مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا فرصتی عالی برای پیشرفت تحصیلی و شغلی شما و فرزندانتان خواهد بود، زندگی در در کشوری امن و با ثبات، فصل جدیدی از زندگی خود را رقم بزنید. برای مهاجرانی که به دنبال فرصت های جدید و یک زندگی بهتر هستند، استرالیا می تواند کشوری عالی برای زندگی باشد.

مهاجرت به استرالیا

مشاور مهاجرتی

برای فارغ التحصیلان ، محتمل ترین گزینه ویزای مستقل ماهر ( زیر کلاس 189 ) است ، ویزای مستقل ماهر یک ویزای امتیازی برای کارگران ماهر 18 تا 49 ساله ای است که توسط یک کارفرما یا عضو خانواده حمایت مالی نمی شوند و یا توسط دولت ایالتی یا منطقه ای معرفی نشده اند ؛ این ویزا به شما اجازه می دهد تا به عنوان مقیم دائم در استرالیا زندگی و کار کنید.

ویزای زیر کلاس 190 و یا نوع دیگری از ویزا با عنوان ویزای گلوبال تلنت ، مواردی از ویزاهای کاری استرالیا هستند که از همان ابتدا منجر به اقامت دائم می شوند و شما به همراه خانواده خود به استرالیا مهاجرت می کنید..

یک نوع ویزا با عنوان ویزای سرمایه گذاری در استرالیا ، با حداقل مبلغ 1.5 میلیون دلار قابل انجام است و چنانچه مبلغ سرمایه گذاری شما به 5 میلیون دلار برسد ، ویزای سرمایه گذاری قابل ملاحظه را دریافت می کنید.

این ویزا با نام ویزای ساب کلاس 888 شناخته می شود و متقاضی باید از شرایط و الزامات آن اطلاعات کافی داشته باشد.

از شرایط اصلی برای دریافت این نوع ویزا ، داشتن حداقل 200000 دلار استرالیا برای سرمایه گذاری در استرالیا است ، ملک مسکونی در استرالیا ممکن است به عنوان یک محل برای یک سرمایه گذاری مطمئن خریداری شود و یا اینکه به منظور یک اقامتگاه خانوادگی خریداری و استفاده شود ، قیمت یک خانه در استرالیا 500000 دلار استرالیا تخمین زده می شود. 

استرالیا به شدت به قوانین تعیین شده پایبند است و سرپیچی از آن آثار مطلوبی را در پی نخواهد داشت ، بنابراین به هیچ عنوان به راه های غیر قانونی نظیر پناهندگی برای مهاجرت به استرالیا متوصل نشوید ، چه بسا بسیاری از پزشکان و مهندسان ایرانی بوده اند که به جای اتکا به دانش و توانایی خود ، راهی نظیر پناهندگی را انتخاب کرده اند و اکنون در کمپ پناهندگان استرالیا گیر افتاده اند و در شرایطی بسیار سخت به سر می برند!

مشاوران رجبی به متقاضیانی که قصد دارند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند و از مزایای زندگی در این کشور بهره ببرند ، مهاجرت به کشور رویایی استرالیا را پیشنهاد می کند.

استرالیا با شناخته شدن به عنوان یک کشور ابر قدرت توانسته در بسیاری از عرصه ها بدرخشد و به یکی از مقاصد محبوب بین مهاجران تبدیل شود ، شما با مهاجرت به استرالیا در می یابید بسیاری از کسانی که با اهداف مختلف وارد استرالیا شده اند ، از شرایط زندگی و رفاه موجود راضی هستند و اکثر آنها قصد بازگشت به کشور خود را ندارند ؛ اما سوال این است که چگونه می توان وارد استرالیا شد ؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از شیوه های مختلف مهاجرت به این کشور زیبا آگاهی یابید و دریابید که چه کسانی یا چه موسساتی صلاحیت تقبل و انجام امور مهاجرتی شما را دارند.

روش های قانونی مهاجرت به استرالیا

استرالیا نیز همانند سایر کشورها سیاست هایی را برنامه ریزی و اجرا کرده که در راستای آن متقاضیان می توانند به صورت قانونی درخواست خود برای ورود و اقامت در استرالیا را به اداره مهاجرت ارائه دهند و منتظر نتیجه باشند ، اما در این میان افرادی نیز وجود دارند که فکر می کنند با سرپیچی از قانون و شرایط تعیین شده ، می توانند وارد این کشور شوند و تابعیت بگیرند!

باید یاد آور شویم که استرالیا به شدت به قوانین تعیین شده پایبند است و سرپیچی از آن آثار مطلوبی را در پی نخواهد داشت ، بنابراین به هیچ عنوان به راه های غیر قانونی نظیر پناهندگی برای مهاجرت به استرالیا متوصل نشوید ، چه بسا بسیاری از پزشکان و مهندسان ایرانی بوده اند که به جای اتکا به دانش و توانایی خود ، راهی نظیر پناهندگی را انتخاب کرده اند و اکنون در کمپ پناهندگان استرالیا گیر افتاده اند و در شرایطی بسیار سخت به سر می برند!

به طور کلی ، استرالیا روش های قانونی مختلفی را برای ورود به کشور تعیین کرده است و با ذکر شرایط و ضوابط موجود ، متقاضیان را آزاد گذاشته تا یکی از این راه ها را انتخاب و خود را به خاک استرالیا برسانند ، از راه های قانونی مهاجرت به استرالیا می توان از مواردی نظیر تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و در نهایت ازدواج نام برد.

در مقاله ای با عنوان روش های قانونی مهاجرت ، این موارد را با جزئیات بیشتری مطرح کرده ایم که پاسخ بسیاری از سوالات شما در آن محتوا وجود دارد.

اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل

تحصیل در کشور استرالیا نه تنها به شما امکان می دهد مدرک تحصیلی با کیفیت بالا از یک دانشگاه معتبر بین المللی کسب کنید، بلکه می تواند مسیر شما را برای اخذ اقامت دائم این کشور نیز هموار کند.

برای اینکه بتوانید از طریق تحصیل اقامت استرالیا را دریافت کنید، باید ابتدا شرایط لازم برای پذیرش در یک دانشگاه استرالیایی را داشته باشید. این شرایط معمولاً شامل داشتن مدرک تحصیلی مناسب، معدل قابل قبول، مهارت کافی در زبان انگلیسی و قبولی در آزمون های ورودی است.

پس از دریافت پذیرش از دانشگاه، باید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام کنید. برای دریافت این ویزا باید مدارک لازم را جمع آوری و به سفارت یا کنسولگری استرالیا ارائه کنید.

پس از اتمام تحصیلات خود در استرالیا، ممکن است واجد شرایط درخواست ویزای فارغ التحصیلی باشید. این ویزا به شما امکان می دهد تا برای مدت مشخصی در استرالیا بمانید و به دنبال کار بگردید.

اگر بتوانید در طول مدت ویزای فارغ التحصیلی خود شغل مناسبی پیدا کنید، ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دائم استرالیا باشید. برای اخذ اقامت دائم باید شرایط خاصی را داشته باشید، از جمله مهارت های زبان انگلیسی، سابقه کار مرتبط و عدم سوء پیشینه.

در مقاله تحصیل در استرالیا می توانید اطلاعات بسیار کاملی در این خصوص کسب کنید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل

دریافت ویزای ماهر استرالیا

برای فارغ التحصیلان ، محتمل ترین گزینه ویزای مستقل ماهر ( زیر کلاس 189 ) است ، ویزای مستقل ماهر یک ویزای امتیازی برای کارگران ماهر 18 تا 49 ساله ای است که توسط یک کارفرما یا عضو خانواده حمایت مالی نمی شوند و یا توسط دولت ایالتی یا منطقه ای معرفی نشده اند ؛ این ویزا به شما اجازه می دهد تا به عنوان مقیم دائم در استرالیا زندگی و کار کنید.

شما می توانید از طریق تحصیل در دانشگاه های استرالیا و فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور به ویزای ماهر استرالیا هم برسید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا از شرایط آن مطلع شوید.

برای این نوع ویزا متقاضیان پس از ارائه  EOI باید حداقل 60 امتیاز کسب کنند تا از آنها برای درخواست ویزا دعوت شود ، امتیاز براساس عواملی نظیر سن ، توانایی زبان انگلیسی ، شغل و مهارت ، مدارک تحصیلی ، فارغ التحصیلی در استرالیا و سایر عوامل مانند مهارت ها و مدارک شریک زندگی شما یا تحصیل در یک منطقه استرالیا اعطا می شود.

هر دسته دارای امتیاز متفاوتی است و برخی از آنها بسته به عواملی مانند محدوده سنی یا سطح مهارت زبان انگلیسی شما دارای مقیاس هستند ، به عنوان مثال ، در حالی که به متقاضیان بین سنین 18 تا 24 سال 25 امتیاز تعلق می گیرد ، این امتیاز در سنین 40 تا 44 سالگی به 15 امتیاز و در سنین 45 تا 49 سالگی به 0 امتیاز کاهش می یابد.

دریافت ویزای ماهر استرالیا

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به استرالیا محسوب می شود ، استرالیا در واقع یکی از کشورهای پیشگام و موفقی است که برای غلبه بر کمبودهای نیروی کار خود توانسته است به خوبی از نیروی کار ماهر و متخصصین بین المللی استفاده کند. 

پرونده های متقاضیان مهاجرت کاری به استرالیا ، در یک سیستم گزینشی و امتیاز بندی مورد بررسی قرار می گیرد و متقاضیان باید بتوانند امتیاز بالاتر از 65 را کسب کنند تا با این روش از سوی کشور استرالیا دعوت به کار شوند.

کشور استرالیا انواع مختلفی از ویزاهای کاری را ارائه می دهد که با توجه به شرایط شما باید یک مورد انتخاب و با توجه به الزامات آن نوع ویزا اقدام شود.

ویزای زیر کلاس 190 و یا نوع دیگری از ویزا با عنوان ویزای گلوبال تلنت ، مواردی از ویزاهای کاری استرالیا هستند که از همان ابتدا منجر به اقامت دائم می شوند و شما به همراه خانواده خود به استرالیا مهاجرت می کنید.

استرالیا سالانه یک لیست از مشاغل مورد نیازخود را اعلام می کند که شرایط هر شغل ، سابقه کار ، مهارت ها ، شرایط سنی و شرایط زبان مورد نیاز در آنها قید شده است.

بنابراین بهترین توصیه برای علاقه مندان مهاجرت با روش کار در استرالیا ، مشاوره با یک وکیل خبره و با تجربه است که چنین وکلای مجربی در کادر تخصصی موسسه مهاجرتی رجبی پاسخگوی پرسش های شما عزیزان هستند؛ مقاله لینک شده را بخوانید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری به دلیل شرایط اقتصادی بالای این کشور ، متقاضیان زیادی دارد ، سرمایه گذاری در کشور استرالیا بر حسب مبلغ سرمایه گذاری شما از طریق انوع ویزا قابل درخواست و انجام است ، به عنوان مثال ویزای کارآفرینی ، نوعی ویزا است که با پشتیبانی مالی در محدوده 400 تا 500 هزار دلاری مشخص می شود و برای راه اندازی یک کسب و کار در یک ایالت استرالیا اعطا می شود.

یک نوع ویزای دیگر با عنوان ویزای سرمایه گذاری در استرالیا ، با حداقل مبلغ 1.5 میلیون دلار قابل انجام است و چنانچه مبلغ سرمایه گذاری شما به 5 میلیون دلار برسد ، ویزای سرمایه گذاری قابل ملاحظه را دریافت می کنید.

ویزای سرمایه گذاری ممتاز نیز برای یک روش سرمایه گذاری دیگر در استرالیا اعطا می شود که حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری 15 میلیون دلار است.

متقاضیان برای انواع روش های سرمایه گذاری در کشور استرالیا ، اغلب باید سن زیر 55 سال داشته باشند و حداقل سطح زبان 4.5 را داشته باشند ، اگر اطلاعات بیشتر و جامع تر می خواهید ابتدا مقاله ما با عنوان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا را مطالعه کنید و سپس با مشاوران رجبی تماس بگیرید.

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت استرالیا با ثبت شرکت

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور شوند ، درباره اخذ اقامت استرالیا از طریق ثبت شرکت ، سوال های زیادی از ما می پرسند.

یک شرکت در مقایسه با سایر ساختارهای تجاری ، دارای مسئولیت های قانونی ، مالی و نگهداری سوابق متفاوتی است ، بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی در آن دخیل است.

شما می توانید شرکت خود و سایر مشاغل کلیدی را از طریق خدمات ثبت کسب و کار ثبت کنید و قبل از هر کاری باید در مورد اختصاصی یا عمومی بودن شرکت تصمیم بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر شما در ایران هم دارای یک کسب و کار موفق باشید ، می توانید با درخواست ویزای کارآفرینی در استرالیا اقدام به ثبت شرکت در این کشور کنید؛ الزامات لازم برای ثبت شرکت در استرالیا از طریق مطالعه درخواست های کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا قابل دستیابی است.

همکاران ما در موسسه مهاجرتی رجبی ، شما را با انواع ثبت شرکت در استرالیا آشنا می کنند و روش و هزینه های هر کدام را برای شما توضیح خواهند دارد ، بنابراین تماس با آنها را فراموش نکنید.

اقامت استرالیا با ثبت شرکت

اقامت استرالیا با خرید ملک

مانند سایر روش های مهاجرت به استرالیا که درباره آنها صحبت کردیم ، اخذ اقامت استرالیا با خرید ملک هم از طریق یک نوع ویزای خاص معرفی می شود ، این ویزا با نام ویزای ساب کلاس 888 شناخته می شود و متقاضی باید از شرایط و الزامات آن اطلاعات کافی داشته باشد.

از شرایط اصلی برای دریافت این نوع ویزا ، داشتن حداقل 200000 دلار استرالیا برای سرمایه گذاری در استرالیا است ، ملک مسکونی در استرالیا ممکن است به عنوان یک محل برای یک سرمایه گذاری مطمئن خریداری شود و یا اینکه به منظور یک اقامتگاه خانوادگی خریداری و استفاده شود  ، قیمت یک خانه در استرالیا 500000 دلار استرالیا تخمین زده می شود. 

قطعا هدف سرمایه گذاران از خرید ملک در استرالیا داشتن سود کافی است و همچنین می خواهند اطمینان حاصل کنند که یک سرمایه گذاری ایمن انجام می دهند ، برای اطمینان داشتن از این موارد لازم است که از تمامی استانداردهای سرمایه گذاری ، شاخص های اقتصادی و سایر موارد مرتبط با خرید ملک در استرالیا آگاهی داشته باشید.

الزامات خرید ملک در استرالیا از طریق هیات بررسی سرمایه گذاری خارجی (FIRB) مورد بررسی قرار می گیرد ، برخی از افرادی که کارت اقامت موقت استرالیا را دارند ، آنها هم می توانند با اجاره و خرید ملک در استرالیا به اقامت دائم این کشور برسند ، مشاوران رجبی می توانند جزییات را برای شما شرح دهند و سپس گزینه های متناسب با شرایط شما را برای خرید ملک در استرالیا پیشنهاد بدهند؛ مقاله لینک شده را بخوانید تا قیمت دقیق املاک را بدانید.

اقامت استرالیا با خرید ملک

وکیل مهاجرت به استرالیا

متاسفانه در سال های اخیر که نام موسسات و وکلای مهاجرتی رواج پیدا کرده است ، بسیاری از افراد سود جو هستند که خود را وکیل مهاجرت می نامند و سعی دارند وانمود کنند که اعمال کاملا تضمینی برای مهاجان انجام خواهند داد اما واقعیت این است که چنین افرادی با چنین سمتی در ایران وجود نداشته و اگر کسی را ببینید که خود را چنین معرفی می کند ، باید بلافاصله به واقعیت امر پی ببرید.

در واقع برای وکیل شدن در ایران ابتدا باید دانش آموخته رشته حقوق بود و سپس برای تبدیل شدن به وکیل مهاجرتی باید گرایش مهاجرت را تحصیل کرد ، اما موضوع زمانی جالب می شود که بدانید چنین شاخه و گرایشی در مقطع ارشد و دکترا حقوق وجود ندارد.

شایان ذکر است که این موضوع برای همه کشورها یکسان نیست و برخی از کشورها هستند که به متقاضیان بر حسب صلاحیت لایسنس اعطا می کنند ، استرالیا از جمله این کشورها می باشد و شما وکلایی هستند که در هر دو کشور استرالیا و ایران کار می کنند.

موسسه مهاجرتی رجبی با بهره گیری از چنین وکلای برجسته در کادر تخصصی خود ، می تواند به صورت کاملا تضمینی وکالت امور مهاجرتی شما را بر عهده بگیرد ، در ادامه با ما باشید تا با خدمات موسسه رجبی بیشتر آشنا شوید.

مقاله وکیل امور مهاجرت کیست؟ را حتما در همین سایت بخوانید تا به هر کسی که خود را وکیل معرفی می کند، اعتماد نکنید.

موسسه مهاجرتی به استرالیا

مهاجرت به استرالیا اگر با مدیریت نادرست انجام شود منجر به مشکلات عدیده ای مانند مرگ و میرهای دسته جمعی ، مشکلات کار و مسکن و حتی اعزام به مکانی مانند گینه نو را در پی خواهد داشت ، اما شما چگونه می توانید از اطلاعات ارائه شده اطمینان یافت ؟

قابل ذکر است که موسسات مهاجرتی برای همین امور تاسیس شده اند و می توانند به صورت رسمی و مستقل پروسه مهاجرت شما را عهده دار شوند ، شایان ذکر است شرکت مهاجرتی رجبی با سال ها فعالیت در این عرصه توانسته به خوبی بدرخشد و با اتمام موفقیت آمیز پرونده های مهاجرتی ، اعتماد متقاضیان و مراجعه کنندگان را به خود جلب کند ، از برتری موسسات مهاجرتی نسبت به سایر موسسات و نهادها می توان به عدم نیاز به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا اخذ مجوز کاریابی از وزارت کار اشاره کرد.

اگر می خواهید با نحوه ارائه فعالیت های ما در دو شعبه تهران و شیراز آشنا شوید سری بزنید به مقالات موسسه مهاجرتی در تهران و موسسه مهاجرتی در شیراز .

با مطالعه مقالات زیر ، استرالیا را بهتر خواهید شناخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (51 امتیاز)
منو
خانه