دانشگاه های مهندسی برق کانادا

دانشگاه های مهندسی برق کانادا گزینه های شغلی متعددی را برای دانشجویان بین المللی در بسیاری از صنایع باز می کند و برای مهندسان برق و الکترونیک ، دستمزد های بالایی در نظر گرفته می شود ، زیرا کارفرما ها به مجموعه مهارت ‌های تخصصی و درک کاملی از ریاضیات و فیزیک نیاز دارند.

تحصیل در رشته دانشگاه های مهندسی برق کانادا به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا روابط حرفه ای با متخصصان در این زمینه ایجاد کنند ، دانشگاه های برق کانادا به شرکت ها و موسسات معتبر خارج از کشور وابسته هستند و شبکه فارغ‌التحصیلان در دانشگاه ‌ها نیز برای ایجاد ارتباطات و شروع یک حرفه مثبت مفید خواهد بود.

بنابراین ، اگر شما علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی برق در کانادا هستید ، مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی رجبی ، راهنمایی شامل دانشگاه های مهندسی برق کانادا ، هزینه تحصیل و فرآیند پذیرش را برای کمک به شما در شروع کار تهیه کرده اند که مطالعه آن موثر خواهد بود.

البته باید اعتراف کنیم که به طور کلی تحصیل در کشور کانادا گزینه ایده آل هر جوینده علمی می باشد و مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با ارائه مقالات متعدد قصد دارند خوانندگان را به بهترین نحوه به سمت رشته تحصیلی ایده آل شان راهنمایی کنند ، چنانچه قصد آشنایی با شرایط تحصیل در کانادا را دارید ، توصیه می کنیم حتما مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

نکته : تمام عناوین فهرست مطالب به توضیحات مربوط با آن لینک شده با کلیک بر روی نام هر دانشگاه ، مستقیما به مطلب ارائه شده هدایت می شوید.

فهرست مطالب
دانشگاه های مهندسی برق کانادا

بهترین دانشگاه های جهانی برای مهندسی برق و الکترونیک در کانادا

دانشگاه های زیر بهترین دانشگاه های جهانی برای مهندسی برق و الکترونیک در کانادا ، بر اساس شهرت و تحقیقاتشان در این زمینه هستند ، چنانچه مایل به اخذ پذیرش در هر کدام از این دانشگاه ها باشید ، مشاوران شرکت رجبی ، با آمادگی کامل وکالت امور مهاجرتی شما را بر عهده خواهند گرفت . همانگونه که مطلع هستید ، انتخاب رورد به رشته برق می تواند از دبیرستان های کانادا کلیک بخورد که به دلیل سیستم آموززشی منحصر بفرد دانش آموزان را ابتدا راهنمایی می کند . بر روی عنوان تحصیل در مدارس کانادا کلیک کنید تا مدارس این کشور را هر چه بهتر بشناسید.

نام دانشگاه محل استقرار امتیاز موضوع امتیاز جهانی
دانشگاه واترلو واترلو 80.5 63.9
دانشگاه بریتیش کلمبیا ونکوور 80.3 78.2
دانشگاه کارلتون اتاوا 71.5 52.9
دانشگاه آلبرتا ادمونتون 67.5 68.2
دانشگاه تورنتو تورنتو 64.0 84.2
دانشگاه کنکوردیا مونترآل 61.5 47.8
دانشگاه رایرسون تورنتو 55.9 40.7
دانشگاه مک گیل مونترال 52.7 75.9
دانشگاه ویکتوریا ویکتوریا 52.2 58.1
دانشگاه غرب کانادا لندن (کانادا) 52.1 59.7
دانشگاه مک مستر همیلتون 51.9 68.4
دانشگاه اتاوا اوتاوا 51.2 63.9
دانشگاه کبک مونترال 50.1 46.9
دانشگاه مونترال مونترال 48.9 67.1
دانشگاه ایکول د تکنولوژی سوپریور مونترال 48.4 34.2
دانشگاه مانیتوبا وینیپگ 47.4 55.9
دانشگاه مموریال نیوفاندلند سنت جونز 46.0 47.4
دانشگاه کلگری کلگری 44.8 65.9
دانشگاه کویینز کینگ استون 41.8 55.2
دانشگاه سایمون فرایزر برنابی 37.8 58.9
دانشگاه ساسکاچوان ساسکاتوون 30.4 51.7
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های مهندسی در برترین دانشگاه کانادا با دریافت مشاوره از کارشناسان هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

محبوب ترین دانشگاه های مهندسی برق کانادا

اما از میان لیست فوق محبوب ترین دانشگاه های مهندسی برق کانادا شامل ؛ دانشگاه تورنتو ، دانشگاه بریتیش کلمبیا ، دانشگاه واترلو ، دانشگاه مک گیل و دانشگاه آلبرتا است که در ادامه درباره آنها صحبت می کنیم ، مشاوران رجبی به دلیل اهمیت زیادی که برای ارائه اطلاعات در سطح عالی قائل هستند ، اضاف بر محبوب ترین ها ، چندین دانشگاه دیگر از مجموعه دانشگاه های مهندسی برق کانادا را هم مورد بررسی قرار داده اند که تا پایان مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

مهندسی برق دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو به عنوان یکی از بهترین دارندگان دانشکده های مهندسی برق در کانادا است رتبه بندی شده است ، دانشکده مهندسی برق دانشگاه تورنتو بعنوان یک موسسه تحقیقاتی شهرت بسیاری دارد ؛ زیرا تحقیقات هسته اصلی این دانشگاه را تشکیل می دهد از طرفی دولت به طور گسترده ای به این دانشکده در همکاری با سایر موسسات تحقیقاتی در کشور کمک می کند و کمک های مالی برای انجام تحقیقات را در دسترس دانشکده قرار می دهد.

رشته مهندسی برق در دانشگاه تورنتو در دانشکده مهندسی و در دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر ادوارد اس. راجرز به دانشجویان ارائه می شود البته در این دپارتمان علاوه بر رشته مهندسی برق ، مهندسی کامپیوتر نیز تدریس می شود ، از بزرگان و اساتید این دانشکده می توان پروفسور دیپا کندور و مایوران بالارنجان را نام برد.

هنگامی که دانشجویان از این دپارتمان فارغ التحصیل می شوند ، مدرک لیسانس علوم کاربردی (BASc) دریافت می کنند ، این برنامه ها شامل چهار سال دوره آموزشی است و دانشجویان باید 600 ساعت تجربه عملی را گذرانده باشند ، بنابراین بسیاری از دانشجویان انتخاب می‌کنند که یک سال دیگر را با شرکت در برنامه اختیاری PEY بین سال ‌های سوم و چهارم تحصیل خود بگذرانند.

مهندسی برق دانشگاه تورنتو

دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تورنتو

در دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تورنتو (ECE) ، دو سال اول تحصیل دروس پایه به دانشجویان یاد داده می شود و برای دانشجویان کارشناسی برق و کامپیوتر یکسان است ، دانشجویان اصول اصلی رشته خود را یاد می گیرند و تجربه واقعی کار با شرکت ها و سازمان های مرتبط با زمینه های مورد علاقه خود را به دست می آورند ؛ در نهایت ، به عنوان یک دانشجو در ECE ، دانشجویان مسیر خود را در سال سوم و چهارم خود تعیین می کنند ، انتخاب رشته دانشجویان در این زمان تعیین می کند که آیا از رشته مهندسی برق یا مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل خواهد شد.

در دو سال آخر تحصیل در دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تورنتو ، دانشجویان چهار زمینه تحصیلی را انتخاب می‌کنند که به آن علاقه دارند و سپس دو مورد از آن حوزه‌ ها را برای تمرکز بر روی آن انتخاب می‌کنند ؛ این دپارتمان طیف وسیعی از حوزه ‌های تمرکز را دارد که دوره ‌های متنوعی را برای ارائه پایگاه دانش تخصصی‌تر ادغام می‌کند ، دانشجویان باید روی دو مورد از این شش حوزه زیر تمرکز کنند:

فوتونیک و فیزیک نیمه هادی ؛ سیستم های الکترومغناطیسی و انرژی ؛ الکترونیک آنالوگ و دیجیتال ؛ کنترل، ارتباطات و پردازش سیگنال ؛ نرم افزار ؛ سخت افزار کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری.

پذیرش مهندسی برق در دانشگاه تورنتو

سابقه تحصیلی و نمرات متقاضیان بخشی جدایی ناپذیر از درخواست برای پذیرش مهندسی برق در دانشگاه تورنتو است ، داوطلبان برای پذیرش باید به نتایج رقابتی در دروس ریاضی ، شیمی و فیزیک دست یافته باشند و همچنین برخی الزامات اضافی وجود دارد که بسته به سیستم آموزشی افراد متفاوت خواهد بود ، برای اطلاعات بیشتر باید از طریق ایمیل با ECE در ارتباط باشید.

شهریه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه تورنتو 63500 دلار کانادا به ازای هر سال برای دانشجوبان بین المللی می باشد که هزینه های دیگری همچون جانی (1878دلار ) ، اقامت ( 11628 تا 22447 دلار ) ، خوراک ( 6430 – 5415 دلار ) و هزینه کتاب و جزوه 1500 تا 2000 دلار است.

 

برای تحصیل مهندسی برق در دانشگاه های کانادا باید دانسته های خود را تکمیل و به روز کنید.

مهندسی برق دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)

مهندسی برق دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC)

برنامه مهندسی برق دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) از مهم ترین برنامه های مهندسی ارائه شده در این دانشگاه است ، علاوه بر این ، دانشگاه بریتیش کلمبیا به دلیل برنامه ‌های تحقیقاتی و آکادمی‌ های پیشرو خود در تمام سطوح از جمله مهندسی ، شهرت بین‌المللی دارد و به طور مداوم در یکی از 50 رتبه برتر دانشگاه های جهان قرار دارد.

رشته مهندسی برق UBC ، در دانشکده علوم کاربردی (دپارتمان مهندسی) به دانشجویان ارائه می شود که یک برنامه 4 ساله است و با تحصیل در این دانشکده شما هم چنین می توانید تحصیلات خود را با کار تمام وقت و با حقوق در سازمان های برتر محلی و بین المللی ترکیب کنید ، در نهایت پس از اتمام دوره تحصیل کارشناسی ، مدرک لیسانس علوم کاربردی دریافت می کنید.

مهندسی برق دانشگاه بریتیش کلمبیا ، شامل سه جلسه هشت ماهه آکادمیک یا بعد از سال اول مهندسی یا پس از یک برنامه انتقال از سال اول علوم است ، مباحث سال دوم تحصیل ، هم برای مهندسی برق و هم برای مهندسی کامپیوتر مشترک است ، برخی از تغییرات برنامه درسی در مقطع کارشناسی بر کار آزمایشگاهی و طراحی مهندسی تأکید می‌کنند ، بدون اینکه از پایه تحلیلی قوی برنامه بکاهند.

پردیس دانشکده علوم کاربردی UBC

پردیس دانشکده علوم کاربردی UBC در ونکوور ، جنب خیابان E Mall (BC V6T 1Z4) قرار دارد ، از مهم ترین ویژگی های این پردیس این است که برای برنامه های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر تعدادی از بهترین دانشجویان را در این دانشگاه جذب می کند ، هر سال چند نفر از دانشجویان پردیس جوایز بورسیه تحصیلی را دریافت می کنند و تیم های طراحی دانشجویی دانشکده علوم کاربردی ، به طور مرتب در مسابقات منطقه ای ، ملی و بین المللی جوایزی را کسب می کنند.

از بزرگان این دانشکده می توان استیو ویلتون (رئیس دپارتمان) ، مایکلا سم ، ونسا فلیس ، دارلا لاپییر و سوزی مگینلی را نام برد و شهریه تحصیل مهندسی برق در دانشکده علوم کاربردی UBS در مقطع کارشناسی 57،735 دلار کانادا ( هر واحد درسی 1560 دلار ) و در مقطع کارشناسی ارشد 61،649 دلار کانادا برای تمام دوره است.

برای پذیرش در UBC ، باید با موفقیت شرایط پذیرش عمومی را که برای همه متقاضیان اعمال می‌شود و همچنین شرایط خاص مدرکی را که بستگی به کشوری که درخواست می‌دهید و مدرک(هایی) که درخواست می شود ، داشته باشید و برای دانشجویان بین المللی انگلیسی زبان آموزش در UBC است ، همه دانشجویان آینده نگر باید قبل از پذیرش ، صلاحیت زبان انگلیسی را نشان دهند.

مهندسی برق دانشگاه واترلو

دانشکده مهندسی در دانشگاه واترلو یکی از بزرگترین کالج های مهندسی در کانادا است ، به خصوص وقتی صحبت از دانشگاه های مهندسی برق کانادا می شود ، این دانشگاه به عنوان برترین دانشگاه علم و مهندسی شناخته می شود و به عنوان یک مرکز تحقیقاتی به شمار می رود.

دانشکده مهندسی برق دانشگاه واترلو در منطقه رینگ رود (Ring Rd) قرار دارد ، این دانشکده بهترین برنامه های مهندسی از جمله مهندسی برق آمریکای شمالی را با یک تجربه یادگیری عملی و فراگیر ترکیب می کند که دانشجو را فراتر از کلاس درس می برد ، دانشجویان همچنین تجربه کاری ارزشمندی را در برنامه های مشارکتی این دانشکده به دست خواهند آورد ، می توانند مهارت های خود را  با امکانات پیشرفته با استفاده از فرآیند ها و فناوری های دنیای واقعی توسعه دهند.

از اساتید دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر می توان برایان براون و مری ولز جولای (رئیس دانشکده مهندسی) را نام برد ، شهریه تحصیل در رشته مهندسی مهندسی برق در دانشگاه واترلو در مقطع کارشناسی 57،462 دلار کانادا و در مقطع کارشناسی ارشد 41،688 دلار کانادا به ازای هر سال است.

برای اخذ پذیرش از دانشگاه واترلو ، متقاضی باید در دروس توابع پیشرفته (حداقل نمره نهایی 70٪ مورد نیاز است) ، حساب دیفرانسیل و انتگرال و بردار (حداقل نمره نهایی 70٪ مورد نیاز است) ، فیزیک (حداقل نمره نهایی 70% مورد نیاز است) و شیمی (حداقل نمره نهایی 70% مورد نیاز است) ، نمره مناسب را کسب کنند.

مهندسی برق دانشگاه واترلو
دانشکده مهندسی برق دانشگاه مک گیل

دانشکده مهندسی برق دانشگاه مک گیل

دانشکده مهندسی برق دانشگاه مک گیل به یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی تبدیل شده است که دانشجویان بزرگ بی شماری را در سراسر جهان جذب می کند ، ساختمان های اصلی مک گیل در مرکز شهر مونترال واقع شده اند و کالج مهندسی در دانشگاه مک گیل مدرک لیسانس مهندسی (BEng) ارائه می دهد.

برنامه مهندسی برق دانشگاه مک گیل به دانشجویان درک گسترده ای از اصول کلیدی که مسئول پیشرفت های خارق العاده در فناوری رایانه ، میکرو الکترونیک ، اتوماسیون و رباتیک ، مخابرات و سیستم های قدرت هستند ، می دهد ، این مناطق برای توسعه صنایع و به طور کلی برای اقتصاد حیاتی هستند ، فارغ التحصیلان این برنامه می توانند در هر یک از صنایع مربوط به دانشگاه مشغول به کار شوند.

دانشجویان هم چنین با داشتن 16 ماه تجربه کاری حرفه ای قبل از فارغ التحصیلی ، پایه محکمی برای مشاغل یا تحقیقات پس از فارغ التحصیلی خواهند داشت.

پذیرش مهندسی برق دانشگاه مک گیل

پذیرش مهندسی برق دانشگاه مک گیل بر اساس میانگین دوره پیش دانشگاهی متقاضی (4U، 4M)  است ، حداقل شش دوره 4U و یا 4M برای پذیرش مورد نیاز است و حداقل چهار دوره از شش دوره مورد نیاز و همچنین تمام دروس پیش نیاز باید در سطح 4U گذرانده شوند ، میانگین نمره ورود به مک گیل بیش از 92% است ، کمترین معدل 85% الزامی است و همین امر پذیرش در این دانشگاه را بسیار رقابتی می کند.

پردیس دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر در منطقه مرکزی شهر چند فرهنگی و پر جنب و جوش مونترال واقع شده است و ECE بیش از 900 دانشجوی کارشناسی ، 350 دانشجوی کارشناسی ارشد ، 20 کارمند و 40 عضو هیئت علمی دارد ، از بزرگان دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه مک گیل می توان فرانسوا بوفارد (رئیس دپارتمان) ، اشلی فلش و کانی روسی را نام برد ، شهریه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه مک گیل هم به ازای هر سال 49،122 دلار کاناد است.

دانشکده مهندسی برق دانشگاه آلبرتا

دانشکده مهندسی برق دانشگاه آلبرتا ، در میان دانشگاه های مهندسی برق کانادا از موسسات تحقیقاتی و آموزشی برجسته بشمار می رود ، کالج مهندسی این دانشگاه به دلیل دوره های تحصیلی خود در رشته های مختلف مهندسی شهرت بین المللی دارد.

رشته مهندسی برق این دانشگاه در کالج علوم طبیعی و کاربردی ، دانشکده مهندسی ، دپارتمان مهندسی برق و کامپیوتر به دانشجویان ارائه می شود ، از اساتید دانشکده مهندسی دانشگاه آلبرتا می توان فریزر فوربس (رئیس دانشکده) را نام برد ، شهریه تحصیل مهندسی برق در دانشگاه آلبرتا 39،500 دلار کانادا برای مقطع کارشناسی به ازای هر سال است و دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در هر سال 8،700 دلار کانادا بعنوان شهریه بپردازند.

برنامه ECE دانشگاه آلبرتا با ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، در آموزش مهندسی برق در کانادا پیشرو است ، دانشکده مهندسی برق دانشگاه آلبرتا یک تجربه عملی منحصر به فرد در آزمایشگاه های پیشرفته را برای دانشجویان ارائه می دهد ، این دپارتمان در منطقه 116 St NW قرار دارد ؛ پذیرش کارشناسی دانشگاه آلبرتا بر اساس حداقل میانگین 70٪ (در مقیاس قبولی 50٪) در پنج درس مهم در پایه دوازدهم است ، امتیاز هر پنج درس باید بالاتر از حداقل نمره قبولی باشند.

دانشکده مهندسی برق دانشگاه آلبرتا
مهندسی برق دانشگاه کارلتون​

مهندسی برق دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون در رتبه 481 بهترین دانشگاه های جهانی و رتبه 64 برای مهندسی برق قرار دارد ، رتبه بندی موضوعی دانشگاه کارلتون علاوه بر مهندسی برق ، برای رشته علوم کامپیوتر 266 ، برای فیزیک 334 و برای محیط زیست/اکولوژی 274 است ؛ حوزه مراقبت های بهداشتی به طور فزاینده ای به فناوری متکی است و مهندسان زیست پزشکی و برق در این راه پیشرو هستند ، برنامه مهندسی برق دانشگاه کارلتون کانادا ، اصول مهندسی برق و علم را به شما می آموزد که در بیوتکنولوژی و پزشکی کاربرد دارند ؛ کارلتون یکی از معدود دانشگاه های مهندسی برق کانادا است که امکانات خاص خود را برای ساخت مدارهای مجتمع دارد ، این دانشگاه دو رشته مرتبط با مهندسی برق دارد ؛ مهندسی برق و مهندسی بیومدیکال و برق دارد که هر دو مدرن ترین دانسته ها را به دانشجویان تدریس می کنند ، شهریه سالانه برای رشته مهندسی برق دانشگاه کارلتون 6745 دلار کانادا تعیین شده است.

پذیرش مهندسی برق دانشگاه کارلتون کانادا

فارغ التحصیلی از دبیرستان حداقل سطح تحصیلی معمولی است که برای پذیرش مهندسی برق دانشگاه کارلتون کانادا ، در سال اول برنامه کارشناسی در نظر گرفته می شود ، اگر پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان خود در یک کالج یا دانشگاه معتبر تحصیل کرده اید ، بالاترین سطح و جدیدترین مطالعات شما ارزیابی می شود ، عملکرد تحصیلی در مطالعات قبلی شما عامل اصلی تعیین کننده برای پذیرش است.

علاوه بر عملکرد کلی تحصیلی شما ، برای اکثر برنامه های دانشگاه کارلتون به موضوعات پیش نیاز خاصی نیز نیاز دارید که برای پذیرش در نظر گرفته می شوند و این موضوعات باید در طول تحصیلات پس از دبیرستان یا در سال آخر تحصیل در دبیرستان تکمیل شود.

الزامات خاص مهندسی برق دانشگاه کارلتون شامل شیمی ، فیزیک و ریاضی است که حساب دیفرانسیل و انتگرال به شدت توصیه می شود ، نمره آزمون انگلیسی به عنوان زبان دوم حداقل در سطح آیلتس 6.5 (حداقل 6.0 هر باند) ، تافل 86 (مبتنی بر اینترنت) مورد نیاز است.

مهندسی برق دانشگاه کنکوردیا کانادا

مهندسی برق دانشگاه کنکوردیا کانادا واقع در مونترال ، در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و  دکترا ارائه می شود ، مدت زمان تحصیل مقطع لیسانس برق این دانشگاه ، 4 تا 5 سال است ، کارشناسی ارشد مرتبط با مهندسی برق  و کامپیوتر کنکوردیا در دو گرایش ارائه می شود و هر کدام 2 سال به طول می انجامد ؛ برنامه کارشناسی ارشد مهندسی برق و کامپیوتر MEng  و برنامه کارشناسی ارشد علوم کاربردی در مهندسی برق و کامپیوتر MASc .

برنامه کارشناسی ارشد مهندسی برق و کامپیوتر MEng ، دوره عملی را با گزینه تکمیل یک یا چند پروژه ترکیب می کند و در واقع برای مهندسان شاغلی که مایل به دنبال کردن یک برنامه مبتنی بر دوره هستند باید به این دوره درخواست دهند.

کارشناسی ارشد علوم کاربردی در مهندسی برق و کامپیوتر MASc دانشجویان را با روش های تحقیق مورد استفاده در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر آشنا می کند ، این برنامه برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که علاقه مند به دنبال کردن مطالعات و تحقیقات پیشرفته در سطح کارشناسی ارشد ، از جمله تکمیل پایان نامه هستند . 

مهندسی برق دانشگاه کنکوردیا کانادا

دانشجویانی که می خواهند در مقطع دکترا ادامه دهند باید در برنامه MASc ثبت نام کنند ، این مدرک در درجه اول برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل تمام وقت است . دکترا در مهندسی برق و کامپیوتر بالاترین سطح ارائه شده توسط دپارتمان مهندسی برق دانشگاه کنکوردیا کانادا است که هدف آن تربیت دانشجویان بسیار واجد شرایطی است که به تحقیق ، توسعه و نوآوری های تکنولوژیکی بخش و دانشگاه به طور کلی کمک کنند ، این برنامه دکترا 4 سال طول می کشد.

معیارهای پذیرش لیسانس برق دانشگاه کنکوردیا

معیارهای پذیرش لیسانس برق دانشگاه کنکوردیا ، بر اساس CRC کلی متقاضیان در CEGEP کبک ارزیابی می شود ،  CEGEPکبک شامل ریاضی (23) و فیزیک (22) است ، همچنین شاید لازم باشد که متقاضیان برخی کلاس‌های پیش نیاز شامل ریاضیات تخصصی و فیزیک شیمی تخصصی را بگذرانند ، دانش آموزانی که یک DEC فنی سه ساله را در یک زمینه مرتبط تکمیل کرده باشند نیز ممکن است واجد شرایط پذیرش با حداقل 24 در دوره های ریاضی و فیزیک مورد نیاز برای برنامه CEGEP خود باشند.

ACT یا SAT لازم نیست ، امتحانات AP الزامی نیست ، اما ممکن است شما را واجد شرایط سطح پیشرفته کند ، درس ریاضی یا فیزیک باید HL باشد و دانش‌آموزان بدون سطح A ریاضی یا فیزیک ممکن است بر اساس نتایج آزمون سطح AS یا iGCSE/GCSE/O-Level پذیرفته شوند ، مدرک زبان انگلیسی هم از الزامات غیر قابل انکار است.

هزینه های تحصیلی در این دانشگاه می تواند بسته به وضعیت دانشجویی شما متفاوت باشد ؛ به عنوان مثال ، شهریه سالانه در کنکوردیا 19665 دلار کانادا بابت هر ترم است که هزینه های اضافی در حدود 640 دلار نیز به آن افزوده می شود .خدمات دانشجویی و یا هزینه تحصیل به صورت پاره وقت نیز می تواند این میزان را تغییر دهد . علاوه بر این تعداد واحدهای درسی که در هر ترم اتخاذ می کنید تعیین کننده خواهد بود. .همکاران ما در شرکت رجبی در ارائه اطلاعات کامل و مفید تر از چگونگی درخواست پذیرش در این دانشگاه کاملا تخصصی عمل می کنند.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تلاشیم تا با ارائه اطلاعات به روز و صحیح در وقت ، پول و انرژی شما صرفه جویی کنیم ، متاسفانه اطلاعات غلطی در بین مردم در خصوص مهاجرت وجود دارد که باعث ایجاد سردرگمی و انتخاب های نا صحیح می شود ؛ ما در کنار شماییم تا بهترین مسیر ها را با توجه به اهداف و شرایط شما پیشنهاد دهیم و تا رسیدن به مقصد یاری تان کنیم.

تصاویر ارائه شده ، ویزا تحصیلی کشورهای مختلف است که با تلاش و پیگیری کارشناسان خبره ما در موسسه رجبی برای مراجعین عزیز اخذ شده.

شما هم میتوانید با درج شماره تماس در باکس مشاوره رایگان در نوبت دریافت مشاوره رایگان ما قرار بگیرید ؛ مشاوران با شما تماس خواهند گرفت ، پس سوالاتتان را آماده کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره کاملا رایگان برای تحصیل در کشور کانادا و سایر کشورها با درج شماره تماس در این جعبه.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل رشته برق در دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه ویکتوریا هم از جمله دانشگاه های مهندسی برق کانادا است که در حال پیشروی در لبه های علوم کاربردی مرتبط با برق و کامپیوتر است ، تحصیل رشته برق در دانشگاه ویکتوریا در دانشکده مهندسی UVic و علوم کامپیوتر (ECS)  قابل پیگیری است ، این دپارتمان راه حل های ملموسی برای مشکلات دنیای واقعی ایجاد می کنند ، دوره های نمونه این برنامه در زیر آورده شده است:

  • الکتریسیته و مغناطیس – ECE 216
  • خواص الکتریکی مواد – ECE 220
  • مدارهای خطی I – ECE 250
  • مدارهای خطی II – ECE 300
  • سیستم های مبتنی بر ریزپردازنده – ECE 355

پذیرش دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر ویکتوریا

برای لیسانس مهندسی (BEng) ، شما می توانید به عنوان دانش آموز دبیرستان یا دانشجوی انتقالی از یکی دیگر از موسسات فوق متوسطه ، برای پذیرش دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر ویکتوریا اقدام کنید : اگر دانش آموز دبیرستانی هستید ، پس از یک سال تحصیل تمام وقت ، رشته مهندسی برق را به عنوان برنامه خود اعلام خواهید کرد و اگر دانشجوی انتقالی هستید ، هنگام ارسال درخواست خود به UVic ، رشته مهندسی برق را به عنوان برنامه ترجیحی خود انتخاب کنید.

اگر دیپلم فناوری در مهندسی کامپیوتر ، برق یا الکترونیک (یا یک رشته مرتبط) دارید ، کالج Camosun یک برنامه یک ساله پل مهندسی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وارد مطالعات سال سوم مهندسی در UVic شوید . بابت هر ترم تحصیلی در این دانشگاه در رشته های مهندسی باید 16032 دلار کانادا را پرداخت کنید که البته هزینه های جانبی دیگری نیز به همراه دارد و تا 17709 دلار کانادا در نهایت هر ترم تحصیلی هزینه خواهد داشت.

برای مقایسه و کسب اطلاعات به روز ، مقالات زیر در زمینه تحصیل مهندسی برق در کشور های مختلف را بخوانید.

سوالات پر تکرار دانشگاه های مهندسی برق کانادا

  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه کارلتون
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه کنکوردیا
  • دانشگاه رایرسون
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه ویکتوریا
  • دانشگاه غرب کانادا

سابقه تحصیلی و نمرات متقاضیان بخشی جدایی ناپذیر از درخواستشان برای پذیرش مهندسی برق در دانشگاه تورنتو است ، داوطلبان برای پذیرش باید به نتایج رقابتی در دروس ریاضی ، شیمی و فیزیک دست یافته باشند و همچنین برخی الزامات اضافی وجود دارد که بسته به سیستم آموزشی افراد متفاوت خواهد بود ، برای اطلاعات بیشتر باید از طریق ایمیل با ECE در ارتباط باشید.
شهریه تحصیل رشته مهندسی برق در دانشگاه تورنتو 64،730 دلار کانادا به ازای هر سال است و دانشکده علوم کاربردی و مهندسی دانشگاه تورنتو در شهر تورنتو و خیابان 10 کالج کینگ (10 King’s College Road) قرار دارد.

دانشکده مهندسی در دانشگاه واترلو یکی از بزرگترین کالج های مهندسی در کانادا است ، این دانشگاه به عنوان برترین دانشگاه علم و مهندسی شناخته می شود و به عنوان یک مرکز تحقیقاتی به شمار می رود ، در این دانشگاه ، دانشجویان می توانند مهارت های خود را  با امکانات پیشرفته با استفاده از فرآیند ها و فناوری های دنیای واقعی توسعه دهند.

پذیرش مهندسی برق دانشگاه مک گیل بر اساس میانگین دوره پیش دانشگاهی متقاضی (4U، 4M)  است ، حداقل شش دوره 4U و یا 4M برای پذیرش مورد نیاز است و حداقل چهار دوره از شش دوره مورد نیاز و همچنین تمام دروس پیش نیاز باید در سطح 4U گذرانده شوند ، میانگین نمره ورود به مک گیل بیش از 92% است ، کمترین معدل 85% الزامی است و همین امر پذیرش در این دانشگاه را بسیار رقابتی می کند.

شهریه سالانه برنامه مهندسی برق و علوم کامپیوتر در کنکوردیا از 25000 دلار تا 30000 دلار متغیر است.

برای اخذ اطلاعات کامل و یکپارچه درباره بورسیه و کمک هزینه های تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق کانادا و دیگر دانشگاه های معتبر جهانی ، مشورت با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی را فراموش نکنید ، همکاران ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه فعالیت های موفقی در زمینه اعزام دانشجو به کشور کانادا ، آمریکا ، استرالیا و بسیاری کشورهای اروپایی داشته اند ، شما می توانید چکیده ای از موفقیت های کارشناسان مجرب ما را در صفحه اینستاگرام مربوط به موسسه رجبی دنبال کنید ، ما منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

در انتهاب تجربه دو نفر از کلاسنت های موسسه رجبی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا را ببنید و بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه