دوره های زبان در استونی : معرفی کالج ها و هزینه ها

دوره های زبان در استونی فرصتی مناسب است که شما بتوانید زبان خارجی مورد نظر خود را فرا گرفته و همچنین برای پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور در طول اقامت خود در این کشور و گذراندن دوره های زبان اقدام نمایید.

شما می توانید در موسسات و کالج های زبان فعال در این کشور ثبت نام کرده و به صورت حضوری و یا حتی آنلاین دوره های زبان انگلیسی یا استونیایی را پشت سر بگذارید.

باید توجه داشته باشید که دوره های زبان در کالج های تحت نظارت دانشگاه های این کشور و یا موسسات زبان مستقل به زبان آموزان ارائه می شود که هرکدام باتوجه به نوع دوره های خود شهریه هایی را نیز برای در نظر گرفته اند که با یکدیگر متفاوت است. شما با شرکت در این دوره ها علاوه بر برخورداری از تسلط لازم به زبان مربوطه جهت تحصیل در دانشگاه ها از مدارک معتبری نیز جهت ارائه به دانشگاه های این کشور برخوردار خواهید شد.

در این مقاله تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) شما عزیزان را با دوره های زبان در استونی آشنا خواهند ساخت. ضمنا حتما عنوان تحصیل در استونی را نیز در سایت موسسه مطالعه نموده تا از قوانین، شرایط و مدارک مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های این کشور اطلاع دقیقی کسب نمایید.

فهرست مطالب
دوره های زبان در استونی : معرفی کالج ها و هزینه ها

کالج های زبان در استونی

در حال حاضر تعداد زیادی کالج های زبان در استونی به طور مستقل و یا زیر نظر موسسات معتبر و برخی دانشگاه ها در شهرهای مختلف این کشور در حال فعالیت هستند که دوره های متفاوتی را در جهت آموزش و تدریس زبان های استونیایی و انگلیسی برای علاقمندان خارجی برگزار می نمایند و در نهایت با برگزاری آزمون و سنجش سطح دانشجو مدارکی معتبر را جهت ارائه به دانشگاه های این کشور اعطا می نمایند.

زبان آموزان علاقمند با شرکت در این دوره های زبان در استونی می توانند میزان تسلط خود به درک و صحبت به زبان استونیایی و یا زبان انگلیسی را برای تحصیل در هریک از دانشگاه های این کشور و در هر مقطع تحصیلی را به طور بسیار زیادی افزایش دهند و قدرت برقراری ارتباط با مردم و اساتید و همچنین درک مسائل و مطالب درسی را به طور بسیار بالایی به دست آورند.

البته همانطور که گفتیم شرکت در دوره های زبان در کالج های تحت نظر برخی از دانشگاه های این کشور نیز امکان پذیر است و دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش در دانشگاه مورد نظر، پیش از شروع تحصیلات خود نسبت به تقویت و فراگیری زبان استونیایی یا انگلیسی خود اقدام نمایند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ ویزاهای کوتاه مدت با هدف رسیدن به اقامت دائم با دریافت مشاوره حرفه ای !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های زبان انگلیسی در استونی

برخی از متقاضیان تحصیل در کشوری نظیر استونی که علاقمند به تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور هستند، این سوال را دارند که آیا دوره های زبان انگلیسی در استونی برگزار می شود یا خیر؟! باید توجه داشته باشید که مانند زبان استونیایی موسسات و کالج هایی در این کشور فعالیت داشته که به آموزش زبان انگلیسی می پردازند.

اما آن چه بسیار مهم می باشد، اینکه متقاضیان شرکت در این دوره ها معمولا شهروندان استونی هستند که به دلیل مهاجرت و یا علاقه خواهان حضور در این دوره ها و یادگیری زبان انگلیسی می باشند. به همین خاطر معمولا دانشجویان خارجی برای یادگیری زبان انگلیسی در کالج های این کشور اقدام می کنند چون زبان انگلیسی در تمامی کشورها به بهترین روش ها ارائه و آموزش داده می شود.

البته شاید برخی از دانشجویان در حال تحصیل به زبان انگلیسی در استونی نیز برای تقویت زبان خود در این دوره ها شرکت کنند. در حال حاضر بهترین دوره های زبان در استونی برای یادگیری زبان انگلیسی در مرکز زبان دانشگاه تالین، مرکز زبان دانشگاه صنعتی تالین و مرکز زبان دانشگاه تارتو به علاقمندان ارائه می شود که هرکدام باتوجه سطوح مختلف و دوره های مختلف با مدت زمان های گوناگون شهریه مختص به خود را نیز دریافت می کنند.

دوره های زبان انگلیسی در استونی

ویزای گذراندن دوره زبان در کشور استونی

اگر قصد شرکت در دوره های زبان در استونی را دارید، باید حتما نسبت به اخذ ویزای اقامتی این کشور اقدام نمایید تا قادر به حضور در استونی و شرکت در دوره های زبان در این کشور شوید. برای دستیابی به این مجوز باید مدارک مورد نیاز سفارت این کشور را تهیه نموده و به همراه درخواست ویزای خود به سفارت ارائه کنید.

دقت داشته باشید که اولین شرط جهت اخذ ویزای گذراندن دوره زبان در کشور استونی، اخذ پذیرش و ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی یا استونیایی در دانشگاه ها یا کالج های زبان این کشور است.در صورتی که موفق به ثبت نام در یکی از این مراکز شوید، آن ها گواهی لازمه جهت ارائه به سفارت این کشور را به شما اعطا می نمایند.

البته بسیار مهم است بدانید که معمولا کالج ها و موسسات زبان اینکشور جهت اعطای گواهی مربوطه از متقاضیان می خواهند که تمامی شهریه تحصیلی دوره زبان را به طور کامل و یکجا به حساب مرکز مربوطه واریز نمایند. پس از آن گواهی لازم را صادر می کنند. اما لازم است بدانید که ویزای گذراندن دوره زبان در کشور استونی باتوجه به دوره زبان متفاوت خواهد بود. این ویزاها به شرح زیر می باشند:

نام ویزا مدت اعتبار هزینه دریافت شرایط
ویزای تحصیلی کوتاه مدت نوع C 3 ماه 80 یورو برای دوره های کوتاه مدت حداکثر 90 روزه
ویزای تحصیلی بلند مدت نوع D 1 سال 100 یورو برای دوره های بلند مدت حداکثر 1 ساله

 دوره های زبان استونیایی در کشور استونی

یکی دیگر از دوره های زبان مورد علاقه زبان آموزان شرکت در دوره های زبان استونیایی در کشور استونی می باشد که در بالاترین و بهترین سطح در کالج های این کشور برگزار می شود. شرکت در  دوره های زبان در استونی می تواند دانشجویان را برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه های این کشور به این زبان آماده سازد.

ثبت نام در کالج های زبان در استونی معمولا همزمان با دیگر دوره های زبان می باشد که همان ماه های سپتامبر، ژانویه و می را در بر می گیرد. شرکت در دوره های زبان در استونی برای دریافت مدرک زبان استونیایی افراد را از مدارکی از سطح A1 تا C2 بهره مند می سازد که شامل 6 سطح می شود و هر سطح دوره های مناسب خود را داشته که مدتی مخصوص را شامل می شود.

اگر زبان آموزان از هیچ میزان تسلطی به این زبان برخوردار نباشند باید از سطح A1 ( آماتور ) شروع به آموزش کرده و پله پله تا سطح آخر C2 ( پیشرفته ) ادامه دهند. دوره های زبان استونیایی می تواند برای افرادی که قصد تحصیل ارزان در این کشور را دارند بسیار مناسب باشد.

توجه داشته باشید که روش های مهاجرت و زندگی در این کشور یکی از مهم ترین مسائلی است که باید از آن مطلع باشید؛ پس بهتر است که مقاله ما در رابطه با مهاجرت به استونی را مورد مطالعه قرار داده و کاملا با جزئیات مهاجرت به این کشور آشنا شوید. 

دوره های زبان استونیایی در کشور استونی

هزینه های دوره زبان در استونی

شاید با این سوال مواجه هستید که هزینه های دوره زبان در استونی چقدر است؟ باید بگوییم که هزینه های ارزان تحصیل در کشور استونی یکی از مزیت های بسیار بزرگ تحصیل در این کشور می باشد. حال این تحصیلات چه در دوره های زبان باشد و چه در دانشگاه های این کشور.

باید بدانید که شهریه تحصیل در دوره های زبان در استونی باتوجه به مدت دوره و همچنین سطح زبان مورد تحصیل متفاوت می باشد. البته کالج و موسسه انتخابی نیز تاثیر مستقیمی بر میزان هزینه های دوره زبان در استونی دارد که می تواند از 225 یورو تا 680 یورو را در بر بگیرد. البته بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی شهریه کالج های خصوصی زبان در استونی چندان گران تر از دانشگاه های دولتی نیست که این یک مزیت بسیار بزرگ است.

اگر هنوز هم قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارید، می توانید در دوره های طولانی تر ثبت نام کرده تا در طول هر ترم مقدار شهریه کمتری را پرداخت نمایید. معمولا برخی از مراکز آموزشی نیز به افرادی که در دوره های چند ماهه و یا یک ساله ثبت نام می کنند، تخفیف ارائه می دهد.

البته شرکت در دوره های زبان در استونی فقط شامل هزینه های شهریه نبوده و باید هزینه های اقامت خود را در این کشور نیز در نظر داشت که مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی می توانند اطلاعات لازم را در اینباره به شما ارائه کنند.

اگر می خواهید با شرکت در برخی دوره های زبان به ویزا برسید گزینه های زیر را نیز در ذهن داشته باشید.

مزایای گذراندن دوره های زبان در استونی

همانطور که گفتیم شرکت در  دوره های زبان در استونی می تواند مزایای بسیاری برای افراد علاقمند به تحصیل در این کشور و یا به طور کلی در خارج از کشور داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همچنین توصیه می کنیم که پیش از ثبت نام در کالج های زبان در استونی حتما در رابطه با سوابق و کیفیت آموزش آن تحقیق نموده و اطمینان خاطر کسب کنید.

اما از مهم ترین مزایای گذراندن دوره های زبان در استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه ارزان تر از دیگر کشورهای اروپا
  • اعتبار در دیگر کشورهای برتر اروپا
  • عدم نیاز به ارائه مدارکی خاص جهت پذیرش
  • امکان آموزش زبان انگلیسی، استونیایی و حتی دیگر زبان ها
  • دریافت ویزای شنگن اروپا
  • هزینه‌های تحصیل و زندگی ارزان در استونی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی
  • احتمال بالای پذیرش و مهاجرت به اروپا
  • امکان تمدید ویزا در صورت ثبت نام در دانشگاه های استونی یا یافتن کار
  • دسترسی به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا

سوالات پر تکرار دوره های زبان در استونی

بله، شهروندان ایرانی نیز می توانند جهت شرکت در دوره های زبان در استونی اقدام کنند.

 هزینه شرکت در دوره های زبان در استونی می تواند از 225 یورو تا 680 متفاوت باشد.

بله، دانشجویان در مدتی که در این کشور ساکن بوده و در حال گذراندن دوره های زبان هستند، می توانند برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز اقدام نمایند.

 برای شرکت در دوره های زبان در استونی باتوجه به نوع دوره باید ویزای تحصیلی کوتاه مدت نوع C یا ویزای تحصیلی بلند مدت نوع D را اخذ کرد.

 دوره های زبان استونی در سطوح A2 تا C1 به زبان آموزان ارائه می شود.

اگر مایل به شرکت در دوره های زبان در استونی هستید، حتما با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید و از مشاوره های آنان نهایت بهره را ببرید. همچنین دعوت می کنیم مقاله 10 تا از کم هزینه ترین کشورها برای تحصیل را بخوانید اگر به دنبال راهی ارزان برای شروع مسیر مهاجرت هستید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه