تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان هدف دانشجویان خارجی بسیاری از اقصی نقاط جهان است که برای دست یابی به آینده ای روشن و موفق خواهان تحصیل در این دانشگاه هستند.

دانشگاه پلی تکنیک میلان قدیمی ترین دانشگاه میلان است که در رشته های مهندسی ، معماری و طراحی از اعتبار و شهرتی مثال زدنی برخوردار می باشد.

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا با شرایط و قوانین تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان بیش تر آشنا شوید.

همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا ، مقاله تحصیل در ایتالیا را به عنوان مرجعی مهم و به روز بخوانید تا با شرایط کلی تحصیل در دانشگاه های ایتالیا آشنا شوید و مزایا و معایب آن را بدانید.

دانشگاه پلی تکنیک میلان در سال 1863 میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون دانشجویان بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و افتخارات بسیاری را در جهان به دست آوره اند ، باید به این نکته اشاره کنیم که این دانشگاه با ارائه کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی دانشجویان ‌بین‌المللی خود را تحت حمایت و پشتیبانی قرار ‌می دهد.

دانشجویان علاقمند از کشورمان می‌توانند از بورسیه استانی ایتالیا که شامل حال دانشجویان اهل کشورهای جهان سوم ‌می‌شود ، بهره‌مند گردند که بهره‌مندی از این کمک هزینه این امکان را برای آنان فراهم ‌می‌کند که بتوانند بدون پرداخت شهریه دانشگاهی به ادامه تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان بپردازند.

نکته : تمام عناوین موجود در فهرست مطالب به شرح ارائه شده برای آن لینک هستند .

فهرست مطالب
تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

برای کسب اطلاعات به روز در خصوص تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان می توانید از ویدئو و پادکست ارائه شده در این بخش بهره مند شوید ، این فایل ها را روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تهیه و ارائه نموده است.

پادکست تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

نمایش ویدیو درباره تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

دانشکده های دانشگاه پلی تکنیک میلان

همانطور که گفتیم دانشگاه پلی تکنیک میلان یکی از برترین مراکز آموزشی ایتالیا در زمینه های مهندسی و معماری است و باید بدانید که تمرکز بر این رشته ها در این دانشگاه بسیار زیاد است ، این دانشگاه از 4 دانشکده اصلی تشکیل شده است که 12 دپارتمان را در خود جای داده اند ؛ دانشکده های دانشگاه پلی تکنیک میلان به شرح زیرند:

  • دانشکده معماری شهرسازی مهندسی ساختمان
  • دانشکده طراحی
  • دانشکده مهندسی عمران ، محیط زیست و مدیریت زمین
  • دانشکده مهندسی صنایع و اطلاعات

همچنین 12 دپارتمان این مجموعه نیز به شرح زیر هستند:

  • دپارتمان علوم و فناوری هوافضا (DAER)
  • گروه معماری و شهرسازی (DASTU)
  • گروه معماری ، محیط زیست و مهندسی ساخت و ساز (DABC)
  • گروه شیمی ، مواد و مهندسی شیمی (DCMC)
  • گروه مهندسی عمران و محیط زیست (DICA)
  • بخش طراحی (DESIGN)
  • گروه الکترونیک ، اطلاعات و مهندسی زیستی (DEIB)
  • بخش انرژی (DENG)
  • گروه مدیریت ، اقتصاد و مهندسی صنایع (DIG)
  • دپارتمان ریاضیات فرانچسکو بریوشی (DMAT)
  • دپارتمان مهندسی مکانیک (DMEC)
  • دپارتمان فیزیک (DFIS)
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در برترین رشته ها و دانشگاه های ایتالیا با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

دانشگاه پلی تکنیک میلان به عنوان یک دانشگاه بین المللی رشته های تحصیلی خود را علاوه بر زبان ایتالیایی به زبان انگلیسی نیز ارائه می کند ، اما زبان اصلی و رسمی آموزش در این مرکز همان زبان ایتالیایی است ، یقینا شما برای پذیرش و قبولی در هریک از رشته های این دانشگاه باید مدرک زبان معتبری را جهت اثبات تسلط به زبان مورد نظر به دانشگاه ارائه کنید که هرچه نمره و یا سطح بالاتری نیز داشته باشید ، تاثیر بیش تری در قبولی شما خواهد گذاشت.

نکته قابل ذکر این است که در پلی تکنیک میلان فقط رشته طراحی معماری و مهندسی عمران در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی تدریس می شود و زبان تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان در این مقطع فقط به زبان ایتالیایی ارائه می گردند.

در دوره های تکمیلی شرایط متفاوت است ، زیرا مقطع دکتری فقط به زبان انگلیسی و مقطع کارشناسی ارشد به هر دو زبان ارائه می شوند.

در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه 42 رشته به زبان انگلیسی ارائه می شوند که برای پذیرش در آن ها می توانید یکی از مدارک زیر را ارائه کنید:

  • مدرک انگلیسی کمبریج پیشرفته در سطح B1
  • مدرک آیلتس با حداقل نمره 6
  • مدرک تافل با حدقال نمره 78
  • مدرک تافل ردیگ و لسنینگ با حداقل نمره 720

همچنین دانشجویان می توانند پیش از شروع به تحصیل در دوره های زبانی که همین مرکز ارائه می کند شرکت نموده و هم سواد زبانی خود را افزایش دهند و هم مدرکی دریافت خواهند کرد.

زبان تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پلی تکنیک میلان

دانشگاه پلی تکنیک میلان یکی از دانشگاه های ایتالیا است که سالانه تعداد قابل توجهی بورسیه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی برای تحصیل اعطا می کند که به افراد شایسته تعلق می گیرد ، پس مسلما هرچه رزومه قوی تر و پر بارتری را به دانشگاه ارسال کنید از امتیاز بالاتری برای رسیدن به بورسیه های تحصیلی در دانشگاه پلی تکنیک میلان خواهید داشت.

یکی از مشهورترین بورسیه هایی که دانشجویان کشورمان می توانند از آن بهره ببرند ، بورسیه استانی ایتالیا می باشد که برای دانشجویان جهان سوم در نظر گرفته شده است و با دریافت آن قادر خواهید بود تا بدون نیاز به پرداخت شهریه دانشگاه به تحصیل مشغول شوید ، اما علاوه بر این دانشگاه پلی تکنیک میلان بورسیه های دیگری را نیز به دانشجویان اعطا می کند که با نام های بورسیه تحصیلی پلاتین ، بورسیه تحصیلی طلایی‌ ، بورسیه تحصیلی نقره‌ای ، و بورسیه تحصیلی DSU شناخته می شوند.

اما چنان چه قصد دارید که از بورسیه های تحصیلی دیگری استفاده کنید ، باید از شرایط به روز هر نوع بورس تحصیلی مطلع شوید و مدارک خود را برای دریافت آن در حین ثبت نام ارسال کنید ، جهت اطلاع دقیق از شرایط لازم این بورسیه ها می توانید با مشاورین ما در موسسه رجبی ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات به روز و صحیح در خصوص تحصیل در دانشگاه های ایتالیا را با مطالعه مقالات زیر کسب کنید.

تحصیل دکترا در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل دکترا در دانشگاه پلی تکنیک میلان می تواند شما را به درجات بالایی از علم برساند ، تحصیل مقطع دکترا بالاترین سطح تحصیلات در سیستم دانشگاهی پلی تکنیک میلان را تشکیل می دهد.

تحصیل دکترا در دانشگاه پلی تکنیک میلان

هدف از ارائه مقطع دکتر ا در این دانشگاه آماده سازی محققانی است که دارای مهارت و استعداد کافی برای پیگیری و انجام فعالیت های تحقیقاتی در مراکز تحقیقاتی ، ادارات دولتی و موسسات دانشگاهی باشند. 

این دانشگاه برنامه های دکترا را در تمام زمینه های معماری ، مهندسی و طراحی صنعتی ارائه می دهد و دسترسی به برنامه های دکترا بر اساس بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های پژوهشی افراد به همراه رزومه های تحقیقاتی و پژوهشی و هرگونه مقالات و دستاوردهای بین المللی صورت می پذیرد.

تحصیل در دوره های دکترا این دانشگاه حداقل 3 سال به طول خواهد انجامید و معمولا اکثر رشته ها به صورت فاند به دانشجویان ارائه می گردد که هزینه شهریه دانشگاه را برای آنان رایگان می کند و حتی شاید در برخی موارد حقوقی نیز به انان تعلق پذیرد.

علاوه بر این در میان خوابگاه های دانشگاه یکی از ساختمان از بقیه مجلل تر و با امکانات و خدمات بیش تری در دسترس قرار دارد که مختص به دانشجویان دکترا و برخی از برگزیدگان دوره کارشناسی ارشد این مرکز است.

 ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی به دور از هر گونه تفکر بازاریابی به دنبال ارائه اطلاعات صحیح و به روز برای علاقه مندان مهاجرت هستیم ، نتیجه اعتماد به ما رسیدن به اهداف مهاجرتی در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه است ؛ تعدادی از ویزاهایی که کلاینت های موسسه رجبی توانسته اند اخذ کنند را در ویدئوی ارائه شده می بینید ، همچنین می توانید برای شنیدن تجربیات کلاینت های ما به بخش “ما تا حالا چیکار کردیم؟” بروید.

برای دریافت مشاوره رایگان ، شماره تماس خود را در باکس مشاوره رایگان که در زیر همین ویدئو قرار دارد درج کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در دانشگاه های ایتالیا چیست؟ ما برترین ها را به شما معرفی می کنیم.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل رشته های مهندسی در پلی تکنیک میلان

تحصیل رشته های مهندسی در پلی تکنیک میلان در مقطع کارشناسی 3 تا 4 سال به طول می انجامد و همانطور که گفتیم به جز دو رشته تمامی رشته ها به زبان ایتالیایی در دسترس علاقمندان می باشد ، از جمله رشته های مهندسی که در پلی تکنیک میلان در دسترس دانشجویان است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی اتوماسیون
  • مهندسی زیست پزشکی
  • مهندسی ساختمان و ساخت و ساز
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی فیزیک
  • مهندسی عمران برای کاهش ریسک
  • مهندسی برق
  • مهندسی الکترونیک
  • مهندسی انرژی
  • مهندسی سیستم های محاسباتی
  • مهندسی محیط زیست و برنامه ریزی زمین
  • مهندسی تولید صنعتی
  • مهندسی مدیریت و تولید
  • مهندسی مواد و نانوتکنولوژی
  • مهندسی ریاضی
  • مهندسی مکانیک

برای ورود به این رشته ها باید مدرک دیپلم خود را کسب کرده باشید و از تسلط لازم و کافی به زبان ایتالیایی جهت تحصیل در این رشته ها برخوردار باشید ، لازم به ذکر است که این دانشگاه یکی از مراکز برتر ارائه رشته های مهندسی در ایتالیا می باشد و ورود به آن نیاز به ارائه یک رزومه قوی و متقاعد کننده دارد ، باید گفت پذیرش در رشته های مهندسی پلی تکنیک میلان کمی رقابتی است.

تحصیل الکترونیک در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل الکترونیک در دانشگاه پلی تکنیک میلان زیر نظر دانشکده مهندسی صنایع و اطلاعات این مرکز است که در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای آن به علاقمندان  ارائه می شود ، هرکدام از این دوره ها به ترتیب 3 سال ، 2 سال و 3 سال طول می کشد و زبان آموزش در مقاطع تکمیلی انگلیسی و در دوره کارشناسی ایتالیایی است.

هدف از ارائه این رشته در پلی تکنیک میلان ، ارائه مهارت‌های لازم برای رسیدگی به کلیه فرآیندهای مربوط به تبدیل ، تولید ، انتقال ، توزیع و بهره‌برداری نهایی از انرژی الکتریکی در کاربردهای خانگی و صنعتی است و در کنار آن باید توجه ویژه ای به پایداری کل فرآیند از نظر مالی و زیست محیطی صورت پذیرد.

جدیدترین نظرسنجی انجام شده توسط خدمات شغلی دانشگاه پلی تکنیک نشان می دهد که 100٪ از فارغ التحصیلان رشته کارشناسی مهندسی برق مشغول به کار هستند که 83 درصد آنان ظرف 6 ماه پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار شده اند.

تحصیل الکترونیک در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل رشته مکانیک در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل رشته مکانیک در دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا زیر نظر دانشکده مهندسی صنایع و اطلاعات این دانشگاه انجام می پذیرد که از دوره کارشناسی تا پایان دوره دکترای آن در این مرکز به علاقمندان ارائه می گردد ، این رشته نیز مانند اکثر رشته ها در مقطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی و در دوره کارشناسی به زبان ایتالیایی مورد تدریس واقع می شوند و به ترتیب هرکدام نیازمند 3 سال ، 2 سال و 3 سال زمان جهت دریافت مدرک می باشند.

یک کارشناس مکانیک فارغ التحصیل از این دانشگاه قادر به طراحی و توسعه محصولات و فرآیندهای مکانیکی و هماهنگی نصب و راه اندازی ماشین آلات و سیستم های مکانیکی پیچیده و در نهایت انجام کنترل های فنی در تمامی صنایع و کارخانجات می باشد ، مهارت های این افراد می تواند حتی در زمینه مهندسی صنایع گسترده و عظیم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

تحصیل رشته مد و فشن در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل رشته مد و فشن در دانشگاه پلی تکنیک میلان از گستردگی و اهمیتی بالایی برخوردار است به طوری که در این زمینه همکاری بسیار عمیق و سودمندی را با مؤسسه فناوری مد در نیویورک (FIT) به انجام رسانده که از اهمیت بالایی برای دانشگاه و دانشجویان برخوردار می باشد ، این همکاری حتی تا جایی پیش رفته است که سالانه تعدادی از دانشجویان دو دانشگاه به مدت 6 ماه تا یک سال در دانشگاه دیگر مهمان شده و آنجا درس خود را ادامه می دهند.

تحصیل رشته مد و فشن در دانشگاه پلی تکنیک میلان

رشته مد و فشن در دانشگاه پلی تکنیک زیر نظر دانشکده طراحی و در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به علاقمندان ارائه می شود که دوره کارشناسی به زبان ایتالیایی و دوره کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی و به ترتیب در مدت 3 سال و 2 سال مورد تدریس واقع می شوند.

از جمله دوره هایی که در مقطع کارشناسی ارشد این رشته برای دانشجویان در دسترس است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لباس ورزشی
  • طراحی لباس زیر
  • طراحی لوازم جانبی
  • طراحی الگوی کامپیوتری برای منسوجات و پوشاک
  • تکنیک های خیاطی پیشرفته و طراحی چرم
  • تجارت بصری

تحصیل رشته برنامه ریزی شهری در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل رشته برنامه ریزی شهری در دانشگاه پلی تکنیک میلان به دانشجویان علم این را می دهد که رشته های عمران ، معماری ، اقتصاد ، جامعه شناسی و تمام علوم مرتبط به مسائل شهری را در بستری امن و علمی که شهرسازی فراهم می کند ، به یکدیگر متصل نموده و کمک نمایند تا تا اصول شهرسازی به درست ترین و استاندارد ترین حالت خود عملی و اجرا گردد.

رشته برنامه ریزی شهری یک رشته نو و جدید نسبت به رشته هایی همچون عمران و معماری است و خود به نوعی زیر شاخه رشته معماری است که در دانشگاه پلی تکنیک از دوره کارشناسی تا دکترای آن برای دانشجویان علاقمند ارائه می شود ، این رشته زیر نظر دانشکده معماری شهرسازی مهندسی ساختمان ارائه می شود و مقاطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی و دوره کارشناسی به زبان ایتالیایی تدریس می شوند.

خوابگاه های دانشگاه پلی تکنیک میلان

خوابگاه های دانشگاه پلی تکنیک میلان از کیفیت ، امکانات و خدمات بسیار خوب و مناسبی برای دانشجویان بین المللی برخوردار می باشند و با توجه به نزدیکی و فضای خوب و مناسب آن ها معمولا نیازی به اجاره منزل نیست ، کمپ های این دانشگاه در سه شهر میلان لکو و کومو واقع شده اند که از 6 اقامتگاه با نام های لئوناردو ، گالیله ، انیشتین ، پارتو ، نیوتن و لوس تشکیل می شوند.

خوابگاه های این دانشگاه در مجموع 1700 اتاق را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که از امکاناتی همچون اینترنت وای فای ، اتو ، تلوزیون ، سرویس نظافت اتاق ، پرینتر رنگی ، لباسشویی و غیره بهره می برند ، همچنین در محیط خوابگاه ها امکانات دیگری همچون اتاق مطالعه ، اتاق تلوزیون ، آشپزخانه ، سالن ورزش ، اتاق موسیقی ، اتاق بازی و غیره نیز در دسترس دانشجویان می باشد.

لازم به ذکر است که اتاق های خوابگاه ها به صورت های مختلفی همچون مستقل و یک نفره تا 4 نفره موجود است که اقامت در هرکدام یک هزینه مختلفی را برای شما دارد ، این هزینه می تواند با توجه به نوع اتاق و برخی دیگر از خدمات سالانه از مبلغ 4500 یورو تا 8160 یورو را بر هر نفر در بر بگیرد.

خوابگاه های دانشگاه پلی تکنیک میلان

موقعیت مکانی دانشگاه پلی تکنیک میلان در ایتالیا

موقعیت مکانی دانشگاه پلی تکنیک میلان در ایتالیا کجاست؟ همانطور که گفتیم مقر ساختمان ها و کمپ های اصلی دانشگاه پلی تکنیک میلان در سه شهر میلان ، لکو و کومو واقع شده اند ، به نوعی این دانشگاه 7 کمپ اصلی خود را در سرتا سر شمال ایتالیا متمرکز کرده است ، میلان لئوناردو قدیمی ترین پردیس دانشگاه است و در سال 1927 افتتاح شده است که هنوز مورد استفاده قرار می گیرد و پردیس اصلی دانشگاه محسوب شده و شامل دفاتر اداری مرکزی ، ریاست دانشگاه و اکثر بخش‌های تحقیقاتی می شود.

پردیس میلان بوویسا در منطقه بوویسا میلان واقع شده و در سال 1989 راه اندازی شده که خود از پردیس دوراندو ( 1994 ) و پردیش لاماسا ( 1997 ) تشکیل شده است ، این دو پردیس واقع در شهر میلان می باشند و دیگر پردیس ها در خارج از میلان قرار گرفته که به شرح زیر می باشند :

  • پردیس کومو
  • پردیس لکو
  • پردیس کرمون
  • پردیس مانتوا
  • پردیس پیاچنزا

توجه داشته باشید که هر رشته و یا به نوعی هر دانشکده در یکی از این پردیس ها واقع شده اند و دانشجو در همان شهر هم تحصیل در کلاس درس شرکت نموده و هم دارای خوابگاه می شود.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه پلی تکنیک میلان

شهریه رشته های مختلف دانشگاه پلی تکنیک میلان

شهریه رشته های مختلف دانشگاه پلی تکنیک میلان دقیقا چقدر است؟ اگر نتوانید از بورسیه های تحصیلی این دانشگاه بهره ببرید ، پس تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان برای شما با پرداخت شهریه امکان پذیر می باشد که دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت حداکثر شهریه تخمین زده شده می باشند ، تحصیل در دوره کارشناسی در رشته های مختلف این دانشگاه برای هر ترم شهریه ای معادل 3726 یورو را در بر می گیرد که باید در دو قسط 889.59 یورویی و 2837.41 یورویی به دانشگاه پرداخت شود.

همچنین مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در تمامی رشته ها شهریه ای معادل 3891.59 یورو را شامل می شود که این مورد نیز باید در دو قسط و به صورت اولین قسط با مبلغ 888.59 و دومین قسط با مبلغ 3003 یورو به دانشگاه پرداخت گردد.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه پلی تکنیک میلان

خوشبختانه تمامی پردیس های دانشگاه پلی تکنیک میلان از دسترسی کامل به انواع وسایل نقلیه بهره لازم را می برند و دانشجویان می توانند با رسیدن به فرودگاه های شهر به وسیله مترو ، قطار سریع السیر ، تاکسی و اتوبوس خود را به هریک از کمپ های مد نظر برسانند ، همچنین در محیط دانشگاه سرویس های خود دانشگاه در ایستگاه های خود و در ساعات معینی در میان پردیس های مختلف تردد می کنند.

البته جابه جایی توسط سرویس های دانشگاه میان پردیس های آن رایگان است ، اما باز هم در همان نقاط تاکسی های شهری نیز در دسترس قرار دارند تا دانشجویان را به نقاط مختلف در سطح شهر برسانند ، باید بگوییم که وسایل نقلیه شهر میلان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با نظم و مقررات دقیقی فعالیت می نمایند.

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان

تحصیل در دوره کارشناسی در رشته های مختلف این دانشگاه برای هر ترم شهریه ای معادل 3726 یورو و مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در تمامی رشته ها شهریه ای معادل 3891.59 یورو را شامل می شود.

در پلی تکنیک میلان فقط رشته طراحی معماری و مهندسی عمران در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه شده و بقیه رشته ها در این مقطع فقط به زبان ایتالیایی تدریس می شوند ، اما در دوره های تکمیلی  مقطع دکتری فقط به زبان انگلیسی و مقطع کارشناسی ارشد به هر دو زبان تدریس می شود.

یکی از مدارک زیر :

  • مدرک انگلیسی کمبریج پیشرفته در سطح B1
  • مدرک آیلتس با حداقل نمره 6
  • مدرک تافل با حدقال نمره 78
  • مدرک تافل ردیگ و لسنینگ با حداقل نمره 720
  • بورسیه تحصیلی پلاتین
  • بورسیه تحصیلی طلایی‌ 
  • بورسیه تحصیلی نقره‌ای
  • بورسیه تحصیلی DSU

تحصیل در دوره های دکترا این دانشگاه حداقل 3 سال به طول خواهد انجامید و معمولا اکثر رشته ها به صورت فاند به دانشجویان ارائه می گردد که هزینه شهریه دانشگاه را برای آنان رایگان می کند و حتی شاید در برخی موارد حقوقی نیز به انان تعلق پذیرد ، علاوه بر این در میان خوابگاه های دانشگاه یکی از ساختمان از بقیه مجلل تر و با امکانات و خدمات بیش تری در دسترس قرار دارد که مختص به دانشجویان دکترا و برخی از برگزیدگان دوره کارشناسی ارشد این مرکز است.

در این مطلب تلاش کردم تا اطلاعات مورد نیاز در رابطه با تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک میلان را به صورت مفید و خلاصه به شما عزیزان ارائه نماییم ، چنان چه سوال یا ابهامی در این زمینه و یا دیگر زمینه های مهاجرت دارید با مشاورین ما در شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری در دفاتر تهران و شیراز از حضور کارشناسان ما بهره مند شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به ایتالیا را بخوانید تا بدانید به جز تحصیل چه روش های امن و قانونی برای مهاجرت به این کشور کهن وجود دارد.

در مقالات زیر ، بهترین دانشگاه های ایتالیا را با دانشگاه های برتر سایر کشور های مطرح اروپایی مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (71 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه