کالج های t-kurs آلمان

کالج های t-kurs آلمان یکی از چند نوع کالج آلمان است که دانشجویان خارجی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های این کشور، نظیر دانشجویان ایرانی باید در آن ها شرکت نموده و موفق به پشت سر گذاشتن آن ها شوند؛ تا امکان تحصیل در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های آلمان برای آنان فراهم آید. ثبت نام و پذیرش در کالج های t-kurs آلمان نیازمند ارائه مدارک و شرایط مختص به خود می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کالج های t-kurs آلمان

تمام دانش آموزان خارجی علاقمند به تحصیل در دانشگاه های آلمان باید مدرک دیپلم خود را باتوجه به سیستم آموزشی این کشور معادل سازی نموده تا امکان تحصیل برای آنان فراهم آید.

 باتوجه به این که سیستم آموزشی کشور آلمان یکی از برترین نظام های آموزشی اروپا و جهان شناخته می شود، تمامی مدارک دیپلم از سایر کشورها هم تراز و قابل معادل سازی دقیق و پایاپای با دیپلم آلمان نیست.

به خصوص کشورهای خارج از اتحادیه اروپا که نظام آموزشی ضعیف تری دارند، قادر به معادل سازی دقیق نمی باشند. به همین خاطر باید در دوره های کالج این کشور شرکت کرده تا نظام آموزشی آلمان را شناخته و آمادگی لازم برای تحصیل در این کشور را کسب کنند.

در ادامه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) شرایط کالج های t-kurs آلمان را شرح خواهند داد. ضمنا مقاله تحصیل در آلمان را نیز حتما در سایت ما مطالعه نمایید.

فهرست مطالب

انواع کالج های کشور آلمان

همانطور که گفتیم دانشجویانی که مدرک دیپلم خود را از دیگر کشورها کسب کرده و قصد ورود به دانشگاه های آلمان را دارند، باید حتما در یکی از انواع کالج های کشور آلمان شرکت کنند. درست متوجه شدید، گفتیم انواع. بله متقاضیان باتوجه به رشته تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند باید دوره کالج مشخصی را پشت سر بگذارند.

تحصیل درکالج های آلمان همان دوره پیش دانشگاهی کشورمان می باشد و باتوجه به رشته های تحصیلی مختلف، کالج ها نیز به دسته های مختلفی تقسیم شده اند که کالج های T-Cours آلمان نیز یکی از این دسته ها می باشند. به طور کلی انواع کالج های کشور آلمان در جدول معرفی شده اند :

نوع کالج شرایط هر کالج
کالج M-KURS این کالج مختص دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، زیست‌شناسی و داروسازی می باشد.
کالج W-KURS این کالج مختص دانشجویان رشته های اقتصاد ، مدیریت ، علوم اجتماعی می باشد.
کالج G-KURS این کالج مختص دانشجویان رشته های علوم انسانی و هنر می باشد.
کالج S-KURS این کالج مختص دانشجویان رشته های زبان می باشد.
کالج T-KURS این کالج مختص دانشجویان رشته های ریاضیات، فنی و مهندسی می باشد.

شرایط ورود به کالج های آلمان

به طور کلی شرایط ورود به کالج های آلمان یکسان بوده و تفاوتی ندارد، اما با توجه به کالجی که قصد ثبت نام در آن را دارید باید حتما شرایط مختص کالج مربوطه را مورد سوال و استعلام دقیق قرار دهید. کالج های آلمان که با نام Studienkolleg شناخته می شوند به دو صورت دولتی و خصوصی در این کشور فعالیت دارند.

از جمله مهم ترین شرایط لازم جهت پذیرش در کالج های تی کورس آلمان و به طور کل تمامی کالج ها، داشتن تسلط به زبان آلمانی در سطح B1 و ارائه مدرک دیپلم و ریزنمرات دوره دبیرستان یا آخرین مقطع تحصیلی و همچنین شرکت در آزمون ورودی کالج ها و قبولی در آن می باشد.

بله، دانشجویان پیش از شروع دوره کالج های T-Cours آلمان باید در آزمون ورودی کالج مربوطه شرکت کنند. این آزمون سطح زبان آلمانی متقاضی و همچنین سطح دروس پایه مربوط به رشته درخواستی فرد را مورد سنجش قرار می دهد. به همین خاطر پیش از شرکت در این آزمون باید آمادگی کامل را کسب کرده سپس در آن شرکت کنید. البته کالج های خصوصی معمولا آزمون ورودی ندارند.

در نهایت نیز پس از اتمام دوره کالج مربوطه متقاضیان باید در آزمون ورودی دانشگاه های آلمان که با نام Feststellungsprüfung (FSP) شناخته می شود، شرکت نموده تا صلاحیت شان برای ورود به دانشگاه های آلمان ارزیابی شود. شرط ورود به دانشگاه های آلمان قبولی در این آزمون است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با دریافت مشاوره های به روز و دقیق از کارشناسان رجبی مسیر مهاجرت را گام به گام و به موقع پیش ببرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

معرفی کالج t-kurs آلمان

کالج های t-kurs آلمان یا همان کالج رشته های ریاضی در آلمان مختص کسانی است که با دیپلم ریاضی و فیزیک قصد دارند تا در رشته های فنی مهندسی، شیمی، ریاضیات و علوم مرتبط تحصیل نمایند. در این کالج ها دروس پایه و اصلی که مقدمات ورود به رشته های دانشگاهی است به دانشجویان تدریس می شود. زبان آلمانی نیز به صورت یک واحد جداگانه به آنان تدریس می گردد.

این دوره آموزشی به افراد کمک می کندتا مهارت های فکری خود را بالا برده و بتوانند زبان آلمانی خود را در دروس تخصصی رشته دانشگاهی شان تقویت کنند. این دوره دانش آموزان را از لحاظ تئوری و علمی آموزش داده و دانشجویان همراه با مطالعه کتاب های مشخص باید پژوهش و آزمایشات مختلفی را نیز انجام دهند.

تمامی دانشجویان خارجی متقاضی دانشگاه های آلمان در رشته های فنی مهندسی، ریاضیات و علوم مرتبط موظف به شرکت در این دوره و قبولی در امتحانات نهایی آن هستند. لازم به ذکر است افرادی که دوره های زبان آلمانی را به صورت جداگانه سپری کرده اند و دارای مدرک تایید شده و معتبر می باشند نیازی به گذراندن واحد های زبان آلمانی نداشته و از این مورد معاف می گردند.

معرفی کالج t-kurs آلمان

ضمنا در کالج های تی کورس آلمان دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان آلمانی طبق اصول و سیستم آموزشی کشور آلمان تدریس و آموزش داده می شود. دانش آموزان پس از گذراندن این دوره کاملا آماده تحصیل دروس دانشگاهی در رشته های مربوطه می شوند.

کالج های t-kurs برتر در آلمان

همانطور که می دانید نظام آموزشی آلمان از برترین ها در دنیا می باشد و طبق این موضوع کالج های این کشور نیز از برترین کالج های جهان بوده و از کیفیت و اعتبار بسیار خوبی برخوردار هستند. مدارک دریافتی از کالج های این کشور حتی می تواند برای تحصیل در برخی دیگر از کشورهای اروپایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در ادامه اسامی برخی از کالج های t-kurs برتر در آلمان که شما عزیزان قادر خواهید بود تا دوره مربوطه را در آن بگذرانید را آورده ایم:

  • کالج هامبورگ (Studienkolleg Hamburg)
  • موسسه فناوری کارلسروهه (Karlsruhe Institute of Technology)
  • کالج نیدرزاکسن (Niedersächsisches Studienkolleg)
  • کالج زاکسن (Studienkolleg Sachsen)
  • کالج هایدنبرگ (Heidelberg University)
  • کالج ویسمار (Hochschule Wismar Studienkolleg)
  • کالج بین المللی (Internationales Studienkolleg)

ضمنا در این جا باید به این نکته اشاره کنیم که برای شرکت در کالج های t-kurs آلمان هیچ گونه شرط یا محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است، اما برای اینکه شرایط اخذ ویزا و همچنین تحصیل برای افراد بهتر باشد داشتن حداقل 18 سال سن مناسب است.

مدت زمان دوره t-kurs در آلمان

مدت زمان دوره t-kurs در آلمان

شرکت در کالج های T-Cours آلمان نیاز به آمادگی کامل داشته تا بتوانید دروس و آموزش های این دوره را کاملا فرا گرفته و در نهایت موفق به قبولی در آزمون نهایی و پشت سر گذاشتن آن و پذیرش در دانشگاه های این کشور شوید. مدت زمان دوره t-kurs آلمان یک سال بوده که در دو ترم مجزا به دانشجویان ارائه می شود.

دقت کنید که مدت زمان کلاس ها در هفته 36 ساعت خواهد بود و شرکت در آن ها اجباری می باشد. پس اگر دانشجویی بدون دلیل موجه از حضور در کلاس امتناع و یا غیبت نماید، قطعا از دوره اخراج می شود. پس حتما به این نکته دقت کافی داشته باشید.

ضمنا در صورتی که موفق به پشت سر گذاشتن دوره نشوید و در آزمون نهایی نمره مناسب کسب نکنید، می توانید دوباره دوره را بگذرانید. اما دقت کنید که هر ترم کالج های مربوط به رشته های ریاضی در آلمان به صورت مجزا بوده، یعنی اگر ترم اول را با موفقیت پشت سر گذاشتید، اما ترم دوم را خیر، دیگر نیازی به گذراندن ترم اول نیست و فقط باید یکبار دیگر ترم دوم را بگذرانید.

آزمون پایانی کالج های t-kurs آلمان

قطعا پس از پایان دوره آموزشی 1 ساله کالج های t-kurs آلمان همانطور که گفتیم باید در آزمون پایانی کالج های t-kurs آلمان  شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی شوید تا امکان تحصیل در دانشگاه های آلمان برای شما فراهم آید. دقت داشته باشید که تنها قبول شدن در آزمون کافی نخواهد بود.

زیرا سطح نمراتی که در آزمون به دست آورده و شیوه ای از تحصیل که از خود در حین گذراندن این دوره به نمایش گذاشته اید، نقش زیادی در دانشگاه محل تحصیل شما خواهد داشت. یقینا هرچه بتوانید نمرات بالاتر و سطح علمی قوی تری را از خود به نمایش بگذارید، امکان این که در دانشگاه های برتر و رتبه بالاتر آلمان قادر به تحصیل شوید بیش تر می شود.

جهت شرکت در آزمون این دوره باید نکات و قوانین را رعایت کنید، که قطعا در حین گذراندن دوره به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اما در ادامه ما جهت کسب اطلاعات بیش تر و تکمیلی آن ها را خواهیم گفت.

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستیم تا مسیر مهاجرت را با آرامش و در کمترین زمان ممکن طی کنید.

اگر به بخش ما تا حالا چیکار کردیم از منوهای بالای سایت سری بزنید می توانید با تجارب مراجعین ما آشنا شوید که چگونه ناباورانه در کمترین زمان ممکن به ویزاهای خود دست یافته اند.

در فیلم برخی از ویزاهای کشور آلمان را میبینید که برای کلاینت های موسسه رجبی ارسال شده است.

نمایش ویدیو درباره ویزاهای-کشور-آلمان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در کالج ها و دوره های زبان خارجی با همراهی کارشناسان حرفه ای رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قوانین آزمون t-kurs آلمان

آزمون کالج های T-Cours آلمان همانند دیگر آزمون های سنجش آمادگی تحصیلی در سراسر جهان، دارای شرایط و قوانین خاص خود می باشد. متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، ملزم به رعایت این شرایط خواهند بود. شرایط و قوانین آزمون t-kurs آلمان به شرح زیر است:

  • شخص متقاضی باید از مقطع دبیرستان فارغ التحصیل شده و مدرک دیپلم داشته باشد.
  • همراه داشتن هایلایت، لاک غلط گیر و مداد رنگی در جلسه آزمون اکیدا ممنوع است.
  • همراه آوردن اصل پاسپورت برای ورود به آزمون الزامی می باشد. (کپی قابل قبول نیست)
  • درب حوزه امتحانی از زمان مقرر بسته شده و درصورتی که نتوانید سر وقت به حوزه امتحانی وارد شوید، مبلغ پرداختی شما نیز عودت داده نخواهد شد.
  • داشتن مدرک زبان B1 یا B2 با توجه به کالجی که برای آن اقدام کرده‌اید، ضروری است.
  • همراه داشتن دیکشنری، وسایل الکترونیکی مانند موبایل و کپی برداری کاملا ممنوع بوده و در صورت مشاهده از جلسه امتحان و شرکت در این حوزه محروم خواهید شد.
  • خارج کردن برگه امتحانی فقط با هماهنگی مجاز است.
  • خروج فرد از محل برگزاری امتحان بدون هماهنگی، تخلف می باشد.
  • همراه داشتن ساعت مچی، خوراکی و کشیدن سیگار ممنوع است.
  • نتایج آزمون تنها به خود شخص تحویل داده خواهد شد و عواقب در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی در اختیار دیگران بر عهده خود فرد است.

در مقالات زیر اطلاعات ارزشمندی برای علاقه مندان تحصیل در دانشگاه های آلمان ارائه شده است.

هزینه تحصیل در کالج های t-kurs آلمان

مبحث هزینه های همواره یکی از اصلی ترین مباحث مدنظر دانشجویان خارجی می باشد. در همین رابطه شاید سوال داشته باشید که هزینه تحصیل در کالج های t-kurs آلمان چقدر می باشد؟! همانطور که در بالا اشاره کردیم کالج های T-Cours آلمان را در دو نوع کالج دولتی و خصوصی می توانید پشت سر بگذارید.

تحصیل در کالج های دولتی به مانند تحصیل در تمامی دوره های تحصیلی کشور آلمان، رایگان می باشد، اما کالج های خصوصی شهریه لازم را دریافت می کنند. البته در کالج های دولتی نیز باید مبلغی در حدود 100 تا 400 یورو بابت خدمات دانشجویی و هزینه ثبت نام پرداخت کرد، اما دیگر شهریه ای دریافت نمی شود.

کالج های خصوصی باتوجه به قوانین و شرایط خود، میزان شهریه را مشخص می کنند که می تواند برای یک دوره  یک ساله از 4 تا 30 هزار یورو را در بر بگیرد. به این نکته نیز دقت کنید، که برخی از دانشگاه های برتر آلمان مدارک کالج های خصوصی را مورد قبول نمی دانند. پس پیش از ثبت نام حتما از این موضوع در دانشگاه انتخاب خود مطلع شوید.

سوالات پر تکرار کالج های T-Cours آلمان

باید بدانید که اگر دوره کالج های T-Cours آلمان را در کالج های دولتی پشت سر بگذارید این امر رایگان خواهد بود، اما کالج های خصوصی با پرداخت شهریه همراه هستند.

 مدت زمان تحصیل در کالج های T-Cours آلمان یک سال می باشد.

بله، برای ورود به کالج های T-Cours آلمان باید در آزمون های ورودی آن شرکت کنید، اما معمولا کالج های خصوصی آزمون برگزار نمی کنند.

 شرکت در کالج های T-Cours آلمان برای افرادی است که قصد دارند در رشته های فنی مهندسی، ریاضیات، شیمی و سایر علوم مربوطه تحصیل کنند.

بله، متقاضیانی که قصد تحصیل در کالج های T-Cours آلمان را دارند باید دارای حداقل سطح B1 در زبان آلمانی باشند.

چناچه نیاز به کسب مشاوره خصوصی و طبق شرایط خود در رابطه با کالج های T-Cours آلمان دارید، حتما با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. ضمنا مقاله مهاجرت به آلمان را نیز مطالعه کرده و از شرایط و روش های قانونی موجود مطلع شوید.

تجارب سه نفر از مراجعین رجبی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی آلمان شده اند را ببینید و بشنوید.

نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان آلمان
نمایش ویدیو درباره علیرضا عبدالهی آلمان
نمایش ویدیو درباره امیر حسین علامه آلمان

36 دیدگاه در “کالج های t-kurs آلمان

  1. کالج های t-kurs آلمان رضا گفت:

    سلام ببشخید یه سوال دیگه داشتم ایا اینکه میگن کالج ها نمره ای که از خود کالج میگیریم با نمره دیپلم ایرانمون جمع میبندن و میانگین میگیرن یعنی ریز نمرات دروس کالجو با ریز نمراتی که تو امتحان نهایی ایران بدست اوردیم جمع میبندن یا نه معدل کلی که تو کالج بدست بیاریمو با معدل کل دیپلم ایران جمع میبندن؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      معدل کل دیپلم ایران با ضریب یک و نمره نهای کالج با ضریب دو میانگین گرفته می شود .
      با تشکر از سوال شما

  2. کالج های t-kurs آلمان مجله مهاجرت گفت:

    سلام.وقت بخیر .
    در مورد تحصیل در آلمان با دیپلم فنی حرفه ای میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      در صورت 12 ساله بودن دیپلم میتوانید اپلای کنید .
      با تشکر از سوال شما

  3. کالج های t-kurs آلمان رها گفت:

    سلام میشه لطفاً بفرمایید منظورتون از معدل دیپلم نمره ی پایان سال دوازدهم هست یا میانگین دهم تا دوازدهم؟ و اینکه معدلش چقدر تاثیر داره؟
    ممنون از زحماتتون

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      معدل کل دیپلم ( دوره دبیرستان ) مد نظر می باشد .

      با تشکر از سوال شما

  4. کالج های t-kurs آلمان سجاد گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    آیا میشه با دیپلم علوم انسانی وارد کالج t course شد؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بستگی به کالج دارد . تا 50 درصد شانش پذیرش وجود دارد .

      با تشکر از سوال شما

  5. کالج های t-kurs آلمان حنا گفت:

    با سلام
    ببخشید با داشتن دیپلم ریاضی .میشه برای کالج mk اپلای کرد؟ البته من دانشگاه کارشناسی مکانیک خوندم

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام و درود بله امکان پذیر است .

  6. کالج های t-kurs آلمان پیمان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    لیست کالجهای t رو ارکجامیتونم تهیه کنم؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بررسی و سرچ این موارد توسط تیم اجرایی و برای کلاینت های مجموعه انجام می شود .

      با تشکر از سوال شما

  7. کالج های t-kurs آلمان NA گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    من دیپلم با معدل ۱۸/۸۲ فنی حرفه ای رشته حسابداری دارم ولی الان ۳ ترم دانشگاه ازاد رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار گذروندم و ۲۱ سالمه. مدرک b1 دارم . این امکانو دارم واسه Tkurs اپلای کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله میتوانید اپلای کنید .

      با تشکر از سوال شما

      1. کالج های t-kurs آلمان پیمان گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        لیست کالجهای t رو ارکجامیتونم تهیه کنم؟

        1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          بررسی و سرچ این موارد توسط تیم اجرایی و برای کلاینت های مجموعه انجام می شود .

          با تشکر از سوال شما

  8. کالج های t-kurs آلمان حسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    با دیپلم ۱۱ ساله هنرستان شانس ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، بالاتر هست یا ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ( ترم اخر کارشناسی ناپیوسته هستم ۲۵ ساله )
    میخواستم بدونم با شرایط من لیسانس رو میتونم از اول بخونم در دانشگاه های المان

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله امکان پذیر است .

      با تشکر از سوال شما

  9. کالج های t-kurs آلمان پارسا گفت:

    سلام درود به شما با مدرک زبان b2و نمره 16 دیپلم ایا امکان پذیرش کالچ t kurs هست؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله امکان پذیر است.

      با تشکر از سوال شما

  10. کالج های t-kurs آلمان آیدا گفت:

    درود ببخشید زمانی که بورسیه میشیم برای دانشگاه و باید یک سال کالج درس بخونیم باید هزینه به پردازیم یا خیر ؟ و اینکه وقتی بازم بورسیه میگیرم برای دانشگاه نیاز به پرداخت مبلغی هست یا خیر ؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان رایگان است و در دوره کالج و دانشگاه صرفا هزینه های ریجستری دانشگاه ( سالانه حدود 500 یورو) باید بپردازید.

      با تشکر از سوال شما

  11. کالج های t-kurs آلمان حسین نجفی گفت:

    سلام ببخشید من دیپلم انسانی دارم اما تمام دروس ریاضی دبیرستان را مسلط هستم میخواستم بدونم میتونم وارد کالج t kurs بشم؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر برای پذیرش کالج تی کورس نیاز به دیپلم ریاضی یا تجربی است.

      با تشکر از سوال شما

  12. کالج های t-kurs آلمان Matin nouri گفت:

    سلام ببخشید من دیپلم انسانی دارم ولی تمام دروس رشته ریاضی دبیرستان را به شکل خصوصی آموزش دیدم امکان شرکت در کالج t kurs را دارم؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      خیر برای پذیرش کالج تی کورس نیاز به دیپلم ریاضی یا تجربی است.

      با تشکر از سوال شما

  13. کالج های t-kurs آلمان آریا گفت:

    سلام با دپیلم تجربی امکان شرکت در کالج های T وجود داره؟

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله با دیپلم تجربی برای کالج tkurs می‌توان اپلای کرد.

      با تشکر از سوال شما

    2. کالج های t-kurs آلمان پیمان گفت:

      سلام، ببخشید من در رشته ریاضی فیزیک با معدل الف هستم و می خواستم بدونم معدل الف و ب چقد تاثیر در قبولی در کالج تی کورس دارد؟

      1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        معدل دیپلم تان تاثیر گذار است که اگر بالای 16 باشد مناسب است.

        با تشکر از سوال شما

        1. کالج های t-kurs آلمان ریحانه گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          من دیپلمم نظام جدیده و معدل کل دیپلمم ۱۶ و خورده ای است
          ولی در امتحان نهایی متاسفانه دو تا از درسامو بد دادم و تک ماده زدم و ماس شدم دیپلم هم تجربیه و مدرک b1 دارم خواستم بدونم ممکنه کالج tkurs از مدرک زبان و معدل صرف نظر کنه و به اون دو تا دروس گیر بده و ریجکتم کنه؟البته کالج خصوصی میخوام اپلای کنم

          1. کالج های t-kurs آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

            با سلام
            پذیرش کالج تی کورس رو میتوانید دریافت کنید . اما برای ورود به دانشگاه هم نمرات شما بررسی می شود و باید تلاش زیادی داشته باشید .
            در کل نشدنی نیست ولی کمی سخت است . ضمنا آزمون test as میتواند تا حدودی به معدل شما کمک کند .
            با تشکر از سوال شما

  14. کالج های t-kurs آلمان Masoud گفت:

    سلام خسته نباشید
    می خواستم بدونم میشه با مدرک دیپلم فنی حرفه ای الکترونیک هم برای کالج تی کورس درخواست داد یا خیر؟
    ممنون

    1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با دیپلم 12 ساله هنرستان میتوانید برای کالج t kurs اپلای کنید.

      با تشکر از سوال شما

    2. کالج های t-kurs آلمان علی گفت:

      سلام خسته نباشید
      میخواستم بدونم که میشه با مدرک دیپلم فنی حرفه ای برق (الکتروتکنیک)هم برای کالج تی کورس درخواست داد
      و برای کارشناسی ارشد کالج المان به چه معدلی نیازه؟
      ممنون بابت زحماتتون

      1. کالج های t-kurs آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        برای تحصیل در مقطع لیسانس آلمان شما به دیپلم ۱۲ ساله احتیاج دارید .
        برای تحصیل فوق لیسانس ترجیحا معدل بالای ۱۴ باشد البته ناگفته نماند که هرچه معدلتون بیشتر باشه شانس پذیرش در دانشگاه های بهتر را دارید.

        با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3/5 - (2 امتیاز)
منو
خانه