانمارک با 871 شرکت بیمه است و در رتبه دوم هرنینگ با 324 شرکت بیمه در دانمارک قرار دارد ، Vejle همچنین دارای تعداد زیادی شرکت بیمه است و دارای 287 شرکت بیمه می باشد ، این سه شهر مجموعاً 78٪ سهم بازار را در کل صنعت بیمه دانمارک دارند ، برای خرید بهترین بیمه دانشجویی در دانمارک بایستی به اتحادیه هایی بپیوندید که ارزان ترین و بهترین بیمه دانشجویی را به شما معرفی کنند ، در ادامه نام شرکت های بیمه در دانمارک را خواهید دید که می توانید با مشورت مشاوران رجبی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • Nykredit Bank A/S København
  • Saxo Bank A/S Hellerup
  • Nellemann A/S Viby
  • Lærernes Pension, Forsikringsaktieselskab Hellerup
  • Sampension Administrationsselskab A/S Hellerup
  • P+, Pensionskassen For Akademikere Frederiksberg
  • Kristelig Fagforening Aarhus
  • Alm. Brand Forsikring A/S København
    Akademikerpension 
  • Akademikernes Pensionskasse Gentofte

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت دانمارک

برای مهاجرت به دانمارک بایستی بیمه ای به ارزش 37500 یورو خریداری کنید ، این بیمه بایستی مواردی مانند برگرداندن فرد به کشور مبدا یا repatriation را پوشش دهد ، بیمه دانشجویی دانمارک بایستی کل مدت سفر شما را پوشش دهد و در نامه ویزای شما نیز ذکر شود.

اگر اقامت شما کمتر از سه ماه باشد ، باید بیمه درمانی خصوصی بخرید تا هر گونه درمان پزشکی را که ممکن است نیاز داشته باشید پوشش دهد ؛ شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت دانمار ک به شرح زیر است:

  1. شرکت بیمه باید در اروپا نمایندگی داشته باشد.
  2. پوشش پزشکی باید حداقل 37500 دلار آمریکا باشد.
  3. بیمه باید در طول اقامت شما معتبر باشد.

برنامه سفر اطلس این الزامات را برآورده می کنند و از آن فراتر می رود و یک نامه ویزا برای نشان دادن مدارک پوشش به سفارت یا کنسولگری شما ارائه می دهد.

شرایط بیمه مورد تایید اداره مهاجرت دانمارک

با این حال ، اگر اقامت شما بیش از شش ماه باشد ، قانون امنیت سلامت دانمارک می تواند شما را تحت پوشش قرار دهد ، برای دانشجویان بین المللی هنگامی که کارت زرد بیمه سلامت خود را با نام ، آدرس و شماره ثبت شخصی (CPR) دریافت کردید، به شما اجازه دسترسی به درمان رایگان پزشکی در کلینیک ها و بیمارستان ها داده می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین شرکت بیمه دانشجویی در دانمارک با کمک و راهنمایی مشاوران مجرب رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در دانمارک

تفاوت بیمه دانشجویی با سایر بیمه ها در دانمارک چیست ؟ بیمه دانشجویی در دانمارک تنها هزینه های درمانی ، بستری و مراقبت های پزشکی دانشجو در طول تحصیل او را پوشش می دهد ، در صورت خریداری بیمه خصوصی هزینه های حمل و نقل بیمار ، آمبولانس ، دندانپزشکی و در صورت ازوم برگرداندن دانشجو به کشور خود را پوشش می دهد ، اما بیمه کار علاوه بر هزینه های درمانی هزینه بازنشستگی ، هزینه جبران تلفات در حین کار در دانمارک ، کمک هزینه مراقبت از یک عضو بیمار یا کودک در خانواده و پرداخت غرامت در صورت فوت فرد در حین کار را پوشش می دهد.

علاوه بر این به نیروی کار که در طول مدت قرارداد خود بر اساس بیماری ناتوان از انجام کار هستند دستمزد یا حقوق اعطا می کند.

سوالات پر تکرار بیمه دانشجویی در دانمارک

بله ، دانشجویان بین المللی که کمتر از 3 ماه در دانمارک می مانند باید برای بیمه ویزای شینگن در خواست دهند اما اگر قصد دارند بیش از 3 ماه در این کشور بمانند ، پس از ورود باید فوراً برای مراقبت های بهداشتی ملی دانمارک ثبت نام کنند.

بیمه سلامت دولتی دانمارک به طور رایگان برای همه شهروندان وجود دارد اما برای دانشجویان این بیمه بعد از گذشت 3 ماه از ورود دانشجویان به این کشور اعمال می شود ، بنابراین دانشجویان باید برای مدت 3 ماه بیمه خصوصی بخرند.

شرایط بیمه مسافرتی ویزای دانمارک حداقل 30000 یورو است و مواردی مانند هزینه های پزشکی ، کنسل شدن سفر یا سایر هزینه هایی که ممکن است در حین سفر رخ دهد را پوشش می دهد اما بیمه دانشجویی تمام مدت تحصیل را بجز زمانی که بازگشت به کشورتان دارید را پوشش خواهد داد.

  • Nykredit Bank A/S København
  • Saxo Bank A/S Hellerup
  • Nellemann A/S Viby

برای مهاجرت به دانمارک بایستی بیمه ای به ارزش 37500 یورو خریداری شود ، این بیمه بایستی مواردی مانند برگرداندن فرد به کشور مبدا یا repatriation را پوشش دهد ، بیمه دانشجویی دانمارک بایستی کل مدت سفر شما را پوشش دهد و در نامه ویزای شما نیز ذکر گردد.

با توجه به نقش کلیدی بیمه در اخذ ویزای دانشجویی مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی شرایط و ویژگی های بیمه دانشجویی در دانمارک را بررسی کردند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دفاتر موسسه رجبی در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین اکیدا توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به دانمارک که مرجع روش های متفاوت مهاجرت به این کشور است را بخوانید ؛ شاید به جز مهاجرت تحصیلی راهی سریعتر و مناسبتر با شرایط شما وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه