بهترین دانشگاه های سوئد

بهترین دانشگاه های سوئد کدامند؟ آیا تحصیل در بهترین دانشگاه های سوئد اهمیت دارد؟ یکی از مزایای تحصیل در بهترین دانشگاه ها ، اعتبار این دانشگاه هاست ؛ لذا معتبر بودن این دانشگاه ها باعث به وجود آمدن فرصت های طلایی برای دانشجو می شود.

اطلاعات بیش تر در خصوص تحصیل در کشور پیشرفته سوئد را می توانید در مقاله تحصیل در سوئد دنبال نمایید ؛ همچنین ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) توانسته اند ، با ارائه راهکارهایی بسیار کاربردی مسیر تحصیل در این کشور را برای متقاضیان آسان تر کنند.

انتخاب بهترین دانشگاه های سوئد و به طور کلی بهترین دانشگاه های دنیا برای تحصیل ، زمینه مواجهه با فرصت های شغلی بهتر و بیش تر را برای دانشجو فراهم خواهند آورد ؛ همچنین ، بسیاری از اساتید در دانشگاه های مختلف دنیا ، علاوه بر توانایی ها و فعالیت های علمی دانشجویان ، رتبه و اعتبار دانشگاهی که دانشجو در آن تحصیل نموده را در نظر می گیرند.

همچنین ، به دلیل فعالیت های پژوهشی گسترده و نیز تحصیل دانشجویان سرشناس و ممتاز در بهترین دانشگاه های سوئد ، لذا تحصیل در این دانشگاه ها نقطه مثبتی در رزومه تحصیلی دانشجویان محسوب می‌شود.

از دیگر مزایای تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا ، تاثیر آن بر فرآیند اپلای دانشجو است ؛ به طوری که ، تحصیل در دانشگاه های مطرح فرآیند اپلای را برای دانشگاه های مطرح آسان تر خواهند کرد ، در حالی که تحصیل در دیگر دانشگاه ها در فرآیند اپلای تاثیری نخواهد داشت.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های سوئد

بهترین دانشگاه های سوئد کدامند؟

بعضی از بهترین دانشگاه های سوئد در شهرهایی چون اوپسالا و استکهلم قرار گرفته و بر اساس رتبه بندی تایمز ، بسیاری از دانشگاه های سوئد در بین 300 دانشگاه برتر دنیا رتبه بندی شده اند.

 لذا ، فرهنگی غنی ، سبک زندگی مترقی و مناظر زیبا و نیز کیفیت بالای آموزش ، دانشجویان را هر ساله به سمت بهترین دانشگاه های سوئد جذب می کند.

لذا اگر قصد تحصیل در سوئد را دارید ، شناخت بهترین دانشگاه های سوئد می تواند تاثیر زیادی در فرآیند تحصیل و آینده شغلی شما داشته باشد ؛ حال بهترین دانشگاه های این کشور کدامند؟

با ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه باشید تا دانشگاه ها را بررسی کرده و در خصوص رتبه بندی هر یک و دلایل آن با شما صحبت کنیم.

همچنین شما می توانیر برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را در باکس زیر درج کرده و یا سوالات خود را در بخش دیدگاه ها در پایان این مقاله بنویسید ، مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

نام دانشگاه رتبه در سوئد رتبه در اروپا رتبه جهانی
دانشگاه کارولینسکا 1 12 48
دانشگاه لوند 2 35 95
دانشگاه اوپسالا 3 42 113
دانشگاه استکهلم 4 47 123
دانشگاه گوتنبرگ 5 50 134
موسسه سلطنتی فناوری 6 88 212
دانشگاه اومئو 7 141 335
دانشگاه صنعتی چالمرز 8 144 339
دانشگاه علوم کشاورزی سوئد 9 150 348
دانشگاه لینشوپینگ 10 151 350
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین دانشگاه سوئد با توجه به شرایط و علاقه مندی شما با راهنمایی متخصصین هلدینگ مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه کارولینسکا​

Karolinska University

دانشگاه کارولینسکا

نرخ پذیرش: 3.9 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 74 درصد

موسسه کارولینسکا دانشگاهی معتبر در استکهلم است و این دانشگاه نخستین رتبه را در سوئد به خود اختصاص داده است ؛ دانشگاه کارولینسکا به خاطر دانشکده پزشکی و دانشکده علوم بهداشت خود بسیار شناخته شده است.

دانشگاه کارولینسکا از سبک تدریس منحصر به فردی که حول محور تحقیق و پژوهش می چرخد ، برخوردار است ؛ این دانشگاه دارای نرخ پذیرش پایین و فرآیند پذیرش دقیقی می باشد.

دانشگاه لوند

نرخ پذیرش: 34 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 73 درصد

دانشگاه لوند که از جمله بهترین دانشگاه های سوئد است ، بیش از 100 برنامه کارشناسی ارشد ، 700 دوره جهت دانشجویان تبادل و 9 برنامه کارشناسی را ارائه می دهد ؛ در دانشگاه لوند می توانید از فرهنگ غنی سوئدی و کیفیت علمی عالی بهره ببرید.

به طور کلی ، این دانشگاه با 270 برنامه و 1300 دوره مستقل و نیز ارائه بیش از 500 دوره به زبان انگلیسی ، به یکی از بهترین دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است ؛ دانشگاه لوند در زمینه هایی چون علوم محیطی ، جغرافیا ، مطالعات توسعه ، امور مالی و سیاست اجتماعی از رتبه بالایی برخوردار است.

همچنین این دانشگاه در انتشارات مجلات علمی با تمرکز بر تغییرات اقلیمی ، زیست شناسی سلول های بنیادی و فناوری نانو ، دارای بهترین عملکرد بوده است ؛ دانشگاه لوند برای دانشجویان بین المللی سه نوع برنامه مقدماتی را پیش از شروع دوره تحصیل در نظر گرفته است.

دانشگاه اوپسالا

نرخ پذیرش: 75 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 65 درصد

دانشگاه اوپسالا به دلیل اعطای دکترای افتخاری به آلفرد نوبل در سال 1893 شناخته شده است ؛ دانشگاه اوپسالا اولین دانشگاه سوئد است و از سال 1447 نقش مهمی را در آموزش عالی سوئد ایفا کرده ؛ همچنین ، این دانشگاه نویدبخش یک محیط پژوهشی ، تحقیقاتی در سطح جهانی و آموزش با کیفیتی بالا می باشد.

دانشگاه اوپسالا دارای بیش از 50 برنامه کارشناسی ارشد در رشته هایی چون پزشکی ، علوم انسانی و اجتماعی و علم و فناوری به زبان انگلیسی می باشد ؛ طراحی بازی و انتقال انرژی نیز از برنامه های دوره لیسانس است که به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

همچنین ، دانشگاه برتر اوپسالا برای دانشجویان بین المللی برنامه دوستان بین المللی را در نظر گرفته است که بر طبق آن ، دانشجویی با تجربه تر به شما کمک خواهد کرد تا با زندگی در اوپسالا آشنا شوید.

دانشگاه اوپسالا
دانشگاه استکهلم

دانشگاه استکهلم

نرخ پذیرش: 24 درصد
دانشگاه استکهلم ، بزرگ ترین

دانشگاه استکهلم  دانشگاهی تحقیقاتی است ؛ هسته اصلی آموزش دانشگاه ، توسعه و پایداری اجتماعی است و این دانشگاه به دلیل مشارکت های تحقیقاتی خود در سیاست گذاری های عمومی و تصمیم گیری سیاسی شناخته شده است.

دانشگاه استکهلم سوای از مشارکت های جدی مدنی ، از برنامه هایی با کیفیت ، در علوم انسانی و علوم طبیعی بهره می برد ؛ این دانشگاه دارای بیش از 70 برنامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی است که برخی از آن ها بسیار منحصر به فرد هستند که شامل دولت الکترونیک باز ، ژئوماتیک با ریموت سنجش و GIS می باشد.

این دانشگاه دارای 15 مرکز پژوهشکده است و برای دانشجویان بین المللی که می خواهند سوئدی یاد بگیرند ، گزینه ای عالی است ؛ لذا می توان این دانشگاه را از جمله بهترین دانشگاه های سوئد دانست.

در حال بررسی کشور سوئد برای تحصیل هستید ؟ مقالات زیر را بخوانید تا اطلاعاتتان در خصوص سوئد و تحصیل در آن تکمیل شود.

دانشگاه گوتنبرگ

نرخ پذیرش: 12 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 94 درصد

دانشگاه گوتنبرگ ، دانشگاهی دولتی و از بهترین دانشگاه های سوئد است و به عنوان سومین موسسه قدیمی در منطقه شناخته می شود ؛ همچنین ، این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های سوئد برای دانشجویان بین المللی می باشد ، به طوری که در بیش از 35 هزار دانشجوی دانشگاه گوتنبرگ ، تعداد زیادی دانشجوی بین المللی نیز وجود دارند.

دانشگاه گوتنبرگ دارای هشت بخش دانشگاهی شامل هنر ، فناوری اطلاعات ، علوم ، اقتصاد و حقوق ، علوم اجتماعی ، هنرهای نمایشی و کاربردی ، علوم بهداشت و تعلیم و تربیت می باشد.
به طور کلی ، این دانشگاه به عنوان دانشگاهی با تحصیلات و تحقیقات گسترده ، بیش از 2000 دوره مستقل را ارائه داده است.

موسسه سلطنتی فناوری

نرخ پذیرش: 50 درصد

موسسه سلطنتی فناوری به عنوان بزرگ ترین دانشگاه فنی سوئد و نیز از جمله بهترین دانشگاه های سوئد ، در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های فنی و مهندسی اروپا نیز می باشد ؛ موسسه سلطنتی فناوری ، بر رشد دانشجویان و نه فقط نمرات آن ها متمرکز است و دارای 13500 دانشجو است.

حوزه های اصلی مطالعه در پنج دانشکده آن شامل معماری ، علوم و مهندسی و فناوری می باشد ؛ بیش از یک سوم تحقیقات فنی و آموزش مهندسی در سوئد از طریق همین موسسه انجام شده است و این دانشگاه ، از جمله دانشگاه های پیشرو در رابطه با نوآوری ، تحقیقات بین رشته ای و روش های آموزشی مدرن می باشد و دانشجویان بین المللی زیادی در این دانشگاه به تحصیل مشغول هستند.

با هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید تا اطلاعات کافی در رابطه با بهترین دانشگاه های سوئد را دریافت نمایید.

موسسه سلطنتی فناوری

دانشگاه اومئو

دانشگاه اومئو یکی از بزرگ ترین دانشگاه های سوئد با بیش از 30 هزار دانشجو می باشد ؛ این دانشگاه دارای 4000 کارمند که شامل محققان و معلمان نیز می شود ، می باشد.

دانشگاه اومئو ، به خاطر انستیتوی عالی طراحی خود که بعدها به یک پردیس کامل هنر برای معماری ، آثار هنری و طراحی تبدیل شد ، شناخته شده است ؛ همچنین ، این دانشگاه در زمینه تجارت ، فناوری ، آموزش ، علوم ورزشی و هنرهای آشپزی تحصیلاتی درجه یک را ارئه می دهد.

واحد تحقیقاتی دانشگاه بر روی بیولوژی عفونت و تحقیقات سامی و بومی متمرکز است و در حال حاضر ، در حال پیشرفت به سوی هوش مصنوعی می باشد ؛ این موسسه در پروژه های مشترک با ژاپن ، کره جنوبی ، آفریقای جنوبی و بسیاری دیگر کشورها مشارکت دارد.

دانشگاه صنعتی چالمرز

دانشگاه صنعتی چالمرز

نرخ پذیرش: 85 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 67 درصد

دانشگاه صنعتی چالمرز از دیگر دانشگاه های معروف سوئد و یکی از بهترین دانشگاه های سوئد است ؛ این دانشگاه دارای 200 گروه تحقیقاتی و حداقل 10 هزار دانشجو از حدود 70 ملیت مختلف می باشد ؛ دانشگاه صنعتی چالمرز ، یک موسسه آموزش عالی در گوتنبرگ است که بر علوم طبیعی ، فناوری و معماری متمرکز است.

هدف این دانشگاه در پس تدریس و تحقیق که همواره جزو 100 دانشگاه مهندسی برتر جهان بوده است ، کمک به توسعه ملی و جهانی است ؛و استراتژی تدریس موسسه ، بر اساس تکالیف پروژه محور جهت کسب تجربیات عملی می باشد.

دانشگاه صنعتی چالمرز همکاری های نزدیکی با شرکت های بین المللی نظیر استرازنکا ، اریکسون و ولوو نیز دارد.

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد ، موسسه ای معتبر و یکی از بهترین دانشگاه های سوئد است که این دانشگاه بر آموزش ، تحقیق و ارزیابی زیست محیطی برای زندگی پایدار متمرکز است ؛ این دانشگاه شامل 3800 دانشجو در مقطع لیسانس و تعداد زیادی کارمند و استاد می باشد ؛ دانشجویان این دانشگاه پژوهش ها و تحقیقات خود را در ایستگاه های مختلف ، مراکز آموزشی و پارک های آزمایشی انجام می دهند.

دانشگاه علوم کشاورزی سوئد ، در رشته کشاورزی و جنگلداری دارای رتبه سوم جهانی است و فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند در بخش های محیط زیست و مواد غذایی در سطح بین المللی به فعالیت مشغول شوند.

همچنین ، این دانشگاه از دانشجویان بین المللی ، مبادلات دانشجویی و موافقت های دانشگاهی دانشگاه های سراسر دنیا حمایت می کند.

با برخی از بهترین دانشگاه های اروپایی در مقالات زیر آشنا می شوید ؛ مشورت با کارشناسان رجبی را از دست ندهید.

نام دانشگاه رتبه در سوئد رتبه در اروپا رتبه جهانی
دانشگاه اوربرو 11 271 647
دانشگاه صنعتی لولیا 12 312 760
دانشگاه مالمو 13 463 1211
دانشگاه لینئوس 14 471 1233
دانشگاه جونکوپینگ 15 478 1247
دانشگاه کارلستاد 16 507 1335

دانشگاه لینشوپینگ

نرخ پذیرش: 45 درصد

دانشگاه لینشوپینگ که از جمله بزرگ ترین و بهترین دانشگاه های سوئد می باشد ، طیف گسترده ی از برنامه های مدرک حرفه ای شامل پزشکی ، اقتصاد ، مهندسی ، تجارت و آموزش را ارائه می دهد.

دانشگاه لینشوپینگ دارای برنامه های بین المللی نیز می باشد و شامل چندین محیط دانشگاهی است ؛ دانشجویان پذیرش شده در این دانشگاه برای مقطع لیسانس ، می توانند برای یک سال خوابگاه دریافت نمایند.

دیگر دانشگاه های معتبر کشور سوئد

از دیگر دانشگاه های معتبر کشور سوئد می توان به موارد موجود در جدول اشاره نمود:

با مشاوران و کارشناسان ارشد هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید تا به اهداف مهاجرتی خود در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها برسید ؛ در فیلم ارائه شده برخی از ویزاهای تحصیلی اخذ شده توسط کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی را میبینید ؛ در بخش ما تا حالا چیکار کردیم هم می توانید با برخی از کلاینت های موسسه  آشنا شوید.

همچنین اگر با قصد تحصیل در رشته های علوم پزشکی در حال تحقیق هستید ، توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سوئد را مطالعه کنید ؛ برخی دانشگاه های سوئد در رشته های علوم پزشکی در جهان نامی هستند!

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های سوئد

بهترین دانشگاه های سوئد در شهرهای اوپسالا و استکهلم قرار دارند.

دانشگاه کارولینسکا 
دانشگاه لوند 
دانشگاه اوپسالا 
دانشگاه استکهلم 
دانشگاه گوتنبرگ 

این دانشگاه با 270 برنامه و 1300 دوره مستقل و نیز ارائه بیش از 500 دوره به زبان انگلیسی ، به یکی از بهترین دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی  است ؛ دانشگاه لوند در زمینه هایی چون علوم محیطی ، جغرافیا ، مطالعات توسعه ، امور مالی و سیاست اجتماعی از رتبه بالایی برخوردار است.

دانشگاه اوپسالا
نرخ پذیرش: 75 درصد
میزان فارغ التحصیلان: 65 درصد

کشور سوئد دارای دانشگاه های معتبر متعددی است که این دانشگاه ها شرایط مناسبی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم آورده اند تا دانشجویان بتوانند در محیطی علمی و غنی از فرهنگ سوئدی به تحصیل مشغول شوند ؛ بهترین دانشگاه های سوئد در رنکینگ جهانی دارای رتبه‌های بسیار خوبی هستند ؛ کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی نیز راهنمای شما در این خصوص خواهند بود ، کافیست با ما از طریق دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید ، همچنین اگر قصد مهاجرت به سوئد را دارید و در شرایط و سن تحصیل نیستید می توانید راه های دیگر را برگزینید ؛ روش هایی مانند خرید ملک ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و سایر روش هایی که در مقاله مهاجرت به سوئد به تفصیل به آن ها پرداحته ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه