مدارس بین المللی در آلمان

مدارس بین المللی در آلمان میزبان یکی از بهترین سیستم های آموزشی جهان است و امکانات متعددی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا بتوانند از تحصیلات مناسب و دلخواهشان بهره مند شوند.

در گذشته کلیه مدارس و دانشگاه های آلمان ، به زبان آلمانی تدریس می کردند اما در چند سال اخیر سیستم آموزشی این کشور ، تحصیل به زبان انگلیسی و دیگر زبان ها را در برنامه تحصیلی کلیه مراکز اموزشی گنجانده است که مزیتی بزرگ است.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله نگاهی به مدارس بین المللی در آلمان داشته است تا شما والدین عزیز که تمایل به تحصیل فرزندتان در مدرسه بین المللی دارید بتوانید با آگاهی کامل و انتخاب صحیح بهترین آینده را برای فرزندتان رقم بزنید.

تحصیل در مدارس بین المللی در آلمان در نهایت مدرکی را به دانش آموز اعطا می کند که در سراسر دانشگاه های جهان پذیرفته شده بوده و دانش آموز می تواند در هر کشوری که بخواهد تحصیلات عالیه خود را ادامه دهد ، اکثر مدارس بین المللی امکانات عالی و استانداردهای بالایی دارند و تمامی نیازهای دانش آموزان را برطرف می سازند.

در همین راستا دعوت می کنیم مقاله سیستم آموزشی آلمان را بخوانید و با جزئیات کامل مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
مدارس بین المللی در آلمان

شناخت مدارس بین المللی آلمان

مدارس بین المللی به دلیل ارائه امکانات ویژه ای که در اختیار دانش آموز قرار می دهند تعداد کلاس های کمی داشته و از برنامه های شناخته شده بین المللی پیروی می کنند . مدارس بین المللی فقط یک مدرسه برای آموزش علوم مختلف نیستند ، بلکه دانش آموزان در آنجا با جوامع مختلف آشنا شده و تشویق می شوند تا به پتانسیل خود دست یابند و برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز آماده شوند.

علاوه بر دانشگاه های جهان در داخل کشور آلمان نیز دانشگاه های برجسته ای وجود دارد که در ادامه مسیر پذیرای رشته مورد علاقه فرزندان شما هستند . دانش آموزانی که در مدارس بین المللی درس می خوانند می توانند مهارت های جامع زبان را به صورت طبیعی و سریع توسعه دهند.

علاوه بر این دانش آموزان از یک تجربه آموزشی محکم بهره مند می شوند ، زیرا نه تنها موضوعات اصلی مانند ریاضی و علوم را یاد می گیرند ، بلکه با ورزش و مهارت های IT نیز آشنا می شوند . برخی از مدارس بین المللی آلمان با داشتن امکانات پیشرفته برای یادگیری آسان و لذت بخش طراحی شده اند و به دلیل وجود برنامه تحصیلی استاندارد دروس از سال های اولیه تا پایان تحصیلات متوسطه از برنامه واحدی پیروی می کند . به این معنی که دانش آموزان می توانند به راحتی مهارت ها ، اعتبارات و دانش خود را در سیستم های آموزشی در نقاط دیگر جهان مانند ایالات متحده ، بریتانیا و بسیاری از کشورهای دیگر به کار ببرند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرتی با مشاوره های رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سیستم آموزش در مدارس بین المللی آلمان

در سیستم آموزش در مدارس بین المللی آلمان تحصیل در مدارس از سن شش تا 15 سالگی اجباری ست و اگرچه تحصیلات تا سن 18 سالگی برای دریافت مدرک دیپلم و ورود به آموزش عالی ادامه می یابد اما تا سن 15 سالگی را تمامی شهروندان باید پشت سر بگذارند . سن ثبت نام در مدارس بین المللی نیز مانند سایر مدارس کشور آلمان بوده و دانش آموزان از ابتدایی تا دوره متوسطه را در دسترس دارند.

مدارس بین المللی در آلمان اغلب روزانه هستند و اکثر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند . اما بعضی مدارس هم دو زبانه هستند و آموزش های انگلیسی / آلمانی و فرانسوی / آلمانی را ارائه می دهند . برخی از مدارس دو زبانه نیز به زبان های ایتالیایی / آلمانی ، اسپانیایی / آلمانی ، زبان چکی / آلمانی و یا زبان ژاپنی / آلمانی تدریس می کنند.

بهترین مدارس بین المللی در آلمان  به انجمن دانشکده های بین المللی آلمان ( AGIS ) یا با مجوز شورای مدارس بین الملل (CIS) یا انجمن مدارس و کالج های نیوا انگلستان (NEASC) وابسته هستند . اگر فرزند شما با زبان انتخابی تان هیچ آشنایی ندارد نگران یادگیری زبان برای او نباشید چرا که در کلاس های مخصوص فشرده در مدت زمان کوتاهی به راحتی زبان موردنظر را فرا خواهد گرفت.

سیستم آموزش در مدارس بین المللی آلمان
انتخاب تحصیل در مدارس شبانه روزی آلمان

انتخاب تحصیل در مدارس شبانه روزی آلمان

اکثر کسانی که به دنبال تحصیل در مدارس بین المللی ذز آلمان هستند مقطع دبیرستان را برای آغاز تحصیل خود انتخاب می کنند تا بتوانند شرایط آسانتری برای ورود به دانشگاه داشته باشند ، معمولا دانش آموزانی که به تنهایی به آلمان مهاجرت می کنند می توانند در مدارس شبانه روزی سکونت داشته باشند ؛ این مدارس تنها مخصوص به دانش آموزان بین المللی نبوده و برخی از خانواده های آلمانی نیز فرزندان خود را به این مدارس می فرستند.

دانش آموزان از سن 14 سالگی مجاز ورود به مقطع دبیرستان هستند و در صورتی که در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کنند بخش خوابگاه مدرسه حضانت فرد را به عهده می گیرد و بدین طریق می توان برای گرفتن ویزای تحصیلی نیز اقدام نمود ، در این مدارس تمامی امکانات اقامتی و تفریحی برای فرزندانی که از والدین خود دور هستند فراهم شده و از این بابت دغدغه ای نخواهند داشت.

انتخاب تحصیل در مدارس شبانه روزی آلمان یا از نوع خصوص است و یا دولتی که در تدریس و دریافت هزینه ها متفاوت عمل می کنند ، دانش آموزان در مدارس شبانه روزی خصوصی از امکانات فوق العاده ای استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد تا استعدادهای خود را بهتر شناخته و در مسیر صحیح برای تحصیلات دانشگاهی و آینده کاری شان قدم بردارند.

مدارس بین المللی شبانه روزی آلمان گزینه ای ایده آل

مدارس شبانه روزی خصوصی که پذیرای دانشجویان از سایر کشورها هستند زیر مجموعه ای از مدارس بین المللی بوده و تنها در فراهم نمودن جای سکونت برای دانش آموزان گسترده تر از مدارس بین المللی عادی عمل می کنند ، این مدارس بیشتر در شهرهای بزرگ این کشور همچون برلین ، مونیخ و فرانکفورت قرار گرفته اند و می توانند دانش آموز را از مهدکودک تا مقطع دبیرستان آموزش دهند.

گفتنی ست که مدارس بین امللی شبانه روزی برنامه های تحصیلی کاملا معتبری داشته اموزش به صورت خصوصی تر صورت می پذیرد که خود کیفیت آموزش را بالاتر می برد ، یکی از دلایلی که به دانش اموزان ساکن در مدارس شبانه روزی در تحصیل بسیار انگیزه می دهد فعالیت های خارج از برنامه است که در مرحله اول جهت غنی سازی تحصیل صورت گرفته و در مرحله بعد شادی و نشاط را برای دانشجو به همراه دارد ، در واقع در این مدارس افرادی وجود دارند که وظیفه شان جذاب تر کردن تحصیل و یادگیری از طریق برنامه های این چنینی ست.

به دلیل وجود درخواست های فراوان پذیرش در این مدارس محدود بوده و متقاضیان باید قبل از شروع سال تحصیلی درخواست خود را ارسال کنند تا در صورت احتیاج به شرکت در آزمون ورودی زمان را از دست نداده و یا کمبود مدارک را برطرف سازند ، دانش آموزان در این مدارس حدود 190 روز به تحصیل مشغول هستند و 6 هفته تعطیلات تابستانی دارند ضمن اینکه در طول سال نیز از تعطیلات متعددی برخوردار می شوند.

برای تحصیل در مدارس آلمان به کسب اطلاعات کلی در زمینه های مختلف نیازمندید ، مطالعه مقالات زیر آگاهی شما را بیشتر می کند.

هزینه تحصیل در مدارس بین المللی و شبانه روزی آلمان

تحصیل در مدارس عادی و دولتی کشور آلمان رایگان است اما کسانی که مدارس بین المللی و شبانه روزی را برای تحصیل انتخاب می کنند باید هزینه تحصیل در مدارس بین المللی و شبانه روزی آلمان را به صورت کامل پرداخت کنند.

شهریه این مدارس نسبت به کشورهایی همچون انگلستان ، فرانسه و آمریکا بسیار ارزانتر است و هر مدرسه با توجه به برنامه های آموزشی و کلاس های فوق برنامه ای که ارائه می دهد شهریه مخصوص به خود را اعلام می کند.

وجود برنامه های تفریحی و سرگرمی در میزان شهریه بسیار موثر است و شهریه دوره دبیرستان با مقاطع قبلی متفاوت است ، بیشترین شهریه تحصیلی به دوره دبیرستان اختصاص دارد و نکته قابل توجه در رابطه با پراخت شهریه این است که خانواده های کم درآمد می توانند از قانون کاهش شهریه استفاده کنند تا ضمن بهره مندی از تخفیفات میزان شهریه را با درآمد خود هماهنگ سازند.

در ادامه به برخی از برترین مدارس بین المللی کشور آلمان به همراه شهریه های تحصیلی شان اشاره خواهیم نمود.

مدارس بین المللی در آلمان

شهریه مدارس بین المللی در آلمان

  • مدرسه بین المللی مونیخ با شهریه سالانه در حدود 15000 یورو برای مقاطع اول تا هشتم و شهریه حدودی 20000 یورو برای دوره دبیرستان
  • مدرسه بین المللی فرانکفورت که متوسطه شهریه 21000 یورو برای مقطع یکم تا هشتم و حدود 25000 یورو برای دوره دبیرستان
  • مدرسه بین المللی اشتوتگارت با متوسطه شهریه سالانه 16000 یورو برای مقطع اول تا هشتم و 17000 یورو بای پایه دبیرستان
  • مدرسه بین المللی براندسبورگ برلین با متوسط شهریه 15000 یورو برای مقطع یکم تا هشتم و 18000 یورو برای پایه دبیرستان
  • مدرسه بین المللی لایپزیگ با شهریه حدود 4500 یورو برای مقطع ابتدایی و 10000 یورو بایت هزینه مقاطع دبیرستان
  • مدرسه بین المللی برمن با شهریه سالانه 12000 یورو برای پایه ابتدایی و 16000 یورو برای پایه دبیرستان
  • مدرسه بین المللی بن با شهریه 5000 یورو در مقطع ابتدایی و 9000 یور برای دوره دبیرستان
  • مدرسه بین المللی هانوفر شهریه سالانه 13000 یورو برای مقطع ابتدایی و در حدود 15000 یورو برای مقطع دبیرستان

همیشه در تلاشیم تا بهترین گزینه را با شرایط افراد به آن ها پیشنهاد دهیم، دلیل آن حرفه ای بودن تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است ، تصاویر ارائه شده ، تعداد کمی از ویزاهای اخذ شده توسط تیم ما را نمایش می دهد ، شما نیز می توانید با درج شماره تماس و نام خود در باکس زیر در نوبت دریافت مشاوره رایگان ما قرار بگیرید ؛ در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل کودکان و نوجوانان در مدارس بین المللی به همراه اخذ ویزای والدین با یاری مشاوران خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانش آموزی آلمان

شرایط ورود و ثبت نام در هر ایالت آلمان متفاوت است اما دانش آموزان باید در اسرع وقت اقدام کنند تا به مشکل برنخورند ، تحصیل در مدارس بین المللی و شبانه ورزی این کشور نیز مانند دانشجویان نیازمند دریافت ویزای تحصیلی ست و دانش اموزان باید کلیه مدارک خود را اماده کرده و به سفارت ارائه دهند .

  • ارائه دو عدد عکس پاسپورتی
  • ارائه اصل و کپی تاییدیه پذیرش از یکی از مدارس این کشور
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه ترجمه و ریز نمرات مدارک سه سال آخر تحصیل
  • ارائه گواهی نامه پزشکی واکسیناسیون و بیمه
  • ارائه گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار

سایر مدارس بین المللی در آلمان

از جمله دیگر مدارس بین المللی در کشور آلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد که کارشناسان موسسه جزئیات لازم را در باب هر یک در اختیارتان قرار می دهند.

  • مدرسه بین المللی هایدلبرگ
  • آکادمی سیاه جنگل
  • مدرسه بین المللی لایپزیگ
  • مدرسه بین المللی Neu-Ulm
  • مدرسه Schloss Salem
  • مدرسه بین المللی Thuringia
  • مدرسه بین المللی Franconian
  • مدرسه بین المللی Accadis Bad Homburg ( ISB )
  • مدرسه بین المللی Mainfranken
  • دانشکده بین المللی آگسبورگ
  • مدرسه بین المللی Bavarian
  • مدرسه بین المللی Taunus Mountessori
  • دانشکده بین المللی کلن
  • مدرسه بین المللی بریتانیایی سنت جورج
  • مدرسه بین المللی درسدن
  • مدرسه بین المللی Strothoff

دانشنامه بین المللی مدرک کارشناسی (IB)

حدود ۴۸۰۰ مدرسه در بیش از ۱۴۳ کشور دانشنامه یا دیپلم IB را ارائه می دهند که هدف آن دانش آموزان ۱۶ تا ۱۹ ساله است و در سطح بین المللی شناخته شده است ، برخی از گواهی های عمومی بین المللی بر اساس آموزش انگلیس ( IGCSE ) ، دیپلم دبیرستان یا امتحان پیشرفته (AP) و بعضی اوقات آلمانی Abitur ارائه می شوند.

این دیپلم نیاز دارد که دانش آموزان شش مبحث را طول دو سال آموخته و دوره اضافی در فلسفه ( TOK ) ، شرکت در خدمات فعال و خلاقانه ( CAS ) و نوشتن مقاله ای با بیش از ۴۰۰۰ کلمه را فراهم کنند ، IGCSE نیز یک مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی است که توسط هیئت امتحان های مختلف مانند لندن یا کمبریج اداره می شود ، دانش آموزان برای اخذ این مدرک نیاز به مطالعه و آماده سازی برای امتحانات در طیف وسیعی از موضوعات ، از جمله ریاضی ، انگلیسی و علوم انسانی دارند.

چندین مدرسه بین المللی دارای نظام های آموزشی خارجی نظیر مدرسه لیکسی ژان رنوار ( Lycee Jean Renoir ) در مونیخ و مدرسه ژاپنی در هامبورگ دارای ترکیبی مشترک از IGCSE و دیپلم IB هستند ، بعضی از مدارس بین المللی در آلمان برنامه های مبتنی بر روش ایالات متحده را برای ارائه دانشنامه یا دیپلم دبیرستان ارائه می دهند که شامل آمادگی برای آزمون های کالج SAT می شوند و دانش آموزان می توانند از انتخاب کلاس های پیشرفته برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

مدارس بین المللی در آلمان

دریافت ویزای همراه دانش آموز در آلمان

دریافت ویزای همراه دانش آموز در آلمان اعضای خانواده دانش آموز در صورتی که توانایی تامین مخارج خود در مدت زمان سکونت در آلمان را داشته باشند و محل زندگی مناسبی را در این کشور فراهم سازند می توانند به مدت مشخصی فرزند خود را همراهی کنند که البته قوانین متعددی را شامل می شود.

سوالات پر تکرار مدارس بین المللی در آلمان

تحصیل در مدارس کشور آلمان از سن شش تا 15 سالگی اجباری ست ، تحصیلات تا سن 18 سالگی برای دریافت مدرک دیپلم و ورود به دانشگاه می تواند ادامه داشته باشد.

مدرسه های بین المللی در آلمان اغلب روزانه هستند و اکثر دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، اما بعضی مدارس هم دو زبانه هستند و آموزش های انگلیسی / آلمانی و فرانسوی / آلمانی را ارائه می دهند ، برخی از مدارس دو زبانه نیز به زبان های ایتالیایی / آلمانی ، اسپانیایی / آلمانی ، زبان چکی / آلمانی و یا زبان ژاپنی / آلمانی تدریس می کنند.

دانش آموزان از سن 14 سالگی مجاز ورود به مقطع دبیرستان هستند و در صورتی که در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کنند بخش خوابگاه مدرسه حضانت فرد را به عهده می گیرد و بدین طریق می توان برای گرفتن ویزای تحصیلی نیز اقدام نمود.

  • مدرسه بین المللی مونیخ با شهریه سالانه در حدود 15000 یورو برای مقاطع اول تا هشتم و شهریه حدودی 20000 یورو برای دوره دبیرستان
  • مدرسه بین المللی فرانکفورت که متوسطه شهریه 21000 یورو برای مقطع یکم تا هشتم و حدود 25000 یورو برای دوره دبیرستان
  • مدرسه بین المللی اشتوتگارت با متوسطه شهریه سالانه 16000 یورو برای مقطع اول تا هشتم و 17000 یورو بای پایه دبیرستان

بله اعضای خانواده دانش آموز در صورتی که توانایی تامین مخارج خود در مدت زمان سکونت در آلمان را داشته باشند و محل زندگی مناسبی را در این کشور فراهم سازند می توانند به مدت مشخصی فرزند خود را همراهی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و تقاضا برای مدارس بین المللی در آلمان ، با کارشناسان مهاجرتی ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس بگیرید ، همکاران این موسسه به صورت کاملا تضمینی می توانند شما را در درک شرایط گرفتن پذیرش تحصیلی از کشور آلمان یاری نمایند ، پس در اسرع وقت با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید ، توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به آلمان را نیز بخوانید و با برترین روش های امن و قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

برای مقایسه شرایط تحصیل در مدارس بین المللی در خارج از کشور مقالات زیر را بخوانید.

29 دیدگاه در “مدارس بین المللی در آلمان

  1. مدارس بین المللی در آلمان بهراد گفت:

    سلام
    من امسال مي روم كلاس هشتم
    مدرك زبان B1 دارم و زبان الماني رو دارم ادامه ميدم
    الان هم در مدارس استعداد درخشان درس ميخونم
    مدرك و سابقه كار برنامه نويسي با زبان هاي مختلف هم دارم
    ميخواستم بدونم شرايط براي تحصيل در مدارس بين المللي المان در مقطع دهم يا نهم به چه صورت هست؟ آيا مادرم كه سرپرست من هست ميتونه يك تايم كوتاهي رو بياد اونجا باهام؟ مادرم هم مدرك زبان الماني B1 داره و داراي سابقه كار مهندسي خوبي هست، خودش هم پيگير ويزاي كار و قرارداد در المان هست.

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      اگر مدرسه شبانه روزی باشد قیم نمیتوانید از ایران داشته باشید چون خود مدرسه قیم شما خواهد شد و در صورتی که مدرسه شبانه روزی نباشد قیم صرفا میتواند یک شخص آلمانی باشد . ولی در صورتی که مادرتان ویزای کاری بگیرند شما میتوانید به عنوان همراه ایشان ویزا بگیرید .
      با تشکر از سوال شما

  2. مدارس بین المللی در آلمان نرگس گفت:

    سلام میشه برای پایه یازدهم در مدرسه مونیخ بورسیه تحصیلی گرفت؟

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      تحصیل در مدارس آلمانی زبان تقریبا رایگان است و دانش آموزان صرفا هزینه های زندگی را دارند ولی در کل دریافت پذیرش از مدارس آلمان راحت نیست چون باید قیم آلمانی داشته باشید .
      بنابراین برای ثبت نام در مدرسه ، کشورهایی چون مجارستان ، انگلیس ، کانادا و ترکیه را به شما پیشنهاد میکنیم .
      بعد از دریافت دیپلم هم میتوانید در دانشگاه های رایگان آلمان تحصیل کنید .
      با تشکر سوال شما

  3. مدارس بین المللی در آلمان Zahra گفت:

    سلام
    من ۱۸ سالم هست و مدرک سیکل ایران رو دارم
    میخوام برای مدرسه بین المللی فرانکفورت یا مونیخ اقدام کنم
    البته به صورت غیر حضوری و آنلاین آیا امکانش هست ؟
    و آیا برای ادامه و گرفتن دیپلم با ۱۸ سال سن امکانش هس یا خیر ؟
    و اینکه لازمه زبان بلد باشی یا نه یا میشه همین جوری که در تحصیل در اونجا هستیم زبان هم بخونیم ؟

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      خیر متاسفانه امکان پذیر نیست . شما باید در ایران دیپلم بگیرید و بعد برای تحصیل در مقطع لیسانس هر کشوری که مد نظر دارید اقدام کنید .
      با تشکر از سوال شما

  4. مدارس بین المللی در آلمان نرگس گفت:

    سلام
    دخترم کلاس نهمه و میخوایم دوره دبیرستان رو تو آلمان بگذرونه. آیا امکانش هست چهار پنج‌ماهه ویزای تحصیلیش رو بگیریم؟

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در ابتدا باید برای پذیرش مدارس اپلای کنید که نیازمند داشتن قیم بومی است و پیدا کردن قیم کار ساده ای نیست ولی به صورت کلی اگر این مراحل را طی کرده باشید و مدارک تان کامل باشد بله ظرف چهار پنج ماه میتوانید ویزا دریافت کنید.

      با تشکر از سوال شما

  5. مدارس بین المللی در آلمان دانیال گفت:

    سلام
    من 14 سالمه و کلاس هشتم هستم و میخواستم برای پایه 10 برای مدارس شبانه روزی المان اقدام کنم
    میخواستم شرایطش رو بدونم که چه کارهایی لازم هست توی این یه سالی که وقت دارم انجام بدم تا بتونم اون موقع اقدام کنم؟

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      از یک سال قبل نیاز به انجام کار به خصوصی جز یادگیری زبان نیست.

      با تشکر از سوال شما

  6. مدارس بین المللی در آلمان زهراکاظمی گفت:

    سلام من 14 سالمه و برادرم در المان زندگی میکنه و میخوام به مدرسه بین المللی برم باید ایمیل بفرستم به مدرسه؟ میشه درباره این توضیح بدید

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله باید مکاتبه کنید
      ضمنا برای دریافت پذیرش مدارس آلمان نیاز به قیم بومی دارید.

      با تشکر از سوال شما

  7. مدارس بین المللی در آلمان بهراد محمدی گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه قصد دارم برم به مدارس گیمنازیوم ،قیم هم ندارم در المان ،اولین سوالم این هست که برای ورود به گیمنازیوم چه چیز هایی ملاک قرار گرفته، میخوام در نهایت بعد از تحصیل به رشته دندان پزشکی برم میشه یه توضیع ریز بدید.

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای پذیرش مدارس آلمانی باید حتما قیم بومی داشته باشید اما در مدارس انگلیسی که شبانه روزی اند معمولا مدارس میتوانند قیم دانش آموزان شوند.
      بعد از فارغ التحصیلی از مدارس آلمان یا دیگر کشورها با تسلط به زبان آلمانی و بررسي معدل دیپلم تان میتوانید وارد رشته پزشکی شوید. در صورتی که در کشوری دیپلم بگیرید که 12 ساله باشد باید یک سال در کالج ام کورس آلمان شرکت کنید و بعد وارد دوره اصلی دانشگاه شوید.

      با تشکر از سوال شما

  8. مدارس بین المللی در آلمان Ta گفت:

    سلام وقت بخیر. شرایط برای دانش آموزی که برای دوازدهم به آلمان میره چطور هستش؟ آیا فقط یک پایه رو در آلمان خواهد گذروند؟ چون نوشته شده بعضی گیمنازیم ها ۱۳ پایه ای هستند. میشه حداقل و حداکثر شهریه سال دوازدهم در جنوب آلمان رو بفرمایید؟ با تشکر.

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله دوران تحصیلی تا دریافت دیپلم در آلمان 13 سال می باشد.
      شهریه مدارس انگلیسی بین المللی بین 6 تا 12 هزار یورو در سال است معمولا.

      با تشکر از سوال شما

  9. مدارس بین المللی در آلمان حامد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من با یک جاب آفر و با ویزای بوکارت بزودی عازم برلین هستم. پسرم کلاس چهارم ابتدایی رو داره تمام میکنه اینجا تو ایران، برای ثبت نام ایشون در مدارس عمومی آلمانی زبان، میخواستم ببینم آیا نیاز به مدارک خاصی برای ترجمه هست بغیر از شناسنامه
    با تشکر.

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      قوانین هر مدرسه ممکن است متفاوت باشد. می‌توانید از طریق زدن ایمیل به مدرسه از این موارد مطلع شوید.

      با تشکر از سوال شما

    2. مدارس بین المللی در آلمان مریم گفت:

      سلام پسر شما تو ایران آلمانی یاد گرفت آخه منم دقیقا شرایط شما رو دارم

  10. مدارس بین المللی در آلمان اسماعيلي گفت:

    سلام وقت بخير
    اقامت دائم از اسلواكي رو داريم PRP
    كه ميتونيم ساكن المان هم بشيم،درعين حال ساكن دبي هستيم و دخترم كلاس پنجم مدرسه انگليسي زبان هست، پسر ١٨ ساله م تازه ديپلم ش رو در مدرسه عربي انگليسي تموم كرده،
    براى رفتن به المان براى خانواده ٤ نفره ، چه پيشنهاد ميكنيد ،
    ممنون

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای مهاجرت به آلمان با شیوه های تحصیلی، کاری، ثبت شرکت ،دوره های آسبیلدونگ می‌توان اقدام کرد.
      فرزند 18 ساله شما برای دوره های آسبیلدونگ و تحصیلات دانشگاهی و فرزند 11 ساله تان برای مدارس آلمان می‌توانند اقدام کنند.

      با تشکر از سوال شما

  11. مدارس بین المللی در آلمان بارانا گفت:

    سلام من ساکن فرانکفورت هستم، دخترم ۶ سالشه و سال اینده کلاس اول میره، امسال برای یادگیری زبان المانی فرستادمش مهدکودک، البته مدرسه ی خصوصی، ماهی ۸۰۰یورو هزینه ی ثابت داریم. من یکی از بهترین مدرسه های خصوصی فرانکفورت رو میخوام که برای کلاس اول دخترمو بذارم اونجا. میشه راهنمایی کنین.؟؟ کدوم مدرسه؟؟ مسافتش هم مهم نیست اگرحتی به فرانکفورت دور هم باشه به شرطی که مدرسه ی واقعا خوبی باشه حتما میبرمش.

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      مدارس زیر جزو مدارس برتر هستند.
      FIS
      ISF
      Metropolitan School Frankfurt
      Strothoff International School Frankfurt
      European School Frankfurt
      Franconian International School

      با تشکر از سوال شما

  12. مدارس بین المللی در آلمان Hadis گفت:

    سلام
    من قیم ندارم ولی زیان المانی هم اصلا بلد نیستم فقط زیان انگیلیسی بلدم اون هم کم خیلی بلد نیستم کلاس دهم هستم و قصد دارم واسه یازدهمم برم المان میشه یه توضیحی بدین درضمن من رشتمم تجربی هست

    1. مدارس بین المللی در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای دريافت پذیرش و ویزای تحصیلی مدارس آلمان الزاما باید قیم بومی داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید در این زمینه اقدام کنید. می توانید کشورهایی را که نیاز به داشتن قیم نمی باشد اقدام نمایید از جمله کشور مجارستان، انگلیس، سوییس، کانادا، استرالیا و غیره

      با تشکر از سوال شما

  13. مدارس بین المللی در آلمان امیر گفت:

    سلام. من دانش آموز کلاس نهم هستم و انگلیسیم خیلی خوبه. و همه نمره هامم بالا بوده. ولی تمکن مالی قوی ندارم. شاید بتونم هزینه های یک سال تحصیل رو بدم. میتونید شرایط زو برای من توضیح بدید

    1. مدارس بین المللی در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      تحصیل در مدارس انگلیسی زبان حدودا سالی 8000 یورو هزینه دارد ولی مدارس آلمانی زبان تقریبا رایگان هستند و ماهانه حدود 700 یورو هزینه زندگی دارید.
      برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی مدارس آلمان باید قیم داشته باشید. ( مثلا یه شخص یا یک خانواده که تابعیت کشور آلمان را دارند سرپرستی شما را به عهده بگیرند)
      در صورت نداشتن چنین شرایطی می‌توانید برای تحصیل در دانشگاه های آلمان اقدام نمایید. چون هزینه های تحصیل بسیار پایین است و در کنار تحصیل اجازه کار به صورت پارتایم به شما داده می‌شود که برای جبران هزینه های زندگی بسیار کمک کننده است. ضمنا برای تحصیل در دانشگاه ها نیازی به داشتن قیم ندارید.

      با تشکر از سوال شما

  14. مدارس بین المللی در آلمان d گفت:

    سلام من کلاس10 هستم و زبان انگلیسی و المانی بلد نیستم . من خالم در المان زندگی میکنه و شریط سرپرستی من را داره من می خوام برای سال بعد ویزای تحصیلی بگیرم میشه شرایطش رو توضیح بدین و مدارک مورد نیاز رو بگین

    1. مدارس بین المللی در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      برای پذیرش مدارس کشور آلمان می بایست یک خانواده که تبعه ی آلمان می باشند قیم شما بشوند . در صورتی خاله شما تابعیت کشور آلمان را کسب کرده باشند ، و سطح درآمد شان مناسب باشد می توانند سرپرستی شما را به عهده بگیرند . ضمنا شما می بایست به زبان آلمانی یا انگلیسی مسلط باشید اما مدرک زبان نیازی نیست . تحصیل به زبان آلمانی تقریبا رایگان است و به زبان انگلیسی حدودا 8000 یورو در سال هزینه دارد . اصلی ترین مدرکی که برای این پروسه نیاز است مدارک تحصیلی شما و نامه تمکن مالی قیم می باشد .

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3.2/5 - (13 امتیاز)
منو
خانه