سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا را در این صفحه که متعلق به شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) است می خوانید.

در ادامه با ما همراه باشید تا از انواع ثبت شرکت و چگونگی راه اندازی آن اطلاعات کافی را کسب کنید ، پیشتر هم در همین سایت در مقاله کار در استرالیا ، قوانین حاکم بر بازار کار و شرایط مهاجرت کاری به این کشور را بررسی کردیم که لازم است حتما آن مقاله را نیز مطالعه کنید.

اولین سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان برای کمک به رسیدن به اهداف خود سرمایه گذاری مناسب را در استرالیا پیدا کرد؟ برای سرمایه گذاری خوب ، باید سرمایه گذاری متناسب با اهداف مالی شما باشد و زمان سرمایه گذاری و تحمل ریسک را پیدا کنید.

انواع متنوعی از سرمایه گذاری ها در استرالیا امکانپذیر است ؛ سهام ، اوراق قرضه ، املاک و مستغلات یا خرید زمین کشاورزی و غیره.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و کسب و کار در استرالیا به حفظ پول شما و ارزش افزوده آن در استرالیا کمک زیادی می کند.

یکی از انواع ساختار کسب و کار ، شرکت است و قبل از راه اندازی یک شرکت جدید ، مهم است بدانید که راه های زیادی برای ایجاد یک کسب و کار وجود دارد ، هر کدام دارای حقوق و تعهدات متفاوتی هستند که قبل از انتخاب ساختار برای تجارت خود باید از آنها آگاه باشید.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی اینجا هستند تا با تجربه و تخصصی که طی سال ها خدمت خالصانه کسب کرده اند به شما عزیزان کمک کنند.

نکته : عناوین اصلی این مقاله در باکس سبز رنگ به این منظور قرار دارند تا شما را براحتی به مطلب مورد نظرتان هدایت کنند.

 سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا

انواع شرکت ها در استرالیا

شرکت های استرالیایی نیز بر اساس نوع و ساختار با هم تفاوت هایی دارند که اطلاع از انواع آن برای یک فرد سرمایه گذار حائز اهمیت است.

انواع شرکت ها در استرالیا

در استرالیا ، دو نوع اصلی شرکت خصوصی و عمومی وجود دارد ، رایج ترین نوع شرکت در استرالیا ، شرکت اختصاصی است که در انتهای نام شرکت با “Pty” مشخص شده است.

انواع شرکتهای خصوصی در استرالیا

شرکت های خصوصی محدود به سهام ؛ شرکت محدود شده توسط سهام به این معنی است که مسئولیت اعضای آن محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است ، اگر شرکتی “Pty Ltd” در انتهای نام داشته باشد ، آنها یک شرکت اختصاصی هستند که محدود به سهام هستند.

شرکتهای اختصاصی با سرمایه نامحدود ؛ یک شرکت اختصاصی با سرمایه سهامی نامحدود ، شرکتی است که مسئولیت اعضای آن محدود نیست ، اگر یک شرکت فقط “Pty” در انتهای نام داشته باشد ، آنها یک شرکت اختصاصی نامحدود با سرمایه سهامی هستند.

شرایط یک شرکت اختصاصی در استرالیا

مطابق با قانون شرکت ۲۰۰۱ ، یک شرکت اختصاصی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • حداقل ۱ عضو داشته باشید
  • بیش از ۵۰ عضو غیر شاغل نداشته باشید
  • حداقل ۱ کارگردان داشته باشید
  • حداقل ۱ کارگردان که معمولاً در استرالیا اقامت دارد
  • نیازی به منشی شرکت ندارد ، اما می تواند یک یا چند نفر داشته باشد (در این صورت ، حداقل ۱ نفر باید معمولاً در استرالیا اقامت داشته باشد)
  • لازم نیست دفتر ثبت شده خود را برای عموم باز نگه دارید
  • نیازی به تعیین حسابرس ندارید

اگر شرکت خصوصی دارای دو مورد از موارد زیر باشد ، کوچک تعریف می شود:

  1. درآمد ناخالص عملیاتی تلفیقی سال مالی شرکت و هر نهادی که کنترل می کند کمتر از ۲۵ میلیون دلار باشد.
  2. ارزش دارایی های ناخالص تلفیقی در پایان سال مالی شرکت و نهادهای تحت کنترل آن کمتر از ۱۲٫۵ میلیون دلار باشد.
  3. این شرکت و نهادهای تحت کنترل آن کمتر از ۵۰ کارمند دارند.

انواع شرکت های دولتی در استرالیا

  • شرکتهای سهامی محدود ؛ این نوع از شرکت همانند یک شرکت اختصاصی با سهام محدود ، شرکتی است که مسئولیت اعضای آن محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.
  • شرکتهای دولتی محدود به ضمانت ؛ تفاوت این شرکت با دیگر شرکت ها در این است که اعضا می توانند مبلغ ثابتی را که برای مشارکت در شرکت پس از پایان کار متعهد می شوند ، را تضمین کنند ، این نوع شرکتها سرمایه سهمی ندارند.
  • شرکتهای سهامی عام نامحدود با سرمایه مشارکت ؛ این شرکت نیز یک شرکت دولتی نامحدود با سرمایه سهامی شرکتی است که مسئولیت اعضای آن محدود نیست.
  • نوعی از شرکت سهامی عام ، شرکتهای معدنی و منابع در استرالیا است که دارای سرمایه سهامی بوده و فقط در مواردی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که فعالیت اصلی شرکت معدن یا اکتشاف منابع باشد.

شرایط شرکت های دولتی در سترالیا چیست؟

مطابق با قانون شرکت های ۲۰۰۱ ، یک شرکت عمومی باید دارای شرایط زیر باشد:

  • حداقل ۱ عضو داشته باشد.
  • حداقل ۳ کارگردان داشته باشد.
  • حداقل ۳ کارگردان که معمولاً در استرالیا اقامت دارند داشته باشند.
  • حداقل ۱ منشی شرکت داشته باشد.
  • حداقل ۱ منشی شرکت داشته باشد که اقامت استرالیا داشته باشد.
  • دفتر ثبت شده باید در ساعات خاصی برای عموم باز باشد.
  • ممیزی را تعیین کرده و داشته باشد.

بهترین سرمایه گذاری در استرالیا

سهام ، اوراق قرضه ، پول نقد یا املاک و مستغلات؟ اغلب متقاضیان سرمایه گذاری خارجی ، زمانیکه یک کشور را هدف قرار می دهند نمی دانند کدامیک از گزینه های سرمایه گذاری در آن دارای بهترین بازده سرمایه گذاری هستند.

بهترین سرمایه گذاری در استرالیا

برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا ، مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی بهترین سرمایه گذاری ها در استرالیا را مورد بررسی قرار داده اند و نتیجه آن را در زیر بیان کرده اند.

سرمایه گذاری ملک در استرالیا

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا میتوانید ملک بخرید ، سرمایه گذاری در املاک در استرالیا بسته به وضعیت مالی و مکانی که قصد خرید آن را دارید ، بسیار گران و دشوار است ، اما برای بسیاری ، این یک رویای بزرگ است که با کمی تلاش عملی می شود.

دارایی های سرمایه گذاری مسکونی استرالیا طی ده سال گذشته به طور متوسط ۸ درصد بازده سالانه داشته اند.

طی دو سال گذشته ، ما شاهد مبارزات بازار املاک در استرالیا بوده ایم ، اما دوباره شروع به بازگشت کرده است.

پس از سقوط در سال ۲۰۱۸ ، بازار هر دو شهر سیدنی و ملبورن در حال چرخش هستند و هر دو شهر در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به ارزش املاک ۵٪ یا بیشتر دست یافتند.

در حالی که به نظر می رسد هنگام سرمایه گذاری در املاک استرالیا خرید ملک سهم قابل توجهی را به خود اختصاص می دهند ، اما مطالعات بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) نشان داد که سهام ، همراه با سایر سرمایه گذاری های مبادله شده در بورس ، در واقع محبوب ترین سرمایه گذاری بوده است.

سرمایه گذاری اوراق قرضه استرالیا

دارایی های با درآمد ثابت مانند اوراق قرضه دولتی و شرکتی اغلب به عنوان بازدهی نسبتاً پایدار و قابل اطمینان تلقی می شوند.

هنگام خرید یک اوراق قرضه دولتی ، شما اساساً به دولت پول قرض می دهید که آنها با سود آن را به شما را پس می دهند ، این سود به طور منظم در طول مدت اوراق به شما پرداخت می شود.

اوراق قرضه استرالیا طی ۱۰ سال به طور متوسط ۶٫۲٪ بازده ناخالص سالانه داشته است ، انواع مختلفی از سرمایه گذاری با بهره ثابت با بازه های زمانی مختلف و ریسک های متفاوت وجود دارد – به عنوان مثال ، سرمایه گذاری با بهره ثابت صادر شده توسط یک شرکت می تواند خطرناک تر از سرمایه گذاری دولت استرالیا باشد.

سرمایه گذاری سهام در استرالیا

اگر در شرکت های استرالیایی یا بین المللی سهام خریداری می کنید ، اگر ارزش سهام شرکت افزایش یابد ، ارزش سرمایه گذاری شما نیز افزایش می یابد و ممکن است بخشی از سود شرکت را در قالب سود سهام دریافت کنید ، اما اگر قیمت سهم کاهش یابد ، ارزش سرمایه گذاری شما نیز کاهش می یابد.

اگر به دنبال نحوه سرمایه گذاری در سهام هستید ، با یک مشاور مالی با تجربه مانند مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا بتواند شما را در این فرآیند به خوبی راهنمایی کند.

مبلغ مورد نیاز سرمایه گذاری در استرالیا

علاقه مندان به خرید ملک در استرالیا در شهرهای مشهور استرالیا مانند ملبورن و سیدنی مبلغ ۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار در هر متر مربع را برای سرمایه گذاری در استرالیا باید مدنظر قرار دهند.

اگر چه به دلیل شکست متوالی کشاورزان در سه سال گذشته در استرالیا ، خرید ملک کشاورزی در استرالیا در لیست بهترین سرمایه گذاری ها قرار نگرفته است اما هنوز یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

هر سرمایه گذار خارجی می تواند تا ۱۵ میلیون دلار استرالیا زمین کشاورزی خریداری کند ، هنگامی که فردی دارای زمین کشاورزی به ارزش ۱۵ میلیون دلار استرالیا است ، باید قبل از خرید بیشتر ، تأییدیه هیئت بازبینی سرمایه گذاری خارجی یا FIRB را دریافت کند.

قیمت در نزدیکی پایتخت گران است ، به طور کلی ما پیشنهاد می کنیم ۵ تا ۱۰ میلیون دلار استرالیا نقطه شروع خوبی باشد.

عزیزانی که می خواهند از طریق خرید اوراق قرضه روند سرمایه گذاری در استرالیا را طی کنند می توانند با مبالغ بسیار کمتر از خرید ملک وارد شوند (۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار استرالیا) ، اما توجه داشته باشید که این روش منتهی به اقامت این کشور نخواهد شد.

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و زندگی است ، دلایل قابل ذکر زیادی برای سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است.

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا

از مزایای منحصر به فرد منطقه زمانی استرالیا ، قرابت فرهنگی آن با آسیا و محیط تجاری آمریکا یا اروپا آن را به یک پل تجاری عالی به آسیا یا مناطق غربی تبدیل کرده است و شرکت ها می توانند از عملیات “follow-the-sun” سود ببرند.

ژاپن و چین دو شریک تجاری اصلی استرالیا هستند ، استرالیا دارای قراردادهای آزاد تجاری با ایالات متحده ، سنگاپور ، تایلند و نیوزلند است ، این کشور در حال مذاکره برای تجارت آزاد با چین ، ژاپن ، مالزی ، آسه آن ، شورای همکاری خلیج فارس و شیلی است.

در این زمینه توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در چین را هم بخوانید تا با سرمایه گذاری در کشور های آسیایی هم آشنا شوید.

اعتبار اقتصادی قوی استرالیا در جهان

استرالیا در ۵ سال اخیر دارای رتبه مقاوم ترین اقتصاد جهان بوده است ، استرالیا به دلیل رقابت پذیری اقتصادی اغلب در لیست سه کشور برتر منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته است.

در طول یک دهه ، استرالیا پنجمین دریافت کننده خالص FDI در OECD بود ، استرالیا سریع ترین مکان در جهان برای شروع یک تجارت با روشهای نظارتی است که در مقایسه با میانگین ۱۵ روزه OECD ، تنها دو روز طول می کشد.

از میان ۳۰ کشور OECD ، استرالیا دارای کمترین محدودیت در بازار محصولات ، کمترین مالکیت مشاغل دولتی و کمترین تأثیر محدود کننده مقررات تجاری بر رفتار اقتصادی است.

دولت استرالیا استراتژی نوآوری ۸٫۳ میلیارد دلار استرالیا را در پرونده خود دارد که شامل امتیازات مالیاتی تحقیق و توسعه تا ۱۷۵ درصد است.

در سال ۲۰۰۵-۲۰۰۶ ، هزینه های تحقیق و توسعه برای ۷ سال متوالی افزایش یافت و به رکورد ۱۰٫۱ میلیارد دلار رسید که عملاً دو برابر شد.

اینها تنها بخشی از موفقیت های اقتصادی کشور استرالیا است که نمایانگر فراهم بودن بستر مناسب برای سرمایه گذاری می باشد ، اگر میخواهید از جزییات بیشتری آگاه باشید ، با مشاوران ما در تماس باشید.

بهترین شهرهای استرالیا برای سرمایه گذاری

پیدا کردن بهترین نقطه برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا بستگی به این دارد که شما بدانید کدام نوع از سرمایه گذاری را انتخاب می کنید.

بهترین شهرهای استرالیا برای سرمایه گذاری

به عنوان مثال ؛ چنانچه منظور شما از سرمایه گذاری در استرالیا خرید ملک باشد شهرهای زیر از بهترین مناطق برای سرمایه گذاران املاک در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است:

سیدنی ، کوئینزلند کندیگو ، ویکتوریا راکینگهام ، ولز توومبا در نیو ساوت ، بلک تاون در کوئینزلند ، ماریون در نیو ساوت ولز ، منطقه خلیج مورتون در نیو ساوت ولز ، منطقه موناش کوئینزلند و منطقه اینفوگرافیک در ویکتوریا.

شرایط سرمایه گذاری در سیدنی

سیدنی پایتخت ایالت نیو ساوت ولز و پرجمعیت ترین شهر استرالیا به شمار می رود این کلان شهر واقع در سواحل شرقی استرالیا ، پورت جکسون را احاطه کرده است.

سیدنی غربی سومین اقتصاد بزرگ استرالیا است ، یکی از امکانات تجاری قابل توجه در این شهر ، پارک تجاری سیدنی ۲ میلیارد دلاری واقع در مارسدن است که میزبان Costco ، Bunnings ، Ikea و موارد دیگر است ، در حالی که Westpoint Blacktown یکی از بزرگترین مراکز خرید در سیدنی است.

در بخش مربوط به بهترین شهرها برای ثبت شرکت در استرالیا نیز سیدنی به عنوان یکی از اولین شهرها مورد بررسی قرار گرفته است که می توانید در ادامه محتوا به مطالعه آن بپردازید.

شرایط سرمایه گذاری در ملبورن ، استرالیا

ملبورن ، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایالت ویکتوریا استرالیا و دومین شهر پرجمعیت در استرالیا و اقیانوسیه است ، ملبورن دارای اقتصاد بسیار متنوع با نقاط قوت ویژه در امور مالی ، تولید ، تحقیق ، فناوری اطلاعات ، آموزش ، تدارکات ، حمل و نقل و گردشگری است.

این شهر نیز به عنوان یکی از بهترین شهرها برای ثبت شرکت در استرالیا شناخته می شود و در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آن مطالعه خواهید کرد.

آشنایی با ایالت بریزبن به منظور سرمایه گذاری

بریزبن، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایالت کوئینزلند و سومین شهر پرجمعیت استرالیا است. منطقه تجاری مرکزی بریزبن در شبه جزیره ای از رودخانه بریزبن واقع شده است که در فاصله ۱۵ کیلومتری (۹ مایل) دهانه آن در خلیج مورتون ، خلیج دریای مرجان واقع شده است.

بریزبن که به عنوان یک شهر جهانی طبقه بندی می شود ، یکی از شهرهای آسیا و اقیانوسیه با بیشترین تولید ناخالص داخلی است و یکی از قطب های مهم تجاری در استرالیا است که دارای نقاط قوت در معدن ، بانک ، بیمه ، حمل و نقل ، فناوری اطلاعات ، املاک و غذا است.

سرمایه گذاری در شهر ماریون استرالیا

شهر ماریون در حدود ۸-۲۰ کیلومتری جنوب و جنوب غربی CBD آدلاید قرار دارد ، بسیاری از مناطق حومه ماریون دارای قیمت متوسط مسکن در ۴۰۰۰۰۰ دلار هستند.

قیمت متوسط خانه در ماریون در حال حاضر حدود ۵۲۰،۰۰۰ دلار است و رشد متوسط قیمت مسکن سالانه به طور کلی حدود ۲ درصد در سال در ۱۰ سال گذشته بوده است.

اولین مرکز خدمات باتری و خودروهای برقی استرالیایی گروه تسلا در ماریون قرار دارد و همچنین دانشگاه فلیندرز در شهر ماریون مستقر است و برای ارتقاء امکانات آموزشی خود برنامه ریزی کرده است.

دانشگاه فلیندرز و پردیس های TAFE ، پروژه های مهم حمل و نقل از جمله توسعه از خط راه آهن تونسلی به مرکز پزشکی فلیندرز و پارک ملی گلنتورن در این شهر واقع شده است.

هزینه های ثبت شرکت در استرالیا

هنگام راه اندازی کسب و کار خود ، ممکن است تصمیم بگیرید که در صورت رشد کسب و کار یا مشارکت سهامداران جدید در این عملیات ، شرکتی را تأسیس کنید ؛ این فرآیند را می توان مستقیماً از طریق ASIC ، حسابدار ، وکیل تجاری یا ارائه دهنده خدمات خصوصی دیگر انجام می شود.

هزینه های ثبت شرکت در استرالیا

مراحل متعددی در این فرآیند دخیل است و شما باید هزینه های حرفه ای ارائه دهنده خدمات و هرگونه هزینه ثبت نام مورد نیاز ASIC را بپردازید ، مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی در این قسمت هزینه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا را توضیح می دهد.

هزینه های ثبت شرکت به صورت مرحله به مرحله

قبل از ثبت نام ، باید نامی برای شرکت خود انتخاب کنید ، این می تواند یک نام جدید ، شماره شرکت استرالیایی شما (ACN) یا نامی باشد که قبلاً با ASIC رزرو کرده اید.

هزینه رزرو نام از طریق ASIC قبل از ثبت شرکت شما ۵۱ دلار است.

علاوه بر پرداخت هرگونه هزینه خدمات حرفه ای به فرد یا مشاغل که مراحل ثبت نام را از طرف شما انجام می دهد ، باید هزینه ثبت شرکت را نیز به ASIC پرداخت کنید.

هزینه ها به شرح زیر است:

  • شرکت اختصاصی دارای سرمایه: ۵۰۶ دلار ؛
  • شرکت سهامی عام با سرمایه: ۵۰۶ دلار ؛ یا
  • شرکت دولتی محدود با ضمانت: ۴۱۷ دلار

الزامات مالی گزارش سالانه شرکت در استرالیا

پس از تکمیل مراحل ثبت نام ، همچنین باید هزینه گزارش سالانه به ASIC پرداخت کنید ، الزامات گزارش سالانه شما برای ادامه فعالیت شرکت شما ضروری است و نوع شرکتی که برای فعالیت انتخاب می کنید تعیین کننده شرایط گزارش سالانه شما خواهد بود.

بسته به اینکه شما یک شرکت “کوچک” یا “بزرگ” Pty Ltd هستید ، شرایط گزارش شما متفاوت خواهد بود ، شرکتهای کوچک Pty Ltd عموماً نیازی به ارائه گزارشهای مالی ندارند ، اما باید هزینه بازبینی سالانه را پرداخت کنند.

هزینه های بازبینی سالانه برای هر نوع شرکت به شرح زیر است:

  • شرکت خصوصی: ۲۷۳ دلار
  • شرکت اختصاصی با هدف خاص : ۵۵ دلار
  • شرکت دولتی ویژه : ۵۱ دلار
  • شرکت سهامی عام: ۱۲۶۷ دلار

از سوی دیگر ، شرکتهای بزرگ “Pty Ltd” باید علاوه بر هزینه بازبینی سالانه ، گزارشهای مالی نیز ارائه دهند ، انواع گزارشات مالی بستگی به نوع شرکت دارد.

اگر شما هم تصمیم گرفته اید که شرکتی را برای خود در استرالیا تأسیس کنید ، توصیه می شود که حتما با مشاوره و راهنمایی وکلای مهاجرتی خوش نام و با تجربه پیش بروید ؛ کارشناسان ثبت شرکت ما در موسسه مهاجرتی رجبی ، بهترین خدمات تاسیس شرکت در خارج از کشور را با کمترین هزینه محاسبه و انجام می دهند.

مراحل ثبت شرکت در استرالیا

در این بخش نحوه ثبت شرکت در استرالیا و مواردی که باید در نظر داشته باشید ، توسط مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی به اختصار توضیح داده شده است:

مراحل ثبت شرکت در استرالیا

انتخاب ساختار شرکتی مناسب

اگر مایل به سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا هستید ، باید درباره ساختار شرکت آن تصمیم گیری کرده و شرکت را در ASIC ثبت کنید ، الزامات قانونی بستگی به نحوه ساخت شرکت دارد.

کارشناسان تاسیس شرکت ما در ایجاد ساختار تجاری که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و ثبت نام هایی که باید در نظر بگیرید ، کمک می کنند.

انتخاب نام شرکت و سهامداران

نام شرکت در تاسیس شرکت بسیار اهمیت دارد ، همچنین شما قبل از راه اندازی شرکت ، باید تصمیم بگیرید که چه قوانینی برای اداره شرکت اعمال می شود.

نام یک شرکت نمی تواند با نام موجود یکسان باشد ، فقط می توانید از نامی استفاده کنید که با نام شرکت یا مشاغل موجود یکسان نباشد.

قبل از مه ۲۰۱۲ ، این امکان وجود داشت که در برخی شرایط استثنایی نام یکسان انتخاب شود اما این امر تحت ثبت ملی ASIC دیگر امکان پذیر نیست.

پس از انتخاب نام شرکت موجود ، باید تصمیم بگیرید که چه نوع شرکتی را تشکیل می دهید ، از بین موارد زیر می توانید انتخاب کنید:

برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک ، انتخاب برتر یک شرکت Pty Ltd خواهد بود ؛ این مناسب ترین ساختار برای تقسیم مالکیت حقوق صاحبان سهام ، فراهم آوردن فرایندهای تصمیم گیری و محدود کردن ریسک عملیاتی مالکان است.

انتخاب سهامداران و سهام خود در شرکت

شما باید سهامداران و مدیران را تعیین کنید ، شما باید حداقل یک کارگردان معمولی مقیم استرالیا داشته باشید و هر کارگردان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

شما باید از هر فردی که موافقت خود را برای فعالیت به عنوان مدیر شرکت و سهامدار اعلام کرده است ، رضایت کتبی را دریافت کنید.

پس از انتخاب سهامداران خود ، باید تصمیم بگیرید که هر کدام چند سهم دارند و چه طبقه ای از سهام دارند ، سهام عادی رایج ترین است.

انتخاب ایالت برای ثبت شرکت در استرالیا

شما باید یک شرکت را در یکی از ایالت ها یا مناطق استرالیا تاسیس کنید ، همچنین ممکن است از شما خواسته شود که برای GST ثبت نام کنید ؛ پس از ثبت نام ، گواهی ثبت نام دریافت خواهید کرد.

یک شرکت باید محل اصلی تجارت و دفتر ثبت شده را نیز معرفی کند ، پس از اتخاذ کلیه تصمیمات در مراحل بالا و کسب رضایت های مربوطه ، می توانید شرکت را ثبت کنید.

مالیات شرکت ها در استرالیا

هنگام سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا شما بایستی از قوانین مالیاتی آگاه باشید ، مالیات در استرالیا توسط اداره مالیات استرالیا (ATO) و در برخی موارد دفاتر درآمد دولت ایالتی اداره و جمع آوری می شود ، مشاغل می توانند پرداخت مالیات را به صورت ماهانه ، سه ماهه یا سالانه انجام دهند.

یک شرکت مقیم استرالیا مشمول پرداخت مالیات بر شرکت با نرخ تعیین شده توسط دولت استرالیا می باشد.

یک شرکت غیر مقیم نیز به اندازه یک شرکت مقیم استرالیا مالیات می دهد ، درآمد مشمول مالیات و نرخ مالیات ممکن است تحت شرایط محدودی مانند صنعت یا ساختار تجاری شرکت شما متفاوت باشد.

همه شرکتها مشمول نرخ مالیات فدرال 30٪ بر درآمد خود هستند ، به جز شرکتهای “مشاغل کوچک یا متوسط” ، که مشمول کاهش مالیات 25٪ برای سال درآمد 2021/2022 هستند.

نرخ مالیات کاهش یافته فقط برای شرکتهایی اعمال می شود که به همراه واحدهای متصل به هم از خط آستانه گردش مالی کل 50 میلیون دلار استرالیا پایین می آیند.

مالیات شرکت ها در استرالیا

هنگام سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا شما بایستی از قوانین مالیاتی آگاه باشید ، مالیات در استرالیا توسط اداره مالیات استرالیا (ATO) و در برخی موارد دفاتر درآمد دولت ایالتی اداره و جمع آوری می شود ، مشاغل می توانند پرداخت مالیات را به صورت ماهانه ، سه ماهه یا سالانه انجام دهند.

یک شرکت مقیم استرالیا مشمول پرداخت مالیات بر شرکت با نرخ تعیین شده توسط دولت استرالیا می باشد.

یک شرکت غیر مقیم نیز به اندازه یک شرکت مقیم استرالیا مالیات می دهد ، درآمد مشمول مالیات و نرخ مالیات ممکن است تحت شرایط محدودی مانند صنعت یا ساختار تجاری شرکت شما متفاوت باشد.

همه شرکتها مشمول نرخ مالیات فدرال ۳۰٪ بر درآمد خود هستند ، به جز شرکتهای “مشاغل کوچک یا متوسط” ، که مشمول کاهش مالیات ۲۵٪ برای سال درآمد ۲۰۲۱/۲۰۲۲ هستند.

نرخ مالیات کاهش یافته فقط برای شرکتهایی اعمال می شود که به همراه واحدهای متصل به هم از خط آستانه گردش مالی کل ۵۰ میلیون دلار استرالیا پایین می آیند.

کمترین میزان مالیات در اروپا مربوط به کشور پرتغال است ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در پرتغال را بخوانید.

خرید شرکت آماده در استرالیا

متقاضیان خرید شرکت آماده در استرالیا می توانند به یکی از این دو روش شرکت آماده تهیه کنند ، روش اول خرید یک شرکت آماده جدید است ، این بدان معناست که شرکت پس از تأسیس ، هیچگونه فعالیت تجاری انجام نداده است و روش دوم خرید شرکت های آماده قدیمی است ، یعنی این شرکت ها پس از تأسیس ، سابقه تجارت وخدمات داشته اند.

خرید شرکت آماده در استرالیا

هزینه خرید شرکت های آماده در استرالیا از ۷۹۴،۷۰ دلار شروع می شود و این رقم با توجه به اندازه و تاریخ و گذشته شرکت می تواند بیشتر شود.

برای خرید شرکت آماده می توانید به کشور اتریش هم فکر کنید در کمتر از ۳ روز می توانید در اتریش یک شرکت آماده بخرید و کار خود را آغاز کنید ؛ مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اتریش را بخوانید.

مزایای خرید شرکت آماده در استرالیا

شرکت های آماده سریعترین راه برای راه اندازی کسب و کار هستند زیرا ، شرکت هایی هستند که قبلاً تأسیس شده اند و برای خرید فوری در دسترس هستند ، در بازار رو به رشد ، بسیار سخت است که منتظر بمانید تا یک شرکت جدید ابتدا ثبت نام کند و سپس تجارت جدید را شروع کنید در حالی که یک شرکت آماده نیاز به شروع بلافاصله یک کسب و کار عملیاتی جدید را برآورده می کند.

شرکت های آماده تمامی الزامات قانونی برای تشکیل یک شخص حقوقی را برآورده می کنند ، یک شرکت Readymade دارای گواهی تأسیس ، مهر شرکت و سایر اسناد مورد نیاز قانون است.

همچنین شرکت های آماده سریعترین راه برای عقد قرارداد مانند اجاره ، حقوق و هر قرارداد دیگر هستند و دسترسی آسان خریدار را پس از خرید شرکت ، به حساب های بانکی و ثبت مالیات ، فراهم می کند.

معایب خرید شرکت آماده در استرالیا

از معایب خرید شرکت آماده می توان به این اشاره کرد ، از آنجایی که یک شرکت قفسه ای برای مدتی تاسیس شده ، می تواند هزینه های مختلف نگهداری را بلافاصله پس از خرید متحمل شود ، مانند هزینه بازگشت سالانه ، هزینه تنظیم حسابداری و حسابرسی و غیره.

همانطور که یکی از مزایای یک شرکت آماده می تواند وجود قبلی آن باشد ، معایب اصلی آن نیز می تواند عدم قطعیت پیرامون گذشته آن باشد.

هنگامی که یک شرکت محدود در استرالیا از یک مالک به مالک دیگر منتقل می شود ، تنها اقلام اساسی که تغییر می کنند سهامداران هستند و شخص حقوقی جداگانه شرکت از نظر حقوقی به این معنی است که تغییرات در افراد صاحب شرکت به هیچ وجه بر وجود تجارت یا سابقه آن تأثیر نمی گذارد.

خریداران همچنین مسئولیت مستقیم کلیه بدهی های شرکت آماده و بدهی های جاری و آینده را باید بپردازند ، بدهی ها هم آن هایی است که در زمان خرید مشخص است و هم آن هایی که هنگام انتقال سهام ناشناخته یا فاش نشده اند ، اما ممکن است در آینده روشن شوند.

شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در استرالیا

نرخ بیکاری در استرالیا در ماه مه ۲۰۲۱ ، ۵٫۱ درصد بود این در حالی است که در دو ماه بعد یعنی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ ، به ۴٫۹ درصد کاهش یافته بود و نرخ مشارکت در ماه مه ۶۶٫۲ درصد و در ماه ژوئن نیز ۶۶٫۲ درصد بود و تغییری حاصل نشده بود.

شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در استرالیا

نرخ تورم در استرالیا ۱٫۷۳ درصد است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۶ به ۲٫۲۴ درصد برسد و روند صعودی در طی پنج سال آینده داشته باشد.

بانک مشترک المنافع استرالیا (CBA) در نیمه اول سال ۲۰۲۱ چهار بانک اصلی استرالیا را رهبری کرد و تا ۳۱ مارس ، سود قبل از مالیات را کمتر از ۵٫۴ میلیارد دلار استرالیا گزارش کردند و طبق پیش بینی تحلیلگران ، بازده سود احتمالاً با افزایش ۸۶ درصدی سود سهام وعده داده شده و با ۵۸ سنت برای هر سهم همراه خواهد بود.

متوسط قیمت اجاره برای اجاره خانه در سطح ملی ۴۷۱ دلار در ماه است که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

درصد مالیات در استرالیا

درصد مالیات بر درآمد در استرالیا بدین صورت است که اگر سالانه ۵۰،۰۰۰ دلار در استرالیا درآمد داشته باشید ، ۷،۷۱۷ دلار مالیات از شما دریافت خواهد شد ، این بدان معناست که دستمزد خالص شما ۴۲،۲۸۳ دلار در سال یا ۳،۵۲۴ دلار در ماه خواهد بود.

متوسط نرخ مالیات بر درآمد شما ۱۵٫۴ درصد و نرخ مالیات نهایی ۳۴٫۵ درصد است ، این نرخ مالیاتی حاشیه ای به این معنی است که درآمد اضافی فوری شما با این نرخ مشمول مالیات می شود.

نرخ استاندارد مالیات بر ارزش افزوده در استرالیا ۱۰ درصد است و این نرخ در مورد اکثر کالاها و خدمات با چند معافیت اعمال می شود ، این ها شامل غذاهای اساسی ، برخی خدمات پزشکی و مراقبت های بهداشتی و برخی دوره های آموزشی است.

بهترین شهرهای استرالیا برای ثبت شرکت

در بخش مربوط به بهترین شهرها برای سرمایه گذاری اطلاعاتی از شهرهای مشهور استرالیا ارائه شد ، در این بخش اما اطلاعات جزیی تر از شرایط شهرهای برتر استرالیا برای ثبت شرکت آورده شده است که از شما عزیزان دعوت می شود که آنها را مطالعه کنید.

بهترین شهرهای استرالیا برای ثبت شرکت

شرایط شهر سیدنی برای ثبت شرکت

محققان دانشگاه Loughborough سیدنی را در بین ده شهر برتر جهان قرار داده اند که به شدت با اقتصاد جهانی ادغام شده است و شاخص قدرت اقتصادی جهانی سیدنی را در رتبه یازدهم در جهان قرار می دهد.

در سال های گذشته تولید ناخالص داخلی سیدنی ۴۰۰٫۹ میلیارد دلار استرالیا و سرانه آن ۸۰٫۰۰۰ دلار استرالیا بود ، صنعت خدمات مالی و بیمه ۱۸٫۱ درصد از تولید ناخالص را به خود اختصاص داده و از خدمات حرفه ای با ۹ درصد و تولید با ۷٫۲ درصد جلوتر است ، علاوه بر خدمات مالی و گردشگری ، بخش های خلاق و فناوری صنایع نیز در شهر سیدنی مورد توجه هستند.

سیدنی مقرهای منطقه ای دو سوم از شرکت های چند ملیتی است و هم چنین جمله ۴۸٪ از ۵۰۰ شرکت برتر در استرالیا در این شهر واقع اند و ۲۸۳ شرکت چند ملیتی با دفاتر منطقه ای در سیدنی وجود دارد.

هزینه اجاره و میانگین درآمد در سیدنی

متوسط اجاره در سیدنی ۴۹۵ تا ۵۴۰ دلار استرالیا برای خانه ها و واحد هاست ، این میزان برای خانه ها از سه ماهه قبل ۱٫۹ درصد و برای آپارتمان ها ۱ درصد کاهش یافته است.

فردی که در سیدنی کار می کند معمولاً سالانه حدود ۱۰۸،۰۰۰ AUD دریافت می کند ، حقوق و دستمزد از ۲۷۲۰۰ AUD (کمترین میانگین) تا ۴۸۰٫۰۰۰ AUD (بیشترمیانگین ) ، متغیر است ، البته باید توجه داشت ، این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق بین مشاغل مختلف بسیار متفاوت است.

شرایط ثبت شرکت در شهر ملبورن استرالیا

ملبورن مقر بسیاری از بزرگترین شرکت های استرالیا است ، از جمله پنج مورد از ده شرکت بزرگ در این کشور (بر اساس درآمد) ، مانندBHP (بزرگترین شرکت معدنی جهان) ، بانک ملی استرالیا ، CSL و Telstra است ، که همین امر باعث می شود این شهر برای ثبت شرکت عالی باشد.

ملبورن همچنین یک مرکز مهم مالی است ، دو بانک از چهار بانک بزرگ ، NAB و ANZ ، در ملبورن مستقر هستند ، این شهر محلی را به عنوان مرکز پیشرو استرالیا برای صندوق های بازنشستگی (بازنشستگی) با ۴۰ درصد از کل و ۶۵ درصد از ابر صندوق های صنعت از جمله صندوق آینده دولت فدرال به ارزش ۱۰۹ میلیارد دلار استرالیا ایجاد کرده است و ملبورن بعد از سیدنی دومین مرکز صنعتی بزرگ در استرالیا است.

میانگین هزینه اجاره در ملبورن از ۴۰۰ تا ۴۴۰ دلار برای خانه ها و واحدها است ، این میزان برای خانه ها از سه ماهه قبل ۲٫۳ درصد و برای واحدها ۳٫۶ درصد کاهش یافته است ، میانگین درآمد نیز در این شهر ۱۰۶،۸۹۰ دلار در سال است.

ثبت شرکت در ایالت بریزبن ، استرالیا

برخی از بزرگترین شرکت های مستقر در بریزبن ، شامل Suncorp Group ،Virgin Australia ، Aurizon ، Bank of Queensland ، Flight Center ،CUA ، Sunsuper ، QSuper ، Domino’s Pizza Enterprises ، Star Entertainment Group ، ALS ، TechnologyOne ، NEXTDC ،Jumbo Interactive ،National Storage ، Collins Foods و Boeing Australia می شود.

متوسط اجاره در بریزبن از ۳۹۵ تا ۴۱۵ دلار برای خانه ها و واحدها است ، این میزان برای خانه ها ۳٫۸ درصد و برای واحدها ۳٫۹ درصد از سه ماهه قبل افزایش یافته است.

فردی که در بریزبن کار می کند معمولاً سالانه حدود ۱۰۴،۰۰۰ AUD دریافت می کند ، پرداخت حقوق ۲۶،۳۰۰ AUD (کمترین میانگین) تا ۴۶۴،۰۰۰ AUD (بالاترین میانگین) متغیر است ، این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن ، حمل و نقل و سایر مزایا است و حقوق بین مشاغل مختلف بسیار متفاوت است.

طرح تجاری برای ثبت شرکت در استرالیا

طرح تجاری در استرالیا ، سندی است که جزئیات نحوه برخورد شما با همه جنبه های مهم تجارت خود را توضیح می دهد ، این برنامه چندین طرح دیگر را ترکیب می کند که اغلب می توانند به تنهایی انجام شوند.

طرح تجاری برای ثبت شرکت در استرالیا

یک طرح تجاری خوب مشخص می کند که کجا هستید ، کجا می خواهید باشید و چگونه به آنجا برسید، این یک سند واضح است که با شما و ایده های شما رشد می کند و تغییر می کند ، موارد زیر بخش های کلیدی شرایط طرح تجاری در استرالیا است.

خلاصه اجرایی طرح تجاری استرالیا

خلاصه اجرایی ، کلیتی از مفهوم کسب و کار شما را ارائه می دهد ، این اولین بخش از برنامه شما است ، اما بهترین کار این است زمانی که درک روشنی از جهت کسب و کار خود دارید ، آخرین قسمت را بنویسید ، این باید توجه خواننده را به خود جلب کند (سرمایه گذاران خطرپذیر ، صدها طرح تجاری را مشاهده می کنند).

مشخصات تجاری طرح تجاری استرالیا

نمایه کسب و کار ، از جمله نام ، مکان و هدف آن ، کسب و کار شما را توصیف می کند ، همچنین اغلب شامل اطلاعاتی در مورد صاحبان مشاغل ، از جمله تخصص ، تجربه و تحصیلات آن ها است ، که زمینه موفقیت عملکرد کسب و کار را فراهم می کند.

تجزیه و تحلیل بازار محصول یا خدمات

تجزیه و تحلیل بازار محصولات ، خدمات ارائه شده را شناسایی ، توصیف و تجزیه و تحلیل می کند ، این شامل بازار هدف شما ، سهم بازار شما و رقبای شما می شود ، از این تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری محصولات و خدمات و محل کسب و کار خود استفاده کنید.

برنامه بازاریابی برای طرح تجاری در استرالیا

برنامه بازاریابی استراتژی های بازاریابی شما را برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود ترسیم می کند ، در برنامه بازاریابی خود تفاوت محصول یا خدمات خود را با آنچه در حال حاضر موجود است در نظر بگیرید.

برنامه بازاریابی شما باید بازار هدف شما را در نظر بگیرد و اینکه کدام کانال های بازاریابی (دیجیتال ، چاپی و غیره) برای دستیابی به آن ها مناسب تر است.

طرح حقوقی و مدیریت ریسک در طرح تجاری

برنامه قانونی و مدیریت ریسک شامل اطلاعاتی در مورد ساختار کسب و کار شما ، ثبت نام کسب و کار و مجوزهای مورد نیاز است.

برنامه مدیریت ریسک شما باید مواردی (خطرات) را که می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد ، مشخص کند ، همچنین باید توضیح دهد که چه اقدامی می توانید برای کاهش تهدید انجام دهید و در صورت بروز آن ها چگونه با آن ها برخورد خواهید کرد ، این به شما کمک می کند تا فرصت های کسب و کار خود را شناسایی کرده و آسیب های احتمالی تهدیدها را کاهش دهید.

و در سخن آخر ، هنگامی یک طرح تجاری به سادگی انجام شود که بطور کلی شامل ۳ مرحله اصلی باشد ، اول از همه ارزیابی وضعیت موجود ، گام دوم شناسایی جایی که می خواهید باشید و چشم انداز و اهداف خود و مرحله آخر ، اقدام به وضع برنامه ای برای رسیدن به چشم انداز و اهداف شما ، اطمینان حاصل کنید که یک زمان مشخص برای تحویل در نظر بگیرید و کارکنان اصلی را برای ارائه نتایج تعیین کنید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ویزای استرالیا در زمینه نوآوری و سرمایه گذاری تجاری ، به کارآفرینان اجازه می دهد تا در استرالیا یک کسب و کار ایجاد یا خریداری کنند ، این راهی برای اقامت دائم است که مزایای باورنکردنی را برای متقاضیان موفق ارائه می دهد.

دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری ملزم به این است که حداقل دو سال از یک دوره پنج ساله را در استرالیا بگذرانید یا روابط قابل توجهی با استرالیا نشان دهید تا وضعیت اقامت خود را حفظ کنید.

از نظر مالی متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشد:

برای سرمایه گذاری متقاضی باید حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار استرالیا برای تجاری سازی محصول یا خدمات خود در استرالیا داشته باشد ، یا سابقه تجاری موفق و دارایی خالص ۸۰۰،۰۰۰ دلار استرالیا را دارا باشد و یا سرمایه گذاری مورد تأیید ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا و دارایی خالص ۲٫۲۵ میلیون دلار استرالیا را داشته باشد.

اخذ اقامت استرالیا از طریق ثبت شرکت

یک فرد غیر مقیم می تواند در استرالیا شرکتی راه اندازی کند ، اما نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد. در استرالیا ، حداقل یک مدیر هر شرکت باید مقیم استرالیا باشد و یا دو نفر از حداقل سه مدیر یک شرکت دولتی باید ساکن استرالیا باشند ، این بدان معناست که یک فرد غیر مقیم نمی تواند به تنهایی یک شرکت باز کند ، اما آن ها می توانند این کار را با مشارکت یک فرد ساکن استرالیا انجام دهند.

متقاضیان می توانند با دارا بودن حداقل ۴۲۲ دلار در استرالیا برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنند ، پس از پنج سال متقاضی می تواند برای اقامت دائم خود در استرالیا اقدام کند.

در لهستان هم می توانید از طریق سرمایه گذاری به اقامت دائم برسید ، شاید بخواهید بدانید بهترین سرمایه گذاری در لهستان چه نوع سرمایه گذاری است ؟ برای دریافت پاسخ این سوال مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان را بخوانید.

سرمایه گذاری در مناطق ویژه استرالیا

مناطق استراتژیک صنعتی (SIA) ، مناطق صنعتی ای هستند که برای سرمایه گذاری در فرآوری پایین دست و دیگر فعالیت های صنعتی سنگین یا استراتژیک طراحی شده اند ، SIA ها در نزدیکی منابع فراوان استرالیای غربی واقع شده اند و به زیرساخت های کلیدی مانند جاده ها ، راه آهن و بنادر متصل هستند.

سرمایه گذاری در مناطق ویژه استرالیا

سرمایه گذاری در یکی از SIA های استرالیا می تواند شما را در کنار برخی از بزرگترین شرکت های منابع جهان از جمله Chevron ،BP ،Shell ،Woodside ، BHP Billiton یا Yara قرار دهد و استرالیای غربی ، به عنوان ایالت غالب ، برای صادرات گاز ، سنگ آهن ، نفت و سایر مواد معدنی ، از موقعیت خوبی برای تامین منطقه آسیا و فراتر از آن برخوردار است.

معرفی برخی از مناطق ویژه اقتصادی استرالیا

منطقه صنعتی استراتژیک مونگری (Mungari SIA) برنامه ریزی شده است تا فرصت های سنگین و استراتژیک پردازش پایین دست را در منطقه گلدفیلدز ، اسپرانس ، ایجاد کند.

پروژه Ashburton North در منطقه Pilbara برای سرمایه گذاری در زمینه گاز طبیعی مایع (LNG) و پردازش گاز داخلی و همچنین صنایع پردازشی پایین دست طراحی شده است.

منطقه صنعتی استراتژیک کمرتون (Kemerton SIA) توسط دولت استرالیای غربی به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری در صنایع استراتژیک و سنگین در منطقه جنوب غربی انتخاب شده است ، (Kemerton SIA) یک منطقه صنعتی مهم استراتژیک برای جنوب غربی است و از طریق جاده به بندر بانبری متصل می شود و در صورت لزوم زمین برای اتصال ریلی در آینده محفوظ است.

منطقه صنعتی استراتژیک مایتلند (Maitland SIA) شامل ۲۵۰۰ هکتار زمین است که از نظر استراتژیک برای ارتقاء و تسهیل پردازش منابع طبیعی استرالیای غربی در منطقه پیلبارا واقع شده است ،SIA Maitland به عنوان یک توسعه صنعتی استراتژیک بلندمدت شناخته شده است که می تواند صنایعی مانند فرآوری گاز یا نفت ، تولید برق و سایر پردازش های پایین دست مانند اوره ، آمونیاک و نیترات آمونیوم را در خود جای دهد.

منطقه صنعتی استراتژیک بوداری (Boodarie SIA) شامل ۴۰۰۰ هکتار از ناحیه پهنه بندی شده صنعت استراتژیک است و در نزدیکی بندر هدلند واقع شده است تا فرآیند منابع طبیعی ایالت را در منطقه پیلبارا تسهیل کند.

مزایا و معایب ثبت شرکت در استرالیا

استرالیا با شهرت جهانی خود برای کسب و کار و رفاه زندگی قطعا شرایط ایده آلی برای ثبت شرکت دارد ، اما در عین حال کم و کاستی هایی نیز در روند ثبت شرکت وجود دارد ؛ در این بخش همکاران مزیت ها و معایب ثبت شرکت در استرالیا را مورد بررسی قرار داده و چکیده ای از نتایج را در زیر بیان کرده اند.

مزایا و معایب ثبت شرکت در استرالیا

وضعیت نیروی کار در استرالیا

برای بررسی برتری یک کشور برای ثبت شرکت از اولین گزینه هایی که به ذهن خطور می کند ، وضعیت نیروی کار آن کشور است ؛ استرالیا از نظر بهره وری نیروی کار ، کشاورزی و صنعتی به ازای هر نفر شاغل در آسیا و اقیانوسیه رتبه اول را دارد.

استرالیا یکی از نیروی کار چند زبانه در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که دارای شهروندان بیش از ۲۰۰ کشور است ، حدود سه میلیون نفر از جمعیت ۲۰ میلیونی استرالیا به زبانی غیر از انگلیسی در خانه صحبت می کنند.

به طور متوسط در تمام بخش های صنعت ، بیش از ۳۰ درصد از نیروی کار استرالیا دارای مدارک عالی هستند.

و علاوه بر تمامی موارد فوق ، استرالیا از نظر نظارت موثر مدیریت شرکتها توسط هیئت مدیره شرکتها در جهان رتبه دوم را دارد.

ارائه هزینه های مقرون به صرفه در میدان رقابت

در یک نظرسنجی اخیر از ۱۲۸ شهر در ۱۰ کشور ، استرالیا با مزیت هشت درصدی نسبت به ایالات متحده به عنوان دومین کشور رقابتی برای هزینه ها رتبه بندی شد ؛ هزینه های تجاری در استرالیا کمتر از آلمان ، ژاپن ، ایالات متحده ، بریتانیا ، ایتالیا ، فرانسه و هلند بود.

هزینه فضای اداری اصلی در سیدنی ۷۰ درصد کمتر از لندن ، ۷۰ درصد کمتر از توکیو ، ۵۰ درصد کمتر از هنگ کنگ و ۶۵ درصد کمتر از بمبئی است.

استرالیا در میان ۳۰ عضو OECD هشتمین کشور کم مالیات است که درآمد مالیاتی آن به عنوان درصد تولید ناخالص داخلی ۳۱٫۲ درصد است ، در حالی که میانگین OECD 35.9 درصد است.

هزینه برق به ازای هر کیلو وات ساعت برای مشتریان صنعتی (۰٫۰۶۰ دلار آمریکا) در استرالیا ارزان تر از انگلستان ، سنگاپور ، آلمان ، هنگ کنگ و ژاپن است.

هزینه های تلفن ثابت بین المللی (۰٫۶۴ دلار آمریکا برای هر سه دقیقه پیک ساعتی با ایالات متحده) در استرالیا ارزان تر از انگلستان ، سنگاپور ، مالزی ، هنگ کنگ ، ژاپن یا چین است.

معایب ثبت شرکت در استرالیا

در ساختار مشارکت ، تجارت معمولاً توسط ۲ نفر یا بیشتر انجام می شود ، که به عنوان صاحبان یا مدیران کسب و کار دارای اختیار هستند.

عیب این کار این است که مسئولیت شرکا نامحدود است و به اموال خصوصی و دارایی های مشارکت آنها نیز تعمیم می یابد.

در مورد مالیات ، مشارکت برای ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد لازم است و هر شریک مسئول سهم شریک دیگر از مسئولیت تجاری است.

تعهدات گزارش حقوقی و مالی اضافی نیز وجود دارد و این ساختار برای همه مبتدیان تجاری مناسب نیست.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا

در این محتوا از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تمام اطلاعاتی که نیاز دارید تا برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا تصمیم بگیرید ارائه شد ، سوالات و ابهامات خود را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه بنویسید تا نظر کارشناسان ما را بدانید.

آیا برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا ، خرید ملک گزینه مناسبی است ؟

دارایی های سرمایه گذاری مسکونی استرالیا طی ده سال گذشته به طور متوسط 8 درصد بازده سالانه داشته اند.

مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در استرالیا چقدر است؟

مبلغ مورد نیاز سرمایه گذاری در استرالیاعلاقه مندان به خرید ملک در استرالیا در شهرهای مشهور استرالیا مانند ملبورن و سیدنی مبلغ 3000 تا 15000 دلار در هر متر مربع را برای سرمایه گذاری در استرالیا باید مدنظر قرار دهند.

مبلغ مورد نیاز برای خرید اوراق قرضه در استرالیا چقدر است؟

عزیزانی که می خواهند از طریق خرید اوراق قرضه روند سرمایه گذاری در استرالیا را طی کنند می توانند با مبالغ بسیار کمتر از خرید ملک وارد شوند (1000 تا 2000 دلار استرالیا) ، اما توجه داشته باشید که این روش منتهی به اقامت این کشور نخواهد شد.

بهترین شهر برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا کدام است؟

سیدنی ، کوئینزلند کندیگو ، ویکتوریا راکینگهام ، ولز توومبا در نیو ساوت ، بلک تاون در کوئینزلند ، ماریون در نیو ساوت ولز ، منطقه خلیج مورتون در نیو ساوت ولز ، منطقه موناش کوئینزلند و منطقه اینفوگرافیک در ویکتوریا.

مالیات شرکت ها در استرالیا چقدر است؟

همه شرکتها مشمول نرخ مالیات فدرال 30٪ بر درآمد خود هستند ، به جز شرکتهای مشاغل کوچک یا متوسط ، که مشمول کاهش مالیات 25٪ برای سال درآمد 2021/2022 هستند.

هزینه خرید شرکت آماده در استرالیا چقدر است؟

هزینه خرید شرکت های آماده در استرالیا از 794،70 دلار شروع می شود و این رقم با توجه به اندازه و تاریخ و گذشته شرکت می تواند بیشتر شود.

بهترین شهر برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا کدام است؟

شرایط شهر سیدنی برای ثبت شرکت محققان دانشگاه Loughborough سیدنی را در بین ده شهر برتر جهان قرار داده اند که به شدت با اقتصاد جهانی ادغام شده است و شاخص قدرت اقتصادی جهانی سیدنی را در رتبه یازدهم در جهان قرار می دهد.

میزان اجاره ملک در استرالیا چه میزان است؟

متوسط اجاره در سیدنی 495 تا 540 دلار استرالیا برای خانه ها و واحد هاست ، این میزان برای خانه ها از سه ماهه قبل 1.9 درصد و برای آپارتمان ها 1 درصد کاهش یافته است.

برای اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا چه شرایطی باید داشته باشم؟

دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری ملزم به این است که حداقل دو سال از یک دوره پنج ساله را در استرالیا بگذرانید یا روابط قابل توجهی با استرالیا نشان دهید تا وضعیت اقامت خود را حفظ کنید. از نظر مالی متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید شرایط زیر را داشته باشد: برای سرمایه گذاری متقاضی باید حداقل 200،000 دلار استرالیا برای تجاری سازی محصول یا خدمات خود در استرالیا داشته باشد ، یا سابقه تجاری موفق و دارایی خالص 800،000 دلار استرالیا را دارا باشد و یا سرمایه گذاری مورد تأیید 1.5 میلیون دلار استرالیا و دارایی خالص 2.25 میلیون دلار استرالیا را داشته باشد.

اگر در انتخاب ساختار مناسب برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید و یا می خواهید با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا با جزییات بیشتر آشنا شوید لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید ، متخصصان ما در موسسه مهاجرتی رجبی با شما همکاری صمیمانه خواهند داشت ، می توانید طیف وسیعی از خدمات مشاوره تجاری دیگر را از همکاران ما در دفاتر تهران و شیراز درخواست کنید ؛ همچنین می توانید با مطالعه و مقایسه مقالات سایت و با در نظر گرفتن شرایط خاص خود بهترین تصمیم را اتخاذ کنید ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را بخوانید هزینه های بسیار پایین و راحتی امور اداری در ترکیه باعث می شود شما علاقه مند به سرمایه گذاری در این کشور شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه