مهاجرت به لیختن اشتاین

مهاجرت به لیختن اشتاین -کشوری اروپایی که شاید کمتر شناخته شده است- از طرق مختلف امکان پذیر شده است ، لیختن اشتاین در مورد اتباع خارجی که مایل به ورود به این کشور هستند ، سیاست بسیار سختگیرانه ای دارد ، بنابراین اخذ مجوز اقامت بسیار دشوار است.

مهاجرت به لیختن اشتاین

مشاور مهاجرتی

به استثنای یک سفر توریستی کوتاه مدت سه ماهه ، هر اقامتی در لیختن اشتاین نیاز به مجوز دارد ، اقامت دائم این کشور پس از 5 سال و شهروندی آن پس از 30 سال زندگی دریافت می شود.

خیر به دلیل اقتصاد رو به رشد ، شهروندان لیختن اشتاین از یکی از بالاترین سطوح دستمزد در سراسر اروپا با سطح پایین بیکاری بهره می برند ، اما با هزینه های زندگی بالا نیز رتبه بندی می شود.

تبعه لیختن اشتاینی که مایل به ازدواج با شما است باید در مورد درآمد کافی خود و تامین هزینه های زندگی دو نفر در لیختن اشتاین برای دولت شفاف سازی کند و همچنین شما برای اینکه بتوانید اقامت لیختن اشتاین از طریق ازدواج را به دست بیاورید ، باید ملیت قبلی خود را رها کنید و به زبان آلمانی تسلط کامل داشته باشید.

این کشور تابع قانون خون است و تنها در صورتی تابعیت می دهد که یکی از والدین تابعیت لیختن اشتاینی را داشته باشد.

سه بخش اصلی و فعال اقتصادی در لیختن اشتاین صنایع و تولید ماشین آلات و کارخانه ، ابزار دقیق ، ابزار دندانپزشکی و صنایع غذایی ، بانکداری و خدمات مالی و کشاورزی و جنگلداری است.

به استثنای یک سفر توریستی کوتاه مدت سه ماهه ، هر اقامتی در لیختن اشتاین نیاز به مجوز دارد ، اقامت دائم این کشور پس از 5 سال و شهروندی آن پس از 30 سال زندگی دریافت می شود.

به دلیل اقتصاد رو به رشد ، شهروندان لیختن اشتاین از یکی از بالاترین سطوح دستمزد در سراسر اروپا با سطح پایین بیکاری بهره می برند ، اما با هزینه های زندگی بالا نیز رتبه بندی می شود ، صنعت گردشگری در لیختن اشتاین رواج زیادی دارد و این کشور از صنعت صادرات در تولید ماشین آلات و لوازم دندانپزشکی هم سود زیادی کسب می کند.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی، در این مقاله با شما هستند تا راه و روش های مهاجرت قانونی به لیختن اشتاین را بررسی کنید و از چگونگی اخذ اقامت این کشور مطلع شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را بخوانید تا بدانید قوانین کلی مهاجرت و اخذ اقامت دائم در کشورها مختلف این قاره امن کدام است.

روش های قانونی مهاجرت به لیختن اشتاین

آمار مهاجرت به لیختن اشتاین در دهه گذشته در حدود 18% افزایش داشته است ، روش های قانونی مهاجرت به لیختن اشتاین هم از دیگر کشورها متفاوت نیست ، این روش ها شامل مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت با روش سرمایه گذاری ، مهاجرت از طریق کار و ازدواج است.

در مورد روش های تحصیل ، سرمایه گذاری و کار در بخش های بعد صحبت می شود اما در مورد ازدواج باید بدانید سن ازدواج قانونی در لیختن اشتاین برای مردان 16 و برای زنان 15 سال است.

تبعه لیختن اشتاینی که مایل به ازدواج با شما است باید در مورد درآمد کافی خود و تامین هزینه های زندگی دو نفر در لیختن اشتاین برای دولت شفاف سازی کند و همچنین شما برای اینکه بتوانید اقامت لیختن اشتاین از طریق ازدواج را به دست بیاورید ، باید ملیت قبلی خود را رها کنید و به زبان آلمانی تسلط کامل داشته باشید.

در مورد قانون تولد فرزند در خاک لیختن اشتاین ، هم باید بگوییم که این کشور تابع قانون خون است و تنها در صورتی تابعیت می دهد که یکی از والدین تابعیت لیختن اشتاینی را داشته باشد.

 دعوت می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را نیز بخوانید تا با شیوه هایی که شاید نمیشناسید آشنا شوید.

روش های قانونی مهاجرت به لیختن اشتاین

پناهندگی در لیختن اشتاین

اگرچه پناهندگی هم روشی برای ورود به لیختن اشتاین است اما یک راه کاملا غیر قانونی و نسنجیده است که برخی در دام آن می افتند.

شاید بسیاری تصور می کنند که پادشاهی لیختن اشتاین تنها با 62 مایل مربع وسعت و کمتر از 38000 شهروند ، پناهندگی در لیختن اشتاین را رد می کند ، اما اینطور نیست! لیختن اشتاین با کمال میل در کمک به کسانی که از مناطق جنگ زده و سرکوبگر فرار می کنند شرکت کرده است اما این کشور تنها پرونده هایی را بررسی می کند که واقعا نیاز به کمک های بشردوستانه داشته باشند.

لیختن اشتاین عضو کامل اتحادیه اروپا نیست و احتمالا به همین دلیل پناهندگان به سمت این کشور هجوم نمی برند ، در سال 2016 ، پناهندگان در مجموع 52 درخواست پناهندگی به لیختن اشتاین ارسال کردند که در مجموع به 39 مورد آنها رسیدگی شد و اغلب پناهندگان از کشور جنگ زده بودند.

پناهندگی در لیختن اشتاین

مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق کار

انواع مجوز برای اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق کار ، با توجه به ملیت متقاضی فرق خواهد داشت؛ به طور کلی دو نوع مختلف اجازه اقامت وجود دارد که می توان اعطا کرد ، یک مجوز اجازه اقامت برای مقاصد کاری را می دهد ، مجوز دیگر اجازه اقامت بدون نیاز به دارنده مجوز در لیختن اشتاین را می دهد.

هر ساله 72 مجوز اقامت به شهروندان منطقه اقتصادی اروپا اعطا می شود: 56 مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار می کنند و 16 مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار نمی کنند.

این مجوزها توسط دولت و همچنین سیستم قرعه کشی اعطا می شود ، برای شهروندان سوئیسی نسبت به دیگر مناطق اتحادیه اروپا ، محدودیت های شدیدتری اعمال می شود و هر سال تنها 17 مجوز اقامت به اتباع سوئیس اعطا می شود:

12 مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار می کنند و پنج مجوز برای افرادی که در لیختن اشتاین کار نمی کنند.

مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق کار

آیا اقامت کاری برای اتباع کشورهای ثالث وجود دارد؟

با این محدودیت هایی که لیختن اشتاین برای ارائه مجوز کار  اعمال می دارد ، بسیاری می پرسند که آیا اقامت کاری برای اتباع کشورهای ثالث وجود دارد؟

اتباع کشورهای ثالث ممکن است بر اساس ملاحظات اقتصادی ملی یا به دلایل منافع عمومی مهم مجوز اقامت دریافت کنند ، این افراد برای دریافت مجوز اقامت باید مدیران ، متخصصان یا کارگران واجد شرایط با دوره کار آموزی کامل یا سالها سابقه کار باشند.

اجازه اقامت در اصل مستلزم این حق برای همسر و فرزندان زیر 21 سال نیز برای اقامت در لیختن اشتاین است ، مجوز اقامت تا 5 سال اعتبار دارد.

نیمی از نیروی کار در کشور لیختن اشتاین در کشورهای همسایه مانند سوئیس ، اتریش و آلمان زندگی می کنند ، این بدان معناست که هر روز نیمی از نیروی کار از خارج از کشور رفت و آمد می کنند و معروف به مسافران برون مرزی هستند ، این افراد برای دریافت مجوز مشمول مقررات مختلفی هستند.

اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق تحصیل

اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق تحصیل

لیختن اشتاین دارای نرخ باسوادی 100 درصد است و تحصیل در مدرسه در اولویت اکثر جمعیت است ، به دلیل آموزش با کیفیت بالا ، حفظ انگیزه نوآورانه در اقتصاد ، دولت و جامعه امکان پذیر است ، ویزای دانشجویی قطعا تا زمان پایان تحصیل ، اقامت دانشجویان را حمایت می کند ، اما اگر دانشجویان بخواهند به اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق تحصیل فکر کنند ، باید چه راه هایی را امتحان کنند؟

اگرچه لیختن اشتاین برای اتباع خارجی که از دانشگاه محلی فارغ التحصیل شده اند ، هیچ برنامه تمدید خودکاری ندارد ، اما اگر می خواهید پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور بمانید ، می توانید گزینه های مهاجرت خود را بررسی کنید و یکی از راه های اقامت کاری ، راه اندازی کسب و کار و یا گزینه ازدواج را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که وقتی از کشورهای ثالث باشید ، به شما پیشنهاد می شود که پس از اتمام تحصیل به کشور خود باز گردید و پس از آن مجددا به مهاجرت به لیختن اشتاین با یک روش دیگر فکر کنید ، زیرا تعداد مجوزهای اقامت در این کشور بسیار محدود است و دولت در مورد آن سخت گیری می کند.

برای کسب اطلاعات درباره شرایط تحصیل در لیختن اشتاین ، شرایط پذیرش دانشگاه ها و هزینه های تحصیلی ، پیشنهاد می شود که مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

اقامت لیختن اشتاین از طریق سرمایه گذاری

بخش های اصلی و فعال اقتصادی در لیختن اشتاین شامل صنایع و تولید ماشین آلات و کارخانه ، ابزار دقیق ، ابزار دندانپزشکی و صنایع غذایی ، بانکداری و خدمات مالی و کشاورزی و جنگلداری است.

لیختن اشتاین یکی از بالاترین رقم های تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان را دارد ، گرچه لیختن اشتاین به طور کامل عضو اتحادیه اروپا نیست اما عضو منطقه اقتصادی اروپا بوده و به صورت کامل عضو انجمن تجارت آزاد اروپا می باشد ، همچنین این کشور از قراردادهای تجارت آزاد متعدد خود سود می برد.

مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق سرمایه گذاری ، با درخواست و دریافت ویزای طلایی لیختن اشتاین امکان پذیر است و با این روش ، متقاضیان در سریع ترین زمان ممکن موفق به مهاجرت به لیختن اشتاین می شوند.

این کشور بزرگترین مرکز مالی برای صندوق های بانکی و سرمایه گذاری است و قطعا مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود ، نام سرمایه گذاری در لیختن اشتاین ، با عنوان سرمایه گذاری تجاری با حداقل مبلغ 100000 CHF تا 1 میلیون فرانک (بدون محدودیت) ، قطعا آینده شغلی خوبی را برای سرمایه گذاران در این کشور زیبا رقم خواهد زد.

اقامت لیختن اشتاین از طریق سرمایه گذاری

اقامت لیختن اشتاین با ثبت شرکت

یکی از گزینه هایی خیلی مهم که ثبت شرکت در یک کشور را توجیه پذیر می کند ، سیستم مالیاتی آن کشور است؛ لیختن اشتاین دارای سیستم مالیاتی مطلوبی بوده که برای فعالیت های اقتصادی تجاری و راه اندازی یک کسب و کار کاملا مناسب است.

لیختن اشتاین در حال حاضر بیش از 38000 فرصت شغلی دارد و شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی در این کشور مستقر هستند.

برای اینکه اقامت لیختن اشتاین با ثبت شرکت مهیا شود ، باید صبر و حوصله کافی داشته باشید؛ زیرا برای مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق ثبت شرکت نیاز است که 7 تا 9 ماه زمان صرف کنید. یکی از مزیت های بارز تاسیس شرکت در لیختن اشتاین این است که تاسیس کننده بدون نیاز به شراکت یک فرد بومی می تواند مالکین کامل برای خود داشته باشد ، موسس به همراه خانواده خود وارد خاک لیختن اشتاین می شود و سپس از طریق اقامت موقتی که اعطا شده می توانند ادامه روند ثبت شرکت را انجام دهد.

در پایان سال اول موسس باید گزارشی از عملکرد شرکت را به دولت لیختن اشتاین بدهد تا مجددا مجوز اقامت فرد صادر شود ، در صورت فعال بودن شرکت برای سه سال متوالی و پرداخت مالیات ، موسس می تواند برای اقامت دائم و 5 سال پس از آن برای تابعیت لیختن اشتاین درخواست بدهد.

اگر می خواهید دراروپا سرمایه گذاری کنید بهتر است اطلاعات بسیار دقیقی جمع آوری کنید ؛ دعوت می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اروپا را برای شروع بخوانید.

اقامت لیختن اشتاین با ثبت شرکت

بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

در این وبینار دو ساعته تلاش کردیم مجموعه سوالاتی که شما عزیزان از همکاران ما در دفاتر تهران و شیراز هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی می پرسید که نشان از نگرانی و دغدغه شما در زمینه مهاجرت دارد را پاسخ دهیم .

اگر ابهامی در زمینه مهاجرت دارید این وبینار را ببینید و بشنوید و یا با درج شماره تماس خود در باکس کرم رنگ زیر با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید.

نمایش ویدیو درباره وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

اقامت لیختن اشتاین با خرید ملک

اما باز هم رسیدیم به بخش جذاب از مبحث مهاجرت به خارج از کشور! بخشی که برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت ، اولین گزینه ای است که به ذهن می رسد و درباره آن از ما سوال می پرسند ، در حقیقت اقامت لیختن اشتاین با خرید ملک مهیا نیست اما این می تواند یک روش سرمایه گذاری خوب و سودآورد باشد.

اما اگر می خواهید بدانید کدام کشورها با خرید ملک اقامت می دهند؟ مقاله لینک شده را بخوانید و اطلاعات ارزشمندی کسب نمایید.

اقامت لیختن اشتاین با خرید ملک

وکیل مهاجرت به لیختن اشتاین

وکیل مهاجرت به لیختن اشتاین ، در تمامی کارهایی که در باب مهاجرت به لیختن اشتاین در بالا درباره آنها صحبت شده است ، به متقاضیان مشاوره می دهد ، یک وکیل مهاجرتی خبره و توانا قادر خواهد بود که در زمینه مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ريال سرمایه گذاری و بویژه مارهای مربوط به تأسیس شرکت ، ثبت ، خدمات منشی شرکت ، حفاظت از مالکیت معنوی و مشاوره مالیاتی در این کشور به شما کمک کند.

در ضمن هیچ نیازی به اثبات مدرک تحصیلی وکلای مهاجرتی مبنی بر بین المللی بودن و یا تحصیل در یک گرایش خاص نمی باشد ، وکلای مهاجرتی در واقع تحصیل کرده رشته حقوق از دانشگاه های داخلی و یا خارجی هستند و پس از اتمام تحصیل با فعالیت های خود در عرصه مهاجرت در یک کادر تخصصی و کارآزموده صاحب تجربه کاری می شوند.

بنابراین دقت داشته باشید که یک نفر خود را به عنوان دارنده انواع مدارک بین المللی معرفی نکند ، این افراد هیچگونه دانش و سابقه کاری بیشتر از وکلای مهاجرتی قانونی در ایران نداشته و فقط قصد فریب شما را دارند.

برای اینکه بتوانید یک وکیل مهاجرت به لیختن اشتاین را پیدا کنید که با حسن نیت در انجام کارهای شما وقت گذاشته و صادقانه گام بردارد ، باید به دنبال یک موسسه مهاجرتی خوش نام و قابل اعتماد باشید ، در ادامه مطلب با چنین موسسه ای آشنا خواهید شد.

و اگر در صدد انتخاب وکیل برای امور مهاجرتی خود هستید، حتما سری به مقاله ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب در همین سایت بزنید.

موسسه مهاجرتی به لیختن اشتاین

پس از درک دلایل خود برای مهاجرت به لیختن اشتاین ، تیم وکلا و مشاورین ما در موسسه مهاجرتی مشاوران مرآفرین رجبی -یک موسسه مهاجرتی به لیختن اشتاین که دارای سوابق کاری درخشان است- آماده ارائه خدمات حقوقی-مهاجرتی به شما عزیزان هستند.

فراموش نکنید که همیشه ممکن است فرصت های بیشتری برای شما در لیختن اشتاین و دیگر کشورها وجود داشته باشد که با راهنمایی های وکلای ما به آنها پی ببرید ، وکلای ما پیشنهاد می کنند که قبل از هر اقدامی عملکرد موسسه رجبی را در صفحات مجازی دنبال کرده و پس از اتخاذ تصمیم نهایی حتما به دفاتر فعال این موسسه در شهرهای شیراز و تهران مراجعه کنید.

موسسه مهاجرتی در تهران و موسسه مهاجرتی در شیراز عناوین مقالاتی است که می تواند شیوه ارائه خدمات ما را برایتان روشن سازد.

مقالات زیر برای آشنایی با اروپا و شیوه های مهاجرتی به کشورهای مرفه و امن آن، به شما تقدیم شده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه