كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا

كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا برای تمام دانشجویان خارجی مفید می باشد و می تواند یک کمک بزرگ برای مخارج آنان در خارج از کشورشان باشد و علاوه بر این باعث آشنایی بیش تر و سریع تر آنان با فرهنگ ، آداب و قوانین حاکم بر این کشور شده و در این میان باب آشنایی و معرفی به کارفرمایان مختلفی را فراهم ساخته و شانس استخدام و یافتن شغل پس از اتمام تحصیلاتشان را بسیار افزایش خواهد داد.

با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا را بهتر به شما معرفی نماییم ، همچنین با مطالعه مقاله تحصیل در ایتالیا با هر آنچه یک دانشجو برای اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا بایدبدانید آشنا شوید.

هنگامی که شما به عنوان یک دانشجو و با ویزای تحصیلی به این کشور وارد می شوید در حال ساختن زندگی جدید در میان مردمی با فرهنگ و عقاید متفاوت هستید ، طبیعتا به جهت آنکه بهتر بتوانید هرچه آسانتر و بهتر با زندگی در این کشور خو بگیرید و اطلاعات کشور ایتالیا را به دست آورید ، باید در کنار تحصیل وقت بیشتری را در میان مردم بگذرانید و چه چیزی بهتر از این که برای ای آشنایی ها شاغل شده و درآمدی هم کسب نموده تا بتوانید سطح زیندگی خود را در این کشور بالاتر هم ببرید.

كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا در همان ابتدای مهاجرت به ایتالیا و شروع به تحصیل در این کشور باعث شده که بتوانید پس از پایان تحصیلات خود بهتر و سریع تر ویزای کار خود را دریافت کرده و برای اقامت خود در این کشور اقدام نمایید.

فهرست مطالب
كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مشاوران ما می توانند برترین کارفرمایان ایتالیا بریا کار دانشجویی را به شما معرفی کنند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قوانین اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا

با قوانین اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا آشنایی دارید؟ در تمامی کشورهای دنیا شغل و حرفه هر فرد تا حد زیادی بر جایگاه اجتماعی وی تاثیر گذار است و این موضوع در کار دانشجویی هم وجود خواهد داشت و هرچه شغل شما معتبرتر باشد یقینا اعتبار و ارزش شما هم بالاتر خواهد رفت ، اما باید بدانید که شرایط کار همراه با تحصیل در کشور ایتالیا قوانین مربوط به خود را دارد که هر دانشجو موظف به رعایت آن ها می باشد.

فردی که به عنوان دانشجو به کشور ایتالیا وارد می شود باید برای اقامت طولانی و بیش از نود روز در این کشور ویزا داشته باشد ، دانشجویانی که برای دوره های آموزشی کوتاه مدت به ایتالیا می آیند اجازه کار پاره وقت دانشجویی را نخواهند داشت.

شغل پاره وقت مخصوص کسانی است که مهاجرت تحصیلی به ایتالیا کرده اند و تنها در زمان هایی محدود و مواقعی که در دانشگاه کلاس ندارند ، اجازه کار خواهند داشت ، این کار می تواند مربوط به رشته تحصیلی و حوزه مهارت فرد و یا شغلی در زمینه دیگر و نامربوط باشد ، اما در صورتی که بتوانید شغلی مرتبط با رشته تحصیلی تان در دوران دانشجویی بیابید زمینه داشتن کار و موقعیت شغلی مناسب در آینده را به خوبی فراهم نموده اید و از این طریق تجربه های زیادی به دست می آورید که در آینده کاری بسیار برایتان مفید خواهد بود.

قوانین اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا
ساعات اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا​

Student Job Hours

ساعات اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا

مانند آنچه در خصوص تحصیل در فرانسه گفتیم ، دانشجویان با توجه به مقطع تحصیلی اجازه کار بین 10 تا 30 ساعت در هفته را دارند که کمترین آن مربوط به دانشجویان کارشناسی و بیشترین مربوط به دوره دکترا است ، همچنین روزهای تعطیل و ایام مابین دو ترم زمان مناسبی برای کار به صورت تمام وقت است که دانشجویان می توانند به درآمد بالاتری دست پیدا کنند.

درآمد کار دانشجویی و پاره وقت در کشور ایتالیا نمی تواند پاسخگوی تمام مخارج شما در این کشور باشد زیرا متوسط دستمزد کار دانشجویی در ایتالیا 9 یورو در ساعت است که مجموع آن نهایتا پاسخگوی اجاره خوابگاه و یا محل سکونت شما باشد.

به رغم وجود تمامی امکانات زندگی و اقتصاد قوی این کشور کاریابی و بیکاری یکی از معضل های مهم این کشور به شمار می رود و ایتالیا در سال های اخیر نتوانسته تمامی دانشجویان فارغ التحصیلی خود را در رشته تحصیلی شان به کار گیرد از این رو ممکن است شما در سال های نخست مجبور باشید در شغل های دیگر به کار مشغول شده و با کسب تجربه بیشتر به حوزه تخصصی خود راه یابید.

فراموش نکنید که شما در هر صورت یک مهاجر تازه وارد به ایتالیا محسوب می شوید و باید خود را آماده پذیرش و کسب تجربه های فراوان کنید تا بتوانید به موفقیت و جایگاه اجتماعی خوبی در این کشور برسید بنابراین داشتن اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا به خودی خود موهبت بزرگی به حساب می آید.

برای تحصیل در دانشگاه های ایتالیا اطلاعاتی نیاز دارید که همه را یکجا در مقالات زیر به شما تقدیم می کنیم.

نقش مهم زبان ایتالیایی در کاریابی در ایتالیا

اصل اول برقراری ارتباط در هر جامعه ای دانستن زبان مردم آن کشور است ،نقش مهم زبان ایتالیایی در کاریابی در ایتالیا امری غیر قابل انکار است و می تواند کمک شایانی به پیشرفت شما داشته باشد.

در قدم اول شما باید به زبان ایتالیایی تسلط کافی پیدا کنید تا بتوانید کار مناسبی یافته و حتی در هنگام تحصیل و در بهترین دانشگاه های ایتالیا با مشکل مواجه نشوید ، شما حتی اگر به زبان انگلیسی به تحصیلی مشغول شوید می خواهید به مدت چند سال در کشوری با زبان ایتالیایی اقامت داشته باشید پس از یادگیری آن غافل نشوید.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با آموزش زبان ایتالیایی و کالج های زبان در ایتالیا با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل فرمایید و در رابطه با شرایط و مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در این مراکز ، هزینه ها و سایر شرایط اطلاعات مناسبی به دست آورید.

نقش مهم زبان ایتالیایی در کاریابی در ایتالیا
نحوه کاریابی دانشجویی در کشور ایتالیا

نحوه کاریابی دانشجویی در کشور ایتالیا

نحوه کاریابی دانشجویی در کشورایتالیا را در این بخش شرح می دهیم ، بعد از داشتن اجازه کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا شما می توانید از طریق سایت های مختلف ، روزنامه ها ، موسسات مربوط و یا حتی دوستان و آشنایانتان کمک گرفته و کاری مناسب بیابید ، یافتن کار از داخل این کشور بسیار راحت تر صورت می گیرد و شما می توانید از نزدیک تمامی شرایط را به خوبی بررسی کرده و تا حد ممکن شغل مرتبط با رشته تحصیلیتان را یافته و در آن شاغل شوید.

برای استخدام در کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا ، کارفرما از شما ویزای تحصیلی ، عکس و کد مالیاتی را درخواست خواهد کرد که باید به طور کامل آن ها را ارائه کنید ، کشور ایتالیا با وجود داشتن شرایط کاری محدود در برخی از زمینه ها همچنان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای زندگی در دنیا به شمار می رود.

انجام دادن کار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا مزایای بسیاری را برای دانشجویان در بر دارد که در این مطلب کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به برخی از آنان اشاره کردند ، پیشنهاد می کنیم مقاله کار در ایتالیا را نیز بخوانید.

در هر کشوری درس بخوانید قوانین کار دانشجویی مختص خود را دارد ، مقالات زیر برای تکمیل اطلاعات شماست.

سوالات پر تکرارکار دانشجویی در ایتالیا

شما باید به زبان ایتالیایی تسلط کافی پیدا کنید چون یافتن کار مناسب و تحصیل در این کشور نیازمند ارتباط با مردم است ، شما حتی اگر به زبان انگلیسی به تحصیلی مشغول شوید باز هم برای زندگی و تحصیل در ایتالیا باید زبان این کشور را یاد بگیرید.

دانشجویان بسته به مقطع تحصیلی اجازه کار بین 10 تا 30 ساعت در هفته را خواهند داشت که کمترین آن مربوط به دانشجویان کارشناسی و بیشترین مربوط به دوره دکترا می باشد.

خیر ، درآمد کار دانشجویی و پاره وقت در کشور ایتالیا حدوداً  9 یورو در ساعت است که با آن می توانید مبلغ اجاره خوابگاه و یا محل سکونت را پرداخت کنید.

خیر دانشجویانی که برای دوره های آموزشی کوتاه مدت به ایتالیا می روند نمیتوانند کار دانشجویی داشته باشند.

شما تنها در زمان هایی که کلاس دانشگاه ندارید اجازه کار کردن خواهید داشت.

دراین مقاله با كار پاره وقت دانشجویی در ایتالیا​ آشنا شدید ، شما عزیزان با هر رشته و مقطع تحصیلی و تنها با بهره مندی از مشاوره صحیح می توانید شانس ورود خود به دانشگاه های ایتالیا را داشته باشید ، کافیست با ما در موسسه مهاجرتی رجبی از طریق شماره تلفن های دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید ؛ همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کشور کهن ایتالیا می توانید مقاله مهاجرت به ایتالیا را مرور کرده و با تمام روش های امن و سریع ورود و اقامت در این کشور از جمله کار ، سرمایه گذاری ، ازدواج و سایر روش ها آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.8/5 - (73 امتیاز)
منو
خانه