شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024

 روز به روز به متقاضیان شرکت در دوره های زبان در کشور کره جنوبی افزوده می شود شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024 را در این مقاله شرح می دهیم ؛ این دوره دارای انواع مختلفی بوده و در مراکز آموزشی فراوانی در این کشور ارائه می شود که هرکدام دارای شهریه، کیفیت، اعتبار و انوع مختلفی هستند و زبان کره ای را به عالی ترین شکل آموزش می دهند.

باتوجه به علاقه روز افزون دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه های کره جنوبی و همچنین متقاضیان کار و سرمایه گذاری در این کشور، سالانه متقاضیان بسیاری نیاز به یادگیری زبان کره ای دارند که بهترین گزینه برای آنان شرکت در کالج های زبان در کره جنوبی است. زبان آموزان می توانند در در دوره های فشرده کوتاه مدت و همچنین دوره های معمولی که به صورت ترمی برگزار می شود، شرکت نمایند.

متقاضیان می توانند در کالج های خصوصی زبان در کره جنوبی و همچنین کالج های دولتی ثبت نام کنند، که البته شرایط هرکدام متفاوت بوده و باید بررسی شود که طبق شرایط متقاضی کدام کالج می تواند بهترین انتخاب قرار بگیرد. با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید تا با شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024 آشنا شوید.

همچنین مقاله تحصیل در کره جنوبی را نیز در سایت ما مطالعه کنید تا تمامی اطلاعات لازم درباره روش ها، شرایط، قوانین و مدارک لازم در این زمینه را کسب نمایید.

فهرست مطالب
شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024

شرایط کالج های زبان کشور کره جنوبی

در حال حاضر تعداد زیادی کالج های زبان در کره جنوبی به طور مستقل و یا زیر نظر موسسات معتبر و برخی دانشگاه ها در شهرهای مختلف این کشور در حال فعالیت هستند که دوره های متفاوتی را در جهت آموزش و تدریس زبان های کره ای، انگلیسی، چینی و غیره برای علاقمندان خارجی برگزار می نمایند و در نهایت با برگزاری آزمون و سنجش سطح دانشجو مدارکی معتبر را جهت ارائه به دانشگاه های این کشور اعطا می نمایند.

زبان آموزان علاقمند با شرکت در این دوره  زبان در کشور کره جنوبی می توانند میزان تسلط خود به درک و صحبت به زبان کره ای و یا زبان انگلیسی را برای تحصیل در هریک از دانشگاه های این کشور و در هر مقطع تحصیلی را به طور بسیار زیادی افزایش دهند و قدرت برقراری ارتباط با مردم و اساتید و همچنین درک مسائل و مطالب درسی را به طور بسیار بالایی به دست آورند.

البته شرایط پذیرش کالج های زبان در کره جنوبی با یکدیگر متفاوت است و انواع شرایط دوره های زبان کشور کره جنوبی نیز مختلف می باشند. شرکت در دوره های زبان در کالج های تحت نظر برخی از دانشگاه های این کشور نیز امکان پذیر است و دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش در دانشگاه مورد نظر ، پیش از شروع تحصیلات خود نسبت به تقویت و فراگیری زبان کره یا انگلیسی خود اقدام نمایند. حتما شرایط کالج های زبان کشور کره جنوبی را از کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی استعلام نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با دریافت ویزای دوره های زبان مسیر مهاجرت خود را ارزان و کوتاه کنید ، مشاوره صحیح می تواند راهکشا باشد!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

گذراندن دوره های زبان انگلیسی در کره جنوبی

برخی از دانشجویان با این سوال مواجه هستند که آیا کالج های زبان انگلیسی در کره جنوبی فعالیت دارند؟! باید بگوییم که امکان گذراندن دوره های زبان انگلیسی در کره جنوبی وجود دارد و تعداد کالج ها، موسسات و آموزشگاه های زبان انگلیسی بسیاری در این کشور فعالیت می کنند که امکان یادیگری سایر زبان ها نیز در آن ها وجود دارد.

همچنین معمولا هزینه های آموزش و شرکت در دوره های زبان انگلیسی از دوره های زبان کره ای گران تر می باشد و دانشجویان و متقاضیان خارجی کمتری علاقمند به شرکت در آن ها هستند؛ مگر اینکه قصد تحصیل در مقاطع تکمیلی و دکترا و یا تحصیل به زبان انگلیسی در هر مقطعی داشته باشند. که این مراکز در نهایت نسبت به آموزش جهت دریافت مدارک آیلتس و تافل اقدام می کنند.

اما بازهم اگر شما به هر نحو و دلیل علاقمند به شرکت در دوره های زبان انگلیسی در این کشور هستید؛ حتما با کالج و موسسه مدرنظرتان ارتباط برقرار کرده و مکاتبات لازم را انجام دهید تا تمام آنچه را که نیاز به اطلاع از آن دارید و جزئیات لازم در رابطه با دوره ها و هزینه های لازم را به طور کامل به دست آورید.

کالج ها و موسسات آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی

در این بخش اسامی و اطلاعاتی معتبر از کالج ها و موسسات آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی را تهیه کرده و در اختیار شما قرار خواهیم   داد:

نام کالج یا موسسه زبان های قابل آموزش شهر استقرار
مرکز زبان بین المللی دوکسانگ انگلیسی، کره ای سئول
موسسه همکاری بین المللی و آموزش دانشگاه سئول انگلیسی، کره ای سئول
موسسه زبان کره ای دانشگاه یانسه انگلیسی، کره ای، چینی، ژاپنی سئول
موسسه مطالعات زبان کره ای دانشگاه چونگشین انگلیسی، کره ای، چینی، روسی سئول
مرکز آموزش زبان دانشگاه اینها انگلیسی، کره ای اینچئون
مؤسسه تبادل و آموزش بین المللی دانشگاه ملی موکپو انگلیسی، کره ای، چینی گوانگجو
موسسه زبان بین المللی دانشگاه ملی پوسان انگلیسی، کره ای، ژاپنی، چینی، ویتنامی پوسان

شرایط دوره های زبان کره ای در کره جنوبی

همانطورکه گفتیم شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی بسیار باکیفیت بوده و می تواند یک شروع خوب برای مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های این کشور باشد. اما باید بدانید که متقاضیان خارجی می توانند دوره های زبان کره ای در کره جنوبی را در کالج های خصوصی و یا دولتی بگذرانند که به طور معمول هزینه مراکز خصوصی بالاتر از مراکز دولتی می باشد.

شما با شروع دوره زبان در کشور کره جنوبی در این کالج ها می توانید دوره های 3 هفته ای تا 2 ساله را پشت سر گذاشته و در نهایت مدرکی از سطح 1 تا 6 را طبق آزمون TOPIK  را اخذ کنید. این دوره ها شامل دوره هایی نظیر: حضوری، آنلاین، گروهی، خصوصی، فشرده، تابستانی و استاندارد می شود.

کالج های زبان کره ای در کره جنوبی  برای تمامی سنین در دسترس بوده و در آن مهارت های اصلی همچون خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را خواهید آموخت. سعی کنید برای انتخاب کالج و یا موسسه خود تحقیقات لازم را انجام داده و یا با مشاورین موسسه رجبی در تماس باشید، تا با توجه به هدف و سطح و بودجه شما بهترین گزینه ها را به شما عزیزان معرفی نمایند.

شرایط دوره های زبان کره ای در کشور کره جنوبی به نحوی است که  بر روی یادگیری شما تاثیر بسیار بهتری می گذارد و اعتبار بالاتری نزد دانشگاه های این کشور دارد. دقت کنید که برای پذیرش در کالج های زبان در کره جنوبی حتما در زمان های مناسب قبل از شروع ترم دانشگاه ها اقدام کنید.

شرایط دوره های زبان کره ای در کره جنوبی

کالج ها و موسسات آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی

در این بخش اسامی و اطلاعاتی مختیر از کالج ها و موسسات آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی را تهیه کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد:

نام کالج و موسسه زبان های قابل آموزش شهر استقرار
مرکز آموزش زبان دانشگاه ملی کیونگ پوک کره ای دایگو
خدمات دانشجویی بین المللی دانشگاه ملی پوکیونگ کره ای بوسان
مرکز فرهنگ کره دانشگاه ملی گیونگسانگ (جینجو) کره ای بوسان
مرکز آموزش زبان دانشگاه ملی جئونبوک کره ای، چینی گوانگجو
مرکز دانشگاه ها نام برای موسسه آموزش کره کره ای، انگلیسی، چینی، ویتنامی دایجون
موسسه آموزش بین المللی دانشگاه ملی چونگنام کره ای، انگلیسی، چینی دایجون
برنامه زبان کره ای دانشگاه چونگ آنگ کره ای گیونگی دو
موسسه زبان کره ای دانشگاه اینچئون کره ای، انگلیسی، چینی، ویتنامی، ژاپنی، روسی اینچئون
مرکز آموزش بین المللی دانشگاه سجونگ کره ای سئول
موسسه زبان کره ای دانشگاه میونگجی کره ای، انگلیسی، چینی سئول
موسسه آموزش زبان کره ای دانشگاه ملی سئول کره ای، انگلیسی، ژاپنی، چینی سئول
مرکز زبان کره ای دانشگاه کره کره ای، انگلیسی، ژاپنی، چینی سئول

شرایط ویزای دوره های زبان کره جنوبی

یکی از شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024 دریافت مجوز ورود و اقامت در این کشور یا همان ویزای کشور کره جنوبی می باشد. متقاضیان شرکت در دوره زبان در کشور کره جنوبی باید حتما علاوه بر پذیرش و ثبت نام در کالج یا موسسه زبان آموزش مد نظر خود، ویزای لازمه را از سفارت این کشور اخذ کنند.

متقاضیان شردکت  در دوره های زبان در کالج های زبان در کره جنوبی برای اخذ ویزا باید مدارک لازم و مورد درخواست سفارت را تهیه کرده و به این مرکز ارائه دهند تا در صورت موافقت ویزای آنان صادر شود. ویزای مورد نیاز برای گذراندن دوره های زبان در کشور کره جنوبی همان ویزای تحصیلی این کشور می باشد.

اما باید بدانید که ویزای تحصیلی کره جنوبی خود به دو دسته یعنی ویزای D2 و ویزای D4 تقسیم می شود که هرکدام دارای شرایط خود بوده و مناسب متقاضیان خاص است. ویزای D2 مناس افرادی است که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را دارند، اما ویزای D4 مناسب افرادی است که قصد گذراندن مطالعات زبان خارجی و دوره های تحقیقاتی در کره جنوبی را دارند.

شرایط ویزای دوره های زبان کره جنوبی که ویزای D4 می باشد به مانند ویزای D2 امکان حضور حداکثر 2 ساله را به زبان آموزان در کشور کره جنوبی می دهند و معمولا دوره زبان بیش از این مقدار به طول نخواهد انجامید.

هزینه های دوره زبان در کره جنوبی

هزینه های دوره زبان در کشور کره جنوبی

یکی از شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024 که بررسی و اطلاع از آن بسیار مهم و حیاتی است، اطلاع از میزان هزینه های دوره زبان در کشور کره جنوبی می باشد. شما باید میزان مخارج و هزینه های خود را بررسی کرده که در پس از ورود به این کشور با مشکل مالی مواجه نشوید.

هزینه شرکت در دوره زبان در کشور کره جنوبی به دو بخش شهریه دوره زبان و هزینه زندگی تقسیم می شود. هزینه های اقامتی و زندگی در شهرهای مختلف کره متفاوت خواهد بود، اما به طور متوسط یک دانشجو باید ماهانه از 1 دلار تا 1 دلار هزینه زندگی خود در کره را در نظر بگیرد.

همچنین شهریه کالج های زبان برای زبان آموزان در کالج ها و موسسات زبان آموزی از 500 دلار تا 4 هزار دلار در ماه خواهد بود که بستگی به مرکز انتخابی و نوع دوره دارد. دانشجویان محصل در این کشور نیز برای دوره های زبان آموزی به صورت پاره وقت باید شهریه ای 1500 دلاری را در نظر بگیرند.

البته کلاس های خصوصی گران ترین نوع خواهند بود که شهریه آن بسته به استاد انتخاب به ازای هر ساعت 20 تا 40 دلار متفاوت است. در ادامه شهریه دوره های زبان کره ای در چند کالج معتبر را مشاهده خواهید کرد:

با برخی از دوره های زبان ارائه شده در سایر کشور ها هم آشنا شوید.

پیدا کردن کار بعد از دوره زبان در کشور کره جنوبی

همانطور که اشاره کردیم، برخی از متقاضیان شرکت در دوره زبان در کشور کره جنوبی به قصد کار و اشتغال در این کشور اقدام به گذراندن این دوره ها و یادگیری زبان کره ای می کنند. پس برای آن ها اهمیت بالایی دارد که آیا امکان پیدا کردن کار بعد از دوره زبان در کشور کره جنوبی وجود دارد یا خیر؟!

باید بگویم که در صورتی که شما تا پیش از پایان مدت ویزای خود و گذراندن دوره  زبان در  کشور کره جنوبی بتوانید در یک شغل و از سوی یک کارفرمای معتبر در این کشور استخدام شوید، امکان تغییر ویزا تان از ویزای تحصیلی به ویزای کار و ادامه حضور در این کشور وجود خواهد داشت.

باتوجه به نوع شغل و زمینه فعالیتتان نوع ویزای کاری که برای شما صادر خواهد شد نیز متفاوت می باشد که اعتبار آن می تواند از 1 تا 3 سال را در بر بگیرد. اما اگر پس از اتمام مدت ویزاتان همچنان شاغل باشید این ویزا قابل تمدید می باشد. در نهایت اگر 5 سال در کشور شاغل بوده، زندگی کنید و مالیات خود را بپردازید، مجاز به دریافت اقامت دائم خواهید شد.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا چالش ها و ابهامات مهاجرت شما را برطرف کرده و از مسیری امن و قانونی شما را به هدف مهاجرتی تان برسانند.

اگر یادگیری زبان های خارجی و اخذ مدارک بین المللی سدی بر سر راه مهاجرت شماست و مدتهاست وقت و انرژی شما را گرفته توصیه می کنیم وبینار ارائه شده در این بخش از مقاله را ببینید و بشنوید تا بدانید برای مهاجرت تحصیلی حتما نیاز نیست این مدارک را در دست داشته باشید.

راه هایی جذاب و نا شناخته برای رسیدن شما به دانشگاه ها و رشته های مورد علاقه تان!

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل بدون مدرک زبان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت ویزای دوره های زبان در کمترین زمان ممکن با تکیه بر دانش و مهارت کارشناسان رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی

بله، علاقمندان به یادگیری زبان کره ای در کشورمان بدون محدودیت یا ممنوعیت خاصی می توانند برای گذراندن دوره های زبان در این کشور اقدام کنند.

 بله، زبان آموزان خارجی که در کالج های این کشور در حال تحصیل هستند، در صورت یافتن شغل و استخدام می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری مبدل ساخته و در این کشور ماندگار شوند.

علاقمندان خارجی برای گذراندن دوره های زبان در کشور کره جنوبی باید جهت اخذ ویزای تحصیلی نوع D2 این کشور اقدام کنند.

شهریه دوره های زبان در این کشور بسته به شرایط مختلف متغیر است و می تواند ماهانه از 500 تا 4 هزار دلار را شامل شود.

 زبان های کره ای، چینی، ژاپنی، انگلیسی، روسی و ویتنامی در کالج ها و موسسات زبان آموزی کشور کره جنوبی به علاقمندان ارائه می شود.

جهت اطلاع بیش تر از شرایط دوره زبان در کشور کره جنوبی 2024 با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید. ضمن اینکه مقاله تحصیل در کشورهای آسیایی به زبان انگلیسی می تواند برای شما که یادگیری زبان های خارجی به جز انگلیسی را نمیپسندید مفید و سودمند باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه