دانشگاه های مهندسی برق در آلمان

دانشگاه های مهندسی برق در آلمان برای داشتن مدرک مهندسی برق یک انتخاب فوق العاده و کم نظیر است و داشتن مدرک مهندسی برق از دانشگاه های آلمان این امکان را برای شما فراهم می کند تا در بسیاری از صنایع مانند صنعت برق و الکترونیک ، ارتباطات سیار و ارتباطات از راه دور ، مهندسی مکانیک و یا صنایع خودرو و هوا فضا شغل خود را آغاز کنید.

همچنین می توانید در یک دفتر مهندسی ، در یک شرکت نرم افزاری و یا به صورت خود اشتغالی ، به عنوان مثال به عنوان یک ارزیاب یا متخصص کار کنید ، چنانچه علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق در آلمان هستید ، در ادامه این مطلب از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) می توانید از شرایط پذیرش دانشگاه های مهندسی برق آگاه شوید.

رشته مهندسی کاملا گسترده است و مهندسی برق یکی از رشته های آن است ، اگر تصمیم گرفته اید که به وارد رشته مهندسی برق شوید ، ما لیستی از ۵ دانشگاه برتر آلمان و شرایط تحصیل در رشته مهندسی برق در هر یک از این دانشگاه ها را تهیه کرده ایم.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که این دانشگاه ها توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS به عنوان بهترین در آلمان برای این رشته رتبه بندی شده اند و  از بهترین دانشگاه های جهان هستند.

فهرست مطالب

اما خبر عالی برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق به زبان انگلیسی را دارند این است که بیش از ۱۰۰ گزینه برای این متقاضیان در دسترس است!

برای آگاهی از شرایط تحصیل در این کشور از جمله شرایط تحصیل رایگان و یا دریافت بورسیه تحصیلی به مقاله تحصیل در آلمان مراجعه نمایید.

دانشگاه های مهندسی برق در آلمان

تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی مونیخ

یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی برق در آلمان دانشگاه فنی مونیخ است ، دانشگاه فنی مونیخ به دلیل برتری در آموزش، یکی از دانشگاه های دارای رتبه بالا در جهان است که برای مدرک مهندسی برق بسیار مورد توجه است ، مدرک لیسانس مهندسی برق در این دانشگاه طیف گسترده مهارت ها از تجربه تئوری و همچنین عملی را به دانشجویان خود می بخشد و زبان آموزش آن به انگلیسی و آلمانی است.

دانشکده مهندسی برق در این دانشگاه شرکای شناخته شده زیادی در صنعت دارد ، هزاران دانشجوی بین المللی برای تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی مونیخ در دوره های آن ثبت نام می کنند و بیش از ۴۰۰ نفر در کادر علمی آن هستند ، برنامه های مدرک مهندسی برق که در این دانشگاه ارائه می شود به شرح زیر است:

  • مهندسی برق و کامپیوتر / لیسانس علوم
  • مهندسی برق و کامپیوتر / کارشناسی ارشد علوم
هزینه تحصیل دانشگاه های مهندسی برق آلمان
نام دانشگاه هزینه ها
دانشگاه فنی مونیخ در ترم اول و دوم ۱،۶۷۰ یورو ، در ترم های سوم و چهارم تقریبا ۱،۷۴۰ یورو و از ترم پنجم تقریبا ۱۸۱۰ یورو
دانشگاه فنی آخن دانشگاه فنی آخن هیچ شهریه ای از دانشجویان بین المللی اخذ نمی کند و دانشجویان فقط باید ۵۰ یورو بابت خدمات دانشجویی پرداخت کنند.
دانشگاه فنی برلین هزینه تحصیل مهندسی برق در این دانشگاه ۳۰۷ یورو در هر ترم است.
دانشگاه کارلسروهه هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در این دانشگاه مبلغ ۱٫۵۰۰ یورو برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد است و دانشجویانی که در دوره مقدماتی ( Studienkolleg ) برای آماده سازی آزمون سنجش ( Feststellungsprüfung ) شرکت می کنند باید مبلغ ۱۵۳ یورو پرداخت کنند.
دانشگاه درسدن هزینه تحصیل مهندسی برق در این دانشگاه ۳۵۰ یورو در هر ترم است.

شرایط دانشگاه مونیخ آلمان از بهترین دانشگاه های مهندسی برق در آلمان 

دانشجویان ایرانی هنگام اقدام برای  کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی برق در این دانشگاه ، به مدارک اولیه uni-assist ( مرکز ارزیابی مدارک تحصیلی در آلمان ) نیاز دارند و هنگام اقدام برای کالج مقدماتی ، به اسناد و مدارک اولیه آزمون نیازی ندارند.

در کل مدارک شما باید توسط سفارت آلمان تأیید شود اما برای درخواست و ثبت نام در ترم تابستان ۲۰۲۱ مدارک متقاضیان ایرانی با احراز هویت و بدون قانونی شدن می توانند به طور موقت توسط سفارت آلمان در تهران پذیرفته شوند و تائید شدن توسط سفارت آلمان در تهران باید ظرف یک ترم ارائه شود.

برای تحصیل مهندسی برق در  بهترین دانشگاه های مهندسی برق در آلمان باید در آزمون GRE شرکت کنید که البته پس از کالج مقدماتی ، برگزار می شود.

متقاضیان با دیپلم متوسطه از ایران ، که از ژوئن ۲۰۱۹ اخذ شده است ، نیاز به اطلاع رسانی از طرف دفتر تشخیص گواهی ( ZAST ) دارند و اگر تأیید به موقع دریافت نشود ، فقط می توانید برای ترم بعدی درخواست دهید.

برای دریافت اعلان از دفتر تشخیص گواهینامه باید از طریق TUMonline برای کالج مقدماتی درخواست کنید و اسناد خود را بارگذاری کنید ، به محض پردازش اسناد ، تأیید در TUMonline حساب خود و از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد و سپس می توانید برای درخواست سند مورد نیاز از ZAST از این ایمیل TUM استفاده کنید.

و در نهایت گواهینامه های اصلی خود ، ترجمه ( از آلمان یا ایران با تائید شدن در سفارت آلمان ) و ایمیل TUM را برای شناسایی گواهی ارسال کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان و حتی رایگان در برترین دانشگاه های آلمان ، شرایط را از مشاوران رجبی بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی آخن

دانشکده مهندسی برق ، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه قصد دارد مهندسانی را که دارای مهارت بالایی هستند ، برای برتری در بازار کار آموزش دهد ، این دانشکده هم در تدریس و هم در تحقیق دارای موقعیت پیشرو است ، این دانشگاه با تلاش برای دستیابی به نتایج طولانی مدت ، بهترین شرایط تحصیل را به دانشجویان خود ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که آنها تجربه عملی لازم را نیز کسب می کنند ، گرایشات کارشناسی برای تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی آخن عبارتند از:

  • مهندسی برق ، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر / لیسانس
  • مدیریت و مهندسی تجارت ، کارشناسی مهندسی برق
  • مدیریت و مهندسی تجارت ، کارشناسی ارشد مهندسی برق
  • مهندسی برق ، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر / کارشناسی ارشد ( به زبان انگلیسی )
  • ارتباط فنی با تخصص در مهندسی برق / کارشناسی ارشد
تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی آخن

شرایط تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی آخن

یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی برق در آلمان دانشگاه آخن است ، زبان تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق این دانشگاه فقط به آلمانی است و هنگام درخواست و پذیرش باید مدارک زبان خود را ارسال کنید و مانند گذشته شرکت در آزمون زبان در این دانشگاه امکان پذیر نیست و اگر قصد دارید در آلمان دوره های زبان را بگذرانید باید بدانید که امکان اقامت برای یادگیری زبان در این کشور فقط ۱۲ ماه است ، بنابراین بهتر است ابتدا این زبان را در کشور خود فرا گیرید و در پایان برای شرکت در آزمون زبان به آلمان بروید.

کلیه متقاضیان بین المللی مانند دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ، باید هنگام ارائه دوره تحصیلات کارشناسی ، گواهی TestAS را ارائه دهند و اگر دارای مدرک ورود به دانشگاه با معدل متوسط یا معدل ۲٫۵ یا بالاتر هستند ( سیستم نمره گذاری آلمان ) ، می توانند برای معافیت از شرط TestAS اقدام کنند.

دانشجویان ایرانی برای تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی آخن می توانند ابتدا برای چند ترم در دانشگاهی در کشور خود در رشته مهندسی برق تحصیل کنند یا در یک کالج مقدماتی به نام Studienkolleg در آلمان شرکت کنند.

تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی برلین

تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی برلین

دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر  هم از بهترین دانشگاه های مهندسی برق در آلمان است  ، در این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین های آلمان در این زمینه شناخته شده است و دارای حدود ۶۰ استاد و بیش از ۵۵۰ نفر اعضای هیئت علمی است.

این دانشکده امکانات مدرن ، محیط تحصیل راحت و دوره های کارآمد را ارائه می دهد و بیش از ۶۰۰۰ دانشجو در دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر آن تحصیل کرده اند که حدود ۲۰۰۰ نفر آن ها بین المللی هستند ، این دانشکده تخصص تحقیقاتی خود را در شش زمینه مختلف زیر ارائه می دهد:

  • سیستمهای شناختی
  • سیستم های فیزیکی سایبری
  • تجزیه و تحلیل داده و ابر
  • فناوری آینده اینترنت و رسانه
  • یکپارچه سازی فناوری و فوتونیک
  • سیستم های انرژی پایدار و تحرک

شرایط تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی برلین

برای شروع تحصیل مهندسی برق در دانشگاه فنی برلین باید مدرک ورود به دانشگاه را در کشور خود گرفته باشید و دانشجویان ایرانی برای تحصیل در این دانشگاه ابتدا باید برای دوره های مقدماتی درخواست دهند و همه متقاضیان دوره مقدماتی باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند ، زیرا همیشه تعداد درخواست ها بیشتر از ظرفیت موجود است.

دعوت نامه پس از پردازش نهایی برنامه توسط un-help فقط از طریق ایمیل به صورت دیجیتال ارسال می شود و می تواند برای درخواست ویزا ارسال شود.

آزمون ورودی در دانشکده مقدماتی دانشگاه فنی برلین برگزار می شود و شامل دروس آلمانی و ریاضیات برای همه متقاضیان است و معمولا ۳ ساعت طول می کشد و دانشکده مقدماتی هیچ دوره آمادگی برای آزمون ورودی ارائه نمی دهد و معافیت از آزمون ورودی امکان پذیر نیست.

پس از پایان دوره مقدماتی نیز دانشجویان باید در آزمون دانشجویان خارجی شرکت کنند که به زبان آلمانی است و در صورت قبولی می توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

زبان تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی آلمانی و در مقطع کارشناسی ارشد انگلیسی است.

در ویدئو تصاویری از ویزاهای آلمان که برای مراجعین ما دریافت شده را میبینید.

اگر میخواهید با تجارب این افراد آشنا شوید حتما سری بزنید به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم” و روند کاری ما با کلاینت ها را از زبان خودشان بشنوید.

برای شروع پروسه مهاجرت همین حالا فرم زیر را تکمیل کنید.

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های تخصصی در بالاترین مقاطع همراه دریافت بورسیه با راهنمایی مشاوران رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل مهندسی برق در انستیتوی فناوری کارلسروهه

این دانشگاه به دانشجویان می آموزد تا از مهارتهای ریاضی و فیزیكی خود به نحو احسن استفاده كنند ، تحصیل مهندسی برق در انستیتوی فناوری کارلسروهه انعطاف پذیر است و دانش گسترده ای را ارائه می دهد ، این دانشکده توجه خود را به موضوعات تحقیقاتی زیر متمرکز کرده است:

  • تحرک الکتریکی
  • فن اوری ارتباطات
  • سیستم های میکرو و نانو الکترونیک
  • فوتونیک و فن آوری های نوری
  • انرژی های تجدید پذیر و شبکه های هوشمند
  • سیستم های هوافضا

در طول تحصیلات کارشناسی خود در این دانشگاه ، می توانید از بین رشته های اختیاری که تخصص اولیه را دارند ، یک گرایش را انتخاب کنید و بصورت عملی دروس را یاد خواهید گرفت و فرصت انتخاب بین کارآموزی صنعتی و پروژه تحقیق محور در KIT را خواهید داشت و همه اینها و موارد دیگر به فارغ التحصیلی بهترین مهندسان می پردازد که می توانند به جامعه کمک کنند.

تحصیل مهندسی برق در انستیتوی فناوری کارلسروهه

شرایط تحصیل مهندسی برق در دانشگاه کارلسروهه

روش پذیرش این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های بالا با ارائه مدرک ورود به دانشگاه در کشور متقاضی در رشته مهندسی برق و شرکت در دوره های آمادگی به مدت یک سال و سپس شرکت در آزمون ارزیابی دانشجویان بین المللی در دروس ریاضی و زبان آلمانی انجام می شود.

اما فقط ارائه نتایج آزمون کافی نیست زیرا فقط ۵۰٪ شرط قبولی شما محسوب می شود و بنابراین ، شما باید گواهینامه های مربوط به کشور خود را هنگام درخواست ضمیمه کنید ( نمرات مربوط به کشور مبدا نیز ۵۰ درصد از شرایط قبولی را تشکیل می دهد ).

اما نکته مهم اینجاست که از آنجا که تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت دوره های مقدماتی متقاضیان است ، داوطلبان مجبورند در آزمون پذیرش دوره مقدماتی شرکت کنند و داوطلبانی که در گواهینامه های مدرسه خود حداقل ۷۰٪ ( از حداقل و حداکثر نمره خاص کشور ) کسب نکرده اند متأسفانه نمی توانند دعوتنامه آزمون قبولی را دریافت کنند.

برای درخواست ، شما به مهارت های سطح B1 (CEFR) نیاز دارید یا باید گواهینامه حضور در دوره B1 را ارائه دهید.

آزمون ورودی معمولا در اوایل فوریه ( برای ترم تابستان ) و اوایل سپتامبر ( برای ترم زمستان ) برگزار می شود.

مطالعه مقالات زیر اطلاعات شما را به روز می کند.

تحصیل مهندسی برق در دانشگاه صنعتی درسدن

دانشکده مهندسی برق در این دانشگاه شبکه برجسته ای با دانشگاه های بین المللی ، موسسات تحقیقاتی و همچنین صنعت دارد و دانشجویان این دانشکده در مورد بخش نظری و همچنین عملی مهندسی یاد خواهند گرفت ، در عین حال با صنعت ارتباطات ارزشمندی ایجاد می کنند.

در طول دوره اصلی ، همه دانشجویان ماژول های مهندسی برق نظری ، ریاضیات عددی ، فناوری اندازه گیری ، فناوری مدار و همچنین دوره های کارآموزی اصلی و تخصصی را در صنعت تکمیل می کنند.

این دانشگاه به دلیل سنت و نوآوری مشهور است و از این طریق مهندسان بسیار مستعدی را آموزش داده است که بیشترین تلاش خود را برای پیشرفت مهندسی برق می کنند.

برنامه مدرک مهندسی برق در این دانشگاه در دو بخش ارائه می شود ، دوره اصلی شامل یک سال گرایش و دوره اصلی بلافاصله پس از دوره قبلی است.

دانشجویان این فرصت را دارند که در دوره اصلی یک گرایش خاص تحصیلی و همچنین یک دوره کارآموزی و انتخابی را به عنوان بخشی از تخصص انتخاب کنند ، گرایش های تحصیلی این دانشگاه شامل زیر است:

  • فناوری انرژی الکتریکی
  • اتوماسیون ، اندازه گیری ، فناوری کنترل
  • فناوری اطلاعات
  • میکروالکترونیک
  • دستگاه ، میکرو و فناوری پزشکی
تحصیل مهندسی برق در دانشگاه صنعتی درسدن

شرایط تحصیل مهندسی برق در دانشگاه صنعتی درسدن

برای تحصیل در این دانشگاه اثبات مدارک ورود به دانشگاه با گواهی پایان دوره متوسطه ( با کنکور دانشگاه یا دوره های تحصیلی کامل شده ) باید ارائه شود و این گواهینامه باید مطابق با دستورالعمل ارزیابی دفتر مرکزی آموزش بین الملل ، معادل “Abitur ” آلمانی باشد.

اگر شما صلاحیت ورود به دانشگاه خود را در یک موسسه آلمانی کسب نکرده باشید ، اثبات دانش آلمانی شما لازم است ، مگر اینکه برای دوره کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شود ، درخواست دهید.

دانشجویان ایرانی نیز باید در دوره های آمادگی شرکت نموده و در آزمون پایان این دوره شرکت کنند و با کسب امتیاز لازم در دانشگاه مهندسی قبول شوند.

با برخی دیگر از دانشگاه های مهندسی برق در جهان آشنا شوید.

سوالات پر تکرار دانشگاه های مهندسی برق آلمان

برای تحصیل مهندسی برق باید در آزمون GRE شرکت کنید که البته پس از کالج مقدماتی ، برگزار می شود.

دانشجویان ایرانی هنگام اقدام برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی برق در این دانشگاه ، به مدارک اولیه uni-assist ( مرکز ارزیابی مدارک تحصیلی در آلمان ) نیاز دارند و هنگام اقدام برای کالج مقدماتی ، به اسناد و مدارک اولیه آزمون نیازی ندارند. در کل مدارک شما باید توسط سفارت آلمان تأیید شود اما برای درخواست و ثبت نام در ترم تابستان 2021 مدارک متقاضیان ایرانی با احراز هویت و بدون قانونی شدن می توانند به طور موقت توسط سفارت آلمان در تهران پذیرفته شوند و تائید شدن توسط سفارت آلمان در تهران باید ظرف یک ترم ارائه شود.

خیر ، زبان تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی برق این دانشگاه فقط به آلمانی است.

اگر قصد دارید در آلمان دوره های زبان را بگذرانید باید بدانید که امکان اقامت برای یادگیری زبان در این کشور فقط 12 ماه است ، بنابراین بهتر است ابتدا این زبان را در کشور خود فرا گیرید و در پایان برای شرکت در آزمون زبان به آلمان بروید.

دانشجویان ایرانی برای تحصیل مهندسی در این دانشگاه می توانند ابتدا برای چند ترم در دانشگاهی در کشور خود در رشته مهندسی برق تحصیل کنند یا در یک کالج مقدماتی به نام Studienkolleg در آلمان شرکت کنند.

دانشگاه فنی مونیخ : در ترم اول و دوم 1،670 یورو ، در ترم های سوم و چهارم تقریبا 1،740 یورو و از ترم پنجم تقریبا 1810 یورو.

دانشگاه فنی آخن : دانشگاه فنی آخن هیچ شهریه ای از دانشجویان بین المللی اخذ نمی کند و دانشجویان فقط باید 50 یورو بابت خدمات دانشجویی پرداخت کنند.

در پایان ، چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق در آلمان را دارید ، مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی با داشتن پرونده های موفق بسیار در این زمینه ، پاسخگوی کلیه نیاز های مهاجرتی برای شما عزیزان هموطن می باشند ، با ما از طرق دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز در تماس باشید ، همچنین می توانید مقالات دیگر سایت را برای افزایش آگاهی مطالعه کنید ، پیشنهاد ما مرور مقاله آمادگی آزمون TestDaf آلمانی است ؛ این آزمون استاندارد برای سنجش مهارت های زبان آلمانی افراد غیر آلمانی زبان است که تمایل به تحصیل و یا کار در آلمان را دارند.

 

با تجربیات برخی کلاینت های شرکت رجبی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی آلمان شده اند آشنا شوید.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

14 دیدگاه در “دانشگاه های مهندسی برق در آلمان

  1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان شکبلا گفت:

    سلام خسته نباشید . ببخشید اگر معدل دیپلم ۱۹.۴۰ باشه و مشغول تحصیل در دانشگاه های سراسری تهران در رشته ی برق باشم . چه مدارکی رو باید برای مهاجرت اماده کنم ؟ و چه نمره ای باید برای اون ها داشته باشم تا شانسم بیشتر باشه ؟

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای تحصیل رایگان در مقطع لیسانس به تسلط زبان آلمانی نیاز دارید که ترجیحا تا سطح b1 باد مسلط باشید و معدل دیپلم و سن تون برای پذیرش و ویزا مهم است .
      قبولی در کنکور مزیتی جهت تحصیل در آلمان براتون ندارد.
      جهت دریافت ویزای تحصیلی به تمکن مالی ۱۰.۳۰۰ یورو احتیاج
      دارید.

      با تشکر از سوال شما

  2. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان Masoud گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم میشه با مدرک دیپلم الکترونیک فنی حرفه ای با معدل 18 و مدرک زبان سطح b1 برای کالج درخواست داد یا خیر؟
    ممنون

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در صورتی که دیپلم 12 ساله داشته باشید بله امکان پذیر است، البته بیشتر کالج ها مدرک b2 را می‌پذیرند ولی گزینه هایی هستند که با b1 هم بتوان پذیرش گرفت.

      با تشکر از سوال شما

  3. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان Hossien گفت:

    سلام ببخشید دانشگاه های فرانکفورت در مقطع دکترا رشته برق قدرت دارند ممنون میشم جواب دهید.

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بررسی این موارد توسط کارشناسان اجرایی، برای کلاینت های موسسه انجام می شود.

      با تشکر از سوال شما

  4. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان ستایش نایب گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، من دیپلم ریاضی با معدل ۱۸/۵ دارم و الان هم دانشجوی مهندسی برق هستم میخواستم بدونم برای پذیرش در یکی از دانشگاه های آلمان در رشته برق چند ترم باید ایران بخونم تا از ابتدا وارد دانشگاه بشم نه کالج !؟؟؟

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      می بایست 40 واحد دروس تخصصی معادل 4 ترم بگذرانید و مدرک TestDaf 4 زبان آلمانی ارائه بدهید.

      با تشکر از سوال شما

  5. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان amir گفت:

    سلام خسته نباشید
    باید چه نمراتی برای قبولی در این دانشگاه ها داشته باشیم

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      شرایط هر دانشگاهی متفاوت می باشد ولی ترجیحا معدل تان 15 به بالا باشد.

      با تشکر از سوال شما

  6. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم برق صنعتی دارم و برای تحصیل در دانشگاه المان چه کار کنم

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      ‌با سلام

      در صورت داشتن سن و معدل مناسب و ارائه مدرک زبان آلمانی می‌توانید در دانشگاه های آلمان ثبت نام کنید. البته در نظر داشته باشید که نیاز به دیپلم 12 ساله می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  7. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مهدی ابراهیمی گفت:

    سلام خدمت شما عزیزان می خواستم بدون اتباع افغانستان هم می توانند ثبت نام کنند

    1. دانشگاه های مهندسی برق در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله می توانند اقدام کنند

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه