بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل به نوعی همان شهرهای اصلی و بزرگ این کشور هستند که دانشگاه های برتر و موسسات آموزش عالی معتبری را در خود جای داده اند و با داشتن امکانات و رفاه کافی تحصیل در ایتالیا را به بهترین نحو ممکن برای دانشجویان فراهم می آورند.

چنان چه شما هم قصد مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در آن را دارید با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) دراین مقاله همراه شوید تا بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل بهتر بشناسید ، همچنین مطالعه مقاله تحصیل در ایتالیا می تواند دید کاملی در خصوص هزینه های تحصیل و ورود به مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور را به شما ارائه دهد ؛ مقاله لینک شده را ختما مرور کنید.

البته در اکثر موارد دانشجویان با توجه به شرایط دانشگاه و هدف خود در رابطه با رشته تحصیلی ، مجبور به انتخاب می شوند و انتخاب شهر در مراحل بعد قرار می گیرد  اما در رابطه با رشته هایی که در اکثر دانشگاه ها تدریس می شود و عمومیت بالاتری دارند یقینا اکثر افراد سعی در انتخاب شهرهای مناسب با سلیقه و شرایط خود خواهند داشت که در این جا لازم است که اطلاعات لازم در رابطه با هریک از شهرهای ایتالیا را داشته باشند.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

در ابتدای این مقاله ، روناک ، همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در یک فایل ویدئویی و پادکست صوتی خلاصه این محتوا را ارائه میدهد ، در کمتر از دو دقیقه مهمترین اطلاعات این مقاله را دریافت می کنید و امکان دانلود و ذخیره سازی فایل پادکست هم برایتان فراهم است.

پادکست بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل​

پخش ویدیو

تمایز شهرهای دانشجویی با دیگر شهرهای ایتالیا

شهرهای ایتالیا از لحاظ فرهنگی و آداب و رسوم شباهت های بسیاری با یکدیگر داشته و یک مهاجر جدای از شرایط آب و هوایی و معماری شهرها تغییرات بزرگ چندانی در دیگر موارد پیدا نخواهند کرد ، همچنین ایتالیا در مقابل دیگر کشورهای اروپایی از لحاظ آداب و رسوم و محیط های دوستانه و خانوادگی شباهت های نزدیک تری با ما ایرانیان دارد که مزیتی بسیار خوب و علی است.

شناخت بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل از این لحاظ مثمر ثمر بوده که شما می توانید با مقایسه هزینه ها ، دانشگاه ها ، شرایط آب و هوایی ، امکانات دانشجویی و غیره مناسب ترین شهر را از میان شهرهای برتر این کشور انتخاب نمایید ، به یقین این گونه از تحصیل لذت بخش تر وپر بازده تری نیز بهره مند خواهید شد.

تحصیل در شهر ونیز ایتالیا​

Study Venice, Italy

تحصیل در شهر ونیز ایتالیا

شهر ونیز به عنوان یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان ، یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل در ایتالیا است ، تحصیل  در شهر ونیز ایتالیا با داشتن جزیره های کوچک و متفاوت مناظر زیبایی را به نمایش گذاشته و به دانشجویان فرصت می دهد تا علاوه بر بهره مندی از امکانات تحصیلی از زندگی دلپذیری نیز بهره مند گردند ، در این شهر علاوه بر تحصیل در دانشگاه های با کیفیت و معتبر آن ، قادر خواهید بود تا از فضای توریستی و همیشه پر شور و حال این شهر لذت ببرید و همواره شب ها در غوغای جشن ها و مهمانی لذت ببرید ، با انتخاب ونیز علاوه بر تحصیل شما یک سفر هیجان انگیز تفریحی را هم تجربه خواهید نمود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شماره خود را درج کنید تا مشاوران ما ضمن تماس ، شرایط تان را بررسی کرده و شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر دانشجویی بولونیا در ایتالیا

همچنین در میان دیگر شهرهای کشور ایتالیا شاید نام شهر بولونیا را کمتر شنیده باشید ، اما این شهر زیبا فرصت های آموزشی بی نظیری را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد و دانشگاه اصلی این شهر که با همین نام از سال 1088 فعالیت می نماید از قدیمی ترین دانشگاه های جهان محسوب می شود.

شهر دانشجویی بولونیا در ایتالیا یک شهر توریستی و دانشجویی است که از هزینه های خوراک و اسکان مناسب و مقرون به صرفه ای بهره می برد و این مورد بسیار در نظر دانشجویان بین المللی خوب و قابل ستودن است ، پس اگر به فکر هزینه کمتر جهت تحصیل در این کشور زیبا هستید بولونیا می تواند انتخاب مناسبی باشد.

تحصیل در میلان ایتالیا

تحصیل در میلان ایتالیا چگونه است ؟ میلان به عنوان یکی از برترین شهرهای دانشجویی شناخته می شود که قابلیت های بالایی در میزبانی از دانشجویان دارد و به طور قطع کسانی که به دنبال تحصیل و اخذ مدرک در ایتالیا هستند یقینا دانشگاهی از این شهر را در میان گزینه های خود داشته اند ، میلان سالیان درازی است که میزبان دانشگاه های مطرح اروپا و ایتالیا بوده است ، دانشگاه هایی همچون پلی تکنیک میلان ، دانشگاه میلان و دانشگاه ساکروکویرو میلان که افتخار آموزش دانشمندان بسیاری را دارند.

دامنه گسترده ای از رشته های آموزشی در این مراکز به زبان انگلیسی و ایتالیایی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد که از دنیای پزشکی و مهندسی آغاز شده و به دنیای هنر و مد ختم می شود و باید گفت که در تمامی زمینه ها دارای اعتبار و ارزش بالایی هستند.

شهر میلان هم مراکز اموزشی معتبری را در خود جای داده که تمامی دانشگاه های آن در رتبه بندی بین المللی جزو 700 دانشگاه برتر دنیا بوده و اخذ پذیرش از هرکدام شروع آینده ای موفق برای فرد است ، میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا با داشتن یک و نیم میلیون شهروند از پایتخت های مد و فشن در جهان نیز به شمار می رود.

تحصیل در میلان ایتالیا
سکونت دانشجویی در شهر رم ایتالیا

سکونت دانشجویی در شهر رم ایتالیا

نام رم برای اکثر افراد یادآور تاریخ باستان و ساختمان های باشکوه قدیمی است و به عنوان پایتخت کشور ایتالیا بیش از دو میلیون و ششصد هزار نفر را در خود جای داده و از قدیمی ترین شهرهای بشر محسوب می شود ، رم به عنوان یازدهمین مکان بازدید در جهان و سومین در اروپا معرفی شده و دانشگاه اصلی این شهر نیز رتبه سوم را در میان دانشگاه های ایتالیا به خود اختصاص داده است.

هر ساله دانشجویان زیادی به دنبال تحصیل در رم ایتالیا هستند که از معروف ترین دانشگاه های آن می توان به دانشگاه ساپینزا ، دانشگاه جان کابوت ، دانشگاه تورورگاتا اشاره کرد که در اکثر رشته دانشجویان را علاوه بر زبان ایتالیایی به زبان انگلیسی نیز آموزش می دهند.

شهرهای رم و میلان در میان بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل از مخارج و هزینه های گرانی برخوردار هستند که توجه به این موضوع پیش از اقدام جهت پذیرش در دانشگاه ها آن واجب می باششد تا در حین تحصیل و زندگی در آنان با مشکلی روبه رو نشوید.

خوب است بدانید بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت کاری به ایتالیا را هم دارند به رم میروند ، مقاله کار در ایتالیا می تواند ایده های بسیار خوبی برای کاریابی در این کشور به شما ارائه دهد.

این شهر همچنین قطب بانکداری و خدمات مالی ایتالیا بوده و در طول زمان نقش های مهمی را در تاریخ کشور ایفا کرده و از دیرباز در حوزه فرهنگی بسیار قوی عمل نموده است و حالا نیز دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبری را در خود جای داده است.

به روزترین و کامل ترین اطلاعات تحصیل در دانشگاه های ایتالیا را در مقالات زیر بخوانید .

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

دانشگاه ساپینزا ، دانشگاه جان کابوت ، دانشگاه تورورگاتا

دانشگاه های پلی تکنیک میلان ، دانشگاه میلان و دانشگاه ساکروکویرو میلان

همه دانشگاه های میلان در بین 700 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

در شهر بولونیا که یک شهر توریستی و دانشجویی است که از هزینه های خوراک و اسکان مناسب و مقرون به صرفه ای بهره می برد.

این شهر دارای دانشگاه های با کیفیت و معتبری است ،  فضای توریستی و همیشه پر شور و حالی دارد ، شب ها می توانید در غوغای جشن ها و مهمانی لذت ببرید ، با انتخاب ونیز علاوه بر تحصیل شما یک سفر هیجان انگیز تفریحی را هم تجربه می کنید.

البته بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل محدود به همین 4 شهر نیستند و شهرهای دیگری چون ناپل ، فلورانس ، پیزا ، پالرمو و برخی دیگر نیز از دانشگاه های بسیار خوب و معتبری برخوردار بوده و از رفاه بسیار بالایی نیز برخودار می باشد ، توصیه می کنیم با تماس با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی و یا حضور در دفاتر تهران و شیراز دراین رابطه با ما مشورت نموده و اطلاعات دقیقی به دست آورید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به ایتالیا با تمام روش های امن و قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید و با توجه به امکانات و خواسته های خود بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (76 امتیاز)
منو
خانه