درآمد پزشکان در استرالیا

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
درآمد پزشکان در استرالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

پتانسیل پزشکی با وجود چالش های جدید در زمینه بهداشت و مبارزه با بیماریهای مختلف و موقعیت های مراقبت سرپایی مانند شغل های بیمارستانی انتظار می رود که همچنان بیشترین رشد را نشان دهد . مهاجرت کاری به استرالیا موضوع جدیدی نیست و از چندین دهه پیش رواج داشته است و تنها موضوعی که باید به آن دستیابی داشته باشید اخبار ماهیانه یا سالیانه از تغییرات در نیازمندیهای کشور استرالیا و سطح درآمد و تغییرات اعمال شده در مشاغل مختلف از جمله حرفه پزشکی و متقاضیان تحصیل پزشکی در خارج از کشور است . اگر شما می خواهید پیش بینی واضح تری از درآمد پزشکان در استرالیا داشته باشید ، می توانید مقاله زیر که متعلق به موسسه حقوقی وکلای مهرآفرین رجبی است را مطالعه کنید .

با توجه به اینکه امروزه متقاضیان تحصیل پزشکی در جهان رو به افزایش است اما با صراحت می توان عنوان کرد جهان هنوز به با کمبود پزشک مواجه است . تا کنون هیچ کشوری به طور رسمی عنوان نکرده است که از حضور پزشکان اشباع شده است . لذا پزشکی همچنان از لحاظ جایگاه و درآمد ، حرفه محبوب و برجسته ای به شمار می رود . ما در این مقاله شما را با سطح درآمد پزشکان در استرالیا با کمک سایت های معتبر و طبق جدیدترین داده ها در سال 2018 آشنا می کنیم .

نگاهی به درآمد پزشکان در استرالیا

استرالیا کشوری در نیمه جنوبی کره زمین از زیباترین و خوش آب و هواترین کشورهای جهان به شمار می رود . پایتخت این کشور شهر کانبرا و شهرهای ملبورن ، سیدنی و بریزبن از دیگر شهرهای معروف آن می باشد . زبان رسمی استرالیا زبان انگلیسی است و همین موضوع نیز به افزایش تقاضای افراد از سراسر جهان برای تحصیل و کار در استرالیا می افزاید .

طبق بررسی های سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در جهان کشور استرالیا بعد از آمریکا دومین کشور مهاجر پذیر در حوزه علوم پزشکی می باشد . همچنین استرالیا از نظر سطح درآمد پزشکان ، پس از کشور هلند ، در جایگاه دوم قرار دارد . به گونه ای که بسیاری از پزشکان از بریتانیا و کانادا جهت بهره بردن از شرایط کاری بهتر به استرالیا مهاجرت می کنند . در ادامه درآمد پزشکان در استرالیا با جزییات مورد بررسی قرار گرفته است .

حقوق پزشکان در استرالیا

پتانسیل درآمد پزشکان عمومی در استرالیا می تواند بسته به عوامل مختلفی ، متفاوت باشد . پزشکان عمومی درآمد متوسط ​​بالاتری نسبت به سایر متخصصان غیر پزشکی مانند وکلا ، معماران ، مهندسان و حسابداران کسب می کنند . پزشکان MBBS که دوره GP ( پزشک خانواده ) را تکمیل کرده وتجربه کافی کسب کرده باشد میتواند درآمد متوسط ​​سالانه ای را که بین 200000 تا 300000 دلار باشد ، کسب کنند .

حقوق پزشکان در استرالیا

این میزان بسته به جزئیات قرارداد کاری پزشکان گاهی اوقات با احتساب اضافه کاری می تواند تا 400000 دلار در سال نیز افزایش پیدا کند . یک پزشک اورژانس ( ER ) حقوق متوسطی ​​به مبلغ 10507 دلار استرالیا در سال دریافت می کند .

درآمد پزشکان در استرالیا برای رده شغلی مراقبت های اولیه با جنسیت مرد به طور متوسط ​​225،000 دلار درآمد دارند ، زنان با همان عنوان شغلی به طور متوسط ​​192،000 دلار درآمد کسب می کنند . متخصصان مرد تقریبا 324000 دلار و متخصصان زن حدود 242000 دلار در سال کسب می کنند که این رقم در برابر هزینه تحصیل پزشکی در استرالیا برای داشتن آینده ای روشن ، منافاتی ندارد .

درآمد پزشکان متخصص در استرالیا

طی بررسی درآمد پزشکان در استرالیا ، باید بگوییم در استرالیا نیز مانند بسیاری کشورهای دیگر بالاترین دریافتی متعلق به تخصص های پزشکی است . البته این دریافتی برای سختی و حساسیت کاری متخصصان به آنها تعلق می گیرد .

پس از چهار سال تحصیل سخت در دانشگاه ، تلاش برای پرداخت هزینه تحصیل ، هفته های 60 ساعته ، تغییرات شبانه ، امتحانات هیئت مدیره ، تلاش برای کسب امتیازات بالا و سایر چالش هایی که ممکن است یک دانشجوی تخصص پزشکی با آن مواجه شود ، می توان گفت این سختیها و تلاش های شبانه روزی در دوره تخصص ، در واقع سرمایه گذاری برای دانشجوی پزشکی جهت کسب حقوق و مزایای مکفی جهت شایستگی ها او می باشد . در اینجا برخی از پیش بینی های تخصصی پزشکی در سال آینده آورده شده است :

  • جراحی ارتوپدی : 464،500 دلار
  • قلب و عروق ( تهاجمی ) : 461،364 دلار
  • قلب شناسی ( غیر تهاجمی ) : 447،143 دلار
  • گوارش : 441،421 دلار
  • اورولوژی : 424،091 دلار
  • هماتولوژی / انکولوژی : 396،000 دلار
  • پوست : 370،952 دلار
  • رادیولوژی : 368،250 دلار
  • درد مونولوگ : 351،125 دلار
  • جراحی عمومی : 336 375 دلار

پرداخت مالیات پزشکان در استرالیا

اگر سالانه 500000 دلار توسط یک شرکت به دست آورده شود ، مبلغ دریافتی یک پزشک مبلغ 200000 دلار است که برای پرداخت هزینه های سالانه خانواده کفایت می کند . درآمد پس از مالیات شرکتی با درآمد ذکر شده حدود 253،500 دلار می باشد ، در حالی که درآمد پزشک پس از مالیات حدود 127000 دلار خواهد بود . یعنی مالیاتی که از پزشک کسر می شود بسیار کمتر از یک شرکت می باشد .

پرداخت مالیات پزشکان در استرالیا

ساعت کار پزشکان در استرالیا

تعهد کاری حرفه پزشکی در استرالیا معادل 20 سال کار تمام وقت است و پس از طی بیست سال پزشکان به طور متوسط ​​59.6 ساعت در هفته کار می کنند . اکثریت افرادی که بیشتر از 20 سال تجربه در این زمینه داشته باشند ، به مشاغل دیگری تغییر شغل می دهند . پزشکان در 65 سالگی بازنشسته می شوند . 

طبق گزارش درآمد پزشکان در استرالیا در سال 2018 ، دستمزد سالانه یک متخصص بیهوشی معادل 265،990 دلار ، دستمز سالانه جراحان دهان ، فک و صورت معادل 25189 دلار و دستمزد سالانه پزشک زنان و زایمان با 235،240 دلار ، به ترتیب پردرآمدترین شاخه های پزشکی بوده اند . پس از موارد ذکر شده ارتودنتیست ها ، روانپزشکان ، پزشک خانواده و پزشکان عمومی به ترتیب ، در ردیف های بعدی قرار گرفته اند .

در پایان ما در موسسه مهرآفرین رجبی به همه پزشکان عزیز که قصد مهاجرت و ورود به بازار کار استرالیا را دارند می گوییم که ؛ نگران نباشید ، درآمد پزشکان در استرالیا ، هنوز هم از بسیاری از حرفه های دیگر فراتر است . به عبارت دیگر ، ارزش کارهای شایسته و سخت شما در راستای بهبودی و سلامت انسان ها ، با وجوه پرداختی قابل جبران نیست . فقط به یاد داشته باشید که کلید موفقیت و تحقق در هر زمینه ای ، عشق و علاقه شما به حرفه تان می باشد . بنابراین مطمئن باشید که انتخاب درست و تلاش بی شائبه شما به لحاظ احساسی ، آینده مالی مناسب را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد .

3.5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه در “درآمد پزشکان در استرالیا

  1. حسین گفت:

    مفروضات ذهنی یعنی خیالات عزیز دلم.
    من به یک پزشک عمومی مراجعه کردم و با یک عکس ساده قفسه سینه بیماری ام را تشخیص داد؛البته یک سری آزمایش هم نوشت اما خودم که اصلا سررشته ای ندارم ؛به آسانی دانستم که تجربه و علم در طبابت حرف اول را می زند .اتفاقا یکی از بستگان هم مدتی بعد با آدرس بنده به ایشان مراجعه کرد و تشخیص وی با تشخیص روانپزشک دقیقا یکی بود.

  2. علی گفت:

    خیلی عجیب هست که پزشک عمومی که عمدتا متکی بر مفروضات ذهنی هست اینقدر درآمد بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه