دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی این کشور است که هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان بین المللی را به خود جذب می کند. با توجه به این که دانشگاه های ترکیه جزو بهترین دانشگاه های دنیا هستند، ما مطالعه این مقاله را به متقاضایان تحصیل در این کشور توصیه می کنیم.

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه با زیر ساخت های آموزشی بی نظیر خود سطح پیشرفت علمی دانشجویان را در بالاترین حد خود نگه داشته و به آن ها کمک کرده تا با روش های نوآورانه دروس مختلف علمی و آکادمیک را فرا گرفته و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

 این دانشگاه استانداردهای آموزشی خود را طبق آخرین تغییرات دنیای پزشکی توسعه داده است. توصیه می کنیم جهت آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی در این دانشگاه در ادامه این مقاله با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) همراه باشید.

دانشگاه ازمیر با بیمارستان ها و موسسات تحقیقاتی بسیار زیادی در این شهر و دیگر شهرهای کشور همکاری کرده و در تلاش است که دانشجویان با شرکت در کلاس های تئوری و کارورزی در بیمارستان فرصت تمرین زیر نظر بهترین استاید و بر روی بیماران واقعی را داشته باشند.

 چنانچه علاقه دارید تا در محیطی بین المللی و زیر نظر برخی از بهترین اساتید ترکی به تحصیل پزشکی بپردازید، توصیه می کنیم همین حالا از طریق مطالعه مقاله تحصیل در ترکیه با شرایط و الزامات تحصیل در این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

رشته های دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه زمینه ای را فراهم کرده که تمامی دانشجویان بتوانند آزادانه از بین رشته های مختلف این دانشگاه گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در آن به تحصیل بپردازند. دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه انواع رشته ها را در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در اختیار دانشجویان خود قرار داده است. از مهم ترین این رشته ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مامایی
  • تغذیه و رژیم غذایی
  • پزشکی
  • پرستاری
  • داروسازی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

قبولی در آزمون دانشگاه های ترکیه با دریافت مشاوره های حرفه ای از کارشناسان رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

زبان تحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه دو زبان انگلیسی و ترکی ارائه شده اما بیشتر دروس این رشته به زبان انگلیسی تدریس می شود. این مسئله باعث شده تا دانشجویان بین المللی راحت تر بتوانند دروس مختلف را فرا گرفته و با اساتید و دانشجویان ارتباط برقرار کنند.

برای تحصیل در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه و برای یادگیری این دروس به تسلط زبان انگلیسی نیاز دارید. با این حال تنها تسلط به این زبان کافی نیست و برای اثبات مهارت خود به مدارک معتبر مانند آیلتس یا تافل نیز احتیاج دارید. از طرفی زبان ترکی نیز می تواند حین تحصیل پزشکی در این کشور ضروری است و با توجه به این که حین آموزش پزشکی در دانشگاه های این کشور باید برخی دوره های کارورزی را پشت سر بگذارید و در این مدت با بیماران در تماس باشید، یادگیری زبان به شما کمک کرده که راحت تر با بیماران ارتباط برقرار کنید.

دانش آموزان برای حضور در دانشگاه اقتصاد ازمیر به مهارت های زبان ترکی حداقل در سطح B1 احتیاج دارند. مدرک پذیرفته شده از آزمون های SAT، ACT، IB یا سطح B2 موسسه یونس امره در این دانشگاه پذیرفته می شود. نکته حائز اهمیت این است که دانشجویانی که حداکثر تا پایان سال سوم نتوانند مدرک زبان ترکی را ثبت کنند، تا زمانی که این شرط محقق نشود، نمی توانند به سال چهارم وارد دهند. همچنین دانشجویانی که سه سال آخر دبیرستان را در یک دبیرستان ترکی گذارنده اند نیازی به گواهی تسلط زبان ندارند.

زبان تحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

بورسیه های تحصیلی دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

بورسیه های تحصیلی دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه به منظور کمک مالی به دانشجویان در دوره تحصیلی تعبیه دیده شده اند. این بورسیه ها اصولا تحت شرایط بسیار خاصی به دانشجویان اعطا می شوند که در ادامه بورسیه های مختلف را بررسی می کنیم.  

یکی از بهترین بورسیه های این دانشگاه بورسیه دانشجویان بین المللی می باشد. بورسیه دانشجویان بین المللی همانطور که از نامش پیداست برای دانشجویان بین المللی تعبیه دیده شده است و این بورسیه به دانشجویان در مقطع کارشناسی اهدا شده و دامنه و سهمیه آن هر ساله توسط هیئت امنا این دانشگاه تعیین می شود. از طرفی مدت زمان دریافت آن به اندازه کل دوره تحصیلی است و دانشجویان می توانند در حین تحصیل از این بورسیه استفاده کنند.

پوشش دهی این بورسیه بسیار خوب است و دانشجویانی که موفق به دریافت آن می شوند می توانند کل هزینه سالانه تحصیلی را از آن پرداخت کنند. با این حال توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در ترم تابستان شامل این بورسیه نشده و دانشجویان علاقمند باید خودشان هزینه لازم را بپردازند. همچنین این بورسیه تحصیلی هزینه خوابگاه را پوشش نمی دهد.

علاوه بر این برخی بورسیه ها در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه وجود دارند که تخفیف های 100، 50 و 25 درصدی شهریه را برای دانشجویان به ارمغان می آورند. این بورسیه ها گاها علاوه بر پوشش دهی هزینه های تحصیل طی سال تحصیلی هزینه تحصیل در ترم تابستان و هزینه خوابگاه را نیز پوشش می دهند.

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر برای دانشجویان علاقمند می تواند بسیار مفید باشد. رشته های پیراپزشکی مانند کمک های اولیه و اضطراری، بهداشت جامعه، زنان و زایمان و… جزو برترین رشته ها موجود هستند که هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان را به خود جذب می کنند.  دانشجویان طی  تحصیل در این دوره ها قادر خواهند شد که با توجه به نوع رشته خود به تشخیص و ارائه مراقبت های بهداشتی بپردازند و حفظ سلامت بیماران کمک کنند. آن ها با یادگیری دروس مختلف نحوه برقراری ارتباط موثر با بیمار را فرا گرفته و قادر می شوند که بیماری و مشکل را در بیمار تشخیص داده و به درمان آن بپردازند.

تحصیل در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه در رشته پیراپزشکی دارای مزیت های بسیار زیادی برای دانشجویان است. برای مثال اخذ پذیرش و قبولی در این رشته ها نسبت به رشته های پزشکی، داروسازی یا دندانپزشکی آسان تر است و همچنین پس از تحصیل نیز با توجه به تقاضای زیاد این رشته ها امکان اشتغال سریع تر برای متقاضیان وجود دارد. از همین رو شما می توانید با انتخاب یکی از رشته های پیراپزشکی در مدت زمان کوتاهی پذیرش این دانشگاه را به دست آورده و پس از آن نیز خیلی سریع شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

رشته پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

رشته پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه طبق چارچوب صلاحیت های آموزش عالی این کشور طراحی شده است و یکی از بهترین رشته های موجود در این دانشگاه می باشد. تحصیل در این رشته حدودا شش سال به طول می انجامد که در هر سال دروس مختلفی تدریس می شود. شما می توانید در ادامه مهم ترین دروس ارائه شده هر ترم را مشاهده فرمایید.

  • ترم یک: آناتومی، پزشکی خانواده، بیوفیزیک، آمار زیستی، علوم رفتاری، فیزیولوژی، بهداشت عمومی، بافت شناسی و جنین شناسی، ایمونولوژی، بیوشیمی پزشکی، زیست شناسی و ژنتیک پزشکی، میکروبیولوژی پزشکی و…
  • ترم دو: آناتومی، پزشکی خانواده، بیوفیزیک، فیزیولوژی، بافت شناسی و جنین شناسی، ایمونولوژی، آسیب شناسی، فارماکولوژی، بیوشیمی پزشکی، زیست شناسی پزشکی و ژنتیک، میکروبیولوژی پزشکی، آموزش پزشکی، تاریخچه پزشکی و اخلاق و…
  • ترم سه: بیوشیمی پزشکی، فارماکولوژی پزشکی، ایمونولوژی پایه، میکروبیولوژی پزشکی، آسیب شناسی پزشکی، ژنتیک پزشکی، آموزش پزشکی، بیماری های داخلی، سلامت و بیماری های کودک، رادیولوژی و…
  • ترم چهار: سلامت و بیماری های کودک، بیماری های داخلی، سلامت و بیماری های روانی، روانپزشکی کودک و نوجوان و…
  • ترم پنج: پوست و بیماری های مقاربتی، طب فیزیکی و توانبخشی، چشم پزشکی، قلب، مغز و اعصاب، فارماکولوژی بالینی و سم شناسی، رادیولوژی، جراحی قفسه سینه و قلب و عروق، اورولوژی و…
  • ترم شش: داخلی (1.5 ماه)، اطفال (2 ماه)، زنان و زایمان (1 ماه)، جراحی (جراحی عمومی و اورولوژی) (1 ماه)، روانپزشکی (15 روز)، قلب (1 ماه)، خانواده پزشکی (1 ماه)، بهداشت عمومی (1 ماه)، فوریت های پزشکی (1 ماه) و…

برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه مقالات زیر را مرور کنید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر آرزوی بسیاری از دانشجویان است اما با توجه به آزمون های ورودی بسیار دشوار و شرایط بسیار سخت این رشته در بسیاری از دانشگاه های داخل و خارجی، رویای افراد را کمرنگ کرده است. در این شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ازمیر به شما کمک کرده که بتوانید در کوتاه ترین مدت زمان به رویای دیرینه خود برسید.

دانشجویان حین تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ازمیر بیماری های مختلف دهان را از طریق تشخیص و تحقیق، بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا مطالعه می کنند. علاوه بر این متقاضیان حین تحصیل در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه باید بر تکنیک های درمان و پیشگیری تخصصی در پزشکی دندانپزشکی تسلط داشته باشند و با مطالعه دقیق دروس و شرکت در کلاس های عملی و تئوری مهارت های لازم را فرا بگیرند.

متقاضیان می توانند با تحصیل و اخذ مدرک از دانشگاه ازمیر به راحتی در در این شهر یا دیگر شهرهای ترکیه مشغول به کار شوند و با اشتغال در این کشور به حل مشکلات مرتبط با بیماری های دهان و دندان بیماران بپردازند. علاوه بر اشتغال در زمینه شغلی مورد علاقیتان می توانید در این کشور از درآمدهای بالا، احترام و دیگر مزایا بهرمند شوید.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

رشته داروسازی در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

رشته داروسازی در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه حدودا پنج سال طول می کشد و چنانچه دانشجویی حین تحصیل در این رشته مدرک زبان مدرک خود را اخذ نکرده باشد باید یک سال دیگر را هم در دانشگاه بگذارند که این یک سال به عنوان سال آمادگی زبان ترکی شناخته می شود.

تحصیل داروسازی در دانشگاه های ترکیه مزایای بسیار زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. شما می توانید در یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه با هزینه های کم تحصیل خود را انجام دهید و همچنین پس از اخذ مدرک مناسب در سیستم بهداشتی ترکیه مشغول به کار شوید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ اقامت پس از اتمام تحصیلات و همچنین نحوه یافتن شغل در این کشور را در مقاله به روز و جذاب کار در ترکیه مطالعه فرمایید. لذا اگر پس از پایان تحصیلات قصد اقامت در این کشور را داشته اما با شرایط و قوانین کاری آشنا نیستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

اخذ پذیرش در این دانشگاه به منظور تحصیل در رشته داروسازی مستلزم قبولی در آزمون یوس «Yös» یا آزمون ست «SAT» می باشد. از طرفی برای قبولی در این رشته به مدرک زبان تافل و ریز نمرات دبیرستان نیاز دارید. چنانچه در دوره دبیرستان معدل بالاتری داشته باشید میزان شانس شما برای قبولی در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه افزایش پیدا می کند.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی ازمیر حدودا چهار سال به طول انجامیده و دانشجویان می توانند حین تحصیل این رشته زیر نظر برخی از بهترین استاید و طبق استانداردهای آموزشی بسیار باکیفیتی تحصیلات خود را انجام دهند.

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه به دانشجویان آموزش های عملی در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و دانشگاه های بین المللی را ارائه داده و به دانشجویان این امکان را می دهد تا دروس خود را به بهترین روش فرا بگیرند. این دانشگاه فرصت های رشد متعددی را برای دانشجویان فراهم کرده و به آن ها این امکان را داده تا مهارت ها و تجربیات خود را با آموزش در محیط کار افزایش دهند.

هدف اصلی برنامه آموزشی پرستاری در دانشگاه ازمیر در واقع تمرکز بر حفظ و ارتقای سلامت فرد، خانواده و جامعه و خدمات مرتبط با برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای مراقبت از بیمار است. پرستاران فارغ التحصیل از این دانشگاه قادر خواهند بود که با استفاده از روش های حل مسئله به صورت علمی و با دلسوزی فراوان به درمان بیماری افراد بپردازند.

برای ورود و اخذ پذیرش از دانشگاه اقتصاد ازمیر باید در آزمون ست یا آزمون یوس از خود عملکرد خوبی را نشان دهید و همچنین مدرک زبان انگلیسی یا ترکی مناسبی اخذ کنید. مدرک زبان انگلیسی تافل و مدرمک زبان ترکی Tömer می باشد.

خوابگاه های دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه خوابگاه های دانشجویی مختلفی را در خود جای داده که که به دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی که از فاصله بیش از 50 کیلومتر به این دانشگاه آمده اند ارائه می شود. خوابگاه های دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه بسیار پیشرفته هستند و دانشجویان حین اقامت در این خابگاه ها می تواند در یک اتاق یک یا چهار خوابه اقامت داشته باشند.

کارگاه ها و آزمایشگاهات مختلفی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ازمیر قرار دارند و علاوه بر آن دانشجویان حین اقامت می توانند از سالن ورزشی، سالن های رقص و زمین بسکتبال خوابگاه استفاده کنند. سایر مناطق موجود در این دانشگاه شامل اتاق کنفرانس، اتاق مطالعه، کتابخانه، آشپزخانه، درمانگاه و غذا خوری می شود.

جالب است بدانید امروزه دانشجویان می توانند حین اقامت در خوابگاه های دانشگاه اقتصاد ازمیر هر زمان که دوست داشته باشند از خشکشویی و آشپزخانه استفاده کنند. علاوه بر این انواع وسایل صوتی و تصویری و دسترسی به اینترنت نیز در خوابگاه ها آزاد می باشد.

در نهایت باید گفت زندگی در پردیس این دانشگاه می تواند تصمیم عاقلانه باشد که امکان زندگی در مکانی دوستاه و سرگرم کنند را به دانشجویان هدیه می دهد. از طرفی شما می توانید با زندگی در خوابگاه های این کشور از امکانات و خدمات عالی این خوابگاه استفاده کرده و در فضای دانشجویی غرق شوید. 

موقعیت مکانی دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه ​

موقعیت مکانی دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

موقعیت مکانی دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه واقع در شهر ازمیر ترکیه است که شهری در غرب کشور ترکیه می باشد. ازمیر که سومین شهر پرجمعیت و مهم ترکیه است برخی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در خود جای داده و از نظر آموزشی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه در ازمیر بالچوا 35330 خیابان ساکاریا کادسی، شماره 156 در واقع شده است و از طرفی راه های ارتباطی مختلفی برای رسیدن به این دانشگاه وجود دارد. برای مثال شماره تماس 0 (232) 279 25 25 و ایمیل tiim-yardim@ieu.edu.tr جزو راه های ارتباطی این دانشگاه می باشد.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ازمیر

شهریه رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ازمیر به طور کلی مناسب است و نسبت به بسیاری از دانشگاه های اروپایی یا دانشگاه های تاپ این کشور باید هزینه های کم تری برای تحصیل بپردازید. با این حال  این هزینه ها می تواند تا حد زیادی با توجه به رشته تحصیلی و همچنین گرفتن یا نگرفتن بورسیه تغییر کند.

شهریه دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه هر سال توسط هیئت امنای تحصیلی تعیین می شود. شما می توانید شهریه دانشجویانی که در سال تحصیلی 2023 – 2024 به تازگی ثبت نام می کنند را از طریق جدول زیر مشاهده فرمایید.

برنامه هزینه
پزشکی 15000 دلار
برنامه های کارشناسی 8000 دلار
برنامه های کارشناسی ارشد 7.500 دلار
برنامه های دکترا 7.500 دلار

در حال حاضر شهریه های دانشگاه اقتصاد ازمیر به صورت نقدی، آنلاین و یا صورت اقساطی با کارت اعتباری قابل پرداخت است و هزینه های این دانشگاه در دو قسط مساوی دریافت می شود. تاریخ اولین پرداخت در اولین ثبت نام و پرداخت دوم در بین تاریخ های تعیین شده در تقویم تحصیلی قبل از ثبت نام دوره های ترم بهار انجام می شود.

در بین دانشجویان ایرانی تحصیل در دانشگاه های ترکیه بسیار رایج و محبوب است ، ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شما کمک می کنیم تا در آزمون های ورودی دانشگاه ها موفق باشید و به پذیرش از برترین دانشگاه های این کشور دست یابید.

وبینار ارائه شده در این بخش هم در خصوص تحصیل در کشور ترکیه اطلاعات بسیار دقیق و مهمی را ارائه می دهد . این وبینار را از دست ندهید چراکه پاسخ بسیاری از پرسش های شما را خواهد داد.

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل در ترکیه
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب معتبرترین دانشگاه ها بسته به علاقه مندی و شرایط شما با همکاری کارشناسان حرفه ای رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه بسیار عالی است و دانشجویان می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل بسیار متنوعی به این دانشگاه برسند. فاصله دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه تا کشتی 20 دقیقه پیاده، تا تراموا 12 دقیقه، تا مترو 10 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 5 دقیقه است و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت می باشد.

چنانچه قصد دارید تا از منطقه کوناک خود را به دانشکده پزشکی ازمیر برسانید باید یک تاکسی بگیرید و پس از گذشت 15 تا 21 دقیقه به این دانشگاه می رسید. هزینه های تاکسی بین 46 تا 61 لیر متغییر می باشد. از طرفی حمل و نقل عمومی گزینه مقرون به صرفه تری است و چندین خط برای انتخاب و رسیدن به این دانشگاه وجود دارد. خطوط 969، 669 و 169 جزو بهترین خط ها برای رسیدن به دانشگاه اقتصاد ازمیر  می باشند.

کشتی نیز جزو روش های رسیدن به این دانشگاه است و شما می توانید با مراجعه به اسکله کوناگ سوار کشتی Üçkuyular شده و پس از پیاده شدن از کشتی با انتقال به خط ESHOT به شماره 480 می توانید به محوطه دانشگاه برسید.

با چهار دانشگاه معتبر برای تحصیل رشته های پزشکی در ترکیه آشنا شوید.

سوالات پر تکرار دانشگاه علوم پزشکی ازمیر ترکیه

از مهم ترین این رشته ها می توان به مامایی، تغذیه و رژیم غذایی، پزشکی، پرستاری، داروسازی و رشته های پیراپزشکی اشاره کرد.

هزینه تحصیل پزشکی در این دانشگاه با 50% تخفیف حدود 204000 لیر ترکیه می باشد.

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه در ازمیر بالچوا 35330 خیابان ساکاریا کادسی، شماره 156 در واقع شده است.

دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه به دانشجویان آموزش های عملی در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و دانشگاه های بین المللی را ارائه داده و به دانشجویان این امکان را می دهد تا دروس خود را به بهترین روش فرا بگیرند.

زبان تحصیل دو زبان انگلیسی و ترکی است اما بیشتر دروس این رشته به زبان انگلیسی تدریس می شود. به طور کلی این مسئله باعث شده تا دانشجویان بین المللی راحت تر بتوانند دروس مختلف را فرا گرفته و با اساتید و دانشجویان ارتباط برقرار کنند.

چنانچه قصد تحصیل در دانشکده پزشکی دانشگاه اقتصاد ازمیر ترکیه را دارید همین حالا با مطالعه مقاله مهاجرت به ترکیه روش های مختلف مهاجرتی به این کشور خصوصیات تحصیل را بررسی کرده یا از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با متخصصین شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه