مهاجرت به مالتا

مهاجرت به مالتا و زندگی در این کشور زیبا راهی برای رسیدن به زندگی رویاییتان با آسان ترین روش ها و در کم ترین زمان ممکن می باشد.

با توجه به این که در چند دهه اخیر مالتا به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب در اروپا شناخته شده است، در این مقاله به صورت مفصل به ارزیابی راه ها و الزامات مهارت به این کشور می پردازیم.

کشور مالتا با داشتن اقتصادی رو به رشد، زمینه و فرصت های خوب شغلی، استانداردهای زندگی بالا و… مکانی عالی برای شروع زندگی به شمار رفته و آرامش و آسایش را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد. این کشور با ارائه محیطی آرام زمینه ای عالی برای پیشرفت فراهم می کند. جهت آشنایی با روش های مهاجرتی در این کشور از طریق راه های ارتباطی با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ (موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱) در تماس باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به اروپا را در کنار این محتوا بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

به صورت کلی دولت مالتا امروزه روش های قانونی زیادی را برای مهاجرت به این کشور تعبیه دیده است و از همین رو هر فرد می تواند با توجه به ترجیحات و علاقه خود یکی از این روش ها را برگزیند. در این راه توصیه می کنیم حتما جهت کسب اطلاعات کامل تر سایر مقالات این کشور که توسط بهترین مشاورین همین مجموعه تدین شده را مطالعه فرمایید، تا با بخش های مختلف زندگی در این کشور آشنا شوید و بتوانید بهترین تصمیم را جهت نحوه مهاجرت خود اتخاذ کنید.

فهرست مطالب
مهاجرت به مالتا

روش های قانونی مهاجرت به مالتا

امروزه روش های زیادی برای مهاجرت به مالتا وجود دارد که هر فرد باید با توجه به شرایط خود یکی از این روش ها را برگزیند. هر ساله دولت این کشور برنامه های مهاجرتی مختلفی را برای علاقمندان ایجاد می کند و شما می توانید با استفاده از روش های قانونی مهاجرت به مالتا در کوتاه ترین مدت زمان روند مهاجرتی خود را انجام دهید و اقامت این کشور را به دست آورید. در حال حاضر مهم ترین روش های مهاجرتی در این کشور شامل موارد زیر می شود. 

  • سرمایه گذاری: بهترین روش مهاجرتی است و در طولانی مدت موجب کسب درآمد و اخذ اقامت می شود.
  • یافتن شغل: اصولا بر مبنای دریافت پیشنهاد شغلی و مجوز کار عمل می کند.
  • ازدواج: پس از حدود 5 سال ازدواج با شهروند مالتا، می توانید برای دریافت این ویزا درخواست دهید.
  • تحصیل: با اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های این کشور می توانید به این کشور مهاجرت کنید.
  • ثبت شرکت: این نوع مهاجرت با داشتن سرمایه کافی و ایجاد کسب و کار خودتان در کشور مالتا انجام می شود.

امروزه برخی از موسسات و افراد راه های پناهندگی را برای مهاجرت به مالتا پیشنهاد می دهند. در این راستا باید تذکر دهیم که پناهنده شده گزینه ی اقامتی در نظر گرفته نشده و راهی خوب برای مهاجرت به این کشور نمی باشد. به طور کلی در پناهندگی تنها می توانید به حداقل های زندگی دسترسی داشته باشید و امکان ایجاد زندگی رویایی را نخواهید داشت.

دعوت می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید و اطلاعات خود را کامل کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به مالتا پلی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی است!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل

یکی از راه های عالی برای مهاجرت به مالتا و شروع روند اخذ اقامت، تحصیل در این کشور می باشد. به صورت کلی مالتا یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که انواع برنامه های تحصیلی را در مقاطع مختلف و دانشگاه های گوناگون به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

تحصیل در این کشور مزایای بسیار زیادی مانند دسترسی به خدمات بهداشتی عالی، فرصت های شغلی زیاد، آموزش با کیفیت و… را برای شما به همراه دارد و علاوه بر این اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل یکی از آسان ترین روش ها برای اخذ اقامت این کشور می باشد.

خوب است بدانید در اولین گام شما باید در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شوید و با استفاده از ویزای دانشجویی مهاجرت تحصیلی خود را آغاز کنید. توصیه می کنیم جهت آشنایی با روند مهاجرت تحصیلی و روش های اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور، همین حالا به مقاله تحصیل در مالتا مراجعه فرمایید.

نکته حائز اهمیت این است که شما می توانید با اتمام تحصیلاتتان در این کشور پروسه یافتن شغل را آغاز کنید و پس از آن ویزای تحصیلی خود را به ویزای شغلی تغییر دهید. جالب است بدانید در این روش به دلیل اینکه تحصیلات خود را از بهترین دانشگاه های این کشور اخذ کرده اید و به الزامات زبانی نیز آشنایی بیشتری دارید، شانس شما برای یافتن شغل افزایش پیدا کرده و آسان تر می توانید به بازار کار این کشور وارد شوید.

اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل

اخذ اقامت مالتا از طریق کار

با توجه به این که مالتا دارای اقتصاد رو به رشد، نرخ اشتغال بالا و نرخ بیکاری پایین است، به عنوان یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی در نظر گرفته می شود. این کشور چشم انداز شغلی بسیار خوبی برای کارگران در زمینه های شغلی گوناگون و دستمزدهای مناسب، ارائه می دهد.

به طور کلی روند اخذ اقامت مالتا از طریق کار از طریق یافتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی صورت می گیرد. در این روش مهاجرتی افراد با داشتن تحصیلات بالا یا مهارت های خاص در زمینه شغلی خود یک کارفرمای مالتی پیدا کرده و از طریق کارفرمای خود روند مهاجرت کاری را آغاز می کنند.

نکته حائز اهمیت این است که امروزه تمامی افراد از کشورهای غیر اتحادیه اروپا، باید برای کار در این کشور، جهت دریافت مجوز کار مناسب اقدام نمایند. با توجه به این که مهاجرت کاری می تواند روندی پیچیده و طولانی باشد،  به صورت کلی نکته حائز اهمیت این است که پس از مهاجرت به مالتا و حدود 5 سال اقامت و کار در این کشور می توانید در صورت برآورد کردن شرایط لازم، برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید و چنانچه با درخواست شما موافقت شود، می توانید اقامت دائم را برای خود و خانوادتان به دست آورید.

مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری

اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری یکی از گزینه های مهاجرتی محبوب بین مهاجرین و متقاضیان از سراسر جهان می باشد. امروزه این کشور با داشتن اقتصادی رو به رشد زمینه ای عالی برای سرمایه گذاری و کسب سود در طولانی مدت فراهم کرده است و سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

تمامی سرمایه گذارانی که قصد دارند در طولانی مدت به سود خوبی دست پیدا کنند و در کنار آن اقامت این کشور را نیز به دست آورند، می توانند از برنامه اقامت جهانی مالتا برای سرمایه گذاری استفاده کنند. اصولا این برنامه برای افرادی در نظر گرفته شده که از نظر اقتصادی خود کفا هستند و از مهم ترین الزامات سرمایه گذاری در مالتا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نوع سرمایه گذاری برای درخواست شهروندی مالتی مبلغ لازم
کمک سرمایه گذار به صندوق دولتی 600,000 یورو
خرید املاک و مستغلات 700,000 یورو
کمک به صندوق دولتی برای بستگان 50000 یورو
کمک خیریه 10000 یورو

جالب است بدانید در این روش مهاجرت به مالتا، تحت برخی از شرایط متقاضی می تواند طی 5 تا 6 سال برای شهروندی و اقامت دائم این کشور درخواست دهد. برای دریافت اقامت دائم متقاضی باید سه سرمایه گذاری انجام دهد. علاوه بر این طی این مورد از مهاجرت متقاضیان می توانند روند مهاجرت به همراه خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 25 سال) انجام دهند.

اقامت مالتا با ثبت شرکت

اقامت مالتا با ثبت شرکت یکی دیگر از راه های جذاب و آسان برای مهاجرت به این کشور می باشد که مزایای بسیار زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. به صورت کلی مالتا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است و گزینه بسیار خوبی برای ایجاد انواع مشاغل  کسب درآمد می باشد.

امروزه شرکت های مختلفی در مالتا وجود دارد که هر فرد می تواند با توجه به مهارت و زمینه شغلی خود یکی از آن ها را انتخاب کند. لازم به ذکر است که شرایط و الزامات مربوط به ثبت شرکت در این کشور بسیار زیاد است و در این مقاله نمی گنجد لذا می توانید با مراجعه به کارشناسان ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته دیگر در مورد این روش مهاجرت به مالتا این است که امروزه حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت حداقل حدود 1164.69 یورو برآورد شده است که در ابتدا باید حداقل 20% این مبلغ پرداخت شود. علاوه بر این نوع از برنامه مهاجرتی می تواند در ابتدا برای شما ویزای موقت و پس از چند سال اقامت دائم را به همراه داشته باشد.

اقامت مالتا با ثبت شرکت

مهاجرت به مالتا با خرید ملک

اقامت مالتا با خرید ملک تحت عنوان برنامه ای انجام شده که اولین بار در سال 2013 معرفی شد و طبق این برنامه، به افرادی که در این کشور به خریداری ملک می پردازند، اجازه مهاجرت به مالتا داده می شود. طبق شرایط مهاجرت به مالتا باید ملکی به ارزش 220000 یورو یا بیشتر بخرید.

میزان سرمایه گذاری در املاک، در بخش های مرکزی و شمالی به 275000 یورو می رسد. علاوه بر این لازم به ذکر است که خانه خریداری شده باید به عنوان آدرس اصلی شما در این کشور استفاده شود و شما به هیچ عنوان تا حدود 5 سال نمی تواند این خانه را اجاره دهید.

خرید املاک در مالتا دارای مزایای زیادی مانند نرخ ثبات مالیات (حدود 15%) حق مجوز کار، فرآیند سریع و کسب اقامت شنگن اتحادیه اروپا می باشد. همچنین با زندگی و خرید ملک در این کشور می توانید در طولانی مدت سود بسیار خوبی از خرید خود به دست آورید.

چنانچه قصد دارید از این طریق روند مهاجرت به مالتا را انجام دهید، باید حتما بیشتر طول سال را در این کشور اقامت داشته باشید و بیش تر از 183 روز نمی تواند خارج از مالتا بمانید و این برنامه پس از حدود 5 سال امکان دریافت اقامت دائم را دارد. 

وکیل مهاجرت به مالتا

وکیل مهاجرت به مالتا

راه های زیادی برای مهاجرت به مالتا وجود دارد و هر کدام از این روش ها دارای الزامات و شرایط مختص به خود می باشد. از همین رو با توجه به پیچیدگی و گستردگی روند مهاجرتی توصیه ما این است که حتما از مشاور ماهر و خبره کمک بگیرید. یک کارشناس مهاجرتی خوب به شما کمک کرده تا تمامی مراحل و روند مهاجرت به این کشور را به بهترین نحو و در کوتاه ترین مدت زمان انجام دهید و همچنین از اتلاف هزینه و زمان شما جلوگیری می کند.

با این حال در روند مهاجرت ممکن است در موقعیت های مختلف با عنوان وکیل مهاجرت به مالتا رو به رو شده باشید و در مورد تفاوت وکیل مهاجرت و مشاوره مهاجرت سوالاتی ذهنتان را مشغول کرده باشد. به صورت کلی باشد گفت که امروزه در کشور ما زمینه شغلی یا تحصیلی به عنوان وکیل مهاجرت وجود نداشته و این عنوان کذب صرفا توسط برخی از موسسات مهاجرتی و به منظور جذب متقاضیان استفاده می شود.

هر چند امروزه رشته تحصیلی وکیل مهاجرت در کشورهایی نظیر استرالیا و کانادا تدریس می شود و برخی از افراد نیز با گذراندن برخی دوره ها در این کشور ها به اشتباه خود را به عنوان وکیل مهاجرتی معرفی می کنند. در حالی که این افراد با داشتن گواهینامه مربوطه تنها صلاحیت لازم برای مشاوره در زمینه مهاجرت را دارند. در این بین چنانچه به دنبال مشاوری خوب، مورد اعتماد و با صلاحیت هستید، ما به شما مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی را توصیه می کنیم.

مهاجرت همیشه با ریسک ، چالش و دغدغه همراه است ، عده ای به دلیل ترس از مواجه شدن با همین چالش ها از مسیر مهاجرت دوری کرده و از اهداف خود دور می شوند اما اگر شما بتوانید در کنار وکلا و مشاورین حرفه ای و با روز مسیر مهاجرت را طی کنید ، این چالش ها و ریسک را مرحله به مرحله و گام به گام پشت سر خواهید گذاشت.

در وبینار ارائه شده در این بخش ، کارشناسان ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تلاش کرده اند چالش های مهاجرت را بررسی و برای هر کدام راه حل های عملی ارائه کنند.

این وبینار دو ساعته را از دست ندهید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

یافتن راه های میان بر و البته قانونی برای مهاجرت با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

موسسه مهاجرتی به مالتا

در نهایت به سراغ ارزیابی و بررسی موسسه مهاجرتی به مالتا می رویم که امروزه در بین متقاضیان مهاجرت به این کشور بسیار محبوب می باشند. با توجه به پیچیدگی و گستردگی روش های مهاجرتی، امروزه موسسات مهاجرتی زیادی در سراسر کشور به وجود آمده اند که هر کدام، در روند مهاجرت به متقاضیان یاری می رساند تا راحت تر روند مهاجرت خود را انجام دهند.

با توجه به این که موسسات مهاجرتی به انجام مواردی مانند کاریابی و یا اعزام دانشجو نمی پردازند، نیاز به ارائه هیچ گونه مجوز خاصی از وزارت علوم یا کاریابی ندارد و می توانند بدون محدودیت در روند کاری یا تحصیلی به شما کمک کند.

از طرفی دیگر این موسسات معتبر با بکارگیری مشاورین و کارشناسان مهاجرتی هر مرحله از مهاجرت تحصیل، شغلی یا سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار داده و در هر قدم همراه شما خواهد بود. با این حال بسیار مهم است که از موسسه مهاجرتی معتبر و با کیفیتی برای انجام روند مهاجرتی خود استفاده کنید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به مالتا

کشور مالتا با داشتن طبیعتی زیبا، زمینه و فرصت های خوب شغلی، استانداردهای بالا زندگی و… مکانی عالی برای شروع زندگی به شمار رفته و آرامش و آسایش را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد.

از مهم ترین روش های مهاجرت قانونی به این کشور می توان به کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه گذاری، خرید ملک و… اشاره کرد.

امروزه حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت حداقل حدود 1164.69 یورو برآورد شده است که در ابتدا باید حداقل 20% این مبلغ پرداخت شود.

در این روش مهاجرتی افراد با داشتن تحصیلات بالا یا مهارت های خاص در زمینه شغلی خود یک کارفرمای مالتی پیدا کرده و از طریق این کارفرما روند مهاجرت کاری را آغاز می کنند.

از مهم ترین مزایای این روش مهاجرت به مالتا می توان به نرخ ثبات مالیات (حدود 15%) حق مجوز کار، فرآیند سریع و کسب اقامت شنگن اتحادیه اروپا اشاره کرد.

توصیه ما به شما عزیزان شرکت مهاجرتی رجبی است که در دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران و دفتر شیراز به ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت می پردازند. همین حالا از طریق راه های ارتباطی یا شعبه ها، با مشاورین این مجموعه در تماس باشید تا بتوانید حین مهاجرت به مالتا از سال ها تجربه درخشان مشاورین این موسسه استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم چنانچه در سن تحصل هستید و به رشته های علوم پزشکی علاقه مندید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا را نیز بخوانید و با شرایط اخذ ویزای تحصیلی هم آشنا شوید.

با شیوه های قانونی مهاجرت به برخی از محبوب ترین کشورهای اروپایی آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه