بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی

بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی هر سال مقصد بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی هستند ، اگر شما نیز می خواهید در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی تحصیل کنید.

در ادامه این مطلب با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید ، اگر قصد دارید به صورت کلی در مورد تحصیل رشته های علوم پزشکی در این کشور اطلاعاتی کسب کنید ، می توانید به مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالزی مراجعه کنید.

بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی از نظر کیفیت های آموزش از استانداردهای بالایی برخوردار هستند ، این دانشگاه ها با زیرساخت های عالی ساخته شده اند تا محیطی بدون دردسر را برای دانشجویان فراهم کنند ، پزشکی در مالزی آموزش در سطح جهانی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

این دانشگاه ها از زبان انگلیسی به عنوان ابزار آموزشی استفاده می کنند ، این به دانشجویان کمک می کند تا در حین برقراری ارتباط با یکدیگر احساس راحتی کنند ؛ اکثر دانشجویان یک دوره یک ساله پریمدیکال را می گذرانند تا از آمادگی مناسب برای مطالعه در دانشگاه پزشکی اطمینان حاصل کنند ، بعد از آن یک دوره پنج ساله پزشکی را می گذرانند ، که یک مدرک در سطح لیسانس – لیسانس پزشکی – لیسانس جراحی است.

تحصیل پزشکی در مالزی شما را در یک محیط چند فرهنگی متنوع ، با مکان های جالب برای زندگی و کار و با امکانات تحقیقاتی و پزشکی درجه یک قرار می دهد ، در ادامه بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی

دانشگاه پزشکی AIMST در مالزی

اولین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی دانشگاه پزشکی AIMST در مالزی است ، در سال 2001 تاسیس شد ، نزدیک به 2500 دانشجو و بیش از 250 عضو هیئت علمی در این دانشگاه وجود دارد ، این دانشگاه بر اساس برنامه های درسی گرفته شده از دانشگاه بریستول در ایالات متحده پیروی می کند.

هدف این دانشگاه ارائه آموزش فنی با کیفیت بالا به دانشجویان از محلی تا بین المللی با قیمتی مقرون به صرفه است ؛ دانشگاه AIMST استانداردهای آکادمیک و کیفیت تدریس بالایی را حفظ می کند تا دانشجویان را به سمت موفقیت در حرفه پزشکی ارتقا دهد ، این دانشگاه در تولید متخصصان متعدد پزشکی با مهارت های حرفه ای عالی برای خدمت به بشر سرآمد است.

هزینه های تحصیل حدود 50000 MYR و سایر هزینه های برنامه پزشکی حدود 11867 MYR برآورد شده است.

مدت دوره پزشکی به مدت 5 سال ارائه می شود ، برنامه های درسی دوره پزشکی از نظر بالینی ادغام شده است که موضوعاتی مانند مبانی پزشکی انسانی ، پایه مولکولی و سلولی پزشکی در سال اول برنامه پزشکی را پوشش می دهد و پس از آن آموزش های عملی به دانش آموزان از سال سوم برای دریافت مواجهه بالینی ارائه می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

گذشتن از سد عظیم کنکور ایران در رشته های پزشکی و تحصیل در برترین دانشگاه های پزشکی جهان!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه Sains مالزی

دانشگاه Sains مالزی در سال 1969 تأسیس شد و دومین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی می باشد ، امروزه نزدیک به 1479 مدرس و بیش از 28000 دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه Sains مالزی هستند ، آنها از نسبت بهینه سخنرانی به دانشجو 1:19 پیروی می کنند تا بر اساس مطالعات دانشگاهی و بالینی توضیحاتی با کیفیت و متبلور ارائه دهند.

این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی معرفی شده است ، مدت دوره پزشکی در این دانشگاه 5 سال می باشد.

برنامه های درسی پزشکی به عنوان یک رویکرد چند رشته ای بر اساس مشکلات مختلف تهیه شده است. برنامه پزشکی در این کالج بر رویکرد کل نگر به مشکل پزشکی بیمار تأکید می کند و باعث می شود دانشجویان وظایف خود را به عنوان یک پزشک در جامعه درک کنند ، آنها را به ایفای نقش برجسته در تیم مراقبت های بهداشتی و جامعه سوق می دهد.

هزینه تحصیل سال اول برای رشته پزشکی حدود 15000 MYR و سایر هزینه ها حدود 8697 MYR برآورد شده است.

دانشگاه Sains مالزی

دانشگاه پزشکی دانشگاه سایبرجایا

دانشگاه پزشکی دانشگاه سایبرجایا در سال 2005 تاسیس شد و سومین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی است ، این دانشگاه خصوصی در مالزی ثبت شده و معتبر است ، هدف این دانشگاه تولید متخصصان بهداشتی و درمانی شایسته با مهارت های فکری ، عاطفی و معنوی در پزشکی است ، این دانشگاه توسط آژانس صلاحیت مالزی با 5 ستاره رتبه بندی شده است و نزدیک به 10000 دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

دوره پزشکی به مدت 5 سال است که به 2 مرحله زیر تقسیم می شود.

  1. فاز اول بر علوم پایه پزشکی
  2. فاز دوم بر علوم بالینی

برنامه پزشکی بر اساس یادگیری دانش آموز محور و مسئله محور برای ارائه آموزش عالی و تاثیرگذار همراه با آموزش پزشکی به دانشجویان ارائه می شود ، این دانشگاه با باشگاه های دانشجویی و جامعه همکاری می کند تا تجربه دانشگاهی غنی را ارائه دهد.

دانشگاه پزشکی تیلور

دانشگاه پزشکی تیلور

دانشگاه پزشکی تیلور در سال 1969 تاسیس شد ، بیش از 2200 دانشجو در حال گرفتن فارغ التحصیلی خود از کشورهای مختلف هستند ، دانشگاه تیلور برای دانشجویان پزشکی گزینه هایی را ارائه می دهد.

دوره پزشکی در این مورد از لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی به مدت 5 سال ارائه می شود ، دانشگاه تیلور یک موسسه آموزشی درجه یک است که تجربه یادگیری عالی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

دوره پزشکی در این دانشگاه دانشجویان را با دانش گسترده در علوم پزشکی و مهارت های بالینی آماده می کند ، دانشگاه تیلور با موفقیت متخصصان پزشکی واجد شرایط و شایسته مجهز به تکنیک های پیشرفته و جدید را برای خدمت به بشریت تولید می کند ، برنامه درسی رشته پزشکی بر آموزش بالینی در پزشکی و جراحی تاکید دارد.

اگر علاقه دارید حین تحصیل در کشور مالزی بخشی از هزینه های زندگی و یا تحصیلتان را بپردازید می توانید در این کشور کار کنید ، برای کسب اطلاعات لازم جهت کار در هنگام تحصیل در مالزی با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید تا بهترین کارفرمایان را به شما معرفی کنند.

دانشگاه پزشکی مالایا

پنجمین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی دانشگاه پزشکی مالایا است در سال 1949 تأسیس شد ، در این دانشگاه 2260 کارمند شاغل و 21055 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ، این موسسه مبتنی بر تحقیقات عمومی است و معتبرترین دانشگاه در مالزی است ؛ در رتبه بندی دانشگاه های جهان بین 301 و 350 قرار دارد.

جالب است بدانید هزینه تحصیل پزشکی برای سال اول حدود 31872 دلار و سایر هزینه ها حدود 21660 دلار برآورد شده است.

دوره پزشکی در این دانشگاه تجربه بالینی عالی ، فرصت های تحقیقاتی و قرار دادن انتخابی را ارائه می دهد. این برنامه پزشکی با جدیدترین و بهترین شیوه ها ارائه می شود و به طور گسترده از آموزش پشتیبانی می کند.

مطالعه اطلاعات به روزی که به همت کارشناسان پر تلاش رجبی در مقالات زیر ارائه شده قطعا برای شما مفید و جذاب است.

دانشگاه پزشکی موناش مالزی

دانشگاه پزشکی موناش مالزی در سال 1998 تاسیس شد ، این دانشگاه اولین دانشگاه بین المللی از کشور در مالزی است ، این دانشگاه هر ساله حدود 8000 نفر را ثببت نام می کند ، دوره پزشکی این دانشگاه 5 سال طول می کشد.

هزینه برای تحصیل در این دانشگاه از لیت بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی در سال اول حدود 117600 MYR و سایر هزینه ها در حدود 49600 MYR برآورد شده است.

برنامه پزشکی در این دانشگاه شامل درمان بیماری مغزی در نوزادان نارس ، جایگزینی دریچه قلب بدون جراحی قلب باز و تولید داروهای جدید سرطان است ، برنامه درسی پزشکی این دانشگاه از 4 مفهوم تشکیل شده است.

  • توسعه شخصی و حرفه ای
  • جمعیت ، جامعه ، سلامت و بیماری
  • عمل بالینی بر مبنای علمی
  • مهارت های بالینی
دانشگاه پزشکی موناش مالزی

دانشگاه پزشکی کوالالامپور

هفتمین دانشگاه در فهرست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی دانشگاه پزشکی کوالالامپور است در سال 2002 تاسیس شد و توسط آموزش عالی مالزی تایید شده و توسط آژانس صلاحیت مالزی تایید شده است ، به صورت کلی حدود 22372 دانشجو و 2614 کارمند در این دانشگاه وجود دارد ، این دانشگاه حدود 56293 فارغ التحصیل با استعداد و واجد شرایط را در جهان تولید کرده است ، این یکی از دانشگاه های فنی پیشرو مالزی است.

زمان تحصیل در رشته پزشکی و در این دانشگاه حدود 5 سال است همچنین هزینه تحصیل سال اول برای برنامه پزشکی 88400 MYR برآورد شده است.

رشته در یک روش آموزشی یکپارچه ارائه می شود که دانشجویان پزشکی واجد شرایط را برای ارائه تشخیص به روشی مؤثر برای درمان تکامل می دهد ، آنها برای یادگیری مشکلات پزشکی مربوط به علم و پایه بالینی ساخته شده اند.

شرایط تحصیل پزشکی در مالزی

تحصیل پزشکی در مالزی در هر دانشگاه شرایط متفاوتی دارد و نمی توان فهرستی مشخص برای همه دانشگاه ها ارائه کرد ، اما به طور کلی برای ورود به دانشگاه ها و تحصیل پزشکی در مالزی اتمام دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی الزامی است ، در ادامه با برخی از شرایط تحصیل پزشکی در مالزی آشنا می شویم :

  • اتمام دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی و ارائه ریز نمرات تحصیلی
  • نمرات B در دروس شیمی ، زیست شناسی ، ریاضیات یا فیزیک در دبیرستان و پیش دانشگاهی
  • دیپلم موسسات شناخته شده با حداقل معدل (CGPA) 3.00.
  • قبولی در آزمون ورودی برای برخی از دانشگاه ها
  • جلسه مصاحبه در برخی از دانشگاه ها
  • نمره ۳٫۵ از دوره پری مدیکال ارائه شده از دانشگاه های مورد نظر
  • تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک تافل و یا آیلتس برای تحصیل به این زبان
شرایط تحصیل پزشکی در مالزی

دانشگاه نیوکاسل مالزی

دانشگاه نیوکاسل مالزی در سال 2009 تاسیس شد ، این دانشگاه با نوآوری و برتری ، پیشروترین دانشگاه دانشمندان تحقیقاتی جهان است ؛ این دانشگاه توسط شورای پزشکی عمومی شورای پزشکی مالزی ، به رسمیت شناخته شده است.

دوره پزشکی د این دانشگاه به مدت 5 سال ارائه می شود و هزینه تحصیل حدود 110000 MYR و سایر هزینه ها حدود 8580 MYR است.

برنامه پزشکی در این دانشگاه آموزش پزشکی عمومی را ارائه می دهد که مناسب است و به عنوان پایه ای برای تخصص حرفه ای پزشکی عمل می کند ، این فرصتی برای دانش آموزان فراهم می شود که برای یک سال بیشتر یک مدرک تحقیقاتی بین المللی را مطالعه کنند ، آنها برای عمل بالینی به عنوان یک افسر پیش نیاز خانه آماده می شوند.

اگر به دنبال موسسه ای می گردید که با کمترین هزینه ، در اسرع وقت و در کمال صداقت ، تمام مراحل مهاجرت شما را پیگیری کند ، جای درستی آمده اید! ما در هلدینگ بزرگ مهاجرتی رجبی با سابقه ای درخشان ، سالهاست در تلاشیم مراجعین عزیزمان را به مقاصد مهاجرتی شان برسانیم و البته این پایان راه نیست ؛ ما در کنار شماییم تا پس از اتمام تحصیل ، کاریابی را برایتان آسان کنیم ؛ درباره فعالیت های ما تحقیق کرده و با اعتماد به کارشناسان آگاه و خبره رجبی به رویای مهاجرتی خود جامه حقیقت بپوشانید.

در ویدئو ، تصاویری از ویزای تحصیلی برخی از مراجعین ما را میبینید ، برای شنیدن صحبت های آن ها هم می توانید به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم؟” بروید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های پزشکی ، ارزان و در دانشگاه های معتبر جهان با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه بین المللی پزشکی

آخرین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی دانشگاه بین المللی پزشکی است در سال 1992 تاسیس شد ، تحصیل در این دانشگاه 5 سال طول می کشد و هزینه های تحصیل حدود 1,08,700 MYR و سایر هزینه ها حدود 11,520 MYR برآورد می شود.

برنامه های درسی برنامه پزشکی شامل آناتومی ، فارماکولوژی ، سیستم قلبی عروقی ، سیستم تولید مثل ، سیستم عصبی ، زنان و زایمان ، روانپزشکی و غیره می باشد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مالزی

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مالزی تعدادی از دانشگاه های کشور مالزی می باشد که توسط وزارت بهداشت ایران تایید شده است ، خوب است بدانید که وزارت بهداشت هر تمامی دانشگاه های کشور های مختلف را بررسی می کند.

پس از بررسی این وزارتخانه با استفاده از برخی معیار های خاص و همچنین چندین رتبه بندی جهانی ، برخی از دانشگاه های هر کشور را تایید و برخی دیگر را رد می کند ؛ اگر شما نیز قصد دارید پس از تمام شدن تحصیلتان در مالزی به ایران بازگردید و می خواهید مدرکی که در این کشور کسب می کنید در ایران نیز اعتبار داشته باشد ، باید حتما در دانشگاه های مورد تایید تحصیل کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مالزی

در ادامه برخی از دانشگاه های مورد تایید در مالزی را نام می بریم.

  1. دانشگاه ملی
  2. دانشگاه تکنولوژی مارا
  3. دانشگاه علوم
  4. دانشگاه مالایا
  5. دانگشاه پوترا

شما می توانید پس از تحصیل در این دانشگاه به کشور عزیزامان بازگردید و مدرک شما اعتبار لازم را برای کار کردن در هر بیمارستانی دارد.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی

اکثر دانشجویان یک دوره یک ساله پریمدیکال را می گذرانند تا از آمادگی مناسب برای مطالعه در دانشگاه پزشکی اطمینان حاصل کنند ، بعد از آن یک دوره پنج ساله پزشکی را می گذرانند ، که یک مدرک در سطح لیسانس – لیسانس پزشکی – لیسانس جراحی است.

نزدیک به 2500 دانشجو و بیش از 250 عضو هیئت علمی در این دانشگاه حضور دارند ، این دانشگاه بر اساس برنامه های درسی گرفته شده از دانشگاه بریستول در ایالات متحده پیروی می کند.

هزینه های تحصیل حدود 50000 MYR و سایر هزینه های برنامه پزشکی حدود 11867 MYR برآورد شده است.

مدت دوره پزشکی به مدت 5 سال ارائه می شود

هزینه تحصیل سال اول برای رشته پزشکی حدود 15000 MYR و سایر هزینه ها حدود 8697 MYR برآورد شده است.

دانشگاه پزشکی مالایا ، این موسسه مبتنی بر تحقیقات عمومی است و معتبرترین دانشگاه در مالزی است ؛ در رتبه بندی دانشگاه های جهان بین 301 و 350 قرار دارد.

بدانید هزینه تحصیل پزشکی برای سال اول حدود 31872 دلار و سایر هزینه ها حدود 21660 دلار برآورد شده است.

  1. دانشگاه ملی
  2. دانشگاه تکنولوژی مارا
  3. دانشگاه علوم
  4. دانشگاه مالایا
  5. دانگشاه پوترا

در این مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی مالزی را بررسی کردیم ، تحصیل در این کشور می تواند شما را به رویای خود برساند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز در تماس باشید ؛ ضمنا شما می توانید برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص تحصیل در دانشگاه های مالزی به مقاله تحصیل در مالزی مراجعه کنید تا تمامی اطلاعات لازم در خصوص هزینه ها ، بورسیه ها و سیستم آموزشی این کشور را به دست آورید.

قصد تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور را دارید؟ برترین دانشگاه های پزشکی که مقرون به صرفه هم هستند را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه