اجاره و خرید ملک در آمریکا

اجاره و خرید ملک در آمریکا می تواند یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در قوی ترین اقتصاد جهان به شمار برود. در کشور آمریکا این فرصت وجود دارد که بتوانید با هر ملیتی اقدام به خرید و یا اجاره ملک نموده و صاحبخانه شوید ، از این رو نه تنها اجاره و خرید ملک در آمریکا برای شما امکان پذیر است ، بلکه به واسطه آن از مزایای وام و حمایت های دولتی این کشور نیز بهره مند می شوید.

اجاره و خرید ملک در آمریکا

مشاور مهاجرتی

خرید ملک در کشور آمریکا برای افرادی که دارای تمکن مالی کافی هستند ، بهترین گزینه سرمایه گذاری در این کشور به شمار می رود و می تواند در یک بازده زمانی کوتاه شما را به سود چشمگیری برساند.

اجاره ماهانه در آمریکا را می توان از 1300 تا 1900 دلار متغیر دانست ، البته این میزان برای خانه های کوچک و یک یا دو نفر می باشد ؛ برای خانواده های با فرزند و یا منزل های مسکونی بزرگتر میزان اجاره بها بیش از 2100 دلار در ماه می شود.

خیر ، اخذ اقامت با خرید ملک در آمریکا امکان پذیر نبوده و چنانچه به دنبال دریافت اقامت در وهله اول هستید ، بهتر است سایر روش های ممکن را بررسی کنید.

  • هاوایی با میانگین مالیات : 0.281٪
  • آلاباما با میانگین مالیات : 0.406٪
  • کلرادو با میانگین مالیات : 0.505٪
  • مبلغ سپرده امنیتی : برای جبران هزینه های تعمیر و هر گونه خسارت
  • اجاره ماهانه
  • شرایط اجاره
  • قوانین ساختمان و بندهای خاص
  • آب و برق / خدمات
  • شرایط افزایش اجاره

شما به عنوان یک متقاضی ورود به آمریکا می توانید روش های مختلفی را بررسی کنید ، اما خوب است که ابتدا ضمن مطالعه عنوان مزایا و معایب مهاجرت به آمریکا در سایت ما از فرآیند مهاجرت به این کشور مطلع شوید.

چنانچه آمادگی اجاره و خرید ملک در آمریکا را در هر یک از ایالت های این کشور دارید ، در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی همراه باشید تا از دقیق ترین و به روزترین جزئیات در این رابطه مطلع شده و در زمانی کوتاه به هدفتان برسید.

نمایش ویدیو درباره اجاره و خرید ملک در آمریکا

در این بخش از مقاله روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در خصوص اجاره و خرید ملک در آمریکا با شما صحبت می کند ، پس اگر وقت کافی برای مطالعه تمام مطالب را ندارید می توانید مهمترین بخش های محتوا را در این ویدئو ببینید و یا از طریق پادکس گوش دهید.

پادکست اجاره و خرید ملک در آمریکا​

بازار املاک و قیمت املاک در آمریکا

بازار املاک و قیمت املاک در آمریکا

اجاره و خرید ملک در آمریکا نیازمند شناخت کافی شرایط عمومی این کشور است و به شما توصیه می کنیم تا علاوه بر حوزه املاک سایر جنبه های زندگی در این کشور را به خوبی بررسی کنید و حتما سری به مقاله ما در زمینه اقتصاد کشور آمریکا بزنید تا دریابید سرانجام انتقال سرمایه و ورود به حوزه املاک این کشور چگونه خواهد بود.

سیاست های خارجی این کشور به نحوی طراحی شده که به عنوان کشوری مهاجرپذیر از متنوع ترین روش های ورود به سرمایه برای جذب مهاجرین استفاده نموده و در اغلب حوزه های اقتصادی جزو بزرگترین ها شناخته می شود.

بازار املاک و قیمت املاک در آمریکا تحت تاثیر عوامل مختلف مانند اغلب کشورهای جهان صعود و نزول مختلف را تجربه می کند ، اما شما می توانید از سوئیت های کوچک تا خانه های ویلایی مخصوص تعطیلات را خریداری کنید ، بنابراین چه دانشجویی مهاجر باشید و چه سرمایه گذاری علاقه مند ، گزینه های متعددی پیش رویتان قرار دارد.

شما می توانید حتی با ویزای توریستی به آمریکا رفته و ملک دلخواهتان را خریداری کنید که البته در رابطه با اقامت پس از آن شرایط خاصی دارد که در ادامه به آن می پردازیم ، فراموش نکنید که خرید ملک مصداق بارزی از سرمایه گذاری با سود است آن هم زمانی که در کشوری موفق همچون آمریکا اتفاق بیوفتد.

عوامل موثر بر قیمت خانه در آمریکا

با توجه به نیاز بازار و علاقه خریداران عوامل مختلفی می تواند بر قیمت خانه تاثیر بگذارد ، هر خریدار فاکتور مختلفی را برای خانه درنظر می گیرد و نوسانات اقتصادی نیز بی تاثیر نیستند ، به عنوان مثال یک خانواده فاکتورهای مکانی مانند مدارس و مشاغل را نسبت به اندازه و وضعیت خانه در نظر می گیرد و بعد به اجاره و خرید ملک در آمریکا فکر می کنند.

یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت خانه در آمریکا میزان تقاضا می باشد ، چه به دلایل تجاری یا مسکونی ، املاک و مستغلات مورد تقاضای شرکت ها و مشاغل برای استفاده اداری و شخصی خانواده بوده و این عامل علاوه بر آنکه بر رشد ساخت و ساز و صنعت تأثیر می گذارند ، سهم قابل توجهی نیز در اقتصاد ملی دارند.

همچنین کاهش فروش ملک باعث کاهش ارزش خانه ها شده و پس از آن تقاضا برای وام مسکن از بین می رود ، از آنجایی که اقتصاد ایالات متحده با هزینه های مصرف کننده گره خورده است ، زنجیره این رویدادها می تواند برای به صدا درآوردن زنگ خطر کافی باشد.

عامل دیگری که ممکن است بر بازار اجاره و خرید ملک در آمریکا تأثیر بگذارد چرخه وام مسکن است ، نقص در این سیستم منجر به بحران اقتصادی در سال 2008 و بیکاری هزاران کارمند شد ، مشکل اصلی این بود که وام دهندگان بازده وام را به اوراق بهادار با پشتوانه رهنی تبدیل کردند و هنگامی که وام گیرندگان برای بازپرداخت اقدام کردند ، اوراق بهادار ارزش آنی را کاهش و بحران اولیه را آغاز کرد.

عوامل موثر بر قیمت خانه در آمریکا

دیگر عوامل موثر بر قیمت خانه در آمریکا

مانند سایر کشورها سیاست های دولت  بر شرایط اجاره و خرید ملک در آمریکا نیز تأثیر داشته و تغییر در قوانین می تواند بر قیمت املاک تأثیر بگذارد ، گاهی اوقات دولت ها سعی می کنند با ارائه تسهیلات در مورد اعتبارات مالیاتی و یارانه ها ، تقاضا برای بازار املاک و مستغلات را افزایش دهند که می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در ملک به نظر برسد اما نیاز به دقت در تعادل عرضه و میزان تقاضا در بازار نیز دارد.

تغییرات اجتماعی و اقتصادی در جامعه نیز یکی دیگر از دلایل تغییرات در بازار املاک است ، تردید و عدم اطمینان خریداران می تواند باعث کاهش تقاضای بازار شود که در این صورت خریداران بالقوه در مورد طرح های وام مسکن انواع سرمایه گذاری مناسب و سایر مسائل بودجه ای مطلع می شوند.

از عوامل اجتماعی که بگذریم نباید ویژگی های هر خانه را در تعیین میزان قیمت نادیده بگیریم ، همه ما مطلع هستیم که منطقه خانه ، متراژ و امکانات همگی از دیگر عوامل موثر بر قیمت خانه در آمریکا هستند که نقش مهمی را هم در این زمینه دارند ، کارشناسان هلدینگ حوقی مهاجرتی رجبی راهنمای شما در این زمینه خواهند بود.

تفاوت قیمت خانه در آمریکا بر اساس منطقه شهری

تفاوت قیمت خانه در آمریکا بر اساس منطقه شهری

منطقه شهری از جمله عواملی است که می تواند بر تمامی ابعاد زندگی تاثیر بگذارد ، علاوه بر قیمت خانه ، منطقه ای که در آن ساکن می شوید حتی می تواند در هزینه های زندگی تان موثر باشد ، کارشناسان حقوقی مهاجرتی رجبی هزینه های زندگی در آمریکا را به صورت دقیق بررسی نموده اند ، که مطالعه آن بسیار برایتان راهگشا خواهد بود.

زمین در مناطق شهری کمیاب است و بسیاری از مردم برای مسکن محدود رقابت می کنند ، بنابراین اجاره بیشتر و خانه ها گران تر هستند.

اما در بسیاری از مناطق حومه شهر زمین فراوان است ، از این رو قیمت ها پایین تر می باشد ، تفاوت قیمت قابل توجهی چه در زمینه اجاره و چه خرید ملک با توجه به منطقه وجود دارد ، به عنوان مثال اگر فرض کنیم اجاره‌کنندگان شهری به‌طور میانگین 1200 دلار برای اجاره ماهانه پرداخت می کنند ، اجاره‌کنندگان روستایی به‌طور میانگین 400 دلار پرداخت کرده‌اند.

تفاوت قیمت خانه در آمریکا بر اساس منطقه شهری به دلیل وجود فرصت های شغلی بیشتر در شهرها و یا وجود مراکز خرید و دانشگاه ها همواره از مناطق حومه بیشتر بوده و شما باید میانگین بالاتری را برای اجاره و خرید ملک در آمریکا درنظر داشته باشید.

تفاوت قیمت خانه در واشنگتن با سایر شهر های آمریکا

اجاره و خرید ملک در آمریکا را بررسی می کنیم، شاید برایتان جالب باشد بدانید که واشنگتن یکی از سرسبزترین پایتخت های جهان است و در هر گوشه و کنار آن می توانید پارک و یا فضای سبزی را مشاهده کنید ، اما چنانچه این شهر را از لحاظ هزینه ها در زمینه اجاره و خرید ملک در آمریکا با برخی از شهرهای آمریکا مقایسه کنید ، متوجه تفاوت ها خواهید شد.

البته واشنگتن با وجود اینکه پایتخت کشور آمریکا شناخته می شود ، هنوز نسبت به برخی از شهرهای این کشور هزینه کمتری داشته و در رتبه پنجم قرار می گیرد ، در حالی که شهرهایی همچون نیویورک ، لس آنجلس ، هاوایی و سانفرانسیسکو  از آن گرانتر هستند.

تفاوت قیمت خانه در واشنگتن با سایر شهر های آمریکا در جدول قابل مشاهده است:

شهر میزان اجاره بها ماهیانه مبلغ خرید برای هر متر مربع
واشنگتن 1900 تا 4000 دلار 7200 تا 6400 دلار
نیویورک 2500 تا 7000 دلار 11800 تا 14000 دلار
لس آنجلس 1900 تا 5000 دلار 6500 تا 7500 دلار
سن فرانسیسکو 2900 تا 6000 دلار 9600 تا 11800 دلار
شیکاگو 1500 تا 3400 دلار 2400 تا 2700 دلار
دالاس 1400 تا 3500 دلار 1300 تا 2600 دلار
سن دیگو 2000 تا 5000 دلار 4400 تا 8600 دلار

 

هر یک از شهرهای بالا علاوه بر اینکه گزینه عالی برای اجاره و خرید ملک در آمریکا به شمار می روند ، می توانند فرصت خوبی برای رسیدن به کار در این کشور باشند ، مقاله کار در آمریکا می تواند بسیار راهنمای شما برای رسیدن به ویزای این کشور باشد.

اجاره ماهانه در آمریکا چقدر است؟

مسکن بخش مهمی از هزینه برای اکثر خانواده ها است و تقریبا هر فرد و یا خانواده 30% از درآمد خود را به آن اختصاص می دهد ، اجاره ماهانه در آمریکا را می توان از 1300 تا 1900 دلار متغیر دانست ، البته این میزان برای خانه های کوچک و یک یا دو نفر می باشد.

برای خانواده های با فرزند و یا منزل های مسکونی بزرگتر میزان اجاره بها بیش از 2100 دلار در ماه می شود ، البته مهاجرین نیز می توانند در ابتدای ورود به مبالغ بالاتری نیز مواجه شوند ، در ادامه به برخی از ارزان ترین و گران ترین اجاره های ماهانه در آمریکا اشاره می کنیم:

کمترین میانگین اجاره مبلغ اجاره بها بیشترین میانگین اجاره مبلغ اجاره بها
داکوتای شمالی 826 دلار زهاوایی 1651 دلار
آیووا 905 دلار کالیفرنیا 1586 دلار
آرکانزاس 917 دلار 917 دلار 1415 دلار
کنتاکی 920 دلار نیوجرسی 1368 دلار
داکوتای جنوبی 952 دلار واشنگتن 1337 دلار
نبراسکا 985 دلار ماساچوست 1336 دلار
وایومینگ 985 دلار کلرادو 1335 دلار
نحوه یافتن ملک در آمریکا

نحوه یافتن ملک در آمریکا

بازار اجاره و خرید ملک در آمریکا از این نظر منحصر به فرد است که هر ایالت هنگام خرید ملک روندی متفاوت دارد ، با این حال یافتن خانه در هر نقطه ای از این کشور می تواند بدون توجه به ایالت به طور مشابه انجام شود ، زیرا فروشندگان و آژانس های املاک و مستغلات بدون توجه به موقعیت مکانی به طور یکسان کار می کنند ، بهترین راه ‌ها برای یافتن ملک برای خرید عبارتند از : وب‌سایت ‌ها ، آژانس‌ های املاک ، جستجو در محله ‌ها ، آگهی‌های روزنامه و تماس‌های شخصی.

وب سایت های جستجو خانه در آمریکا

در ایالات متحده بیش از 70 درصد از کسانی که به دنبال خانه ای برای خرید هستند ، از اینترنت برای یافتن آن استفاده می کنند ، برخی از این وب سایت های معتبر عبارتند از:

  • http://www.realtor.com/
  • http://www.zillow.com/
  • http://www.trulia.com/
  • http://www.forsalebyowner.com/

البته اکثر وب سایت های جستجو خانه در آمریکا تمایل دارند در سطح ایالتی کار کنند نه ملی ، بنابراین بهترین گزینه جستجوی آنلاین برای وب سایت هایی است که مختص ایالت شما می باشند.

آژانس معاملات املاک در آمریکا

در اکثر ایالت ها آژانس های املاک و مستغلات باید مجوز داشته باشند ، بدان معنی که باید با کلیه قوانین و مقررات مربوط به خرید و فروش ملک در ایالت خود آشنایی داشته و در آزمونی تایید صلاحیت نیز شرکت کنند.

زمانی که به آژانس معاملات املاک در آمریکا مراجعه می کنید ، در واقع کار را به یک متخصص همه جانبه در حوزه املاک سپرده اید که بهترین موقعیت ها را پیش رویتان قرار می دهد ، بنابراین باید حق کمیسیون لازم را که معمولا بالا ( با نرخ 6% ) است را نیز پرداخت کنید.

در بسیاری از قراردادهای اجاره و خرید ملک در آمریکا فروشنده بهای کمیسیون را پرداخت می کند اما این امکان نیز وجود دارد که خریدار باید این هزینه را بپردازد ، زیرا اغلب پورسانت در قیمت فروش ملک لحاظ شده است ، به همین دلیل یافتن ملکی که به عنوان ” فروش توسط مالک ” ذکر شده است بسیار رایج بوده و قیمت ها پایین تر است ، زیرا هیچ یک از طرفین نیازی به پرداخت هزینه ملکی ندارند

جستجو در محله ها

اگر محله‌ای وجود دارد که دوست دارید در آن ساکن شوید ، فرصت را از دست ندهید و خودتان شروع به جستجو در آن کنید ، اغلب پیش می آید که فروشندگان ، بازار را قبل از تبلیغ خانه با گذاشتن علامت “فروش” روی خانه خود حدود یک ماه قبل از تماس با یک مشاور املاک یا تبلیغات خانه خود به روش های دیگر انجام می دهند.

آگهی های روزنامه ها

روزنامه محلی یا ایالتی معمولا مملو از لیست املاک برای اجاره و خرید ملک در آمریکا است که توسط خود فروشندگان یا نمایندگان املاک آگهی شده اند ، برای دریافت تازه ‌ترین فهرست ‌ها باید حتماً آگهی‌ های املاک را در روزهای یکشنبه بررسی کنید تا از فهرست جدیدترین ها مطلع شوید /ف برای اطمینان از اینکه می‌توانید قبل از هر فرد دیگری خانه را ببینید ، فوراً با فروشنده یا مشاور املاک تماس بگیرید.

مخاطبین شخصی

چنانچه در شهر دلخواهتان دارای دوست و یا آشنایی هستید ، خوب است که از آنها در رابطه با اجاره و خرید ملک در آمریکا سوال کنید ، زیرا بسیاری از صاحبان خانه اغلب قبل از تماس با یک مشاور املاک ، قصد فروش خانه های خود را به دوستان و خانواده خود می گویند ، بنابراین شما نه تنها یکی از اولین کسانی هستید که ملک را می بینید ، بلکه اگر تصمیم به خرید دارید ، از هزینه نماینده املاک نیز صرف نظر می کنید.

روند خرید املاک و مستغلات در آمریکا

روند خرید املاک و مستغلات در آمریکا شامل انتخاب و کارهایی است که باید انجام دهید ، هر یک از این مراحل جزئیات فراوانی دارد که در این عنوان نمی گنجد و به شما توصیه می کنیم تا از طریق تماس با کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی به طور دقیق از آنها مطلع شوید.

  • در قدم نخست از هدف ، شهر و ایالت انتخابی تا به خوبی مطمئن شوید ، زیرا اجاره و خرید ملک در آمریکا روند آسانی نیست که در نیمه راه از آن منصرف شوید.
  • بودجه دقیق تان را برآورد کرده و از تمامی هزینه ها تا قدم آخر مطلع شوید.
  • حدود 20% مبلغ را برای پیش پرداخت آماده کنید.
  • وام مسکن مناسب خود را پیدا بیابید و شرایط را بررسی کنید.
  • یک مشاور املاک مناسب بیابید.
  • شروع به بازدید از خانه های موجود و متناسب با شرایط تان کنید.
  • پس از یافتن خانه دلخواه با مبلغ موردنظرتان پیشنهاد بدهید.
  • پس از قبول درخواست اقدام به گرفتن وام کنید.
روند خرید املاک و مستغلات در آمریکا
  • در رابطه با هزینه تعمیرات و یا سایر مخارج با صاحبخانه توافق کنید.
  • تمامی مبلغ خانه را واریز و قرارداد را امضا کنید.
  • اکنون شما صاحب خانه جدید خود می باشید.

در میان تمامی مراحل در کشور آمریکا معمولا دریافت تاییدیه از بانک جهت دریافت وام نیازمند کاغذ بازی و صرف زمان است و از آنجایی که اغلب خرید و فروش منازل با دریافت وام انجام می شود ، از این بابت نگرانی نداشته باشید ، تنها در بازه زمانی مناسب اقدام کنید تا به خانه دلخواه تان برسید.

صورتحساب خدمات در آمریکا

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در هنگام اجاره و خرید ملک در آمریکا مدنظر داشته باشید ، صورتحساب خدمات و هزینه هایی است که به طور متداول برای زندگی در هر منزل مسکونی وجود دارد و شما به عنوان یک مهاجر باید برآوردی از آنها را در فهرست هزینه های خود قرار دهید.

صورتحساب خدمات در آمریکا شامل قبض آب ، برق ، گاز ، حق شارژ ماهیانه آپارتمان ، نظافت و موارد دیگر با توجه به نوع خانه انتخابی تان است ، حدود 66 درصد از آمریکایی ها صاحب خانه هستند و به طور متوسط ​​623 دلار در ماه بابت بهره وام مسکن ، مالیات بر دارایی و سایر هزینه هایی مانند نگهداری ، تعمیرات و بیمه صاحب خانه می پردازند.

خدمات

در همین حین 34% درصد از آمریکایی‌هایی که مستاجر هستند تنها کمی کمتر از صاحبان خانه ها این هزینه ها را پرداخت می‌کنند ( یعنی به طور متوسط ​​607 دلار در ماه ).

خانوارهای ایالات متحده 10 درصد از درآمد سالانه خود را صرف امور مربوط به خانه خود می کنند که بیش از 15 درصد از پرداختی است که به هزینه های رهن یا اجاره اختصاص می یابد.

علاوه بر این به طور متوسط 122 دلار در ماه برای مواردی مانند نظافت خانه یا محوطه سازی ، تمیز کردن خشک ، کنترل آفات و سیستم های امنیتی نیز هزینه می شود.

خدمات هزینه
هزینه ماهانه آب و برق 126 دلار
خدمات تلفن 120 دلار
آب و سایر خدمات عمومی 57 دلار
گاز طبیعی 35 دلار

اخذ اقامت با خرید ملک در آمریکا

اجاره و خرید ملک در آمریکا را بررسی می کنیم؛ خرید ملک در کشور آمریکا برای افرادی که دارای تمکن مالی کافی هستند ، بهترین گزینه سرمایه گذاری در این کشور به شمار می رود و می تواند در یک بازده زمانی کوتاه شما را به سود چشمگیری برساند.

خوب است این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که اخذ اقامت با خرید ملک در آمریکا امکان پذیر نبوده و چنانچه به دنبال دریافت اقامت در وهله اول هستید ، بهتر است سایر روش های ممکن را بررسی کنید.

به عنوان مثال در عنوان تحصیل در دانشگاه های آمریکا برای شما عزیزان شرح دادیم که چگونه می توانید به اقامت برسید و یا با مطالعه عنوان سرمایه گذاری در آمریکا از روش های پربازده تر مطلع شوید ، ثبات اقتصادی در این کشور بسیار بالا است و در صورتی که بتوانید در زمان درست و به شیوه صحیح اقدام کنید ، قطعا مهاجرتی پرسود خواهید داشت.

اخذ اقامت با خرید ملک در آمریکا

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از هرگونه اقدام در زمینه اجاره و خرید ملک در آمریکا حتما ابتدا مشاوره ای با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز داشته باشید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید ، ضمناً با مطالعه مقاله کار در آمریکا هم می توانید با اقتصاد این کشور و قوانین کاری بیشتر آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه بهتر، مقالات زیر را نیز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه