تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه به دلیل قدمت هنر در این کشور و وجود دانشگاه های معتبر ، شهرت جهانی دارد و متقاضیان بسیاری از تمام کشور های جهان رویای تحصیل مد در فرانسه را در سر دارند.

طراحی مد زمینه ای است که شامل به کارگیری تکنیک های مختلف طراحی برای تولید لوازم جانبی و لباس است ، دانشجویان در این برنامه ها ممکن است تاریخچه این رشته و همچنین چگونگی تأثیر طراحی بر عوامل مختلف را بررسی کنند.

فرانسه نه تنها به شهروندان خود بلکه به خارجی ها نیز یک سیستم آموزش عالی ارائه می دهد ، فرهنگ پویای این کشور دانشجویان خارجی و علاقه مندان به گذراندن دوره های بین المللی را به خود جلب می کند ، فرانسه سنتی از نوآوری علمی و فناوری دارد ، در این مقاله تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه را بررسی خواهیم کرد ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید.

برای آشنایی با نحوه اخذ پذیرش و تحصیل رایگان در فرانسه می توانید مقاله تحصیل در فرانسه را با دقت بخوانید.

مد دارای تاریخچه طولانی در زندگی ما است ، طراحی مد هنری است که شامل انواع مختلف تکنیک های طراحی برای تولید لباس و سایر وسایل مرتبط با پوشش با استفاده از طراحی ، زیبایی و زیبایی طبیعی می باشد ، مد تحت تأثیر نگرش های فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته و با گذشت زمان و مکان تغییر می کند ، فرانسه با توجه به تاریخچه خود می تواند مکان خوبی برای پیگیری رشته طراحی مد باشد.

بررسی تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه

تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می شود که با دوره ۳ تا ۴ ساله کارشناسی آغاز می شود ، دانشجویان محصل در این مقطع تحصیلی ملزم به گذراندن ۱۸۰ واحد درسی به صورت تئوری و عملی هستند.

این برنامه تحصیلی بسیار کامل ، فشرده ، متنوع و مهیج عاشقان مد را به مشاغل طراحان مد آموزش می دهد ، با این وجود دانش کامل در مورد محصولات مد و روند خلاقانه ای که در اختیار شما قرار می دهد ، به دانشجویان این امکان را می دهد که به موقعیت هایی مانند سبک ، الگوسازی ، مدیر تولید یا طراح مستقل نیز دست یابند.

پس از اتمام دوره کارشناسی علاقمندان می توانند وارد بازار کار شده یا در دانشگاه های فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند ، این دوره تحصیلی یک تا دو سال طول می کشد که با ارائه و دفاع از پایان نامه پایان می یابد.

دانشجویان ملزم به سپری کردن ۱۲۰ واحد درسی تئوری و عملی هستند ، در این مقطع تحصیلی توسعه خلاقیت دانش آموزان با ماژول هایی مانند “فرایند خلاقیت” که به دانشجویان کمک می کند تا از “منطق خلاق” خود آگاهی بیشتری پیدا کرده و پتانسیل خود را افزایش دهند و نحوه کار صنایع مد و نحوه ساخت استراتژی های تجاری در یک زمینه جهانی را درک کنند.

 تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه

بهترین دانشگاه های طراحی مد فرانسه

فرانسه برای تحصیل در دوره طراحی مد بسیار مناسب است البته پاریس در بین شهر های این کشور می تواند بهترین گزینه برای تحصیل مد باشد ، انواع مختلف دوره ها در زمینه طراحی مد در پاریس ارائه می شود ، تعدادی رشته برای تحصیل در این زمینه شامل طراحی مد ، مدیریت مد ، تبلیغ مد ، تصویرگری مد و غیره می باشد ، در ادامه با برخی از برترین دانشگاه های طراحی مد در فرانسه آشنا می شویم.

بهترین دانشگاه های طراحی مد فرانسه

موسسه مد فرانسه ، پاریس

موسسه مد فرانسه یک موسسه آموزش عالی است که دوره های تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد و تحقیقات کاربردی در زمینه مد ، کالا های لوکس ، صنایع طراحی و نساجی و به طور کلی صنایع خلاق را انجام می دهد ، در سال ۲۰۱۷ ، IFM برای برنامه های کارشناسی ارشد کسب و کار رتبه شماره ۱ در سراسر جهان و برای برنامه های کارشناسی ارشد طراحی مد توسط کسب و کار مد رتبه اول جهانی را به خود اختصاص داد.

مأموریت IFM پشتیبانی از توسعه صنعت مد و طراحی از طریق تقویت مهارت ها و تجزیه و تحلیل از تحولات آینده صنعت ، تشویق به ایجاد و نوآوری در مشاغل؛ و برای کمک به هاله “مد و طراحی” پاریس و فرانسه است ، در این موسسه دروس در زمینه های مدیریت ، طراحی و دانش فنی ارائه می شود ، این موسسه در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ، دوره های آنلاین و دوره های تابستانه دانشجو می پذیرد.

ESMOD بین المللی پاریس

ESMOD اولین و قدیمی ترین مدرسه مد جهان است که در سال ۱۸۴۱ توسط الکسیس لاویین تاسیس شد ، یک مدرسه بین المللی طراحی مد و تجارت مستقر در پاریس است که دارای پردیس های اضافی در چهار شهر دیگر فرانسه و در کل ۲۱ مدرسه در سراسر جهان است و برنامه هایی در زمینه طراحی مد و تجارت مد به ۱۵۰۰ دانشجو ارائه می دهد.

ESMOD نه تنها به خاطر فارغ التحصیلانش مشهور است – در میان آنها نام هایی مانند تیری موگلر و نینا گارسیا نیز وجود دارد – بلکه به دلیل اولین و قدیمی ترین مدرسه طراحی مد فرانسه ، که در سال ۱۸۴۱ تاسیس شد ، و همچنین ابداع نوار اندازه گیری و مانکن معروف است ، برنامه طراحی مد مدرسه ESMOD یک دوره سه ساله تحصیل با تمرکز بر کشف ، جمع آوری و تخصص است.

کالج هنر پاریس (PCA)

کالج هنر پاریس (PCA)یک کالج بین المللی هنر و طراحی است که دارای مجوز اعطای درجه و اعتبار آمریکایی از انجمن ملی مدارس هنر و طراحی (NASAD) واقع در پاریس فرانسه است ، مأموریت PCA ارائه بالاترین استاندارد آموزش هنر و طراحی است که در یک الگوی آموزشی آمریکایی تدریس می شود ، در حالی که تحت تأثیر و اطلاع از محیط فرانسه و اروپا قرار دارد.

در سال ۱۹۸۱ این مدرسه به عنوان انجمن فرانسوی (نوع ۱۹۰۱) با نام “École Parsons à Paris” تأسیس شد ، از سال ۱۹۸۶ تا سال ۲۰۱۰ ، این مدرسه با Parsons The New School for Design رابطه داشت و به “پارسونز پاریس” معروف بود ، از سال ۲۰۱۰ دیگر به صورت مستقل فعالیت می کند و کالج هنر پاریس (PCA) 300 دانشجو و ۱۰۰ عضو هیئت علمی از بیش از ۵۰ کشور مختلف دارد.

کالج هنر پاریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت دارد که این برنامه های تحصیلی شامل طراحی لوازم جانبی ، طراحی مد ، عکاسی و فیلم برداری مد ، طراحی برای تاثیر اجتماعی ، هنر های زیبا ، طراحی دخلی ، مدیریت طراحی و غیره می باشد.

هزینه تحصیل طراحی مد در فرانسه

هزینه تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه بسته به مقطع تحصیلی ، زبان تحصیل و دولتی و خصوصی بودن دانشگاه محل تحصیل بستگی دارد ، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی طراحی مد در دانشکده مد دانشگاه ریرسون 9000 دلار و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 10000 دلار برای هر سال تحصیلی است و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کالج جرج 11000 دلار برای هر سال تحصیلی است ، علاوه بر این یک دانشجو برای تأمین هزینه های زندگی خود به بودجه ای در حدود 1،190-1،700 یورو در ماه نیاز دارد.

زبان تحصیل طراحی مد در فرانسه

با توجه به آن که زبان رسمی در کشور فرانسه زبان فرانسوی است دروس در دانشگاه های این کشور به زبان فرانسوی ارائه می شوند ، رشته طراحی مد نیز به همین صورت است و در دانشگاه های فرانسه به زبان فرانسوی تدریس می شود البته در مقطع کارشناسی ارشد در برخی دانشگاه های این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد ، برای تحصیل به زبان فرانسوی تسلط به زبان فرانسه در سطح B2 و برای تحصیل به زبان انگلیسی نمره آیلتس ۶ به بالا مورد نیاز است.

زبان تحصیل طراحی مد در فرانسه

بورسیه طراحی مد در فرانسه

دانشجویان بین المللی که قصد دارند تحصیلات عالیه خود در رشته طراحی مد را در فرانسه ادامه دهند می توانند از چندین بورسیه تحصیلی ، وام و کمک هزینه تحصیلی برای تامین هزینه تحصیل خود استفاده کنند ، بورسیه تحصیلی یا توسط دولت فرانسه ، یک موسسه یا دانشگاه فرانسه ارائه می شود.

بورسیه طراحی مد در فرانسه

برنامه بورسیه تحصیلی Eiffel Excellence

برنامه بورسیه تحصیلی Eiffel Excellence یک بورسیه تحصیلی دولتی در فرانسه است که برای دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بین المللی برای ادامه تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه با بودجه کامل ارائه می شود و همه رشته های تحصیلی را پوشش می دهد ، دانشجویان می توانند با توجه به علاقه خود از دانشگاه های فرانسه یکی را انتخاب کنید ، در واقع ، خبر خوب هیچ هزینه برای درخواست وجود ندارد و این بورسیه خاص دانشجویان با استعداد و با معدل بالا است ، وزارت اروپا و امور خارجه سال گذشته ۳۷۸ بورس تحصیلی داده است.

بورسیه آکادمی بین المللی مد پاریس

آکادمی بین المللی مد – پاریس بورسیه تحصیلی کامل و جزئی را برای همه دانشجویان از هر کشوری که از سال ۲۰۲۱ ، سال تحصیلی ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲ شروع به کارشناسی و کارشناسی ارشد می کنند ارائه می دهد ؛ این برنامه بورسیه تحصیلی هزینه های کامل شهریه و شهریه های جزئی را پوشش می دهد ، متقاضیان بر اساس مدارک تحصیلی ، CV ، توصیه نامه ، نمونه کار ها ، مقاله ، توصیه نامه ها و غیره ارزیابی می شوند ، این بورسیه برای مدت زمان تحصیل شما در دسترس است.

بورسیه های تحصیلی برای برنامه های کارشناسی و برنامه های کارشناسی ارشد در دسترس است ، داوطلبان موفق بسته به برنامه بورسیه تحصیلی می توانند بورسیه تحصیلی کامل یا بورس تحصیلی جزئی دریافت می کنند ، بورسیه تحصیلی برای مدت زمان تحصیل شما در دسترس است.

بورسیه تحصیلی کالج هنر پاریس

بورسیه تحصیلی کالج هنر پاریس به دانشجویانی اعطا می شود که نیاز مالی و لیاقت علمی و هنری را نشان دهند ، این بورسیه ها بخشی از شهریه تحصیلی را پوشش می دهند ، دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین المللی (غیر اتحادیه اروپا) واجد الشرایط این بورسیه تحصیلی می باشند.

این وام ها در طول دوره تحصیل در کالج هنر پاریس پرداخت می شود و تا زمانی که مدرک کالج هنر پاریس خود را تکمیل نکنید می توانید پرداخت کنید ، سطح کاهش وام براساس معدل تجمعی در فارغ التحصیلی از کالج هنر پاریس تعیین می شود و در صورت بالا بودن معدل دانشجو کل هزینه تحصیل او را تحت پوشش قرار می دهد.

آزمون های ورودی طراحی مد فرانسه

برای پذیرش و تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه آزمون ورودی برگزار نمی شود و ملاک پذیرش معدل متقاضیان و پتانسیل هنری آن است ، پتاسیل هنری یک دانشجوی احتمالی برای پیشرفت هنری یکی از مهمترین معیار ها در ارزیابی داوطلبان پذیرش است ، تسلط بر زبان فرانسوی و زبان انگلیسی بسته به زبان تحصیل در فرانسه یک الزام است ، پس از ارائه مدارک مورد نیاز برای پذیرش متقاضیان ملزم به شرکت در مصاحبه هستند.

هر متقاضی با توجه به تجربه ، موفقیت و پتانسیل رشد هنری خود به طور جداگانه بررسی می شود ، تصمیم کمیته پذیرش در مورد برنامه ها بر اساس ارزیابی نمونه کار ها یا مقاله تجزیه و تحلیل طراحی ، بیانیه شخصی ، نمرات آزمون ، ریز نمرات و یک مصاحبه تلفنی یا حضوری است.

دانشگاه های طراحی مد فرانسه متقاضیانی خلاق ، مسئول از نظر علمی و با انگیزه بالا را جستجو می کند ، برای تحصیل در مقطع کارشناسی اتمام دوره دبیرستان و ارائه مدرک دیپلم الزامی است.

مزایا و معایب تحصیل طراحی مد در فرانسه

برای درک تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه ، باید زیبایی و هماهنگی را درک کرد ، هدف نهایی طراحی مد ، مانند هر نوع هنر ، خلق چیزی است که مردم دوست دارند نگاه کنند و بپوشند ؛ همان گونه که پیش از این بیان شد فرانسه یکی از کشور پیشرو در صنعت مد هست تحصیل در این رشته در دانشگاه های فرانسه مزایای خاصی دارد البته در این رشته تحصیلی همانند سایر رشته های تحصیلی دور از چالش و مشکل نیست ، در ادامه با مزایا و معایب تحصیل در این رشته در فرانسه بیشتر آشنا می شویم.

مزایا و معایب تحصیل طراحی مد در فرانسه

مزایای تحصیل طراحی مد در فرانسه

امکان تحصیل در رشته طراحی مد به زبان انگلیسی در فرانسه : بسیاری از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته طراحی مد در دانشگاه های فرانسه کاملا به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، بنابراین لازم نیست نگران مانع زبان باشید ، با این حال ، اگر می خواهید در تجارت مد در پاریس موفق شوید ، یادگیری حداقل زبان فرانسه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

وجود تخصص های متنوع در زمینه مد در دانشگاه های فرانسه : تخصص های ارائه شده در زمینه مد توسط دانشگاه ها و آکادمی های پاریس شامل یک پالت بزرگ مانند طراحی مد ، تصویرگری مد ، تبلیغات مد ، بازاریابی ، خرده فروشی و تجارت ، حتی MBA در طراحی مد یا مدیریت نام تجاری لوکس است.

فرهنگ هنری در فرانسه : جدا از مدارس معروف مد ، پاریس به معنای واقعی کلمه از مد و بیان هنری دم می زند ، مطمئنا شما در مورد شانزه لیزه ، “La plus belle avenue du monde” (“زیباترین بلوار جهان”) شنیده اید که مملو از فروشگاه های لوکس و اصلی مد و طراحی است ، خوب ، این خیابان به همراه خیابان های خرید دیگر از پاریس کلاس دوم شما خواهد بود.

لازم نیست پول زیادی برای لباس صرف کنید ، فقط به فروشگاه ها مراجعه کنید ، الهام بگیرید و چند نکته دیگر درباره روند مد بیاموزید ، علاوه بر همه اینها ، پاریس اغلب میزبان بسیاری از رویداد های مربوط به مد است.

معایب تحصیل طراحی مد در فرانسه

دانشگاه ها و موسسات ارائه دهنده رشته طراحی مد در فرانسه در بین برترین دانشگاه های ارائه دهنده این رشته در جهان نیستند و معروف ترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی مد در شهر های نیویورک و لندن قرار دارند.

برای تحصیل در فرانسه بایستی به زبان فرانسوی آشنا باشید و بتوانید به این زبان صحبت کنید ، بنابراین اگر تسلطی به زبان فرانسوی ندارید ، برای تحصیل در رشته طراحی مد در این کشور خود را به زحمت نیندازید.

بروکراسی در فرانسه بسیار زیاد است و دانشجویان محصل در این کشور بایستی برای تحصیل و زندگی در این کشور مراحل متعدد و زمان گیری را طی کنند.

بسیاری از دانشجویان مد در پاریس بچه پولدار هستند و از هزینه های بسیار برای پیشرفت خود در این زمینه استفاده می کنند و در شو ها و نمایشگاه های مختلف ارائه شده در زمینه مد در سراسر جهان شرکت می کنند که تامین چنین هزینه هایی برای دانشجویان ایرانی دشوار است پس نمی توانند به اندازه آن ها در این زمینه پیشرفت کنند.

چارت درسی رشته طراحی مد در فرانسه

رشته طراحی مد در دانشگاه های فرانسه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود ، روش های ابتکاری تدریس که در دانشگاه های فرانسه به کار می رود شامل سخنرانی های سنتی ، کارگاه های عملی ، تحقیقات شخصی ، آزمایش ، ارائه روش کار به همسالان و بازدید های مختلف است که دانشجویان را به سمت تکنیک های خلاق و عملی ، کنجکاو و تحلیلی ، تخیلی و عالی سوق می دهد و آنها را برای یک حرفه ای بین المللی آماده می کند .

این برنامه بسیار کامل ، فشرده ، متنوع و مهیج عاشقان مد را برای مشاغل طراح مد تربیت می کند ، دانشجویان علاوه بر دروس تئوری با متخصصان صنعت در کارگاه ها شرکت کرده ، دوره های کارورزی در شرکت های مد را گذرانده و از نمایش های مد دیدن می کنند ، همچنین به طراحان در کارشان کمک می کنند.

تمام این فعالیت ها با هدف حمایت از شبکه ، شما را قادر می سازد تا ارتباطات مفیدی برقرار کنید ،کادر آموزشی در کالج های طراحی مد در فرانسه و آکادمی ها همه متخصص هستند ، دانشجویان می توانند از طراحان برجسته بهترین خانه های مد ، عکاسان و سر دبیران خانه های انتشارات مد ، صنعت مد و طراحی و غیره بیاموزند.

دانشجویان طراحی مد در فرانسه تاریخ هنر ، نظریه های هنر ، منسوجات ، پارچه ها و غیره را مطالعه کرده تا مهارت ایجاد مجموعه خود را همراه با تعریف یک نام تجاری و استراتژی محصول توسعه دهند.

فرصت های شغلی پس از طراحی مد در فرانسه

پس از فارغ التحصیلی در رشته طراحی مد از دانشگاه های فرانسه شما با مهارت های عملی ، صنایع دستی تصفیه شده و نگرش حرفه ای خود آماده رویارویی با دنیای مد خواهید بود ، شما می توانید نقش های چالش برانگیزی مانند مدیر هنری در آژانس های طراحی و عکس ، طراح در انواع شرکت های مد ، طراح لباس یا سبک برای تولیدات سینمایی ، تلویزیونی یا تئاتر ، هنرمند یا تصویرگر مجلات و ناشران ، طلایه دار گرایش برای شرکت های هنری و طراحی و طراح مد مستقل یا کارآفرین مد را در بازار کار فرانسه یا سایر نقاط جهان داشته باشید.

فرصت های شغلی پس از طراحی مد در فرانسه

همچنین ، باید بدانید که یک فارغ التحصیل طراحی مد طراحی سالانه حدود ۶۳٫۰۰۰ دلار درآمد کسب می کند ، البته بسته به کارفرما و نوع کار حقوق شما ممکن است نوسان داشته باشد ، باید توجه داشته باشید که صنعت مد بسیار رقابتی است و حتی ثبت نام در یک مدرسه مد و طراحی فرانسه کار آسانی نخواهد بود. مهمترین معیار های انتخاب شما در بین کارفرمایان تهیه نمونه کار های شخصی شما خواهد بود و شناسایی و ارزیابی توانای یهای خلاقیت شما گامی اساسی در جهت دستیابی به شغل مناسب است.

برای شناخت بازار کار فرانسه ، مشاغل مورد نیاز و حقوق و دستمزد هر یک ، مقاله کار در فرانسه را بخوانید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه

با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را در خصوص رشته های مورد علاقه خود دریافت کنید ، یکی از راه های ارتباطی ، بخش دیدگاه در پایان هر مقاله است.

اگر تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه را به اتمام برسانم درآمد در این کشور چقدر خواهد بود؟

که یک فارغ التحصیل طراحی مد طراحی سالانه حدود 63.000 دلار درآمد کسب می کند

تخصص های رشته طراحی مد در فرانسه چیست؟

تخصص های ارائه شده در زمینه مد توسط دانشگاه ها و آکادمی های پاریس شامل یک پالت بزرگ مانند طراحی مد ، تصویرگری مد ، تبلیغات مد ، بازاریابی ، خرده فروشی و تجارت ، حتی MBA در طراحی مد یا مدیریت نام تجاری لوکس است.

آزمون ورودی تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه چگونه است؟

برای پذیرش در رشته طراحی مد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فرانسه آزمون ورودی برگزار نمی شود و ملاک پذیرش معدل متقاضیان و پتانسیل هنری آن است ، پتاسیل هنری یک دانشجوی احتمالی برای پیشرفت هنری یکی از مهمترین معیار ها در ارزیابی داوطلبان پذیرش است

هزینه تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه چقدر است؟

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی طراحی مد در دانشکده مد دانشگاه ریرسون 9000 دلار و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 10000 دلار برای هر سال تحصیلی است و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کالج جرج 11000 دلار برای هر سال تحصیلی است ، علاوه بر این یک دانشجو برای تأمین هزینه های زندگی خود به بودجه ای در حدود 1،190-1،700 یورو در ماه نیاز دارد.

چه مدارک زبانی برای تحصیل رشته مد در فرانسه مورد قبول است؟

برای تحصیل به زبان فرانسوی تسلط به زبان فرانسه در سطح B2 و برای تحصیل به زبان انگلیسی نمره آیلتس 6 به بالا مورد نیاز است.

با توجه به زیبایی پسند بودن بشر امروزه تحصیل در زمینه مد می تواند یک گزینه عالی برای درآمد زایی باشد به همن منظور مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی شرایط تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه را بررسی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شهر های تهران و شیراز تماس برقرار کنید ، همچنین شما می توانید کشور های دیگر را نیز در سایت بررسی کرده و برترین گزینه را انتخاب کنید ، مقاله تحصیل رشته طراحی مد در ایتالیا را نیز بخوانید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه در “تحصیل رشته طراحی مد در فرانسه

  1. نازی گفت:

    سلام برای تحصیل در رشته طراحی مد در کشور فرانسه باید چه معدلی داشته باشیم و اگر معدل کمی پایین باشد اما استعداد هنری بالا شانس بیشتری هست؟؟؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      معدل بستگی به دانشگاه مقصد دارد ولی اگر نمونه کار مناسبی ارائه دهید می‌تواند پایین بودن معدل تان را تا حد زیادی جبران کند.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه