دوره های زبان در لهستان

دوره های زبان در لهستان زمینه را برای مهاجرت به لهستان و تحصیل در دانشگاه های برتر آن فراهم می آورد و دانشجویان خارجی می توانند با گذراندن دوره های زبان انگلیسی یا لهستانی مقدمات پذیرش و اخذ مدرک خود را فراهم آورند.

علاوه بر این با گذراندن دوره های زبان می توانید امکان اخذ بورس های تحصیلی و دریافت ویزا را برای تحصیل در این کشور فراهم آورید ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا دوره های زبان در لهستان را بهتر و کامل تر بشناسید.

با شرکت در دوره های زبان در لهستان و یادگیری زبان لهستانی ، قادر خواهید بود تا با مردم این کشور و همچنین اساتید خود در محیط دانشگاه بسیار راحت تر و مناسب تر ارتباط برقرار کرده و حتی فرصت های مناسبی را برای کار در لهستان پس از اتمام تحصیلات برای خودتان فراهم آورید ، با ما همراه شوید تا کالج های زبان در لهستان را بهتر  بشناسیم  ، همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات به روز و کامل ، به مقاله تحصیل در لهستان مراجعه کنید و چگونگی تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی مانند مقطع دکترا را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
دوره های زبان در لهستان

در این بخش از مقاله روناک از همکاران ما در هولدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص دوره های زبان در لهستان و چگونگی فراهم آمدن اقامت این کشور از طریق این دوره ها ، صحبت می کند ؛ فایل ویدئویی و پادکست ارائه شده کمتر از دو دقیقه وقت شما را خواهد گرفت اما نکات بسیار جالبی را دریافت خواهید کرد ، امکان دانلود فایل پادکست هم فراهم است تا در فرصت های بعدی هم بتوانید مجدداً به آن گوش کنید.

پادکست دوره های زبان در لهستان​

پخش ویدیو

انواع کالج های زبان در لهستان

در حال حاضر انواع کالج های زبان در لهستان به طور مستقل و یا زیر نظر موسسات معتبر و برخی دانشگاه ها در شهرهای مختلف این کشور در حال فعالیت هستند که دوره های متفاوتی را در جهت آموزش و تدریس زبان های لهستانی و انگلیسی برای علاقمندان خارجی برگزار می نمایند و در نهایت با برگزاری آزمون و سنجش سطح دانشجو مدارکی معتبر را جهت ارائه به دانشگاه های این کشور اعطا می نمایند.

زبان آموزان علاقمند با شرکت در این دوره های زبان در لهستان می توانند میزان تسلط خود به درک و صحبت به زبان لهستانی و یا زبان انگلیسی را برای تحصیل در هریک از دانشگاه های این کشور و در هر مقطع تحصیلی را به طور بسیار زیادی افزایش دهند و قدرت برقراری ارتباط با مردم و اساتید و همچنین درک مسائل و مطالب درسی را به طور بسیار بالایی به دست آورند.

البته همانطور که گفتیم شرکت در دوره های زبان در کالج های تحت نظر برخی از دانشگاه های این کشور نیز امکان پذیر است و دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش در دانشگاه مورد نظر ، پیش از شروع تحصیلات خود نسبت به تقویت و فراگیری زبان لهستانی یا انگلیسی خود اقدام نمایند.

انواع کالج های زبان در لهستان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

هزینه دوره زبان انگلیسی در کالج های لهستان را از مشاوران ما سوال کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دوره های زبان انگلیسی در لهستان​

English Courses / POLAND

دوره های زبان انگلیسی در لهستان

در حال حاضر بیش از 100 موسسه ، کالج و دانشگاه در لهستان حضور دارند که به صورت دولتی و خصوصی دوره های زبان انگلیسی در لهستان را برای دانشجویان و زبان آموزان علاقمند به یادگیری این زبان برای تحصیل در دانشگاه های این کشور برگزار می نمایند ، با شرکت در دوره های زبان آموزی این مراکز شما از شانس و فرصتی بسیار بهتر برای یافتن و پذیرش در دانشگاه های خوب لهستان و یا دیگر کشورهای اتحادیه اروپا برخوردار خواهید شد.

در لهستان و به خصوص در ورشو پایتخت آن ، دوره های زبان انگلیسی متفاوتی برای سنین مختلف و همچنین در سطوح گوناگون و در دوره هایی اختصاصی برای داوطلبین برگزار می شود و علاقمندان به یادگیری پیشرفته می توانند در دوره های زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های آن به تحصیل مشغول شوند.

همچنین دوره هایی که برای یادگیری و آمادگی برای شرکت در دانشگاه ها توسط کالج ها و یا مدارس زبان برگزار می شوند معمولا دوره هایی 6 ماهه تا یک ساله هستند و با قبولی در آزمون نهایی این دوره ها مدارکی جهت پذیرش و ثبت نام در هریک از مراکز آموزش عالی لهستان به دانشجویان اعطا می گردد.

کالج های زبان در لهستان با برگزاری دوره های زبان لهستانی یا انگلیسی در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت و اعطای مدرک معتبر جهت ارائه به دانشگاه های این کشور ، زمینه را برای دریافت بورسیه های تحصیلی در تمامی مقاطع تحصیلی و در هر رشته تحصیلی برای دانشجویان خارجی مساعد ساخته و امکان بهره مندی از تحصیلات رایگان را فراهم می آورند که می تواند تحصیل در لهستان را به یکی از بهترین گزینه های تحصیل در خارج از کشور مبدل نماید.

تمام آنچه یک دانشجو پیش از تحصیل در دانشگاه های لهستان باید بداند اینجاست.

دوره های زبان لهستانی در لهستان

دوره های زبان لهستانی در لهستان برای افراد خارجی که مایل به تحصیل در لهستان هستند به زبان لهستانی طراحی شده است ، این دوره ها هم برای افرادی که به زبان لهستانی صحبت نمی کنند و هم برای کسانی که برای شروع تحصیل خود نیاز به بهبود مهارت در زبان لهستانی دارند طراحی شده است و هدف از این دوره این است که داوطلبان را در مهارت های شفاهی و کتبی خود برای برآورده کردن الزامات آموزش عالی در لهستان آماده کند.

دوره های زبان در لهستان از دو نوع کلاس تشکیل شده است که یکی بر مهارت های عمومی زبان متمرکز است و دیگری بسته به انتخاب دانشجویان واژگان تخصصی در زمینه های مختلف و مد نظر آنان را توسعه می دهد ، این دوره ها معمولا از اکتبر شروع می شود و دو ترم طول می کشد که از اکتبر تا پایان ژانویه و از اواسط فوریه تا پایان ژوئن را در بر می گیرد.

دوره های زبان در لهستان برای یادگیری زبان لهستانی در مدت 780 ساعت برگزار می گردد که 600 ساعت به آموزش مهارت های عمومی زبان تمرکز دارد و 180 ساعت از آن بر یادگیری و آموزش واژگان تخصصی به زبان آموزان تعلق خواهد گرفت ، همچنین دانش آموزان باید در پایان هر ترم امتحانات پایان ترم را بگذرانند و برای دریافت گواهی پایان دوره باید در آزمون نهایی شرکت کنند ، گواهی پایان دوره مدرکی است که دانش زبان لهستانی زبان آموزان را ارزیابی می کند.

دوره های زبان لهستانی در لهستان
ویزای تحصیل زبان در لهستان

ویزای تحصیل زبان در لهستان

برای گذراندن دوره های زبان در لهستان شما نیاز دارید تا ویزای تحصیل زبان در لهستان را دریافت نمایید تا بتوانید به این کشور سفر کرده و در کلاس های آموزش زبان حضوری شرکت کنید ، دقت داشته باشید که مدارس و کالج های آموزش زبان مسئولیتی در قبال ویزا یا مجوز اقامت ندارند و تنها می توانند گواهی شرکت در دوره را جهت ارائه به سفارت برای شما صادر نمایند.

جهت شرکت در دوره های زبان در لهستان شما می توانید به دو صورت ویزای خود را دریافت نمایید :

  •  ویزای شنگن : چنان چه مایل باشید که در دوره های فشرده و یا نیمه فشرده زبان در لهستان شرکت کنید می توانید از طریق ویزای شنگن که اجازه اقامت حداکثر 90 روز در هر 180 روز در منطقه شینگن را به شما می دهد ، اقدام نمایید.
  •  ویزای ملی ( D11 ) : در صورتی که مایل به گذراندن دوره های زبان در لهستان به صورت نیم ساله یا یک ساله یا همان بلند مدت هستید باید برای ویزای ملی درخواست کنید که اجاره بیش از 90 روز اقامت تا 365 روز را برای شما صادر خواهد کرد ، این ویزا برای زبان آموزان خارجی که قصد دارند تحصیل دوره زبان لهستانی را به مدت 6 تا 12 ماه به پایان برسانند ، صادر می شود ، توجه داشته باشید که این ویزا قابلیت تمدید را ندارد.
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بعد از اتمام دوره زبان ، می توان در دانشگاه های لهستان به تحصیل مشغول شد؟ مشاوران ما پاسخ شما را می دانند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای تحصیل زبان در کشور لهستان

شاید برای برخی از شما سوال باشد که گزراندان دوره های زبان در لهستان برای دانشجویان چه مزایایی خواهد داشت و چرا در کشورمان به آموختن این زبان نپردازیم ، در ادامه برخی از مهم ترین مزایای تحصیل زبان در کشور لهستان را برای شما شرح خواهید داد تا با این موضوع بهتر آشنا شوید.

Benefits learning language Poland

  •  حضور در محیطی لهستانی زبان یادگیری شما را سریع تر و اثر بخش تر می نماید.
  •  مدارک اعطایی از کالج ها و مدارس آموزش زبان لهستان اعتبار بالایی دارند.
  •  شانس پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های لهستان با تحصیل زبان لهستانی بسیار افزایش خواهد یافت.
  • هزینه آموزش در مقابل کیفیت آموزش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
  •  شانس دریافت ویزا برای آموزش زبان بسیار بیش تر از سایر موارد است.
  •  امکان زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را در این مدت به دست خواهید آورد.
مزایای تحصیل زبان در کشور لهستان

بعد از مطالعه مقالات زیر می توانید تصمیم بگیرید در کدام کشور دوره های زبان را بگذرانید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در لهستان

معمولا دوره هایی 6 ماهه تا یک ساله هستند و با قبولی در آزمون نهایی این دوره ها مدارکی جهت پذیرش و ثبت نام در هریک از مراکز آموزش عالی لهستان به دانشجویان اعطا می گردد.

دوره های زبان در لهستان برای یادگیری زبان لهستانی در مدت 780 ساعت برگزار می گردد که 600 ساعت به آموزش مهارت های عمومی زبان تمرکز دارد و 180 ساعت از آن بر یادگیری و آموزش واژگان تخصصی به زبان آموزان تعلق خواهد گرفت.

چنان چه مایل باشید که در دوره های فشرده و یا نیمه فشرده زبان در لهستان شرکت کنید می توانید از طریق ویزای شنگن که اجازه اقامت حداکثر 90 روز در هر 180 روز در منطقه شینگن را به شما می دهد ، اقدام نمایید ، در این صورت شما قادر خواهید بود تا در چارچوب یک سفر توریستی با لهستان و زبان آن آشنا شوید.

ویزای ملی ( D11 ) ، در صورتی که مایل به گذراندن دوره های زبان در لهستان به صورت نیم ساله یا یک ساله یا همان بلند مدت هستید باید برای ویزای ملی درخواست کنید که اجاره بیش از 90 روز اقامت تا 365 روز را برای شما صادر خواهد کرد ، این ویزا برای زبان آموزان خارجی که قصد دارند تحصیل دوره زبان لهستانی را به مدت 6 تا 12 ماه به پایان برسانند ، صادر می شود ، توجه داشته باشید که این ویزا قابلیت تمدید را ندارد.

• حضور در محیطی لهستانی زبان یادگیری شما را سریع تر و اثر بخش تر می نماید.
• مدارک اعطایی از کالج ها و مدارس آموزش زبان لهستان اعتبار بالایی دارند.
• شانس پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های لهستان با تحصیل زبان لهستانی بسیار افزایش خواهد یافت.
• هزینه آموزش در مقابل کیفیت آموزش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.
• شانس دریافت ویزا برای آموزش زبان بسیار بیش تر از سایر موارد است.
• امکان زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را در این مدت به دست خواهید آورد.

در این مطلب با مهم ترین مزایا و برخی از شرایط تحصیل دوره های زبان در لهستان شما عزیزان را آشنا نمودیم ، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه یا دیگر اطلاعات کشور لهستان با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید و یا با حضور در دفاتر تهران و شیراز از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به لهستان را بخوانید و با امن ترین و سریع ترین راه ها برای مهاجرت به این کشور بخوبی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه