تحصیل مد و فشن در خارج از کشور

تحصیل مد و فشن در خارج از کشور شما را با طراحی و تولید یکی از مورد نیازترین و پر مصرف ترین کالاهای مورد مصرف انسان امروزی آشنا می نماید ، کالایی که پس از مسکن و خوراک واجب ترین نیاز انسان را تشکیل می دهد.

امروزه لباس انسان فقط یک پوشش محسوب نمی گردد بلکه به یک هنر تبدیل شده که به زیبایی انسان می افزاید ، در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا تحصیل مد و فشن در خارج از کشور را به شما معرفی نماییم ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را بخوانید و با امن ترین و بهترین کشورها برای تحصیل آشنا شوید.

مد و فشن یکی از رشته های هنری است که ذهنی گویا و خلاق را طلبیده و نقش اصلی را در تولید صنعت پوشاک در دنیای امروز ایفا می کند ، در رشته مد و فشن دانشجویان باید بتوانند پوشاکی کاربردی و در عین حال زیبا طراحی کنند که پاسخگوی نیازهای امروزه نیز باشد ، دانشجویانی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند به راحتی به دنیای مد وارد شده و درآمد خوبی کسب می نمایند.

فهرست مطالب

در این رشته مباحثی همچون تصویر سازی ، ترسیم ، تجارت مد ، بازاریابی و توسعه ارتباطات به دانشجویان آموزش داده می شود و با ارائه واحدهای درسی متنوع ، نه تنها دانشجویان از تحصیل خسته نشده بلکه با سپری کردن ساعات زیادی به کارهای عملی در کارگاه ها بسیار به آن ها خوش نیز خواهد گذشت.

تحصیل مد و فشن در خارج از کشور
نمایش ویدیو درباره تحصیل مد و فشن در خارج از کشور

در این بخش از مقاله دعوت می کنیم ویدئو و پادکستی که روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در خصوص همین مقاله ارائه داده است را ببینید و بشنوید.

پادکست تحصیل مد و فشن در خارج از کشور​

شرایط تحصیل رشته مد و فشن در خارج از کشور

شرایط تحصیل رشته مد و فشن در خارج از کشور چگونه است؟ تحصیل مد و فشن در خارج از کشور به پیشینه خاصی نیاز نداشته و داوطلبان می توانند با داشتن مدرک دیپلم و معدل خوب به پذیرش در دانشگاه های ارائه دهنده این رشته دست پیدا کنند ، البته داشتن نمونه کار و طراحی های جالب توجه می تواند در پذیرش بسیار موثر واقع شود و جهت پذیرش دوره تحصیلات تکمیلی نیز به مدارک تحصیلی الصاق شود.

تحصیل مد و فشن در خارج از کشور و در مقطع کارشناسی سه تا چهار سال به طول می انجامد و پس از آن می توان با تحصیل به مدت دو سال در مقطع کارشناسی ارشد ، به مدرک در این مقطع دست پیدا کرد ، همچنین تعداد معدودی از دانشگاه های دنیا نیز نسبت به ارائه این رشته در دوره دکترا نیز اقدام می نمایند که زمینه تحصیل در رشته های طراحی لباس ، مد و نساجی ، مدیریت پوشاک و رشته‌های مشابه دیگر را فراهم آورده اند.

در طول تحصیل دانشجویان باید پروژه های شخصی و گروهی مختلفی را به پایان رسانده و در سمینارهای تولیدی و صنعتی شرکت نمایند ، دقت داشته باشید که رشته مد و فشن یک رشته عملی است که واحدهای کلاسی در آن نقش چندانی نداشته و باید تجربه و مهارت خود را از طریق اجرای طرح های مختلف به دست آورید ، تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق و کامل دارد تا بتوان در سریع ترین زمان برای آن اقدام نمود که با مراجعه به مقاله مربوطه می توانید از آن مطلع شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های خاص مورد علاقه شما در بهترین دانشگاه های جهان با یاری مشاوران خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های جهان در رشته مد و فشن

باید بگوییم که تحصیل مد و فشن در خارج از کشور با توجه به رشد این هنر در کشورهای اروپایی و آمریکایی می تواند دانشجویان را از تجربه ، مهارت و هنری بیش تر و کامل تر برخوردار نماید که مراکز و دانشگاه های معتبر و بزرگی در حال حاضر بهآموزش و ارائه این رشته در اکثر کشورهای جهان مشغول هستند.

البته درنظر داشته باشید که تحصیل مد و فشن در خارج از کشور تنها منحصر به پوشاک نمی باشد ، بلکه این رشته می تواند طرحی لوازمی همچون کیف ، کفش ، طلاو جواهرات ، ساعت و غیره را هم شامل شود که باعث گسترده تر شدن این هنر و رشته می گردد و سالانه دانشجویان بسیاری را از سراسر دنیا جهت تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان در رشته مد و فشن به خارج از کشور اعزام می نماید.

لازم به ذکر است که در اغلب دانشگاه های ارائه کننده رشته مد و فشن در دنیا ، دانشجویان باید مدرک زبان انگلیسی را به دانشگاه ارائه نمایند به خصوص در مقاطع تکمیلی این رشته که اکثرا به زبان انگلیسی ارائه می شود ، همچنین اکثر دانشجویان در اکثر دانشگاه ها ابتدا باید یک دوره پیش نیاز را پشت سر بگذارند و سپس شروع به تحصیل این رشته کنند ، گفتنی است که دکترای رشته مد و فشن در تعداد محدودی دانشگاه ارائه می شود و دانشجویان باید رزومه بسیار خوبی از فعالیت در این حوزه داشته باشند.

بهترین دانشگاه های جهان در رشته مد و فشن

لیست دانشگاه برتر رشته مد و فشن در جهان

همانطور که می دانید مراکز آموزش عالی در دنیا را می توان بر اساس کیفیت کلی و کیفیت در هریک رشته های تحصیلی به طور جداگانه دسته بندی نمود و معمولا در هریک از دانشگاه های جهان برخی از رشته ها نسبت به دیگر رشته ها از کیفیت ارائه و اعتبار بالاتری برخوردار است ، همچنین مراکز و موسسات معتبر بزرگی در جهان سالانه با بررسی فعالیت های هر دانشگاه دسته بندی هایی را طبق نظر خود اعلام می نمایند.

یقینا تحصیل مد و فشن در خارج از کشور در دانشگاه های برتر و نمونه مانند تحصیل در دیگر رشته ها ، دانشجویان را به موفقیت های بیش تری می رساند و مدارکی معتبر تر را برای آنان در بر می گیرد ، در ادامه لیست دانشگاه برتر رشته مد و فشن در جهان را مشاهده خواهید کرد که طبق آخرین بررسی موسسه تایمز اعلام شده است.

شما همچنین می توانید جهت اطلاع از دیگر دانشگاه های برتر رشته مد و فشن در جهان و یا روش های مهاجرت به خارج از کشور به مقاله های دیگر در سایت مانند بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان مراجعه نموده و یا با مشاورین هلدینگ مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید و اطلاعات به روزی را کسب کنید.

  • سنترال سنت مارتینز ، دانشگاه هنر لندن
  • کالج بونکا فشن ، توکیو
  • کالج سلطنتی هنر ، لندن
  • دانشگاه کینگستون ، سوری
  • مدرسه جدید طراحی پارسونز ، نیویورک
  • دانشگاه پلی تکنیک ، میلان
  • موسسه فناوری مد ، نیویورک
  • دانشگاه وست مینستر ، لندن
  • دانشکده طراحی پارسونز ، نیویورک
  • مدرسه مؤسسه هنر ، شیکاگو
هزینه تحصیل رشته مد و فشن در خارج از کشور

هزینه تحصیل رشته مد و فشن در خارج از کشور

تحصیل مد و فشن در خارج از کشور معمولا در دانشگاه های مطرح هر کشور ارائه می شود از این رو دانشجویان باید هزینه تحصیل خود را کامل پرداخت نموده و یا به بورسیه تحصیلی دست یابند ، مثلا تحصیل در دانشگاه های ایتالیا که مهد هنر در جهان است می تواند در حدود 16000 یورو در هر سال تحصیلی باشد و یا در کشور انگلستان که بهترین دانشگاه های این رشته را در خود جای داده دانشجو با توجه به مقطع انتخابی باید از 9000 تا 13000 پوند را به دانشگاه پرداخت نماید.

دانشگاه های کشور کانادا نیز که هر ساله با درخواست های بی شماری در رشته مد و فشن روبه رو هستند سالانه مبلغی درحدود 13 تا 20 هزار دلار را به عنوان هزینه از دانشجویان بین المللی با توجه به مقطع تحصیلی شان دریافت می کنند.

باید بگوییم که هزینه تحصیل رشته مد و فشن در خارج از کشور ارزان نیست ، زیرا هم در دانشگاه ها از شهریه ارزانی برخوردار نمی باشد و هم اینکه این رشته نیاز به ابزار و لوازم زیادی دارد و اکثر واحدها عملی بوده و دانشجو باید هزینه خرید وسائل و تجهیزات آن را پرداخت نماید ، به غیر از اینکه موفق به دریافت بورسیه شوید که آن هم نیازمند ارائه یک رزومه و نمونه کارهایی خلاقانه و بسیار جذاب دارد .

برای انتخاب دقیق مقصد تحصیلی به اطلاعاتی جامع و به روز نیاز دارید ، مقالات زیر با همین هدف به شما تقدیم شده است.

کشورهای مناسب کار در رشته مد و فشن

تمامی افرادی که به تحصیل مد و فشن در خارج از کشور مشغول می شوند به دنبال یافتن یک موقعیت شغلی مناسب و دست یافتن به درآمدی خوب هستند ، تمامی دانشجویان بین المللی برای اینکه بتوانند پس از اتمام تحصیل به کار مشغول شوند باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل نموده و در همان کشور به جستجوی کار بپردازند.

یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان جهت کار در رشته مد و فشن کشور ایتالیا است که توانسته بخش گسترده ای از فارغ التحصیلان این رشته را به کار مشغول نماید ، در مقاله تحصیل در ایتالیا اطلاعات کاملی در خصوص شرایط تحصیل دانشجویان در این کشور در اختیار شما قرار داده ایم.

طراحان در این کشور درآمد بالایی داشته و با افزایش مهارت دستمزد سالانه بالاتر نیز می رود ، کار در این رشته می تواند در بخش طراحی و تولید ، الگوسازی ، دو خت ، دستیار طراح ، طراح پارچه ، تصویر سازی ، بازاریابی و تجارت ، رسانه و تبلیغات ، استایلیست ، ویرساتار ، عکاس و غیره برای متقاضیان وجود داشته باشد.

کشورهای مناسب کار در رشته مد و فشن

سوالات پر تکرار تحصیل مد و فشن در خارج از کشور

تحصیل مد و فشن در خارج از کشور و در مقطع کارشناسی سه تا چهار سال به طول می انجامد و پس از آن می توان با تحصیل به مدت دو سال در مقطع کارشناسی ارشد ، به مدرک در این مقطع دست پیدا کرد ، همچنین تعداد معدودی از دانشگاه های دنیا نیز نسبت به ارائه این رشته در دوره دکترا نیز اقدام می نمایند

  • سنترال سنت مارتینز ، دانشگاه هنر لندن
  • کالج بونکا فشن ، توکیو
  • کالج سلطنتی هنر ، لندن
  • دانشگاه کینگستون ، سوری
  • مدرسه جدید طراحی پارسونز ، نیویورک
  • دانشگاه پلی تکنیک ، میلان

تحصیل در دانشگاه های ایتالیا که مهد هنر در جهان است می تواند در حدود 16000 یورو در هر سال تحصیلی باشد و یا در کشور انگلستان که بهترین دانشگاه های این رشته را در خود جای داده دانشجو با توجه به مقطع انتخابی باید از 9000 تا 13000 پوند را به دانشگاه پرداخت نماید.
دانشگاه های کشور کانادا نیز که هر ساله با درخواست های بی شماری در رشته مد و فشن روبه رو هستند سالانه مبلغی درحدود 13 تا 20 هزار دلار را به عنوان هزینه از دانشجویان بین المللی با توجه به مقطع تحصیلی شان دریافت می کنند.

یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان جهت کار در رشته مد و فشن کشور ایتالیا است که توانسته بخش گسترده ای از فارغ التحصیلان این رشته را به کار مشغول نماید.

کار در این رشته می تواند در بخش طراحی و تولید ، الگوسازی ، دو خت ، دستیار طراح ، طراح پارچه ، تصویر سازی ، بازاریابی و تجارت ، رسانه و تبلیغات ، استایلیست ، ویرساتار ، عکاس و غیره برای متقاضیان وجود داشته باشد.

کشورهایی همچون استرالیا ، فرانسه ، انگلستان و آمریکا نیز از دیگر گزینه های مناسب جهت تحصیل مد و فشن در خارج از کشور می باشند که از فرصت های شغلی بی شماری در این حرفه و هنر بهره می برند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تماس با کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی و یا حضور در دفاتر تهران و شیراز از مشاوره رایگان آنان بهره مند گردید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل را نیز که پیش تر در همین سایت به شما تقدیم شده است را بخوانید.

اطلاعات مقالات زیر را بخوانید تا با شرایط تحصیل در برترین کشورها برای تحصیل مد و فشن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه