دوره های زبان در گرجستان

دوره های زبان در گرجستان راه خوبی برای یادگیری زبان گرجی و یا انگلیسی است ، اگر به یادگیری زبان در یکی از بهترین کشور های دنیا علاقه دارید در ادامه این مطلب با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی همراه باشید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد روش های رایگان مهاجرت تحصیلی به گرجستان هستید حتما به مقاله تحصیل در گرجستان مراجعه کنید ، ما تمامی اطلاعات در مورد تحصیل در این کشور را در این مقاله قرار داده ایم.

همانطور که می دانید یادگیری زبان در کشور های خارجی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد ، گرجستان یکی از بهترین کشور ها برای یادگیری زبان است ، مردم در این کشور به 14 زبان سخن می گویند ، بدون شک یادگیری زبان و زندگی در این کشور می تواند تجربه ای بسیار خاص برای هر زبان آموز باشد.

با یادگیری زبان در کالج های زبان در گرجستان می توانید با هزینه پایین این زبان ها را یاد بگیرید ، یکی از مهم ترین مزیت های یادگیری زبان گرجستانی ، این است که می برای دانشگاه دولتی گرجستان درخواست دهید ، جالب است بدانید با قبولی در این دانشگاه ها می توانید به صورت کاملا رایگان تحصیل کنید و تنها هزینه شما هزینه زندگی در گرجستان خواهد بود.

فهرست مطالب

در کشور گرجستان کالج های زبان خصوصی مختلفی وجود دارد که با استفاده از بهترین روش ها و متد ها زبان گرجستانی و انگلیسی را به زبان آموزان علاقمند آموزش می دهند ؛ در ادامه با ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا با دوره های زبان در گرجستان بخوبی آشنا شوید.

دوره های زبان در گرجستان

انواع کالج های زبان در گرجستان

انواع کالج های زبان در گرجستان به دو نوع زبان گرجی و انگلیسی تقسیم می شود ، این کالج ها دارای چندین نوع خصوصی و دولتی است.

کالج های زبان خصوصی هزینه بالاتری دارند اما تحصیل در این کالج ها با تعداد زبان آموز کم تری انجام می شود در نتیجه رسیدگی به دانش آموز بیشتر است.

در ادامه به چندین کالج زبان در گرجستان اشاره می کنیم.

مرکز زبان و گردشگری گرجستان دوره آموزش زبان گرجی برای همه ویژه افراد بین المللی که علاقه مند به یادگیری زبان گرجی در تفلیس هستند و با فرهنگ گرجستان آشنا هستند برگزار می کند ، تمامی افراد از 14 تا 80 سال می توانند در این کالج به یادگیری زبان گرجی بپردازند.

کالج اسپلمن نیز کالج دیگریست که در تفلیس گرجستان واقع شده است ، این کالج خصوصی به تدریس زبان انگلیسی می پردازد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

یادگیری آسان زبان در کشورهای خارجی با هزینه های پایین و در کمترین زمان ممکن!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های زبان انگلیسی در گرجستان

دوره های زبان انگلیسی در گرجستان  نسبتاً مقرون به صرفه است و این کشور را به مقصد برتر برای تحصیل این زبان تبدیل می کند ، تحصیل زبان انگلیسی از حدود 160 یورو به مدت 40 ساعت شروع می شود و کلاس ها هفت روز در هفته تدریس می شوند.

این دوره های زبان در گرجستان با توجه به سن و سطح زبان دانش آموز انتخاب می شوند ، در این کلاس ها زبان آموزان می توانند کلمات ، گرامر و مکالمه را با آخرین متد روز و با روش های بسیار جذاب فرا گیرند.

برخی از مهم ترین دوره های زبان در گرجستان به شرح زیر می باشند.

  • دوره زبان کودک: این دوره برای افراد بین 8 تا 18 ساله است که قصد یادگیری زبان را دارند ، آموزش ها بیشتر به صورت بازی و سرگرمی است و حالتی شاد دارد.
  • دوره آمادگی آزمون: این دوره برای کسانی است که قصد دارند در آزمون های معتبر مانند آیلتس و تافل شرکت کنند ، آموزشات این دوره کاملا به زبان انگلیسی پیشرفته تمرکز دارد.
  • دوره زبان کار و مطالعه: این دوره برای افراد بزرگسالی ارائه می شود که قصد کار در گرجستان را دارند و می خواهند با اصلاحات مربوط به شغل خود آَشنا شوند.

لیست زیر موسساتی معتبر زبان انگلیسی در گرجستان هستند معلمان دارای مدرک تحصیلی بالا دارند: مرکز زبان انگلیسی تفلیس ، خانه بین المللی تفلیس ، مرکز آکادمیک قفقاز ، آکادمی هنر و ارتباطات.

دوره های زبان گرجستانی در گرجستان

دوره های زبان گرجستانی در گرجستان

دوره های زبان گرجستانی در گرجستان راهی سریع و لذت بخش برای یادگیری زبان جدید است ، چه فکری بهتر از این که یک زبان را در کشور خودش فرا بگیرید؟ کالج های جامع دوره های زبان در گرجستان با هدف توسعه توانایی دانش آموزان در درک ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن به زبان گرجی بهترین دوره ها را ارائه می دهد ، تمام مدارس گرجستانی در تفلیس و دیگر شهر ها معلمان با سطح زبانی بالا ، کلاس های کوچک ، تمرکز ویژه بر زبان گفتاری ، انعطاف پذیری و خدمات بسیار شخصی را ارائه می دهند.

دوره های زبان در گرجستان برای دانشجویان سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می شود ، معلمان زبان گرجی واجد شرایط و با تجربه هستند و به شما امکان می دهد خیلی سریع پیشرفت کنید ؛ با تمرکز بر توسعه توانایی های گفتاری ، گوش دادن ، خواندن و نوشتن، درس ها طیف متنوعی از موضوعات از خانواده ، فرهنگ ، اوقات فراغت و کار را دنبال خواهند کرد ، مبانی گرامری گرجستانی به دانش آموزان اجازه می دهد آزادانه در مورد گذشته ، حال و آینده صحبت کنند ، بدون اینکه خیلی گیج شوند.

 سطوح زبان گرجی شامل A1 ; A2 ; B1 ; B2 ; C1 ; C2.می شود ، در این سطوح A1 پایین ترین سطح است و در این مقطع زبان آموزان موارد پایه زبان گرجی را یاد می گیرند ، این دوره ها هر چه بالا تر می روند مهارت های دانش آموز افزایش پیدا می کند.

ویزای تحصیل زبان در گرجستان

تمام افرادی که قصد دارند برای مدتی در گرجستان بمانند به ویزا نیاز دارند ، افرادی که به قصد یادگیری دوره های زبان در گرجستان به این کشور سفر می کنند باید حتما ویزای تحصیل زبان در گرجستان را کسب کنند.

پس از آنکه در یکی از کالج های زبان در گرجستان پذیرش گرفتید می توانید با ارائه مدارک لازم وییزای این کشور را به دست آورید ، لازم است بدانید این ویزا با ویزای تحصیلی دانشگاه متفاوت است اما شما می توانید پس از اتمام تحصیل در دوره های زبان در گرجستان و قبولی در یکی از دانگشاه های گرجستان ویزای خود را به ویزای تحصیلی و سپس ویزای کاری تغییر دهید.

مدارک لازم برای درخواست ویزا:

  1. بیمه مسافرتی (باید مدت اعتبار ویزا که 3 ماه است را پوشش دهد).
  2. گواهی حمایت مالی (نامه) یا صورت حساب بانکی برای 3 ماه گذشته
  3. گواهی اقامت در گرجستان (دانشجو باید برای هفته اول اقامت خود را رزرو کند)
  4. دستور وزارت آموزش و پرورش گرجستان در خصوص اعتبار بخشیدن به دانشگاه و لیستی از دانشکده های زبان انگلیسی موجود

اگر می خواهید که از آخرین اطلاعات مهاجرت با هزینه کم به کشور های خارجی اطلاع پیدا کنید حتما همین حالا پیج اینستاگرام موسسه مهاجرتی رجبی را دنبال کنید ، ما در این شبکه اجتماعی آخرین اطلاعات به روز را قرار می دهیم.

اگر نیاز به اطلاعات به روز و کامل در خصوص ادامه تحصیل در دانشگاه های گرجستان دارید ، مقالات زیر را بخوانید.

Benefits language study /Georgia

مزایای تحصیل زبان در کشور گرجستان

همانطور که گفتیم گرجستان یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل زبان است ، اگر قصد شرکت در دوره های زبان در گرجستان را دارید می توانید با یادگیری این زبان در قلب گرجستان به راحتی این زبان را یاد بگیرید ، گفتگو با مردم در کنار آموزش در بهترین کالج ها می تواند راه بسیار خوبی برای آموزش زبان باشد ، در ادامه ما به دیگر مزایای تحصیل زبان در کشور گرجستان می پردازیم پس حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مزایای تحصیل زبان در کشور گرجستان

کیفیت بی عیب و نقص

کالج ها و دانشگاه های گرجستان معلمان بسیار ماهر را استخدام می کنند ، سطح علمی در کالج های این کشور بسیار بالا است و از سیستم آموزشی بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند.

گرجستان دارای چندین موسسه معتبر بین المللی است که می توانند در آیند موقعیت های شغلی خوبی را برای دانشجویان ایجاد کنند.

هزینه کمتر زندگی

هزینه های زندگی در انگلستان و آمریکا بسیار بالاست که بسیاری از دانشجویان رویای زندگی و تحصیل در دانشگاه های خارجی را به همین دلیل رها می کنند ، اما هزینه زندگی در گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کمتر است ، مقاله هزینه های زندگی در گرجستان را بخوانید تا هزینه های زندگی این کشور را با جزئیات بشناسید.

مکان های اقامتی به راحتی پیدا می شوند و همچنین هزینه کمتری دارند ، برای دانش آموزان مشکل مالی ایجاد نمی کند و آنها بهتر می توانند روی تحصیلات خود تمرکز کنند.

یافتن مشاغل پاره وقت آسان است

دانشجو می تواند در کنار تحصیلات خود کار کند و تمامی قبوض از جمله هزینه های خوابگاه و شهریه را بدون بار اضافی وام دانشجویی به راحتی پرداخت کند ، بدهی ‌های دانشجویی می‌تواند نگران ‌کننده باشد زیرا بخش عظیمی از زندگی دانشجویی را در تلاش برای بازپرداخت آن تشکیل می‌دهد ، در همین راستا می توانی مقاله کار دانشجویی در گرجستان را بخوانید.

حمل و نقل آسان ، رستوران های ارزان

گرجستان کشوری کوچک با شهرها و شهرک های به هم نزدیک است ، همچنین رستوران های گرجستان برای دانشجویان ارزان و مقرون به صرفه هستند ، آنها را در دسترس غذای باکیفیت قرار می دهد بدون اینکه لازم باشد هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید.

یکی از خدمات کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه مشاوره رایگان غیر حضوری است ، کافیست با شماره های دفاتر تهران و شیراز موسسه در تماس باشید و یا شماره تماس خود را در باکس های مشاوره رایگان درج کنید ، مشاوران ما شرایط اولیه شما را به رایگان بررسی کرده و پس از  دریافت اطلاعات شما بهترین مسیرهای مهاجرتی را پیشنهاد خواهند داد.

در فیلم ، پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشورهای مختلف را می بینید که مراجعین موسسه رجبی را به اهدافشان رسانده ؛ برای شنیدن نظرات و تجربیات برخی از مراجعین ما به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم” بروید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با درج شماره تماس در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در گرجستان

یکی از مهم ترین مزیت های یادگیری زبان گرجستانی ، این است که می توانید برای دانشگاه دولتی گرجستان درخواست دهید ، جالب است بدانید با قبولی در این دانشگاه ها می توانید به صورت کاملا رایگان تحصیل کنید و تنها هزینه شما هزینه زندگی در گرجستان خواهد بود.

انواع کالج های زبان در گرجستان به دو نوع زبان گرجی و انگلیسی تقسیم می شود ، این کالج ها دارای چندین نوع خصوصی و دولتی است ، کالج های زبان خصوصی هزینه بالاتری دارند اما تحصیل در این کالج ها با تعداد زبان آموز کم تری انجام می شود در نتیجه رسیدگی به دانش آموز بیشتر است.

تحصیل زبان انگلیسی از حدود 160 یورو به مدت 40 ساعت شروع می شود و کلاس ها هفت روز در هفته تدریس می شوند.

سطوح زبان گرجی شامل A1 ; A2 ; B1 ; B2 ; C1 ; C2.می شود ، در این سطوح A1 پایین ترین سطح است و در این مقطع زبان آموزان موارد پایه زبان گرجی را یاد می گیرند ، این دوره ها هر چه بالا تر می روند مهارت های دانش آموز افزایش پیدا می کند.

  1. بیمه مسافرتی (باید مدت اعتبار ویزا که 3 ماه است را پوشش دهد).
  2. گواهی حمایت مالی (نامه) یا صورت حساب بانکی برای 3 ماه گذشته
  3. گواهی اقامت در گرجستان (دانشجو باید برای هفته اول اقامت خود را رزرو کند)
  4. دستور وزارت آموزش و پرورش گرجستان در خصوص اعتبار بخشیدن به دانشگاه و لیستی از دانشکده های زبان انگلیسی موجود

در این مقاله دوره های زبان در گرجستان را بررسی کردیم ، اگر شما نیز می خواهید با ماندن در کشور گرجستان زبان انگلیسی و یا گرجستانی را به راحتی یاد بگیرید می توانید از طریق شعبه های تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، همچنین ما تمامی اطلاعات در مورد راه های مختلف کسب اقامت گرجستان را در مقاله مهاجرت به گرجستان قرار داده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.

در حال تحقیق در خصوص دوره های زبان در کشورهای اروپایی هستید؟ مقالات زیر اطلاعات مفیدی به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه