بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل

بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل از مواردی بوده که شناخت آن ها برای تمامی افرادی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارند بسیار اهمیت دارد، زیرا نه تنها بر کیفیت تحصیلی، بلکه بر کیفیت اقامت و زندگی نیز تاثیر مسقیم دارد. می توان با شناخت هر کدام از شهرها  مکان مور نظر را پیدا و سپس اقدام کرد.

معمولا اولین نام در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل، شهرهای بزرگ و اصلی آن است که دانشگاه های بزرگ و برتر در آن ها قرار داشته و می توانند رشته های تحصیلی زیاد و پر تنوعی را برای متقاضیان خود ارائه کرده که با کیفیت بالایی از زندگی دانشجویی همراه هستند. خوشبختانه تمامی دانشگاه های نیوزلند دارای رتبه جهانی بسیار خوب و کیفیت آموزشی عالی هستند، در صورتی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی به این کشور مناسب را دارید مقاله تحصیل در نیوزلند را از دست ندهید.

برای انتخاب بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل باید مواردی مانند کیفیت دانشگاه، هزینه های زندگی، بازار کار برای آینده شغلی، حمل و نقل و غیره را در نظر گرفته و با بررسی هر یک از شهرها به نتیجه مطلوب رسید. 

در ادامه این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) به تحلیل دقیق و کامل شهرهای مناسب این کشور برای شما پرداخته اند.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل

اوکلند مرکز فرهنگی نیوزلند

اولین نام در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل، یقینا اوکلند خواهد بود، هر ساله دانشجویان زیادی این شهر را به عنوان اولین مقصد خود قرار داده و به آن نقل مکان می کنند. این شهر توانسته در رتبه بندی بهترین شهرهای دانشجویی در جهان رتبه 18 را برای خود کسب کند، جتی پیشبینی می شود که با پیشرفت های پیش رو این رتبه کمتر شود.

این شهر میزبان 5 دانشگاه بوده که یکی از آن ها معتبرترین و بزرگترین دانشگاه در کل کشور می باشد، تعداد رشته و دوره های ارائه شده در این مراکز آموزشی دارای تنوع بسیاری است و متقاضیان گزینه های بسیاری را برای انتخاب خواهند داشت. در حال حاضر بیش از 40000 دانشجو که بخش بزرگی از آن ها را مهاجران و متقاضیان بین المللی تشکیل داده در دانشگاه های این مکان در حال تحصیل هستند. دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهر اوکلند عبارت اند از:

  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه فناوری اوکلند
  • موسسه فناوری یونیتک
  • کالج هنر و طراحی وایتکلیف
  • کالج لیدلا

با وجود سیستم حمل و نقل بسیار عالی و با کیفیت، می توان مکان های دیدنی این شهر را در کمتر از 30 دقیقه کاوش کرد و به راحتی به همه امکانات دسترسی داشت. از آن جایی که شهر اوکلند مرکز فرهنگی نیوزلند به شمار می رود، بسیاری از برنامه ها حول محور فرهنگ، هنر و تاریخ پیش رفته و دانشجویان مهاجر هیچ مشکلی برای ارتباط با افراد دیگر با فرهنگ های مختلف نخواهند داشت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت بهترین شهر ها از کشور مقصد مهاجرتی شما با دریافت اطلاعات صحیح  و به روز از مشاوران رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کرایست چرچ با دومین دانشگاه قدیمی نیوزلند

کرایست چرچ با دومین دانشگاه قدیمی نیوزلند به خاطر امکانات آموزشی بسیار بالا و درجه یک و همچنین جاذبه های دیدنی شهرت بسیاری دارد. بر اساس رتبه بندی QS این شهر یکی از 50 شهرهای برتر دانشجویی در جهان بوده بوده و پذیرای دانشجویان بین المللی است که به دنبال آموزهای عالی هستند. دانشگاه اصلی این شهر، دانشگاه کانتربری بوده که بسیاری از برنامه های تحصیلی از نیوزلند به خارج از کشور از طریق این دانشگاه انجام می شود. موضوع اصلی دانشگاه های این شهر کشاورزی و در برنامه هایی مانند علوم طبیعی، زیست شناسی گیاهی و جانوری، اکولوژی و زمین شناسی ارائه می شوند که افتخار سیستم آموزشی کرایست چرچ هستند.

دانشجویان بین المللی که با زندگی در این شهر می توانند از تحصیل در موسسات عالی آموزشی مانند موسسه آرا کانتربری، مدرسه موسیقی کرایست چرچ و کالج تجارت نیوزلند از بهترین خدمات آموزشی بهره مند شوند. دلایلی که کرایست چرچ را به یکی از بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل تبدیل می کنند، فقط به مزایای تحصیلی محدود نشده و کیفیت زندگی عالی نیز بخشی از آن می باشد. امکانات تفریحی بسیار عالی مانند خریدهای عالی، بارها و رستوران های عالی که همه آن ها مشرف به منظره ای چشم گیر هستند اقامت همه افراد را لذت بخش می کنند.

کرایست چرچ با دومین دانشگاه قدیمی نیوزلند

همیلتون با هزینه زندگی کم در نیوزلند

شهر همیلتون که یکی از بهترین شهرهای دانشجویی نیوزلند است گزینه ای شگفت انگیز برای تمامی دانشجویان بین المللی است. این شهر میزبان یکی از برترین دانشگاه های نیوزلند یعنی وایکاتو بوده که بیشترین برنامه های درسی را به دانشجویان در کشور ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشگاه یک برنامه به اسم سیستم دوستان دارد که در آن دانشجویان خارجی با فرهنگ های نزدیک می توانند با یکدیگر آشنا شده و به هم برای اقامت در کشوری جدید کمک نمایند.

دانشگاه های برجسته دیگری نیز به نام های موسسه فناوری واتیاکو و Te Wananga o Aotearoa در این مکان قرار گرفته اند که یکی از مقصدهای محبوب میان دانشجویان می باشند. همچنین وجود سیستم حمل و نقل بسیار مناسب برای دسترسی به مراکز تفریحی بسیار و سواحل زیبا و فرودگاه اوکلند باعث شده که دانشجویان سبک زندگی بسیار آرامی را داشته باشند.

همیلتون با هزینه زندگی کم در نیوزلند یکی از امیدوار کننده ترین و سریعترین مناطق در حال رشد در کشور است. این شهر برای دانشجویان که به دنبال اقامت در مکانی کم هزینه هستند، بسیار مناسب و از بهترین شهرهای نیزولند برای تحصیل می باشد، هزینه خرید و اجاره خانه در این شهر حدود 25% ارزانتر از اوکلند بوده و مقدار مخارج پیش رو نیز کمتر خواهد بود. این هزینه های کم باعث شده تعداد مهاجران به آن نیز بیشتر از سایر شهرها باشد.

ولینگتون جالب ترین پایتخت کوچک جهان در نیوزلند

ولینگتون جالب ترین پایتخت کوچک جهان در نیوزلند

لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل بدون نام پایتخت، یعنی ولینگتون کامل نمی شود. از آن جایی که دانشگاه های این شهر به راحتی قابل دسترس هستند، دانشجویان بین المللی به راحتی می توانند به سرعت تمایل خود برای حضور در این دانشگاه ها بدون انجام کار زیاد پی ببرند، به همین دلیل بوده که این شهر یکی از موارد پر تقاضا برای مهاجران است.

از دلایل تحصیل در آن شهر می توان به دانشگاه ویکتوریا لینگتون اشاره کرد که در 1% داشنگاه های برتر جهان قرار داشته و به همراه یکی از سه پردیس دانشگاه ماسی و موسسات فناوری هنری، می تواند خواسته بسیاری از دانشجویان را در رشته و مقاطع مختلف برآورده کند. از طرفی دیگر این شهر به عنوان مرکز فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور شناخته شده و مملو از دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ می باشد، این موارد باعث ایجاد بازار کار بسیار مناسب و پر رونق شده و دانشجویان دیگر هیچ نگرانی برای یافتن کار در هنگام و پس از تحصیل نخواهند داشت.

شهر ولینگتون جالب ترین پایتخت کوچک جهان در نیوزلند نام گذاری شده است، زیرا که با وجود اندازه کوچک خود، دارای رتبه چهارم در رتبه بندی جهانی از بهترین شهرها برای زندگی می باشد. برخلاف سایر کشورها، هزینه زندگی در پایتخت این کشور بسیار به صرفه و حتی نسبت به سایر شهرها ارزانتر است.

نورث پالمرستون شهر دانش آموزان در نیوزلند

نورث پالمرستون شهر دانش آموزان در نیوزلند نام دارد، زیرا اکثر ساکنان آن زیر 25 سال هستند و بخش بزرگی از آن را مهاجران تشکیل می دهند. بسیاری از افراد این شهر را به علت شرایط محیطی بسیار عالی و آرام انتخاب کرده اند، زیرا به واسطه مکانی، اقامت در نورث پالمرستون شباهت زیادی به زندگی در آخر هفته ها را دارد.

مرکز آموزشی که در این شهر قرار دارد شامل پردیس اصلی دانشگاه مسی، یعنی بزرگترین کالج تجاری کشور می شود. اما اگر علاقه به تحصیل در رشته های بازرگانی ندارید می توانید در این پردیس به تحصیل در رشته هایی مانند کشاورزی و زیر شاخه های مربوط به آن بپردازید. در صورتی که علاقه دارید از راه دیگری برای نقل مکان به این شهر جوان اقدام نمایید، مقاله مهاجرت به نیوزلند را مطالعه کرده و سپس به کمک کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی که در این زمینه دارای تخصص هستند به آن دست یابید.

این دانشگاه دارای دانشجویان بین المللی زیادی است، در نتیجه شما در این شهر با مهاجران بسیار زیادی برخورد خواهید کرد. از مواردی که باعث شده این شهر در لیست بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل قرار بگیرد، مقدار هزینه های آن است، هزینه های زندگی برای دانشجویانی که دوره های کوتاه مدت را دنبال می کنند حدود 1250 دلار در ماه می باشد.

با برخی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های نیوزلند آشنا شوید.

دوندین دارای میراث ادبی بزرگ در نیوزلند

دوندین دارای میراث ادبی بزرگ در نیوزلند می باشد، به طوری که در سال 2014 به عنوان شهر خلاق ادبیات یونسکو نام گذاری شد. در صورتی که به دنبال کردن رشته های ادبیات علاقه دارید شهر دوندین می تواند از بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل شما باشد. در حال حاضر دانشگاه اوتاگو که موضوع ادبیات را دنبال می کند در این مکان قرار دارد و جامعه بزرگی از نمایشنامه نویسان و نویسندگان امروزی در آن وجود دارد.

از طرفی دیگر انبوهی از رویدادهای ادبی، مشاغل، موسسات و سازمان ها در این شهر برگزار شده که می تواند بهترین مکان برای یادگیری های دانشجو در دوران تحصیل خود باشد. علاوه بر آن، اسکان دانشجویی بزرگی با 15 محله مسکونی در دسترس هستند که برخی از آن ها در ساختمان های زیبا و قدیمی قرار داشته که برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده اند.

حدود 6 کتابخانه بزرگ در دوندین قرار داشته که می تواند یکامتیاز بسیار خوب برای دانشجویان و کسانی که به ادبیات علاقه دارند باشد. این شهر یکی از بهترین شهرهای دانشجویی نیوزلند با داشتن فضای سرد، کافه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها به همراه برگزاری رویدادهای هنری و متنوع مانند جشنواره ها، نمایش های موسیقی و غیره اقامتی فراموش نشدنی را برای مهاجران بدون نیاز به هزینه های زیاد ایجاد می کند.

دوندین دارای میراث ادبی بزرگ در نیوزلند

لینکلن یک شهر دانشجویی پر افتخار در نیوزلند

لینکلن یک شهر دانشجویی پر افتخار در نیوزلند بوده که دانشگاه آن تنها 30 دقیقه از مرکز کرایست چرچ فاصله دارد. دانشگاه لینکن موفق شده تا هر ترم 4 هزار نفر را از سراسر جهان به خود اضافه کند. این دانشگاه به عنوان تخصص زمینی کشور محسوب شده و رشته هایی مانند کشاورزی و علوم را پوشش می دهد.

شهر لینکن به داشتن یک جامعه دوستانه معروف بوده و همه کسب و کار های محلی تلاش خود را می کنند تا دانشجویان مهاجر احساس خوشایندی در دوران اقامت خود داشته باشند. خوشبختاوه خوابگاه و مسکن های بسیاری با قیمت مناسب برای نقل مکان در دسترس هستند. جدول زیر شامل نام بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل به همراه دانشگاه قرار گرفته در آن می باشد:

نام شهر نام دانشگاه
اوکلند دانشگاه فناوری اوکلند
اوکلند دانشگاه اوکلند
لینکن دانشگاه لینکن
پالمرستون نورث دانشگاه ماسی
کریست چرچ دانشگاه کانتربری
دوندین دانشگاه اوتاگو
همیلتون دانشگاه وایکاتو
ولینگتون دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

بهترین شهرهای برخی کشورهای جهان برای تحصیل را بشناسید.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل

 همه شهرهای این کشور برای تحصیل مناسب اند اما شهرهایی مانند همیلتون، اوکلند و دوندین در اول این لیست قرار دارند.

 دانشگاه اوکلند، دانشگاه فناوری اوکلند، کالج لیدلا و موسسه فناوری یونیتک از مراکز آموزشی این شهر هستند.

شهرهای همیلتون و ولینگتون هزینه زندگی کمتری نسبت به سایر شهرهای دارند.

 بله، دانشگاه لینکن که دارای رتبه جهانی بسیار مناسب بوده در این شهر است.

بله، ولینگتون با داشتن دانشگاهی با کیفیت آموزشی بسیار بالا و همچنین هزینه های زندگی کم یکی از بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل می باشد.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح دقیق بهترین شهرهای نیوزلند برای تحصیل پرداخته و آن را به صورت رایگان در دسترس شما قرار داده اند. در صورت نیاز به اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاورین با تجربه در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید. همچنین مقاله کار در نیوزلند را برای آشنایی شما با این روش مهاجرتی قرار داده ایم که می تواند مسیر خوبی را برای رسیدن به ویزای این کشور پیش رویتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه