بهترین دانشگاه های اسلواکی

بهترین دانشگاه های اسلواکی را می توانید در میان رتبه های برتر دانشگاه های دنیا بیابید که در حال حاضر پذیرای دانشجویان از اقصی نقاط دنیا هستند ، بسیاری از برنامه های آموزشی در این کشور به زبان انگلیسی تدریس می شود و و شما می توانید با تحصیل در رشته دلخواهتان در دانشگاه های این کشور استانداردهای آموزشی اروپا را تجربه کنید.

رشته های تحصیلی زیادی در دانشگاه های این کشور مورد تایید می باشد و سالانه تعداد متقاصیان از کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد ، در چند سال اخیر نیز تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی با تقاضای زیادی در دانشگاه های این کشور رو به رو بوده و فارغ التحصیلان توانسته اند به شغل دلخواهشان پس از اتمام دوره دانشگاه برسند ، برای دریافت اطلاعات کامل این رشته ها به مقاله لینک شده مراجعه نمایید.

در ادامه برخی به برخی از بهترین دانشگاه های اسلواکی می پردازیم و چنانچه به دنبال دریافت پذیرش در دانشگاه های مناسب اروپا با هزینه های مقرون به صرفه هستید ، دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) را فراموش نکنید تا بتوانید به مناسب ترین گزینه ممکن دست یابید.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های اسلواکی

در فیلم اطلاعات کلی و بسیار جالب در خصوص معرفی بهترین دانشگاه های اسلواکی ارائه شده ، پادکست هم در دسترس و قابل دانلود است ، این فایلها را هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای ارتباط بهتر با خاطبانش تهیه و ارائه نموده است.

پادکست بهترین دانشگاه های اسلواکی​

نمایش ویدیو درباره بهترین دانشگاه های اسلواکی

دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه در جمهوری اسلواکی است که از بدو تأسیس تاکنون در زمره بهترین مؤسسات آموزشی در سطح ملی قرار گرفته و به مرکز مطالعات و تحقیقات علمی بین المللی تبدیل شده است ، دانشگاه Comenius به عنوان جامع ترین ارائه دهنده آموزش دانشگاهی کلاسیک در اسلواکی وضعیت دانشگاه های ملی را در سطح بالایی حفظ کرده است.

این دانشگاه در براتیسلاوا دارای 13 دانشکده است و هر ساله به بیش از 22000 دانشجو در هر سه مقطع تحصیلی خدمات ارائه می دهد که تقریباً 20000 نفر از آنها دانشجویان تمام وقت هستند ، این دانشگاه برنامه های مطالعاتی متنوعی را ارائه می دهد که طیف وسیعی از دانش بشری را در بر می گیرد ، از پزشکی ، علوم انسانی و علوم اجتماعی گرفته تا علوم طبیعی ، ریاضیات و الهیات.

طبق رتبه بندی QS این دانشگاه در رده 651 جای گرفته و در میان چنج دانشگاه برتر اسلاکی در اغلب رشته های دانشگاهی می باشد.

دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا

دانشگاه پاول جوزف شافاریک

یکی دیگر از دانشگاه های معتبر کشور اسلواکی که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اسلواکی در سطح بین المللی به دانشجویان معرفی کرد ، دانشگاه پاول جوزف شافاریک است که در حال حاضر جزو هزار دانشگاه برتر جهان دسته بندی می شود ، این دانشگاه سیستم آموزشی خود را کاملا مطابق با دستورالعمل های اروپا تنظیم کرده که موجب می شود تا دانشجویان بتوانند در کشورهای مطرح مانند آلمان و یا انگلیس نیز به کار مشغول شوند.

یکی از اصلی ترین دلایل قرار گرفتن این دانشگاه در فهرست بهترین دانشگاه های اسلواکی وجود رشته های علم پزشکی با امکانات بسیار مناسب است که توانسته در این حوزه رتبه دوم کشوری را پس از دانشگاه کمنیوس به خود اختصاص دهد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین رشته و دانشگاه بسته به شرایط و خواست شما با کمک کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه صنعتی اسلواکی

دانشگاه صنعتی اسلواکی در رتبه 801 جهانی QS قرار گرفته که به عنوان یک موسسه تحقیقاتی و آموزش عالی از مدرن ترین و بهترین دانشگاه های اسلواکی شناخته می شود ، شاید برایتان جالب باشد بدانید که با تحصیل در این دانشگاه فرصت کار در اسلواکی را پس از اتمام تحصیلات خود به صورت حتمی خواهید داشت و دانشگاه تضمین می کند که به شغل خوبی پس از به اتمام رساندن دروس خود برسید.

دانشگاه فنی کوشیتسه ​

دانشگاه فنی کوشیتسه

میزبانی بیش از ده هزار دانشجو در هر سال تحصیلی می تواند تضمینی بر رتبه و جایگاه علمی یک دانشگاه باشد ، دانشگاه فنی کوشیتسه به عنوان دومین دانشگاه برتر مهندسی به علاقه مندان رشته های مهندسی فرصت می دهد تا تحصیل در اسلواکی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

چنانچه به دنبال دانستن رتبه این دانشگاه هستید نیز باید به شما بگوییم که رتبه سوم دانشگاه اسلواکی به دانشگاه فنی کوشیتسه اختصاص یافته و در آخرین فهرست های جهانی منتشر شده همواره در میان رتبه 800 تا 1000 قرار می گیرد ، دوره های تحصیلی نیز به هر دو زبان انگلیسی و اسلواک ارائه می شود که کار را برای دانشجویانی که تمایل به مهاجرت به کشوری دیگر پس از اتمام تحصیل خود را دارند ، بسیار آسان می سازد.

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در دانشگاه های اسلواکی چیست؟ برخی رشته های محبوب را در مقالات زیر بخوانید.

دانشگاه ماتی بل

اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید بدون ارائه مدرک زبان به پذیرش در رشته دلخواه خود برسید ، می توانید دانشگاه ماتی بل را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اسلواکی خود انتخاب کنید ، این داشگاه هم اکنون در رتبه هشت کشوری قرار گرفته اما برای رشته های اقتصاد ، روابط بین الملل و علوم سیاسی ، آموزش و هنر گزینه ای ایده آل است.

همکاری دانشگاه با سیار مراکز مرتبط در اروپا مانند دانشکده اقتصاد لندن و دانشگاه ایالتی ایندیانا به شما فرصت می دهد تا با داشتن روابط بین المللی بتوانید زمینه کار و یا ادامه تحصیل را برای خود راهم سازید.

دانشگاه ژیلینا

دانشگاه ژیبینا یک موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی است که به عنوان تنها دانشگاه منطقه شمال غرب اسلواکی شناخته می شود ، این دانشگاه به دلیل تایید از سوی مراکز آموزشی معتبر اروپا و عدم نیاز به مدرک زبان گزینه ای ایده آل برای تحصیل است و شما می توانید اغلب رشته های مهندسی را در دانشکده های مختلف آن بیابید.

دانشگاه ماتی بل

دانشگاه تراناوا

دانشگاه تراناوا به عنوان یک دانشگاه دولتی سالانه بیش از 5000 دانشجو را در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش می نماید ، این دانشگاه از طریق ارتباط با بیش از 13 دانشگاه برتر در سطح اروپا و جهان به دانشجویان خود این فرصت را می دهد تا بتوانند اقدامات پژوهشی در رشته تحصیلی خود داشته باشند.

رتبه در سطح کشوری این دانشگاه یازده است که البته نباید محدودیت رشته های تحصیلی در آن را نادیده گرفت که با وجود دانشکده هایی در زمینه آموزش ، فلسفه و هنر و حقوق توانسته به رتبه خوبی نیز برسد.

دانشگاه کشاورزی اسلواکی

دانشگاه کشاورزی اسلواکی

دانشگاه کشاورزی اسلواکی یک دانشگاه دولتی است که به دلیل کیفیت بالای تدریس و تحقیقات خود در جمهوری اسلواکی همواره در گروه بهترین دانشگاه های اسلواکی قرار می گیرد ، این دانشگاه پیوندهای نزدیک و سازنده ای با جامعه محلی و منطقه ای خود ایجاد نموده و به گسترش کار خود در سطح بین المللی در زمینه آموزش و تحقیقات علمی می پردازد.

رتبه جهانی این دانشگاه هم اکنون 1000 تا 1200 اعلام شده است اما در کشور اسلواکی در کلیه رشته های مرتبط با کشاورزی حرف نخست را می زند.

کالج مدیریت ترنسین

این کالج به عنوان اولین کالج خصوصی در کشور اسلواکی تاسیس شد و یکی از شریک های علمی دانشگاه شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا شناخته می شود ، پذیرش در کالج مدیریت ترنسین با توجه به آزمون ورودی و نمره اخذ شده دارد و با قرار گرفتن ساختمان اصلی دانشگاه در مرکز شهر براتیسلاوا می توانید علاوه بر تجربه تحصیل در بهترین دانشگا های اسلواکی زندگی دلپذیری را نیز تجربه کنید.

دانشگاه الکساندر دوبژک ترنسین

هنگامی که از بهترین دانشگاه های اسلواکی صحبت می کنیم نام دانشگاه الکساندر دوبژک ترنسین به عنوان یکی از جوانترین های این کشور معرفی می شود ، این دانشگاه به دانشجویان خود فرصت می دهند تا بتوانند به عنوان مهمان در دانشگاه های مطرح جهان در کشورهای ایتالیا ، آلمان ، فرانسه و انگلستان واحدهایی را پشت سر بگذارند.

رشته مهندسی این دانشگاه در میان 600 مقصد برتر جهان و در زمینه اقتصاد جزو 450 دانشگاه برتر شناخته می شود ، ورود به رشته های مختلف از طریق آزمون ورودی انجام می گردد.

دانشگاه های اسلواکی مورد تایید وزارت علوم

اغلب دانشجویانی ایرانی که به دنبال مهاجرت به اسلواکی هستند ، تمایل دارند تا از جایگاه و رتبه دانشگاه های این کشور در سطح جهان مطلع شوند ، اما در این میان خوب است دانشجویانی که به دنبال بازگشت به کشور و معادل سازی مدرک خود هستند ، از مورد تایید بودن مدرک اخذ شده توسط وزارت علوم کشورمان نیز مطلع شوند.

این فهرست هر سال مورد بازبینی قرار گرفته و دچار تغییراتی می شود اما طبق آخرین اسامی منتشر شده ، نام هیچ یک از دانشگاه های اسلواکی مورد تایید وزارت علوم ایران نمی باشد و تنها دانشگاه کمینوس در زمینه پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان است.

در مقالات زیر ، بهترین دانشگاه ها در کشورهای محبوب دانشجویان ایرانی را معرفی کرده ایم.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های اسلواکی

طبق آخرین اعلام ، هیچ یک از دانشگاه های اسلواکی مورد تایید وزارت علوم ایران نیست و تنها دانشگاه کمینوس در زمینه پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان است.

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه اسلواکی است که جامع ترین ارائه دهنده آموزش دانشگاهی کلاسیک در اسلواکی می باشد ، طبق رتبه بندی QS این دانشگاه در رده 651 قرار دارد.

بله دانشگاه صنعتی اسلواکی
که رتبه 801 جهانی را دارد تضمین کار بعد از تحصیل را به شما خواهد داد.

دانشگاه فنی کوشیتسه با رتبه 800 تا 1000 در رنکینگ جهانی.

البته همانگونه که در بالا گفتیم بهترین دانشگاه های اسلواکی مورد تایید مراکز علمی معتبر اروپا هستند و شما با انتخاب هریک از آنها می توانید آینده روشنی را برای خود رقم بزنید ، با کارشناسان ارشد موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید تا از آخرین جزئیات در این زمینه مطلع شوید ، همچنین برای دانستن راه های دیگر ورود و اقامت در اسلواکی مقاله مهاجرت به اسلواکی را بخوانید ، مهاجرت از طریق کار ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، تولد فرزند و سایر روش ها را برای شما شرح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه