خوابگاه های دانشجویی انگلستان

خوابگاه های دانشجویی انگلستان محیط و شرایط بسیار مناسب و با کیفیتی را برای دانشجویان خارجی فراهم آورده اند که با آرامش کافی و با دسترسی کامل به تمامی امکانات و مایحتاج خود به تحصیل و اقامت در این کشور بپردازند و از دوران تحصیل خود نهایت بهره و لذت را ببرند.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مطلب تلاش نموده تا شما را به طور کامل و دقیق با شرایط خوابگاه های دانشجویی انگلستان آشنا کرده و اطلاعات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند ، مقاله تحصیل در انگلستان را بخوانید و با کلیات اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور آشنا شوید.

طی سال های گذشته تحصیل در انگلستان به دلایل مختلفی چون قابلیت تحصیل به زبان انگلیسی ، اعتبار بالای دانشگاه ها ، بازار کار فراهم و سایر امتیازاتی که این کشور با خود دارد ، افزایش یافته است که باعث درخواست بیش تری برای دریافت خوابگاه و محل اسکان شده است.

 البته تحصیل در این کشور نیاز به کسب اطلاعات و فراهم آوردن شرایط بسیار بیش تری علاوه بر خوابگاه را دارد که می توانید با مراجعه به مقاله نام برده شده در سایت ما به طور کامل اطلاعات لازم را به دست آورید.

فهرست مطالب

نکته قابل توجه این است که متقاضیان باید در همان لحظه پذیرش و ثبت نام درخواست خود را برای اقامت در خوابگاه های دانشجویی انگلستان به ثبت برسانند که با توجه به ظرفیت هر مرکز و تعداد متقاضیان ممکن است از همان ابتدا و یا با یک یا دو ترم تاخیر خوابگاهی به آنان تعلق داده شود.

خوابگاه های دانشجویی انگلستان

 انواع اقامتگاه و خوابگاه های دانشجویی در انگلستان

لازم به توضیح است که خوابگاه های دانشجویی انگلستان در انواع مختلفی در حال فعالیت هستند که تفاوت هایی را با یکدیگر دارا می باشند و هر دانشجو می تواند در صورت در دسترس بودن هریک از آن ها در صورت علاقه نسبت به انتخاب و اسکان در آن ها اقدام نماید ، انواع اقامتگاه و خوابگاه های دانشجویی در انگلستان به شرح زیر می باشند:

خوابگاه های دانشجویی

خوابگاه های دانشجویی انگلستان به عنوان ارزان ترین ، امن ترین و مناسب ترین گزینه اقامت برای دانشجویان بین المللی محسوب می شوند که همواره از میان گزینه های موجود بیش ترین درخواست و متقاضی را به خود اختصاص می دهند . این خوابگاه ها مستقیما توسط دانشگاه ها ارائه و مدیریت می شوند و بایت اقامت در آن مبلغ کمی از دانشجویان دریافت می شود و در برخی مراکز نیز رایگان در اختیار آنان قرار داده می شود.

این خوابگاه ها معمولا در محوطه دانشگاه قرار گرفته اند و یا در نزدیک ترین فاصله ممکن به دانشگاه قرار دارند که دسترسی به کلاس ها ، کتابخانه ، سلف سرویس و وسائل حمل و نقل و جابه جایی را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می آورند . این مکان ها معمولا به صورت اتاق هایی 2 تا 4 نفره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که معمولا اتاق های شلوغ تر قیمت پایین تری دارند.

همچنین در محوطه این خوابگاه ها حداکثر امکانات و خدمات برای دانشجویان در دسترس است ، اما متاسفانه همواره تعداد متقاضیان و دانشجویان بیش از تعداد ظرفیت خوابگاه ها است که بعضی افراد را برای یک یا دو ترم مجبور به اقامت در خارج از خوابگاه کرده تا نوبت آنان شده و اتاقی برای ان ها در دسترس قرار بگیرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل امن در برترین دانشگاه های جهان با دریافت مشاوره رایگان.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

خوابگاه های خصوصی در انگلستان

می توان گفت پس از خوابگاه های دانشجویی که زیر نظر دانشگاه ها فعالیت دارند ، خوابگاه های خصوصی از بیش ترین طرفدار و متقاضی برخوردار می باشند . این خوابگاه ها نیز به صورت های مختلف و از اتاق های تک نفره تا 4 یا 5 نفره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و تفاوت آن این است که توسط بخش خصوصی مدیریت و نظارت می شوند و دانشگاه ها نقشی در آن ها ندارند.

این نوع خوابگاه ها از هزینه های بالاتری نسبت به خوابگاه های دولتی یا همان دانشجویی برخوردار هستند ، اما باز هم میزان قابل توجهی ارزان تر از اجاره مسکن یا آپارتمان می باشند که برای نحوه زندگی دانشجویی بسیار مفید است.

یکی از مزایای خوابگاه های خصوصی این است که دانشجویان متفاوتی از دانشگاه های متفاوت می توانند در یک مکان ساکن شوند که باعث معاشرت بیش تر برای دانشجویان می شود.

خوابگاه های خصوصی در انگلستان

تعداد زیاد دانشجویان خارجی و ظرفیت محدود خوابگاه های دانشجویی نیاز به تاسیس این نوع از خوابگاه ها را ایجاب کرده است که هم قیمت های مناسبی برای دانشجویان را در بر بگیرد و هم خدمات و امکانات مناسبی را برای دانشجویان فراهم آورد و زندگی گروهی و در کنار هم را برای آنان فراهم آورد.

خانه یا اتاق اجاره ای

یکی دیگر از گزینه های در دسترس دانشجویان اجاره یک آپارتمان به صورت کامل و یا یک اتاق از یک ملک شخصی می باشد که نسبت به موارد قبلی از تعداد متقاضیان بسیار کمتری برخوردار است . زیرا هزینه اجاره در انگلستان گران است و برای اکثر دانشجویان مقرون به صرفه نیست و اجاره اتاق نیز شما را همواره در مجاورت یک خانواده دیگر قرار داده و حریم شخصی شما را بسیار کاهش می دهد.

معمولا افراد متاهل و یا کسانی که علاقه به زندگی مجزا و جداگانه دارند برای اجاره آپارتمان اقدام می کنند و همچنین برخی از افراد نیز برای معاشرت بیش تر و تقویت زبان و یا برای در جمع و جوار خانوادگی بودن نسبت به اجاره یک اتاق از یک منزل اقدام می نمایند . اما به یقین زندگی در یک آپارتمان شخصی شما را از یک زندگی مستقل و حریمی کاملا شخصی بهره مند می سازد که مورد علاقه برخی از افراد است.

خانه یا اتاق اجاره ای تحت نظارت دانشگاه

این گزینه های اقامتی شامل منازل و یا آپارتمان های خصوصی و مستقلی می شوند که تعداد آن ها بسیار کم و محدود است و در همه دانشگاه ها و شهرهای انگلستان در دسترس قرار ندارند . این خانه ها در مالکیت دانشگاه ها بوده و در صورت علاقه دانشجویان می توانند نسبت به اجاره آن ها اقدام نمایند.

باید بگوییم که کیفیت این خانه ها معمولی بوده و هزینه ای بالاتر از خوابگاه های دولتی و خصوصی دارند ، اما ارزان تر از منازل شخصی می باشند و بسیار مورد علاقه دانشجویان متاهل قرار می گیرد . حتی دانشجویانی که علاقه ای به زندگی در خوابگاه ندارد می توانند به صورت مشترک و گاها تا 4 نفر نیز نسبت به اجاره آنان از دانشگاه اقدام نمایند و در یک منزل خصوصی اقامت گزینند.

هزینه های خوابگاه و اقامت در انگلستان

چنان چه نتوانید از بورسیه های تحصیلی موجود در انگلستان بهره ببرید ، باید برای تحصیل و اقامت شهریه دانشگاه و اجاره خوابگاه یا منزل خود را پرداخت نمایید . شما یقینا برای تحصیل و دریافت مدرک ، مهاجرت به انگلستان را انتخاب کرده اید که این امر نیازمند کسب اطلاعات دقیق و استفاده از تجارب دیگران و مشاوره های افراد متخصص در این زمینه را دارد تا بتوانید تا حد ممکن از هزینه های خود کاهش دهید . با مراجعه به مقاله های مربوطه می توانید از این امتیازات بهره مند شوید.

اما همانطور که گفتیم اقامت در هریک از خوابگاه ها و یا منازل شخصی در انگلستان با پرداخت میزان هزینه های متفاوتی مواجه است ، که این موضوع نقش اصلی را در انتخاب هریک در میان دانشجویان ایفا می کند . در ادامه کارشناسان ما در موسسه رجبی آخرین و به روز ترین مبالغ اجاره در هریک از گزینه های موجود را برای شما تهیه کرده اند:

نوع مکان اقامتی هزینه قابل پرداخت
خوابگاه های دانشجویی 250 الی 450 یورو ماهانه
خوابگاه های خصوصی 500 الی 900 یورو ماهانه
اجاره اتاق از یک منزل در لندن 300 الی 500 یورو ماهانه
اجاره اتاق از یک منزل در برایتون 200 الی 400 یورو ماهانه
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر لندن 1800 یورو ماهانه
اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر لندن 1300 یورو ماهانه
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر برایتون 1190 یورو ماهانه
اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر برایتون 950 یورو ماهانه

پیدا کردن اقامتگاه دانشجویی در انگلستان

پیدا کردن اقامتگاه دانشجویی در انگلستان به روش های مختلفی امکان پذیر است و با توجه به نوع مکانی که برای اقامت خود انتخاب می کنید ، از روش های متفاوتی می توانید به گزینه ایده ال و مناسب خودتان دست پیدا کنید ، چنان چه قصد اقامت در خوابگاه های دانشجویی انگلستان را دارید می توانید از طریق امور دانشجویان و یا امور خوابگاه ها در دانشگاه های مختلف این کشور درخواست خود را برای اقامت در خوابگاه های دانشگاهی به ثبت برسانید.

همچنین شما می توانید از طریق همین مراکز در دانشگاه خودتان از خوابگاه های خصوصی مناسب و یا حتی تحت قرارداد دانشگاه مطلع شوید و یا از مشاوره و راهنمایی های آنان برای انتخاب خوابگاه مناسب و نزدیک به دانشگاه که مقرون به صرفه نیز باشد اطلاعاتی را به دست آورید.

همچنین این مراکز دانشگاهی اطلاعات مفیدی در رابطه با اجاره منزل و آپارتمان برای دانشجویان در اختیار دارند که می تواند بسیار کارگشا و راهنمای شما باشد . البته می توانید با مراجعه به مشاورین املاک و استفاده از بانک اطلاعاتی آنان گزینه های بسیاری را مورد بررسی قرار دهید که به عنوان اقامتگاه های دانشجویی معرفی شده و یا مناسب زندگی و اقامت دانشجویان است.

با جزئیات دیگری از تحصیل در دانشگاه های انگلستان بهتر و بیشتر آشنا شوید.

بنگاه های آنلاین برای اجاره در انگلستان

امروزه هر نیازی را می توان از طریق اینترنت بر طرف نمود که برای سایت ها و آژانس های املاک معتبر و مشهوری در زمینه خوابگاه های دانشجویی انگلستان و منازل دانشجویی در این کشور در حال فعالیت هستند . البته چنان چه قصد اجاره منزل و یا آپارتمان شخصی را داشته باشید که می توانید از تمامی بنگاه های آنلاین در این کشور بهره لازم را ببرید.

اما در زمینه خوابگاه های دانشجویی انگلستان باید بگوییم که 3 سایت آنلاین https://www.spareroom.co.uk/ ، https://www.unipol.org.uk/home و https://www.unitestudents.com/ ، از بهترین و معتبرترین سایت های فعال برای یافتن خوابگاه و منزل مناسب دانشجویان در این کشور می باشند که می توانند مقدار زیادی در وقت و هزینه شما صرفه جویی به عمل آورند.

تفاوت گرفتن خانه با خوابگاه در انگلستان

یکی از مهم ترین اقداماتی که پیش از شروع اقامت در خوابگاه های دانشجویی انگلستان باید آن را انجام دهید ، بررسی تفاوت گرفتن خانه با خوابگاه در انگلستان است که می تواند شما را به یک انتخاب دقیق و مناسب با توجه به شرایط فعلیتان برساند.

یقینا اولین و بارزترین تفاوت سکونت درخوابگاه با منزل خصوصی در مبلغ هزینه اجاره آنان است که تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند.

علاوه بر هزینه اجاره ، هزینه های خدمات و قبوض نیز در منزل یا آپارتمان شخصی به مراتب گران تر و بیش تر از حضور در خوابگاه های دولتی و خصوصی است که به صورت سالانه می تواند مبلغ قابل توجهی را از مخارج یک دانشجو در بر بگیرد . همچنین هزینه خوراک در سلف سرویس خوابگاه ارزان تر و مقرون به صرفه تر از هزینه تهیه غذا به صورت شخصی می باشد.

تفاوت گرفتن خانه با خوابگاه در انگلستان

اما جدا از بحث هزینه ، شما با زندگی در خوابگاه ها از یک زندگی گروهی و لذت بخش بهره می برید ، اما به مراتب حریم شخصی کمتری دارید ولی زندگی در منزل شخصی دقیقا مقابل آن است و شما با داشتن حریم خصوصی بسیار زیاد لذت یک زندگی گروهی و دانشجویی را از دست می دهید . همچنین زندگی در خوابگاه های دانشجویی انگلستان باعث پیشرفت و تقویت زبان شما شده و شما را با فرهنگ و آداب مردم این کشور و مردم سایر کشورها آشنا خواهد ساخت.

برای درک بهتر هزینه زندگی در انگلستان مقاله لینک شده را حتما با دقت بخوانید.

امکان زندگی با خانواده انگلیسی

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم یکی از روش های اقامتی برای دانشجویان خارجی و بین المللی ، امکان زندگی با خانواده انگلیسی می باشد . در این نوع اقامت شما می توانید یکی از اتاق های یک منزل خصوصی در این کشور را از یک خانواده اجاره کرده و در آن اقامت داشته باشید.

این نوع اجاره معمولا به دو صورت می باشد که بدون غذا و یا با غذا است و شما می توانید با پرداخت مبلغی بیش تر غذای خود را نیز در هر وعده از خانواده ساکن دریافت کرده و میل کنید . این روش از اقامت مورد علاقه افراد کمی می باشد و اکثر مواقع کسانی که نیاز به تقویت زبان خود دارند و یا قادر به زندگی به صورت تنها نیستند و نیاز به حضور در جمع خانوادگی دارند ، این روش را انتخاب می کنند.

هزینه اجاره اتاق به این روش بستگی به مکان ملک مورد نظر و فاصله آن از دانشگاه دارد و معمولا از هزینه اقامت در خوابگاه گران تر است ، اما از اجاره آپارتمان خصوصی بسیار ارزان تر می باشد . همچنین قیمت اجاره در شهرهای مختلف انگلستان با یکدیگر تفاوت دارد و چنان چه شما نیاز به اطلاع دقیق از مبالغ فوق دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه رجبی تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

محله های مناسب اسکان دانشجویی در لندن

 محله های مناسب اسکان دانشجویی در لندن

چنان چه شما برای تحصیل خود شهر لندن را انتخاب کرده اید و قصد اقامت در خوابگاه های دانشگاه را ندارید و به دنبال اقامتگاهی مناسب با سلایق و شرایط خود می باشد ، یقینا در اولین انتخاب سعی نمایید محلی را برگزینید که نزدیک ترین فاصله را به دانشگاهتان داشته باشد تا از هزینه های حمل و نقل و زمان خود بکاهید.

همچنین باید گزینه هایی همچون قیمت اجاره در آن نواحی ، فاصله کلی آن محله تا دانشگاه های مهم ، وجود رستوران ها ، کافی شاپ ها ، مراکز خدماتی و تفریحی و در نهایت دسترسی به انواع وسائل نقلیه را برای انتخاب محله های مناسب اسکان دانشجویی در لندن در نظر گرفت . البته یقینا هیچ منطقه ای به طور کامل مناسب و برگزیده نیست و شاید برخی نواقص را هم دارا باشد.

اما اولویت ما در انتخاب محله های مناسب ، داشتن حداکثر مزایا و در دسترس بودن تمامی نیاز ها و مایحتاج دانشجویان بوده است.

محله های مناسب در لندن

  • مرکز لندن  : این بخش یک منطقه مدرن از پایتخت بریتانیا است و محیطی بی عیب و نقص را برای اقامت دانشجویان به نمایش می گذارد . وجود کافه ها ، رستوران ها ، مراکز تفریحی و خدماتی و نزدیکی به دانشگاه ها و خوابگاه های بسیاری در این شهر از مزیت های این بخش است.
  • اسپیتال فیلدز  : بازار قدیمی در شرق لندن که از حضور اقوام و ملیت های مختلف بهره می برد و انواع فروشگاه ها در آن وجود دارد و هزینه های اجاره نیز در این محله مناسب و مقرون به صرفه است.
  • ومبلی  : ومبلی نیز یکی از محله های قدیمی و پر جنب و جوش لندن است که آن را با نام مینی هند نیز می شناسند که دلیل آن حضور هندی های بسیار در این محله است . در این منطقه نیز دانشجویان بسیاری اقامت دارند.
  • ریچموند : این محله کمی بالاتر از مرکز شهر قرار دارد که به شما امکان می دهد مقرون به صرفه ترین اقامتگاه های دانشجویی در لندن را جستجو کنید . علاوه بر این، این محل دارای دانشگاه تثبیت شده ریچموند و بسیاری دیگر است که به راحتی می توان به آن ها دسترسی داشت.
  • استنفورد :  این منطقه دارای دانشگاه ها و کالج های متعددی است ، از جمله دانشگاه بیرکبک ، دانشگاه استراتفورد ، دانشگاه استافوردشایر و بسیاری دیگر که این مکان را پر از دانشجویان زیادی می‌کنند . علاوه بر این اقامتگاه های خصوصی بسیاری در این ناحیه وجود دارند.

صحت و شفافیت اطلاعات از اهداف ما در ارائه مطالب به شما عزیزان است ، توصیه می کنیم شماره خود را در باکس های مشاوره رایگان درج کرده و وارد پروسه دریافت مشاوره های رایگان مهاجرتی شوید ، همکاران ما شرایط شما را به رایگان سنجش کرده و بهترین پیشنهادات مهاجرتی را با توجه به سن ، جنسیت ، شرایط و اهداف شما ارائه خواهند داد که نتیجه آن رسیدن به اهداف و رویاهای شماست.

در فیلم تصاویر ویزاهای تحصیلی اخذ شده برای مراجعین عزیز ما را میبینید. برای آشنایی با این عزیزان به بخش : ما تا حالا چیکار کردیم؟” بروید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سنجش رایگان شرایط شما با درج نام و شماره تماس !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

محله های مناسب اسکان دانشجویی در برایتون

برایتون نیز از دیگر شهرهای دانشجو پذیر انگلستان شناخته می شود که دانشگاه های معتبر و سرشناسی را در خود جای داده است که همه ساله پذیرای دانشجویان بین المللی بسیاری از تمام نقاط جهان هستند . شناخت محله های مناسب اسکان دانشجویی در برایتون نیز از اعم واجبات است زیرا می تواند شما را به یک مکان مناسب برای دسترسی سریع به دانشگاه و همچنین قیمت مناسب برساند.

از منطق و محله هایی منتخب و مناسب در این شهر که دانشجویان بسیاری در آنجا اقامت دارند و خوابگاه های خصوصی و هاسل های زیادی در آن ها در حال فعالیت هستند که علاوه بر این در فاصله های خوبی از دانشگاه های برایتون و ساسکس قرار گرفته اند باید به محله های زیر اشاره کرد :

  • محله فالمر
  • محله هوو
  • منطقه برایتون محلی
  • محله مولسکومب
  • محله وارلی

مزایای زندگی در خوابگاه های دانشجویی کشور انگلستان

 تا این قسمت از مقاله ما به قطع خودتان با بسیاری از مزایای زندگی در خوابگاه های دانشجویی کشور انگلستان آشنا شده اید . اقامت در خوابگاه های دانشجویی انگلستان مزایا و امکانات بسیاری را برای دانشجویان خارجی فراهم می آورد که مهم ترین آنان به شرح زیر هستند:

  • امنیت بالای مالی ، جانی و اجتماعی هنگام اقامت در آن ها
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه جهت اقامت در آنان
  • وجود امکانات مناسب در ساختمان های خوابگاه ها
  • دسترسی سریع به دانشگاه ها و بلعکس
  • وجود اکثر مایحتاج و نیازهای دانشجویان در محیط خوابگاه ها
  • وجود محیطی اجتماعی که باعث تقویت زبان دانشجویان می شود
  • آشنایی با فرهنگ ها و رسوم مردم این کشور و سایر کشورها

سوالات پر تکرار خوابگاه های دانشجویی انگلستان

خوابگاه های دانشجویی انگلستان به عنوان ارزان ترین ، امن ترین و مناسب ترین گزینه اقامت برای دانشجویان بین المللی محسوب می شوند که همواره از میان گزینه های موجود بیش ترین درخواست و متقاضی را به خود اختصاص می دهند

تفاوت آن این است که توسط بخش خصوصی مدیریت و نظارت می شوند و دانشگاه ها نقشی در آن ها ندارند.

کیفیت این خانه ها معمولی بوده و هزینه ای بالاتر از خوابگاه های دولتی و خصوصی دارند ، اما ارزان تر از منازل شخصی می باشند و بسیار مورد علاقه دانشجویان متاهل قرار می گیرد . حتی دانشجویانی که علاقه ای به زندگی در خوابگاه ندارد می توانند به صورت مشترک و گاها تا 4 نفر نیز نسبت به اجاره آنان از دانشگاه اقدام نمایند و در یک منزل خصوصی اقامت گزینند.

  • خوابگاه های دانشجویی 250 الی 450 یورو ماهانه
  • خوابگاه های خصوصی 500 الی 900 یورو ماهانه
  • اجاره اتاق از یک منزل در لندن 300 الی 500 یورو ماهانه

این نوع اجاره معمولا به دو صورت می باشد که بدون غذا و یا با غذا است و شما می توانید با پرداخت مبلغی بیش تر غذای خود را نیز در هر وعده از خانواده ساکن دریافت کرده و میل کنید . این روش از اقامت مورد علاقه افراد کمی می باشد و اکثر مواقع کسانی که نیاز به تقویت زبان خود دارند و یا قادر به زندگی به صورت تنها نیستند و نیاز به حضور در جمع خانوادگی دارند ، این روش را انتخاب می کنند.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی تلاش خود را کرده تا شما را با خوابگاه های دانشجویی انگلستان آشنا نموده و اطلاعاتی مفید در این رابطه را در اختیار شما قرار دهند ، برای کسب اطلاعات بیش تر و یا کسب جزئیات دقیق تر با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نموده و از اطلاعات آنان بهره مند گردید ، همچنین می توانید مقاله مهاجرت به انگلستان را بخوانید و با راه و روش هایی به جز تحصیل هم برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

شرایط و هزینه های خوابگاه های دانشجویی انگلستان را با برخی از کشورها قیاس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه