بهداشت و درمان عمومی در آمریکا

بهداشت و درمان عمومی در آمریکا شامل شبکه‌ای پیچیده از سازمانهای دولتی ، سیستمهای ارائه‌دهنده مراقبتهای بالینی ، سازمانهای جامعه محور ، موسسات آموزشی ، بخش خصوصی و دیگر سازمانهایی می‌باشد که جهت حمایت از سلامت و رفاه آمریکایی ها با یکدیگر همکاری دارند.

ماموریت سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا ارتقای سلامت جسمی و روانی و نیز پیشگیری از بیماریها ، آسیبها و ناتوانیها می‌باشد همچنین ، کالج پزشکان آمریکا از اصطلاح پزشک برای توصیف پزشکان دارای مدرک پزشکی حرفه ای استفاده می کند و در ایالات متحده ، اکثریت قریب به اتفاق پزشکان دارای مدرک دکترای پزشکی (M.D.) هستند ؛ اگر شما هم تحصیل در ایالات متحده را برگزیده اید ، می توانید در مقاله تحصیل در آمریکا و یا مشاوره با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  از جزئیات مربوط به تحصیل در این کشور مطلع شوید.

نا گفته نماند که دولت فدرال نقش بزرگی در سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا  دارد ؛ چرا که وضعیت سلامت جمعیت و نیازهای بهداشتی را بررسی کرده ، سیاستها و استانداردها را تعیین می‌کند ، قوانین و مقررات را تصویب نموده ، به تامین مالی کمک می‌کند و گاهی خدمات بهداشتی شخصی را ارائه می‌دهد . 

فهرست مطالب
بهداشت و درمان عمومی در آمریکا

مروری بر تاریخچه نظام بهداشتی در آمریکا

ایالات متحده آمریکا به سرعت در حال گذر از یک جامعه روستایی و کشاورزی به جامعه ای به شدت شهری و صنعتی بود و در حالی که اختراعاتی نظیر پنبه پاک کن تولیدات کشاورزی را ترویج می داد ، اما نیاز به کارگران مزرعه را کاهش داده و بسیاری را برای کار در آمریکا به سوی شهرها رهسپار می کرد ؛ همچنین ، رشد اقتصادی و اختراعات منجر به ایجاد کارخانه ها و کارخانه های نساجی در شهرهای ایالات متحده شد.

لذا ، توسعه بهداشت و درمان عمومی در آمریکا امری ضروری بود ؛ بطور کلی ، سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا سعی دارد تا از اپیدمی و گسترش بیماریها جلوگیری کند ، در برابر خطرات محیطی محافظت نماید ، از صدمات جلوگیری کرده ، رفتارهای سالم را ترویج و تشویق نماید ، به بلایا پاسخ دهد ، برای بهبودی جوامع بکوشد و کیفیت و دسترسی به خدمات بهداشتی را تضمین نماید ؛ در ادامه مروری بر تاریخچه نظام بهداشتی در آمریکا خواهیم داشت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب اطلاعات همه جانبه در خصوص کشور مقصد شما از کارشناسان به روز رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

نظام بهداشتی آمریکا در دهه 1700

در دهه 1700 ، بهداشت و درمان عمومی در آمریکا چگونه بوده است؟ از آنجا که دریانوردان در زمان بودن در دریا اغلب بیمار می شدند و نیز به جهت این که مراقبت های بهداشتی کافی در شهرهای بندری برای آن ها فراهم نبوده و سلامت این افراد برای کشوری در حال توسعه ضروری تلقی می شده ، لذا شبکه ای از بیمارستان های دریایی ، عمدتا در شهرهای بندری ، توسط کنگره در سال 1798 برای مراقبت از دریانوردان بیمار و معلول ایجاد شد.

در همین راستا ، از دریانوردان ماهیانه 20 سنت مالیات ، به منظور جمع آوری بودجه برای پرداخت حقوق پزشکان و حمایت از شبکه بیمارستان ها دریافت می شد که این مالیات در سال 1884 لغو شد ؛ از سال 1884 تا 1906 بودجه از طریق مالیات بر کشتی های تجاری جمع آوری می شد و پس از سال 1906 بودجه توسط کنگره ایالات متحده تخصیص داده شد.

در 1799 مکانی موقت برای اولین بیمارستان دریایی در بندر بوستون انتخاب شد و دکتر توماس ولش (Dr. Thomas Welsh) ، فارغ التحصیل کالج هاروارد به عنوان پزشک مسئول منصوب گردید ؛ همچنین در همین سال ، بوستون نخستین هیئت بهداشت و اولین بخش بهداشت را در ایالات متحده تأسیس کرد و از پل ریور به عنوان اولین افسر بهداشت نام برده شد.

سیستم بهداشتی آمریکا در دهه 1800

در دهه 1800 بر سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا چه گذشته است؟ در 1804 بیمارستان دریایی بوستون در بخش Charlestown بوستون تأسیس شد و دکتر بنجامین واترهاوس از سال 1807 تا 1809 به عنوان پزشک مسئول منصوب گردید ؛ همچنین ، در 1800 دکتر بنجامین واترهاوس واکسن آبله را به ایالات متحده معرفی نمود.

در1842  ، قانونگذار ماساچوست (Lemuel Shattuck) ، نخستین سیستم ایالات متحده را برای ثبت تولد ، مرگ و میر و ازدواج ایجاد نمود و در میان تلاش های شاتاک ، پیشنهاد وی برای ایجاد سیستمی جهت ثبت داده های مرگ و میر بر حسب سن ، جنس ، شغل ، سطح اجتماعی – اقتصادی و موقعیت و نیز استفاده از داده ها در برنامه های واکسیناسیون ، بهداشت مدرسه ، سوء مصرف الکل و کشیدن سیگار دیده می شد.

در 1849 قانونگذار ماساچوست یک کمیسیون بهداشتی را جهت تهیه و گزارش به دادگاه عمومی برای بررسی بهداشتی ایالت که شاتاک به عنوان کمیسر ارشد و نویسنده گزارش بود ، منصوب کرد ؛ گزارش (1850) توسط مجله پزشکی نیوانگلند دریافت شد ، اما 50 توصیه در این گزارش نادیده گرفته شد ؛ 20 سال بعد ، وزیر بهداشت ماساچوست ، اساس برنامه های خود را برای سلامت عمومی توصیه های شاتاک در نظر گرفت.

سیستم بهداشتی آمریکا در دهه 1800

شیوع بیماری ها در ایالات متحده در قرن نوزدهم

شیوع بیماری ها در قرن نوزدهم چه تاثیری بر بهداشت و درمان عمومی در آمریکا داشته است؟ در قرن نوزدهم اپیدمی بیماریهای مسری نظیر آبله ، تب زرد و وبا اثرات مخربی به همراه داشت و بسیاری را کشت و باعث شد کنگره قوانینی را جهت جلوگیری از ورود و گسترش بیماری ها وضع کند ؛ در نتیجه این قوانین جدید ، وظایف MHS بسیار فراتر از امداد پزشکی دریانوردان بیمار توسعه یافت و شامل نظارت بر قرنطینه ملی ، بازرسی پزشکی مهاجرین ، پیشگیری از گسترش بیماری در بین ایالت ها و تحقیقات عمومی در زمینه بهداشت عمومی بود.

در 1874  هیئت بهداشت ایالتی ماساچوست طرحی داوطلبانه جهت گزارش هفتگی بیماری توسط پزشکان ایجاد نمود و در1884  ماساچوست قانونی را که گزارش بیماری های خطرناک برای سلامت عمومی را الزامی کرد ، به تصویب رساند و جریمه هایی را برای کسانی که گزارش نمی کردند ، وضع نمود.

در 1887 یک آزمایشگاه بهداشتی کوچک در بیمارستان دریایی استاتن آیلند برای کمک به تشخیص بیماری های عفونی در بین مسافرین کشتی های ورودی تأسیس شد ؛ این آزمایشگاه بعدها به واشنگتن دی سی انتقال یافت و در نهایت تبدیل به مؤسسه ملی بهداشت شد.

در 1891 همه مهاجرینی که وارد ایالات متحده می شدند ، ملزم به معاینه توسط پزشکان PHS بودند و در سال 1894 اولین اپیدمی فلج اطفال در ایالات متحده اتفاق افتاد.

سطح بهداشت و درمان عمومی در برخی دیگر از کشور ها را با هم مقایسه کنید.

سیستم بهداشتی ایالات متحده در دهه 1900

سیستم بهداشتی ایالات متحده در دهه 1900

دهه 1900 خدمات بهداشت و درمان عمومی در آمریکا چگونه بوده؟ در 1902 کنگره ایالات‌متحده کار تحقیقات علمی را در آزمایشگاه بهداشتی توسعه داد و بودجه مشخصی را برای آن درنظر گرفت ؛ همچنین جراحان عمومی ملزم به سازماندهی کنفرانس‌هایی با مقامات بهداشت محلی و ملی بمنظور هماهنگی فعالیتهای بهداشت عمومی ایالتی و ملی بودند و خدمات بیمارستان دریایی به بهداشت عمومی و خدمات بیمارستانی دریایی (PHMHS) تغییر نام داد.

محیط کار و تأثیر آن بر سلامت کارگران از سال 1910 به حوزه اصلی مطالعه برای خدمات بهداشت و درمان عمومی در آمریکا تبدیل شد و در1912  ،PHMHS  به خدمات بهداشت عمومی ایالات متحده تغییر نام یافت و مجاز به بررسی بیماریهای انسانی نظیر سل ، کرم قلاب‌دار ، مالاریا و جذام و نیز بهداشت ، منابع آب و دفع فاضلاب شد.

در 1916 دانشگاه جان‌هاپکینز نخستین مدرسه بهداشت عمومی در آمریکا را با کمک مالی 267000 دلاری از بنیاد راکفلر تأسیس نمود ؛ در سال 1938 کنگره ، قانون مربوط به غذا ، دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی را تصویب کرد و در سالهای 1954 ، 1958 و 1960 اصلاحات عمده‌ای در آن صورت گرفت.

در1953  تحت ریاست‌جمهوری آیزنهاور کنگره ، وزارت بهداشت ، آموزش و رفاه (HEW) را ایجاد و در سال1970  قانون ایمنی و بهداشت شغلی توسط کنگره تصویب شد ؛ در سال 1971 اداره ایمنی و بهداشت شغلی تأسیس شد.

همچنین در سال 1979 وظایف آموزشی HEW به وزارت آموزش و پرورش جدید و مسئولیت بهداشت به وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) منتقل شد.

دستاوردهای بهداشت عمومی در قرن بیستم

دستاوردهای بهداشت عمومی در قرن بیستم چه بوده است؟ ده دستاورد بزرگ بهداشت عمومی در قرن بیستم باعث شده تا سلامت عمومی جامعه افزایش یابد.

عامل شرح عامل شرح
واکسیناسیون در آغاز قرن 20 بیماریهای عفونی مانند آبله ، سرخک ، دیفتری و سیاه سرفه شیوع داشتند ؛ اما توسعه و ترویج واکسیناسیون علیه بیماریهای قابل پیشگیری منجر به کاهش چشمگیر عوارض و مرگ و میر و حتی ریشه کنی آبله شد. بهبود ایمنی وسایل نقلیه موتوری از سال 1925 ، کاهش 90 درصدی نرخ سالانه میزان مرگ و میر ناشی از سفر با وسایل نقلیه موتوری وجود داشته که این امر به دلیل مقررات تدوین و اجرا شده می باشد.
محل کار ایمن تر داده های انستیتوی امنیت ملی بهداشت و ایمنی شغلی حاکی از کاهش 28 درصدی تعداد سالانه مرگ و میر از سال 1980 تا 1995 با کاهش 48 درصدی در صدمات شغلی بوده است. کنترل بیماری های عفونی علت اصلی مرگ و میر در سال 1900 ذات الریه ، سل و اسهال و آنتریت بوده ، در حالی که در سال 1997 ، تنها 4.5 درصد از مرگ و میرها مربوط به ذات الریه ، آنفولانزا و عفونت HIV بود که بهداشت ، واکسیناسیون و آنتی بیوتیک ها از جمله اقدامات کنترلی بوده اند که موجب این کاهش قابل توجه مرگ و میر شدند.
کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر در قرن 20 بود ؛ از سال 1950 ، میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی کاهش یافت که برخی از عوامل کلیدی سلامت عمومی که در این کاهش نقش داشتند ، شامل کاهش مصرف دخانیات ، تغییر رژیم غذایی و تشخیص زودهنگام و درمان بهتر افراد در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی بوده است. ایمنی مواد غذایی غذا و آب آلوده در اوایل قرن 20 باعث عفونت های ناشی از غذا شد ؛ اما پیشرفت هایی شامل سرد کردن ، پاستوریزه کردن ، کنترل آفات و مقررات ایمنی مواد غذایی به کاهش عفونت های ناشی از غذا کمک کردند.
بهبود سلامت مادر و کودک در طی این قرن ، میزان مرگ و میر نوزادان بیش از 90 درصد و میزان مرگ و میر مادران تقریبا 99 درصد کاهش یافت که بهبود تغذیه ، استانداردهای زندگی ، دسترسی به مراقبت های بهداشتی و نظارت و پایش بیماری ها به کاهش خطرات برای مادران و نوزادان کمک زیادی کرد. برنامه ریزی خانوادگی مداخلات بهتر تنظیم خانواده منجر به فواصل طولانی‌تر بین تولدها و تعداد خانواده‌های کوچک‌تر شد که هر دو با بهبود نتایج مربوط به سلامت مادر و کودک همراه بوده‌اند.
فلوریداسیون آب آشامیدنی در آغاز قرن 20 ، پوسیدگی های وسیع دندانی وجود داشت و کشیدن دندان گزینه اصلی برای درمان بود ؛ مطالعات متعدد حاکی از آن است که فلورایداسیون آب به کاهش پوسیدگی دندان کمک کرده است. کاهش شیوع مصرف دخانیات سیگار کشیدن با عوارضی چون بیماری قلبی عروقی ، سرطان ، بیماری مزمن انسدادی ریه و کمبود وزن در زمان تولد همراه است و به دلیل تلاش‌های گسترده بهداشت عمومی که شامل مداخلات در ترک سیگار و استفاده از تنباکو می باشد ، کاهش قابل توجهی در مصرف دخانیات صورت گرفت.ر

مراقبت های بهداشتی در آمریکا

مراقبت های بهداشتی در آمریکا توسط سازمانهایی متشکل از شرکتهای بیمه ، ارائه‌دهندگان مراقبتهای بهداشتی ، سیستم های بیمارستانی و ارائه‌دهندگان مستقل ارائه می‌شوند و 58 درصد از بیمارستانهای اجتماعی در ایالات متحده غیرانتفاعی ، 21 درصد متعلق به دولت و 21 درصد انتفاعی می باشند ؛ بر طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت  (WHO)، این کشور در سال 2014 ، 9403 دلار برای سرانه مراقبت های بهداشتی و 17.9 درصد برای مراقبتهای بهداشتی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی خود هزینه کرده است.

مراقبتهای بهداشتی در ایالات متحده از طریق ترکیبی از بیمه درمانی خصوصی و پوشش سلامت عمومی ارائه می شود ؛ در سال 2013 ، 64 درصد از هزینه‌های بهداشتی توسط دولت پرداخت شد و از طریق برنامه هایی چون  مدیکیر، مدیکید ، برنامه بیمه سلامت کودکان ، تریکیر  و اداره بهداشت جانبازان تامین شد.

همچنین بیمه درمانی برای کارکنان بخش دولتی در درجه نخست توسط دولت ارائه می شود و بطور کلی ، مراقبتهای مدیریت شده ، که در آن پرداخت کنندگان از تکنیکهای مختلفی جهت بهبود کیفیت و محدود کردن هزینه ها استفاده می کنند را در همه جا می توان یافت.

یک نظرسنجی در سال 2017 از سیستم های مراقبت های بهداشتی 11 کشور توسعه یافته نشان داد که سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده گران ترین و بدترین عملکرد را از نظر دسترسی ، کارایی و برابری سلامت دارد ؛ همچنین در مطالعه ای در سال 2018 ، ایالات متحده از لحاظ دسترسی و کیفیت مراقبت های بهداشتی در رتبه 29 قرار گرفت.

هزینه های بهداشت و درمان عمومی در آمریکا​

هزینه های بهداشت و درمان عمومی در آمریکا

هزینه های بهداشت و مراقبت های عمومی در آمریکا چگونه است؟ هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده بسیار بیش تر از هر کشور دیگری است که هم بر حسب هزینه های سرانه و هم به صورت درصدی از تولید ناخالص داخلی اندازه گیری می شود ؛ به طور کلی ، تعرفه های متفاوتی برای بیمه های درمانی در ایالات متحده وجود دارد.

اما با وجود هزینه های بیش تر ، ایالات متحده در قیاس با کشورهای همتا ، نتایج مراقبت های بهداشتی بسیار بدتری را ارئه داده است ؛ ایالات متحده تنها کشور توسعه یافته ای است که سیستم مراقبت های بهداشتی همگانی ندارد و بخش بزرگی از جمعیت آن دارای بیمه درمانی نیستند که همین امر عامل مهمی برای مرگ و میر بیش از حد در این کشور است.

هزینه های بیمارستانی ایالات متحده

هزینه های بیمارستانی ایالات متحده در سال 2011 ، 387.3 میلیارد دلار بوده که حاکی از افزایش 63 درصدی نسبت به سال 1997 (با تعدیل تورم) می‌باشد ؛ همچنین هزینه هر اقامت در بیمارستان از سال 1997 ، 47 درصد افزایش داشته و بطور متوسط ​​10000 دلار در سال 2011 بوده است ؛ از سال 2008 ، هزینه‌های عمومی شامل 45 تا 56 درصد از هزینه‌های مراقبتهای بهداشتی ایالات متحده می‌باشد و از سال 2003 تا 2011 هزینه‌های جراحی ، جراحات و ویزیت بیمارستان برای سلامت مادر و نوزاد سالانه بیش از 2 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این ، در حالی که میانگین ترخیص از بیمارستان ثابت بوده اما هزینه‌های بیمارستان از 9100 دلار در سال 2003 به 10600 دلار در سال 2011 افزایش داشته است.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی  (WHO)، کل هزینه‌های مراقبتهای بهداشتی در ایالات متحده 18 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال 2011 بوده و از هر دلاری که برای مراقبتهای بهداشتی در ایالات متحده هزینه می‌شود ، 31 درصد آن به مراقبتهای بیمارستانی ، 21 درصد به پزشکان یا خدمات بالینی ، 10 درصد به داروها ، 4 درصد به دندانپزشکی ، 6 درصد به خانه‌های سالمندان و 3 درصد به مراقبتهای بهداشتی در منزل اختصاص می‌یابد.

همچنین 3 درصد برای سایر محصولات خرده فروشی ، 3 درصد برای فعالیتهای بهداشت عمومی دولتی ، 7 درصد برای هزینه‌های اداری ، 7 درصد برای سرمایه‌گذاری و 6 درصد برای سایر خدمات حرفه‌ای (فیزیوتراپیست، اپتومتریست و غیره) در نظر گرفته شده است.

دسترسی به بیمه سلامت در آمریکا

دسترسی به بیمه سلامت در آمریکا به چه صورت است؟ سیستم بهداشتی ایالات متحده برخلاف بیش تر کشورهای توسعه یافته ، مراقبت های بهداشتی را برای کل جمعیت کشور ارائه نمی دهد و اکثر شهروندان تحت پوشش ترکیبی از بیمه خصوصی و برنامه های مختلف فدرال و ایالتی هستند.

از سال 2017 تا به امروز ، بیمه درمانی معمولا به واسطه‌ی یک طرح گروهی وابسته به یک کارفرما که 150 میلیون نفر را پوشش می‌دهد به شهروندان ارائه می شود ؛ سایر منابع عمده شامل مدیکید و مدیکیر با پوشش های 70 و50  میلیونی و نیز بازارهای بیمه درمانی ایجاد شده توسط لایحه مراقبت مقرون به صرفه (ACA) که حدود 17 میلیون را پوشش می دهد ، می باشند.

همچنین ، افراد زیر 65 سال توسط کارفرما و یا یکی از اعضای خانواده ، با خرید بیمه به تنهایی و دریافت کمک های دولتی و یا دیگر کمک ها بر طبق میزان درآمد بیمه خواهند شد و یا این که به طور کلی بیمه نخواهند داشت ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده شامل پرسنل مراقبت های بهداشتی فردی ، امکانات مراقبت های بهداشتی و محصولات پزشکی هستند و در ایالات متحده ، مالکیت سیستم مراقبت های بهداشتی عمدتا در دستان بخش خصوصی است ، هر چند که دولت های فدرال ، ایالتی ، شهرستانی و شهری نیز از امکانات خاصی برخوردار هستند.

دسترسی به بیمه سلامت در آمریکا

بیمارستان های ایالات متحده

تعداد بیمارستان های ایالات متحده تا سال 2018 ، 5534 بیمارستان ثبت شده بوده است که 4840 بیمارستان محلی وجود داشت ؛ سهم بیمارستان‌های غیرانتفاعی از ظرفیت کل بیمارستان ها برای چندین دهه ثابت ، و در حدود 70 درصد باقی مانده است.

در سال 1946 قانون هیل – برتون که بودجه فدرال را برای بیمارستان ها در ازای درمان بیماران فقیر فراهم می کرد ، تصویب شد و بزرگترین سیستم بیمارستانی در سال 2016 از لحاظ درآمد ، HCA Healthcare  بود ؛ در سال 2019 ابتکارات بهداشتی Dignity و Catholic Health در CommonSpirit Health ادغام شدند و بزرگترین سیستم را از لحاظ درآمد ایجاد کردند که شامل 21 ایالت می شد.

همچنین وزارت دفاع ایالات متحده ، بیمارستان های صحرایی و دائمی را از طریق سیستم بهداشت نظامی جهت ارائه مراقبت ها با بودجه نظامی به پرسنل نظامی فعال اداره می دهد.

اگر قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارید ، اطلاعاتتان را در خصوص سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا و به طور کلی مسائل مهاجرتی می توانید با تماس با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی رجبی تکمیل نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شماره تماس و نام خود را اینجا درج کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

خدمات ارائه شده توسط بیمارستان های ایالات متحده

خدمات ارائه شده توسط بیمارستان های ایالت متحده شامل چه مواردی هستند؟ بیمارستان ها برخی از خدمات مراقبت های سرپایی را در اورژانس ها و کلینیک های تخصصی خود ارائه می دهند ، اما در درجه نخست مراقبت های مربوط به بستری در بیمارستان ها ارائه می شوند و مراکز جراحی نمونه هایی از کلینیک های تخصصی می باشند.

خدمات آسایشگاهی نیز معمولا برای بیماران لاعلاجی که انتظار می رود شش ماه یا کمتر زندگی کنند ، توسط سازمان های خیریه و دولت یارانه داده می شوند ؛ کلینیک های دوران بارداری ، برنامه ریزی خانواده و دیسپلازی به ترتیب کلینیک های تخصصی زنان و زایمان با بودجه دولتی می باشند.

علاوه بر این ، خدمات به خصوص خدمات مراقبتهای فوری ، ممکن است از راه دور نیز از طریق پزشکی راه دور توسط ارائه‌دهندگانی چون  Teladoc ارائه شوند.

علاوه بر مراکز درمانی دولتی و خصوصی ، 355 کلینیک رایگان در ایالات متحده ثبت شده که خدمات پزشکی محدودی را ارائه می دهند ؛ این مراکز بخشی از شبکه ایمنی اجتماعی برای افرادی که فاقد بیمه درمانی می باشند ، هستند ؛ خدمات آن ها می تواند شامل مراقبت های حادتر (نظیر بیماری های مقاربتی ، صدمات ، بیماری های تنفسی) و مراقبت های طولانی مدت (چون دندانپزشکی و مشاوره) باشد ؛ یکی دیگر از اجزای شبکه ایمنی مراقبتهای بهداشتی ، مراکز بهداشتی اجتماعی با بودجه فدرال می باشند.

سوالات پر تکرار بهداشت و درمان عمومی در آمریکا

از آنجا که دریانوردان در زمان بودن در دریا اغلب بیمار می شدند و نیز به جهت این که مراقبت های بهداشتی کافی در شهرهای بندری برای آن ها فراهم نبوده و سلامت این افراد برای کشوری در حال توسعه ضروری تلقی می شده ، لذا شبکه ای از بیمارستان های دریایی ، عمدتا در شهرهای بندری ، توسط کنگره در سال 1798 برای مراقبت از دریانوردان بیمار و معلول ایجاد شد.

در قرن نوزدهم اپیدمی بیماریهای مسری نظیر آبله ، تب زرد و وبا اثرات مخربی به همراه داشت و بسیاری را کشت و باعث شد کنگره قوانینی را جهت جلوگیری از ورود و گسترش بیماری ها وضع کند ؛ در نتیجه این قوانین جدید ، وظایف MHS بسیار فراتر از امداد پزشکی دریانوردان بیمار توسعه یافت و شامل نظارت بر قرنطینه ملی ، بازرسی پزشکی مهاجرین ، پیشگیری از گسترش بیماری در بین ایالت ها و تحقیقات عمومی در زمینه بهداشت عمومی بود.

در آغاز قرن 20 بیماریهای عفونی مانند آبله ، سرخک ، دیفتری و سیاه سرفه شیوع داشتند ؛ اما توسعه و ترویج واکسیناسیون علیه بیماریهای قابل پیشگیری منجر به کاهش چشمگیر عوارض و مرگ و میر و حتی ریشه کنی آبله شد.

58 درصد از بیمارستانهای اجتماعی در ایالات متحده غیرانتفاعی ، 21 درصد متعلق به دولت و 21 درصد انتفاعی می باشند.

از سال 2017 تا به امروز ، بیمه درمانی معمولا به واسطه‌ی یک طرح گروهی وابسته به یک کارفرما که 150 میلیون نفر را پوشش می‌دهد به شهروندان ارائه می شود ؛ سایر منابع عمده شامل مدیکید و مدیکیر با پوشش های 70 و50  میلیونی و نیز بازارهای بیمه درمانی ایجاد شده توسط لایحه مراقبت مقرون به صرفه (ACA) که حدود 17 میلیون را پوشش می دهد ، می باشند.

سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا شامل پرداخت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مراقبتهای بهداشتی است ؛ اما سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا برخلاف دیگر کشورهای پیشرفته شامل ارائه مراقبت های بهداشتی به کلیه افراد نمی‌باشد ؛ لذا بیشتر آمریکایی ها ترکیبی از بیمه خصوصی و پلن های فدرال و ایالتی را دارند ؛ اما دقت داشته باشید اطلاع از سیستم بهداشت و درمان عمومی در آمریکا به‌مانند اطلاع از مزایا و معایب مهاجرت به آمریکا مهم است چرا که می‌تواند از سردرگمی‌های اضافی جلوگیری کند ؛ در این خصوص علاوه بر مطالعه مقاله مربوطه می‌توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی مشورت نمایید.

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارید ، بیمه دانشجویی موضوع مهمی است ، مقالات زیر را با هدف مقایسه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه