معرفی شهرهای کشور شیلی

معرفی شهرهای کشور شیلی به شما کمک می کند تا پیش از ورود به این کشور با برخی از بهترین شهرها و شرایط زندگی در آن ها آشنا شوید.

شهرهای مختلف کشور شیلی جزو برترین مقاصد مهاجرتی در دنیا در نظر گرفته می شود، اما با توجه به این که هر شهر دارای امکانات و شرایط زندگی متفاوتی است آشنایی با هر شهر به شما کمک می کند بهترین تصمیم را برای محل سکونت در این کشور اتخاذ کنید.

شهرهای مختلف در شیلی بسیار امن، زیبا و از نظر اقتصادی باثبات هستند و به طور کل این کشور از نظر کیفیت زندگی جزو بهترین کشورهای آمریکای لاتین قرار می گیرد. شما با انتخاب بهترین شهرهای این کشور مانند سانتیاگو، ایکوئیک، آنتوفاگاستا و سن پدرو آتاکاما، در شهری پیشرفته و مدرن زندگی کنید و از فرصت های تجاری، اقتصادی، شغلی و تحصیلی آن لذت ببرید. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با شهرهای این کشور در ادامه مقاله با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) همراه باشید.

از مهم ترین دلایل انتخاب شهرهای شیلی برای زندگی، می توان به هزینه های زندگی مقرون به صرفه و کیفیت زندگی بالا اشاره کرد. شما می توانید با زندگی در این کشور در مدت زمان کوتاه شغل مورد نظر خود را پیدا کرده یا در رشته تحصیلی خود در برترین دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید. اگر به فکر بهترین راه ها برای مهاجرت به این کشور هستید، مطالعه مقاله مهاجرت به شیلی را از دست ندهید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور شیلی

شهر سانتیاگو پایتخت شیلی

شهر سانتیاگو پایتخت شیلی و پر جمعیت ترین شهر این کشور است که با برخی از بهترین شهرهای بزرگ جهان برابری می کند. امروزه حدودا 40% از ساکنین این کشور در پایتخت ساکن هستند و جمعیت آن به بیش از 6.26 میلیون نفر می رسد. اگر به زندگی در شهری شلوغ با ریتم زندگی سریع علاقه دارید سانتیاگو می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

شما می توانید با زندگی در سانتیاگو به امکاناتی مانند بهترین مراکز فرهنگی، کلاس ها، موسسات آموزشی، رستوران ها، مراکز خرید و… دسترسی داشته باشید. همچنین زندگی در این شهر به معنای غوطه ور شدن در فرهنگ اسپانیایی و احاطه شدن با افراد زیاد از سراسر جهان می باشد.

از طرفی سانتیاگو به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای کار در شیلی در نظر گرفته شده و با توجه به این که این شهر مرکز اداری و سیاسی کشور در نظر گرفته شده مقر دفتر مرکزی بسیاری از شرکت های بزرگ، می باشد. شما می توانید با زندگی در این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی به فرصت های شغلی بسیار زیادی دسترسی داشته باشید.

امروزه سانتیاگو به یک مقصد گردشگری بسیار محبوب تبدیل شده است و از همین رو شما می توانید با زندگی در این شهر از گردش در مکان های دیدنی مانند کاخ لا موندا، موزه حافظه و حقوق بشر یا برج گرن تره لذت ببرید. با این حال در نظر داشته باشید هزینه های زندگی در شهر سانتیاگو بالاست و حدود 1191 دلار در نظر گرفته می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مهاجرت به کشورهای امن و مرفه با دریافت مشاوره های تخصصی از تیم مشاوران موسسه رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ایکیکه امن ترین شهر شیلی

ایکیکه امن ترین شهر شیلی و یکی دیگر از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی می باشد. ایکیکه شهری بندری است که بین اقیانوس آرام و کوه ها آند واقع شده است از همین رو فرصت های تفریحی بسیار زیادی را به ساکنین خود ارائه می دهد.

شهر ایکیکه نیز مانند سانتیاگو بسیار شلوغ است و افراد زیادی در آن سکونت دارد اما اگر به دنبال مکانی آرام تر برای زندگی در این شهر هستید، قسمت جنوبی این شهر و خصوصا محله کاوانچا می تواند گزینه خوبی باشد. به طور کل حین زندگی در این شهر می توانید به امکانات بسیار زیادی دسترسی داشته باشد و همچنین برای استراحت ساحل شهر را انتخاب کنید.  

در حال حاضر هزینه های زندگی در این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی نسبتا گران است و هر فرد حین زندگی در این شهر باید ماهانه حدود 1045 دلار هزینه کند. از طرفی هزینه های اجاره خانه نیز گران است و شما برای اجاره یک خانه در ایکیکه باید حدود 551 دلار در ماه بپردازید. 

ایکیکه امن ترین شهر شیلی

آنتوفاگاستا ثروتمندترین شهر شیلی

آنتوفاگاستا ثروتمندترین شهر شیلی در لیست معرفی شهرهای این کشور است که به عنوان بهترین مکان برای زندگی نیز شناخته می شود. شهر آنتوفاگاستا یک شهر بندری است که دارای بالاترین میزان تولید ناخالص داخلی در کل کشور می باشد.

آنتوفاگاستا یک ترکیب عالی از شهری شلوغ و زندگی آرام ساحلی است و شما می توانید با زندگی در این شهر در کنار لذت بردن از ساحل و طبیعت زیبا، از امکانات زندگی در شهری پیشرفته و مدرن نیز لذت ببرید. این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی بسیاری از امکانات و جذابیت های موجود در شهر سانتیاگو را به ساکنین خود ارائه می دهد. اما خوشبختانه جمعیت ساکنین آنتوفاگاستا، به اندازه پایتخت نیست و حدودا 388 هزار نفر می باشد.

میانگین هزینه های زندگی در آنتوفاگاستا به پایتخت نزدیک است و هر فرد به صورت ماهانه برای زندگی در این شهر باید بیش از 1155 دلار بپردازد. میزان هزینه های اجاره خانه تا حد زیادی با توجه به مکان و همچنین نوع خانه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. اما نکته قابل توجه این است که هر چه منطقه ای که انتخاب می کنید به ساحل نزدیک تر باشد باید هزینه های بیشتری برای زندگی و اجاره خانه بپردازید.

در نهایت باید گفت هر چند به طور کل شهر آنتوفاگاستا از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما محله های نزدیک به ساحل در کنار هزینه های بالا، امنیت بیشتری دارند و میزان نرخ جرم و جنایت در این مناطق کم تر می باشد.

شهر لا سرنا تفرجگاه ساحلی شیلی

شهر لا سرنا تفرجگاه ساحلی شیلی    

شهر لا سرنا تفرجگاه ساحلی شیلی حدودا شش ساعت با سانتیاگو فاصله دارد و یکی از بهترین مکان های تفریحی در این کشور می باشد. شهر لا سرنا به عنوان پایتخت بین المللی ستاره شناسان حرفه ای و آماتور نیز شناخته شده و به عنوان مکان عالی برای اشتغال در این زمینه نیز در نظر گرفته می شود. در حال حاضر اکثر مهاجرانی که این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند، در زمینه های مرتبط با نجوم به تحصیل یا اشتغال می پردازند.

یکی دیگر از زمینه های عالی برای اشتغال در این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی، کشاورزی است و افراد می توانند در لا سرنا با استفاده از روش های نوین به اشتغال در بخش کشاورزی بپردازند. شما همچنین می توانید با زندگی در این شهر از جشنواره ها و مکان های تفریحی بسیار زیاد لذت ببرید.

لا سرنا به سرعت به یکی از توسعه یافته ترین شهرهای شیلی تبدیل شده است و به عنوان مکانی عالی برای خرید ملک در این کشور شناخته می شود.هزینه های زندگی در لا سرنا از شهرهایی مانند سانتیاگو یا آنتوفاگاستا ارزان تر است و شما حین زندگی در این شهر باید حدود 871 دلار در ماه بپردازید. از طرفی مسکن نیز در لا سرنا ارزان است و متوسط هزینه اجاره 395 دلار در ماه می باشد.

هزینه های زندگی در لا سرنا از شهرهایی مانند سانتیاگو یا آنتوفاگاستا ارزان تر است و شما حین زندگی در این شهر باید حدود 871 دلار در ماه بپردازید. از طرفی مسکن نیز در لا سرنا ارزان است و متوسط هزینه اجاره 395 دلار در ماه می باشد.

شهر مهاجر دوست وینا دل مار در شیلی

شهر مهاجر دوست وینا دل مار در شیلی یکی دیگر از بهترین مکان ها برای زندگی در این کشور است که هر ساله نیز تعداد زیادی از افراد بین المللی را به خود جذب می کند. زندگی در وینا دل مار در واقع زندگی در شهر جذاب ساحلی با طبیعتی فوق العاده است که آرامش را به ساکنین خود هدیه می دهد.

این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی فرصت های تفریحی آبی بسیار زیادی را به ساکنین خود ارائه می دهند و مردم می توانند حین زندگی در این شهر از ورزش های آبی و رویدادهای مختلف در ساحل لذت ببرند.

از طرفی محله های شهر وینا دل مار بسیار زیبا و امن هستند و شما می توانید با زندگی در این شهر به حمل و نقل عمومی بسیار کارآمدی دسترسی داشته باشید. خطوط مترو تقریبا تمامی بخش های شهر را به یکدیگر متصل کرده است و می توانید با صرفه هزینه های کم و در مدت زمان بسیار کم، به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید. در نهایت باید گفت هزینه های زندگی شهر وینا دل مار حدودا 919 دلار در ماه است و این شهر جزو مکان های مقرون به صرفه در شیلی می باشد.

شاخص های مهم در مورد کشور شیلی رتبه در جهان (از 197 کشور)
کیفیت زندگی 49
شاخص آزادی انسان 37
امید به زندگی 37
نرخ قتل 118
شاخص ادراک فساد 32
جمعیت 61
درصد سخنوران انگلیسی 130

شهر والپارایسو یکی از مراکز تجاری شیلی

شهر والپارایسو یکی از مراکز تجاری شیلی است که نزدیک شهر وینا دل مار واقع شده و حدودا 120 کیلومتر با سانتیاگو فاصله دارد. این شهر دارای سیستم حمل و نقل عمومی مشترک با وینا دل مار است و به عنوان یک قطب گردشگری شیلی نیز شناخته می شود.

هزینه های زندگی در والپارایسو نسبت به دیگر شهرهای بزرگ شیلی ارزان تر است و هر فرد برای زندگی در این شهر باید حدود 791 دلار در ماه هزینه کند. میزان هزینه اجاره خانه نیز تا حد زیادی ارزان تر است و حدود 353 دلار در ماه می باشد. هر چند هزینه های زندگی در این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی ارزان است اما کیفیت زندگی بسیار بالاست و آلودگی هوا هم بسیار کم می باشد.

علاوه بر این والپارایسو یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین بنادر شیلی نیز در نظر گرفته می شود و جزو مهم ترین بنادر تجاری این کشور می باشد. امروزه برخی از بزرگ ترین شرکت های شیلیایی دفتر خود را در این شهر قرار داده اند از همین رو میزان فرصت های شغلی به خصوص در بخش تجارت و گردشگری فراوان می باشد. از طرفی باید گفت که والپارایسو به عنوان شهری دانشجویی نیز شناخته شده و برخی از دانشگاه های مهم کشور را در خود جای داده است.

کسانی که در حال تحقیق درباره کشور شیلی هستند مقالات زیر را مطالعه می کنند.

کنسپسیون شهر دانشجویی شیلی

کنسپسیون شهر دانشجویی شیلی با حال و هوای ساحل است که جزو شهرهای مقرون به صرفه تر این کشور می باشد. امروزه هزینه های زندگی در کنسپسیون حدودا 884 دلار در ماه است و برای هزینه اجاره خانه نیز هر فرد باید حدود 437 دلار در ماه هزینه کند.

دانشگاه این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی جزو بهترین مکان ها برای تحصیل دانشجویان بین المللی است و شما می توانید با انتخاب این دانشگاه در رشته تحصیلی مورد علاقه خود تحصیل کرده و مدارک تحصیلی بسیار معتبری به دست آورید.

اگر به فکر تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشور هستید اما با الزامات و شرایط تحصیلی آشنایی ندارید، مطالعه مقاله تحصیل در شیلی می تواند گامی بسیار خوب برای آشنایی با روش ها و شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه ها باشد لذا مطالعه این مقاله را از دست ندهید. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بهترین شهرهای این کشور را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

نام شهر زیست پذیری خرج زندگی جمعیت
سانتیاگو 78 1191 دلار 6.26 میلیون
وینا دل مار 72 938 دلار 333 هزار
کنسپسیون 67 973 دلار 218 هزار
سن برناردو 64 810 دلار 301 هزار
پوئنته آلتو 59 860 دلار 574 هزار
والپارایسو 56 881 دلار 297 هزار
کیلوتا 54 892 دلار 73.3 هزار
تالکاهوانو 54 787 دلار 148 هزار
آنتوفاگاستا 53 1155 دلار 349 هزار

پوکون شهری زیبا و آرام در شیلی

پوکون شهری زیبا و آرام در شیلی است که نام آن به معنای ورود به کوه ها می باشد. پوکون کمی فضای روستایی دارد و شهری کوهستانی با خانه های کوچک چوبی است که به عنوان گزینه ای عالی برای استراحت و لذت از طبیعت به شمار می رود.

ریتم زندگی در شهر پوکون آرام تر است و کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالا می باشد. میزان جمعیت در شهر پوکون کم تر است اما در برخی از فصول سال تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان این شهر را برای تفریح انتخاب می کنند. شما نیز می توانید با زندگی در پوکون از تفریح هایی مانند ورزش ‌های آبی در دریاچه، پیاده ‌روی در پارک ‌های ملی اطراف منطقه، اسکی (روی آتشفشان)، رفتینگ و کایاک سواری در آب ‌های سفید، اسب ‌سواری یا چتربازی لذت ببرید.

هزینه های زنگی در شهر پوکون کمی بالاست و افراد حین زندگی در این شهر باید حدودا 1306 دلار در ماه هزینه کنند. چنانچه در زمینه گردشگری دارای تخصص و مهارت هستید، این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد و درآمدهای بسیار زیادی در مدت زمان کوتاه را برای شما به همراه داشته باشد.

توصیه می کنیم برای آشنایی با شرایط و الزامات مهاجرت به این کشور و آشنایی با قوانین کاری در شهرهای این کشور مطالعه مقاله جذاب کار در شیلی که توسط بهترین مشاورین این مجموعه تدوین شده را از دست ندهید.

شهر پونتا آرناس بهشت گردشگران در شیلی

شهر پونتا آرناس بهشت گردشگران در شیلی

شهر پونتا آرناس بهشت گردشگران در شیلی است و مکانی عالی برای زندگی و اشتغال در این کشور می باشد. امروزه بیش از 1127 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند و پس از اسپانیایی ها کروات ها دومین گروه قومی مهم در این شهر می باشند.

پونتا آرناس توقفگاه بسیاری از کشتی های کروز است و در بیشتر فصول سال مملو از گردشگر می باشد. بیشتر این گردشگران از آمریکای شمالی هستند اما از دیگر کشورها نیز گردشگرانی در این شهر وجود دارند. شر پونتا آرناس از یک طرف به دریا و از طرفی دیگر به کوه و تپه ها محدود شده و شما می توانید در این شهر یک مرکز اسکی پیدا کنید.

اقتصاد این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی مبتنی بر گردشگری، کشاورزی و استخراج مواد خام مانند زغال سنگ و نفت می باشد و در اطراف شهر نیز پرورش گاو گوسفند بسیار رایج می باشد. در نهایت باید گفت که پونتا آرناس جزو شهرهای مقرون به صرفه است و به عنوان مکانی عالی برای شروع کسب و کار و تجارت خودتان در نظر گرفته می شود.

محسن مهدوی کارشناس ارشد امور مهاجرت از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در وبینار ارائه شده دراین بخش از مقاله به بررسی روش های مهاجرت و چالش های پبش رو پرداخته است، مباحثی که مطرح می شود بر طبق سوالات پر تکرار شما از مشاوران رجبی طراحی شده تا ابهامات مهاجرتی شما عزیزان بر طرف شود.

وبینار را ملاحظه کرده و با ما در تماس باشید.

نمایش ویدیو درباره وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سنجش اولیه شرایط شما و خانواده تان برای مهاجرت در موسسه رجبی رایگان است! فرم زیر را تکمیل نمایید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر توسعه یافته پورتو واراس در شیلی

در آخرین مورد از بهترین شهرهای شیلی به سراغ شهر پورتو واراس می رویم. این شهر در ساحل دریاچه Llanquihue واقع شده و شهری توسعه یافته و زیبا می باشد. جامعه مهاجرین موجود در این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی نسبتا گسترده هستند و شما با زندگی در این شهر فرصت زندگی در شهری بین المللی را دارید.

شهر توسعه یافته پورتو واراس در شیلی ترکیبی جذاب از فرصت های آلمانی و شیلی را به مردم ارائه می دهد و شما می توانید این موضوع را در معماری فوق العاده، آشپزی، نام مکان ها مشاهده کنید. حتی امروزه برخی مدارس و کلینیک های آلمانی زبان در این شهر وجود دارد و شما می توانید با زندگی در این شهر علاوه بر درک فرهنگ شیلی، رگه هایی از فرهنگ آلمانی را هم مشاهده فرمایید.

اقتصاد پورتو واراس نیز بر گردشگری مبتنی است و افراد دارای تخصص در این زمینه می توانند در بخش های مختلف این شهر مشغول به کار شده و از فرصت های شغلی لذت ببرند. بخش توسعه املاک و مستغلات و ایجاد تجارت نیز جزو گزینه های محبوب برای اشتغال می باشد.

دوست دارید با شهرهای چه کشوری آشنا شوید؟ به جز کشورهای زیر بقیه را در بخش جستجو بیابید!

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور شیلی

از بهترین شهرهای این کشور می توان به سانتیاگو، ایکوئیک، آنتوفاگاستا و سن پدرو آتاکاما اشاره کرد.

کنسپسیون، دانشگاه این شهر از لیست معرفی شهرهای کشور شیلی جزو بهترین مکان ها برای تحصیل دانشجویان بین المللی است و شما می توانید با انتخاب این دانشگاه در رشته تحصیلی مورد علاقه خود تحصیل کرده و مدارک تحصیلی بسیار معتبری به ست آورید.

لا سرنا به سرعت به یکی از توسعه یافته ترین شهرهای شیلی تبدیل شده است و به عنوان مکانی عالی برای خرید ملک در این کشور شناخته می شود.

هزینه های زندگی در والپارایسو نسبت به دیگر شهرهای بزرگ شیلی ارزان تر است و هر فرد برای زندگی در این شهر باید حدود 791 دلار در ماه هزینه کند. میزان هزینه اجاره خانه نیز تا حد زیادی ارزان تر است و حدود 353 دلار در ماه می باشد

آنتوفاگاستا ثروتمندترین شهر در لیست معرفی شهرهای کشور شیلی است که به عنوان بهترین مکان برای زندگی نیز شناخته می شود. شهر آنتوفاگاستا یک شهر بندری است که دارای بالاترین میزان تولید ناخالص داخلی در کل کشور می باشد.

چنانچه قصد ایجاد شغل و برند خود در یکی از شهرهای لیست معرفی شهرهای کشور شیلی را دارید، برای آشنایی با میزان و نحوه پرداخت انواع مالیات در این کشور مقاله انواع مالیات  در شیلی را که توسط مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی نوشته شده را از دست ندهید. شما همچنین می توانید از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با این افراد در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه